www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, prvně v životě jsem půlil motor ( mustang ). protože se zaseklo sekundární kolečko. Po rozpůlení motoru jsem vyměnil některé díly převodovky za jiné, nové pístní kroužky a také jsem vyměnil spojkové lamely. Motor jsem složil a okamžitě chytil. Na neutrál jde krásně za plynem. Seřídil jsem spojku a všechno se zdálo v pohodě. Při zkušební jízdě mě ale překvapilo, že nemá motor výkon ani na jedničku a ani při běhu na neutrál se nedá motor vytočit do plných otáček. V nich vynechává. Také to dost kouří. Myslíte si, že by to mohlo být nějak špatně utěsněné ( dělal jsem to na silikon ) a olej nějak vniká do spalovací komory? Moc se mi do půlení znovu nechce, tak jestli máte nějaký nápad, budu rád. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
Myslim jsi že předstih ani od trh by neměl mit nějak velkej vliv na to že se dusi :-) s velkym odtrhem by se akorat motor nevytočil do vysokych otaček jelikož by se nestihalo vracet kladivko . seřidit karbec... Jake maš trysky ? :-D přetěsnit .. Karburator-koleno koleno-valec popřipadě valec a blok motoru .
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Kdyby to žralo olej, tak půjde z výfuku bílý dým a bude z výfuku kapat černá kapalina. Jestli to kouří modře, tak bych to spíš viděl na špatně seřízený předstih/odtrh.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ta svíčka moc dobře nevypadá a je pravda, že gufero jsem neměnil, vypadalo v pořádku. Zkoušel jsem to ještě znovu projet a při jízdě na 3/4 plynu se to docela rozjede, jakmile dám ale plný plyn, okamžitě se to začne dusit. To samé na neutrál. Takže se zdá, že to ovlivňuje množství vzduchu nebo benzinu. Neměnil jsem těsnění pod válcem, ani pod kolínkem karburátoru, nemohlo by to být tím? Díky předem za odpověď.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 14:50
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17406    
No jestli to moc čoudi tak to muže být špatny gufero na klice ze strany spojky .. Muže přisavat olej .. Svíčka hodně napovi ;-) jestli je černa . mastna prostě hodně zanesena nejspiš to je to gufero .. A jestli jsi daval noveé kroužky tak to chvili trva než se to zajede měl jsem to samý dal jsem nove kroužky za 1 dobry ale za 2 se do mirneho kopce nechytal :-D časem si to sedlo a všechno okej ;-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel17076    
Ahoj Draci :-) potřebuju poradit,Jak mám ten šroubek s tou utrženou hlavičkou dostat ven ? dík za rady http://ctrlv.cz/RTVk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17650    
Skusil bych vyndatt tlumic bryle smacknout sverkou a na konec sroubu navarit matici jinak pokud to nejde hodit ram vzuru nohama a PRESNE. sroub odvrtat. vrtakem 6.4mnn
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html
 
 
Datum: 05. listopadu 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
skus ho vyvrtat :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
lidi nádrž jsem natřel štětcem bílou barvou a bojím se že po našplíchání sprejem tam budou vidět stopy, mám tu barvu zase ztrhnout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok, díky
 
 
Datum: 08. října 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Stačí přebrousit.
 
 
Datum: 08. října 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel16669    
Dobry den, mam asi dost hloupej dotaz, muzete mi prosim poradit, na kolik kPa mam pumpovat kola u Jawa 20, kdyz je tam predepsano 1,5 atp na predni a 1,9 atp na zadni kolo? Nikde nemuzu dohledat presnej prevod atp na kPa. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, tady máš převodník: http://www.jednotky.cz/tlak/fyzikalni-atmosfera/
 
 
Datum: 23. září 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, je tu někdo kdo se vyzná v babettě 210?? Už mě se*e se v tom hrabat beze změny :-( Napíši jak to celé je. Babettu jsem dostal od kamaráda, kde asi 10 let ležela. Tak jsem rozpůlil motor vyměnil vše, co bylo potřeba vyměnit. Babetta šlapala v pořádku. Po zjištění že je malé obložení na rozběhových čelistech jsem koupil nové. Od té doby když se babeta zahřála a zastavil jsem například na stopce, tak chcípla. Do toho stále praskaly žárovky. Tudíž jsem se rozhodl, že vše dám dopořádku. Koupil jsem "omezovač" napětí, nové žárovky a pustil se do toho. Při kontrole celé motorky jsem zjistil, že mám stržený šroubek u kolínka od výfuku, co jde do válce. Proto jsem nemohl doráhnout zcela a unikala mi tamtudy směs, což by mohla být možná příčina toho, že se motor sám vypínal a zároveň jinak než roztlačením se nechtěl rozběhnout. Vyměnil jsem žárovky, nasadil usměrňovač, seřídil brzdy a kouknul jsem se na spojky. Ty jsem pouze odmastil a po zjštění, že nic nechybí nasadil zpět. Nevím kde se ve vesmíru stala chyba, ale babetta ne a né startovat, tak jsem zkoušel všechno možné, dokonce jsem koupil odmašťovač na brzdy aby vše bylo dokonale odmaštěné a stále nic. Při točení šlapkamy se točí řemen, ale nedokáže ani pootočit kilkovkou. Avšak, když vyšroubuji svíčku, tak to krásně vše zabírá a pist se krásně pohybuje ve válci. Všechna obložení jsou v pořádku, pružinky také. Dnes, když jsem neuspěl ani s rozjetím se z prudkého kopce nastartoval babettu vrtačkou. Vím, prasárna, ale potřeboval jsem zkusit zda se motor rozběhne. Motor se rozeběhl, měl sice zvláštní zvuk, ale šlapal. A v tom zase další problém. Žárovky pulzovali jak o život a přední dokonce okolo obímky jiskřila, po chvilce se vypálila žárovka v tachometru, následována zadní žárovkou. Usměrňovač, jsem připevnil na rám a přidělal k drátu co vede do předního světla, ne do zadního. Po tom co se motor alespoň trošku zahřál jsem ho utíp. Nastartovat znovu šlapkamy opět nešlo, jen se protáčí s radostí, jako by nic. Před tím naskočil motor na půl otáčky šlapkou. Může mi někdo poradit čím to je? Nebo nemá někdo podobný problém? Děkuji za každou konstruktivní radu. Na netu jsem nic nenašel, samé rady nerady. Za chvilku se naseru a ten motor rozpůlím, ale nevím jestli tím něco vyřeším. Díky za vše, Kobe. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17585    
Unašač by som neriešil pokiaľ nieje krivý. Vymen to obloženie a babeta bude štartovať na brnk :-)
 
 
Datum: 17. září 2014 19:16
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ještě jsem zapoměl tady je galerka co jsem udělal tý spojky :-) http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Babetta_210_problemy/ A zjistil jsem, když jsem teď byl na chvilku v garáži, že se mi u toho dvojkového bubnu začínají odírat čelisti i buben na fotce je to celkem vidět a pak se mi taky extra nezdá ten unašeč, jestli neni už vyčvachtanej :-(
 
 
Datum: 16. září 2014 11:28
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj draku, právě včera jsem zjistil, že když buben přidržím jen mírným tlakem palce, tak se nezačne točit, takže je to jasný, nechám si udělat nové obložení na startovací a dvojkovou spojku, protože rozběhové jsem kupoval nové a jsou v pořádku. Tak uvidíme :-)
 
 
Datum: 16. září 2014 10:37
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17580    
Nazdar, mal som ten istý problem, remen sa točil ale štartovaci bubon len tak trhalo. Vymenil som štartovacie čeluste aj pružinky, gufera všetko odmastnil a stale nič. Potom som študoval fora a tam som prišiel nato že chyba je v spojkach druhej rychlosti. Darmo že je na nich polovične obloženie a remen sa toči, ale nema to dostatočnu silu ako nahle pride do kompresie. Jednoduchy test ako zistiš že su spojky druhej rychlosti su zle, že zobereš nejaky hruby plochy šrubovak a vopchaš ho medzi remen a prečnievajuci karter tak aby zaseklo bubon. Potom zober a pretoč s pedalmi, ked len pri malom pootočeni pedalmi bubon stoji a spojky prešmyknu znamena to že su zle. Ja som sa stym vela natrapil a nakoniec takyto lahky test a spojky pprešmykli. Hned som kupil nove a teraz babeta štartuje na šupu. Daj potom vedieť ako to dopadlo. Veľa zdaru :-)
 
 
Datum: 16. září 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar s babettou som si už preskakal niečo a sú to špiny na poruchy:-D elektriku som ja osobne vyriešil tak že som prešiel na 12V žiarovky a dopredu daj aspoň 25W alebo 21W a čo sa týka štartovania motor je v úplnom poriadku len problém robia štartovacie spojky z veľmi nedobrej druhovýroby defakto iné dnes ani nekúpiš stači na nich zbrúsiť brúskou tlsté steny viď obrázok https://imageshack.com/i/f0YlW85tj ak by to robilo i na dalej problém so štartom obrús ich ešte viac
 
 
Datum: 13. září 2014 20:26
 
 
 
 
Jméno: jaros      E-mail:      IP: uživatel17526    
Cau lidi, potreboval bych vedet jestli misky a kulicky v krku rizeni u cz175/487 jsou stejne jako u panelky. Dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nebuď líný a otevři si oba katalogy dílů, kde to najdeš.
 
 
Datum: 19. srpna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel17376    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jaká je matice na Mustangu na čepu rozety a jaké je tam ložisko? Popř. jestli je na mustangu jedno nebo dvě ložiska. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 17:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17375    
zdravim , prosim vas cim mam prelestit chrom na vyfukoch , kolach atd... a jakej hadr nato pouzit ? ... jo a este cim ozivit sedanku dik moc za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta drátěnka/šmirgl teda nevím, řekl bych, že to spíš poškrábeš .. co nejvíc to vyčisti třeba technickým benzínem a potom si sežeň leštící (filcové) kotouče do vrtačky (nejlíp různé velikosti) a leštící pastu (hrubší, jemnější), tím to vyleštíš do zrcadlového lesku a zbytky té pasty otřít normálně hadrou, osvědčial se mi i kus flanelové košile .. sedačku lehce napustit nějakým krémem na kůži .. :-)
 
 
Datum: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já bych to přeleštit leštěnkou na chrom.
 
 
Datum: 04. července 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Chrom-vezmi si coca-colu a drátěnku nebo slaboulinký smirglpapír a začni ten chrom polevat cocacolou a brousit to tím smirglem :-) oživí ti to ten chrom. Mám to oskusane :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:11
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Ahoj , potřeboval bych poradit kolik budu potřebovat barvy na moji jawu 20 , budu jí celou lakovat , tak abych věděl kolik mám koupit barvy , DÍKY . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tři plechovky po 0,7l na jednoho pionýra? Přes dva litry barvy? Neni to nějaký překlep? :-D
 
 
Datum: 01. července 2014 15:45
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6 plechovek po 0,7l, to chceš vážně říct že na pionýra vyplácáš přes 4l barvy :-D, no tak ty seš hustej
 
 
Datum: 01. července 2014 6:16
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Kupuju klasické 0,7L plechovky.
 
 
Datum: 30. června 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýráku to teda nevím co kupuješ za plechovky ale 1,5L jsem nestříkal celé auto i s vnitřkama, 6 standartních plechovek jsou 3L barvy
 
 
Datum: 30. června 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
jirka : ve spreji nemyslím. Mám na mysly barvu v plechovce.
 
 
Datum: 30. června 2014 16:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl, že budeš potřebovat asi tolik barvy jako na jednoho pionýra:-D ne ted vážně, je to jak píše KOLEČKO, kupuju vždycky 2dc šedý + 3dc odstínu co potřebuju, stříkám dvě vrstvy (ne že by to bylo nutné ale líp to vypadá) a ještě mi zbyde.
 
 
Datum: 30. června 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Co je to za novou jednotku ta plechovka barvy? :-D Odhadem bych řekl, že ti musí stačit 0,5-0,6l barvy.
 
 
Datum: 30. června 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
pionýrák: nemyslíš náhodou barvu ve spreji ?
 
 
Datum: 30. června 2014 0:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to jsi potom špatný stříkač... mě na 150C stačila jedna plechovka polyuretanu a ještě hodně zbylo...
 
 
Datum: 29. června 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
cezetak :-D no to asi tezko :-D 6 motorek :-D dve plechovky mines jenom na zadni plech a pulku horniho prsicka :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budes delat bílou jen masku, všavle a prsa tak to budou stačit tak 2 decky.... na zbytek plechů což je blatník, podsedlák, horní prsa a rám... na to bude jedna plechovka bohatě stačit a ještě hodně zbyde.
 
 
Datum: 29. června 2014 22:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýrák: ze 3 plechovek udelas 6 motorek :-D
 
 
Datum: 29. června 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Jak jako 3 plechovky ?To myslis 3 plechovky bílí a 3 plechovky červený ? Nebo celkem 3 plechovky ?
 
 
Datum: 29. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj, zhruba tři plechovky.
 
 
Datum: 29. června 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: Oiseau      IP: uživatel17020    
Zdravím, mám takový problém, v dílech na pionýra si mně udělal hnízdo pták (udělal si ho v plechovce, kde mám trisky do karburátoru a tak) dloho jsem tam teď nechodil, tak si tam postavil hnízdo a sedí na vajíčkách, nechtěl bych ho vyhazovat, abych mu nepřekazil hnízdění, ale potřeboval bych tam už chodit a taky mám strach aby se mě nepostrácely ty věci. Jestli by to nějak šlo abych mu nepřekazil hnízdění a přitom ho odtud vystrnadil. Opravdu si nedělám srandu, takže kdyby měl někdo nějaký nápad, jak to vyřešit, tak napište díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, opatrně předělej hnízdo do jiné krabice a nech je vyvést mladý. Předělej si věci někam jinam, jestli máš kam. Bohužel jinak máš smůlu. Když jim odneseš hnízdo na jiné bezpečné místo tak ptáčci musí být u toho, aby ho nehledali. Snad se ti to podaří. Staří tě budou trochu napadat.
 
 
Datum: 28. června 2014 7:55
 
 
 
 
Jméno: kanex      IP: uživatel16310    
ahoj mam dotaz, chci si dělat papiry na 125, motorku uz mam doma, prepsana na me uz taky je, vsechno zarizene mam jen nevím jak je to s lekarnickou? patri do povine vybavy? lekarnicka a reflexni vesta? já to nevím tak se ptám vás, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 23:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Lékárnička ano, vesta ne.
 
 
Datum: 18. června 2014 23:29
 
 
 
 
Jméno: lantros7      E-mail:      IP: uživatel17096    
Nazdar draci a dračice.Sháním návlek na start páku,a lanko náhonu tachometru k Zetce 125C.Tady nic z toho nemá,a na druhou stranu,bych byl rád získal obojí najednou. Díky za dobré rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16895    
monty jawa má obojí 80 kč ta šprcka 320 náhon 150 dobírka
 
 
Datum: 18. června 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Náhon tachometru najdeš na Motokrámku.. Ale s tou stupačkou nevím..
 
 
Datum: 17. června 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel17313    
Dobrý den, jsem majitelem Jawa Dandy 125. Sháním na tuto motorku Budík. Děkuji předem pokud někde, někdo napíše že ví kde ho sehnat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17317    
na bazoši nekdo rozprodavá tuto mašinu na dili skus stestí tam
 
 
Datum: 14. června 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: Petr Kejval      IP: uživatel17306    
Ahoj, už po několikáté mi někdo ukradl uzávěr nádrže u Jawa 23 Mustang. Nevíte jak lze uzávěr nádrže zajistit proti krádeži? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: Petr Kejval      IP: uživatel17306    
... provrtat hrdlo zboku skrz i s uzávěrem a provlíknout tak 5mm kulatinku se zámkem na konci.. To je docela dobrý nápad.
 
 
Datum: 13. června 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) Ale to bys tam blbě rval pistolu :-D Ale provrtat hrdlo zboku skrz i s uzávěrem a provlíknout tak 5mm kulatinku se zámkem na konci..
 
 
Datum: 13. června 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Napadlo mi něco divnýho. Vzít kulatinku,vevařit pod hrdlo nádrže,zkrz hrdlo ven vyvést oko. Třeba ze silonu vytvořitt nový uzávěr,do něj vytvořit otvor ve středu aby tím prošlo oko a nahoru malej zámek. Odvzdušnění by řešil průchozí otvor... jen je otázka jestli by pak plná banda neprošplouchla něco ven.... a nebo pak jedině petlici natvrdo přes uzávěr a fertig :-D
 
 
Datum: 12. června 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pohrát si s tím a udělat nějaké očko do uzávěru nádrže a očko na nádrži a koupit malý visací zámeček, nebo ten řetízek ..
 
 
Datum: 11. června 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17305    
Mohlo by to byt na řetízek,provrtat uchycení víčka a dát malej řetízek.Třeba takovej,co je na umyvadle co drží špunt.A připevnit k řídítkům (za brejle) vím,esteticky nic moc.
 
 
Datum: 11. června 2014 12:35
 
 
 
 
Jméno: Petr Kejval      IP: uživatel17306    
Nemusí to být origo.
 
 
Datum: 11. června 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo? Víme, nijak..
 
 
Datum: 11. června 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Tak se mi vyskytl další problém, psal jsem nedávno o problému při zajíždění motoru po GO, že se mi motor zastaví po pár km, bylo to ale v těch vedrech, ted pri chladnejsim pocasi je to v pohode. Jak je to mozne? Zajede se to a bude to ok? Ted se mi vyskytl problem se spojkou, zrejme blbe vypina, jde ztuha mackat a na miste nemuzu vyradit (zaradit neutral). Seštelovaná je podle manuálu, poloautomat chodí, nevím co s tím už, mám nové lanko, ale když to sešteluju, dotáhnu lanko v motoru pod víkem a pak se to stejně trochu povolí se mi zdá, nebo se natahuje no.. Spojkový koš (mám ten tříkolíčkový z 634). Mám ho vypodložený podložkama pod pružinama, aby neklouzala spojka (kámoš to má na 639 také a normálně mu to funguje a spojka jde zlehka mačkat). Myslíte že může být špatný unašeč spojky (ochozený, vyčvachtaný). Ty kolíčky mají dost vakl do stran... Pomohl by nový unašeč, nebo čím to může být? Také pak mám problém při starování.. když jsem dával do motoru hřídel startpáky, tak byla uplně u primárního řetězu, takže když startuju, tak než dám startpáku do polohy řazení tak to dře jakoby nebo proste drnčí, asi jak dře primár o tu hřídel. Nevim jak to popsat... Tak prosím poradte s těmito problémy. Děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17255    
ti si eskamonter 1 bud si to přidřel malo mažeš anebo máš vadně nastavenou hladinu ps nemáš nahodou vape? jinak ti spojka unáší protože jí nepustí ti podložky narvane po dpružinama......a ta nakpávačka je to nějaky divný
 
 
Datum: 30. května 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Jedná se o Jawu 350/638
 
 
Datum: 28. května 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel14936    
ahoj chci lakovat mustanga a chtěl bych ho dat do origo stavu nevíte někdo jakou barvou se lakovaly pionýři kolem 80 let jestli akrylátem nebo čím? a jaký podklad? a můžu dát pod žlutý lak šedý základ?a ještě jsem někde četl že se laky vypalovali ale nenašel jsem v jaké teplotě předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17256    
já nevim cu furt maj všichni s těma barvama, odstínama a ralkama. stejně těch top renovovanejch fekálů je poskromnu a hlavně na nějaký barvě vůbec asi nesejde prostě podle chuti každého soudruha.
 
 
Datum: 30. května 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Nejlepší co může bejt je akrylát, syntetika je špatná - je měkká, dlouho nevydrží.
 
 
Datum: 30. května 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
já jsem zastánce syntetiky všechno co jsem lakoval pořád pěkné
 
 
Datum: 29. května 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17249    
No jako ten rám jo,to je jasný...
 
 
Datum: 29. května 2014 18:41
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ono kdo ví co s tim kdo dělal, já mám osobní zkušenost, za tři měsíce to bude rok co to na tom rámu je a vypadá pořád jako v den co jsem si to donesl domu :-)
 
 
Datum: 29. května 2014 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17248    
Krakene to neni žádnej výplod fantasie,viděl jsem fotky. Po dvou letech lak zašlej jak po 40 letech... hádat se nebudu,protože hafo lidí zas nadává na syntetiku a já to mam třeba syntetikou nalakovaný a supr...za čtvrtinu ceny lak jak z lakovny ...
 
 
Datum: 29. května 2014 6:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se sehnat snad všude, kde míchaji autolaky.
 
 
Datum: 29. května 2014 5:22
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel14936    
asi to budu volit tak že kostru s blatníkama udělám komaxitem a nádrž s kastlíkem akrylátem a dá se ten lehce zmatněný akrylát koupit a namíchat v lakovně?nebo je to horší to sehnat
 
 
Datum: 28. května 2014 23:28
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od jara sem napsal blbost,,, ani nevim proč :-D sorry :-) kouknu na přesný datum,, na motorkářích jsem si to do deníku dal 30. 8. minulej rok takže počítám tak tejden před tim se mi to vrátilo z lakovny :-)
 
 
Datum: 28. května 2014 22:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to máš na motorce teprve 2-3 měsíce?
 
 
Datum: 28. května 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky je třeba vzít v potaz že jako u všeho bude desítky firem co to dělá a každá bude taky jiný kvality :-)
 
 
Datum: 28. května 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprejskávat - neorveš, jak řikám každej akorát kecá :-) kdyby to bylo tak hnusný proč by to někdo vůbec někam používal :-D divim se že se to prodává, antikoroze nulová, hned se to oloupe a ani to nedrží odstín :-D většina čechů nadává na věci co nezná, navíc bavit se o tom že na to nepatří žádnej plast, přitom minimálně s tim základem se to tak ani trochu nechová... ale uznávám je to o pocitu každýho, jinak já to mám na rámu od jara a asi zázrakem se to zatim nepustilo, když jsem dělal u motoru kontakt na kostru tak jsem to taky neloupal ale brousil jako kteroukoliv jinou barvu se kterou jsem přišel do kontaktu, kromě té na dřevěných oknech... a dřželo to celistvě na podkladu, lidi maj představu že je to nějaká natavená bužírka...
 
 
Datum: 28. května 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16566    
Známej na moravě hodil j555 celou do komaxitu a bědoval ... hezký to bylo tak měsíc a pak se to začlo oprejskávat... lak hnusnej zašlej... komaxit je výbornej na kola na auto,jentak ho neorveš přezouvačkou...
 
 
Datum: 28. května 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proto se do toho akrylátu přidává matná složka, aby se to takhle nelesklo. Já se zase u místních veteránistů spíš setkávam s názorem, že to radši udělaji matnějšim akrylátem, než vrstvou plastu. Ale to jsou kluci, co dělaji spíše předválky, atd..A rozhodně ví, proč to dělaji tak, jak to dělaji. Osobně motorky lakuju lehce zmatněnym akrylátem. Komaxit dávam na takové ty "věci do provozu", jako jsou padáky, stojany atd.
 
 
Datum: 28. května 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se týče typu barvy tak je nejvěrnější, jak jsem psal, zaujatej je většinou ten co s tim nemá zkušenosti, rozhodně je to co do origo stavu lepší než akrylát (kterym to většina dělá) :-) už vidim novýho péráka jak hází odlesky na dvacet metrů :-)
 
 
Datum: 28. května 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Veteránisti to komaxem určitě nedělají... Naopak je většina proti němu dost zaujatá.
 
 
Datum: 28. května 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel14936    
ok dík moc
 
 
Datum: 27. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale rozhodně komaxit od originálu nerozeznáš, jen né každá firma bude mít tvůj odstín a hůře se pod to kytuje,všechno ale na internetu najdeš ;-)
 
 
Datum: 27. května 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělalo se to vypalovanou syntetikou, která už se minimálně v původní podobě nesežene, přesnějc nevim, lidi od veteránů teď pro věrohodnost (lesk, strukturu) používaj komaxit, najdeš na to spoustu špatnejch názorů o reznutí a tak, jsou to blbosti, podle mě to píšou lidi co tu barvu v životě neviděli, nechá se pod to dát základ díky kterýmu je ta barva měkčí a ani náhodou se neloupe a přitom je pěkně tvrdá, lakoval jsem zvlášt kyvku a rám kvůli odlétajícím kamínkům a musel jsem obrousit barvu z dosedacích ploch trubky pro čep kyvky na rámu a nijak to neodskakovalo ani se neodlupovalo, na zbytek motorky jsem ale zvolil akrylát, řikal jsem si že to aspoň bude hezčí, ono totiž když pionýra zrenovuješ podle původních postupů a do originálního stavu tak na něm nemůžeš moc jezdit, praská podsedlák, prohejbaj se revmáče, při prvním utažení matky na prsíčkách to orveš a milion dalších věcí, proto už jsem to vzal z gruntu i s moderní barvou
 
 
Datum: 27. května 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Čus draci, majitel mi tvrdí že je to původní barva co myslíte vy ? děkuji za odpověď http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/plasty-plechy/802489-pionyr-plechy.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
přesně jak všichni psali origo to neni ani ve snu, hodnota těchto plechů 100Kč víc mu nedávej. se ho zeptej jestli jako umí svářet červeně nebo co, a navíc takková barva se ani nikdy nedávala. Původní tento odstín vypadá jinak
 
 
Datum: 19. května 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Já jsem mu řekl že za to dám maximalně 400 a to jsem je neviděl, tvrdil mi že jsou velice zachovalé a chce za ně 600 no a jak sem je uviděl tak mě to hned přešlo, tak nic, to ať si nechá za tu cenu...
 
 
Datum: 19. května 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17209    
mě dost často překvapuje co se vše objevuje na inzerátech za strašný věci.... majitel bude asi mladík, kterej neví která bije. za tyhle plechy bych nedal ani stovku. hlavně bych si takovej šrot nikdy nekpoupil. ani né tak kvůli štětkový barvě, ale kvůli hroznýmu stavu. divim se že to vůbec má odvahu nabídnout za cenu více než vysokou a ještě má tu drzost tvrdit že barva je originál.
 
 
Datum: 19. května 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
JJ taky jsem nad tím dumal, myslím si taky že to není původní lak, děkuji za potvrzení :-)
 
 
Datum: 18. května 2014 23:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Myslim, že neni. Leda by ten vyvařený plech pod sedlem byl už z fabriky :-)
 
 
Datum: 18. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17118    
Zdravím,jaký je rozdíl mezi řídítky na s11 a s22? Někde jsem čet že na s11 sou nízké a vysoké jak to teda je?Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17118    
Áha díky :-) já myslel že to je naopak že s22 měla ty nižší a s11 ty vyžší :-D
 
 
Datum: 20. května 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo s11 má jiný takový nižší
 
 
Datum: 19. května 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
čus draci, mám možnost koupit plechy na pionyra(přední blatník,kryt prsíček a zadní hlavní plech) prý docela slušné, ale nevím kolik mám za ně dát, kolik to má asi hodnotu ? díky moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 13:28
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel13759    
Ok tak nějak jsem to odhadoval díky
 
 
Datum: 17. května 2014 13:28
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, je to na tobě kolik za ně chceš dát já bych za to dal tak 400
 
 
Datum: 17. května 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
ahoj zjistil jsem takovou zajímavost mam 4 mustangy a jen u jednoho mam ze spodu motoru na každé straně číslo 33 a 33 je to konec roku 1979 myslím si že by to mohlo být párování karterů docela by mě zajímalo jak to teda je že to razili vyjímečně může to být i nějaký vzácnější kus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
jj dík za objasnění
 
 
Datum: 16. května 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17199    
Všechny motory to měli. Na každém karteru je vyraženo jednomístné až třímístné číslo a vždy musí být k sobě kartery se stejným číslem. Muže být i třeba na jednom karteru sedmička,na druhym trojka a nebo nic - takový motor nějak pojede,ale protože nebude mít párově udělané kartery tak to bude vždy bída... na seriovce se to až moc nepozná protože bídnej motor i tak 55-60 jede...ale jak se na to dá upravenej válec co víc točí tak se okamžitě ukáže že je motor špatnej - nemá spodek ani průběh ani netočí... to jen odbočka
 
 
Datum: 16. května 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no už sem se setkal že byly vyražený i na jinejch místech třeba nahoře u poloautomatu nebo dole mezi těma dvouma úchytama ale všechny to nejspíš nemeli
 
 
Datum: 16. května 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel14936    
ale zajímavý je že to má jen ten jeden to asi vždycky museli něco měnit když to číslovali
 
 
Datum: 16. května 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nic vzácnýho v tom fakt nehledej :-D ... nebo to dej na aukro jako rarYtu!
 
 
Datum: 16. května 2014 18:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17199    
Ano,je to motor s párovými kartery. Tak to má být,tak je to správně. Zvláštní není ničím.
 
 
Datum: 16. května 2014 18:34
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:49:05 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu