www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel14936    
ahoj chci lakovat mustanga a chtěl bych ho dat do origo stavu nevíte někdo jakou barvou se lakovaly pionýři kolem 80 let jestli akrylátem nebo čím? a jaký podklad? a můžu dát pod žlutý lak šedý základ?a ještě jsem někde četl že se laky vypalovali ale nenašel jsem v jaké teplotě předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 21:14
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17256    
já nevim cu furt maj všichni s těma barvama, odstínama a ralkama. stejně těch top renovovanejch fekálů je poskromnu a hlavně na nějaký barvě vůbec asi nesejde prostě podle chuti každého soudruha.
 
 
Datum: 30. května 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Nejlepší co může bejt je akrylát, syntetika je špatná - je měkká, dlouho nevydrží.
 
 
Datum: 30. května 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
já jsem zastánce syntetiky všechno co jsem lakoval pořád pěkné
 
 
Datum: 29. května 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17249    
No jako ten rám jo,to je jasný...
 
 
Datum: 29. května 2014 18:41
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ono kdo ví co s tim kdo dělal, já mám osobní zkušenost, za tři měsíce to bude rok co to na tom rámu je a vypadá pořád jako v den co jsem si to donesl domu :-)
 
 
Datum: 29. května 2014 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17248    
Krakene to neni žádnej výplod fantasie,viděl jsem fotky. Po dvou letech lak zašlej jak po 40 letech... hádat se nebudu,protože hafo lidí zas nadává na syntetiku a já to mam třeba syntetikou nalakovaný a supr...za čtvrtinu ceny lak jak z lakovny ...
 
 
Datum: 29. května 2014 6:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se sehnat snad všude, kde míchaji autolaky.
 
 
Datum: 29. května 2014 5:22
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel14936    
asi to budu volit tak že kostru s blatníkama udělám komaxitem a nádrž s kastlíkem akrylátem a dá se ten lehce zmatněný akrylát koupit a namíchat v lakovně?nebo je to horší to sehnat
 
 
Datum: 28. května 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od jara sem napsal blbost,,, ani nevim proč :-D sorry :-) kouknu na přesný datum,, na motorkářích jsem si to do deníku dal 30. 8. minulej rok takže počítám tak tejden před tim se mi to vrátilo z lakovny :-)
 
 
Datum: 28. května 2014 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to máš na motorce teprve 2-3 měsíce?
 
 
Datum: 28. května 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky je třeba vzít v potaz že jako u všeho bude desítky firem co to dělá a každá bude taky jiný kvality :-)
 
 
Datum: 28. května 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprejskávat - neorveš, jak řikám každej akorát kecá :-) kdyby to bylo tak hnusný proč by to někdo vůbec někam používal :-D divim se že se to prodává, antikoroze nulová, hned se to oloupe a ani to nedrží odstín :-D většina čechů nadává na věci co nezná, navíc bavit se o tom že na to nepatří žádnej plast, přitom minimálně s tim základem se to tak ani trochu nechová... ale uznávám je to o pocitu každýho, jinak já to mám na rámu od jara a asi zázrakem se to zatim nepustilo, když jsem dělal u motoru kontakt na kostru tak jsem to taky neloupal ale brousil jako kteroukoliv jinou barvu se kterou jsem přišel do kontaktu, kromě té na dřevěných oknech... a dřželo to celistvě na podkladu, lidi maj představu že je to nějaká natavená bužírka...
 
 
Datum: 28. května 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16566    
Známej na moravě hodil j555 celou do komaxitu a bědoval ... hezký to bylo tak měsíc a pak se to začlo oprejskávat... lak hnusnej zašlej... komaxit je výbornej na kola na auto,jentak ho neorveš přezouvačkou...
 
 
Datum: 28. května 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proto se do toho akrylátu přidává matná složka, aby se to takhle nelesklo. Já se zase u místních veteránistů spíš setkávam s názorem, že to radši udělaji matnějšim akrylátem, než vrstvou plastu. Ale to jsou kluci, co dělaji spíše předválky, atd..A rozhodně ví, proč to dělaji tak, jak to dělaji. Osobně motorky lakuju lehce zmatněnym akrylátem. Komaxit dávam na takové ty "věci do provozu", jako jsou padáky, stojany atd.
 
 
Datum: 28. května 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se týče typu barvy tak je nejvěrnější, jak jsem psal, zaujatej je většinou ten co s tim nemá zkušenosti, rozhodně je to co do origo stavu lepší než akrylát (kterym to většina dělá) :-) už vidim novýho péráka jak hází odlesky na dvacet metrů :-)
 
 
Datum: 28. května 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Veteránisti to komaxem určitě nedělají... Naopak je většina proti němu dost zaujatá.
 
 
Datum: 28. května 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel14936    
ok dík moc
 
 
Datum: 27. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale rozhodně komaxit od originálu nerozeznáš, jen né každá firma bude mít tvůj odstín a hůře se pod to kytuje,všechno ale na internetu najdeš ;-)
 
 
Datum: 27. května 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělalo se to vypalovanou syntetikou, která už se minimálně v původní podobě nesežene, přesnějc nevim, lidi od veteránů teď pro věrohodnost (lesk, strukturu) používaj komaxit, najdeš na to spoustu špatnejch názorů o reznutí a tak, jsou to blbosti, podle mě to píšou lidi co tu barvu v životě neviděli, nechá se pod to dát základ díky kterýmu je ta barva měkčí a ani náhodou se neloupe a přitom je pěkně tvrdá, lakoval jsem zvlášt kyvku a rám kvůli odlétajícím kamínkům a musel jsem obrousit barvu z dosedacích ploch trubky pro čep kyvky na rámu a nijak to neodskakovalo ani se neodlupovalo, na zbytek motorky jsem ale zvolil akrylát, řikal jsem si že to aspoň bude hezčí, ono totiž když pionýra zrenovuješ podle původních postupů a do originálního stavu tak na něm nemůžeš moc jezdit, praská podsedlák, prohejbaj se revmáče, při prvním utažení matky na prsíčkách to orveš a milion dalších věcí, proto už jsem to vzal z gruntu i s moderní barvou
 
 
Datum: 27. května 2014 22:35
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 13:43:11 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu