www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj... V březnu si budu rozširovat na A1. Ale jelikož nejsem rozmazlenej, ani nemam rodice který prodávaj ropu nemůžu si dovolit nic skvělýho. Jde o to že sem konecně našel alternativu za mýho vysněnýho Varánka... MZ 150 . Jenže jak už název napovídá, objem není 125ccm a tudíž nepoužitelný k řp. sk A1. Ale viděl jsem, že jsou i válcě o objemu 125ccm. Otázka tedy zní. Je tomu tak ? Je reálné že se to poté dá přesati v TP ? Například po odměření tedchnikem na STK nebo tak ? Nebo když tam mám známého... je to vůbec možné? Pokud ne... Co by jste mi doporučili. Potřeboval bych neco do 10 000. S možnými výdaji navíc. (potřebné opravi apod.) Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 22:53
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Feorges      IP: uživatel10092    
Jubka: jestli chceš 125/476 budu jednu prodávat. Fakt pěkná žluto - černá. Absolutně žádný problémy a nový díly a vylepšení. Jestli chceš napiš a já pošlu foto. Cena cca 17 000,- Kč. deda.vseveda14@seznam.cz
 
 
Datum: 17. května 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ok. Ale cenou se řídit... Když sem třeba za tisícovku sehnal prvotřídního mustanga a s STK a přepisem mě to stálo asi 1500 celkem... Top stav, lítá tak, jak sem ještě nikdy fichtly jezdit neviděl origo :-D Uplně neskutčně skvělej kup. Co myslíte ? Ono pak o ten vzhled mi nějak nejde to si časem udělám. čim se řídit ? Jak vybírat. Asi spíš pojízdný.... Za kolik tak bych to měl sehnat ? Dík
 
 
Datum: 12. ledna 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14976    
Nic bych nepřestavoval. Škoda peněz. Motor z ČZ 125 bych vyndal a nechal schovanej stranou na STK a podobně(člověk nikdy neví) a sehnal bych slušnej motor z 175 a prostě ho tam dal....maximálně bych vybrousil výrobní číslo a přerazil ho.... ty motory sou stejný...jen maj jinou kliku a vrtání válce a to zvenku nikdo nevidí... jinak bych dodal to co kolečko.....motory sou spolehlivý.... jen já elektroniku nemam rád,spíš bych si dal do pucu origo elektrosoustavu a pořádně seřídil origo rele.... Již několikrát jsem zde psal o Péráku....pořádně seřídit a pak už o dobíjení nevíš...a tom mam starou herku olítanou... ale tak samozřejmně polovodičový rele je pohodlná věc....když funguje....
 
 
Datum: 12. ledna 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jubka: Nebude to problém...jezdíval jsem na ní i 300km za den. Celkem jsem na tom najezdil tak 25000km. Základem je slušnej motor, slušnej olej. Pak je občas problém s dobíjenim, což se dá krásně vyřešit natahánim nový elektroinstalace a montáží elektronického relátka, otázka cca 700kč a půl dne práce za pomoci primitivních nástrojů a ještě primitivnějšího montéra :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No... Ale ta 476 nebo 488 mě láká :-P Je to spolehlivý ? Na každodenní ježdení. Řekněme jkaždý den asi 100Km Dá se s tím takhle jezdit ?
 
 
Datum: 12. ledna 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to udělat kdosi na motořkářich že sehnal TP ze 125.Pak ji prodával.Ptal jaem se ho a chtěl za ní 17 000 nákej Bednařík se jmenoval. Já pak našel DRko za 17000 ukecal na 15 000 a tak mám DRko :-) ale tu MZtu se mu asi nepovedla prodat(psal mi že má jednoho zájemce) pač jeětě cca půl roku zpátky tam byla za 15 000.Vím že ještě jeden uživatl taky z M.cz měl to překopany ale né že sehnal tp z 125 ale napsal si pár emailů s technikem z německa a nák to vyřešil samozřejmě musel viměnit díly za 125 a pak papíroání na uřadu a bylo to celkem nákladný takže se to nevyplatí.
 
 
Datum: 12. ledna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jubka: U čízy je nutno vyměnit klikovou hřídel, pístní sadu, válec, hlavu, svorníky a karburátor. Ložiska tím nijak zvýšeně namáhána nejsou, protože spodek motoru je prakticky shodný jak pro 125, tak pro 175. Jede to pak o poznání lépe a myslim že by byla škoda tam tuhle relativně levnou a jednoduchou úpravu neudělat :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vidíš. Skvělej nápad. Jenom jich moc neni na prodej :/ Ale tak něco se najde :-) A ještě víš něco o tý úpravě, že sem na to dává válec ze 178/477 ? Neníčí se to pak...ložiska....
 
 
Datum: 12. ledna 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Hele, taky jsem se o to zajímal. Jednoduše to nejde! Musíš mít papír od výrobce, ze servisu že provedli přestavbu a já nevim co všechno. Celkem to vyjde nejmíň na 7 tisíc a voser s vyřizováním k tomu. Kup si čz 476, nebo 488
 
 
Datum: 11. ledna 2013 22:17
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 6:34:38 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu