video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mirda0210
IP: uživatel14668
ahoj mám dotaz tady jak jsou k prodeji trysky v tuning dílech hl tryska 82, 85 , 90 a 100 tak k čemu jsou dobrý? to je že maj větší díru na přívod benzímu? já jsem trochu vybrousil difuzor aby tam šlo víc vzduchu. kdybych koupil jednu z trysek jestli by se zvýšil výkon. ? prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2014 21:31
ok dík za rady vyzkouším molitanový filtr. já jsem trysku provrtal jedničkou vrtákem a jelo to někde od půlky do vysokych otáček. a ještě jsem teda zvětšil difuzor. a Teď jsem si koupil malinký vrtáky tak to ještě budu ladit
Datum: 12. prosince 2014 21:31
Široký výběr je proto, že se dá upravit válec a pak při nějaké zásadnější úpravě už ze seriovou tryskou nemusíš vystačit. Pokud jen upravíš válec a nebudeš to přehánět tak většinou vystačíš do nějaké 76-78. Pak můžeš upravit i karburátor. Můžeš jít do velkého vrtání, molitanový filtr atd. atd. všechny tyhle věci s tryskou mohou slušně zahýbat. Je fakt, že já jsem se zatím nikdy přes 100 nedostal, ale s velkým difuzorem u předělaného seriového karburátoru jsem se dostal až na 90-95, ale vzhledem k tomu, že na závoďáku jezdím uplně jiné karburátory tak jsem se tomu nějak víc nevěnoval
Datum: 04. prosince 2014 15:36
ok, a jáká je original hlavní tryska u fichtla když tady je docela širokej výběr. a říkate že na 76 trysku to nejede na co teda jsou? to by muselo být vetší vrtání?, nebo kde by se daly teda využít? a už vůbec tryska 100?
Datum: 03. prosince 2014 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel17698
U seriovky bych nešel přes 72 ! A ta už je bohatá až moc. Pak to jen krká a je to líný. Na 76 nezařadíš do kopce ani dvojku jak to bude uchcaný. Ba naopak bych řek že 68 je až dost. Jeden motor mi dokonce jezdí nejvíc na trysku 65 !
Datum: 30. listopadu 2014 13:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
Ani vykon stoupnout nemusi je to vzdy risk protoze spravnou trisku vyberes az podle toho jak to jede... ale u se riovky bych nesel prez 76
Datum: 30. listopadu 2014 12:22
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Zvýší se výkon na úkor vyžší spotřeby paliva.
Datum: 29. listopadu 2014 21:03
Dobrý den, chci se zeptat jestli mi bude dobře fungovat fichtl pokud dam výbrus 41,75 protože jsem četl pokud se dá větší výbrus než 40,00 tak že to bude špatně načasované a chci se zeptat jestli tomu pomůže bezkontaktní zapalovaní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2014 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel17699
A četl jsi co jsem psal??? Kompresní poměr je přesně takovej,,jakej si zvolim. Když se chci držet na serii tak tomu přizpůsobim hlavu,chci tvrdší,udělam tvrdší hlavu,chci měkčí,použiju hlavu z j05 a upravim ji jak potřebuju ..... pak nemuže nic trpět,odcházet atd.... ono totiž nejde vzít válec a bezmyšlenkovitě ho prohnat na 41mm a jezdit ...
Datum: 01. prosince 2014 17:30
Jezdíval jsem taky na větší výbrusy ale píst je jak buchar u těchto výbrusů a je znát značně vyšší opotřebení kliky a karterů-uložení ložisek podle mě optimál je do 6.výbrusu potom už ne.Mimo jiný je i vyšší kompresní poměr.
Datum: 30. listopadu 2014 18:21
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Jo,tou hlavou to bejt mohlo. Měl jsem původní z jednadváci.
Datum: 30. listopadu 2014 17:59
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
na 41,50 mám namotáno asi 5.000km, nikdy sem nezadřel, nepřidřel a ani se to nijak zvlášť nepřehřívalo. zprvu jednokruh, poté dvoukruh. hlava 05 než sem serval závit na svíci, poté s ledvinou - tak nějak vydlabanou. výfuky od doutníku, přes hurikon a nakonec sem skončil u mastaf lauf. časování od oka, hlavně spíš do šířky a pod 200 sem většinou nešel
Datum: 30. listopadu 2014 9:14
Už jsem dělal desítky upravených válců ve vrtání 41mm a nikdy nebyl problém s přidíránim. Jen se u toho musí myslet a dopočítat si kompresní poměr a použít hlavu z j05,která se následně upraví. Je jasný že s hlavou j21 se to bude přehřívat a přidírat. Vrtání nad 41mm moc nedoporučuju,už 41mm je na hraně síly vložky,to už zbyde jen 2,5mm stěna. Není problém válec udělat,klidně se ozvi.
Datum: 30. listopadu 2014 6:58
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
http://www.mojekara.wbs.cz/Upravy-motoru-pio.html
Datum: 30. listopadu 2014 1:03
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Stačí se zeptat pana Google.
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
Datum: 30. listopadu 2014 0:47
Jméno: Michal
IP: uživatel17693
Potřebuji vytunit fichtla na závody a chtěl jsem zvětšit vrtaní ale když říkáš že to není dobrý nápad tak jak mam zvíšit výkon jinak poradil bys.
Datum: 29. listopadu 2014 23:02
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Bude to chladit nerovnoměrně. Kdysi jsem podobný válec měl a přes léto jsem ho zadřel třikrát než jsem ho vyhodil. Věř mi,že je s tím víc problémů než užitku.
Datum: 29. listopadu 2014 22:50
To by nevadilo budu kupovat hlavu s velkým chlazením.
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
No hlavně už bude hodně tenká stěna válce a bude mít tendenci se zadírat kvůli špatnému chlazení.
Datum: 29. listopadu 2014 20:59
Jméno: honza
IP: uživatel289
čus potřebuju radu když chci jit přihlásit motorku co nemá technickou tak musim jet nejdřív na evidenčku+technickou a potom na uřad přihlásit? a ještě když je pojistka psaná na tátu a moto na mě ale v pojistce je ještě stará značka kterou mi vemou musím pak jít udelat novou pojistku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 0:04
stačí udělat STK - ta slouží tušim 10 pracovních dní i jako evidenčka a potom to přihlásit. A novou pojistku dělat nemusíš, tvůj táta jenom nahlásí změnu RZ a hotovo.
Datum: 30. listopadu 2014 0:04
Cawte neviete mi poradiť nejakú auto moto nabíjačku za slušnú sumu? Chcel by som len 12v ale aby dokázala nabiť batériu 3.5ah aj 90ah ak také niečo je poprípade len tu moto nabíjačku.. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 15:03
Jméno: tom
IP: uživatel17691
Ahoj chci nastrikat jawu 350 638 na modrou metalizu nevite jake je to oznaceni ral dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 22:44
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Datum: 29. listopadu 2014 22:44
Jméno: tom
IP: uživatel10002
To jo ale ja myslel cislo modre ktera se tam strikala origo
Datum: 29. listopadu 2014 21:57
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Zadej do google vzorník barev online a najdeš to. Číslo odstínu by mělo být stejné jako u klasické barvy.Metalická,perleťová,atd. jsou pouze typy barev ne odstínů.
Datum: 29. listopadu 2014 21:32
Ahoj, nevíte jestli prošlo to, že když někdo dělá papíry na vozidle s automatickou převodovkou, tak má řp, pouze na vozidla s automatem?? (pro jednu kámošku... Já mám B, A1, A2, takže to už neřeším...) Díky. Např když dělá A1 na skútru s automatem, a potřebuje na starší Vespu Px 125, která má řazení rukou (otočná rukojeť) - tedy man. řazení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2014 8:23
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
Když dělá papíry jen s automatem tak může řídit pouze vozidla s automatem nic jiného. Mělo by to být i zapsáno v řidičáku. Takže vosu nesmí řídit, ale třeba si toho nikdo nevšimne. Kolik lidí ví, že je řazení na rukověti.
Datum: 28. prosince 2014 8:23
Jméno: standa
IP: uživatel17696
To má i moje máma a asi je to normální...
Datum: 30. listopadu 2014 6:09
Ale ty kódy tam jsou, třeba mamka (je jí 50 a papíry dělala někdy v 80. letech) má v novým řidičáku k B ještě A1 s kódem 150 - to podle všeho znamená A1 s omezením do 50 ccm (prostě aby to stačilo na Pio) - tedy náhrada za Ř. O. skupiny M (nikoli Am!!!) BEZ omezení rychlosti na 45kkm/h.
viz zde: http://www.profiautoskoly.cz/zakony/harmonizacni_kody.htm#
Datum: 29. listopadu 2014 15:09
standa: Napsáno nemá nic, protože ty papíry ještě nemá, řešili jsme to s kamarádama, kde má dělat papíry, prostě bude muset zvládnout tu starou Dandynu u známýho jako já...
Datum: 29. listopadu 2014 15:05
řečeno nám to bylo učitelem v autoškole
Datum: 29. listopadu 2014 11:22
Jméno: standa
IP: uživatel17690
Tak ať sem napíše,co má slečna přesně napsáno v řidičàku a je to. Když to bude nějakej paskvil,tak se alespoň poučíme
Datum: 29. listopadu 2014 6:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
"ale bylo nám řečeno...", kým? Mně třeba bylo řečeno, že masturbace způsobuje vysychání míchy a chlupacení rukou...
Datum: 28. listopadu 2014 21:31
Stando, pravda, policajt autoškoly obvolávat nebude, ale bylo nám řečeno, že v řidičáku je k tomu příslušnej kod a ten se tam prostě vrazí
Datum: 28. listopadu 2014 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel17690
Tak snad platí to,co je v řidičáku !!! Když má v řidičáku A1 tak smí řídit co spadá do A1,možná by mohlo bejt v poznámce omezení,ale to tam musí bejt jasně napsaný. Policajta při silniční kontrole zajímá co je napsaný v řidičáku a nebude obvolávat autoškoly,na čem kdo jezdil ... to snad dá rozum ...
Datum: 28. listopadu 2014 17:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Bakoun: mám na to stejnej názor, ani ve vyhlášce sem o tom nic nenašel, co jsem tak zběžně proletěl...
Datum: 28. listopadu 2014 8:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Co to je za picovinu? At si v autoskole jezdi treba s vrtulnikem, dulezity je, jaky papiry dela...
Datum: 28. listopadu 2014 8:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
tak to slyšim prvně... v tom případě sem rád, že sem CE dělal s lízou a ne s nějakym actrosem pro ženský .. i když tam to asi neplatí, že jo...
Datum: 27. listopadu 2014 22:24
neřikám, že to neni možný, jen že jsem to ještě neviděl, ale je to přesně tak, pokud jezdíš autoškolu na automatu, tak můžeš potom řídit jenom automat, pokud na manuálu, můžeš obojí.
Datum: 27. listopadu 2014 20:59
V Liberci jedni dělají právě na skůtru, má normálně takovou konzolu a na ní upevnění druhých řidítek, viděl jsem to.
Datum: 27. listopadu 2014 20:38
Tohle platí už dávno, už v době kdy jsem dělal autoškolu - cca před 4 rokama nás na tohle učitel upozorňoval, ale ještě jsem neviděl autoškolu, která jezdí s automatama.
Datum: 27. listopadu 2014 20:30
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
Zdravím všechny.Do ruky se mi dostala Babetta 210,která cca. 10 let stála. Slíbil jsem,že jí dám do kupy,což znamenalo vyčistit úplně vše a seřídit.Před tím vším šla nastartovat,ale jízdní vlastnosti byly nevalné,což odpovídalo stavu nádrže a vůbec všeho. Vše jsem tedy vyčistil,od nádrže až po výfuk,vyměnil svíčku,očistil motor a vše zase složil.Myslel jsem,že nebude žádný problém,což jsem se mýlil. Babetta sice naskočila téměř na drc,ale to je tak vše... Vůbec to nechce táhnout,ať točím šroubem jak chci. Zkoušel jsem klasiku 1,5 otáčky,pak už i jinak a stále nic. Na stojanu to sice jde do otáček krásně,ale při nasednutí spíše vůbec a rovnou to radši chcípne. Všiml jsem si,že na tom stojanu to má ty otáčky poněkud moc vysoké,a nejde to pošttelovat ani šroubem,ani na lanku... Už jsem zkoušel i vrtat do předstihu a nastavil jsem jej na 1,3,což je správná hodnota. Karbec jsem rozdělával už asi třikrát a hladina je taky ok.
Takže teď mě napadá,tak leda nějaký falešný vzduch přes jedno z gufer,ale to je jen úvaha... Předem díky za rady a připomínky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Zkus mrknout sem
Babetta fórum na serveru speaker.cz
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Jiří
IP: uživatel17689
Napadla mě jedna varianta... Nemůže to být ochozenými pístními kroužky,pístem a válcem? Už to má něco za sebou,trochu to asi přes ty kroužky fučí,dle toho jak je to kolem nich začernalé,al jezdí to docela dobře,tak jsem chtě ještě sezónu,nebo dvě pojezdit.
Datum: 26. listopadu 2014 22:26
Jméno: Jiří
IP: uživatel17689
No zkusím a uvidím. A potřeboval bych ještě jednu radu a nechci zakládat další téma... Jsem šťastným vlastníkem babetty 207,startuje a jezdí parádně,na to že má jen jednu rychlost,ale má to háček. Nějak špatně to spaluje,řekl bych málo. Svíčka je vždy poměrně dosti mokrá a černá jako uhel a nedaří se mi to vyladit. Nejsem úplný zelenáč a vím,že musí být správná hladina,1,5 otáčky na pravém šroubu sytosti směsi a na levém podle potřeby. Předstih je 1,4 což je taky v rozsahu,ale to už jsem měl i jinak a beze změn. Normálně by mě to moc nežralo,ale kvůli tomu mi však odcházejí svíčky jako na běžícím pásu a dvě mi na sezónu nestačí.Jehlu mám také správně a to ve druhém zářezu od spodu. Zkrátka už nevím do čeho hrábnout
Datum: 26. listopadu 2014 22:19
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
Gufera a pokut to nepomuze vybrus bacha na montaz pistu i gufera pod spojku je nutnost pouzit pripravky...stahovak ...a vytlacobak
Datum: 26. listopadu 2014 17:26
Jméno: Jára
IP: uživatel17685
Zdravím potřebuji poradit, u mého pincka 21 my teče z karburátoru benzín jakým si výstupkem s dírkou před sacím kolínkem přidávám odkaz s foto kde je to zakroužkované http://misak2001.rajce.idnes.cz/fichtl#20141125_175707.jpg .A otázka zni jak tento problém vyřešit a k čemu to tam je. Kamrádovi to dělalo taky tak tu dirku zalepil tmelem a jezdí to bez problému ale k čemu to tam je taky nevím. Ještě doplním že to teče hned po přeplavení plováku i za jízdy prostě dokavaď nezavřu benzín. Moc děkuji za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 10:13
Jméno: jára
IP: uživatel17686
Diky myslel jsem si ze to je tou hladinou, trochu jsem pohledal na netu ale jinak dik. misku jsem mel sundanou aby bylo vic mista na sroubky ktere drzi karburator. Diky
Datum: 26. listopadu 2014 10:13
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 26. listopadu 2014 6:20
Jméno: Ondřej
IP: uživatel17680
Zdarec, nemáte něko zkušenosti u fechtla u motoru 05 s výměnou kulatého krytu zapalování za hranatý dvacítkový kryt zapalování ? Je mi jasný že bych musel dat podložky pod M6 šrouby nebo závity v karteru převrtat na M8 Díry by měli alespoň dvě pasovat Hlavně mi jde o zachování funkce spojky Aby tyčinka pasovala na vydličku spojky. Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 17:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
Ok, raději dám podložky mám těch pravých krytů víc tak zkusím Hlavně mi šlo o to aby poloha pro zasunutí tyčinky do krytu byla stejná akorát bude tyčinka trošku víc vylízat Ale to neva.
Datum: 27. listopadu 2014 17:59
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
zdarec těch hranatých pravích bloku bylo výc druhu takže u některých i když ho tam zašroubuješ tak tam budeš mět fugu ale jinak stačí vyndat z děr vlošky a mužež ho tam dat mam to tak taky a spojka funguje dobře. a nedoporučuju převrtávat na M8 radši dej ty podlošky.
Datum: 26. listopadu 2014 11:16
Jméno: sudivoj
IP: uživatel17684
zdravím chci se zeptat jestli lze pouzit klikovku z j05 do j21 vim musim dat jiny loziska ale jinak je ta klika stejna ne? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2014 19:15
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
zdar 05 ma kratsi kliku, nepude tam..
Datum: 25. listopadu 2014 19:15
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
zdar jake de dat na čz 175/450 nejmenší kolečko? aby nedřelo o gufero? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2014 12:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
Jakekoliv motorka ma dlouhe futro na hrideli ale pokud das moc maly muze to silene cukat nehlede na to ze se motor jen vytoci a za urcitou mez i vic uz netahne...
Datum: 30. listopadu 2014 12:28
zdar hoši našel by se někdo kdo by mi změříl průměr zadní osy kola na 477? nemám jak se odstat k my mašině a potřebuju to vědět díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2014 17:15
zdravím, mám problém s mustangem, jedná se o to že na něm mám strašně velkou spotřebu konkrétně 4L/100km, jezdím normálně po asfaltových cestách, nijak to nevytáčím nic, KArburtor sem zešteloval, Hladina zároveň s plovákem spíše o něco nižší jehla 2zářez z hora, filtr sem čistil). kola mi nepřibrždují točí se dobře nafouklé je taky mám. tak nevím čím to može být, výfuk sem taky vyčistil
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:35
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
za větší spotřebu kolikrát může i to, že se v tryskách nějakej kokot při čištění hrabal drátem nebo něčím tvrdým.. kup nové trysky a uvidíš.. nebo pročisti celou laufovou soustavu jako je třeba výf. kanál atd..
Datum: 30. prosince 2014 14:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
ja by som to tipoval na prevrtané trisky
Datum: 30. listopadu 2014 12:34
Jméno: honza
IP: uživatel17406
Nehrabal jses ve válci ? . neupravoval jsi nijak nebo ho mohl upravovat někdo před tebou .. A nebo trysky se mrkni jake maš .
Datum: 30. listopadu 2014 10:26
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
A co předstih,odtrh? Nejsem profik,ale řekl bych že to taky hraje svou roli..
Datum: 27. listopadu 2014 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel17682
Některý motory žerou a některý ne. Barva svíce napoví více
Datum: 25. listopadu 2014 6:06
Výfuk je čistý ? A ten filtr by se asi taky měl občas vyměnit teda aspoň podle manualu
Datum: 24. listopadu 2014 21:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
namazat řetěz
Datum: 24. listopadu 2014 18:46
Novy to mělo spotřebu podle manuálu 2.3 a ve dvou 3.2, takže se zamýšlet nad ničím nemusím než bys mě radši dal nějaký typ čím to je že je tak velká
Datum: 24. listopadu 2014 17:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
A nemelo to spotrebu 3,5 novy? Myslim ze tva spotreba bude v norme ... prec jenom uz se zamysli jak se meri apotreba v modernim voze a tu.
Datum: 24. listopadu 2014 17:34
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2014 14:56
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
Máš tam jiné rozměry (38,50 a 38,25). A taky bych řekl že tříkroužkáč je na nic. Koupil bych dvoukroužkáč a obyčejný 2mm kroužky
Datum: 24. listopadu 2014 14:56
Ahoj nemáte někdo kontakt na někoho kdo dělá levné výbrusy na ČZ 175/477 a Jawa 250 ? Slyšel jsem že se dá udělat komplet sady píst kroužky výbrus atd... za 800 kč.Ta děkuji za kontakty na tyto lidi nejlépe http://www stránky.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2014 15:57
Datum: 15. prosince 2014 15:57
Ahoj, má Pav 40 někde na rámu vyražené výrobní číslo, nebo je jen na štítku, jako u pio? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2014 21:00
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
Zdarec draci, mám takový menší problém se strojem Jawa 125 dandy r. v. 2011. Mám pocit jako by motorka byla někdě něčím přiškrcená (clonka mezi karbecem a válcem není a ani mezi výfukem a válcem) nejspíš tedy elektronicky přiškrcená. Nikdy jsem se nedostal na větší rychlost než 90km/h.. ani z kopce.. :/ Já vím je to jen 125ccm žádný zázraky ani nečekám. Ale co jsem četl různé recenze majitelů této motorky r. v. 2006 a novější tak jim bez problému jedou 110-115 km/h. Jestli máte s tím to někdo zkušenosti tak prosím napište, moc by mi to pomohlo Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 11:20
Jméno: Přemysl
IP: uživatel14862
A nezapomeň nálepku NO fear z tou letíš 120 jak nic.
Datum: 27. listopadu 2014 11:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel17683
Ok nechám to tak.. A ještě někdy jedu v pohodě na půl půl plynu 80-85.. přidám a dandy reaguje ale po delší době začne klesat výkon (aji v chladných podmínkách) a motorka hůř reaguje na plyn.. pak když je nějaká vesnice prcám tou 50kou.. tak pak zase fičí.. Zvláštní ty motory Asi si koupím svítící krytky na ventilky.. a pak to pojede mnohem líp!!
Datum: 24. listopadu 2014 13:49
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Akcelerační pumpička nemá s výkonem nic společného. Pouze pomáhá při prudším přidání plynu, aby se motor dostal do otáček a "nezakopl". Tak doporučuju motorku nijak neodškrcovat, motor není tak naddimenzovaný jako třeba u japonských DT/TD...
Datum: 24. listopadu 2014 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel17682
Neotvírej to,budeš pak furt dělat motor. Měli to dva známý,jednomu jela 99 a druhýmu 100 (tachometrově 110) a furt se to sralo,furt něco přidřený... jiný kluci co jim to jezdilo 90 omezovač tak problémy neměli... ten motor je čína,nechtěj od něj psí kusy ...
Datum: 24. listopadu 2014 6:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
A "recenzím" moc nevěřit, každý 2. kecá a ten, co nekecá, tak mu přeměřuje tachometr. 100km/h to dát musí, 115km/h je spíš z říše snů nebo dlouhých kopců...
Datum: 24. listopadu 2014 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
Pokud nejni svice cerna skusil bych to krmit nesla by tam vetsi hlavni triska treba ze sade mz atd?
Datum: 23. listopadu 2014 23:33
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
Benzin mi dotéká palilový systém pročištěn.. akorát jsem zkoušel laborovat s akcelerační pumpičkou abych dostal nějaký příznivější výkon ale nic i když jsem akcelerační pumpu "odpojil" tak výkon ani o moc neklesnul.. spíš skoro úbec.. a ucpaná není normálně benzín vstřikuje
Datum: 23. listopadu 2014 10:18
Jméno: Ondra
IP: uživatel17680
Motorka má najeto cca 5000 km .. Motor nevypadá že by byl nějakej špatnej..
Datum: 23. listopadu 2014 10:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
Nemas to chude ? Dotejka ti benzin?taky je mozny ze uz to je uhnany ptz kdyz se kouknu do inzetci tak nikomu se nechce opravovat nikasil. A co ty jak si na tom se stavem valce
Datum: 22. listopadu 2014 0:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
Zdar draci. našel jsem u nás jeden starej motor, nemám tušení, na jakej stroj se dával.. Nevíte náhodou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2014 19:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
manet/tatran
Datum: 23. listopadu 2014 19:41
Jméno: Jirka13
IP: uživatel14588
http://jiristrnad.rajce.idnes.cz/nastenka/#IMG_37881.jpg
Datum: 21. listopadu 2014 16:55
Jméno: Jenda
IP: uživatel17678
Zdravím draci, měl bych dotaz, sháním kontakt na Michala Žďárského z Kumburského Újezdu. Koncem léta jsem od něho kupoval pionýra a pak jsme měli ještě něco dořešit, jenže já tel. na něj smazal. Nemáte na něj někdo alespoň mail? Pište na rendis003@seznam.cz Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2014 22:00
Jméno: n.p.p.b
IP: uživatel14936
není to on https://www.facebook.com/michal.zdarskydiner?fref=ts
Datum: 20. listopadu 2014 22:00
Ahoj, neví teď někdo takhle z hlavy jestli má ČZ 175/502.01 dymamostartér? Případně který provední krom 502.05 má... Snažil jsem se najít nějakej chytrej web, ale nějak se nedaří... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2014 22:03
Ahoj já jen ještě koukám, po webech a našel jsem toto "U typu 502/00 je k usnadnění startu doplněn dynamostarterem, u typu 502/01 je ke startování použito nožní páky." Je to ze stránek Skútr klubu Čezeta - takže ono to asi fakt bude trochu slolžitější?!
Datum: 20. listopadu 2014 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel17677
Jen provedení 501 se starým motorem (356) a dvěma výfuky nemělo dynamostartér,všechny ostatní ano.
Datum: 20. listopadu 2014 6:07
|
|