www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec jawaři,chci se vás zeptat jak leštíte na motocyklech hliníkové věci ( bloky motorů , středy kol atd.) A ještě se vás chci zeptat jestli někdo z vás ví jak se u 90tky sundává ta spodní část na které jsou položeny řídítka. k tomuhle dílu se přišroubovává držák předního světla a ještě horní držák řídítek , za odpovědi vám všem moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Zdar chlapi, mam dotaz o svareni : packy dole u motoru se mi zlomily a premejslim o koupi svarecky. Jaka se na to hodi nejlip, za nejlepsi cenu? Je jich nekolig typu MMA, MIG, TIG atd. a vubec se v tom nevyznam. Dik predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Myslím, že bude nejlepší, když si za těch 2500 koupíš jinýho fichtla :-) Nebo alespoň nějakej vrak s nedojebanou kostrou :o)
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Naucit se to musim :-D jeste neco, kartery maj zespod takovej drzak na kriz, a ten je taky trochu polamanej, jde to opravit s elektrodama na slitinu ?
 
 
Datum: 20. července 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí ale pochybuju že to pevně svaříš pokud budeš svářet prvně ...
 
 
Datum: 20. července 2013 2:47
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
A stačí to MMA na to co chci svarit ?
 
 
Datum: 20. července 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Já mám CO Omikron 205 za cca 14 tisíc a jsem s ní max spokojenej. Za mě určitě CO.
 
 
Datum: 20. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 2500kč seženeš jednoduchý trafo, tzn MMA metodu...
 
 
Datum: 19. července 2013 23:41
 
 
 
 
Jméno: Pérák      IP: uživatel14082    
Já jsem to vařil COčkem za 170 tisíc :-D a bez problému
 
 
Datum: 19. července 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Jsou to ty packy co držej motor na rámu : http://uloz.to/xGJ3z2P3/image-jpg , http://uloz.to/xu69y5Ai/image-jpg . Materiál plech, vyhrazeno mám maximálně 2,5 tisíc.
 
 
Datum: 19. července 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký packy či páčky to jsou? Jinak výběr je docela jednoduchej...buď si koupíš MMA, což je klasická elektroda. Tam máš na výběr z trafa, usměrněného trafa, inventoru atd...Nebo koupíš "COčko". TIGa bych asi neřešil...spíš napiš na co to chceš používat - materiál, síla amteriálu atd. A taky kolik na to máš vyhrazeno peněž...
 
 
Datum: 19. července 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jezda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapci,jaký správný průměr pístu má být pro válec s vrtáním 40mm ? jedná se o pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15209    
Přesně,kup píst na 8.výbrus - 40mm a víc neřeš,ten píst ať koupíš jakejkoliv kdekoliv tak bude pasovat,vždy má zprávnou toleranci,přece by nikdo nevyráběl písty,který do ničeho nejdou a neprodá je ;-)
 
 
Datum: 16. července 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně na 40.00 vrtání kup 40.00 píst, nic víc neřeš
 
 
Datum: 16. července 2013 13:26
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Myslim že to 40mm nebude spiš min ale pist by ti měli k výbrusu přidělit.
 
 
Datum: 16. července 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
nejspíš 40mm
 
 
Datum: 16. července 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, mám taková problém, před pár týdny jsem si přivedl z chalupy mopeda a zjistil jsem, že má křivé zadní kolo, nevíte někdo, jak ho narovnat nebo budu muset kupovat komplet ráfek + výpleť novou? Zde jsou nějaké fotky: http://i39.tinypic.com/muif7d.jpg http://i42.tinypic.com/jt2plg.jpg Díky za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ok díky, dám vědět jak jsem dopadl, až se k tomu dostanu :-)
 
 
Datum: 15. července 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych neohejbal to se nevyplatí to bude plavat jak se to bude kinklat ,,musíš vyndat celej zadní blatník kolo a až to všechno dostaneš ven tak sou z kraju ty futerka a ty nějak dostan ven já jen vybral zevnitř vystružnkej stavitelnym a pak se zbortili a pak dát nové a vystružit na správnou velikost návod nevim skus vygooglit ale to dáš i bez návodu
 
 
Datum: 12. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
a nebo jen někdo hrubou sílou tu kyvku ohnul a na to nezbejvá nic než další ,,hrubá síla ''lepší je to nahřát
 
 
Datum: 12. července 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Aha, takže musím rozdělat zadní vidlici a vyměnit a mělo by to být v pořádku? Říkám, jsem celkem amatér a nikdy jsem nic podobného nedělal, takže by se kdyžtak hodil nějaký návod nebo jestli něco takového existuje. Děkuji mnohokrát.
 
 
Datum: 11. července 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá to stejně jak u mě :-D pokud to je stejná závada tak máš špatný pouzdra v uložení kyvný vidlice (taky je mam v plánu měnit) vypadaj takhle http://www.motokramek.cz/pouzdro-kyvne-vidlice-stadion-s22/
 
 
Datum: 11. července 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte prosím kde sehnat pružiny vidliček řazení do čz 125/453 175/450 nebo 250/455? jde o pružinku která je v řadícím automatu jsou tam dva kusy u řadicíh kolíčku (válečky se zkošenou hranou) děkuji na FK jsem je nenašel.. kdyby se někomu váleli doma byl bych vděčny za ně :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci renovuju motor čz 250/455 a mam problem s klikovkou nevím jestli je spodní ložisko dobré když ale kliku chytnu a zkusím hýbat ojnicí tak vůli nemá... stačí vyměnit jen horní pouzdro? a druhá věc je jak poznám jestli jsou špatné vydličky řazení? jsou jen trochu odřené ale né něják do hloubky jen povrchově.. mám to řešit nebo použít staré? Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 1:27
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytni kliku za ojnici a bouchni rukou zhora do ojnice, jak klika zazvoní tak nic moc
 
 
Datum: 06. července 2013 1:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
myslím že pokut to dobře poskladaš a nenajedeš 30 000 za sezonu bude to ok
 
 
Datum: 02. července 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel4706    
no prave motor jsem koupil na burze tak nevím ale převodovka nevypada ze by byla nejak moc opotrebovana...
 
 
Datum: 02. července 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
heh vše jen o pečlivosti a penězích .ale pokut to chodilo nechal bych to být.... klikovka je dobrá když nemá hmatovou vuli ... a pokut to řadilo ok nejni co řešit... mě se zdá že ten motor toho moc nenajezdil že....
 
 
Datum: 02. července 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte čím muže být že když se simson zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat? civku jsem dal druhou a furt to samé :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ano na stroji je bezkontakt :-P
 
 
Datum: 02. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
a jeje ti mě asi jednou zabiješ ale za mě simson má složitější polovodičovou elektriku a podobný neduh jako indučka na jawě muže mít i např tiristor či vlastní zapalování...prostě s teplem roste elektrický odpor a součastky přestávají fungovat.... a nejni to zrovna nejlevnější..... skuz schánět laciné díly po netu anebo aspon skoušet z funčních stroju ...metoda dám vše nove tě vijde dráž než celá motorka... osobní zkušenost a muj názor byt tě asi nepotěším ...... máš namontované bezdotykové zapalko že?
 
 
Datum: 02. července 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusil bych vyměnit řídítka...
 
 
Datum: 01. července 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
vše je vyměněno právě :-(
 
 
Datum: 01. července 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
gufera na klice, nebo svíčka a co takhle dát nové těsnění mezi válec a karburátor :-) pak už musí šlapat na 100% :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
Zdarec, na fichtl krámku jsem si koupil nový kluzák do vidle a je v průměru o něco silnější jak original a nemůžu to tam dostat, musím tedy vysoustružit všechny futra ve vidlici na tento rozměr? Nebo jak to mám řešit? Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výstružník si sežeň stavitelný nejlíp. Jsou tam v každém rameni dvě silonová futra, obě stejná. Takže kup 4ks futer.
 
 
Datum: 30. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
No výstružník už asi za pár korun nebude, ale možná ho bude mít známý... Ještě bych se chtěl zeptat kolik je tam futer a z jakého materiálu? Dole jsou silony a nahoře jsou bud dvoje nebo jedny futra z mosaze? Nebo jsou všude ze silonu? Je to rok 1980.
 
 
Datum: 30. června 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejrozumnější by bylo koupit za pár korun nová futra, a ta samozřejmě výstružníkem přizpůsobit novému kluzáku.
 
 
Datum: 30. června 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14110    
Zdravim nevěděl by někdo jaká je velikost rozpěrného kroužku přední vidlice který se vkládá do přední vidlice dolu kde prochází osa předního kola a zároveň slouží jako rozpěrka je to ta podelně rozříznutá trubička a potřeboval bych to pro JAWU Panelku on je delší než třeba u kejvačky a opírá se až o ložisko a tím dělá i rozpěrku diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15707    
Zdravím nevíte prosím někdo kde by mi pochromovali řidítka na pionýra v okolí Pardubic nebo Hk?? Díky Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Přímo v Hradci Králové je Ryna, já k nim dávám chromovat. Jsou hned u podjezdu v Kuklenách vedle bývalé Tatry. Jen počítej s dodacíma termínama cca 2 měsíce.
 
 
Datum: 23. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel15390    
Jaka může být cca cena chromu na vyfuk velikosti panelkoveho vyfuku? jde mi o pribliznou cenu toho chromu...Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14686    
myslím že na strance chromování veteránu... či nějak tak maj uvedeno že udělá i jetej výfuk ale cena mezi 1500 2000 za kus musí to perfektně odmastit vyrovnat stahnout chrom.... pokut je replika vyplatí se jí koupit kor jestli to bude stroj aspon trošku v provozu ...nejlacinější kompromis je sehnat pěkný puvodí díl
 
 
Datum: 24. června 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Nevíte kde se dá koupit drapák 2,50-16 na fichtla dopředu aby se vešel do blatníku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: daypa      IP: uživatel15672    
Zdravím Vás kluci a možná i holky. Chci se zeptat na jednu věc. Toto: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cu_krouzek_10x14_hadice.html je kroužek, který je jako těsnění u válce přední brzdy? Tzn. přes něj se utahuje hadice vedoucí k brzdiči? Díky za odpovědi. Čao odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13775    
Ahoj kluci, vlastním Babetu 207 a teď mi nastal problém ve výkonu. Celou dobu jezdila bez problémů a měla tah i do kopce. Teď ale výkon pokles. Nevím, v čem by mohl být zakopanej pes. Prosím o radu, pakliže se vám stalo něco podobnýho a problém jste vyřešili. Díky moc, Lukáš! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
jak mají být posklaádane tyčky ve spojce aby fungovla?????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív krátká tyčka, pak kulička a dlouhá tyčka. Snad si to dobře pamatuju, protože už je to nějakej rok co jsem dělal spojku ;-)
 
 
Datum: 01. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omluva se přijímá...
 
 
Datum: 01. června 2013 13:29
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
tak sorry pane DOKONALÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 01. června 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Kráva aspoň zabučí. 2. Je to v katalogu ND krásně rozkreslené. 3. Děkuju...
 
 
Datum: 01. června 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
Zdar, má být nějaka pružina na jawě 21 u pedalu brzdy aby se vracel?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině rozebrat, vyčistit a namazat. Případně zkontrolovat lanko. Tady neni prostor pro nějaké fušeřiny...
 
 
Datum: 30. května 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15115    
pokut to nechceš rozdělávat tak sežen dost dlouhou pružinu nebo 2 a chytni je za konec výfuku a druhýkonec za klíč brzdy aby se to vracelo.... anebo dozdělat vyčistit namazat
 
 
Datum: 30. května 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15594    
Pružiny jsou na čelistech brzdy uvnitře bubnu. Jestli se ti to nevrací,tak máš bordel v uložení páky brzdy a nebo špatný lanko.
 
 
Datum: 30. května 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mam problem se svym fichtlem kdyz s nim vyjedu po dnu z garae normalne ho nakopnu dam tam jednicku a jedu tak zacne kuckat a po par stovek metru se chytne a jezdi zas jako drak ale zajizdim motor tak mu musim ubrat ale to je nepodstatny chci se hlavne zeptat na ten rozjezd cim to muze byt prosim o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu zacpi díru v airboxu.
 
 
Datum: 28. května 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A slo by nejak udelar aby hned vyjel bez problemu
 
 
Datum: 28. května 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
je studenej. musíš ho nechat ohřát jako japonskou motorku
 
 
Datum: 27. května 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kolik je ložisek v rozete . Ja tam mam jednu 6004 a ve starem katalogu nahradnich dilu je napsano ks 2 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol sem se přepsal jinam
 
 
Datum: 24. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale logicky musis tlačit rychleji aby to chytlo XSD
 
 
Datum: 24. května 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U pionýra byly 2 druhy rozet, jedna s jedním a 2. se dvěma.
 
 
Datum: 24. května 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám pár dotazů. 1)kupoval někdo z vás na fichtlkramku nový šoupátko do karbece je u nej napsany ze je jenom pro origo ale ja sam sem mel problem ho tam dat nechtel chodit strasne tesno tam byl musel sem ho obrousit šmirglem 2) opravil sem si nahon a kdyz vse utahnu a jedu dopredu nebo dozadu tak to jde z těžka a nahon tachometru se toči s rozetou co s tím ? Děkuji sesovi že mi poslal balík co nejdřív.BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6178    
Já bych řek že si koupil blbý šoupátko. Třeba máš nějakou nepovedenou repliku karbecu a prostě ti tam nejde....A nebo je ten karbec v těle vydřenej.....
 
 
Datum: 25. května 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo nebrat a jak ho tam mám narvat když nemá vůli a zasekava se furt .
 
 
Datum: 25. května 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
šoupátko smirkem nebrat.... musí těsnit proto jr tam tak těsně ....se podívej do knížky od dočkala na velke jawy je tam popsane jasně co vše dělá moc volne šoupě ..
 
 
Datum: 25. května 2013 5:45
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se týče tvého 2. dotazu, tak s tim mám trochu zkušenost...Hlavně to chce mít v dobrym stavu pravej napínák řetězu, nejlíp novej,aby se ten šnek zasekl o tu drážku. A i kdyby se to furt hejbalo tak to trochu povol až se to nebude hejbat a postupem času to dotahuj ono si to sedne. Zní to sice zvláštně, ale za zkoušku nic nedáš..:-)
 
 
Datum: 24. května 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel15073    
čaute hoši jak nejlíp vyčistit nádrž slyšel jsem něco o kyselině citronoové ... da se pak nádrž vylít nějakou barvou ať to nerezaví ale zase ať tu barvu nerozdělá benal dík .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, kyselinou nádrž vyčístíš tak, že vytvoříš cca 10% vodný roztok kyseliny citronové, ohřeješ jí lehce pod bod varu, a tuhle směs naleješ do nádrže a necháš to tak cca 24 hodin. Důležité je, aby nádrž byla dokonale odmaštěná, tzn propláchnout napřed klasickým benzínem z pumpy, a pak ještě vypláchnout technickým benzínem, ten z pumpy je totiž mastnej. Nádrž by to mělo dokonale odrezit. Pokud se jí rozhodneš dále lakovat, tak doporučuju ji vylít dvousložkovou epoxidovou barvou.
 
 
Datum: 20. května 2013 19:06
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:47:30 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu