www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang cross      IP: uživatel17657    
zdar draci mám válec terenní RS karburátor převrtaný na 18,5 primár 9 zubů jakou rozetu mi doporučíte?nebo ještě nějaké úpravy? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17816    
Ještě Vape a výfuk. Pak pořádně vyladit přední a zadní tlumiče a podvozek celkově,jinak jsi v háji i s motorem co jede ;-)
 
 
Datum: 28. ledna 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Rozetu musíš dát takovou podle toho kde budeš jezdit. Musíš to zkoušet. Je taky rozdíl když na tom jede 50kilový nebo kdo má 70. To se těžko radí-zkoušet,zkoušet,zkoušet........
 
 
Datum: 28. ledna 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte chlapy, máte zkušenost se startovacím segmentem co tu nabízí Sesa? Mám neblahou zkušenost s jedním segmentem od jiného prodejce a nerad bych znova koupil něco co se za měsíc ožvýká :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
To se stává,když je nakopávačka špatně vymezená (což má polovina lidí),pak zuby nezabírají na plnou plochu ale jen hranama a pak se to dřív a nebo pozdějc strhne u starýho i replikovýho segmentu. U replikovýho někdy dřív. Koukni u rozpůlenýho motoru,jak to proti sobě sedí,většinou chce nakopávačka vypodložit za o-kroužkem alespoň jednou obyč podložkou. Eventuelně se muže ta podložka muže dát i do motoru mezi segment a druhej karter...uvidíš... někdy je potřeba,někdy ne...záleží taky hodně na tý ose (či jak to nazvat?) ... nevim proč,ale nejsou všechny stejný ... respektive neseděj stejně ... asi kvůli konkrétní poloze kolíčku na segment či zářezem pro klínek ...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Myslim ze logicky vyrobce nahrad dilu na 50 let stary kram bude jen jeden ale prekupniku mnoho :-)takze pokut najedes tolik ze replika nestaci dej starej original
 
 
Datum: 21. ledna 2015 14:40
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
cau draci mam dotaz jak se pozna funkcni volnobezka co je v motoru u babety 210 mam jich par doma vyndanejch a nvm jak ma fungovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevím jakou volnoběžku máš na mysli. O jediné volnoběžce co vím tak je v zadnim kole. V motoru jsou odstředivé pakny
 
 
Datum: 24. ledna 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ahoj, je lepší zajíždět pionýra s korkovou spojkou nebo s ferodovou? Myslim si, že lepší bude ta korková protože asi nedrží tak pevně, nebi to je uplně jedno? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Už v originál příručce je napsáno, aby se před startem nemačkala spojka, že pak bude klouzat startpáka (logicky protože startpáka jde přes spojku na primár). Myslel jsem to tak, že s ferodem tahle kratochvíle odpadá.
 
 
Datum: 20. ledna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak ti ta spojka nefunguje protože točíš s celou převodovkou. Jak zmáčkneš spojku tak přerušíš primární převod(ze spojky na klikovku). Je možný že již teď nové ferodo drží. Ahoj
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Já jsem s ferodem moc spokojený. Občas se mi u fíka stane taková blbost, že když jdu startovat, tak jako u velký mašiny zmáčknu spojku... U korků mi pak startpáka klouzala, ale u feroda si můžu mačkat před nakopnutím jak chci a neproklouzne. :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Ty novy, co tady ma Sesa, uz jsou z lepsiho materialu a drzi.
 
 
Datum: 19. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ahoj na zajíždění nemá spojka vliv. Z vlastní zkušenosti je lepší korková protože déle vydrží. Ferodo mají měkké železa a jsou za chvíli vymačkané. Vyzkoušeno na závodech fichtl-24h. Ahoj Jirka
 
 
Datum: 19. ledna 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Jak má držet nahon tacho na 21,ten je stahlej jenom tou velkou matkou ke kyvce.ptám se aby se mi neprotočil.náhon má kulatou ďíru veprostřed tak snad je to on. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Diky,už jsem drážku dodělal.je to ok.nechtěl jsem riskobat protočení.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mas nahon z jawy 555 tam drazka nebyla bez drážky to bylo i u prvních 05 když to dostatečně utáhneš melo by to držet
 
 
Datum: 17. ledna 2015 12:48
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To tam právě vůbec nemám.není ten náhon z nečeho jinýho.vypadá že tam drážky ani nikdy nebyly.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V náhonu by měla bejt drážka do který zapadne takovej prolis co je v napínáku a nemuže se to protočit teda jestly nedáš naopak napínák
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: marek surma      E-mail:      IP: uživatel17786    
Zdravím Všetkých, vie mi niekto pomôcť ohľadne Jawa 555, aké výrobné čísla mali motory, nakoľko mám motor s číslom 40622 a kamarát tvrdí že je to motor z jawa 550..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2015 13:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mezi motory 550 a 555 není, tedy vizuálně, mnoho rozdílů, poslední 550 měli snad stejný motor jako první 555, to ale nevím jistě. Co ovšem vím, je že strýcova 555 snad z roku 1958 má kuriozní výrobní číslo 202122, to číslo má 6 číslic, to tvé má jen 5 číslic, to by znamenalo, že motor mohl být vyroben někdy kolem let 56 a 57 (můj odhad), řekl bych, že určité vodítko ti může poskytnout tenhle stroj, podle všeho jedna z posledních 550 z roku 1958 a má číslo 92036 (5 číslic) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958.html pak je tam ještě jenda z toho roku a ta už má 6 číslic, jenže začíná na 10... (čili tam někde začínalo šesti místné číslování) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958-2.html
 
 
Datum: 19. ledna 2015 13:14
 
 
 
 
Jméno: 350panelka      IP: uživatel17769    
Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Seeso máš ve svým krámě vymezovací podložky do převodovky na jawy 250? Průměr 14 a 17 mm o různých tlouštkách? Dyžtak ostatní poraďte kde blanensko a boskovicko tyto kaleny podložky sehnat. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
mrkni " Vymezovací kroužky " na http://www.fabory.cz
 
 
Datum: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Moto usti je melo
 
 
Datum: 11. ledna 2015 13:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zatim to nikdo nedela, zrovna mi to jden drak nabidnul ale nevim co stoho bude,,takze musite bastlit
 
 
Datum: 11. ledna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: přerushit      IP: uživatel6812    
12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel17757    
Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
 
 
Datum: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17760    
SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Zdar draci, někde jsem četl, že je dobrá kombinace motor z 05 a válec a hlava z 21. V čem je výhoda? je tam prý lepší dvojka a ještě něco? Nebo případně daly by se ty "lepší" věci v 05 dát do karterů z 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Diky za objasnění :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Pardon to patřilo jinam
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jako, seriové zapalování zvládne v pohodě 9000-10000otáček pak začinají problémy. Na druhou stranu VAPE je bezudržbové, zvládne vysoké otáčky, má perfektní jiskru už od nízkých otáček, tak že to perfektně startuje za každých podmínek. Na závody je dobré ho chladit světelné cívky zbytečně zahřívají zapalování a brzdí motor. Pokud máš peníze tak na běžný provoz je Vape dobrá volba prostě nasadíš a jezdíš bez starostí. Ovšem dobře seřízený kladívka fungují také skvěle.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Jinak souhlas, že prevodovka z modelu 20/21/23 je na tom lépe. 05 má totiž dvojku stejnou jako nové modely ale jedničku víc do síly, tak že je mezi 1-2 velká díra. To právě částečně vyřeší dvojka 19/19, ale pak je zas větší díra mezi 2-3.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel6822    
Stando, víš, že 05ky sbírám. Mám rozebrána motory z celého spektra výroby od roku 1962 - 1966. Všude byla převodovka jak je psáno níže. Dvojka 19/19 byla v jednom motoru z roku 64, proto tvrdím že 19/19 byla zřejmě jen malá série v průběhu výroby.
 
 
Datum: 10. ledna 2015 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17761    
Marku člověče a já měl dvojku 19/19 v j05 z roku 1963,českej štítek,první provedení...dál to mělo atypickou slabou ojnici,ale už na 14,1mm čep...ale to neni žádn&#224; výhoda,klasika 20/18 v tom jelo líp.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 13:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
respektive ta dvojka by se správně mělo spíš psát 20/18, navíc převodovka z 05 do nových karterů taky dát jen tak jednoduše nejde protože má jinou šířku, pozor je jiný i řadící automat...
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
05ka má dvojku 18/20 stejně jako novější modely, jen pár kousků v průběku výroby mělo dvojku 19/19 (je to ovšem docela rarita a vypadá to, že takovou převodovku měly vývozní kusy - patrně jednosedadláky), jiná je trochu jednička. která je u 05 13/24 a u nových modelů 14/23 a na jedničce jsou jen tři kolíky.
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Aha. Tak díky za info
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17758    
Ne,to není pravda. Možná je ještě horší. Má horší dvojku a mizernou kliku,horší uložení sekundárního kolečka .... atd ....
 
 
Datum: 07. ledna 2015 14:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso budou ještě k mání lamely 36z? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou,, kdo ma zejem at udela obj na normalno v kraku a napisedo vzkazu ze chce 36 ale dejte pozor dve lamely stoji litr
 
 
Datum: 03. ledna 2015 12:31
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17732    
Ahoj,prosím vás jak poznám zda je funkční Řadící automat na pincka a zda je ještě dobrá aretační pružina ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdar automat jestli je funkční poznáš snadno a to tak že skusíš jestli řadí, dáš ho samotný do bloku motoru a skusíš jestli jdou zařadit všechny kvalty. a stav pružiny poznas podle toho jak těžko jde ta rychlost zaradit (když jde kvalt zařadit přiliš snadno tak je pružina v horším stavu)
 
 
Datum: 24. prosince 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
Zdarec draci, mám dotaz, překorkovávám spoku u pionýra 20. Normál korková a potřebuji vědět na kolik mám zbrousit ty lamely. Jaká tloušťka ví někdo ? Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14880    
To by mě opradu nenapadlo. Vím že tam musí být vůle. Ale potřebuju vědět tlouštku korku !
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:29
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Tak,aby když mezi ně vložíš tu lamelu a nasadíš na ně řetěz tam byla tak milimetr vůle,aby spojka mohla rozepínat.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
Čau Draci,potřebuju nutně poradit bo už si nevím rady.Na motoru Jawa 50/23 Mustang ze 77 roku se mě lepí ferodo spojka prostě musím zahřívat vždycky jinak když to za chladna nakopnu a dám 1dna tak to skočí na zadní a zdechne.Skušelo se měnit olej za co nejřidší ale furt,spojka je nová ale i po viměně oleje to dělá furt to samé.Moc děkuju za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
čim to bylo, samotnýho by mne to zajímalo.
 
 
Datum: 18. prosince 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
NOje to tedy vyřešeno vše e tedy cajk,ale děkuju za rady :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2014 6:12
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Ferodo spojku neznám. Míval jsem vždy klasiku s korkama a nikdy jsem neměl problém. Možná by to chtělo trochu přitáhnout šroub,aby víc rozepínala.
 
 
Datum: 16. prosince 2014 13:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17714    
Jakej olej jsi pouzilma byt prevodak primo na mokrou spojku ...a pred spoustenym dej 2 smackni spojku a prokopni jinak chodi ti lamely po kosi casto se musi pilovat
 
 
Datum: 16. prosince 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřeboval bych poradit se šroubkem seřizovaní spojky na fichtlu. Když dám šroubek tak se vršek rozmáčkne a po čase nevypíná spojka. Dokonce sem si i koupil šroubek kterej má být přímo sem a taky se rozmáčknul . předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: wope      IP: uživatel6800    
Dej si kuličku mezi tyčky vypínání.Když vymáčkneš spojku tyčka se roztáčí a roztemuje šroub,když je tam kulička tak točivej moment nepřenáší.
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádnou extra spojku tam nemám jen ferodo a nový pružiny. Hned jak se dostanu do nějakýho železářství koupím tvrdej. Díky
 
 
Datum: 10. prosince 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17708    
Máš asi nějakej extra prototyp motoru s extra přítlakem lamel,jinak nevim ... mam tam šroub vyrobenej z obyč měkkýho šroubu m6 a nic se mi tam neděje ... tak jestli jedeš tak tvrdou spojku že ničí šroubek tak použij tvrdej šroubek jak píše kolega.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 14:40
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Co zkusit nerezovej nebo kalenej šroubek?
 
 
Datum: 09. prosince 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
zdar draku, měl jsem stejnej problém na mustangu.. naštěstí já jsem takový typ co přímo nesnáší křupání převodovky a povolenou spojku. jednou jsem nastavil a ještě ten den se šroub zase rozlisoval a nebo taky jsem věčně řěsil to že do tyčinky se totálně zaryla kulička. řešení šroubu asi je jenom jediny ale nevim zda-li bude fungovat a to je - zkusit tam dát M8 závit lebo osmička by se už jen tak nerozplácla ale nevim jestli tam ten závit pude.. řešení 2 - kulička dělá důlek do tyčky.. bud tam tu kuličku prostě nedej a nebo tam hoď tyčinku z čz 175/450 nebo jinejch 175,250 u mé čz 175 jednou nastavím spojku a pak na ní půl roku nemakám ;-) :-) jinak přeju hodně štěstí draku :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dorvat ho mužu jak chci rozmáčkne se stejně ;-) kulička tam je ale mrknu jestly je v pohodě. Díky za tipy
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
a nechybí ti tam kulička?
 
 
Datum: 08. prosince 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Tak ho znova dotáhni ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, Potrěbuju poradit, když dám na pio 9z. primární kolečko o kolik musim zkrátit řetěz? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: wope      IP: uživatel6800    
Když dáváš pouze primár a nedáš větší lamely tak musíš sehnat pul spojku a odstranit članek jinak budeš furt dlouhej nebo kratkej
 
 
Datum: 07. ledna 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Bod pro tebe, nečetl jsem pořádně.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
až na to že na primáru napínáky jaksi nejsou :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2014 9:07
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
O nic, napínáky by to měli zvládnout, teda pokud dáváš i novej řetěz. U vytahanýho řetězu zkracuj po jednom článku a zkoušej nasadit, ale nedoporučuji to.Vyplatí se měnit celá řetězová sada.
 
 
Datum: 07. prosince 2014 1:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau chci se zeptat jestli je dobré pro terenní závody upravit převodovku na silnou dvojku tím jak přehodím ty kolečka ja to vhodné sice bude silná dvojka a hůře se bude řadit na trojku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: kevin      IP: uživatel15847    
zdarec kdyš mám doma nabobtnané lamele tak kdyš je zbrousím budou normalně fungovat nebo jsou ko. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
jsou na omak tuhý nebo měký, korek toho běžně moc nenasaje, možná že vnich jsou nové korky a možná je někdo zapoměl zbrousit, pokus se drolí tak to bude nějaká dřevokazná houba
 
 
Datum: 07. prosince 2014 19:25
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
Zbytečně je neskladovat doma. Koupim,namontuju a jezdim. Když už musim skladovat,tak ne někde ve vlhku nebo v oleji.
 
 
Datum: 06. prosince 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Kup si Ferodo lamely a máš vyřešeno :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: kevin      IP: uživatel15847    
dobře a jakto že mě nabobtnali ? jak mám předejít dalšímu nabobtnání lamel ?
 
 
Datum: 06. prosince 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: Dejmal      IP: uživatel17695    
KO, vyhodit. Pokud je zbrousíš a použiješ můžou se rozsypat v nejnevhodnější okamžik a pak můžeš bejt KO ty.
 
 
Datum: 06. prosince 2014 1:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
vyhodit...........
 
 
Datum: 05. prosince 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel17680    
Zdarec, nemáte něko zkušenosti u fechtla u motoru 05 s výměnou kulatého krytu zapalování za hranatý dvacítkový kryt zapalování ? Je mi jasný že bych musel dat podložky pod M6 šrouby nebo závity v karteru převrtat na M8 Díry by měli alespoň dvě pasovat ;-) Hlavně mi jde o zachování funkce spojky ;-) Aby tyčinka pasovala na vydličku spojky. Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Ok, raději dám podložky mám těch pravých krytů víc tak zkusím ;-) Hlavně mi šlo o to aby poloha pro zasunutí tyčinky do krytu byla stejná akorát bude tyčinka trošku víc vylízat :-) Ale to neva.
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
zdarec těch hranatých pravích bloku bylo výc druhu takže u některých i když ho tam zašroubuješ tak tam budeš mět fugu ale jinak stačí vyndat z děr vlošky a mužež ho tam dat mam to tak taky a spojka funguje dobře. a nedoporučuju převrtávat na M8 radši dej ty podlošky.
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 11:16
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:46:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu