www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso tyto šrouby: https://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_m6x112_valce.html Ja teď demontoval z 21, ale mám je celkově dlouhé 132mm. Ty máš délku 112,6mm. Nebudou ty delší? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: předevčírem 7:58
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevíte zda rozpěrka kartru pro motor 05 a 21 je stejná. Sesu ty je nemáš v obchodě, že na 21? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2018 10:28
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě dotaz ty středící pouzdra sedí i na pravý dekl (kryt motoru)? Jsou tam tuším dva kusy..... Díky
 
 
Datum: 18. ledna 2018 10:28
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super díky za odpověď.......
 
 
Datum: 18. ledna 2018 6:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Jestli myslíš středící pouzdra, tak jsou stejná. Liší se to jen u 550 a prvních 555, protože mají díry na šroub M6.
 
 
Datum: 17. ledna 2018 18:20
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, nevíte jaký kloub se přesně používal jako originál pro fichtla 21 řídítka s hrazdou. Měly ty řídítka ten kloub pevně přivařený k řídítkám nebo to bylo jinak? Jedná se o tento kloub - https://www.fichtlkramek.cz/nahled/kloub_riditek_20.html Seso na tebe dotaz: nedá se ten kloub sehnat v surovém stavu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2018 12:58
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19320    
já je mám napevno přivařené a nen kloub tam vůbec není,ale nemám hrazdy.mám tam ty široký vlaštovky
 
 
Datum: 14. ledna 2018 12:58
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Chlapy, nevíte kde se dají sehnat středící pouzdra na víko spojkové části Fichtla 21? Jsou tam tuším dva kusy. Díky za info..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2018 7:40
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže už nebudou? Není někde jaký je to rozměr (výkres) že bych je vysoutružil???
 
 
Datum: 08. ledna 2018 7:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha oni byli ale dodavatel doprodal a je smitec,, jen na pareza a nabo na kejvacku
 
 
Datum: 05. ledna 2018 17:13
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Sesu: páka brzdového klíče pro fichtla je včetně šroubku, podložky a matice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2018 7:40
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super díky!
 
 
Datum: 08. ledna 2018 7:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasan draku
 
 
Datum: 05. ledna 2018 17:12
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Ahoj draci, nevíte kde přesně příjdou tyto gumy? https://www.fichtlkramek.cz/nahled/doraz_sedla_pio.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2018 7:14
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Super díky......tak to mne nenapadlo že se to prodává samostatně!
 
 
Datum: 05. ledna 2018 7:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel19312    
https://www.fichtlkramek.cz/nahled/5822.html
 
 
Datum: 04. ledna 2018 17:21
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18953    
Zdar, poradí někdo do jakého roku se používaly u pionýra rúzné typy zadní kyvky? Byla široká lisovaná a pak se dávala úzká. Dále rozdíly mezi hlavními plechy? Skládám pincka asi typ 20 a chybí mi nějaké plechy, kdybyste věděli, dejte vědět. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Tuším , že plechová kyvka se dávala do roku 1971 a od roku 1976 byly podsedlové plechy bez lišt
 
 
Datum: 10. ledna 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jakým způsobem se dá vyrovnat do původního stavu promáčklá nádrž na mustanga? Moje nádrž má tři větší promáčkliny, chtěl bych je za každou cenu srovnat. a pak jí nalakovat. Jinou nádrž schánět nechci, protože není vůbec vyrezlá a jenom tmelem to maskovat taky nechci, bych toho tam nakydal kylo a to by byla prasečina. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:12
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
Já když jsem se do něčehotakovýho pouštěl tak jem ji nejdřiv nafouk .Potom jsem to vymačka opatrně přez kulatinku anakonci si udělaltakový kole na vymačkání a pak opatrně bodoval a pak malím reverzním kladivem
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18890    
A když už do toho jdeš takle z ostra tak nech rovnou znova oletovat mosazí trubičky pod bandou a kohoutek + packu u sedla. Protože ti dřív a nebo pozdějc potečou. Ať se daří.
 
 
Datum: 31. října 2016 11:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak pro takovej druh poškození bude asi nejpeší nádrž rozříznout, vyklepat a svařit,,, případně by se asi nechaly vyplátovat i pouze ty poškozený místa,,,
 
 
Datum: 30. října 2016 10:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Nádrž ještě dneska zkusím teda tím vzduchem natlakovat na jednu promáčklinu by to mělo zabrat, protože je taková mělká a je na větší ploše.
 
 
Datum: 30. října 2016 8:27
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
uzavřít a lehce natlakovat vzduchem,dvě nádrže jsem už tak vyrovnal,ale bacha ať z toho není balon..............
 
 
Datum: 30. října 2016 7:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od vidlic to jsou poměrně ostrý ohyby, to se blbě rovná... nádrže se nafukují, vytahují rázovým kladivem, nebo se odbrousí svát vnitřní části, vyklepe se a znova zavaří :-)
 
 
Datum: 29. října 2016 23:29
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
To jo, ale když připočtu cenu za dopravu na nejbližžší burzu + vstupné + celej den zabitej, tak se dostanu na cenu cca 600kč. Moje nádrž má důlky na obou stranách od vidlic, protože byl uříznutý doraz na rámu a je promáčklá ještě u kohoutu. Mě by právě zajímalo jaký jsou způsoby vytažení promáčklího plechu. V práci mám poměrně velkej sortiment různýho náčiní se kterym by dalo už něco podniknout a proto jinou nádrž kupovat nebudu.
 
 
Datum: 29. října 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nikdo neví jak přesně ta nádrž, resp. její poškození vypadá, ale pokud nemáš někoho známýho, kterej by to dokázal /a asi ne, když se ptáš/, tak tě jakákoliv oprava týhle tuctový nádrže vyjde několikanácobně dráž, než sehnaní použitelně za 100Kčs na burze,,,
 
 
Datum: 29. října 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
deto udelat zvonem ,ti ovsem maji jen lakyrnici
 
 
Datum: 28. října 2016 22:45
 
 
 
 
Jméno: Milan K:      IP: uživatel18608    
Zdar SESO, budeš mít v nabídce do Vánoc ještě drapák - na fíka - taiwan ten menší špunty než mitas, případně ještě takovej Enduro - duro vzorek - polňačka/silnice co jsi měl v létě v nabídce ??? Na zimu bude dost lidí přezouvat new papuče :-) případně dalo by se objednat ? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ten endurovej vzorek bych byl schopny dodat
 
 
Datum: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Díky
 
 
Datum: 28. září 2016 9:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani jeden dle me nebude ted,, dovozce dopordal a dle me az na jare,,ale stat se muze vse,, podle me s tima malema spunty budev cr co nejdrive, pac se dela i rozmer na babetu
 
 
Datum: 28. září 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel18782    
Zdravím mám problém s babettou 210. Dělal jsem komplet GO motoru- ložiska, gufera, ole,j vybrus,karbec dellorto a po 20km -žadne honění- se zadřela klika 2 krat po sobě a do benzínu sem daval i více oleje na zajetí. díky za rady co a jak udělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 5:30
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Typuji to na poškozené spodní ložisko ojnice kliky.
 
 
Datum: 10. srpna 2016 5:30
 
 
 
 
Jméno: jjenik11      IP: uživatel18785    
Zadřela se klika pist ok i ložiska v blocích ok
 
 
Datum: 09. srpna 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18783    
Čistě teoreticky - na hřídeli pod rozběhovou spojkou máš gufero i vymezovací kroužky a ty jehlový klece? To je asi jediné co mi napadá ???? Zadřená klika je pro mě nepochopitelnej pojem...
 
 
Datum: 09. srpna 2016 7:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadřela se klika nebo píst ?
 
 
Datum: 09. srpna 2016 6:45
 
 
 
 
Jméno: Petřik      IP: uživatel18705    
Prosím Vás neumíte mi někdo poradit originální barvy na ČZ 175/487? Případně číslo barvy, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: Roman Král      IP: uživatel18755    
Bohužel nikdo ti asi neporadí,převodník čsn na ral neexistuje jediná možnost je použít alkydové barvy (syntetiku) a podle kousku orig.dílu si to nechat namíchat v autolakovně. Nekde v Brně je lakovna která se specializuje na renovace veteránů najdi si to na netu ti by to měli věďet
 
 
Datum: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18385    
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda je výfukové koleno na pionýra 20 stejné jako na pionýra 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
není
 
 
Datum: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18609    
V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.
 
 
Datum: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Děkuji
 
 
Datum: 23. března 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj
 
 
Datum: 23. března 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat.
 
 
Datum: 23. března 2016 7:21
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den, pánové. Jak je to se svařováním karterů ?? Na co si dát pozor ?? Je potřeba nahřát karter před svařením (a nebo je sešroubovat dohromady), aby se nepokroutili ?? Jedná se klasicky o uštíplou přepážku mezi zapalováním a řetěz. kolečkem na pinďourovi. Žádný plíšek tam nechci, mám to na originála (renovace) a chci aby to nějak vypadalo... Děkuji předem za věcné komentáře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18602    
nestačilo by třeba jen nabodovat?
 
 
Datum: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Asi by to šlo vařit v nějakym chladícim médiu který hned nechytne a nebo nebouchne. Ale napadá mi jen voda. Třeba je to blbost. To by věděl svářeč. Nadruhou stranu hezky opravená přepážka taky neurazí. Motor je holt původní. Jde hlavně o funkci.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:30
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Děkuji za odpověď. Popravdě, najít nějaký pěkný, nepobouchaný kartery, které se nerozlisovávali šroubovákem, je docela kumšt... A s vašimi zkušenostmi naprosto souhlasím.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede. To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc :-D a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků :-) no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.
 
 
Datum: 19. března 2016 12:43
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Dobry den chtel jsem se zeptat koupil jsem babetu 207 a province jede 28-31 kmh he to normal I rychlost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Krouzky jsem daval nove ale ten prevod me nenapdl protoze do kopce taha hak blazen diki za radu
 
 
Datum: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Možná by pomohly nové pístní kroužky. Jaká je vůle v zámku kroužku?
 
 
Datum: 29. února 2016 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Tak už je třeba dojetá. Točí to doplna? Má to tlaky? Neni motor brutál vyrachtanej? A nemá třeba převod do pomala? ... jinak klasický "závady" jako předstih a bohatost směsi se dají vyloučit?
 
 
Datum: 29. února 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Aha a nevite cim by to mohlo but svicka he nova karburato vicisten serizen vejfuk cisty a vzduchovej filtr jsem taky vistil dekuji za odpoved
 
 
Datum: 29. února 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: Pedro kašmír      IP: uživatel12281    
Ne,měla by jet kolem 40km/h
 
 
Datum: 29. února 2016 18:03
 
 
 
 
Jméno: mustangman      IP: uživatel17133    
Prosím o radu budu posílat věci na povrchovku potřebuji vědět jakou origo upravu měl výplet ráfku, pedál zadní brzdy, koleno výfuku a šrouby motoru(dokonce jsem četl, že byly niklované kvůli hliníku).Nemůžu to posoudit, protože většina věcí je napadena korozí jedná se o jawa mustang 1979 děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2016 18:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den potreboval bych zadni rafek chrom nypl a paprsek jen nevim kterech druh to je zde v kramku, poradte mi ktery typ rafku nyplu a dratu mam vybrat jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18528    
Ráfek 16x1,6 ten dražší a niple 3,5 a dráty taky 3,5. Drátů a niplů je 36ks.
 
 
Datum: 04. února 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11813    
Dobrý večer, měl bych dotaz ohledně ceny za kterou by se dal prodat hadrák s originálníma a přepsatelnýma dokladama, stav hadráka viz galerie http://ondrajanak.rajce.idnes.cz/Hadrak/. Předem děkuji za vaše odhady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
budiž ti přáno... já se držím pouze u reálnejch hodnot, ale věřím, že někdo tich 60 i víc dá,,, když prej dneska deluxka 450 chodí za 28 tis. ... neskutečný, kam se ty přepálený ceny šplhají...
 
 
Datum: 08. února 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14110    
Už mam nabídky za 60 tis, takže leda že by někdo dal víc :-)
 
 
Datum: 08. února 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dost toho chybí... dám 40 tis.
 
 
Datum: 05. února 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: origo      IP: uživatel16049    
no moc od toho necekej tak max 30 tisic .
 
 
Datum: 03. února 2016 20:45
 
 
 
 
Jméno: artpeter      IP: uživatel13868    
zdar, má cenu zkoušet svařovat prasklý revmáč na dvacítku klasickou obalenou elektrodou(svářečka elektrokov js90)? nerad bych nadělal víc škody než užitku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
Neni to sice samozřejmě ono, ale dá se to udělat i normální trafo svářečkou, já jsem ted v létě svářel jedny revma plechy- dodělával jsem celý ten ohyb a nemám to nejhorší, takže pokud máš zkušenosti tak to jde i tím trafem, jinak samozřejmě nejlepší co2
 
 
Datum: 13. prosince 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasoplil bych to i elektrodou, ale kvalitní by to nebylo, lepší n to bude COčko nebo tig
 
 
Datum: 11. prosince 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18451    
Zapajet natvrdo mosazi
 
 
Datum: 11. prosince 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: artpeter      IP: uživatel13868    
Předpolkádal jsem podobnou odpověď. asi to nechám tak jak to je. díky
 
 
Datum: 09. prosince 2015 17:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18450    
No to ne protože to propálíš to je tak na co nebo sletovat autogenem, nebo jestli je možnost tak to odnes nějákým svářečům ty ti to udělají pořádně a umí to i zabrousit že pomalu nic nepoznáš pokud ne tak je na to lepší nehrabat že jinak uděláš víc škody než užitku
 
 
Datum: 09. prosince 2015 16:54
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:48:09 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu