www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karel Bíma      IP: uživatel19175    
Zdravím, našel jsem na chatě starého pionýra Jawa 555 a chtěl bych se zeptat co je dobré udělat aby to chytlo a jak zjistím jestli to vůbec pojede? Nikdy jsem takhle nic neopravoval, takže v tom jsem úplný začátečník. Děkuji moc za odpovědě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19180    
A ještě mi napadlo zkontrolovat kladívko,zda vůbec otvírá,zda v tom nejsou pavučiny a bordel a zda jsou kabely zapojený a jen se tam nepovalujou... ale to by byla už jiná kapitola... většinou jak něco čtvrt století stojí tak jsou tot&#224;l vytvrdlý gufera,špatný těsnění mezi bloky,pod válcem a tak a po pár dnech "vcelku normálního ježdění" to začne zničeho nic zlobit ... takže nakonec stejně bude rozborka ... ale každej zapelešenej stodolák většinou vcelku rozjet jde... akorát jede jen "chvíli" :-D
 
 
Datum: 17. července 2017 20:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Doplním Standu - vyčistil bych rovnou i nádrž s kohoutem + nový benzín, zkrátka zkontrolovat kompletní palivovou cestu, zaschlý olej a zanesená nádrž dokážou potrápit...
 
 
Datum: 17. července 2017 14:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19179    
Zdar. Základ je,zda se motor volně točí. Pak zda má kompresi. Pokud se točí,řadí a má kompresi tak rozebrat a vyčistit karbec (bude zalepenej) a zkontrolovat zda je jiskra. Pak už jen zkoušet...pokud tam jde benzin a dává to jiskru tak by to mělo jet. Pokud ne,je někde chyba...
 
 
Datum: 17. července 2017 8:16
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Vím že je to asi blbej dotaz, ale našel jsem v boudě poměrně dobrej válec, ale má ulomenou jednu část vložky ze 4 které jdou ke klice. Je takovýto válec ještě použitelnej, nebo se musí vložka vyměnit? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je to sice prasárna ale použit se dá kdysi jsem s tím taky jezdil.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:12
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel18111    
Zdar fichtlaři. Chtěl bych pochválit jednoho prodejce. I když většinou beru věci od Sesy ale objednal jsem si origo parabolua sklo na mustanga, u MOTO ŠPIČKA MOHELNICE za dva dny to přišlo ale bohužel sklo bylo rozbitý \r\nzřejmě zacházení na poštách. Pošta reklamaci neuznala jelikož zásilka nebyla označena jako křehke zboží. Nicméně jsem zavolal panu Špičkovi a on obratem poslal sklo nové a zadarmo, takže jednání velice slušné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 8:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne v poho,,, ja delam taky reklamu kdyz eshop zavru a draky smeru jinam,, ja s tim nemam problem,, ale kazdopadne cucim ze spicka byl tak ochotny, klobou dolu
 
 
Datum: 01. srpna 2017 8:41
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já reklamu dělat nechtěl no asi jsem tam neměl psát to jméno, šlo jen o to ukázat že jsou ještě solidní kšeftmani jen je jich sakra málo.
 
 
Datum: 16. července 2017 18:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nepoškozuje, jen mi přijde divný dělat reklamu u konkurence "doma"...
 
 
Datum: 16. července 2017 9:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ty v tom vidíš nějakej konkurenční boj já ne. Prostě to co neseženeš tady tak maj třeba jinde. Při dnešním poctivým jednání ti polovina prodejcu pošle šmejd tak jsem jenom chtěl ukázat že existuje pár poctivejch jako tady SESA. Tebe osobně to snad nějak poškozuje?
 
 
Datum: 14. července 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
a proč to píšeš tady, na konkurenčním webu?
 
 
Datum: 14. července 2017 16:37
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,potřebuji poradit chci si upravit sériovku pionýra chci zachovat karburátor i výfuk,co je nejlepší upravit určitě válec udělat ostrý 2K,jinak je lepší koleno o kusek zkrátit,a jakou trysku koupit 70 nebo 72,když vás ještě něco napadne jak zvednou výkon sériovce napište budu rád,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19178    
Na origo výfuk a karbec doporučuji válec upravit rozumně s ohledem na origo převodovku. Rozhodně se vyvaruj atrapám přímých filtrů. Buďto jede odladěný origo filtrbox (pro cestování doporučuji) a nebo třeba oválné molitanové filtry (stage6....). Výfuk jede mustang,kompletní dokonale čistý. Trysky jsou individuál jak se válec povede a jak si vše spolu sedne. A taky podle filtru. 68-76. Ať se daří.
 
 
Datum: 15. července 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tryska se určuje podle chování motoru a barvy svíčky a ne podle toho co s tím chceš dělat
 
 
Datum: 14. července 2017 13:25
 
 
 
 
Jméno: patrikz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dnes jsem jel na svém Pionýru 05 oddělané revma plechy přidáno bříško což udělal předcházející vlastník. Dnes jsem jel do kopce po silnici v klidu na 2 poté jsem podřazoval na 1 odbočil do lesa jel lesní cestou házení atd atd atd... poté jsem to u potůčku chcípl a po chvíli jel tak jsem mockrát prošlápl vůbec mi nedržel v otáčkách tak jsem se nějak rozjel to byl menší kopeček šel jsem vedle toho a ve finále kopečku zase chcíp dobrý tak jsem nějak tak dojel domů a ted se mi stává že mi nedrží při 1 v otáčkách a chcípne a když jedu tak třeba při zátěži trošku se začne přidušovat a chcípat někdy když jedu rychleji tak to rozchodí ale když jedu pomalu tak chcípne přidušeně nevíte někdo co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19180    
Svíčka ok nemá pecku? Neulejvá se plovákovka? J05 m&#224; na plováku jehlu,pokud tam vletí bordel tak nezavře úplně.
 
 
Datum: 17. července 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat zda u motoru pionýr 20 patří na na hřídele mezi ložiska v převodovce nějaké distanční kroužky na vymezení axiální vůle, nebo se to jen normálně naskládá a nic se nevymezuje a z výroby to vychází akorát?. Ještě chci vědět zda má někdo vyzkoušené ložiska zda jsou lepší do motoru sfk nebo zvl. motor bude na cestování tzn potřebuji aby vydržely velký nájezd km. díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Správně vymezené musejí být obě hřídele. Normalně sklapni kartery s těsněním, hlavní hřídelí a předlohou. dvojková kolečka a vidličku dávat nemusíš. Utáhni a změř vůle. Pro měření nech těsnění suché a neutahuj to úplně na krev a nech si desetinu navíc. Když to pak mázneš olejenm nebo vazelínou tak se to těsnění zmačkne o tu desetinku víc
 
 
Datum: 14. července 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel17639    
Vymezuje se predloh. i hlavni hridel na ty 0,3mm? A je nejaky postup pri vymezovani?
 
 
Datum: 13. července 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Podložky kupuju tam, kde prodávají spojovací materiál, říkají tomu distanční (vymezovací) podložky DIN 988.
 
 
Datum: 13. července 2017 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Prodávají se vymezovací podložky, většinou je mají v prodejnách s ložisky. Jako sadu jsem to prodávat neviděl ale jednotlivě to není problém
 
 
Datum: 13. července 2017 11:15
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám tam zvl, jinak na to případný vymezení se dá koupit nějaká speciální sada kroužků různých tloušek, nebo se nic takového nevyrábí a musí se sehnat jen nějaké vhodné podložky? díky
 
 
Datum: 12. července 2017 22:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Na obyčejný seriový motor stačí bohatě ZVL ložiska. Mám je ve všech seriácích i lehce upravených motorech a nikdy nebyl problém. Ono u ložisek je spíš důležité je správně namontovat a zajistit jim dobré podmínky pro práci. Jinak převodovka by se správně vymezit měla. Ono taky když motor rozebereš, tak někde vymezovací kroužek je jinde zas není. Ideální axiální vůle je cca 0,3mm. Bohužel pokud už motor někdo rozebíral nezřídka se stává, že díky neodborné montáži či demontáži jsou kartery zdeformované a budeš si s tím muset pohrát. To samé platí pokud budeš měnit i futra a ne jen kuličková ložiska. Tam se taky stává, že jsou různě vysoká a vůli je třeba pak doladit.
 
 
Datum: 12. července 2017 8:56
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Zdravím chtěl bych se zeptat kolegů na převod u babetty 210 originál je myslím 13z-51z? Potřeboval bych radu jaký převod si dát na kopce 13z-57z? jaký je u vás nejlepší? No Turbolux to není to vím :-) ...díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2017 18:00
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19148    
Zdar draci, včera se mi několikrát stala věc - jedu si a najednou to pocukává, až to zastaví. Pak to chvilku nechce nadlábnout ani rozběhnout, ale po chvíli to zase šlape - v čem mám hledat chybu? Nedokrmuje to benzín? Špína v karbecu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: Petak      IP: uživatel19187    
Pio 05...
 
 
Datum: 23. července 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
těžko říct-co je to za stroj ?
 
 
Datum: 11. července 2017 16:04
 
 
 
 
Jméno: ACE      E-mail:      IP: uživatel16204    
Ahoj všem kde najdu přírubu na Dellorto 16 na Bábu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2017 23:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle koleno zatim nikdo nedela,takze si to kazdy musi zabastlit,,
 
 
Datum: 05. července 2017 23:18
 
 
 
 
Jméno: KM      IP: uživatel16502    
Jak nastavujete vape ? Zdá se mi že mam velký předstich a nemůžu ho už ubrat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2017 8:58
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zduř. Pokud jde o pionýra.Tam není moc co nastavovat, dáš píst do horní uvrati a zapalování nastavíš ryska na rysku. Takhle to je asi 2,1 mm předstih,pokud chceš menší tak statorem pootočíš 1 mm do prava a máš předstih 1,6 mm. Takže rysky se nebudou krýt ale budou těsně vedle sebe. Podotýkám píst je pořád v horní uvrati.
 
 
Datum: 08. července 2017 8:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5387    
O jaké moto se jedná ? Předstih se mění otáčením statoru - u pio.
 
 
Datum: 05. července 2017 10:27
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel19169    
Ahoj, mam jawu 1125 dany. Když jsem jel z kopce tak mi něco zarachtalo v motoru, motor chcipl. V motoru mam dost oleje a nedavno delanej valec s pistem kterej je sotva zajety tak zadreny to asi není ale mam podezreni na převodovku protože když jsem pod kopcem zastavil tak jsem chtěl vyradit a moc to neslo, a když jsem to tlacil tak v motoru porad něco cinkalo a když jsem to zkousel nastartovat tak to ani nemelo snahu chytnout. Doma jsem paak zkousel radit s chciplim motorem a neslo mi zaradit rychlost z neutralu. Mohl by mi někdo prosim poradit? nechci hnedka plasit s novou převodovkou. Dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
nezbyde ti nic jiného než ten motor rozpůlit a podívat se, sám jsem ho taky půlil koupil jsem si tento motor do "rádoby" doma postavené krosky ale nevýhoda motoru byla ta že měla silniční převodovku takže to v terénu vůbec nejelo a schodou okolností jsem měl doma motor z yuki 125 enduro takže jsem motor rozpůlil a převodovky jednoduše přehodil a už to bylo ono složit to pak zpátky taky nebyl problém mezi kartery jsem dal papír (musel jsem koupit těsnící plátno a těsnění si udělat m2 stojí asi 200-300kč) bloky jsem měl složené pak jsem se pustil na spojku a nakonec na rozvody které jsem mymochodem taky zvládl sám není to nic těžkého jde jen o to aby když jde píst z horní uvratě dolů aby se ti přesně otevítal sací ventil a když jde píst z dolní do horní aby se ti ventily zavřely jestli to takhle pujde tak máš vyhráno.. kdyby jsi chtěl mám tu igelitku asi 2 převodovek z dandyny kdyžtak se ozvi na terence20001@seznam.cz a můžu ti je poslat
 
 
Datum: 02. července 2017 13:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převodovka by neměla vliv na startování... nejspíš to zarachtání proběhlo ve válci :-)
 
 
Datum: 01. července 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel19169    
oprava *125
 
 
Datum: 01. července 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus borci prosím o radu - po GO mojí babety 207 mám jeden zajmavý problém- dobře jede jen když se rozjede a jede rychle ,- když jedu pomalu a nebo se rozjíždím je strašně slabý výkon a jakoby zpožděná reakce na plyn či co, tuší někdo ? karbec dellorto nový + přímý filtr,filtr benzínu,p.kroužky nové , čelisti nové . gufera měněny loni,výfuk čistý,tiristor nový ,zapalovací pol/cívka nová . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19167    
Zaprvý vyhoď ten přímej filtr,to samo o sobě muže problém vyřešit. To origo sání tam funguje. A pokud přesto problém přetrvá tak o číslo větší trysku. Chce to prostě doladit. Je to karbec pro B210. B207 se zkrátka chová jinak....
 
 
Datum: 30. června 2017 17:21
 
 
 
 
Jméno: teritorids      E-mail:      IP: uživatel18757    
problém ale je že bohatost směsi se na dellortu nedá seřídit =(
 
 
Datum: 30. června 2017 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19166    
Seřiď bohatost směsi. Místo přímýho filtru bych tam vyděl spíš ten origo čumák na dellorto,to muže taky způsobovat tento problém,přímák neni gut.
 
 
Datum: 30. června 2017 7:36
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19165    
Tady dotaz pro Marquee viděl jsem na rajčeti jeho 05ku a chci se zeptat zda ji neplánuje odeslat pajkovy do monografie abych si ji lépe prohlédnul díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To je pouze část z celé řady nejen 05tek co mám. Popravdě nemám moc důvod to někam dávat
 
 
Datum: 30. června 2017 14:16
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19164    
Ahoj draci, chtěl bych se optat jestli jdou někde sehnat ty gumový vložky co jsou v uchycení předních vydlicích u brýlí, děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2017 22:38
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12628    
Dobrý den mám dotaz jestli má někdo zkušenost s vyleptáním oceli z hliníku ? Čím se to vyleptá jakou kyselinou ? Viz zde : http://kolecko10.rajce.idnes.cz/2012-05-16_zalomeny_sroub/ Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: Marcel      IP: uživatel12628    
Díky
 
 
Datum: 03. července 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: narian      IP: uživatel19162    
používam na to kyselinu dusičnú cca 30-40% to si treba vyskúšať. Pomáha tiež nahrievať urýchľuje to proces.
 
 
Datum: 26. června 2017 21:03
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdarte, mám opravdu zvláštní vadu na jawě 23 mustang. Normálně jede chytá na první, kopnutí táhne dobře. Ovšem vada se projevuje tak, že když jedu z dlouhého kopce bez motoru(opravdu dlouhý třeba 5 min jizdy bez motoru), tak pak pod kopcem nejde rozjed ani nastartovat. Podívám se na svíčku, hladinu trysky vše v pořádku, pak kousek tlačím pak dlouho rozjíždím až naskočí a jede zas normálně, ale zajímavé je že hned rozjed nejde ani když dlouho rozjíždím a pak po nějaké době ano. Myslel jsem že je to klasicky ulitý, jak to skáče na hrbech, ale zkoušel jsem jet z kopce se zastaveným kohoutem a je to to samé. i když se hned pod kopcem podívám na hladinu tak je v pořádku. Když mám motor vypnutý jen z krátkého kopce, normálně bez problému hned naskočí. díky za nápady čím by to mohlo být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2017 8:01
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
Jo, přesně jak píšeš to mám na jiným pio20 na kterým jezdím na srazy (tedy delší cesty), jinak s tou svíčkou je to důležité někdy jen neskleplá svíčka způsobí řadu problémů. Ale i tak zas na druhým mustangovi - na kterým to mám seřízený aby chytal na první kop s dostatečným přeplavením studený, nejsou žádné problémy že by po jízdě z kopce nechytl, takže myslím že tímto by to být nemělo.
 
 
Datum: 29. června 2017 8:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19163    
Někdy chce sklepnout svíčka na 0,4-0,5mm (u origo zápalka) aby to studený fungovalo.
 
 
Datum: 28. června 2017 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19163    
Mam vyzkoušený toto. Seřídím hladinu tak,aby to mělo hladký přechody,nezacukávalo to z kopce,ať je klidně nižší. Studený to uleju.dvakrát prošlápnu vyplý,zas zašpricuju,zapnu a blafne. Tak všelijak kucká asi 30 vteřin a pak se vzpamatuje,vystoupají volnoběžné otáčky,začne to držet volnoběh a dá se s tim vyjet. Podle mých zkušeností je to takle TOP. Nezaškubne a ani horkej nechcípne. Možná dvakrát poškubne když na něj skočíš,nenecháš ho ani minutu poblafat a hned jedeš studenej. Tak to má podle mě bejt. Cokoliv lepšího za studenýho stavu je horší za horkýho stavu.
 
 
Datum: 28. června 2017 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
No to já právě vím, že je uplně jedno jestli to je po nějaký límeček či níž, právě je to logické, když chod na zvýšený otáčky (tedy směs dána hlavní tryskou) je to ok- prudký přechody z nízkých otáček do vysokých jsou dobré, chytá to teplé atd. jen na volnoběch vím že je to bohatý(dáno volnoběžnou tryskou) plyne že může být problém právě v této trysce. Vím že ideálně aby to drželo dobře volnoběch a chytalo dobře teplé, by chtělo hladinu dát ještě níž, ale pak bych zase velice obtížně startoval za studena a než se by se zahřálo by to nejelo tak proto ji mám tak jak ji mám-
 
 
Datum: 27. června 2017 23:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3908    
No a teď si protiřečíš. Takže je to ulitý. Asi tu volnoběžnou směs moc dobře seřízenou mít nebudeš,když tvrdíš že hladina je ok a teď jsi zapochyboval o trysce. Takže to máš seřízený jako všichni na jakejsi pomyslnej límeček s tim,že jsi přesvědčenej jako všichni že to tak má bejt a je to gut. Hladina a volnoběžná směs se seřizujou tak,aby motor neměl problém v přechodech z nízkých otáček do vyšší (bez zaškubnutí) a tak aby držel volnoběh,chytalo to atd.... důležitý je to seřídit a ne kde je hladina,to je úplně šumák. U 60ccm motoru ji mam snad 2mm pod normálem a to mam VT35... a furt by to chtělo ještě ubrat a nebo vrtnout vzdušnik ....
 
 
Datum: 27. června 2017 13:43
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
Díky za typy, ucpaný výfuk ani koleno neni to jsem kontroloval a čistil, slabá jiskra mě taky napadla, ale nevím proč by se měla projevit jen po dlouhé jízdě bez motoru, Nejtyyčtějí to vypadá opravdu na ulití, ale to opravdu neni (hladina vím kolik toho udělá, proto ji mám opravdu vylazenou najlíp jak to jde - stějně se nepodaří nikdy 100% ideál). Ted si říkám že by opravdu mohla být ta volnoběžka jak píše standa. kouku, případně dám jinou
 
 
Datum: 26. června 2017 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19161    
No vidíš,tak jsem si řikal kondik,indučka a nebo slabší jiskra a slabý ulejvání.No klasika... Hodně zarostlej vejfuk určitě napáchá taky podobný trable. To bych zkouknul jako první. Tim nic nezkazíš. Dobrej tip. Ale šel bych určo i po hladině a jestli neni slabá jiskra. Jestli se to jakoby trochu zahltí při prudkym ubrání a opětovnym přidání plynu z kopce tak je na stopro vysoká hladina a nebo už prorejpaná volnoběžná tryska. To dělá strašně moc. Tý decelerace bych se zas tak nebál,kor na neutrál...
 
 
Datum: 26. června 2017 20:59
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel19160    
pozor na deceleraci u dvoutaktních motorů....\r\ndochází při deceleraci k nedostatečnému mazání pístu ve válci a dochází k přidírání a nadměrnému opotřebení třecích ploch válce\r\n
 
 
Datum: 26. června 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
ucpanej vyfuk vc kolena
 
 
Datum: 26. června 2017 17:50
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Mám dotaz na Sesu. Prosím tě jak tam máš v nabídce přední světlo za 500 kč tak se chci zeptat jestli by pasoval ten rámeček pruměrově na světlo z Mustanga. A ještě jedna věc jak vypadá ta polská hlava je to použitelný nebo je to bláto? dík Vašek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19170    
Nulapětková hlava je fajn. Krouhnul bych ji o 2mm a nazdar ;-) ty polský jsou různý. Stejně jako u polských válců bude více výrobců,protože něco je relativně fajn a něco je zoufalost... jak první a druhá jakost... ale popravdě i pio hlavy (válce) jsou různý ... někdy je to fajn čistej hlinik a jindy samá bublina ...
 
 
Datum: 01. července 2017 17:46
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
no já jí koupil a bylo to tak blbě odlitý že ucházel tlak z válce normálně nějakou skulinou v hliníku:-)
 
 
Datum: 01. července 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ono by bylo nejlepší koupit na burze origo ale když jsem byl naposled v Bohdanči tak všechno co jsem našel bylo se strhaným závitem a nebo na pio 05.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:03
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Stando dík za info, já už si ji kdyžtak skrouhnu, šlo hlavně o ten matroš.
 
 
Datum: 23. června 2017 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Pozor,polská hlava je sice materiálově gut,ale spalovák je hrozně hlubokej. Muže mít objem 6,5 spíš 7ml . I díra v hlavě (když utrhneš otřepy) na píst D40mm. Byla asi původně určená k polskýmu 8.výbrusu,to by objemem spalováku sedělo k vrtání 40 a výfuku 30 od HU. Já je nechávám na seriovku překrouhnout na soustruhu o milimetr dolu,akorát to vychází do odlitku spalováku a ten se hezky sjednotí a zarovná. Odlitý je to šíleně. Ale jinak gut hlava,je masivní,dá se hodně utočit a nekroutí se.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha svetlo ani prd, hlava uplne super,, lepsi nez vlozkovat spatny zavit,, maka na 100% draku :-)
 
 
Datum: 18. června 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat zda je něco podle čeho bezpečně poznám zda se jedná o motor na stadion s11, s22 nebo s23? prostě čistě jen podle holých motorů s víky a válci. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec na s22 má 14mm difuzor, 05 má 15mm :-)
 
 
Datum: 20. června 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě bych potřeboval vědět zda karubrátor na s22 je stejný jako na jawu 05?
 
 
Datum: 20. června 2017 14:24
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ještě nevíš jestli zapalování (magnet je totožný na všechny typy)?
 
 
Datum: 20. června 2017 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Zdar. Bloky pro S11 maj vybrání pro zapuštění karburátoru (vajíčko) dovnitř. S22 má místo díry rovnou placku. Motor S23 by podle všeho měl být totožný s S22. Typ S23 je tak vzácný že u čehokoliv nazvanýho S23 bych se obával,že je to jakási "replika" či podvrh. Ono je totiž 80% dílů totožných. Viděl jsem velmi povedené "falešné" S23. Hezká práce. Jen to bylo vyrobený z S22 + replik dílů na S23. Za 40 hezký,ale za 80 nesmysl...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:27
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci.Mám na pincku motor po GO. Na pístu jeden kroužek,típek co mi to dělal doporučil trysku 75,aby to dávalo více benzínu a jehlu na čtvrtý zářez,mohu tomu věřit? Origo tam byla 72. Nemám tak velké zkušenosti,a nechtěl bych opět platit za blbost. moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2017 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19159    
Do seriovky patří 2 kroužkový píst,HT 68, VT 38,jehla 1 či 2 zářez.
 
 
Datum: 23. června 2017 9:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jeden pro zvýšení výkonu? to asi ne.... tam by muselo být něco víc
 
 
Datum: 19. června 2017 15:47
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo jeden,pro zvýšení výkonu
 
 
Datum: 19. června 2017 8:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden kroužek? a kolik má ten píst drážek pro kroužky? :-D týpek se mi dle trysek zdá dosti neznalej, tak jestli ti na dvoukruh nezapomněl dát jeden kroužek :-D
 
 
Datum: 18. června 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Tryska 75 je blbost to ti nepojede i ta 72 je moc to bys musel mít vrtání aspoň 41 mm ale i tak je to spíš na 70tku trysku. Já mám na jednom fichtlu vrtání 40.25 a jede nejlíp na origo trysku 68.
 
 
Datum: 18. června 2017 19:47
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,prosím o radu. Mám na pincku primární kolečko 11zubu a na řetězu 15. Ale mám náhradní řetězové 11,myslíte že by to mohlo bejt dobrý do jízdy aniž by to stratilo v kopci? Nebo s jakou kombinací máte nejlepší zkušenost s váhou 80kg.Moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Proto se ptám abych nekupoval X koleček a zkoušel co bude dobrý a pak mi to bude ležet v garáži.
 
 
Datum: 22. června 2017 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Standa já už to tak koupil,proto se ptám jak by bylo dobře. Tak když nechám primární 11 co mám,a na řetěz místo původních 15 co tam je teď dám 13(mám náhradní),bude ok?
 
 
Datum: 22. června 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Standa má pravdu. Já mám 90 kilo a mám primár origo a sekundár 12 zubu a jede to dost dobře. Taky záleží na stavu motoru když je dobře udělanej tak jede.
 
 
Datum: 20. června 2017 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19157    
Pro 80kg jezdce pro běžné ježdění primár 14z a sekundár 13/55. Pro kopcovitý terén 12/55. Pro kross pole les 11/55. Nechápu smysl primáru 11 a sekundár 15. Spomalíš to na primáru a zpět to zrychlíš na sekundáru? Proč? Nebo nechápu pointu otázky? S převodem 11/34 a 11/55 to pojede opravdu pomalu...
 
 
Datum: 20. června 2017 7:33
 
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.12.2018 11:51:41 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu