www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci mám jawa 21 motor po generálce vše je nové včetně kliky, a převodovky... má i vybrus který má najeto přes 1000km možná víc a chcu se zeptat jak seřídit karbec aby měl pionýr správný táh při jízdě na 3 jede rychle všechno fajn ale přijde kopec a ztrácí docela ty správné točky. Prostě jesl jsem na fichtlu od kamoše a ten tahal od začatku do konce Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
nenajdeš 2stejny motory už z vyroby...
 
 
Datum: 06. října 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky záleži jak si sedne výbrus a motor celkově a hlavně na tom seřízení, a taky co tam máš za píst, kámoš teď zaběhnul tříkroužák a ten tahá jak bejk, já mám zase 1 kroužek a ten má zase točky jak sviň,
 
 
Datum: 03. října 2013 16:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nejlepší je tovární nastavení karbce,když máš originál motor- viz příručka. A je známou pravdou, že u pionýra co motor to originál. Plus jde o to, jak byl motor složen, jaka má loziska atd. Také záleží na sekundárním kolečku a mnoha jiných faktorech
 
 
Datum: 03. října 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci skládám si motor na jawa 250 353 vádí když je ve spodní časti vložky jak jsou ty dvě okýnka u jednoho ten spodek ulomenej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
jo fakt moc dík za rady
 
 
Datum: 29. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když už jsi u toho tak vyřež a zapiluj i ten druhý nesmysl.. je to tak jako časovaná bomba
 
 
Datum: 29. září 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
moc dík už se mysle l že budu muset schánět vále
 
 
Datum: 29. září 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku, ne nevadí pokud nebyl umomenej dovnitř tak to nevadí. Mám péráka a ten to nemá ani na jedné straně originál.
 
 
Datum: 29. září 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci má nekdo zkušemosti a přetesnováním tlumičů zadních na čz 125 476 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi...
 
 
Datum: 25. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
čau :-) půjde namontovat motor z jawy 21 na rám jawy 555?ps:motor tam namontuji jen na zkoušku,na furt tam nebude :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
díky
 
 
Datum: 25. září 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jde to
 
 
Datum: 25. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci nevíte čím to může být že simson škube za jízdy? nový kabel, indučka, klobouček, svíčka, karbec čistý Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16115    
díky vyzkouším vše co mě napadne :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: petrsec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, setkal jsem se s podobným problémem u Mustanga. Později jsem přišel na to, že se nestíhá víčkem u nádrže dosávat vzduch, tím tam vznikne podtlak a benzín už nedotíká.
 
 
Datum: 25. září 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci nevíte čím vším muže být na čz 250/455 způsobena vibrace? při vysokých otáčkách motorka docela vibruje do ruk a do noh je to docela dost... motor je po go předstih 3.5mm a vše je nove klika je vyvážená :-) děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
už jsem si o tom sehnal dost info není tam vzpěra a tak si ji vyrobím v hlavě už mam napad jak udělat vzpěru, na ramu uchyty nejsou ale navařím je :-) pod svorníky od válce to cele chytím :-) ale dík za rady
 
 
Datum: 16. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
některe motorky 250 jednolaufy jí měli jine ne ..těško soudit odborník by ti řekl žda na tu tvou v danem roce patří ...ale technicky to u čz vibrace řeší ...musím mít hlavu se svorníkem m10 za svíčkou a za indučkou pod nadrží 2 držáky ..vlastní vzpěra je stejná z modelu 476 477 a všech kulatejch----pokut te ti vibrace sejří budeš to muset dodelat pokut jí tva motorka z víroby neměla ---pokut ti jí jen někdo hodil do kopřiv je to korunová položka..jinak sehnat jinou hlavu vzpěru dodelat podle ní držáky navařit na rám...kontrolní otázka namaš za svíčkou šroub??
 
 
Datum: 15. září 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
tam se nějáká dávala?
 
 
Datum: 15. září 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
máš tam vzpěru mezi rámem a hlavou???
 
 
Datum: 15. září 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo o gumách na pincka co na mokru nekloužou? takovou tlamu jsem ještě nehodil :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní brzdu si nastav tak, abys to i dostal do smyku, jinak tam budeš mít vždycky rezervu. A píšeš trochu protichůdně...napřed napíšeš že to neni o tom umět nebo neumět brzdit...a pak napíšeš že si instinktivně zahamtnul brzdy. A to je právě ono. Umění brzdit na motorce v krizovkách spočívá právě v tom, abys udržel při brždění kola těsně před hranicí smyku a né na to "instinktivně" dupnout. Pokud to takhle zamáčkeš, kolo se ti dostane do smyku a ty to včas nepustíš, tak samozřejmě následuje nepříjemný pád. Pokud zachováš chladnou hlavu, tak máš daleko větší šanci že regulovánim brzdné síly udržíš kola na hranici smyku a že tu krizovku nějak rozumně dobrzdíš. Já samozřejmě netvrdim že zvládnu na silnici vybrat cokoliv, to rozhodně ne. Ale věnoval jsem dost času a úsilí tréninku na parkovišti, a musim zaklepat že se mi to v provoze už mnohokrát osvědčilo. A v té gumě to opravdu nehledej. Samozřejmě jak píše Marquee, jestli je ta guma stará několik desítek let, tak je prostě v prdeli a její vlastnosti se rovnaji lisované tmě. Takže trénovat pořád do kola brždění, zkusit si dostat přední i zadní kolo do smyku a hlavně, naučit se ten smyk rozpoznat a brzdu hned mírně uvolnit...Jinak přeji brzké uzdravení a taky ať dáš fichtla dohromady
 
 
Datum: 10. září 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
u fichtla jde hodně často o stáří gumy než o kvalitu, s 30-40let starou gumou na mokru nic neubrzdíš, já na fichtlech, který mám na jěždění dávám Continental Conti Go, dobrý poměr cena/výkon
 
 
Datum: 10. září 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: MIK3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MNO.. Konkrétně zadní brzdu mám nastavenou tak aby mi nešlo kolo do smyku. Jinak Kolecko myslím že to neni o tom umět nebo neumět brzdit... vjel mi tam, tak abych se vyhnul kolizi, tak jsem instinktivně zašláp zadní a zmáčknul přední... a bohužel přední mi ujelo... a mám pocit že kdybych se pokusil o nějakej zběsilej úhybnej manévr, tak bych taky lehnul... bolí rameno a kyčel, ale víc mne sere odřenej lak.. je to ještě origoš. Jen jsem se chtěl zeptat zda neexistujou gumy třeba na mokro
 
 
Datum: 09. září 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubacz mám to stejně, taky cítím takový klepotání na fichtlu .. normálně brzdím přední, sice není kdovíjak účinná, ale stačí, v nouzovkách zadupnu i zadní, nebo když se stojí do kopečka delší dobu ..
 
 
Datum: 09. září 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
kolečko má pravdu jenomže bohužel třeba na babettě mám strach brzdit přední brzdou, protože pak klepe a ničí se předni vidlice, ale nedělá to jenom mě, kámoš tak oddělal uplně ko vildici bohužel na babettě brzdit předni je o držku :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám na motorce tu brzdu, kterou mám zrovna v lepším technickým stavu :-D Ale obecně reflexivně skáču spíš po zadní.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filip: To že neumíš brzdit neznamená že přední brzda neni bezpečnější...dostat zadní kolo do smyku jde velice lehce, dostat přední kolo do smyku jde dost blbě...navíc přední kolo má více než dvojnásobný brzdný účinek oproti zadnímu kolu, a už jenom kvůli tomuhle je přední brzda pro provoz a pro řešení případných krizovek bezpečnější. Zadní brzda prostě nedokáže motorku bezpečně zastavit na potřebné vzdálenosti...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14454    
Kolecko - že je bezpečně bych netvrdil teda pro někoho kdo brzdit neumí párkát jsem mněl problém s jízdou po předním kole
 
 
Datum: 09. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Kolecko -- máš pravdu každej by se měl naučit brzdit obouma brzdama né jen zadní. Kdo se to nenaučí může stím mít někdy problémy. Nechápu jak může někdo brzdit jen zadní brzdou. :-)
 
 
Datum: 09. září 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě dodam že zadní brzdou, kor na mokru, ubrzdíš leda velký hovno. Na motorce se brzdí hlavně přední brzdou, protože je to bezpečnější a účinnější. Kdo se to včas nenaučí a bude furt brzdit zadkem, tak bude mít problém...
 
 
Datum: 09. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každá guma na mokru klouže, tak to prostě je. Já si teď koupil gumy na motorku, který maji mít perfektní vlastnosti i na vodě, dal jsem za ně 6500kč a stejně když mi tam někdo vlítne tak přední kolo neni problém dostat do smyku...v těhle krizovkách tě prostě žádná guma nepodrží...takže spíš se nauč správně brzdit...
 
 
Datum: 09. září 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16078    
brzi zadkem ....jinak na fichtla by ti měla stačit i obyč čína pokud nebude sjetá ....vždyt to jede 50....
 
 
Datum: 09. září 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jízda přizpůsobená byla, ale něakej magor s felckou mi tam vjel, tak jsem začal brzdit a podjelo mi přední kolo...
 
 
Datum: 09. září 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořiď si pásy z tanku, nebo přizpůsob jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám.
 
 
Datum: 09. září 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, není tu nějakej drak z Telče, který nezná někoho, kdo svařuje hliník? Praskla mi přepážka u zápalka, tak potřebuju opravit. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky díky, škoda že to není konkrétnější, ale i tak mi to snad pomuže
 
 
Datum: 04. září 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: pincek21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku, myslím že to dělá nějakej pán v Horních Dubenkách, ten ještě má nějaké díly a dělá výbrusy. Ale jméno nwm, jestli ti to pomůže :-) .
 
 
Datum: 04. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, když jsem vlastnil V3S za komanča tak ojnice udělala díru v bloku a tak mě to zavařili na elektrárně v Dukovanech, ale to byla litina. To by ses musel poptat jestli tam od Vás někdo dělá. Jenže tenkrát to šlo domluvit. Jak padl režim vše se zpřísnilo ale zkuz to.
 
 
Datum: 04. září 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jestly ti to ruplo mezi řetězem a zapalováním tak sem někde viděl že tam někdo dával přišrouboval plech
 
 
Datum: 04. září 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hele já Jsem z Rácova ale nevím a taky bych potřeboval poradit protže mi na pařezovy praskl držák stojanu.
 
 
Datum: 04. září 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, tak mám pořád problém, výfuk už jsem dal z jiné dandy, ale zdá se mi, že je problém v kohoutku, měl jsem ho venku, čistil ho, ale jakmile ho tam namontuji, tak když jedu, pořád to vytáčim, tak pak je prázdná hadička a motor chcípne,pak chvíli počkám, zase tam trochu nateče a už to jede, to může být přece jedině kohoutem, nebo čim by to bylo? A ještě je problém, že mi to nejede v nízkých otáčkách, naopak ve vysokých to tahá, nevíte zda se dá někde sehnat kohout, nebo vzduch.filtr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
odvzdušnění nádrže je také čisté?
 
 
Datum: 09. září 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kohout seženeš lehce. ale zkus nejdřív ten původní rozdělat a vyčistit. případně se podívat, jestli tam máš správně dané vevnitř kohoutu to těsnení. Jinak filtr koupíš taky lehce... pokud by jsi chtěl celej airbox, tak to už je horší, ale když budeš šikovnej, tak na aukru se sem tam něakej objeví....
 
 
Datum: 09. září 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, mám jawa 50 dandy, furt mam problém s tím, že mi tam pořádně neteče asi benzín, když to studené nastatuju, tak to blbe chyta, musim to nechat bezet, kdyz to chytne, tak jakmile pridam plyn, tak chcipne, po chvilce musim pak pridavat plyn pomalu aby se to dostalo do otacek, kdyz dam hned plnej tak to chcipne, zda se mi ze tam tece malo benzinu, ale kohout je čistej, karbec taky a kdyz pak jedu, tak to musim tocit, v nizkech to moc nejede a po ujetí pár km je prázdná hadička benzínová a už to nejede. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dandyna ani v jinejch otáčkách nejede a to s tím benzínem bych viděl v bohatosti
 
 
Datum: 31. srpna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, chci se zeptat čím bych měl u mého Stadiona S22 utěsnit výfukové koleno u válce. Žádný těsnění jsem tu nenašel, znamená to tedy, že si ho musím vyrobit sám nebo něco existuje? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Aha, díky a jakej kroužek máš na mysli? Nějak ho tu nemůžu najít, nemohl bys mi dát link?:-) Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 02. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Azbestovou šnůrou
 
 
Datum: 01. září 2013 11:58
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
Ahoj .. Musíš mít ve válci, konkrétně ve výfukovým kanálu samozřejmě ten kroužek, kterej se prodává i tady, jak tam neni, fouká to. Když ho tam budeš mít a bude to spasovaný, tak kolem vejfuku natoč buď těsnící šňůru, nebo zatěsni pastou na vejfuky, dotáhnout a mělo by to bejt bez problému :-) ..
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, nevíte, zda je ve výfuku jawa dandy 50 vata? nebo jestli tam není a můžu ho tedy normálně vypálit? Jinak bych ho musel rozříznout, jak myslíte že je to nejlepší rozříznout, máte někdo nějaké zkušenosti/foto? Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vata tam určitě není, já jsem ho už vypaloval, dandyna je na ten výfuk hodně háklivá tak je lepší si tu zadní část rozřezat a potom to vyčistit a zpátky přidělat třeba nýtkama pro časté čistění
 
 
Datum: 30. srpna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci dnes jsem doskladal motor čz 250/455 dal ho do ramu a nejde protočit je kousnutý... bez válce protočit šel krásně po nasazení valce nejde roztlačit ani kopnout. V motoru je nova klika nove ložiska nove gufera pružiny radiče těsnění labyrint a je na něm vybrus. Je možné že se kousnuly pístní kroužky? nebyly sražené hrany... PS: píst je dobře. šipka=vyfuk Děkuji za rady co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pěkný že hlavu a válec nasazuješ až na motorce ale tož tím sakra protočím rukou ne...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
hold asi nějaká nedokonalost nových pístů....ikdyž se docela divím, že ten píst vydržel ty pokusy o roztlačení a nastartování...no hlavně že to jede :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15070    
válec jsem daval až na motorce i hlavu tak se sklidni.. jinač napadlo mě podívat se dolu jak píšeš a ubrousil jsem to naražel totiž do karteru a říkal jsem si jakou to dělám prasečinu a když čtu že jsi to udělal taky tak mi spadl kémen ze srdíčka :-D jinač píst (ALMET) :-) ubroušeno a fachčí :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti natvrdo nejde protočit motorem a ty to zkoušíš kopnout nebo nedejbože roztlačit tak jsi chuj.to sis nezatočil motorem po montáži hlavy a válce?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
mě se u tohoto typu stalo, že když jsem vyměnil píst za nový, tak se sekal v DU o kliku nebo kartr....spodek pístu se trochu ubrousil podle původního pístu a fachčí to....ovšem jestli ti to šlo v poho protočit už bez válce tak nevím...no rozeber to, a zkoušej to.....to s těma kroužkama mě přijde nepravděpodobné.....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
píst prošel krásně volně ... bez kroužků samozřejmě..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkoušel sis jak chodí píst ve válci?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: jozef      IP: uživatel14729    
čau chlapi, prosím nevíte o návodu ohledně složení motoru jawetty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, mám dotaz, mám Jawa Dandy 50, nejezdí mi, válec a píst je ok, elektrika také, hází jiskru, ale prostě nejede, jen občas škytne a to je vše, nevíte čím by to mohlo být a co s tím? Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Předstih,svíčka,směs,faleš...
 
 
Datum: 20. srpna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci mam na Vas dotaz. Prosim Vas kdyz si tady na kramku objednam rychlopal na 250/559 tak kam dam packu na sytic? Pochybuju ze se mi to vejde vedle sebe :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když chceš nabastlit rychlopal, tak holt musíš nějak nabastlit i sytič.. tzn. ho předělat třeba na páčku přehazovačky z kola... nebo sem měl u původní páčky takovej ten novější "cvakací" rychlopal, ale taky to neni pěkný... každopádně kdyby ses zbavoval původní kolejky, tak dej vědět, schánim na panelku
 
 
Datum: 16. srpna 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel15729    
chtel bych se zeptat co je rychlejsi JAWA MUSTANG NEBO SIMSON odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15978    
to jsou vš e příplatkové díly par jich měl 5 stupnovou převodovku z výroby ale to asi v pěknym stavu neseženeš... další vrcholem byla přestavba na motor 70ccm... potom simač zdatně uháněl i 100km v hodině.... neřeším cenu protože by to vyšlo asi kolem 7 tisíc za díly... jsou i lacinější varianty válec pouze 60ccm ktery jde namontovat za original na 70 se musí přefrezovat kartery... a převodovka ponechat jen 4 kvalta....pozor byli verze jen se 3 ryschlostmy....prostě ten simson je vi v tuningu takovej do dnešní doby...pionír je láska....
 
 
Datum: 17. srpna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Zrovna dneska jsem jel na jednom SR50 jako spolujezdec,víc jak samotný výkon,prostě ta motorka je živější se mi strašně libí ta pohodlnost s jakou přejíždí nerovnosti,ty tlumiče a odpružení je prostě paráda je to jak na gauči.Eletrika je strašná,to kdyby se na ní něco vysralo tak simsna radči hodim ze skály a du pro jinýho,ale jinak na denní ježdění fakt parádní stroj.A jak se označuje ten s 5-ti kvaltem a 70kou válcem?
 
 
Datum: 15. srpna 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1-bzz,2-bzz,3-bzz,4-bzz.roztočený fichtl v nervu to jsou ty pravé syrové točky.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Odpověď na otázku co je rychlejší ? Z kopce a po rovině určitě Mustang...když je pio v dobrym stavu a má převod 13/55 tak simsonu o chlup ujede.... každopádně po technický a komfortní stránce je lepší Simson,to je jasný,je mladší o 20 let....
 
 
Datum: 15. srpna 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
To je blbost,jestli se chces kazdej den nekam dopravit(prace,skola)jednoznacne je lespi simson,uz jen kvuli tomu,ze to tak nerve...Ač jsem zarytej jawista,tak simson je lepší jak pincek.Mam pionyra na vylety a víkendové jízdy a simsona jako delnika do prace a skoly...
 
 
Datum: 15. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup mustanga je jednodušší na opravy protože simson má šílenou elektriku a fichtl je lepší má apon nějakej zvuk u Simsona seš rád že slyším motor když stojí
 
 
Datum: 15. srpna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
Simson! mám simsona aji fichtla ale simson je prostě novější hezčí a prostě to jede lépe a je tam menší spotřeba ty 4 kvalty jsou super na fichtlu jedu na 2-ku má co dělat a na simsonu se 4-ka drží ale zase je to podle toho na jakeho simsona narazíš
 
 
Datum: 15. srpna 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15970    
vždyt simson je o 20 let novější.... tak co asi bude lepší? kor se 70 válcem a 5 kvaltem..... první ekonomicke verze simsona s 3 kvaltem by srovnání snesly ale pak už jen jawka dostová na frak ....
 
 
Datum: 15. srpna 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem jezdil s kámošem na jeho simsonu 80 ve dvou z mirneho kopce, s jedním to jede celkem hezky :-D ale i ve 2 to taha na zadní, žádný simson z okolí nejede tak dobře jako tento, můj fichtl je proti tomu fakt slabota, ale zase mě ten simson tolik nebaví, je to takové "suché" :-D oproti fichtlu, nevyměnil bych to.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
zvláštní, i na 20ce nechávám v i kopci sifony za sebou :-D Simson je mrtvej ani 4 kvalty mu nepomůžou :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde o rychlost, ale o pocit z rychlosti :-D Na fichtlu je větší sranda a jak je tu psáno, jde to vytáčet. Sifón je nudáááá :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: pawel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simson
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S kopce mustang, protože jde přetočit, do kopce simson díky 4-kvaltu. Po rovině spíš simson. Měl jsem oboje...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Zetor 7745 na vykvalt z dlouhýho kopce.. to jsou zase dotazy...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci má být u čz 125/453 mezi teleskopem a krytem plechu na osce nějáká podložka ? já tam žádnou nemám a teleskop dře o plech.. zde foto: http://img1.rajce.idnes.cz/d0101/8/8594/8594207_d67d20c3d33caa692ec71aa2f9583e84/images/2013-08-1119.36.05.jpg?ver=0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
možná sem slepej ale v tom teleskopu ti chybí tozříznuté futro..podelně rozříznutá tubicka ta by ti měla tošku rozpíra a tomu zabranovat..puvodně byla bronzová nyní koupíš ocelovou.... a nebo vyrobit ale musíš jí říznout aby ti to zajitlo osu proti otáčení
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15959    
Vím že to sem nepatří a proto velkej soráč. Vyhlašuju pátrání po Octavii Combi I. zlatá metalíza 1,9TDi rz. 2SF 3330 ,v noci nám ukradli auto (Nová Studnice,Kladno). Za informaci vedoucí k nalezení se štědře odměním. Jsme tu přece fichtlaři z celé ČR,tak třeba někdo něco uvidí. Auto žádné zvláštní znamení nemá,krom toho že je v TOP stavu a má tmavě zlatou metalízu která není moc častá. Dík všem kdo aspoň okem koukne z paneláku na parkoviště. Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Promiň nechci nic říkat ale podle mě se to auto asi už nenajde octavia je jedno z nejkradenějších aut a moc se jich už nenašlo jestli se nenajde tak bude už rozebraná na díly nebo někde v zahraničí :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci jel sem takle po lese skočil a prorazil motor typ 353 a mám doma bloky z panelky a válec píst prostě komplet motor bez kliky a převodovky de do toho dat převodovka předem dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci moc dekuju zejtra se de půlit
 
 
Datum: 31. července 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i klika pasuje za použití příslušeného pístu ke klice
 
 
Datum: 31. července 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
převodovka ano ale klika neee
 
 
Datum: 31. července 2013 18:25
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:46:26 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu