www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar draci ! Můžu použít tady z fichtlkramku tyto dráty http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_174.html do tohoto ráfku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1523.html ??? Nejsem žádná muší váha, povolovali se mi niple, tak že si udělám pořádná kola :-)\\nDíky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne draku, to tam pasuje jako orig
 
 
Datum: 29. března 2015 10:46
 
 
 
 
Jméno: ....      IP: uživatel16308    
Ahoj, skládám motor Jawa 20. No a teď nevím jak dát ty tyčky na spojce procházející převodovkou....takže otázka zní jak? Napadlo mě krátká pak kulička pak dlouhá, ale radši se ptám.. :-D díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17964    
Souhlas. Ale bacha,opravdový borci tam dávaj hřebik naskrz :-D
 
 
Datum: 27. března 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
ano draku napadlo tě to správně
 
 
Datum: 27. března 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: Zdena      IP: uživatel17957    
Ahojte, prosím nevím jsi rady, jak na babettě 207 stáhnout z kliky spojkový buben. Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 21:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Bud na to primo urcenym srahovakem ..vyrabi ho tk moto...anebo nahulvata obyc stahovakem...nechast tam ten silnej buben a3 srouby a vytocist jen ten prostredni 8 s velkou hlavou ..a za buben trnes stahovakem
 
 
Datum: 23. března 2015 21:00
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdravim draci , nevite nekdo nahodou jaka je matka na retezovem kolecku (jde mi o zavit) u yamahy xt 600 rv.1990 (posledni tip bez starteru) PS: omlouvam se ze to sem nepatri. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2015 15:54
 
 
 
 
Jméno: pionirmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar pioníři,prosím o radu nedávno jsem jel se svím strojem jawa 20 za jízdy mi vyskočila rychlost a už tam nešlo nic zařadit.Kvalty tam šly ale jako by tam byl furt neutrál.Prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: pionirmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi tak to byla pružinka v automatu.
 
 
Datum: 23. března 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Minuly rok jsem tu me 638 s odelenou spojkou od hridela prevodovky ....jinak zkouset ale vypada to na puleni tak zvaz zda to das sam anebo to radej das nekomu
 
 
Datum: 20. března 2015 14:03
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
To se mi taky jednou stalo. :-D Strhly se mi zuby řetězového kolečka co jdou na hřídel. :-D
 
 
Datum: 20. března 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
A neutrhly se ti zuby pod rozetkou v motoru? Jinak půlit,to jinak nezjistíš.
 
 
Datum: 20. března 2015 6:45
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Ať tak jako tak, budeš to muset rozpůlit. myslím že bude vysypaná pružina automatu.
 
 
Datum: 19. března 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj jaký je lepší automat u fichtla na výdrž s plíškovou pružinkou nebo s normál pružinkami který je lepší který byste použili ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Dej tam hlavně ten,kterej tam patří ;-) jedno provedení je určitě z ouzkýho motoru ... (555,05)
 
 
Datum: 20. března 2015 6:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pravda že ferodová spojka za mokra (v oleji) oproti korku víc klouže? Nebo je to blbost a ferodo prostě ,,neprokluzuje" ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 19. března 2015 17:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to přesně jak napsal standa v prvním přízpěvku. Ferodo lamely víc vydrží a pokud je spojka dobře seřízená, tak nekloužou i když dostanou víc zabrat ;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4861    
Jasně,ferodo lamela ti zničila převodovku :-D To byla asi chyba někde jinde ne;-)
 
 
Datum: 19. března 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17948    
Mel jsem 555s ferodem spojce nic nebylo ale predloha byla bez zubu
 
 
Datum: 19. března 2015 8:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Korky maji vetsi soucintel treni nez ferodo. Ale zase ma spoustu nevyhod. Ale to te zacne zajimat az s naslapanym motorem a mensim primarem. Na seriaka jsou ferodo lamely super. Vydrzi dlouho a fungujou.
 
 
Datum: 19. března 2015 0:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Ferodo lamely se používaj protože víc udržej a víc vydržej,tak co myslíš ??? Ovšem je realitou,že se stává některý zdejším "odborníkům" že jim ferodo kloužou či nevypínají. Předeslal bych,že při montáži lamel normálně uvažujícím člověkem se to stát nemůže a vše chodí na 100% a ani jako nové netahnou - hned naplno vypínají. Já mám s těma lamelama perfektní zkušenost,mužu jen doporučit. Olej nejlevnější převodový PP80 (Trans 80).
 
 
Datum: 18. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel11232    
Ahoj, musí se u 21 prodlužovat řetěz při převodu 11/60 ?? Nebo jaký jezdíte terénní převod ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Jen upozorním na detail,kterej bych já teda řešil. Nestav to jako hotovku pro jeden převod - jednu sestavu rozeta/rozeta... jestli se ti bude lámat řetěz přes kyvku tak to vyřeš rovnou načisto...muže se stát že pak budeš chtít jezdit jiný převody a velká rozeta tě bude limitovat v úzkém rozsahu. Navíc kvůli velké rozetě nejdou použít některé z tlumičů... to jen detail... vždy jde vše nějak pořešit,upravit,předělat,to je jasný,ale sám vim jak se potom člověku nechce,když už je vše načisto hotový,nalakovaný,fajnový,pěkný... takle už 2 roky měnim kryt řetězu,zadní tlumiče,přední kluzáky a zkracuju držák výfuku... jsou to všechno záležitosti na 20minut,,uříznout, přivařit,ale to je pak vše rozebratobrousit,připravit pod lak,nalakovat ... a nikde nic neorvat ... no já jsem na to pečlivka...a prostě se mi "nechce" ... jen proto,že jsem při GO některý věci podcenil a nepočítal jsem s tim ... p
 
 
Datum: 20. března 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Stáhni s itady program na výpočet otáček/rychlosti: http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/
 
 
Datum: 19. března 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel11232    
Odpovídá to zhruba 5 zubů - 5 km/h a sekundár 1 z. - 5 km/h ne ???
 
 
Datum: 18. března 2015 19:20
 
 
 
 
Jméno: ahoj      IP: uživatel11232    
No mám to do terénu .... takže nakonec jsem vymyslel převod 12/65 aby se mi nelámal řetěz o kyvku .... páč to budu trošku zvedat. Tak by to mělo jet v plnejch točkách na 3 ku 45 - 50 km/h ????
 
 
Datum: 18. března 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
On i převod 11/55 je na silnici moc pomalej... 11/60 to je prostě do terénu na nějakej technickej fichtlcup...
 
 
Datum: 17. března 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar měl jsem na sérii tento stejný převod.. žetěz jsem měl.. : uplně nový + spojka + jeden článek + spojka.. tento převod je super ale je jenom pouze na zadní cesty kde se tomu moc nechce na silnici to je uplne nahovno protože to na 3ku jede 45km/h a mé to strašný otáčky :-)
 
 
Datum: 16. března 2015 22:25
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jsou nějaké problémy s klecemy kuliček u novějších ložisek , které už nemají klec pro kuličky ,,snýtovanou" ale klec pro kuličky už je pouze do sebe jenom zaohýbaná (jednoduší výroba )... ? Konkrétně jsem na to přišel u ložisek SKF. Měl jste stím někdo nějaké problémy, nebo to vydrží uplně stejně jako klec ,,snýtovaná" ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 16:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Proste to tam dej a uvidis jestli si nekoupil cinske padelky....ikdyz je pravda ze na jave kde vse plave v oleji a desetina neni mira to asi fungovat bude....to ze se nova vec nepovede je vzdy riziko proto je treba jen hodnotit co je funkcni zabehle a co je treba zdokonalit
 
 
Datum: 17. března 2015 16:15
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci jak maji byt hrube lamely do spojky CZ 125 476 diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2015 14:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Nevim z hlavy kolik nove ale jete maj funkcni minimum 4 mm ...staci? No odhadem 6 ...
 
 
Datum: 14. března 2015 14:55
 
 
 
 
Jméno: minto      E-mail:      IP: uživatel16650    
čus draci mam babettu 210 všetko ide ťah ma prehadzuje aš na jednu chybyčku .. ked jju naštartujem na stojane beži ako ma ale ked ju chcem dať dole zo stoja a pri tom my cely čas babetta beží davam ju dole koleso sa oprie ozem a zastvy motor ako keby mi nechcelo hodiť neutral vždy ma zaber a neviem prečo a spoky su všetko nove :-) prosim o radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 15:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Asi Ti malinko unasi spojka jinak cti navody moped se sundava ze stojanu se zabrzdenym kolem ...tj muzes ji malinko pridat plyn a v pohode se rozjet
 
 
Datum: 12. března 2015 15:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau. ted jsem rozdělal motor kvuli tomu že mě vyskakuje dvojka. zistil jsem že mám obroušeny hrany těch drážek na hlavní hřídeli tak to bude asi tím. ale ještě si myslím že to je řadcim automatem. ale nevím co by s nim mohlo být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
tak sem se na to dival vyměnil sem hřidel a obě ohzubená kolečka a jinak nevím. asi to bude všechno
 
 
Datum: 13. března 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Dobre zitra na to mrknu a napisu.
 
 
Datum: 12. března 2015 21:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Automat buď řadí anebo neřadí. To zjistíš tak,že to prostě zkusíš v ruce,ve svěráku a pak kontrola na motoru před složením. Koukni jestli nemá vidlička velkej vakl v tom malym cvočku (vodící čep) - kdyžtak vyměn a nebo víc roznejtuj. Vyměň vše co je ohlodané. Koukni na obě hřídele i obě kolečka,nestává se,že by bylo v háji jen jedno kolo a jedna hřídel,spíš bývá první ohlodaná předlohová hřídel vlivem axiálního posuvu ve vymletých futrech,takže koukni na vakl ve futrech a jestli neni zabouchaný futro pružiny na cvrčku pro startování. Vše zkoukni a kdyžtak napiš jak to vypadá,ať nekupuješ něco zbytečně a naopak abys něco neopoměl. Převodovka v pio je slabina,soudruzi to moc důmyslně nezkonstruovali ...
 
 
Datum: 12. března 2015 15:40
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
dobře . a s tím automatem nic být nemůže?
 
 
Datum: 12. března 2015 14:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výměn kolečka a hřídel. Taky jsem mel podobný problém.
 
 
Datum: 11. března 2015 22:53
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
zdar draci, potrebuju poradit ohledne spojky na ČZ 125/476 motor po kompletnim GO a spojka je uplne cela nova lamely mezilamely pruziny proste vsechno ale jak ladim tak ladim nikdy se mi nepodari naladit tak tu spojku aby neprokluzovala premyslej jsem jestli to neni spatnym olejem nebo jestli bych to jeste nemel vypodlozit podlozkami pod pruzinky at to vic tlaci poradte mi co mam delat diky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
jojo zacinam lamelou a konci mezilamelou mam tam puvodni misky jenom jsou tam nove pruziny mozna je mozne ze jsou kratke a slabe
 
 
Datum: 13. března 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
mne to robilo tiež ale to som zle posklada lamely a medzilamely máš ich určite dobre ??? začal si lamela , medzilamela, lamela na vrch ti ot musi výjsť na medilamelu a tak potom vičko s miskami
 
 
Datum: 12. března 2015 14:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Jedna vec na kterou se opomina a to nebyli od zubu lamel vymackany drazky na kosi? Ona ta spojka je stejna od kejvy po tento motor ktery ma stejne kobil jak 250...a taky pravda ze s tim spojka unasi ..spis ale kontroloval si i toto
 
 
Datum: 11. března 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel17309    
lamely mam tady z fichltkramu ferodo a misky jsem nemenil jsou pubodni jeste to muze byt prevodovym olejem
 
 
Datum: 11. března 2015 13:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Jeste 476 ma jine misky s pruzinami ...misky jsou melci a pruzini kratsi pokut jdi dal misky z 356 a pruziny z 476 budou malo nasponovane a bude to klouzat...miska z 476 je pri bocnim pohledu skoro obdelnikova .. z 356 pripomina zvonecek...
 
 
Datum: 11. března 2015 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Nedal jsi tajvanske lamely ktere jsou nove tenci nez sjete original? Meril si je pred montazi? Jinak stahnout dockala a nastavit to dle nej steluje se to jinak nez pionir...prne uvolnit lanko a nastavit to na pulmesici a pak az lanko...
 
 
Datum: 11. března 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pro pionýra lepší když jedu z prudkýho kopce, když dam neutral a občas brzdou přibržduju nebo je lepší mit tam rychlost a brzdit motorem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2015 20:30
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Hoši,hoši dvoutaktem se nikdy z kopce nebrzdí,
 
 
Datum: 16. března 2015 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17939    
To si trochu přestřelil ne? :-D
 
 
Datum: 15. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel17937    
Dole kopcom vypnuť zapalovanie a so zaradenou rychlosťou občas pridať plyn.
 
 
Datum: 14. března 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Díky :-)
 
 
Datum: 13. března 2015 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Jako že zmáčkneš spojku,uděláš brrmm brrmm a zas pustíš spojku a jedeš dál bez plynu... brmm brmm... sem si připadal jak když naší malý holce dávam napít čaje :-D
 
 
Datum: 12. března 2015 20:21
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protůvat znamená, že brzdíš motorem, pak zmáčkneš spojku, protůruješ motor a spojku zase pustíš, vyřazovat vůbec nemusíš... ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 20:18
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Jak proturovat? Jako hodit neutral, pořadně mu naložit a zas dat kvalt a brzdit motorem?
 
 
Datum: 12. března 2015 16:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Ze sněžky a z ještědu bych tůroval,jinak bych to asi neřešil ...
 
 
Datum: 12. března 2015 15:46
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malý kopec motorem. Velký kopec taky motorem a občas proturujes motor aby se promazal válec.
 
 
Datum: 11. března 2015 22:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
když to bude dlouhý kopec tak to při brždění motorem můžeš zadřít
 
 
Datum: 11. března 2015 5:56
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, co má dělat nezatížený pionýr se správně fungující spojkou když mám smáčklou spojku zařazenou 1? Má stát na jenom na místě, nebo je normální když mi jede dopředu cca 10cm za vteřinu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Záleží jestli jsi něco se spojkou dělal. Jestli tam máš nový lamely tak si sednou. Ale správně fungující spojka se nehne.
 
 
Datum: 10. března 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16015    
Zdar draci, mám problém u fíka. Rozdělal jsem spojku a dal nový lamely s korkama, pak jsem to složil, vyzkoušel, sešteloval a šlo to. Po chvilce jsem vyměnil svíčku, chtěl nastartovat a začla prokluzovat start páka, ale rychlosti byly v záběru, po chvíli ani to ne. Znovu sem to rozdělal a složil a zas to samý, neví někdo co by mohlo být špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Uvidím, běžně jsem viděl že se pod lemy miskek pružin dávají podložky aby se zvýšil přítlak... teď to šlape krásně, každopádně to chci zkusit jak se to bude chovat... od té doby co jsem to tam dal najeto v terénu kolem 60ti kilometrů a bez problémů..
 
 
Datum: 09. března 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17931    
Něco je špatně. Poznáš to až se ti to bude nejmíň hodit. Do normálně poskládaný spojky nenarveš dvě mezilamely.... prostě ne ... nedělal jsem jen pár motorů , takže vim o čem mluvim...
 
 
Datum: 09. března 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
nene, to bych na ně nedal řetěz....
 
 
Datum: 09. března 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
A neotočil jsi lamely?
 
 
Datum: 09. března 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Pružiny jsem kupoval nový tady na fichtl krámku cca půl roku zpět.. a když chceš tak jde všechno.. sice je pravda že už jde trošku hůř páka ale je to na speciálu a vůbec mě to neomezuje...
 
 
Datum: 06. března 2015 8:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě jsou pružiny na spojce KO, protože kdyby nebyly unavený, tak tam tu druhou mezilamelu nemáš šanci dostat ;-)
 
 
Datum: 05. března 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
hm.. tak sem blbej já, dyť ta další mezilamela má vlastně taky výstupky takže se točí s košem komplet menu... no ale to nic nemění na tom že to asi nebude perfektní řešení.
 
 
Datum: 05. března 2015 22:25
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
hm.. a tak proč teda spojka klouže když jsou lamely sjetý a jdou kov na kov?
 
 
Datum: 05. března 2015 22:20
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Ale to právě nemůže klouzat :-D dělá to přesnej opak...
 
 
Datum: 05. března 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
no furt tomu nerozumim, protože proč je teda spojka řešená takhle: kov-korek-kov-korek-kov... a ty máš jako kov-kov-korek-kov-korek-kov? to mě neřikej že se to neklouže!! :-)
 
 
Datum: 05. března 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Není důvod aby to klouzalo, na dno spojkovýho koše jsem dal mezilamelu abych zvýšil přítlak pružin...
 
 
Datum: 05. března 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17921    
tomu nějak nerozumim... ty tam máš jako dvě mezi lamely? kde? a proč? dyť se to musí klouzat né?
 
 
Datum: 05. března 2015 21:38
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16015    
šla tam pěkně, při nasazování jsem takřka nepoznal rozdíl..
 
 
Datum: 05. března 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17916    
Jak si tam dostal druhou mezilamelu? Častokrát jsem rád,že s novejma lamelama sotva zamáčknu pružiny aby se tam vešla podložka a segrovka ....
 
 
Datum: 05. března 2015 14:14
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16015    
Tak aretačním šroubkem v deklu jsem to šteloval ale nešlo to.. nakonec jsem to vyřešil tím, že jsem mezi spojkovej koš a lamelu dal druhou mezilamelu a šlape krásně. Díky za návrhy :-)
 
 
Datum: 04. března 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ruda      E-mail:      IP: uživatel17710    
V pravém deklu je červík zajištený maticí. zkus ho povolit. Pokud je moc dotažený spojka je trvale vypnutá.
 
 
Datum: 04. března 2015 19:02
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si tam dal za olej.
 
 
Datum: 04. března 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: vlastik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj lidi,potřebuji poradit,mám babetu 225,při startování mi náhle startovací páka nezabírá,vrací se ale proste jde na prázdno a motor nejde tedy nahodit,nevíte co s tím???pulit motor.???dík za info,klidně pište nebo volejte 739213532.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17906    
Ahoj. Mám dotaz ohledně karterů na Stadion S22. Ať hledám na netu jak hledám, tak všichni mají z vrchu v bloku otvor na karbec ve tvaru vajíčka. Snad jen já, který mám už ten novější karbec, tu díru mám zaslepenou. Praskl mi blok, takže chci jednu půlku vyměnit, ale nemůžu najít nikde na prodej blok s tou zaslepenou dírou. Je to divné, protože ať se na to dívám jak chchi, tak to nevypadá, že by to bylo nějak zavařené. Vypadá to odlité od výroby. Nevíte něco o této problematice, případně kde tedy sehnat takový blok? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13350    
Ahoj, kde přesně je máš prasklé? a jak moc? já mám skoro všechny bloky zavařený kolem té šlapací hřídele, ale ať to vaří sebelepší svářeč vždycky se to trošku pohlo tak jsem musel nechat přefrézovat dosesací plochu, a někdy i protočit díru na špalací hřídel a udělat tam novej ten železnej kus do toho se zápichem na O kroužek.
 
 
Datum: 01. března 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17907    
Ahoj. Aby motor dobře fungoval tak musí být kartery párové (vyrobené v původním páru a obrobené proti sobě - kartery zespod označeny stejnými znaky,čísly). Takže budeš muset stejně koupit oba kartery a je úplně jedno,jestli to budou kartery na S11 (otvor pro vajíčko) a nebo kartery na S22 (bez otvoru na vajíčko). Máš pravdu,že jsou to dva různý odlitky (viz. jak jsem psal),ovšem střeva motoru to má stejný...je to furt jeden ten a samej motor jen má a nebo nemá díru pro vajco ...
 
 
Datum: 01. března 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda jsou kolečka dvojky a trojky opravdu zaměnitelná mezi ČZ 450 a 477 ? Díky Zdeněk\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak abych to uzavřel :-). Sehnal jsem kolečko ze 477 a vše šuplerou proměřil ze všech stran a předlohové kolo 3jky je stejné. Ostatní zatím nemám, ale asi to bude to samé :-)
 
 
Datum: 14. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem samozřejmně udělal a číslování má pokaždé jiný začátek. Sesa tu prodává kolečka, která má nadepsané jak pro 477 tak pro 450, ale žádnej jinej shop to tak nemá a to si právě chci ověřit, abych neutratil zbytečně peníze :-)
 
 
Datum: 07. března 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Otevri katalog dilu a podivej se na oznaceni... Nebud liny!
 
 
Datum: 03. března 2015 18:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Čus, mám prublém s převodovkou u pincka, vyměněný ložiska, papírový těsnění, ale jde to strašně ztuha, prostě když tam je neutrál a otočím spojkovým a na druhý straně si držím sekundár tak to prostě neudržím a už nevím co s tím je. Prosím pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 7:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nebo proběhla kladivová výměna ložisek, případně pajcrem dělený kartery. Ono stačí vzít kladivo na demontáž ložisek, jedna blbě mířená a převodovkou neotočíš.
 
 
Datum: 20. února 2015 7:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše při montování ti vyskočila kulisa co řadí rychlosti. To je ta vydlička na kolečku na ty tyčce. Nebo ti nesedí ta tyčka v karteru. Rozdělat a dát znovu dohromady. Klikovku do mrazáku a karter ohřát(nejlépe horkovzduškou)
 
 
Datum: 19. února 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4628    
Bude to nejspíš zkřížený....povol to a zkus kartery posadit proti sobě tak,aby se převodovka i klika otáčeli volně. Možná nemáš párový kartery.
 
 
Datum: 19. února 2015 13:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Už to mám složený, ale nejde tam neutrál mezi 1 a 2 je tam furt 1, mezi 2 a 3 neutrál jde. Není to tím že jsem prohodil to 20 a 18 zubý kolečko (silná dvojka) :/
 
 
Datum: 19. února 2015 10:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
A řadit ti tam jdou všechny rychlosti?
 
 
Datum: 18. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě ti to možná někde drhne v těch mosazých pouzdrech kde drží hřídele.
 
 
Datum: 18. února 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus ten problém jsem měl před týdnem taky dal jsem tam papírový těsnění a nešlo to dal jsem tam 2 čtvrtky namáznul silikonem a problém byl vyřešen a všechno jde lehce tak jak má jít :-)
 
 
Datum: 18. února 2015 15:30
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.04.2018 14:38:25 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu