www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci mám jawa 21 motor po generálce vše je nové včetně kliky, a převodovky... má i vybrus který má najeto přes 1000km možná víc a chcu se zeptat jak seřídit karbec aby měl pionýr správný táh při jízdě na 3 jede rychle všechno fajn ale přijde kopec a ztrácí docela ty správné točky. Prostě jesl jsem na fichtlu od kamoše a ten tahal od začatku do konce Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 15:58
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
nenajdeš 2stejny motory už z vyroby...
 
 
Datum: 06. října 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky záleži jak si sedne výbrus a motor celkově a hlavně na tom seřízení, a taky co tam máš za píst, kámoš teď zaběhnul tříkroužák a ten tahá jak bejk, já mám zase 1 kroužek a ten má zase točky jak sviň,
 
 
Datum: 03. října 2013 16:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nejlepší je tovární nastavení karbce,když máš originál motor- viz příručka. A je známou pravdou, že u pionýra co motor to originál. Plus jde o to, jak byl motor složen, jaka má loziska atd. Také záleží na sekundárním kolečku a mnoha jiných faktorech
 
 
Datum: 03. října 2013 10:58
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 7:02:49 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu