www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Václav Bošekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Zdarec hoši chci se zeptat mam blbě napojený cifky a nechci se v tom vrtat chci se zeptat jastli by šlo světlomet napojit na obyšejný baterii.(prosím jastli to dde o návod) Předem díky za odpověť :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7134    
Ty seš fakt asi úplně blbej co ? http://www.sesa-moto.cz/minulost/ v levym sloupečku je typ motocyklu a v ostatních sloupečcích popis,historie,schéma,katalog dílů,dílenská příručka,manuál .... musí se na to kliknout aby se to otevřelo....
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Pls nevim jastli toje uplně ta stránka mam jenom plánek dík všem :-(
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ho máš fakt dlouho zasekaný :-D ...za ty 3 dny by jsi to mel už 100x hotovo
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Prosím mam.ho wakt za sekanej a mam 1 stránku a nevim jastli je to uplně vono pls
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 6:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Nasrat na ruce a nepustit k vodě, lemro líná!
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Prosím mam zasekanej com muže mi nikdo poslat odkaz prosím díky všem :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18381    
Proč jste dneska všichni tak pohodlný a líný ?? Všechno až pod nos !! Utahovat šrouby budeš sám ??? Najeď si třeba na sesa-moto.cz a v sekci minulost najdeš jak schéma zapojení tak manuál (ten se musí přečíst) a možná je tam i katalog dílů či dílenská příručka. Ještě před několika lety to i největší tupec dle těchto publikací zvládnul a pochopil. Ovšem někdy je problém i to čtení,ale to snad dneska ve škole ještě učej ne? Psát rukou už neumíte,to je jasný,diakritiku opravuje každej slušnej textovej program,tak kdo by se tim zabejval ...
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Tak mi pls 1 pošli
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu jsou 3 (_!_) .... slovy "tři prdele" návodů jak na to..... a jako první si přečti něco o pravopise ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Vasek Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Hm asi máte pravdu ale nemáte nikde nákej návod jak zapojit ty světla a vymněnit cifku prosím o pomoc :-( :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stará cívka tě na burze může vyjít na 20Kč? nebo 50Kč? ... baterka alespoň 11 Ah na cca 4-5 stovek? To to chceš furt dobíjet? za mě je to prostě blbost a původní světlo nesvítí vůbec špatně, když se co možná nejvíc eliminujou všechny přechodový odpory, není uplně hotovej rotor a hlavně je dobrá parabola, ta udělá hrozně moc! ... každopádně udělat to můžeš, tzn, 6V nebo 12V motobaterku, z jednoho jejího vývodu kabel na vypínač, z něj kabel na patici žárovky a odtud kabel zpět na baterku (druhej kontakt)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 13:02
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
ok ale stejně bych chtěl světla abi svítili furt na plno ale to je jedno spíš mam starost mam 1 start cífku a myslim si že byto asi nevydržela fakt by nešlo přes baterii napájení jen na světla (stačilo by jen přední světlo). nechci kupovat novou cífku. díky za odpověd předem.
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevymejšlej kraviny a zprovozni světla podle schématu...
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar fichtlaři potřeboval bych poradit s rámečkem u tachometru jawa20pionýr ňákej inteligent co fichtla měl přede mnou tak stříkal masku na bílo a nezakril tachometr no a ta barva vlítla dovnitř tak sem to chtěl vyčistit(na co je funkční tachometr když není vidět kolik jedu...........na úponý hovno) jenže tento zmiňovaný rámeček tachometru už tam nejde nasadit tak sem ho tam všelijak zkoušel dávat až sem ho skurvil no a koupil bych nový jenže na fichtlkrámku a td stojí okolo 200 kč a to je trošku moc nemyslíte ???? Vim že je to veterán a že díly nebudou levný když už se z poloviny nevyráběj no a k věci kde sehnat třeba neoriginál ale levnější popřípadě jak tacháč utěsnit aby mi do něj nechcalo sklíčko mám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18361    
Na burze jsem sehnal normálně funkční tacháče stovka/kus ... zkus taky ... většinou jsou funkční,každej se točil jen dokud neprasknul náhon,což je klasika... takže pokud na tacháči neni vysloveně vidět,že je nějak porubanej a je pěknej tak většinou funguje ...
 
 
Datum: 20. října 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18350    
Ahoj chlapi, mám pionýra a potřeboval bych poradit s pár věcma...Je tu někdo z plzně kdo by mi pomohl? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel18348    
Čus draci neví někdo o někom kdo by mi vyleštil kartry na pařeza díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko panove, mam dotaz ohledne jawky 350/634. Na stitku mam ze je to typ 634-4 a vyroben v roce 1979, avsak nevim jestli v tomto roce jeste mela predni svetlo z califa anebo uz to plastove ploche a jednobudik. Prosim Vas pomozte mi to rozcarovat abych vedel jaky svetlo tam ma byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je tady nějaká dobrá duše, která má možnost nafotit a oměřit originální (původní) krycí gumu co je chycená na podsedadlovém plechu na J 555? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: PePanhamer      IP: uživatel18264    
Zdravím fichtlaře,\r\nmám na Vás na všechny prosbu, brácha se snaží něco vyhrát v soutěži a nastyloval do soutěžní fotky fechtla a sebe jako mechoša :-D\r\nChtěl bych Vás poprosit ,zda by jste tam neskočili a nedali mu hlas. :-)\r\n\r\nhttp://www.adriasoutez.cz/\r\n\r\nJe to jedna z prvních fotek na té stránce, Jirka Kalas :-)\r\n\r\nDíky moc lidi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: Petr Lacina      E-mail:      IP: uživatel18135    
Zdravim, mám Jawa 175/356 motor po go a chodí bez problému chytá na našlápnutí ale když jedu na 4 a je už ohřátá na plnej tak tak divně prská plácá ubýrá navýkonu pak se zas chytne nevíte nněkdo co stím? děkuji za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18147    
Ad1) neplave ti tam moc kladívko a není na nějaké straně kontaktu "otlučené" víc? Ad2) nemáš to chudý/bohatý? Pak mi napadá ucpanej kohout? Dobijí ok? Mě Pérák na plnej prskal když odešlo rele a když měl ucpanou trysku a to trdlikání na plnej mi dělá taky,je dobitý kladivo,ale řešit to nehodlam,v klidu to 95-100 jede....
 
 
Datum: 19. června 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
měl jsem toto u fichtla akorát že mi to dělal u každýho kvaltu.. a dělalo to jenom při vytočení to divně prskalo nakonec jsem zjistli že byly zapeklé pístní kroužky a píst měl brutální vůli ve válci ;-) :-D
 
 
Datum: 18. června 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: petr240250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám motorku jawa 50 mosquito 585 dnes jsem se byl projed a asi za 2km co jsem nesledoval tachometr se mi ocitl na konci když jsem ho rozdělal nic jsem tam nevyděl vrátil jsem ručičku zpět a ted si dělá co chce skáče atd. může někdo poradit co s tím? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Dvě možnosti-náhon v háji-nebo opatrně vyndej rafiku bud víc zatlač ale opatrně nebo malinko vteřináku a nasad.
 
 
Datum: 10. června 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
Draci,mate někdo zkušenost se zvysenim svitivosti předního svetla na babette 210? mam 6V elektriku a jizda ve tme je na tom sebevražda :-D ,třeba nejaky Led svetlo co jentak neshoří :-) dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 1:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na stadionu jsem to vyřešíl čtveřicí světel na baterky na kolo(aneb vietnamský obchodník řekl: "Budiž světlo!";-). Pokud máš origo elektriku, tak moc variant není. Větší žárovky problém nejsou(dokud se vejdou) ale nastává problém čím to živit(nevím jak moc dokáže kouzlit VAPE, alepokud je k mání, tak 12V varianta). Jde si trochu pomoct ledkama do zadního světla zapojených paralelně s předkem, kam nacpeš žárovku. Můžeš se podívat po internetu, jestli by se nedal sehnat 5W(10,15,20 - co utáhneš) LED modul a ten zkusil zadělat do paraboly(plus nějaký elektrikář aby vymyslel ochranu před přepětím). ale upozorňuju předem, že podobné hračky dokážou slušně topit. Kdybys chtěl, někde se mi tu poflakuje 700W takovejhle kousek, ale ten má chlazení vodou, napájení 60V a svítivost jako cca 3,5KW výbojka(nevím jestli by to plechovkáři rozchodili...). Možná by šla udělat nějaká vyskofrekvenční šílenost s nějakou výbojkou z blesku(a zase otázka čím to živit). Nakonec varianta s přídavnou baterkou, a k ní případně vymyšlený dobíjení přes den. Případně sežeň starou dobrou nádražáckou petrolejku...
 
 
Datum: 10. června 2015 1:37
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, mám takovej problém s mojí babettou 210. Od výměny volnoběžky šlapacího řetězu se mi při jízdě furt dře kolo a ta volnoběžka o kyvku. Předtím to nikdy nedělalo. Už 3x komplet rozebrané a složené zda se někde nestala chyba.. a furt nic... kolo je přitom "vycentrované" a není nijak do strany.. nestalo se to už někomu? kdyby měl někdo nějakej nápad tak ho rád přivítám. Předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Dal jsi tam cca 15 mm vysokou trubicku na vymezeni vule ? Dava se do kola okolo osy
 
 
Datum: 12. dubna 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám Jawu 21 s SPZ ale bez TP jak přihlásit na papíry nebo jak to udělat abych mohl na veřejné komunikace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
jen tak pro doplnění: u těch živejch dokladů hlavně musíš znát nynějšího majitele (aby někdo neprodával papíry psaný na nějakýho Frantu z kotěhůlek), resp. aby byly bez problému přepsatelný... další věc je ta pojistka. Ta tebe, jakožto novýho majitele, do doby převodu NEMUSÍ zajímat,,, pojištěný to hlavně musíš mít až to bude psaný na tebe (resp. už při převodu musíš mít zelenou kartu)... a poslední věc, kdyby byl ztracenej štítek, tak lze koupit novej a raznicema (3mm) vyklepat údaje dle TP...
 
 
Datum: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok velice děkuji
 
 
Datum: 30. března 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jednoduše musíš koupit stroj s živými papíry a placenou pojistkou z něj sejmeš štítek, značku, pozor musí odpovídat barva v tp. (za 50 kč se to dá změnit) dáš na svýho fichtla a zbytek si necháš či prodáš ..... žádnou přestavbu či co nepotřebuješ.
 
 
Datum: 30. března 2015 15:21
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím trochu polopatě jak na to, mám zgenerálkováný motor a zbytek zrenovovaný. jsem motoristický nepolíbený úplný začátečník.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:58
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím na koho je SPZ.Smůlu nemáš jestli chceš jezdit silnice tak kup vrak s platným pov. ruč. udělej přestavbu hlavně ať se shoduje č. rámu na štítku a č. motoru s techničákem. Uděláš pojistku evidenci +technickou já také jsem vše dělal stejně a platím roční 30Kč.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 29. března 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud je vozidlo stále evidovaný a je psaný na tebe (resp. někoho známýho), tak ztráta není problém, na tvém obecním úřadě s rozšířenou působností ti na odboru dopravy vystavěj duplikát, ovšem pokud to někdy někdo odhlásil, tak nějaká SPZ, která na tom fichtlovi zůstala, je ti k prdu... se zelenejma značkama zkušenosti nemám, ale obecně platí, že to vyjde na cca 5tis. a každoročně probíhá retestace HV... jen moc nepočítej, že zrovna na fichtla by ti to dali, resp. se to ani nevyplatí... to už je pak lepší možnost koupit "rám" s platnejma dokladama a naroubovat to na tvuj stroj (ne uplně čistá, ale za to funkční cesta)...
 
 
Datum: 29. března 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se to dělá při ztrátě či jde-li o veterána
 
 
Datum: 29. března 2015 18:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bez platnýho techničáku máš smůlu
 
 
Datum: 29. března 2015 18:04
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel17952    
ahoj seso cez vikend som poslal obiednavku ale nič my na email neprišlo tak neviem ako som stím na tom či ste ju dostali odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 15:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17849    
Dostal jsem od pritelkyne poukazku do hotelu ze slevomatu. Je to horskej hotel asi 60km daleko a vytasila se s tim ze tam pojedem na jare az bude venku pekne a ze chce jet na pionyru. Kdyz jsem protestoval ze asi trochu upadla ze nemuzem prece na fichtlu jet ve dvou nekam na hory, kdyz to do kopce dycky sotva jede a hotel si vybrala az buhvi kde na kopci tak prej no a co ze se vozi rada kopce ji nevadej a ze si s tim mam poradit :-) Ja kdyz si predstavim jak ji mam 60km nalozenou a nejen ji ale jeste urcite i nakej jeji batoh kramu a bude nas cekat do cile krpal 10km v kuse tak na me jdou mrakoty. A motorce co ma jet ve dvou malem na klinovec se bude zdat o certech... Mam do toho jit? Uz se totiz vidim jak ji v pulce volam tago ze to ve dvou nejde vyjet :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17863    
Svez ji 20-30km okolo komína,uvidíš co dělá pio a ona třeba bude remcat už po 10km ... jako ty to dáš,pio to dá (aspoň 11/55 , klidně 10/55),ale nevěřim tomu,že to dá tvoje drahá polovička ... mladá se mnou jela na 250 péráku 28km na berounku asi třikrát a vždy ji bolela prdel...
 
 
Datum: 13. února 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak jak pišeš náhradní duši, pumpičku a fichtl to vydrží. Jak píší kolegové zpřevodovat a jedem. Jestli jsi vyděl ty borce co jeli trábošema přez Afriku tak původně z Prahy vyráželi taky z fichtlem. Na Slovensku to tedy vymenily za zetku ale jenom proto že by to časově nestihli. To dáš
 
 
Datum: 10. února 2015 17:47
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Dej tam 11 zubej sekundár a uvidíš jak bude svištět :-)
 
 
Datum: 10. února 2015 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17853    
Jirka-z: mno tak s 35kg nakladu bych si to taky trouf :-) Jenze ja vzadu povezu pritelkyni tj. asi 65kg a jeji batoh co bude mit dalsich klidne 15. Takze to bude fakt vyzva - s timhle nakladem urcite :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Je to výzva, budeš(te) na to vzpomínat at to dopadne jak chce
 
 
Datum: 09. února 2015 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
dal bych radši menší sekundární kolečko ;-) :-)
 
 
Datum: 09. února 2015 18:29
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít pionýra v pořádku tak to bude v klidu......jel jsem v chorvatsku hodinu do kopce na jednicku. Bylo to asi 15 kilometrů. Samozřejmě naloženo asi 35 kilo věcí za sedadlem na nosiči. Takže toho bych se nebál. Maximálně si dáte v polovině pauzu aby schladnul motor a pojedeš dál.
 
 
Datum: 08. února 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel17176    
Ahoj chci se zeptat jestli vodící pouzdro karteru z pařezu by šel i na pionýr 21 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Jestli to dobře chápu tak vodící pouzdro karteru myslíš ten váleček (dva) co se zalisovávají při sesazování? asi by měli být stejné(stačí změřit posuvkou). Pochybuji že by dělali (tak zásadni krok do kartérů). Otázka spíš jestli si rozumíme o co jde.
 
 
Datum: 20. února 2015 20:08
 
 
 
 
Jméno: admp      IP: uživatel17792    
Zdravím, \\r\\ndávám dohromady Panelku 250 a řeším teď pravý držák stupačky. Mohu mít k dispozici z 350ky. Nemáte prosím zkušenost o kolik je delší a jestli s tim nemohu mít nějaké trable?\\r\\nDíky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budoutrable,, je delsi asi o 2 cm bude to okaty a hlavne bude treba i jiny drzak paky pro zadni brzdu
 
 
Datum: 17. ledna 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zdar hoši jakýma šroubkama má být uchycena maska na pionýrovi aby to bylo original? Jde mě o to jestli šroubkama s klasickým šestihranem nebo kulatou hlavičkou,půlkulatou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2014 7:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Originál tam má být šroubek s půlkulatou hlavou.
 
 
Datum: 22. prosince 2014 7:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16204    
Určitě .. toho se měnilo mraky za ty léta co byli fichtlové ve výrobním programu .
 
 
Datum: 21. prosince 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možný, že se to postupem času měnilo, protože já mám J21 1972...
 
 
Datum: 21. prosince 2014 18:05
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16204    
Já zase normální M6šroubek na šroubovák s půl kulatou hlavou.stejný jako na bříšku . Máme originál J21 1968 .
 
 
Datum: 21. prosince 2014 13:52
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam mám originál šroubky zápustné s čočkovitou klavičkou na klasický šroubovák a pod nimi jsou bílé plastové podložky
 
 
Datum: 21. prosince 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: SESA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci,,, dnes online pokec,, pripominky,dotazy,ztiznosti, dekovacky :-) proste vsechno na jednu hromadu,, stamgasti to maji za povinost se ucastnit :-) jsem zvedavej zda prijde fk,wiku,majo, labirint, atd tichbylo kdysi :-) http://chat.fichtlkramek.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 12:20
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké máte zkušenosti se syntetickou barvou při opravách pionýrů, vzal jsem zatím jen rám a má to takový originální odlesk, mám jí proto že ve sprejích nedělají ČSN odstíny a za čas to zase začne někde rezivět tak nemá cenu na to dávat drahý autolaky který mimo jiné praskají odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel17688    
existuje i tužidlo na syntetiku,za pár dní je to krásně vytvrzeny..akorát po pár letech na slunci každá syntetika bledne, musíš občas přeleštit...
 
 
Datum: 26. listopadu 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
a co chceš jako slyšet? je to prostě levná varianta laku, u kterýho je dost velký mínus nízká mechanická odolnost a celkem dlouhá doba vyzrání... někdo to zlepšuje tužidlem z akrylátovýho laku, ale to je buď a nebo, může se to vysrážet... já to zkoušel pouze u tabulek SPZ a výsledek asi o něco málo lepší než samotná syntetika, ale možná to bylo placebo...
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 9:43
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17669    
Ahoj jak se prosim rozebiraji zadni tlumice na mustangu - chromova viditelna pruzina. Potrebuju to zrepasovat myslel jsem ze uprostred na tom valci kde vylejza tycka tak kdyz tam vytocim ten vrsek tj to vicko kudy tycka leze ven ze to odskoci a rozeberu to. Vrsek jsem i pres pruzinu tenkym klicem vytocil a nerozebralo se to. A bohuzel uz ani nejde vratit nenjitam poradne misto a nechytnu zavit. Takze nejak jinak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ok... v táhle (tyčce) je kousek pod hornim závěsem vyfrézovaná drážka na tušim stranovou 7 klíč, takže musíš stlačit pružinu tak, abys tam ten klíč dostal, pak vyklepneč zajišťovací kolíček, kterej prochází skrz závěs i táhlo no a potom už jednoduše vyšroubuješ ten závěs z táhla..
 
 
Datum: 22. listopadu 2014 10:46
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17679    
Pruzina je sevrena tim tlumicem a nevim jak ji vyndat. Takze se nemuzu dostat dal nevim odkud se to zacina rozebirat.
 
 
Datum: 20. listopadu 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
nějak nechápu, co přesně ti nejde. Pružinu máš teda sundanou nebo ne? Nejde ti sundat ten vrchní závěs tlumiče z toho táhla (tyčky) nebo už máš pružinu dole a nejde ti rozebrat přímo ten tlumič?
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 17:19
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.01.2018 22:49:59 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu