www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zdar draci,mám dotaz. Nevíte jakým číslem barvy se lakoval spodek'ten plech) sedla na pio 20,21? Nebo alespoň přibližnou barvu... Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Ok,díky.
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to kecám :-D myslel sem RAL 7001
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to něco jako RAL 91019, takovou to budu strikat ja
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 13:45
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Jojo,to vím. ALe číslo,alespoň přibližně? :/
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Čus, mám takovej pocit že na šedou... páč mám originál fichtla 20tku a mám tam šedou..
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14082    
zdar draci, jak poznám že mám na fechtlu 30w nebo 20w zapalko ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Já mám právě napsané pod kladívky 20w ale cívkymám jako na 30w
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15996    
a taky je to napsane pod kladívky
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20w má tři různé cívky - malou světelnou, velkou světelnou a zapalovací. 30w má dvě stejné světelné a zapalovací.
 
 
Datum: 20. listopadu 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci na má 125 476 mám vzadu světlo z 350 a osvětlení mlhovky svítí a světlo na žárovky sem zkoušel a brzdoví taky svítí jen nesvítí klasický nějaký rady nevím co s tim kámoš řikal že osvětlení na značku je napájeno ze stejného zdroje jak klasická světlo tak nevim co stim za rady předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar dík za rady kámoš mně to už visvetli
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel15277    
z jaký 350? Můžeš mít minimálně 5 druhů světel, ale počítám, že nejpíš světlo z 638. Pokud jo, tak na prostřední konektor přijde kostra, na spodní brzdový, a na horní konektor světlo jako takový, jehož paprsek, (2 žárovky ba9s 4W) prosvětlují jednak červenou plochu "skla" dozadu a jednak svítí spodem přes bílou na SPZ. Nějak jsem ale nepochopil ty mlhovky :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2013 6:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik ti vede kabelů do světel? tři a z toho je jedna kostra?
 
 
Datum: 17. listopadu 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, chci se zeptat, jestli někdo nevíte, jaké mají být šrouby v krytech karburátoru na stadionu s22? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2013 0:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že je to v katalogu ND...
 
 
Datum: 15. listopadu 2013 0:52
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, může mi nějaká dobrá duše změit dva rozměry na kříži na J21? První je šířka a ještě rozměr držáku, o který se opírá stojan v místě viz. obrázek. Předem dík. http://www.upnito.sk/0/rzmajuh3wd8fqx66whv94kq7n5mnm5yy.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík, takto přibližně to stačí.
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
210 mm a 50 mm ale dle mého co kus to originál budou tam nějaký milimetrové odchylky
 
 
Datum: 31. října 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci jak dlouho vám vydrží např. plynove lanko na motorce km? mám čz 250/455 najel jsem 300km a nove lanko se začlo už trhat nevíte čím to je ? praskaji mi hodně ... jak to jde ovlivnit? vždycky lanko trochu namažu olejem tím že ho stříknu do bowdenu ... děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, na pekáčovi 20 máme lanko od roku 1971 a furt dobrý na 350/640 jsem lanko vyměnil v létě, prasklo. Dej nové bowden i lanko a pořádně promaž. Uvidíš
 
 
Datum: 30. října 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel16234    
Zdravím vás příznivci jedné stopy.Prosím o radu mám ČZ 125/476 (motor 175) a mám neustále povolený řetěz i po dotáhnutí je opět po čase povolený a prokluzuje.Děkuji za případnou pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neposouvá se ti zadní kolo dopředu?
 
 
Datum: 06. října 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci mám jawa 21 motor po generálce vše je nové včetně kliky, a převodovky... má i vybrus který má najeto přes 1000km možná víc a chcu se zeptat jak seřídit karbec aby měl pionýr správný táh při jízdě na 3 jede rychle všechno fajn ale přijde kopec a ztrácí docela ty správné točky. Prostě jesl jsem na fichtlu od kamoše a ten tahal od začatku do konce Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
nenajdeš 2stejny motory už z vyroby...
 
 
Datum: 06. října 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky záleži jak si sedne výbrus a motor celkově a hlavně na tom seřízení, a taky co tam máš za píst, kámoš teď zaběhnul tříkroužák a ten tahá jak bejk, já mám zase 1 kroužek a ten má zase točky jak sviň,
 
 
Datum: 03. října 2013 16:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nejlepší je tovární nastavení karbce,když máš originál motor- viz příručka. A je známou pravdou, že u pionýra co motor to originál. Plus jde o to, jak byl motor složen, jaka má loziska atd. Také záleží na sekundárním kolečku a mnoha jiných faktorech
 
 
Datum: 03. října 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci skládám si motor na jawa 250 353 vádí když je ve spodní časti vložky jak jsou ty dvě okýnka u jednoho ten spodek ulomenej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
jo fakt moc dík za rady
 
 
Datum: 29. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když už jsi u toho tak vyřež a zapiluj i ten druhý nesmysl.. je to tak jako časovaná bomba
 
 
Datum: 29. září 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
moc dík už se mysle l že budu muset schánět vále
 
 
Datum: 29. září 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku, ne nevadí pokud nebyl umomenej dovnitř tak to nevadí. Mám péráka a ten to nemá ani na jedné straně originál.
 
 
Datum: 29. září 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci má nekdo zkušemosti a přetesnováním tlumičů zadních na čz 125 476 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi...
 
 
Datum: 25. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
čau :-) půjde namontovat motor z jawy 21 na rám jawy 555?ps:motor tam namontuji jen na zkoušku,na furt tam nebude :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
díky
 
 
Datum: 25. září 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jde to
 
 
Datum: 25. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci nevíte čím to může být že simson škube za jízdy? nový kabel, indučka, klobouček, svíčka, karbec čistý Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16115    
díky vyzkouším vše co mě napadne :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: petrsec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, setkal jsem se s podobným problémem u Mustanga. Později jsem přišel na to, že se nestíhá víčkem u nádrže dosávat vzduch, tím tam vznikne podtlak a benzín už nedotíká.
 
 
Datum: 25. září 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci nevíte čím vším muže být na čz 250/455 způsobena vibrace? při vysokých otáčkách motorka docela vibruje do ruk a do noh je to docela dost... motor je po go předstih 3.5mm a vše je nove klika je vyvážená :-) děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
už jsem si o tom sehnal dost info není tam vzpěra a tak si ji vyrobím v hlavě už mam napad jak udělat vzpěru, na ramu uchyty nejsou ale navařím je :-) pod svorníky od válce to cele chytím :-) ale dík za rady
 
 
Datum: 16. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
některe motorky 250 jednolaufy jí měli jine ne ..těško soudit odborník by ti řekl žda na tu tvou v danem roce patří ...ale technicky to u čz vibrace řeší ...musím mít hlavu se svorníkem m10 za svíčkou a za indučkou pod nadrží 2 držáky ..vlastní vzpěra je stejná z modelu 476 477 a všech kulatejch----pokut te ti vibrace sejří budeš to muset dodelat pokut jí tva motorka z víroby neměla ---pokut ti jí jen někdo hodil do kopřiv je to korunová položka..jinak sehnat jinou hlavu vzpěru dodelat podle ní držáky navařit na rám...kontrolní otázka namaš za svíčkou šroub??
 
 
Datum: 15. září 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
tam se nějáká dávala?
 
 
Datum: 15. září 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
máš tam vzpěru mezi rámem a hlavou???
 
 
Datum: 15. září 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo o gumách na pincka co na mokru nekloužou? takovou tlamu jsem ještě nehodil :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní brzdu si nastav tak, abys to i dostal do smyku, jinak tam budeš mít vždycky rezervu. A píšeš trochu protichůdně...napřed napíšeš že to neni o tom umět nebo neumět brzdit...a pak napíšeš že si instinktivně zahamtnul brzdy. A to je právě ono. Umění brzdit na motorce v krizovkách spočívá právě v tom, abys udržel při brždění kola těsně před hranicí smyku a né na to "instinktivně" dupnout. Pokud to takhle zamáčkeš, kolo se ti dostane do smyku a ty to včas nepustíš, tak samozřejmě následuje nepříjemný pád. Pokud zachováš chladnou hlavu, tak máš daleko větší šanci že regulovánim brzdné síly udržíš kola na hranici smyku a že tu krizovku nějak rozumně dobrzdíš. Já samozřejmě netvrdim že zvládnu na silnici vybrat cokoliv, to rozhodně ne. Ale věnoval jsem dost času a úsilí tréninku na parkovišti, a musim zaklepat že se mi to v provoze už mnohokrát osvědčilo. A v té gumě to opravdu nehledej. Samozřejmě jak píše Marquee, jestli je ta guma stará několik desítek let, tak je prostě v prdeli a její vlastnosti se rovnaji lisované tmě. Takže trénovat pořád do kola brždění, zkusit si dostat přední i zadní kolo do smyku a hlavně, naučit se ten smyk rozpoznat a brzdu hned mírně uvolnit...Jinak přeji brzké uzdravení a taky ať dáš fichtla dohromady
 
 
Datum: 10. září 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
u fichtla jde hodně často o stáří gumy než o kvalitu, s 30-40let starou gumou na mokru nic neubrzdíš, já na fichtlech, který mám na jěždění dávám Continental Conti Go, dobrý poměr cena/výkon
 
 
Datum: 10. září 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: MIK3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MNO.. Konkrétně zadní brzdu mám nastavenou tak aby mi nešlo kolo do smyku. Jinak Kolecko myslím že to neni o tom umět nebo neumět brzdit... vjel mi tam, tak abych se vyhnul kolizi, tak jsem instinktivně zašláp zadní a zmáčknul přední... a bohužel přední mi ujelo... a mám pocit že kdybych se pokusil o nějakej zběsilej úhybnej manévr, tak bych taky lehnul... bolí rameno a kyčel, ale víc mne sere odřenej lak.. je to ještě origoš. Jen jsem se chtěl zeptat zda neexistujou gumy třeba na mokro
 
 
Datum: 09. září 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubacz mám to stejně, taky cítím takový klepotání na fichtlu .. normálně brzdím přední, sice není kdovíjak účinná, ale stačí, v nouzovkách zadupnu i zadní, nebo když se stojí do kopečka delší dobu ..
 
 
Datum: 09. září 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
kolečko má pravdu jenomže bohužel třeba na babettě mám strach brzdit přední brzdou, protože pak klepe a ničí se předni vidlice, ale nedělá to jenom mě, kámoš tak oddělal uplně ko vildici bohužel na babettě brzdit předni je o držku :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám na motorce tu brzdu, kterou mám zrovna v lepším technickým stavu :-D Ale obecně reflexivně skáču spíš po zadní.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filip: To že neumíš brzdit neznamená že přední brzda neni bezpečnější...dostat zadní kolo do smyku jde velice lehce, dostat přední kolo do smyku jde dost blbě...navíc přední kolo má více než dvojnásobný brzdný účinek oproti zadnímu kolu, a už jenom kvůli tomuhle je přední brzda pro provoz a pro řešení případných krizovek bezpečnější. Zadní brzda prostě nedokáže motorku bezpečně zastavit na potřebné vzdálenosti...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14454    
Kolecko - že je bezpečně bych netvrdil teda pro někoho kdo brzdit neumí párkát jsem mněl problém s jízdou po předním kole
 
 
Datum: 09. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Kolecko -- máš pravdu každej by se měl naučit brzdit obouma brzdama né jen zadní. Kdo se to nenaučí může stím mít někdy problémy. Nechápu jak může někdo brzdit jen zadní brzdou. :-)
 
 
Datum: 09. září 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě dodam že zadní brzdou, kor na mokru, ubrzdíš leda velký hovno. Na motorce se brzdí hlavně přední brzdou, protože je to bezpečnější a účinnější. Kdo se to včas nenaučí a bude furt brzdit zadkem, tak bude mít problém...
 
 
Datum: 09. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každá guma na mokru klouže, tak to prostě je. Já si teď koupil gumy na motorku, který maji mít perfektní vlastnosti i na vodě, dal jsem za ně 6500kč a stejně když mi tam někdo vlítne tak přední kolo neni problém dostat do smyku...v těhle krizovkách tě prostě žádná guma nepodrží...takže spíš se nauč správně brzdit...
 
 
Datum: 09. září 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16078    
brzi zadkem ....jinak na fichtla by ti měla stačit i obyč čína pokud nebude sjetá ....vždyt to jede 50....
 
 
Datum: 09. září 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jízda přizpůsobená byla, ale něakej magor s felckou mi tam vjel, tak jsem začal brzdit a podjelo mi přední kolo...
 
 
Datum: 09. září 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořiď si pásy z tanku, nebo přizpůsob jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám.
 
 
Datum: 09. září 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, není tu nějakej drak z Telče, který nezná někoho, kdo svařuje hliník? Praskla mi přepážka u zápalka, tak potřebuju opravit. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky díky, škoda že to není konkrétnější, ale i tak mi to snad pomuže
 
 
Datum: 04. září 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: pincek21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draku, myslím že to dělá nějakej pán v Horních Dubenkách, ten ještě má nějaké díly a dělá výbrusy. Ale jméno nwm, jestli ti to pomůže :-) .
 
 
Datum: 04. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, když jsem vlastnil V3S za komanča tak ojnice udělala díru v bloku a tak mě to zavařili na elektrárně v Dukovanech, ale to byla litina. To by ses musel poptat jestli tam od Vás někdo dělá. Jenže tenkrát to šlo domluvit. Jak padl režim vše se zpřísnilo ale zkuz to.
 
 
Datum: 04. září 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jestly ti to ruplo mezi řetězem a zapalováním tak sem někde viděl že tam někdo dával přišrouboval plech
 
 
Datum: 04. září 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hele já Jsem z Rácova ale nevím a taky bych potřeboval poradit protže mi na pařezovy praskl držák stojanu.
 
 
Datum: 04. září 2013 14:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, tak mám pořád problém, výfuk už jsem dal z jiné dandy, ale zdá se mi, že je problém v kohoutku, měl jsem ho venku, čistil ho, ale jakmile ho tam namontuji, tak když jedu, pořád to vytáčim, tak pak je prázdná hadička a motor chcípne,pak chvíli počkám, zase tam trochu nateče a už to jede, to může být přece jedině kohoutem, nebo čim by to bylo? A ještě je problém, že mi to nejede v nízkých otáčkách, naopak ve vysokých to tahá, nevíte zda se dá někde sehnat kohout, nebo vzduch.filtr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
odvzdušnění nádrže je také čisté?
 
 
Datum: 09. září 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kohout seženeš lehce. ale zkus nejdřív ten původní rozdělat a vyčistit. případně se podívat, jestli tam máš správně dané vevnitř kohoutu to těsnení. Jinak filtr koupíš taky lehce... pokud by jsi chtěl celej airbox, tak to už je horší, ale když budeš šikovnej, tak na aukru se sem tam něakej objeví....
 
 
Datum: 09. září 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, mám jawa 50 dandy, furt mam problém s tím, že mi tam pořádně neteče asi benzín, když to studené nastatuju, tak to blbe chyta, musim to nechat bezet, kdyz to chytne, tak jakmile pridam plyn, tak chcipne, po chvilce musim pak pridavat plyn pomalu aby se to dostalo do otacek, kdyz dam hned plnej tak to chcipne, zda se mi ze tam tece malo benzinu, ale kohout je čistej, karbec taky a kdyz pak jedu, tak to musim tocit, v nizkech to moc nejede a po ujetí pár km je prázdná hadička benzínová a už to nejede. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dandyna ani v jinejch otáčkách nejede a to s tím benzínem bych viděl v bohatosti
 
 
Datum: 31. srpna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, chci se zeptat čím bych měl u mého Stadiona S22 utěsnit výfukové koleno u válce. Žádný těsnění jsem tu nenašel, znamená to tedy, že si ho musím vyrobit sám nebo něco existuje? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Aha, díky a jakej kroužek máš na mysli? Nějak ho tu nemůžu najít, nemohl bys mi dát link?:-) Děkuji za odpověď
 
 
Datum: 02. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Azbestovou šnůrou
 
 
Datum: 01. září 2013 11:58
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
Ahoj .. Musíš mít ve válci, konkrétně ve výfukovým kanálu samozřejmě ten kroužek, kterej se prodává i tady, jak tam neni, fouká to. Když ho tam budeš mít a bude to spasovaný, tak kolem vejfuku natoč buď těsnící šňůru, nebo zatěsni pastou na vejfuky, dotáhnout a mělo by to bejt bez problému :-) ..
 
 
Datum: 30. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, nevíte, zda je ve výfuku jawa dandy 50 vata? nebo jestli tam není a můžu ho tedy normálně vypálit? Jinak bych ho musel rozříznout, jak myslíte že je to nejlepší rozříznout, máte někdo nějaké zkušenosti/foto? Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vata tam určitě není, já jsem ho už vypaloval, dandyna je na ten výfuk hodně háklivá tak je lepší si tu zadní část rozřezat a potom to vyčistit a zpátky přidělat třeba nýtkama pro časté čistění
 
 
Datum: 30. srpna 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci dnes jsem doskladal motor čz 250/455 dal ho do ramu a nejde protočit je kousnutý... bez válce protočit šel krásně po nasazení valce nejde roztlačit ani kopnout. V motoru je nova klika nove ložiska nove gufera pružiny radiče těsnění labyrint a je na něm vybrus. Je možné že se kousnuly pístní kroužky? nebyly sražené hrany... PS: píst je dobře. šipka=vyfuk Děkuji za rady co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pěkný že hlavu a válec nasazuješ až na motorce ale tož tím sakra protočím rukou ne...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
hold asi nějaká nedokonalost nových pístů....ikdyž se docela divím, že ten píst vydržel ty pokusy o roztlačení a nastartování...no hlavně že to jede :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15070    
válec jsem daval až na motorce i hlavu tak se sklidni.. jinač napadlo mě podívat se dolu jak píšeš a ubrousil jsem to naražel totiž do karteru a říkal jsem si jakou to dělám prasečinu a když čtu že jsi to udělal taky tak mi spadl kémen ze srdíčka :-D jinač píst (ALMET) :-) ubroušeno a fachčí :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti natvrdo nejde protočit motorem a ty to zkoušíš kopnout nebo nedejbože roztlačit tak jsi chuj.to sis nezatočil motorem po montáži hlavy a válce?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
mě se u tohoto typu stalo, že když jsem vyměnil píst za nový, tak se sekal v DU o kliku nebo kartr....spodek pístu se trochu ubrousil podle původního pístu a fachčí to....ovšem jestli ti to šlo v poho protočit už bez válce tak nevím...no rozeber to, a zkoušej to.....to s těma kroužkama mě přijde nepravděpodobné.....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
píst prošel krásně volně ... bez kroužků samozřejmě..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkoušel sis jak chodí píst ve válci?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 19:05
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 26.04.2018 4:09:36 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu