www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning

 
 
 
Profil: Robie
  
Drak (přezdívka, nick):  Robie
Lokalita v ČR:  Středočeský
 
Webová stránka:  http://www.statika.info
ICQ:  217669008
e-mail:  robert.novy@seznam.cz
 
Jak jsi dlouho na světě draku.-):  35
Tvoje krevní moto skupina:  Jednoduché spolehlivé stroje.
V kolika jsem si na to poprvé sednul:  Asi až v 16 na kamarádovo pionýra.
Kolik mám v garáži motorek:  Několik.
Kolik jsem natlačil a roztlačoval kilome:  Několik...
Kolik jsem navštívil moto muzeí:  Kdysi jedno v Kašperských Horách.
Kolik jsem vlastnil motorek:  Když počítám všechno s motorem od 50ccm do 350ccm, tak pět strojů.
Kolik jsem položil motorek:  Kromě panelky a motokola jsem položil všechno. Takže tři motorky. Nejvícekrát jsem položil asi tu třindu. Ale už nechci.
Kolik jsem zadřel motorů:  Nula. Mažu, jak se má, a experimenty s tryskama dopadly taky dobře.
Kolik jsem toho odvozil:  Když nebylo auto, tak i nákupy.
Kolik jsem zažil kolizí:  Kolizí se škarpou tak dvě. Kolizí s autem naštěstí nula. Musím to zaklepat.
Motorka mě nechala zrovna když se to neč:  Jednou v údolí, když prasknul řetěz. Tak sjem to nechal u nějakého chataře a šel tmou do vesnice a pak sehnal odvoz domů.
 
Zkušenost s motocrossem:  Jako kluci jsme jezdili v terénu s mustangama.
Zkušenost s veteránem:  No panelka a stadáček jsou už veteráni.
 
Má oblíbená značka:  Jawa, ČZ, BMW, Triumph


Baví mě jet krajinou mopedovou rychlostí.

Motokolo. Oproti mopedu to je lehčí a lépe se přišlapává. Má to jeden převod a suchou spojku. Všechno max. jednoduché. Po rovince 40km/h.

Moje třinda 639 oilmaster. Prořízlá clonka a přetryskovaný karburátor. Nad 3 tisíce otáček to táhne dobře. Když si to člověk uvědomí, tak se na tom jezdí dobře. 25 koníků to teď mít bude.

Nadčtvercový motor se slušným zdvihem, může za to, že to táhne už od nízkých otáček. Proto je to tak dobrá motorka, ikdyž výkon má pouhých 14 koní.

 
 
 
 
 
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.11.2018 0:13:20 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu