www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci dnes jsem doskladal motor čz 250/455 dal ho do ramu a nejde protočit je kousnutý... bez válce protočit šel krásně po nasazení valce nejde roztlačit ani kopnout. V motoru je nova klika nove ložiska nove gufera pružiny radiče těsnění labyrint a je na něm vybrus. Je možné že se kousnuly pístní kroužky? nebyly sražené hrany... PS: píst je dobře. šipka=vyfuk Děkuji za rady co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pěkný že hlavu a válec nasazuješ až na motorce ale tož tím sakra protočím rukou ne...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
hold asi nějaká nedokonalost nových pístů....ikdyž se docela divím, že ten píst vydržel ty pokusy o roztlačení a nastartování...no hlavně že to jede :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel15070    
válec jsem daval až na motorce i hlavu tak se sklidni.. jinač napadlo mě podívat se dolu jak píšeš a ubrousil jsem to naražel totiž do karteru a říkal jsem si jakou to dělám prasečinu a když čtu že jsi to udělal taky tak mi spadl kémen ze srdíčka :-D jinač píst (ALMET) :-) ubroušeno a fachčí :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti natvrdo nejde protočit motorem a ty to zkoušíš kopnout nebo nedejbože roztlačit tak jsi chuj.to sis nezatočil motorem po montáži hlavy a válce?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
mě se u tohoto typu stalo, že když jsem vyměnil píst za nový, tak se sekal v DU o kliku nebo kartr....spodek pístu se trochu ubrousil podle původního pístu a fachčí to....ovšem jestli ti to šlo v poho protočit už bez válce tak nevím...no rozeber to, a zkoušej to.....to s těma kroužkama mě přijde nepravděpodobné.....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
píst prošel krásně volně ... bez kroužků samozřejmě..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkoušel sis jak chodí píst ve válci?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: jozef      IP: uživatel14729    
čau chlapi, prosím nevíte o návodu ohledně složení motoru jawetty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel10446    
Zdravim, mám dotaz, mám Jawa Dandy 50, nejezdí mi, válec a píst je ok, elektrika také, hází jiskru, ale prostě nejede, jen občas škytne a to je vše, nevíte čím by to mohlo být a co s tím? Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Předstih,svíčka,směs,faleš...
 
 
Datum: 20. srpna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci mam na Vas dotaz. Prosim Vas kdyz si tady na kramku objednam rychlopal na 250/559 tak kam dam packu na sytic? Pochybuju ze se mi to vejde vedle sebe :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když chceš nabastlit rychlopal, tak holt musíš nějak nabastlit i sytič.. tzn. ho předělat třeba na páčku přehazovačky z kola... nebo sem měl u původní páčky takovej ten novější "cvakací" rychlopal, ale taky to neni pěkný... každopádně kdyby ses zbavoval původní kolejky, tak dej vědět, schánim na panelku
 
 
Datum: 16. srpna 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel15729    
chtel bych se zeptat co je rychlejsi JAWA MUSTANG NEBO SIMSON odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15978    
to jsou vš e příplatkové díly par jich měl 5 stupnovou převodovku z výroby ale to asi v pěknym stavu neseženeš... další vrcholem byla přestavba na motor 70ccm... potom simač zdatně uháněl i 100km v hodině.... neřeším cenu protože by to vyšlo asi kolem 7 tisíc za díly... jsou i lacinější varianty válec pouze 60ccm ktery jde namontovat za original na 70 se musí přefrezovat kartery... a převodovka ponechat jen 4 kvalta....pozor byli verze jen se 3 ryschlostmy....prostě ten simson je vi v tuningu takovej do dnešní doby...pionír je láska....
 
 
Datum: 17. srpna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Zrovna dneska jsem jel na jednom SR50 jako spolujezdec,víc jak samotný výkon,prostě ta motorka je živější se mi strašně libí ta pohodlnost s jakou přejíždí nerovnosti,ty tlumiče a odpružení je prostě paráda je to jak na gauči.Eletrika je strašná,to kdyby se na ní něco vysralo tak simsna radči hodim ze skály a du pro jinýho,ale jinak na denní ježdění fakt parádní stroj.A jak se označuje ten s 5-ti kvaltem a 70kou válcem?
 
 
Datum: 15. srpna 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1-bzz,2-bzz,3-bzz,4-bzz.roztočený fichtl v nervu to jsou ty pravé syrové točky.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Odpověď na otázku co je rychlejší ? Z kopce a po rovině určitě Mustang...když je pio v dobrym stavu a má převod 13/55 tak simsonu o chlup ujede.... každopádně po technický a komfortní stránce je lepší Simson,to je jasný,je mladší o 20 let....
 
 
Datum: 15. srpna 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
To je blbost,jestli se chces kazdej den nekam dopravit(prace,skola)jednoznacne je lespi simson,uz jen kvuli tomu,ze to tak nerve...Ač jsem zarytej jawista,tak simson je lepší jak pincek.Mam pionyra na vylety a víkendové jízdy a simsona jako delnika do prace a skoly...
 
 
Datum: 15. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup mustanga je jednodušší na opravy protože simson má šílenou elektriku a fichtl je lepší má apon nějakej zvuk u Simsona seš rád že slyším motor když stojí
 
 
Datum: 15. srpna 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
Simson! mám simsona aji fichtla ale simson je prostě novější hezčí a prostě to jede lépe a je tam menší spotřeba ty 4 kvalty jsou super na fichtlu jedu na 2-ku má co dělat a na simsonu se 4-ka drží ale zase je to podle toho na jakeho simsona narazíš
 
 
Datum: 15. srpna 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15970    
vždyt simson je o 20 let novější.... tak co asi bude lepší? kor se 70 válcem a 5 kvaltem..... první ekonomicke verze simsona s 3 kvaltem by srovnání snesly ale pak už jen jawka dostová na frak ....
 
 
Datum: 15. srpna 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem jezdil s kámošem na jeho simsonu 80 ve dvou z mirneho kopce, s jedním to jede celkem hezky :-D ale i ve 2 to taha na zadní, žádný simson z okolí nejede tak dobře jako tento, můj fichtl je proti tomu fakt slabota, ale zase mě ten simson tolik nebaví, je to takové "suché" :-D oproti fichtlu, nevyměnil bych to.
 
 
Datum: 15. srpna 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
zvláštní, i na 20ce nechávám v i kopci sifony za sebou :-D Simson je mrtvej ani 4 kvalty mu nepomůžou :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde o rychlost, ale o pocit z rychlosti :-D Na fichtlu je větší sranda a jak je tu psáno, jde to vytáčet. Sifón je nudáááá :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: pawel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simson
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
S kopce mustang, protože jde přetočit, do kopce simson díky 4-kvaltu. Po rovině spíš simson. Měl jsem oboje...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Zetor 7745 na vykvalt z dlouhýho kopce.. to jsou zase dotazy...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci má být u čz 125/453 mezi teleskopem a krytem plechu na osce nějáká podložka ? já tam žádnou nemám a teleskop dře o plech.. zde foto: http://img1.rajce.idnes.cz/d0101/8/8594/8594207_d67d20c3d33caa692ec71aa2f9583e84/images/2013-08-1119.36.05.jpg?ver=0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
možná sem slepej ale v tom teleskopu ti chybí tozříznuté futro..podelně rozříznutá tubicka ta by ti měla tošku rozpíra a tomu zabranovat..puvodně byla bronzová nyní koupíš ocelovou.... a nebo vyrobit ale musíš jí říznout aby ti to zajitlo osu proti otáčení
 
 
Datum: 12. srpna 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15959    
Vím že to sem nepatří a proto velkej soráč. Vyhlašuju pátrání po Octavii Combi I. zlatá metalíza 1,9TDi rz. 2SF 3330 ,v noci nám ukradli auto (Nová Studnice,Kladno). Za informaci vedoucí k nalezení se štědře odměním. Jsme tu přece fichtlaři z celé ČR,tak třeba někdo něco uvidí. Auto žádné zvláštní znamení nemá,krom toho že je v TOP stavu a má tmavě zlatou metalízu která není moc častá. Dík všem kdo aspoň okem koukne z paneláku na parkoviště. Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Promiň nechci nic říkat ale podle mě se to auto asi už nenajde octavia je jedno z nejkradenějších aut a moc se jich už nenašlo jestli se nenajde tak bude už rozebraná na díly nebo někde v zahraničí :-)
 
 
Datum: 11. srpna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci jel sem takle po lese skočil a prorazil motor typ 353 a mám doma bloky z panelky a válec píst prostě komplet motor bez kliky a převodovky de do toho dat převodovka předem dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci moc dekuju zejtra se de půlit
 
 
Datum: 31. července 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i klika pasuje za použití příslušeného pístu ke klice
 
 
Datum: 31. července 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
převodovka ano ale klika neee
 
 
Datum: 31. července 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec jawaři,chci se vás zeptat jak leštíte na motocyklech hliníkové věci ( bloky motorů , středy kol atd.) A ještě se vás chci zeptat jestli někdo z vás ví jak se u 90tky sundává ta spodní část na které jsou položeny řídítka. k tomuhle dílu se přišroubovává držák předního světla a ještě horní držák řídítek , za odpovědi vám všem moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Zdar chlapi, mam dotaz o svareni : packy dole u motoru se mi zlomily a premejslim o koupi svarecky. Jaka se na to hodi nejlip, za nejlepsi cenu? Je jich nekolig typu MMA, MIG, TIG atd. a vubec se v tom nevyznam. Dik predem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Myslím, že bude nejlepší, když si za těch 2500 koupíš jinýho fichtla :-) Nebo alespoň nějakej vrak s nedojebanou kostrou :o)
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Naucit se to musim :-D jeste neco, kartery maj zespod takovej drzak na kriz, a ten je taky trochu polamanej, jde to opravit s elektrodama na slitinu ?
 
 
Datum: 20. července 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí ale pochybuju že to pevně svaříš pokud budeš svářet prvně ...
 
 
Datum: 20. července 2013 2:47
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
A stačí to MMA na to co chci svarit ?
 
 
Datum: 20. července 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Já mám CO Omikron 205 za cca 14 tisíc a jsem s ní max spokojenej. Za mě určitě CO.
 
 
Datum: 20. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 2500kč seženeš jednoduchý trafo, tzn MMA metodu...
 
 
Datum: 19. července 2013 23:41
 
 
 
 
Jméno: Pérák      IP: uživatel14082    
Já jsem to vařil COčkem za 170 tisíc :-D a bez problému
 
 
Datum: 19. července 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Jsou to ty packy co držej motor na rámu : http://uloz.to/xGJ3z2P3/image-jpg , http://uloz.to/xu69y5Ai/image-jpg . Materiál plech, vyhrazeno mám maximálně 2,5 tisíc.
 
 
Datum: 19. července 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký packy či páčky to jsou? Jinak výběr je docela jednoduchej...buď si koupíš MMA, což je klasická elektroda. Tam máš na výběr z trafa, usměrněného trafa, inventoru atd...Nebo koupíš "COčko". TIGa bych asi neřešil...spíš napiš na co to chceš používat - materiál, síla amteriálu atd. A taky kolik na to máš vyhrazeno peněž...
 
 
Datum: 19. července 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jezda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapci,jaký správný průměr pístu má být pro válec s vrtáním 40mm ? jedná se o pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15209    
Přesně,kup píst na 8.výbrus - 40mm a víc neřeš,ten píst ať koupíš jakejkoliv kdekoliv tak bude pasovat,vždy má zprávnou toleranci,přece by nikdo nevyráběl písty,který do ničeho nejdou a neprodá je ;-)
 
 
Datum: 16. července 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně na 40.00 vrtání kup 40.00 píst, nic víc neřeš
 
 
Datum: 16. července 2013 13:26
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Myslim že to 40mm nebude spiš min ale pist by ti měli k výbrusu přidělit.
 
 
Datum: 16. července 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
nejspíš 40mm
 
 
Datum: 16. července 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ahoj draci, mám taková problém, před pár týdny jsem si přivedl z chalupy mopeda a zjistil jsem, že má křivé zadní kolo, nevíte někdo, jak ho narovnat nebo budu muset kupovat komplet ráfek + výpleť novou? Zde jsou nějaké fotky: http://i39.tinypic.com/muif7d.jpg http://i42.tinypic.com/jt2plg.jpg Díky za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Ok díky, dám vědět jak jsem dopadl, až se k tomu dostanu :-)
 
 
Datum: 15. července 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych neohejbal to se nevyplatí to bude plavat jak se to bude kinklat ,,musíš vyndat celej zadní blatník kolo a až to všechno dostaneš ven tak sou z kraju ty futerka a ty nějak dostan ven já jen vybral zevnitř vystružnkej stavitelnym a pak se zbortili a pak dát nové a vystružit na správnou velikost návod nevim skus vygooglit ale to dáš i bez návodu
 
 
Datum: 12. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
a nebo jen někdo hrubou sílou tu kyvku ohnul a na to nezbejvá nic než další ,,hrubá síla ''lepší je to nahřát
 
 
Datum: 12. července 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15808    
Aha, takže musím rozdělat zadní vidlici a vyměnit a mělo by to být v pořádku? Říkám, jsem celkem amatér a nikdy jsem nic podobného nedělal, takže by se kdyžtak hodil nějaký návod nebo jestli něco takového existuje. Děkuji mnohokrát.
 
 
Datum: 11. července 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá to stejně jak u mě :-D pokud to je stejná závada tak máš špatný pouzdra v uložení kyvný vidlice (taky je mam v plánu měnit) vypadaj takhle http://www.motokramek.cz/pouzdro-kyvne-vidlice-stadion-s22/
 
 
Datum: 11. července 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte prosím kde sehnat pružiny vidliček řazení do čz 125/453 175/450 nebo 250/455? jde o pružinku která je v řadícím automatu jsou tam dva kusy u řadicíh kolíčku (válečky se zkošenou hranou) děkuji na FK jsem je nenašel.. kdyby se někomu váleli doma byl bych vděčny za ně :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci renovuju motor čz 250/455 a mam problem s klikovkou nevím jestli je spodní ložisko dobré když ale kliku chytnu a zkusím hýbat ojnicí tak vůli nemá... stačí vyměnit jen horní pouzdro? a druhá věc je jak poznám jestli jsou špatné vydličky řazení? jsou jen trochu odřené ale né něják do hloubky jen povrchově.. mám to řešit nebo použít staré? Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 1:27
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytni kliku za ojnici a bouchni rukou zhora do ojnice, jak klika zazvoní tak nic moc
 
 
Datum: 06. července 2013 1:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
myslím že pokut to dobře poskladaš a nenajedeš 30 000 za sezonu bude to ok
 
 
Datum: 02. července 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel4706    
no prave motor jsem koupil na burze tak nevím ale převodovka nevypada ze by byla nejak moc opotrebovana...
 
 
Datum: 02. července 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
heh vše jen o pečlivosti a penězích .ale pokut to chodilo nechal bych to být.... klikovka je dobrá když nemá hmatovou vuli ... a pokut to řadilo ok nejni co řešit... mě se zdá že ten motor toho moc nenajezdil že....
 
 
Datum: 02. července 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte čím muže být že když se simson zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat? civku jsem dal druhou a furt to samé :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ano na stroji je bezkontakt :-P
 
 
Datum: 02. července 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
a jeje ti mě asi jednou zabiješ ale za mě simson má složitější polovodičovou elektriku a podobný neduh jako indučka na jawě muže mít i např tiristor či vlastní zapalování...prostě s teplem roste elektrický odpor a součastky přestávají fungovat.... a nejni to zrovna nejlevnější..... skuz schánět laciné díly po netu anebo aspon skoušet z funčních stroju ...metoda dám vše nove tě vijde dráž než celá motorka... osobní zkušenost a muj názor byt tě asi nepotěším ...... máš namontované bezdotykové zapalko že?
 
 
Datum: 02. července 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusil bych vyměnit řídítka...
 
 
Datum: 01. července 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
vše je vyměněno právě :-(
 
 
Datum: 01. července 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
gufera na klice, nebo svíčka a co takhle dát nové těsnění mezi válec a karburátor :-) pak už musí šlapat na 100% :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
Zdarec, na fichtl krámku jsem si koupil nový kluzák do vidle a je v průměru o něco silnější jak original a nemůžu to tam dostat, musím tedy vysoustružit všechny futra ve vidlici na tento rozměr? Nebo jak to mám řešit? Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výstružník si sežeň stavitelný nejlíp. Jsou tam v každém rameni dvě silonová futra, obě stejná. Takže kup 4ks futer.
 
 
Datum: 30. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
No výstružník už asi za pár korun nebude, ale možná ho bude mít známý... Ještě bych se chtěl zeptat kolik je tam futer a z jakého materiálu? Dole jsou silony a nahoře jsou bud dvoje nebo jedny futra z mosaze? Nebo jsou všude ze silonu? Je to rok 1980.
 
 
Datum: 30. června 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejrozumnější by bylo koupit za pár korun nová futra, a ta samozřejmě výstružníkem přizpůsobit novému kluzáku.
 
 
Datum: 30. června 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14110    
Zdravim nevěděl by někdo jaká je velikost rozpěrného kroužku přední vidlice který se vkládá do přední vidlice dolu kde prochází osa předního kola a zároveň slouží jako rozpěrka je to ta podelně rozříznutá trubička a potřeboval bych to pro JAWU Panelku on je delší než třeba u kejvačky a opírá se až o ložisko a tím dělá i rozpěrku diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15707    
Zdravím nevíte prosím někdo kde by mi pochromovali řidítka na pionýra v okolí Pardubic nebo Hk?? Díky Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Přímo v Hradci Králové je Ryna, já k nim dávám chromovat. Jsou hned u podjezdu v Kuklenách vedle bývalé Tatry. Jen počítej s dodacíma termínama cca 2 měsíce.
 
 
Datum: 23. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel15390    
Jaka může být cca cena chromu na vyfuk velikosti panelkoveho vyfuku? jde mi o pribliznou cenu toho chromu...Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14686    
myslím že na strance chromování veteránu... či nějak tak maj uvedeno že udělá i jetej výfuk ale cena mezi 1500 2000 za kus musí to perfektně odmastit vyrovnat stahnout chrom.... pokut je replika vyplatí se jí koupit kor jestli to bude stroj aspon trošku v provozu ...nejlacinější kompromis je sehnat pěkný puvodí díl
 
 
Datum: 24. června 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Nevíte kde se dá koupit drapák 2,50-16 na fichtla dopředu aby se vešel do blatníku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 9:32
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.10.2018 3:52:21 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu