www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prvně v životě jsem půlil motor ( mustang ). protože se zaseklo sekundární kolečko. Po rozpůlení motoru jsem vyměnil některé díly převodovky za jiné, nové pístní kroužky a také jsem vyměnil spojkové lamely. Motor jsem složil a okamžitě chytil. Na neutrál jde krásně za plynem. Seřídil jsem spojku a všechno se zdálo v pohodě. Při zkušební jízdě mě ale překvapilo, že nemá motor výkon ani na jedničku a ani při běhu na neutrál se nedá motor vytočit do plných otáček. V nich vynechává. Také to dost kouří. Myslíte si, že by to mohlo být nějak špatně utěsněné ( dělal jsem to na silikon ) a olej nějak vniká do spalovací komory? Moc se mi do půlení znovu nechce, tak jestli máte nějaký nápad, budu rád. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 16:08
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
Myslim jsi že předstih ani od trh by neměl mit nějak velkej vliv na to že se dusi :-) s velkym odtrhem by se akorat motor nevytočil do vysokych otaček jelikož by se nestihalo vracet kladivko . seřidit karbec... Jake maš trysky ? :-D přetěsnit .. Karburator-koleno koleno-valec popřipadě valec a blok motoru .
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Kdyby to žralo olej, tak půjde z výfuku bílý dým a bude z výfuku kapat černá kapalina. Jestli to kouří modře, tak bych to spíš viděl na špatně seřízený předstih/odtrh.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ta svíčka moc dobře nevypadá a je pravda, že gufero jsem neměnil, vypadalo v pořádku. Zkoušel jsem to ještě znovu projet a při jízdě na 3/4 plynu se to docela rozjede, jakmile dám ale plný plyn, okamžitě se to začne dusit. To samé na neutrál. Takže se zdá, že to ovlivňuje množství vzduchu nebo benzinu. Neměnil jsem těsnění pod válcem, ani pod kolínkem karburátoru, nemohlo by to být tím? Díky předem za odpověď.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
No jestli to moc čoudi tak to muže být špatny gufero na klice ze strany spojky .. Muže přisavat olej .. Svíčka hodně napovi ;-) jestli je černa . mastna prostě hodně zanesena nejspiš to je to gufero .. A jestli jsi daval noveé kroužky tak to chvili trva než se to zajede měl jsem to samý dal jsem nove kroužky za 1 dobry ale za 2 se do mirneho kopce nechytal :-D časem si to sedlo a všechno okej ;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 13:04
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 12:23:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu