www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rn      IP: uživatel6631    
zdar draci nevíte jaký rozměr pláště z bmx nasadím na fichtl ráfek? normálně 16? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jedine z babetty
 
 
Datum: 19. května 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mam problem se svím fichtlem je po go motoru a vubec nejde de nastartovat zaradim jednicku a jede jako snek nevijede vubec zadnej kopec na jednicku a ani jak je to pomaly nepreradim na dvojku a na trojku prosim o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Twk to bylo tim vyfukem musel se rozkuchat jak byl zacpanej a este spatnej rotor tak se dal jinek
 
 
Datum: 29. května 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok skusim co ste mi potadili hosi dyztak se ozvu jak to dopadlo
 
 
Datum: 20. května 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel15544    
Ta jednička jede normálně jen nemá sílu nebo cuká? Koukni ještě jednou na válec a hlavu, mohlo by to tam špatně těsnit a přisávat falešnej vzduch, to pak jednička jede jen na rovině a jak přijde kopec končí a dvojka možná tak z kopečka, ale trojka ani ťuk. Jednou jsem měl takoví to problém a bylo to tou špatnou těsností. Určitě ještě zkontroluj ten výfuk co ti radí JAWA ceZezetak a uvidíš.
 
 
Datum: 19. května 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co zadrbaný výfuk?
 
 
Datum: 18. května 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kruci tolik penez sem do toho nastrkal a nic :-(
 
 
Datum: 18. května 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
No jel by , už mě nic nenapadá bych to musel vidět , ale mě řekni jestli máš všechno sestelovaný tak to musí jet :-D
 
 
Datum: 18. května 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to by prece jelo ne dit to jede jako kdyz ja bezim na zachod a nevyjede to nic na jednicku
 
 
Datum: 18. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
A co to třeba zajet válec?:-D
 
 
Datum: 18. května 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzin tece a predstih je sestelovan
 
 
Datum: 18. května 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
A benzínu ti tam teče dost? a co předstih? nestřílí nebo něco?
 
 
Datum: 18. května 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spojka jo ok motor je pretesnen novy gufera nova hlava valec zapalovani karbec pist
 
 
Datum: 18. května 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Hele napiš co máš seštelovaný atd .. takhle to je hodně věcí čím to muůže být třeba spojku máš okej seštelovanou? nepodchází ti někde něco atd?....
 
 
Datum: 18. května 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: klarus62      E-mail:      IP: uživatel15505    
ahoj potřebuji prosim poradit.mam jawu californian.pri jizde asi ve 100 km za hod.jsem zpomaloval na nižši rychlost, dobrždoval jsem jen motorem na čtyřku.najednou se mě seklo zadni kolo.ja skoncil ve struze.moto bylo dal pojizdna.tak jsem nezjistil proč to udělalo.mužete prosim poradit.přiště by to mohlo dopadnout huř.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, souhlasím se standouco piše a jen ti odpovidam proto, že ja přesně takhle kousnul zetku 175 487, ale to jsem jel tak 70 na čtyrku z mirneho kopce s miniumem plynu- jen drnk drnk. prostě nechápu jak se mi mohlo z ničeho nic bloknout zadní kolo. Ta zetka urcitě nebyla po výbrusu. Par motoru uz jsem zajižděl a troufnu si rict, že když se motor začíná vzpírat a ma tendenci se kusnout, tak to poznám, ale otto bylo bez varování. naštěsti jsem se nevysekal a motorku jsem po dvou minutach naslapl a jel bez nejakým pozorovaných změn bez problemu dál. dodnes jsem nezjistil proc, hlavu jsem neoddelal a motorku poslal pryc... pisu to jen tak, že nejsi sám komu se dějí tyto záhady...
 
 
Datum: 13. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: klarus62      E-mail:      IP: uživatel15505    
MOTOR asi přidřenej neni.funguje normal oba dva valce.oilmaster jsem kontroloval olej dava.to dojižděni bez plynu trvalo chvylu 15 sekund za takovej moment se to přece nemohlo zadřit.?a jak na doraz zarostly laufy?diky za rady
 
 
Datum: 13. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kalif přes 140km/h, to jsou pohádky. :-D Jinak kamarád podobně přidřel válce po výbrusu, dlouhý táhlý kopec na plný plyn, na konci zavřel plyn a bylo přidřeno. Zajetý motor ale takhle nekousneš, to bys musel sjíždět Alpy...
 
 
Datum: 13. května 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15503    
Blbost! Mam Péráka z roku 1953 a nevim o tom,že by se mi někdy zadřel z kopce bez plynu. A jezdím na něm až 115km/h a nemám problém zavřít v plnym céresu plyn a nechat ho zavřenej. A to je teprve STROJ! Nepřeháněj to zase ;-) Jsou dvě až tři možnosti....něco vyletělo z motoru a zatim to jede i bez toho (neklepe jeden válec?) a nebo jezdíš dlouhodobě na chudší směs s malym množstvím oleje a nebo třetí možnost,pokud jezdíš na oilmastera tak zkontroluj jestli funguje... a ještě možná čtvrtá chybka - nejsou nadoraz zarostlý laufy?
 
 
Datum: 13. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
přikousla se proč protože jak si v otáčkách zavřel pllyn tak se směsí tam jde i olej a jak tam šlo mín směsi tak to nemazalo protože tam šlo oleje pro volnoběh.....u jawy se za jízdy z kopce jezdí na neutrál a brzdit motorem nelze ..už jen proto že to skoro nebrzdí ..... navíc 100 km v hod je na 50 let starej rám docela zatěž a jako si to docela dáváš když očividně nevíš jak ta motorka funguje..... ram i mazání motoru jsou stavěni na cestovní 80 a mín.... trochu líp je na tom s ramem až 634.....z praxe vím že kalif jel i dost přes 140 ale ta motorka to dlouhodobě nesnese a kor ne ve 100 prasknout s plynem.....
 
 
Datum: 13. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, Draci! Renovuji Stadiona S11 a jsem úplný začátečník. Rád bych koupil nové pakny a na Fichtlkrámku jsou dvojí. Jedny jsou, cituji "tato sada je určena pro střed kola co nemá stočený střed kola" a druhé co mají stočený střed kola. Opravdu netuším co to znamená "stočený střed kola", tudíž to ani nepoznám. Co to tedy zanemná? Moc díky za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kjub01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc děkuji za odpověď!
 
 
Datum: 12. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl je v síle nalepeného obložení. U stočeného bubnu se počítá s tím, že se odebráním materiálu při soustružení zvětšil vnitřní průměr bubnu, a v návaznosti na to je vhodné použít pakny se silnějším obložením, aby se tento rozdíl dorovnal...stáčení bubnu se provádí pokud je potřeba buben srovnat...
 
 
Datum: 12. května 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel14383    
hele na mej jawce 21: normalně chci nastartovat ale vubec nechyta pak sme sundali karbec profoukly namontovali uz si škytnuj jakože chytne a pak nic a ted zase nechytá tak nevím jestli to je předstihem nebo karbecem nebo elektrikou????????????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jehla musi byt na 2 zařezu,pak se koukni jestli ti pěkne teče benzin jestli se neuzavíra plovak kdyžtak sešteluj hladinu,jinak pak bych šel do svičky jestli dava pěknou jiskru,
 
 
Datum: 10. května 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel14383    
zdár hele renovuju fíka ale ted po zimě sem ho chtěl nadrbnout ale nějak se mu nechce a navim proč? Kurde poraďte mi ..................................JAWA............ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15481    
O státní svátek ani fichtl nemaká
 
 
Datum: 08. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyložim karty a zkusim z nich něco vyčíst...né vážně...zkus to popsat nějak normálně, takhle se těžko radí...
 
 
Datum: 08. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: FICHTLAR      IP: uživatel12772    
zdur draci, mam takovy dotaz pasovali by zadni tlumice ze simsona na Jawu 50 typ 21????? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na mustanga jo ale na 21 ne voni pak dřou vo zadní blatník páč jsou moc široky
 
 
Datum: 08. května 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: Dusan      IP: uživatel11018    
ahoj , chci se zeptat jak je to se zapalovanim VAPE , Chtel jsem ho koupit na svoji jawu 350/638 ale nemam s tim zadne zkusenosti , prosim o nejake rady ohledne jizdy, startovani a atd. dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš alternátor a eletroinstalaci v naprostém pořádku, tak ti stačí jen to malé vape(náhrada kladívek a kondíků)....... Jestli chceš investovat prašule, tak kup velké vape, které nahradí komplet zapalování včetně altíku, cívek, dobíjecí a usměrňovací relé atd.........Jinak vape má výhodu, že není náročné na údžbu a perfektně dobíjí(jednoduchý okruh zapalování)....
 
 
Datum: 06. května 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel15468    
takze mi staci pouze to co jsi mi dal odkaz na tu stranku? a zlepsi setreba chod motoru a ma to vliv nejak na jizdu?
 
 
Datum: 06. května 2013 6:29
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám Vape na 350/634 (SZ 13-2 , 12V 150W) je to dobrá investice do motorky..... Ty máš 638, kde je 12V altík kde stačí jenom "Malé vape" tedy výměna kladívek za bezkontaktní zapalování, pokud máš alternátor v pořádku.... Tady mrkni na to ............... http://www.vape.cz/e-shop/soupravy-zapalovani/A-MZ04/
 
 
Datum: 05. května 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Hajan      IP: uživatel15207    
Zdar draci a dračice mám dotaz, jak se opravuje spojkové lanko, jde mi o začátek u páčky.Ta kulička se mi utrhla vím že se dělá pájkou,ale nevím jak přeesně s tím začít.Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15419    
Rozmáčkni tam ve svěráku čtyřku matičku.
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
ja bych koupil novy lanko, ale provizorně se to dělá i přes čokoladku sundaš ten plastovej kryt a trochu upraviš a možna to pude podle delky ale zase je tam problem že u spojky to nemusi udržet
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel12380    
A na jakou motorku to lanko je? Teď jsem dělal několik Pionýrů a Mustangů a vždy dávám komplet lanka nový, tak mi nějaký použitý, ale použitelný zůstali. Jestli budeš chtít, tak je klidně pošlu za cenu pošty, já už je nepoužiju. možná bych našel ještě nějaký lanka ze Zetek nebo Stadionů. Jinak jsem z HK, kdyby si měl cestu kolem.
 
 
Datum: 29. dubna 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, já si takhle spravoval lanko od plynu. Vzal jsem pájku udělal si kuličku lanko jsem vložil do kuličky nehal schladit slisoval jsem to kleštěmi (nejlepší nějaké špičaté) do tvaru a drželo to ale myslím si že na spojce se ti to rozpadne. Přece jen cín je měkkej ale nejlepší bude sehnat si nový. Hodně štestí :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Co tak si koupit nové lanko, pochybuji že to opravíš!
 
 
Datum: 29. dubna 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci nevíte prosím co může dělat u simsona s51 4kvaltu že když jedu tak jede normálně ale po zahřátí škube? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
indučka?jak se ohřeje stopnou el odpory a vynechává jiskru....ale příčiny škubání se hledaj blbě
 
 
Datum: 25. dubna 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
Ahoj draci ... mám problém na jawě 21 ... urval sem řadičku tak sem si jednoduše řekl že ji vyměním ... sundal jsem převlečné matky a ta postvůra nejde vyndat z motoru xD jestli to tam ten předemnou rval na silu nevim nebo to tam zarezlo .. netuším ... zkoušel sem to mazat a jemně potom klepat abych ještě neco nezmrvil ale ani se to nehne ... prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
nechápu co řešíš..jestli ji budeš kupovat novou tak do toho flákni pořádně ať to vyletí a vyměn to...stejně bych na tvým místě nekupoval novou a raději si to přivařil....
 
 
Datum: 20. dubna 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jestli ti nejde vyndat čep z motoru skus to vyšroubovat
 
 
Datum: 20. dubna 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nejde ti sundat ten čep, anebo saltpaka?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: aav      IP: uživatel6631    
čau draci mám fichtla komplet po go.. mám na něm i výbrus konkrétně 3. a zdá se mi že pořád nejede na maximum že je jako by na trojku slabý mám najeto sice asi jen něco málo přes 100km ale i tak.. a druhý věc je že jehlu mám na druhém zářezu od vrchu může to dělat že je směs moc chudá? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 7:18
 
 
 
 
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz      IP: uživatel13276    
Vydrž, pokud to podstivě zajíždíš, tak mezi 100-150km se to teprve začíná pěkně uvolňovat
 
 
Datum: 18. dubna 2013 7:18
 
 
 
 
Jméno: Sotor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj napřed to musíš pořádně zajet, může se ti stát že máš po výbrusu (klidně se může stát že budeš muset dělat novej). Seřídit karburátor a předstih nic jinýho tam není.
 
 
Datum: 17. dubna 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
čau draci potrebuju poradit mam fichtla mustanga a dys ho nastartuju tak vyleti do vysokejch otacek a daval sem vsude nove tesnení jak na klice tak na karbecu na valci no proste vsude a stejne to dela. DÍK :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
no bězi to porad ale volnoveh mam sestelovanej normalne. proste sem rano prisel no a nakop sem ho no a najedno vylit do otacek jinej predtim den tak to nedelalo...proste najednou se to stalo....
 
 
Datum: 08. dubna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No předpokládám, že volnoběh máš nastavený normálně, takže když to nahodíš a vyletí to do plných otáček (samo) tak by to mělo po 3-5 sekundách chcípnout - saje to falešnej vzduch .. pokud to běží pořád tak nastavení volnoběhu..
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
danekod ted te trochu nechapu jak joko ho necham napklno jet, jako co to dela kdys jedu????
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:08
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
gufera mam nove ty sou KO.. vysoke otacky to sou jako dys das plym naplno pri volnobehu... :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: danekod      IP: uživatel8367    
Zdar, co to dela kdyz ho nechas chvili naplno jet? Vypada to na falesny vzduch, nekde to nebude tesnit... popr promazat lanko a rychlopal a zkontrolovat zda se vraci soupatko popr. zasroubovat stelovaci sroub volnobehu.
 
 
Datum: 07. dubna 2013 0:04
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
Cemu rikas vysoke otacky ? a co gufera ?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: socke      E-mail:      IP: uživatel15270    
Zdar draci, jak je to , prosímvás s bezkontaktníma zapoalováníma. Pasujou z dvouválce na jednoválec? díky jura odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
třeba vape pálí oba vývody stejně - každou půlotáčku - tedy pasuje, nepoužitý vývod výrobce doporučuje ukostřit
 
 
Datum: 06. dubna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: matejkorinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mam takovej problem, netyka se to fechtla ani motorky.. je to sekacka nejde mi po zime nahodit je nova v loni kupovana odsekala jednu sezonu.. svicka haze krasnou jiskru, pro jistotu jsem koupil i novou ale porad nic, vzdicky kdyz ji vytahnu tak je durch mokra asi se uchcava sekacka si ale ani neskytne.. prosim vas co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo dělaj stabilizátor paliva, který zabraňuje zvodnatění
 
 
Datum: 06. dubna 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, benzín zvodnatí. Mě stačí několikrát za zimu nakopnout sekačku a nechat jí chvilku klapat. Na jaře vždy po chvilce chytne :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
dneska to dělaj snad všechny nový sekačky,po každý zimě musím vylejt benzín z plovákovky karbece (asi zvodnatí) a potom už jí nakopnu v pohodě
 
 
Datum: 05. dubna 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
tenhle problem mi delal starej benzin
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus tu svíčku předehřát nad svíčkou nebo plynovým hořákem,, a pak rychle našroubovat a nastartovat,,, po zimě tohle klasicky dělám,, páč to jinak nechytne :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Vyčistit filtr sání...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15307    
A jiná svíčka?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nemám rád tyhle proklikávací fóra... ale třeba se chytne (i když spíš ne :-D)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jj souhlas, opraveno na základě tvého podnětu, ale uznej že docela rychle :-) za další podněty se předem děkuje :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak oprava, autor skupiny již opravil. V době kdy jsem psal příspěvek byly zaručeně špatně.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
myslím že už je to opravené, hlavně jde stejně pouze o sk. Am a A1 se vším ostatním se fichtl v podstatě řídit může
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: Třeba že dnes už platí jiné skupiny s jinými hranicemi, jak po stránce věku, tak po stránce výkonu?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já nejsu kolečko, ale ty kW tam nesedijú!!! Toš tak!
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a copak je tam špatně kolečko???
 
 
Datum: 02. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Držím palce, ale musím souhlasit s koleckem!!! Časem se to snad vychytá. Toš tak.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavý...jenom jsem nakoukl do sekce často kladených dotazů...skupiny řidičských oprávnění jsou tam popsané špatně.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně se snad bude dařit sjednocovat a promazávat stále se opakující dotazy a tím dělat forum přehlednější
 
 
Datum: 02. dubna 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud tam přejde i osazenstvo odtud, tak to bude ešče lepší (dá se tam pořádně hledat, atd...)
 
 
Datum: 02. dubna 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
draci prosim pomoc shanim manzetku do brzdove pumpy vnitrni prumer 5 mm a venkovni 14mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ahoj draci nevíte někdo kde sehnat návod na skládání motoru čz 250/455? budu to dělat poprvé a nevím jak na to. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud skládáš poprvé, požádej někoho, kdo tomu rozumí, ať ti s tím pomůže. Je to pořád lepší než něco zkurvit. Základ z Dočkala je dobrej, ale vlastní zkušenosti k nezaplacení
 
 
Datum: 03. dubna 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: meloun      IP: uživatel13283    
návod neni, jen ten dočkal, tam je vše. kladivo hoď tak sto metrů od dílny a zapoj hlavu. nebo kup zkušenýmu kámošovi pivko a sedněte na to, venku stejně každou chvíli sněží, tak co by ne
 
 
Datum: 02. dubna 2013 1:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
hlavně musíš mít pevnou mysl pokut bude potřeba ten motor vyndat z nově nastříkane mašiny pokut se něco nepovede :-) vše je jen o trpělivosti a o chuti do práce ....jinak dočkal je uplně super nezapomenout na rozlisovávače karteru ... a hlavně vědět proč ten motor repasuji a co s ním chci dělat..... pokut motor na 3 vyjede každý kopec a valí 110 tak bych maximálně přetěsnil vše vyblízkal silikonem a natřel válec... pokut mlátí klika a neřadí je čas to řešit...
 
 
Datum: 31. března 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Dočkal... je to pro jawu, ale principy jsou stejný... pak ti taky dost pomůže katalog ND, v něm je rozkresleno co kde má bejt... a hlavně to chce zapnout tu kulatou věc na krku, to je totiž základ!
 
 
Datum: 30. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: Pavlíček      IP: uživatel14718    
Zdravím, chci se zeptat, jestli můžu jen tak vyměnit bronz pouzdro čepu v ojnici za jehličkový? Prostě ho tam nalisuju a pohoda? Moc děkuju za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
jedině crk klikovku co tě vijde na litra... a musíš pulit motor anebo jen viměnit futro.... za nove pout má vuli..... přoč to chceš na jehlách výkon motoru je stejnej,,,,,,jde o životnost a o to že nemusíš davat tolik oleje do bena...
 
 
Datum: 28. března 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: ondrabortnik      IP: uživatel13128    
ja sem nerikal ze to tomu oku nevadi jenom ze to tak jde udelat
 
 
Datum: 28. března 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
ondrabortnik: a tomu oku ojnice se to strašně líbí a vůbec se pak nevydírá... (ironie, kdyby to někdo nepochopil)
 
 
Datum: 28. března 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: ondrabortnik      IP: uživatel13128    
Jde to, dá se koupit jehličkový ložisko s klecí který má okolo sebe kroužek jako normální ložisko takže se musí nalisovat přímo do oka ojnice ale musí se použít píst a čep s průměrem 10mm tkaže z mopeda nebo 550 a 555 někde jsme měl aj napsaný označení toho ložiska ale nemožu to najít
 
 
Datum: 27. března 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ne nemužeš rozměr oka je jiný! jedině ojnici C.K.R nebo rovnou celou kliku i s ojnicí
 
 
Datum: 27. března 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: socke      E-mail:      IP: uživatel15270    
Zdar draci, potřebuju info, jestli jsou prsa na 550 a 555 stejné. Koupil sem nějaké na 555 a jsou jakoby delší a nepasuou díry pod nádrží asi o 7mm. Díky Jura odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: jiří      E-mail:      IP: uživatel15270    
Jasné, takže mám tu díru na ovládání karbce napravo, ale přesto mi to moc na moji 555 nesedí rozteče děr. dík za info jura
 
 
Datum: 24. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: y      IP: uživatel1272    
Zdar prsa stejna nejsou podle toho jaky jsi koupil davali se tam levostrane ty jen na 550 a pravostrane na 555 ale i 550. Poznas to podle toho jakej tam mas karbec
 
 
Datum: 24. března 2013 15:55
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:47:09 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu