www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Mám dotaz na Sesu. Prosím tě jak tam máš v nabídce přední světlo za 500 kč tak se chci zeptat jestli by pasoval ten rámeček pruměrově na světlo z Mustanga. A ještě jedna věc jak vypadá ta polská hlava je to použitelný nebo je to bláto? dík Vašek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19170    
Nulapětková hlava je fajn. Krouhnul bych ji o 2mm a nazdar ;-) ty polský jsou různý. Stejně jako u polských válců bude více výrobců,protože něco je relativně fajn a něco je zoufalost... jak první a druhá jakost... ale popravdě i pio hlavy (válce) jsou různý ... někdy je to fajn čistej hlinik a jindy samá bublina ...
 
 
Datum: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
no já jí koupil a bylo to tak blbě odlitý že ucházel tlak z válce normálně nějakou skulinou v hliníku:-)
 
 
Datum: 01. července 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ono by bylo nejlepší koupit na burze origo ale když jsem byl naposled v Bohdanči tak všechno co jsem našel bylo se strhaným závitem a nebo na pio 05.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:03
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando dík za info, já už si ji kdyžtak skrouhnu, šlo hlavně o ten matroš.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Pozor,polská hlava je sice materiálově gut,ale spalovák je hrozně hlubokej. Muže mít objem 6,5 spíš 7ml . I díra v hlavě (když utrhneš otřepy) na píst D40mm. Byla asi původně určená k polskýmu 8.výbrusu,to by objemem spalováku sedělo k vrtání 40 a výfuku 30 od HU. Já je nechávám na seriovku překrouhnout na soustruhu o milimetr dolu,akorát to vychází do odlitku spalováku a ten se hezky sjednotí a zarovná. Odlitý je to šíleně. Ale jinak gut hlava,je masivní,dá se hodně utočit a nekroutí se.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha svetlo ani prd, hlava uplne super,, lepsi nez vlozkovat spatny zavit,, maka na 100% draku :-)
 
 
Datum: 18. června 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat zda je něco podle čeho bezpečně poznám zda se jedná o motor na stadion s11, s22 nebo s23? prostě čistě jen podle holých motorů s víky a válci. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec na s22 má 14mm difuzor, 05 má 15mm :-)
 
 
Datum: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě bych potřeboval vědět zda karubrátor na s22 je stejný jako na jawu 05?
 
 
Datum: 20. června 2017 14:24
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě nevíš jestli zapalování (magnet je totožný na všechny typy)?
 
 
Datum: 20. června 2017 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Zdar. Bloky pro S11 maj vybrání pro zapuštění karburátoru (vajíčko) dovnitř. S22 má místo díry rovnou placku. Motor S23 by podle všeho měl být totožný s S22. Typ S23 je tak vzácný že u čehokoliv nazvanýho S23 bych se obával,že je to jakási "replika" či podvrh. Ono je totiž 80% dílů totožných. Viděl jsem velmi povedené "falešné" S23. Hezká práce. Jen to bylo vyrobený z S22 + replik dílů na S23. Za 40 hezký,ale za 80 nesmysl...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:27
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci.Mám na pincku motor po GO. Na pístu jeden kroužek,típek co mi to dělal doporučil trysku 75,aby to dávalo více benzínu a jehlu na čtvrtý zářez,mohu tomu věřit? Origo tam byla 72. Nemám tak velké zkušenosti,a nechtěl bych opět platit za blbost. moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2017 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Do seriovky patří 2 kroužkový píst,HT 68, VT 38,jehla 1 či 2 zářez.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jeden pro zvýšení výkonu? to asi ne.... tam by muselo být něco víc
 
 
Datum: 19. června 2017 15:47
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo jeden,pro zvýšení výkonu
 
 
Datum: 19. června 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden kroužek? a kolik má ten píst drážek pro kroužky? :-D týpek se mi dle trysek zdá dosti neznalej, tak jestli ti na dvoukruh nezapomněl dát jeden kroužek :-D
 
 
Datum: 18. června 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Tryska 75 je blbost to ti nepojede i ta 72 je moc to bys musel mít vrtání aspoň 41 mm ale i tak je to spíš na 70tku trysku. Já mám na jednom fichtlu vrtání 40.25 a jede nejlíp na origo trysku 68.
 
 
Datum: 18. června 2017 19:47
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,prosím o radu. Mám na pincku primární kolečko 11zubu a na řetězu 15. Ale mám náhradní řetězové 11,myslíte že by to mohlo bejt dobrý do jízdy aniž by to stratilo v kopci? Nebo s jakou kombinací máte nejlepší zkušenost s váhou 80kg.Moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Proto se ptám abych nekupoval X koleček a zkoušel co bude dobrý a pak mi to bude ležet v garáži.
 
 
Datum: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Standa já už to tak koupil,proto se ptám jak by bylo dobře. Tak když nechám primární 11 co mám,a na řetěz místo původních 15 co tam je teď dám 13(mám náhradní),bude ok?
 
 
Datum: 22. června 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Standa má pravdu. Já mám 90 kilo a mám primár origo a sekundár 12 zubu a jede to dost dobře. Taky záleží na stavu motoru když je dobře udělanej tak jede.
 
 
Datum: 20. června 2017 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Pro 80kg jezdce pro běžné ježdění primár 14z a sekundár 13/55. Pro kopcovitý terén 12/55. Pro kross pole les 11/55. Nechápu smysl primáru 11 a sekundár 15. Spomalíš to na primáru a zpět to zrychlíš na sekundáru? Proč? Nebo nechápu pointu otázky? S převodem 11/34 a 11/55 to pojede opravdu pomalu...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19153    
zdar vyzna sa tu niekde v simsonoch?mam jeden komlet motor funkcni bez karburatoru bez kablov jedine od bezkonta.zaalka ide 5 kablov a neviem aky je to ty motora teda na boku je 4 .oradite............ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2017 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Na to musíš přijít sám. Zkus podle roku výroby. Ten základ pro chod motoru bude stejný. Cenné informace jsem našel především na německých stránkách,ale něco se najde i v CZ.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19153    
je to bezkontakt len neviem ci 6 alebo 12v.....ako to zistim?a ako zistim typ motora???chcem to len zapojit len aby motor frcal bez svetiel bez baterky atd...
 
 
Datum: 18. června 2017 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19154    
Podle toho jestli je to kladívkáč a nebo bezkontakt. Schémata na netu najdeš. Upřesni si co máš. Měli dobíjecí monstrum a megakondik na blibkry a nebo elbu... jak se do toho dostaneš tak to pochopíš... já to jako 100% simson laik pochopil.
 
 
Datum: 17. června 2017 22:15
 
 
 
 
Jméno: Sedlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, měl bych dotaz na ladiče válcaře. :-D Chlapi co vás vede k tomu, že děláte výfukovej kanál do tvaru hříbku? Nehledejte v tom žádnej hejt, spíš bych chtěl pochopit proč a něco se přiučit. Z logiky co nejsnazšího vybíháni kroužku z kanálu bych řekl, že by se měl kanál směrem k dolní hraně nějak plynule zužovat a to náhlý zúžení u hříbkovýho tvaru by mělo kroužek žrát víc, než kdyby se postupně z vrchu zužoval. Na druhou stranu mě napadá, jestli tam nehraje roli to, že v dolní části kanálu jede kroužek současně i přes přefuky a mohl by se v tom výfuku víc kousat. Klidně mě v té mé teorii opravte. Pročítal jsem různou literaturu (Jennings, Blair, ...), hledal jsem na internetu a nic kloudnýho jsem nenašel. Navíc jsem snad krom pionýra takovej tvar kanálu neviděl. Dík moc, Kuba odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2017 17:48
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
správně. Musel bych mít sání asi na 120° aby bylo zavřený a zároven propojený přefuk s výfukem.
 
 
Datum: 20. června 2017 17:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale je fakt, že v době kdy by se to propojilo máš ještě otevřený sání.
 
 
Datum: 20. června 2017 9:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale možná ta fotka zkresluje jak je focena pod úhlem
 
 
Datum: 20. června 2017 9:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
propojí se ti to vybráním pro čep
 
 
Datum: 20. června 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
marquee: nebudu tu psát proč propojením přefuku s pomocnými okny nemůžu ztratit spodní tlak, ale dám ti sem pár čísel a možná na to příjdeš. Kompresní výška pístu 28mm, čep 14.1mm,
 
 
Datum: 19. června 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Je to víc načasovaný symetrák, takže spodní tlak tam žádnej není dokud se neotevřou přefuky :-D
 
 
Datum: 19. června 2017 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19156    
Rozměry v kterých se pohybujete se já ani neodvažuju rozmýšlet. Mý akce končej přes 160 stupňů na výfuku protože jedu "seriovky".Různě jsem tu a tam něco tvořil,něco se povedlo,něco bylo supr,něco horší,ale ten solo kanál mi z toho zatim vychází nejlíp. Zčásti i proto,že nechci chodit přes 26mm výstup z válce na koleno. Na druhou stranu mi poslední testy "cestovního" 3K přesvědčily,že není proč se vyhýbat 29mm kolenu. EVO 2 chci na stejnym časování roztahnout na doraz únosnosti kroužku,nemužu vyloučit ani pomocný dirky,ale rozhodně nechci řešit propojení přes čep,takže uvidim co a jak bude vycházet. Holt seriovka. Origo karbec 9500ot/min dává,tak zkusíme jestli půjde přes 10 :-D
 
 
Datum: 19. června 2017 18:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak k tomu hříbku. Ono to má několik pro a proti. Ono mít výfuk ve spodní části široký také není úplně dobré. Hříbek s patřičným rádiusem kroužky nežere. Musí se vědět jak to udělat. Tam jde o rychlou ztrátu tlaku při začátku otvírání kanálu. V dolní části už to není tolik potřeba. Zároveň větší styčná plochy mezi pístem (kroužkem) a vložkou umožňuje lepší převod tepla ze dna pístu, což má taky něco do sebe. Další proměnnou je vzdálenost přefuků a výfuku. Pomocná okénka taky nemají válce většinou až ke spodní hraně. Jde taky o to jaký má mít válec průběh točivého momentu.
 
 
Datum: 19. června 2017 16:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Takhle provedená pomocná okna už spojují přes čep výfuk a přefuk, ztráciš spodní tlak dřiv než se otevřou přefuky.
 
 
Datum: 19. června 2017 15:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
http://img23.rajce.idnes.cz/d2303/13/13690/13690031_2bd10769c1d31fd8709d0e9b79e6e53b/images/99999.jpg?ver=0
 
 
Datum: 18. června 2017 8:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Kdybych ho ale udělal užší, tak bude mít menší výkon a válec v pomocnýma okýnkama by byl tedy lepší. Jinak na novým válci z originál vložky mam výfuk široký už jen 28 mm a ještě pomocný okýnka a nejede to. http://fajntom.rajce.idnes.cz/Foto/#99999.jpg Jeden vélký kanál je vhodný na seriovky, u výkonejších válců bych ho nedělal, pokud to neni v pravidlech.
 
 
Datum: 18. června 2017 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19154    
Co jsem viděl fotky tak to chápu.. 27mm je maxx a rozhodně ne pro něco vytrvalostního. Dlouhoběžky dělam max 25mm. U širokých to žere kroužek i vložku. To je jasný.
 
 
Datum: 17. června 2017 22:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
také mam vyzkoušeno obojí. Válce se zhruba stejným výkonem a stejnýma otáčkama. U válce s pomocnýma okýnkama nebyl žádný problém. U jednoho velkýho kanálu taky žádnej problém, jen kroužek vydrží míň a vložka nad výfukem se vydírá.
 
 
Datum: 17. června 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Mám vyzkoušeno obojí. každopádně válec s pomocnejma okynkama se neosvědčil. Potom jsem udělal druhej válec s tvarem radoby hříbku ale jen jsem rozšířil vrch výfukáče na každou stranu o 2 mm kulatým pilnikem o pruměru 4 mm plus k tomu přiměřeně sání a jede to překvapivě dobře. Takže dávám za pravdu Standovi že pomocný okna jsou blbost a mírnej hříbek neuškodí a jede.
 
 
Datum: 17. června 2017 15:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
A když už bychom řešili ty tvary,tak tvar vysloveně hříbku se mi taky zdá takový špatný. To by mělo ostrý hrany pod kloboukem a trpělo by to na neduhy tebou popsané. Víc by se mi líbilo takové slovo hruška. Nízká široká hruška. A nebo třeba meloun na kýbli. U stadionu zas úžasně funguje macatej rugbyovej míč. Někdy je dobrá i taková jahoda (samozřejmně utržená ze šťopky nahoře) a nebo prostě zaoblenej květináč jako je u seriovky. Někdy je dobrá i basa od piva s kulatejma rohama. Tvary jsou různý. Co píše odborná literatura o těchto zmíněných ? Třeba ten meloun na kýbli dávám do seriovek s tim,že kýbl leží až několik milimetrů pod přefukama. A takovej meloun bez kýble je někdy taky pecka ;-)
 
 
Datum: 16. června 2017 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17840    
Ano Tom má zčásti pravdu,je to jednodušší na výrobu. Na druhou stranu mi nikdo nepřesvědčí o tom,že výfukový plyny "naskáčou" líp do jakýchsi 6mm direk vedle relativně úzkého sólo kanálu než do pořádného bezpečně širokého kanálu. To zas nebere moje hlava. Navíc je známo že se to tam napejká a kurví to kroužek. Čistě hříbek nepreferuju,u válce do ořežplechů si dam práci s kompletní úpravou výfukovýho kanálu,ale preferuju široký solo výfukový kanál. Jezdí mi toho po republice dost,dokonce i vytrvalostní závody 12,18,24 hodin a vše drží,spotřeba kroužků se nekoná,výdrž perfektní. Řadu let to funguje takže mi ani nikdy nenapadlo dělat 22-23mm širokej výfukovej kanál a vedle něj dělatnějaký dirky... i z pohledu funkce výfuku mi přijde snazší procpat zpětnou vlnu jednim pořádnym kanálem než aby se to cpalo někam do boku do direk... študovanej inženýr nejsem,používam selskej rozum a kupeckou matematiku. Věřim že u nějaký 250ccm motorky budou mít pomocný vejfukový okna o velikosti malíčku význam. Vim o válcích který to maj udělaný hezky a smysluplně a naopak u jiných mi to přijde jak designový doplněk,který má ukázat,jak moc byla výroba válce "pracná a sofistikovaná". Co má toto téma sledovat? Muj názor máš. Zakládá se na mnohaleté zkušenosti. U odborné literatury si povšimni jakými motory se převážně zmínění páni zabývají. Četl jsem je taky. Dlouho tu bylo mrtvo,tak aspoň oživení :-)
 
 
Datum: 16. června 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Taky jsem se na tím dřív zamyslel a dospěl jsem k názoru, že to je kvůli usnadnění výroby. Je jednodušší rozjed kanál frezou o kousek nahoru, do stran a spodek nechat původní, než upravovat i předchod do užší spodní části. Plocha kanálu nad přefukama má větší význam než pod nima, takže se stím ladiči nechtěji moc dělat
 
 
Datum: 16. června 2017 17:20
 
 
 
 
Jméno: Keln      IP: uživatel16502    
Jak bych nejlépe přepsal doklady malou knížečku na sebe je to napsaný na nějáký nemehlo co se odstěhovalo a nepřepsalo to čili zatím vklidu jezdím na něj je tam stk platná na malý číslo tak zkusím úřad co mi poví tak prosím o vaše zkušenosti jinak by to měl přepsat semnou ten kdo mi to prodal jištak zkusím zajít k nějákýmu právníkovi co mi řekne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2017 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19151    
Přesně tak. Dohledat vlastnika a přepsat. Adresu vlastníka by ti na úřadu sdělit měli. Když bude z dálky tak ověřenou plnou moc,nemusí tam s tebou. Alternativní cesta neexistuje. Na leváka to v tomto případě ani nejde. A nebo jinej rám s živejma papírama. Pokud je to hezkej fichtl s budoucností tak bych do toho šel a dohledal to. Jdou bohužel do ceny. Hlavně pěkný původní stavy. Ty rádoby renovace nikdo moc neocení a nezaplatí,pěkný renovace jsou zas neprodejný. Pokud je to rozvrklanej krám na pole s investicí 15 tisíc tak bych to nechal plavat a sehnal jinýho.
 
 
Datum: 15. června 2017 11:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Kup trosku s doklady a tvoje doklady pošli do světa jako "sběratelský předmět" - to jest ten nejjednodušší způsob přepisu. V jiném případě musíš najít majitele uvedeného v TP a doufat, že žije, že doklady nejsou odhlášené a že to bude chtít řešit. Pokud nežije, musíš otevřít dědické řízení a především se s pozůstalými dohodnout na přepisu či "prodeji":-) Pokud to nejsou extra cenné doklady, tak bych se do toho nepouštěl.
 
 
Datum: 14. června 2017 20:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
neni co řešit.. buď dohledáš posledního majitele v tp (resp. jeho dědice), nebo máš smůlu...
 
 
Datum: 14. června 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Zdarec, vycentrujou mi v nějakým cykloservisu kolo na babetu 210? Když jim přinesu vypleteny kolo a osicku kola? Kolik si za to můžou tak říct? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2017 17:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
no lepší by bylo se ptát přímo v cykloservisech, protže někde ti to bez problém vycentrujou a jinde zase pošlou rychle pryč,,, cenu bych viděl kolem 100 Kč za kolo (já platil cca 4 roky zpět za dvě kola na fichtla 150 Kč...
 
 
Datum: 15. června 2017 17:15
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
draci myslite ze amal 19 je dobry karboš na normqlni jezdeni na pionyra ? stim origo karbošem jsku saky problemy , azda tam budou pasovat origo lano na plyn , dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
aha bo ja stim karbošem mam same problemmy furt benzin stoho chcije pres plovakovku a to sem us menil novy ventil a plovak je ok neni diravy , co mam stim udelat aby to bylo tak jako ta ma byt stando ?
 
 
Datum: 09. června 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19149    
Na holou seriovku bych nedával větší karburátor jak 17-17,5mm. Ten sací kanál nemá průtok na 19mm difusor. Lanko určitě jiné-delší,nové sací koleno,molitan filtr,sadu trysek. Jinak bych si dovolil oponovat. Origo karbec je ba naopak supr. Teď testujeme 3K "cestovní" válec,na origo karbec zatim točí 9500ot/min a odlazeno je tak na 80% furt je tam otáčková i výkonová rezerva. Ba naopak to brzdil vejfuk... rozdíl mezi 17 a 19mm karburátorem je malý... rozdíl mezi origo výfukem a vyrobeným reso výfukem je sakra znatelný ... na seriovku je naprosto zbytečný vymejšlet vymyšlený.
 
 
Datum: 08. června 2017 14:24
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19148    
Zdar draci, nevíte, jestli je možné použít starý plíšek na SPZ (většina lidí si to stejně stříkala sama) v případě, že mám přidělenou RZ už s "krajským číslováním"? Projde to na STK? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2017 18:07
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Možné to samozřejmě je:-) Otázkou zůstává, čeho tím chceš dosáhnout... STKčkem by to projít nemělo a PČR to jistě ocení ve smyslu padělání, pozměňování nebo jak, takže pokud si chceš zadělat na případné problémy - směle do toho. Ber to tak, že současný rozměr RZ není tak strašný jako kdysi - dávali se i větší plachty. Buď rád, že máš bílou značku...
 
 
Datum: 08. června 2017 18:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nelze
 
 
Datum: 07. června 2017 20:47
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel19147    
Zdar chlapi mám řz 175 typ 450 a mám tam karburátor 2924 když jedu na 3 nebo na 4 a držím konstantní rychlost tak začne vynechávat když přidám plyn je to ok Podle mně je chyba v bohatosti mám šroubek na směs povolit nebo utáhnou jinak jehlu mám na 2. zářezu z vrchu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
osobně bych to tipnul na bohatší směs (alespoň se obdobně chová záměrně obohacená moto v záběhu), každopádně šroubkem doladíš pouze směs na volnoběh, resp. mírně zvýšený volnoběh... zkus někam hnout jehlou
 
 
Datum: 23. června 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi jak se ma tocit prevodovka po go 1a 2 jdou lehce a trojka drobek ztuha ma to tak být nebo ne propadne jak toho mam docilit aby sla i trojka lehounce diky je to pionyr ten novejsi typ 220 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: Lukasss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daval jsem tam "startovaci kolecko" jak je u start. segmentu jinak vše puvodni , kartery jsou parový a a davani k sobe za tepla bes nasilý.
 
 
Datum: 05. června 2017 22:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Nedával jsi tam nějaký nový replikový kola do převodovky? Většinou je potřeba ještě různě přibrousit,odpilovat atd.. je to shit ta replika ... jinak vymezení předlohy,pnutí v ložiskách,nepárový kartery,špatně sesazené bloky ....
 
 
Datum: 05. června 2017 22:16
 
 
 
 
Jméno: Classic Motocross a Enduro      E-mail:      IP: uživatel19144    
Potřebuju poradit mám lakovat rám na pincka barvou vyjde to cca na 200 kč nebo mám rám poslat na komxit cena cca 2000kč podle mě je lepší ten lak jelikož je levnějši a skoro stejný akorát se bujím odření odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19146    
Ano,jde to stříknout za pár stovek. Určitě bych rám nechal opískovat,pod to nějakou základovku nebo plnič,nerovnosti vybrousit ,případně znova přestříknout základem a pak takový 2 vrstvy laku. Je to rám,tak bych se s tim moc nemazal,jen to co je vidět ať je hezký. Když to uděláš pořádně tak to bude za pár stovek. Otázka je,jestli to umíš? Dopředu říkám sprejem ne. To se na to rovnou vykašli... Mě lakoval celý pio kámoš co fakt umí stříkat. Udělal se pěkně na čisto podklad (něco opískovat,vybrousit,vykytovat,plnič atd) ,na to 2 vrstvy blbý syntetiky a za úplně směšný peníze krásnej fichtl. Nejvíc udělá to,jak moc pečlivě uděláš podklad a zda ten co stříká umí (aby se to slejvalo,nestejkalo atd..) ... bacha na mouchy a na prach :-D
 
 
Datum: 05. června 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 1. : 2000 za komax pio rámu je strašně moc, za to má člověk celýho mustanga v komaxu :-) a za 2.:-Při vypíkání to vzdává gumový uložení kyvky, tak je s tím potřeba počítat :-) a poškrábání...to už záleží na tvých rukách, i komax jde škrábnout a dvousložkovej akryl je docela tvrdej taky... :-)
 
 
Datum: 04. června 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
hlinikove rafy zo Simsona na pionira odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2017 19:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
len chcem vediet nazory typi ci je to lepsie ci nie atd....
 
 
Datum: 06. června 2017 19:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jdou ale je hlinik nevedu, jedine na objednavku neni problem tusim ,, alehlinik nemam rad :-)
 
 
Datum: 04. června 2017 20:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18274    
Ahoj, nejdou mě vyndat silonový pouzdra z předních tlumičů. Zkoušel jsem to vyklepnout kovovou kulatinou, ale ta vždycky z toho silonu zklouzne. Nedá se tam o nic kloudně opřít. Největší problém je, že jsou ve vydlici nalisovaný nějaký kovový kroužky a proto tam nejde strčit kulatina která by byla akorát. Chci se zeptat jak se to vlastně správně dělá. Mám vyklepat ty kovový kroužky? Bez nich by to byla jednoduchá operace, ale s nima sem v koncích, teoreticky by tam nemusely bejt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2017 6:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19143    
Jednoduchá věc. Vzal jsem trubku,odříz jsem na konci asi 3cm takovýho půlměsíčku a zbytek jsem vyklepal do boku,že z toho byl takovej jazyk. Vyhlym jazykem si to krásně vlezlo za silon,plesk,plesk a už to lezlo...
 
 
Datum: 04. června 2017 6:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď kulatinou která má ostrou hranu a zakousne se do silonu a vyklepneš jej... nebo plátek pilky na železo a nařezat si je a to potom jde samo ven :-D
 
 
Datum: 03. června 2017 22:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
vyfuk zo simson sr 50 na jawa 50/21???da sa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9999    
Simson výfuk nelze zkrátit. Říkám půjde ti to tam,ale bude ti to čumět až za zadní kolo. Když zkrátíš koleno o 15cm tak to zas mizerně pojede...
 
 
Datum: 06. června 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
moj original je uz len plech bez chromu a mam simsonacki pekny chromovy tak preto rozmyslam ho tam dat upravit....
 
 
Datum: 06. června 2017 19:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno jde, když se chce :-) otázkou proč to dělat... jak to udělat pěkně... :-D
 
 
Datum: 03. června 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19139    
a co tak upravit skratit vyfuk da sa to???
 
 
Datum: 03. června 2017 20:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Určitě se dá. Jen bacha na to,že je fakt dlouhej. Koleno zbytečně nezkracuj. 2-4cm ok,ale 10-15 cm je už fakt moc. To uvidíš.
 
 
Datum: 02. června 2017 8:08
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, dělám renovaci jawy 555 z roku 1961, byl přetřen několika vrstvami barev, jediné co se mi podařilo zjistit že nádrž byla původně tyrkysově zelené. Vím však že tyrkysově zelené se dělali dvě varianty jedna že byl celý jednobarevný a druhá že měl masku a vidlice na bílo šedou. Tak se ptám zda někdo neví zda v roce 1961 se dělali spíše v provedení tyrkysově zelené jednobarevní nebo kombinovaní díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19137    
Dvoubarevný byly s spíš s revmaplechama.
 
 
Datum: 29. května 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel19136    
Chlapi mám babetu 210 a při jízdě mi začalo házet zadní kolo a celý se to seklo,nejde točit s motorem,můžete mi poradit co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Rozebral bych to ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Jezevec      IP: uživatel18878    
Ahoj klucí potřeboval bych poradit s jawkou 250 znamená todle zkrat na kostru nebo je to v poho ? http://jezevectdi.rajce.idnes.cz/rotor/# diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel18729    
A že si při tom měření nevšímáš raději komutátoru vůči kostře :-D
 
 
Datum: 30. května 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel19135    
Ahoj, měříš kostru proti kostře, krokodýlky nech tam kde je a drátek přilož na měděné lamely (komutátor)
 
 
Datum: 26. května 2017 18:26
 
 
 
 
Jméno: jawa22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Jaký je nejlepší 2T motorový olej na pionýra, aby se neusazoval, nenapaloval karbon? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano mám ji stále a čeká až na ní bude čas
 
 
Datum: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19165    
Dotaz pro Marquee máš ještě tu světle zelenou 05ku co je nafocená na rajčeti? Hodila by se do pajkovy monografie
 
 
Datum: 29. června 2017 14:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, trochu tě doplním.... ono rezivění koleček v převodovce umí způsobit červený Dextron, na který někteří jezdí. Kdybych neviděl na vlastní oči tak neuvěřím.
 
 
Datum: 05. června 2017 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Kupříkladu v nově vyvíjenym 70ccm motoru používám v převodovce dieslový motorový olej 10W40. Vše funguje přitom tam nemá co dělat. Vše dokonale čisté. Jak jsem psal níže,u seriovky bych se nezabýval ničím a nevymýšlel nic,co už je vymyšlené. Akorát zvyšuješ cenu provozu motocyklu,životnost zanedbatelně. To bych si za ty prachy radši dal kus pořádnýho 300G hovězího a dvě plzně k tomu ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Je řečeno,co mělo být řečeno. Již jsem nechtěl do tématu vstupovat,ale musím reagovat na Honzu. Proboha nerezavý kola v převodovce a čistej motor uvnitř snad musíš mít vždy když je tam olej. Náplní v převodovce především ovlivníš životnost primárního převodu jako celku (ozubení,řetěz,lamely) a zajisté i ložisek. Dále schopnost oleje vše umazat a udržet funkční spojku i na horkém motoru. U sebedražšího či levnějšího převoďáku nemuže nic reznout. To jedině to celý odmastit techničákem a nalejt vodu...
 
 
Datum: 02. června 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19142    
A Repsol 2T tedy...?
 
 
Datum: 02. června 2017 17:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19141    
Jezdím na eni i-ride scooter a pohoda motor čistej nekouří to a všichni řeší olej do benzínu ale i do převodovky dávám lepší např. total syntetický 75w-90 a otevřel jsem víko a vše čisty absolutně netklý bez koroze.
 
 
Datum: 02. června 2017 9:29
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19138    
Litr TSFka za 120? Tak to je super cena. Každopádně hádat se nehodlám. Jak už jsem x krát řekl. Ano TSF je dobrý olej, ale prada je taková, že jsou lepší oleje za ceny, které nikoho nerozhodí.
 
 
Datum: 30. května 2017 5:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
TSFko jsem vždy kupoval v podnikové prodejně za 120kč. Ohledně čistoty motoru nemám problém s TSFkem ani u fekála ani u 175/487 nebo 250/471. A to s tou 250 mám najeto přes 30k km. Teď mám u obou strojů oilmastera, tam liju Lavio MOTO SYNT, ten kupuju kolem 80kč/l. Je to řídká sračka, ale nekarbonuje, nehulí.. Najeto kolem 15 000 km. API TC/JASO FD.
 
 
Datum: 29. května 2017 20:13
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
No podle parametrů je nejobyčejnější Denicol za 165kč srovnatelný s TSF za 180kč, nicméně v čistotě motoru je prostě lepší. Navíc už několikrát jsem tu zmínil, že když už bych chtěl něco dobrého, lepší je A1ka, která už stojí téměř 300,- Sám jezdím v "seriáku" Denicol S2 a v závoďáku a poměrně často i v seriáku Syn100
 
 
Datum: 29. května 2017 16:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Marquee: porovnávám jen ten Denicol Super s Mogulem TSF, o ostatních typech se nebavím. A nevěřím tomu, že ten Denicol bude v tomhle případě lepší, když podle parametrů (viskozita, flush point atd.) jsou téměř shodné. Navíc u sériovky to bude téměř jedno, pokud tam člověk nelije nějaké homeopatické poměry a do závoďáků jsou zase "lepší" oleje. Osobně jsem jezdil řadu 800 od Motulu, měl jsem ji stáčenou za necelé 300kč.
 
 
Datum: 29. května 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Tím nechci říct, že by TSF byl blbej olej, to vůbec ne. Sám jsem na něj dlouhý roky jezdil. Postupně jsem, ale přešel na Denicol, protože ten je úplně někde jinde. Ono taky nejde jen koukat na normy. Stačí se podívat na Dieselgate. I normy pro oleje jsou stanovovány v laboratorních podmínkách a ty nemusí odpovídat nárokům při provozu. U Denicolu je hlavní výhoda, že tam lze koupit i oleje neředěné. To prakticky nikdo jiný nenabízí. Základní Super2 je také ředěný, ale třeba A1 Competition už ředěný není. Kdo zkusil, ví o čem mluvím.
 
 
Datum: 29. května 2017 8:31
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18088    
Porovnávat Denicol a TSF je hodně mimo mísu.
 
 
Datum: 28. května 2017 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A co mam rodinu tak se svezu tak párkrát do roka,většinou vezmu benzin co mam do pily. Jedinej rozdíl proti m2t je v tom,že to studený "smrdí" jinak... a naopak pile m2t s api tc vůbec nevadí,studená chvíli zavoní a pokouří pak bez rozdílu... do pily leju to nejlevnější pro zahradní techniku (api tc). Naopak jsem si všim,že při používání m2t pila líp chytá po třeba půlroční odstávce.
 
 
Datum: 26. května 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A má u seriovky význam řešit JASO F-něco? Tý je to podle mě šumák,hlavně když je toho oleje dost a neni to takovej ten předředěnej řídkej. Ani m2t s normou API TB mi nepřesvědčilo. Denicol jsem zmínil proto,že jsem viděl pár válců jetých na denicol po celé sezoně (polozávodní i závodní motory) a většinou jsou ještě vidět stopy po honování a vše čisté. To jsem nikde zatím neviděl ani po Motulu,ani po TSF ani po jiných "řidších" olejích tohoto typu. Takže medový hustý oleje asi vedou. Moji seriovou šedesátku střídavě mažu m2t s api tc a api tb. Po roce občasnýho ježdění na api TB již byl povlak karbonu na pístu,v hlavě a trochu ve výfukovym kanálu. Brusným hadříkem to šlo dolu. Při použív&#224;ní m2t api TC to tam bylo taky,ve slabší vrstvě a šlo to utřít hadrem s benzinem. Když jsem používal Motul 100 do cesťáku tak to tam bylo taky a šlo to utřít hadrem. Když jsem jezdil na Motorex a Motul polosyntetika tak bylo vše sice čistý,jen mastnej povlak,ale vejfuk stabilně plnej černýho řidkýho šmantu a studený to hulilo jak na m2t ... tak ať se v tom motam jak se v tom motam,vždy to levnější stejný normy (API TC) vyhrává. Teda pro seriovku a "seriovku". A jak to hulí a jestli to hulí je mi šumák. Do péráka jsem naopak začal ládovat m2t s API TB aby hezky voněl a studenej hezky pokouřil jako starej dvoutakt :-D
 
 
Datum: 26. května 2017 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Za ty samy penize jako ten Denicol mam Mogul TSF s API TC a JASO FD. Viskozita, bod vzplanuti apod. jsou dost podobne viz. technicke listy u tech oleju.
 
 
Datum: 26. května 2017 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
Tvl tak si to vypni :-D Já s tim nenapíšu nic.
 
 
Datum: 26. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
A ten telefon brzo rozšlapu... Prostě sorry za překlepy nebo lépe řečeno za debilní T9.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:42
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
Denicol Super 2t je sice podle normy JASO FB ale má taky normu API TC. Krom toho z praxe vím, že má lepší výsledky než oleje s rodinou by FD. Jinak denicol dělá čelo řadu olejů. Já osobně bych u Pionýra šel aspoň do A1. Sám jezdím ještě vyšší řadu, ale chápu že pro spoustu lidí jsou 2kč na litru namíchané snědý s benzínem hodně.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19132    
Řek bych to takle - ačkoliv jsem byl leta přesvědčenej,že motor seřídit umím,tak až upravené a hlavně výkonější válce mi přesvědčily,že vše je jinak. S přesnějším citem pro seřízení dokážu nyní i seriovku posunout jinam. Jak pio tak j250. Když je to seřízený dobře,tak to po startu skoro nejede,musí se to nechat minutku blafat,protočit. Pak to jede v celym rozsahu. Dobře seřízenej stroj skoro nekouří ani s tim lepšim m2t. Hůř seřízenej stroj třeba trochu pokuřuje odspoda,většinou je to bohatý.
 
 
Datum: 24. května 2017 21:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
TS ovšem v porovnání s jinými oleji docela kouří... i přes to ho do jaw pro jeho vlastnosti používám...
 
 
Datum: 24. května 2017 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawa22      IP: uživatel18388    
Díky za rady.
 
 
Datum: 24. května 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ten Denicol má normu JASO FB, to i "obyčejný" Mogul TS splňuje JASO FC normu, která je dost zaměřená na kouřivost.
 
 
Datum: 24. května 2017 10:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já dávam DENICOL SUPER 2T je dobrej nehulí a motor nezasírá.
 
 
Datum: 23. května 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19131    
Mohu doporučit v top poměru cena/kvalita/využetelnost kvality oleje tak klasické M2T s normou API TC. Pak jsou výborné oleje (zde minerální) Denicol. Ten je taky jako med.
 
 
Datum: 23. května 2017 9:03
 
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 25.06.2018 19:16:48 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu