www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13775    
Ahoj kluci, vlastním Babetu 207 a teď mi nastal problém ve výkonu. Celou dobu jezdila bez problémů a měla tah i do kopce. Teď ale výkon pokles. Nevím, v čem by mohl být zakopanej pes. Prosím o radu, pakliže se vám stalo něco podobnýho a problém jste vyřešili. Díky moc, Lukáš! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
jak mají být posklaádane tyčky ve spojce aby fungovla?????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív krátká tyčka, pak kulička a dlouhá tyčka. Snad si to dobře pamatuju, protože už je to nějakej rok co jsem dělal spojku ;-)
 
 
Datum: 01. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omluva se přijímá...
 
 
Datum: 01. června 2013 13:29
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
tak sorry pane DOKONALÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 01. června 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Kráva aspoň zabučí. 2. Je to v katalogu ND krásně rozkreslené. 3. Děkuju...
 
 
Datum: 01. června 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
Zdar, má být nějaka pružina na jawě 21 u pedalu brzdy aby se vracel?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině rozebrat, vyčistit a namazat. Případně zkontrolovat lanko. Tady neni prostor pro nějaké fušeřiny...
 
 
Datum: 30. května 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15115    
pokut to nechceš rozdělávat tak sežen dost dlouhou pružinu nebo 2 a chytni je za konec výfuku a druhýkonec za klíč brzdy aby se to vracelo.... anebo dozdělat vyčistit namazat
 
 
Datum: 30. května 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15594    
Pružiny jsou na čelistech brzdy uvnitře bubnu. Jestli se ti to nevrací,tak máš bordel v uložení páky brzdy a nebo špatný lanko.
 
 
Datum: 30. května 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mam problem se svym fichtlem kdyz s nim vyjedu po dnu z garae normalne ho nakopnu dam tam jednicku a jedu tak zacne kuckat a po par stovek metru se chytne a jezdi zas jako drak ale zajizdim motor tak mu musim ubrat ale to je nepodstatny chci se hlavne zeptat na ten rozjezd cim to muze byt prosim o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu zacpi díru v airboxu.
 
 
Datum: 28. května 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A slo by nejak udelar aby hned vyjel bez problemu
 
 
Datum: 28. května 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel556    
je studenej. musíš ho nechat ohřát jako japonskou motorku
 
 
Datum: 27. května 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kolik je ložisek v rozete . Ja tam mam jednu 6004 a ve starem katalogu nahradnich dilu je napsano ks 2 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol sem se přepsal jinam
 
 
Datum: 24. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale logicky musis tlačit rychleji aby to chytlo XSD
 
 
Datum: 24. května 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U pionýra byly 2 druhy rozet, jedna s jedním a 2. se dvěma.
 
 
Datum: 24. května 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám pár dotazů. 1)kupoval někdo z vás na fichtlkramku nový šoupátko do karbece je u nej napsany ze je jenom pro origo ale ja sam sem mel problem ho tam dat nechtel chodit strasne tesno tam byl musel sem ho obrousit šmirglem 2) opravil sem si nahon a kdyz vse utahnu a jedu dopredu nebo dozadu tak to jde z těžka a nahon tachometru se toči s rozetou co s tím ? Děkuji sesovi že mi poslal balík co nejdřív.BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6178    
Já bych řek že si koupil blbý šoupátko. Třeba máš nějakou nepovedenou repliku karbecu a prostě ti tam nejde....A nebo je ten karbec v těle vydřenej.....
 
 
Datum: 25. května 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo nebrat a jak ho tam mám narvat když nemá vůli a zasekava se furt .
 
 
Datum: 25. května 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
šoupátko smirkem nebrat.... musí těsnit proto jr tam tak těsně ....se podívej do knížky od dočkala na velke jawy je tam popsane jasně co vše dělá moc volne šoupě ..
 
 
Datum: 25. května 2013 5:45
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se týče tvého 2. dotazu, tak s tim mám trochu zkušenost...Hlavně to chce mít v dobrym stavu pravej napínák řetězu, nejlíp novej,aby se ten šnek zasekl o tu drážku. A i kdyby se to furt hejbalo tak to trochu povol až se to nebude hejbat a postupem času to dotahuj ono si to sedne. Zní to sice zvláštně, ale za zkoušku nic nedáš..:-)
 
 
Datum: 24. května 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel15073    
čaute hoši jak nejlíp vyčistit nádrž slyšel jsem něco o kyselině citronoové ... da se pak nádrž vylít nějakou barvou ať to nerezaví ale zase ať tu barvu nerozdělá benal dík .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, kyselinou nádrž vyčístíš tak, že vytvoříš cca 10% vodný roztok kyseliny citronové, ohřeješ jí lehce pod bod varu, a tuhle směs naleješ do nádrže a necháš to tak cca 24 hodin. Důležité je, aby nádrž byla dokonale odmaštěná, tzn propláchnout napřed klasickým benzínem z pumpy, a pak ještě vypláchnout technickým benzínem, ten z pumpy je totiž mastnej. Nádrž by to mělo dokonale odrezit. Pokud se jí rozhodneš dále lakovat, tak doporučuju ji vylít dvousložkovou epoxidovou barvou.
 
 
Datum: 20. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: rn      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte jaký rozměr pláště z bmx nasadím na fichtl ráfek? normálně 16? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jedine z babetty
 
 
Datum: 19. května 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mam problem se svím fichtlem je po go motoru a vubec nejde de nastartovat zaradim jednicku a jede jako snek nevijede vubec zadnej kopec na jednicku a ani jak je to pomaly nepreradim na dvojku a na trojku prosim o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Twk to bylo tim vyfukem musel se rozkuchat jak byl zacpanej a este spatnej rotor tak se dal jinek
 
 
Datum: 29. května 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok skusim co ste mi potadili hosi dyztak se ozvu jak to dopadlo
 
 
Datum: 20. května 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15544    
Ta jednička jede normálně jen nemá sílu nebo cuká? Koukni ještě jednou na válec a hlavu, mohlo by to tam špatně těsnit a přisávat falešnej vzduch, to pak jednička jede jen na rovině a jak přijde kopec končí a dvojka možná tak z kopečka, ale trojka ani ťuk. Jednou jsem měl takoví to problém a bylo to tou špatnou těsností. Určitě ještě zkontroluj ten výfuk co ti radí JAWA ceZezetak a uvidíš.
 
 
Datum: 19. května 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co zadrbaný výfuk?
 
 
Datum: 18. května 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kruci tolik penez sem do toho nastrkal a nic :-(
 
 
Datum: 18. května 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
No jel by , už mě nic nenapadá bych to musel vidět , ale mě řekni jestli máš všechno sestelovaný tak to musí jet :-D
 
 
Datum: 18. května 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to by prece jelo ne dit to jede jako kdyz ja bezim na zachod a nevyjede to nic na jednicku
 
 
Datum: 18. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
A co to třeba zajet válec?:-D
 
 
Datum: 18. května 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzin tece a predstih je sestelovan
 
 
Datum: 18. května 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
A benzínu ti tam teče dost? a co předstih? nestřílí nebo něco?
 
 
Datum: 18. května 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka jo ok motor je pretesnen novy gufera nova hlava valec zapalovani karbec pist
 
 
Datum: 18. května 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Hele napiš co máš seštelovaný atd .. takhle to je hodně věcí čím to muůže být třeba spojku máš okej seštelovanou? nepodchází ti někde něco atd?....
 
 
Datum: 18. května 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: klarus62      E-mail:      IP: uživatel15505    
ahoj potřebuji prosim poradit.mam jawu californian.pri jizde asi ve 100 km za hod.jsem zpomaloval na nižši rychlost, dobrždoval jsem jen motorem na čtyřku.najednou se mě seklo zadni kolo.ja skoncil ve struze.moto bylo dal pojizdna.tak jsem nezjistil proč to udělalo.mužete prosim poradit.přiště by to mohlo dopadnout huř.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, souhlasím se standouco piše a jen ti odpovidam proto, že ja přesně takhle kousnul zetku 175 487, ale to jsem jel tak 70 na čtyrku z mirneho kopce s miniumem plynu- jen drnk drnk. prostě nechápu jak se mi mohlo z ničeho nic bloknout zadní kolo. Ta zetka urcitě nebyla po výbrusu. Par motoru uz jsem zajižděl a troufnu si rict, že když se motor začíná vzpírat a ma tendenci se kusnout, tak to poznám, ale otto bylo bez varování. naštěsti jsem se nevysekal a motorku jsem po dvou minutach naslapl a jel bez nejakým pozorovaných změn bez problemu dál. dodnes jsem nezjistil proc, hlavu jsem neoddelal a motorku poslal pryc... pisu to jen tak, že nejsi sám komu se dějí tyto záhady...
 
 
Datum: 13. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: klarus62      E-mail:      IP: uživatel15505    
MOTOR asi přidřenej neni.funguje normal oba dva valce.oilmaster jsem kontroloval olej dava.to dojižděni bez plynu trvalo chvylu 15 sekund za takovej moment se to přece nemohlo zadřit.?a jak na doraz zarostly laufy?diky za rady
 
 
Datum: 13. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kalif přes 140km/h, to jsou pohádky. :-D Jinak kamarád podobně přidřel válce po výbrusu, dlouhý táhlý kopec na plný plyn, na konci zavřel plyn a bylo přidřeno. Zajetý motor ale takhle nekousneš, to bys musel sjíždět Alpy...
 
 
Datum: 13. května 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15503    
Blbost! Mam Péráka z roku 1953 a nevim o tom,že by se mi někdy zadřel z kopce bez plynu. A jezdím na něm až 115km/h a nemám problém zavřít v plnym céresu plyn a nechat ho zavřenej. A to je teprve STROJ! Nepřeháněj to zase ;-) Jsou dvě až tři možnosti....něco vyletělo z motoru a zatim to jede i bez toho (neklepe jeden válec?) a nebo jezdíš dlouhodobě na chudší směs s malym množstvím oleje a nebo třetí možnost,pokud jezdíš na oilmastera tak zkontroluj jestli funguje... a ještě možná čtvrtá chybka - nejsou nadoraz zarostlý laufy?
 
 
Datum: 13. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
přikousla se proč protože jak si v otáčkách zavřel pllyn tak se směsí tam jde i olej a jak tam šlo mín směsi tak to nemazalo protože tam šlo oleje pro volnoběh.....u jawy se za jízdy z kopce jezdí na neutrál a brzdit motorem nelze ..už jen proto že to skoro nebrzdí ..... navíc 100 km v hod je na 50 let starej rám docela zatěž a jako si to docela dáváš když očividně nevíš jak ta motorka funguje..... ram i mazání motoru jsou stavěni na cestovní 80 a mín.... trochu líp je na tom s ramem až 634.....z praxe vím že kalif jel i dost přes 140 ale ta motorka to dlouhodobě nesnese a kor ne ve 100 prasknout s plynem.....
 
 
Datum: 13. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, Draci! Renovuji Stadiona S11 a jsem úplný začátečník. Rád bych koupil nové pakny a na Fichtlkrámku jsou dvojí. Jedny jsou, cituji "tato sada je určena pro střed kola co nemá stočený střed kola" a druhé co mají stočený střed kola. Opravdu netuším co to znamená "stočený střed kola", tudíž to ani nepoznám. Co to tedy zanemná? Moc díky za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc děkuji za odpověď!
 
 
Datum: 12. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl je v síle nalepeného obložení. U stočeného bubnu se počítá s tím, že se odebráním materiálu při soustružení zvětšil vnitřní průměr bubnu, a v návaznosti na to je vhodné použít pakny se silnějším obložením, aby se tento rozdíl dorovnal...stáčení bubnu se provádí pokud je potřeba buben srovnat...
 
 
Datum: 12. května 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel14383    
hele na mej jawce 21: normalně chci nastartovat ale vubec nechyta pak sme sundali karbec profoukly namontovali uz si škytnuj jakože chytne a pak nic a ted zase nechytá tak nevím jestli to je předstihem nebo karbecem nebo elektrikou????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jehla musi byt na 2 zařezu,pak se koukni jestli ti pěkne teče benzin jestli se neuzavíra plovak kdyžtak sešteluj hladinu,jinak pak bych šel do svičky jestli dava pěknou jiskru,
 
 
Datum: 10. května 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel14383    
zdár hele renovuju fíka ale ted po zimě sem ho chtěl nadrbnout ale nějak se mu nechce a navim proč? Kurde poraďte mi ..................................JAWA............ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15481    
O státní svátek ani fichtl nemaká
 
 
Datum: 08. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyložim karty a zkusim z nich něco vyčíst...né vážně...zkus to popsat nějak normálně, takhle se těžko radí...
 
 
Datum: 08. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: FICHTLAR      IP: uživatel12772    
zdur draci, mam takovy dotaz pasovali by zadni tlumice ze simsona na Jawu 50 typ 21????? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na mustanga jo ale na 21 ne voni pak dřou vo zadní blatník páč jsou moc široky
 
 
Datum: 08. května 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: Dusan      IP: uživatel11018    
ahoj , chci se zeptat jak je to se zapalovanim VAPE , Chtel jsem ho koupit na svoji jawu 350/638 ale nemam s tim zadne zkusenosti , prosim o nejake rady ohledne jizdy, startovani a atd. dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš alternátor a eletroinstalaci v naprostém pořádku, tak ti stačí jen to malé vape(náhrada kladívek a kondíků)....... Jestli chceš investovat prašule, tak kup velké vape, které nahradí komplet zapalování včetně altíku, cívek, dobíjecí a usměrňovací relé atd.........Jinak vape má výhodu, že není náročné na údžbu a perfektně dobíjí(jednoduchý okruh zapalování)....
 
 
Datum: 06. května 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel15468    
takze mi staci pouze to co jsi mi dal odkaz na tu stranku? a zlepsi setreba chod motoru a ma to vliv nejak na jizdu?
 
 
Datum: 06. května 2013 6:29
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám Vape na 350/634 (SZ 13-2 , 12V 150W) je to dobrá investice do motorky..... Ty máš 638, kde je 12V altík kde stačí jenom "Malé vape" tedy výměna kladívek za bezkontaktní zapalování, pokud máš alternátor v pořádku.... Tady mrkni na to ............... http://www.vape.cz/e-shop/soupravy-zapalovani/A-MZ04/
 
 
Datum: 05. května 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Hajan      IP: uživatel15207    
Zdar draci a dračice mám dotaz, jak se opravuje spojkové lanko, jde mi o začátek u páčky.Ta kulička se mi utrhla vím že se dělá pájkou,ale nevím jak přeesně s tím začít.Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15419    
Rozmáčkni tam ve svěráku čtyřku matičku.
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ja bych koupil novy lanko, ale provizorně se to dělá i přes čokoladku sundaš ten plastovej kryt a trochu upraviš a možna to pude podle delky ale zase je tam problem že u spojky to nemusi udržet
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel12380    
A na jakou motorku to lanko je? Teď jsem dělal několik Pionýrů a Mustangů a vždy dávám komplet lanka nový, tak mi nějaký použitý, ale použitelný zůstali. Jestli budeš chtít, tak je klidně pošlu za cenu pošty, já už je nepoužiju. možná bych našel ještě nějaký lanka ze Zetek nebo Stadionů. Jinak jsem z HK, kdyby si měl cestu kolem.
 
 
Datum: 29. dubna 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, já si takhle spravoval lanko od plynu. Vzal jsem pájku udělal si kuličku lanko jsem vložil do kuličky nehal schladit slisoval jsem to kleštěmi (nejlepší nějaké špičaté) do tvaru a drželo to ale myslím si že na spojce se ti to rozpadne. Přece jen cín je měkkej ale nejlepší bude sehnat si nový. Hodně štestí :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Co tak si koupit nové lanko, pochybuji že to opravíš!
 
 
Datum: 29. dubna 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci nevíte prosím co může dělat u simsona s51 4kvaltu že když jedu tak jede normálně ale po zahřátí škube? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
indučka?jak se ohřeje stopnou el odpory a vynechává jiskru....ale příčiny škubání se hledaj blbě
 
 
Datum: 25. dubna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
Ahoj draci ... mám problém na jawě 21 ... urval sem řadičku tak sem si jednoduše řekl že ji vyměním ... sundal jsem převlečné matky a ta postvůra nejde vyndat z motoru xD jestli to tam ten předemnou rval na silu nevim nebo to tam zarezlo .. netuším ... zkoušel sem to mazat a jemně potom klepat abych ještě neco nezmrvil ale ani se to nehne ... prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nechápu co řešíš..jestli ji budeš kupovat novou tak do toho flákni pořádně ať to vyletí a vyměn to...stejně bych na tvým místě nekupoval novou a raději si to přivařil....
 
 
Datum: 20. dubna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jestli ti nejde vyndat čep z motoru skus to vyšroubovat
 
 
Datum: 20. dubna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nejde ti sundat ten čep, anebo saltpaka?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: aav      IP: uživatel6631    
čau draci mám fichtla komplet po go.. mám na něm i výbrus konkrétně 3. a zdá se mi že pořád nejede na maximum že je jako by na trojku slabý mám najeto sice asi jen něco málo přes 100km ale i tak.. a druhý věc je že jehlu mám na druhém zářezu od vrchu může to dělat že je směs moc chudá? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 7:18
 
 
 
 
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz      IP: uživatel13276    
Vydrž, pokud to podstivě zajíždíš, tak mezi 100-150km se to teprve začíná pěkně uvolňovat
 
 
Datum: 18. dubna 2013 7:18
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj napřed to musíš pořádně zajet, může se ti stát že máš po výbrusu (klidně se může stát že budeš muset dělat novej). Seřídit karburátor a předstih nic jinýho tam není.
 
 
Datum: 17. dubna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
čau draci potrebuju poradit mam fichtla mustanga a dys ho nastartuju tak vyleti do vysokejch otacek a daval sem vsude nove tesnení jak na klice tak na karbecu na valci no proste vsude a stejne to dela. DÍK :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
no bězi to porad ale volnoveh mam sestelovanej normalne. proste sem rano prisel no a nakop sem ho no a najedno vylit do otacek jinej predtim den tak to nedelalo...proste najednou se to stalo....
 
 
Datum: 08. dubna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No předpokládám, že volnoběh máš nastavený normálně, takže když to nahodíš a vyletí to do plných otáček (samo) tak by to mělo po 3-5 sekundách chcípnout - saje to falešnej vzduch .. pokud to běží pořád tak nastavení volnoběhu..
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
danekod ted te trochu nechapu jak joko ho necham napklno jet, jako co to dela kdys jedu????
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:08
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
gufera mam nove ty sou KO.. vysoke otacky to sou jako dys das plym naplno pri volnobehu... :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: danekod      IP: uživatel8367    
Zdar, co to dela kdyz ho nechas chvili naplno jet? Vypada to na falesny vzduch, nekde to nebude tesnit... popr promazat lanko a rychlopal a zkontrolovat zda se vraci soupatko popr. zasroubovat stelovaci sroub volnobehu.
 
 
Datum: 07. dubna 2013 0:04
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
Cemu rikas vysoke otacky ? a co gufera ?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 21:47
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 26.04.2018 4:09:42 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu