www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18385    
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda je výfukové koleno na pionýra 20 stejné jako na pionýra 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
není
 
 
Datum: 06. dubna 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Ahoj, mám dotaz draci: mohu do válce ktery byl zajizden na 2 kruhový píst cca 350 km, misto nej dat 1 kruhový píst, nebo je třeba to vybrousit o dalších 0,25 ??? jde mi o to jestli si to správně sedne, zatím mám vrtání 40,75. Důvod je takový, že jsem přehnal šířku výf. kanálu, po uprave jsem to nasadil a pravdepodobne druhy krouze/zámek brká ... náběhy jsou udělané s citem, ale bohužel jsem to rozáh moc, tak musím do 1K pístu. Díky za pomoc ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18609    
V žádnym případě tam nenechávej ten dvoukroužkovej píst s jednim kroužkem,dělá si z tebe prdel,docházelo by k přepouštění vejfuku do přefuků a přefuky do vejfuku. Dej jednokruh a víc neřeš.
 
 
Datum: 24. března 2016 16:19
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel18608    
Děkuji
 
 
Datum: 23. března 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
sundej jen ten druhy kroužek a nic nekupuj
 
 
Datum: 23. března 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, nevidím důvod proč by to nemělo fungovat.
 
 
Datum: 23. března 2016 7:21
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Dobrý den, pánové. Jak je to se svařováním karterů ?? Na co si dát pozor ?? Je potřeba nahřát karter před svařením (a nebo je sešroubovat dohromady), aby se nepokroutili ?? Jedná se klasicky o uštíplou přepážku mezi zapalováním a řetěz. kolečkem na pinďourovi. Žádný plíšek tam nechci, mám to na originála (renovace) a chci aby to nějak vypadalo... Děkuji předem za věcné komentáře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18602    
nestačilo by třeba jen nabodovat?
 
 
Datum: 19. března 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Asi by to šlo vařit v nějakym chladícim médiu který hned nechytne a nebo nebouchne. Ale napadá mi jen voda. Třeba je to blbost. To by věděl svářeč. Nadruhou stranu hezky opravená přepážka taky neurazí. Motor je holt původní. Jde hlavně o funkci.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:30
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Děkuji za odpověď. Popravdě, najít nějaký pěkný, nepobouchaný kartery, které se nerozlisovávali šroubovákem, je docela kumšt... A s vašimi zkušenostmi naprosto souhlasím.
 
 
Datum: 19. března 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede. To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc :-D a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků :-) no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.
 
 
Datum: 19. března 2016 12:43
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Dobry den chtel jsem se zeptat koupil jsem babetu 207 a province jede 28-31 kmh he to normal I rychlost ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Krouzky jsem daval nove ale ten prevod me nenapdl protoze do kopce taha hak blazen diki za radu
 
 
Datum: 29. února 2016 22:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Možná by pomohly nové pístní kroužky. Jaká je vůle v zámku kroužku?
 
 
Datum: 29. února 2016 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Tak už je třeba dojetá. Točí to doplna? Má to tlaky? Neni motor brutál vyrachtanej? A nemá třeba převod do pomala? ... jinak klasický "závady" jako předstih a bohatost směsi se dají vyloučit?
 
 
Datum: 29. února 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: milan      E-mail:      IP: uživatel18575    
Aha a nevite cim by to mohlo but svicka he nova karburato vicisten serizen vejfuk cisty a vzduchovej filtr jsem taky vistil dekuji za odpoved
 
 
Datum: 29. února 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: Pedro kašmír      IP: uživatel12281    
Ne,měla by jet kolem 40km/h
 
 
Datum: 29. února 2016 18:03
 
 
 
 
Jméno: mustangman      IP: uživatel17133    
Prosím o radu budu posílat věci na povrchovku potřebuji vědět jakou origo upravu měl výplet ráfku, pedál zadní brzdy, koleno výfuku a šrouby motoru(dokonce jsem četl, že byly niklované kvůli hliníku).Nemůžu to posoudit, protože většina věcí je napadena korozí jedná se o jawa mustang 1979 děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2016 18:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den potreboval bych zadni rafek chrom nypl a paprsek jen nevim kterech druh to je zde v kramku, poradte mi ktery typ rafku nyplu a dratu mam vybrat jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18528    
Ráfek 16x1,6 ten dražší a niple 3,5 a dráty taky 3,5. Drátů a niplů je 36ks.
 
 
Datum: 04. února 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11813    
Dobrý večer, měl bych dotaz ohledně ceny za kterou by se dal prodat hadrák s originálníma a přepsatelnýma dokladama, stav hadráka viz galerie http://ondrajanak.rajce.idnes.cz/Hadrak/. Předem děkuji za vaše odhady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
budiž ti přáno... já se držím pouze u reálnejch hodnot, ale věřím, že někdo tich 60 i víc dá,,, když prej dneska deluxka 450 chodí za 28 tis. ... neskutečný, kam se ty přepálený ceny šplhají...
 
 
Datum: 08. února 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14110    
Už mam nabídky za 60 tis, takže leda že by někdo dal víc :-)
 
 
Datum: 08. února 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dost toho chybí... dám 40 tis.
 
 
Datum: 05. února 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: origo      IP: uživatel16049    
no moc od toho necekej tak max 30 tisic .
 
 
Datum: 03. února 2016 20:45
 
 
 
 
Jméno: artpeter      IP: uživatel13868    
zdar, má cenu zkoušet svařovat prasklý revmáč na dvacítku klasickou obalenou elektrodou(svářečka elektrokov js90)? nerad bych nadělal víc škody než užitku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
Neni to sice samozřejmě ono, ale dá se to udělat i normální trafo svářečkou, já jsem ted v létě svářel jedny revma plechy- dodělával jsem celý ten ohyb a nemám to nejhorší, takže pokud máš zkušenosti tak to jde i tím trafem, jinak samozřejmě nejlepší co2
 
 
Datum: 13. prosince 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasoplil bych to i elektrodou, ale kvalitní by to nebylo, lepší n to bude COčko nebo tig
 
 
Datum: 11. prosince 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18451    
Zapajet natvrdo mosazi
 
 
Datum: 11. prosince 2015 15:13
 
 
 
 
Jméno: artpeter      IP: uživatel13868    
Předpolkádal jsem podobnou odpověď. asi to nechám tak jak to je. díky
 
 
Datum: 09. prosince 2015 17:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18450    
No to ne protože to propálíš to je tak na co nebo sletovat autogenem, nebo jestli je možnost tak to odnes nějákým svářečům ty ti to udělají pořádně a umí to i zabrousit že pomalu nic nepoznáš pokud ne tak je na to lepší nehrabat že jinak uděláš víc škody než užitku
 
 
Datum: 09. prosince 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: Václav Bošekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Zdarec hoši chci se zeptat mam blbě napojený cifky a nechci se v tom vrtat chci se zeptat jastli by šlo světlomet napojit na obyšejný baterii.(prosím jastli to dde o návod) Předem díky za odpověť :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7134    
Ty seš fakt asi úplně blbej co ? http://www.sesa-moto.cz/minulost/ v levym sloupečku je typ motocyklu a v ostatních sloupečcích popis,historie,schéma,katalog dílů,dílenská příručka,manuál .... musí se na to kliknout aby se to otevřelo....
 
 
Datum: 07. listopadu 2015 14:33
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Pls nevim jastli toje uplně ta stránka mam jenom plánek dík všem :-(
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ho máš fakt dlouho zasekaný :-D ...za ty 3 dny by jsi to mel už 100x hotovo
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Prosím mam.ho wakt za sekanej a mam 1 stránku a nevim jastli je to uplně vono pls
 
 
Datum: 05. listopadu 2015 6:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Nasrat na ruce a nepustit k vodě, lemro líná!
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Prosím mam zasekanej com muže mi nikdo poslat odkaz prosím díky všem :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18381    
Proč jste dneska všichni tak pohodlný a líný ?? Všechno až pod nos !! Utahovat šrouby budeš sám ??? Najeď si třeba na sesa-moto.cz a v sekci minulost najdeš jak schéma zapojení tak manuál (ten se musí přečíst) a možná je tam i katalog dílů či dílenská příručka. Ještě před několika lety to i největší tupec dle těchto publikací zvládnul a pochopil. Ovšem někdy je problém i to čtení,ale to snad dneska ve škole ještě učej ne? Psát rukou už neumíte,to je jasný,diakritiku opravuje každej slušnej textovej program,tak kdo by se tim zabejval ...
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 14:42
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18380    
Tak mi pls 1 pošli
 
 
Datum: 04. listopadu 2015 7:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu jsou 3 (_!_) .... slovy "tři prdele" návodů jak na to..... a jako první si přečti něco o pravopise ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: Vasek Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
Hm asi máte pravdu ale nemáte nikde nákej návod jak zapojit ty světla a vymněnit cifku prosím o pomoc :-( :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stará cívka tě na burze může vyjít na 20Kč? nebo 50Kč? ... baterka alespoň 11 Ah na cca 4-5 stovek? To to chceš furt dobíjet? za mě je to prostě blbost a původní světlo nesvítí vůbec špatně, když se co možná nejvíc eliminujou všechny přechodový odpory, není uplně hotovej rotor a hlavně je dobrá parabola, ta udělá hrozně moc! ... každopádně udělat to můžeš, tzn, 6V nebo 12V motobaterku, z jednoho jejího vývodu kabel na vypínač, z něj kabel na patici žárovky a odtud kabel zpět na baterku (druhej kontakt)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 13:02
 
 
 
 
Jméno: Vaclav Bosekk      E-mail:      IP: uživatel18378    
ok ale stejně bych chtěl světla abi svítili furt na plno ale to je jedno spíš mam starost mam 1 start cífku a myslim si že byto asi nevydržela fakt by nešlo přes baterii napájení jen na světla (stačilo by jen přední světlo). nechci kupovat novou cífku. díky za odpověd předem.
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevymejšlej kraviny a zprovozni světla podle schématu...
 
 
Datum: 02. listopadu 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar fichtlaři potřeboval bych poradit s rámečkem u tachometru jawa20pionýr ňákej inteligent co fichtla měl přede mnou tak stříkal masku na bílo a nezakril tachometr no a ta barva vlítla dovnitř tak sem to chtěl vyčistit(na co je funkční tachometr když není vidět kolik jedu...........na úponý hovno) jenže tento zmiňovaný rámeček tachometru už tam nejde nasadit tak sem ho tam všelijak zkoušel dávat až sem ho skurvil no a koupil bych nový jenže na fichtlkrámku a td stojí okolo 200 kč a to je trošku moc nemyslíte ???? Vim že je to veterán a že díly nebudou levný když už se z poloviny nevyráběj no a k věci kde sehnat třeba neoriginál ale levnější popřípadě jak tacháč utěsnit aby mi do něj nechcalo sklíčko mám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18361    
Na burze jsem sehnal normálně funkční tacháče stovka/kus ... zkus taky ... většinou jsou funkční,každej se točil jen dokud neprasknul náhon,což je klasika... takže pokud na tacháči neni vysloveně vidět,že je nějak porubanej a je pěknej tak většinou funguje ...
 
 
Datum: 20. října 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18350    
Ahoj chlapi, mám pionýra a potřeboval bych poradit s pár věcma...Je tu někdo z plzně kdo by mi pomohl? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel18348    
Čus draci neví někdo o někom kdo by mi vyleštil kartry na pařeza díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko panove, mam dotaz ohledne jawky 350/634. Na stitku mam ze je to typ 634-4 a vyroben v roce 1979, avsak nevim jestli v tomto roce jeste mela predni svetlo z califa anebo uz to plastove ploche a jednobudik. Prosim Vas pomozte mi to rozcarovat abych vedel jaky svetlo tam ma byt :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je tady nějaká dobrá duše, která má možnost nafotit a oměřit originální (původní) krycí gumu co je chycená na podsedadlovém plechu na J 555? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 17:33
 
 
 
 
Jméno: PePanhamer      IP: uživatel18264    
Zdravím fichtlaře,\r\nmám na Vás na všechny prosbu, brácha se snaží něco vyhrát v soutěži a nastyloval do soutěžní fotky fechtla a sebe jako mechoša :-D\r\nChtěl bych Vás poprosit ,zda by jste tam neskočili a nedali mu hlas. :-)\r\n\r\nhttp://www.adriasoutez.cz/\r\n\r\nJe to jedna z prvních fotek na té stránce, Jirka Kalas :-)\r\n\r\nDíky moc lidi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: Petr Lacina      E-mail:      IP: uživatel18135    
Zdravim, mám Jawa 175/356 motor po go a chodí bez problému chytá na našlápnutí ale když jedu na 4 a je už ohřátá na plnej tak tak divně prská plácá ubýrá navýkonu pak se zas chytne nevíte nněkdo co stím? děkuji za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18147    
Ad1) neplave ti tam moc kladívko a není na nějaké straně kontaktu "otlučené" víc? Ad2) nemáš to chudý/bohatý? Pak mi napadá ucpanej kohout? Dobijí ok? Mě Pérák na plnej prskal když odešlo rele a když měl ucpanou trysku a to trdlikání na plnej mi dělá taky,je dobitý kladivo,ale řešit to nehodlam,v klidu to 95-100 jede....
 
 
Datum: 19. června 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
měl jsem toto u fichtla akorát že mi to dělal u každýho kvaltu.. a dělalo to jenom při vytočení to divně prskalo nakonec jsem zjistli že byly zapeklé pístní kroužky a píst měl brutální vůli ve válci ;-) :-D
 
 
Datum: 18. června 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: petr240250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám motorku jawa 50 mosquito 585 dnes jsem se byl projed a asi za 2km co jsem nesledoval tachometr se mi ocitl na konci když jsem ho rozdělal nic jsem tam nevyděl vrátil jsem ručičku zpět a ted si dělá co chce skáče atd. může někdo poradit co s tím? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Dvě možnosti-náhon v háji-nebo opatrně vyndej rafiku bud víc zatlač ale opatrně nebo malinko vteřináku a nasad.
 
 
Datum: 10. června 2015 20:46
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
Draci,mate někdo zkušenost se zvysenim svitivosti předního svetla na babette 210? mam 6V elektriku a jizda ve tme je na tom sebevražda :-D ,třeba nejaky Led svetlo co jentak neshoří :-) dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 1:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na stadionu jsem to vyřešíl čtveřicí světel na baterky na kolo(aneb vietnamský obchodník řekl: "Budiž světlo!";-). Pokud máš origo elektriku, tak moc variant není. Větší žárovky problém nejsou(dokud se vejdou) ale nastává problém čím to živit(nevím jak moc dokáže kouzlit VAPE, alepokud je k mání, tak 12V varianta). Jde si trochu pomoct ledkama do zadního světla zapojených paralelně s předkem, kam nacpeš žárovku. Můžeš se podívat po internetu, jestli by se nedal sehnat 5W(10,15,20 - co utáhneš) LED modul a ten zkusil zadělat do paraboly(plus nějaký elektrikář aby vymyslel ochranu před přepětím). ale upozorňuju předem, že podobné hračky dokážou slušně topit. Kdybys chtěl, někde se mi tu poflakuje 700W takovejhle kousek, ale ten má chlazení vodou, napájení 60V a svítivost jako cca 3,5KW výbojka(nevím jestli by to plechovkáři rozchodili...). Možná by šla udělat nějaká vyskofrekvenční šílenost s nějakou výbojkou z blesku(a zase otázka čím to živit). Nakonec varianta s přídavnou baterkou, a k ní případně vymyšlený dobíjení přes den. Případně sežeň starou dobrou nádražáckou petrolejku...
 
 
Datum: 10. června 2015 1:37
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar draci, mám takovej problém s mojí babettou 210. Od výměny volnoběžky šlapacího řetězu se mi při jízdě furt dře kolo a ta volnoběžka o kyvku. Předtím to nikdy nedělalo. Už 3x komplet rozebrané a složené zda se někde nestala chyba.. a furt nic... kolo je přitom "vycentrované" a není nijak do strany.. nestalo se to už někomu? kdyby měl někdo nějakej nápad tak ho rád přivítám. Předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Dal jsi tam cca 15 mm vysokou trubicku na vymezeni vule ? Dava se do kola okolo osy
 
 
Datum: 12. dubna 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám Jawu 21 s SPZ ale bez TP jak přihlásit na papíry nebo jak to udělat abych mohl na veřejné komunikace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
jen tak pro doplnění: u těch živejch dokladů hlavně musíš znát nynějšího majitele (aby někdo neprodával papíry psaný na nějakýho Frantu z kotěhůlek), resp. aby byly bez problému přepsatelný... další věc je ta pojistka. Ta tebe, jakožto novýho majitele, do doby převodu NEMUSÍ zajímat,,, pojištěný to hlavně musíš mít až to bude psaný na tebe (resp. už při převodu musíš mít zelenou kartu)... a poslední věc, kdyby byl ztracenej štítek, tak lze koupit novej a raznicema (3mm) vyklepat údaje dle TP...
 
 
Datum: 30. března 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok velice děkuji
 
 
Datum: 30. března 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, jednoduše musíš koupit stroj s živými papíry a placenou pojistkou z něj sejmeš štítek, značku, pozor musí odpovídat barva v tp. (za 50 kč se to dá změnit) dáš na svýho fichtla a zbytek si necháš či prodáš ..... žádnou přestavbu či co nepotřebuješ.
 
 
Datum: 30. března 2015 15:21
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím trochu polopatě jak na to, mám zgenerálkováný motor a zbytek zrenovovaný. jsem motoristický nepolíbený úplný začátečník.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:58
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím na koho je SPZ.Smůlu nemáš jestli chceš jezdit silnice tak kup vrak s platným pov. ruč. udělej přestavbu hlavně ať se shoduje č. rámu na štítku a č. motoru s techničákem. Uděláš pojistku evidenci +technickou já také jsem vše dělal stejně a platím roční 30Kč.
 
 
Datum: 29. března 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 29. března 2015 19:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud je vozidlo stále evidovaný a je psaný na tebe (resp. někoho známýho), tak ztráta není problém, na tvém obecním úřadě s rozšířenou působností ti na odboru dopravy vystavěj duplikát, ovšem pokud to někdy někdo odhlásil, tak nějaká SPZ, která na tom fichtlovi zůstala, je ti k prdu... se zelenejma značkama zkušenosti nemám, ale obecně platí, že to vyjde na cca 5tis. a každoročně probíhá retestace HV... jen moc nepočítej, že zrovna na fichtla by ti to dali, resp. se to ani nevyplatí... to už je pak lepší možnost koupit "rám" s platnejma dokladama a naroubovat to na tvuj stroj (ne uplně čistá, ale za to funkční cesta)...
 
 
Datum: 29. března 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: trader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se to dělá při ztrátě či jde-li o veterána
 
 
Datum: 29. března 2015 18:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bez platnýho techničáku máš smůlu
 
 
Datum: 29. března 2015 18:04
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 14.11.2018 20:33:10 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu