video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jirka
IP: uživatel17437
Zdravim všechny a prsim vás o pomoc potřebuji pomoct jak nastavit plovákovou hladinu, když ji nastavim a pustim benzín tak mi přetejká už si nevim rady proim pomoste díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2014 16:10
originál tam nikdy žádný těsnění nikdy nebylo, stačí se podívat do katalogu
Datum: 05. srpna 2014 16:10
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
ale mám tam být těsnění papíroví !
Datum: 05. srpna 2014 13:00
Jméno: hh
IP: uživatel16029
žádný těsnění pod víčkem bejt nemá
Datum: 28. července 2014 12:30
Díky za pomoc možná jsem na to přišel já pod víčkem nemám těsnění tudiž se nedovíral ten ventyl, ano je to jawa 21
Datum: 24. července 2014 12:56
Jméno: hh
IP: uživatel16029
no a ventil ve víčku plovákovky zavírá? nezasekává se? neni ohnutej nebo ulomenej plíšek ovládající ten ventil? tolik možností zas neni.. (předpokládám že jde o fichtla)
Datum: 23. července 2014 22:22
Jméno: Honza
IP: uživatel17437
Zdravim potřebuju poradit jak seřídit plovákovou komoru u jawy 21, když zapnu benzín tak mi plováková komora přtýka a dusí se motor poradte jak na to prosim jak to vyštelovat děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 22:25
Jméno: hh
IP: uživatel16029
základní nastavení hladiny se provádí tak, že se nechá napustit plovákovka dokud ji ventil nezavře, pak se zavře benzín, sundá víčko a plovák se zamáčkne na dno, v tomto stavu by hladina měla lícovat s límcem plováku, podle toho se pak přihne plíšek ve víčku.. ovšem je nutné aby ventil chodil volně a nezasekával se, případně aby nebyl plíšek ovládající ventil moc ohnutej dovnitř..
Datum: 23. července 2014 22:25
čus... chtěl sem se zeptat.. chci na pionýra větší karbec.. jaký a z čeho by jste mi ho doporučili... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 12:53
Jméno: munzarec
IP: uživatel16842
Popřípadě stačí odkaz z krámku.. kterej bych si měl koupit..
Datum: 24. července 2014 12:53
Zdravím babeťáci zažil jsem hodně oprav,ale na toto neznám asi odpověďrnBabetta 210 - udělal jsem takovou menší go babky k jejím 30 narozeninám,nová gufera,ložiska,píst,kroužky,spojky,pružinky,lanka,zapalovací kabel,svíčka a také elektriku.rnMotor šel tak nějak nepravidelně,tak bylo pomalu na čase,asi gufera na klice.rnDotaz směřuje k té elektrice,motor šlape krasně do doby kdy zapnu světla,začne cinkat jako by klikovka a k tomu jako když 10 x za vteřinu mačkam chcípák,otázká je proč to tak je ? Prostě nepravidelný chod motoru který rnvynechává a nemá dostatečný výkon jako při jízdě bez světel.rnKdyž si odpovím sám,napadá mě jen to,že by mě elektrika někde probíjela do kostry,bohužel neprobíjí,další věc mě napadá třeba cívky na statoru,ale ty nemají s jiskrou nic společného,pač to má svojí cívku a ten impulz rnna chod motoru.Další věc, kolik se upravuje odrh na svíčce N 17 C ? originál myslím že je podle krabičky 0,7 mm ale když to neupravím,svíčka černá,pokud trochu sklepnu,je kávová,tak abych seřídil podle toho jak má.rnPředem Vám všem moc děkuji za reakce na tento můj trošku delší dotaz a případné nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 11:29
Ano, svařoval jsem asi před 4 lety držák na výfuk co drží u šlapek, ale 4 roky ani nevzdechla, i když asi je i možné že ten tyrystor má asi po 30 letech možná už dost. Napadlo mě to také ale když se zamyslím,tak k tyrystroru vedou dráty od zapalovací cívky,impulzu a zbytek na indučku, tak mě to nějak neštimuluje když na tom nejsou zavislé světla ALE má to vše společnou kostru. Vidím to že počkám do pondělka jestli někoho nenapadne ještě něco když ne,po neděli koupím za 3 stováky novej tyristor a dám vědět zapeklitá porucha na tak primitivním stroji
Datum: 24. července 2014 11:29
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
Zdarec, taky jsem se už setkal s takovou poruchou vyměň tyrystor a je po problému .Nesvařoval jsi na rámu ? To bývá častý důsledek této poruchy neodpojené kabely a je vymalováno .
Datum: 23. července 2014 17:20
Jméno: kodelnik2
IP: uživatel15661
Ahoj draci. Chtěl bych dát na pionýra mustanga digitální tachometr. Ale nevím jaká čísla zadat do natavení tachometru. Jako na jakou velikost kola. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 17:10
Jméno: hh
IP: uživatel16029
zadává se tam obvod kola, tak si ho změř nebo spočítej (vzoreček pro obvod kruhu se bere už na základní škole..)
Datum: 23. července 2014 17:10
Zdravím Lidi
Mám trošku upravenou babetu 207 karburátor dellorto, provrtaný výfuk, valec s hlavou z babety 210 a chtěl bych tam dodělat klapkové sání, nemáte s tím někdo zkušenosti??? nebo někoho kdo to dělá(popřípadě kontakt) nebo poradí jak to udělat??? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 3:04
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
Mam pro lem se zapalovanim na upravenym motoru. Na predstih 1,6 mi skoro vubec nejede a jede mi to treba tak na 2,5-3mm s odtrhem cca 0,9 jinak to proste nejde sestelovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 23:03
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
mozna ma pod hlavou AL tesneni tak proto asi tak velky predstich..
Datum: 20. prosince 2014 23:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
VDyt mas upe jibe hodnoty nez serie a snazis se to se rionlve. Naladit musis najit hodnoty optimalni pro dany motor u tebe. Proste kdy to jede nejvic
Datum: 23. července 2014 23:58
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
Nn v nejvisim miste vacky
Datum: 23. července 2014 23:42
a vačka taky tak jak má (na zářezu)? pak musíš dělat prostě něco špatně, nastavuješ odtrh při horní úvrati?
Datum: 23. července 2014 16:06
Jméno: Tragos
IP: uživatel8528
Rotor drzi pevne. Jinak je slicovanej valec prefuky do motoru jsou prebrouseny na radyus a jednikrouzkac
Datum: 23. července 2014 12:14
Může se zeptat proč se snažíš dělat maturitu, když jsi ještě nebyl ve školce?? Nastavit 1,6 s odtrhem 0,4 musí jít, pokud máš všechno správně, naprosto normálně, nebo prostě děláš něco blbě. Tak, že se v první řadě podívej jestli ti nevaklá rotor na klice. Taky by neškodilo říct co je to za motor a v čem spočívá jeho úprava.
Datum: 23. července 2014 10:24
Jméno: jawák
IP: uživatel13128
zdaravim jakou vůli dáváte na pístní krůžky ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 10:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
0,2Mm
Datum: 23. července 2014 10:47
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
Ahoj draci.. Máte nějaké zkušenosti s repasí respektive spíše s výměnou těch převlečných matic? Tlumiče začli tlouct a blilo to olei vrchem.. Od kolecka jsem zjistil že by to mohli být ty matice.. Tak jestli s tím někdo nemáte zkušenost, třeba na co si dát pozor atd.. A jestli tam nejsou ještě nějaký filce. Jedná se o motocykl Jawa 350/354(04) (1958) Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:26
Ahoj Draci, má někdo zkušenosti s vymezováním vůle v převodovce u Jawy 250/353 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 20:54
Jméno: karel majer
IP: uživatel15661
Ahoj draci. Netušíte někdo kolik tak pojede mustang když dám sekudaro 10 zub. a rozetu 65 zub. Nečekám žádnou rzchlost, ale vzhledem k mé váze 130kg. Tak jestli to udělá přey 40km. díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 10:17
teoreticky 42km/h při 6500otáčkách, hodně záleží jaký máš motor
Datum: 23. července 2014 10:17
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Zdar draci, chci se zeptat máte někdo zkušenosti s repasi klikovky pionýra u pana Padalíka? Umí opravit i projeté čepy? A jaké ojnice má na výběr? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 13:42
Kliku na pio ti udělá dobře, ale musíš vše popsaný, označení aspoň iniciálama, pak ti nemůže přijít žádnej jinej kus ...
Datum: 24. července 2014 13:42
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Dík za info Davide , uvidím možná se vykašlu na repas kliky a koupím novou
Datum: 23. července 2014 20:48
Jméno: David
IP: uživatel11766
Dával jsem k němu kliku z pionýra a přišla mi jiná, která měla na čepech naklepaný díry (asi aby tam sedělo ložisko) a pak to mělo zprasenej závit na primáru (někdo po ní mlátil kladivem když půlil motor)klika použít šla, ale dost mě to nasralo. Všichni ostatní ho ale chválí, tak nevím.
Datum: 23. července 2014 20:20
Zdar. Posílal jsem k němu asi 15 různých klikovek, žádná ale nebyla na fichtla. Práce super.
Datum: 22. července 2014 23:18
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Hlavně me zajímaly zkušenosti, poznatky od těch kteří si nechali u něho udělat repas kliky Zda dělá precizní práci
Datum: 22. července 2014 23:11
Jméno: David
IP: uživatel11766
zkusil bych napsat (nebo zavolat) přímo mu
Datum: 22. července 2014 21:41
Ahoj, taková zajímavější otázka než přesdstih . Kolik jste denně maximálně ujeli na pionýru ??? Plánuju si takovej menší výlet, zatím jsem lítal po okreskách, max. za den okolo 100 km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:58
630km v 6 ráno výjezd ze Prelogu (Chorvatsko), Maďarsko,Slovensko a v Olomoucu jsme byly v 22:30 za 5 dní jízdy 1713km... domů jsme vyloženě letěli jak jsme se těšili na postel a jinak zadek bez problému ale záda vyřízený... přestávky cca po 200km na natakování
Datum: 22. července 2014 21:58
ujel jsem 457km
Datum: 22. července 2014 19:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
minulej tyden sem dal 150 km v kuse , fichtl v poho , me boli prdel jeste ted
Datum: 22. července 2014 19:11
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
dva týdny zpět jsme odjeli 24 hodinovej závod na origo mustangu. na každej motor 12 hodin. podle počtu kol to vyšlo a nějakých 500 km (v terénu pořád pod plným plynem). Jinak ty motory pořád oba jely. (akorát tomu prvnímu trochu ubyl výkon). mazaly sme olejem valvoline polosyntetika
Datum: 22. července 2014 12:19
Stačí se podívat na fichtl expedice, na netu jich najdeš spousty. Jsou ,,blázni" co dají i 400km. Nebo přes 300 po dobu několika dní za sebou, to by mi ta prdel musela upadnout
Datum: 22. července 2014 10:02
hele ujel jsem 270km za necelých 6 hodin s krátkými pauzami na tankování a nějaký to cigárko, je to spíš o tom jak dlouho na tom vydržíš sedět, můžu ti říct že po 200km už jsem nevěděl jak si na to mám sednout, 100km se dá jet v pohodě na jeden zátah (odzkoušeno 100km za 1:50 bez jediné pauzy a v 35stupních vedra) stroj to vydrží tak že je to na tobě kolik ujedeš
Datum: 22. července 2014 9:53
Ahoj Draci!
Měl bych dotaz ohledně spojky/řazení.
Motor mám dělanej po Generálce a spojka je taky dělaná, ta na tom byla hodně špatně.
Jde o to, že když jedu a chci přeřadit, tak zmáčknutím spojky mi 2-4 bouchne v motoru ( abyste si to mohli představit, je to jako kdyby píst bouch do hlavy motoru)
Zezačátku to nedělalo, až po pár štelování spojky se to takhle vyskytlo.
Děláto občas taky když namístě otůruju motor do otáček - bez zařazený rychlosti jen na volnoběch
Má s tím někdo nějaké zkušenosti? Škodí to motoru ? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 22:43
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Nemáš povolený spojkový koš?
Datum: 21. července 2014 22:43
Jméno: VENCA
IP: uživatel11052
Zapomněl jsem se zmínit, že se jedná o jawu 250/353 Díky
Datum: 21. července 2014 22:28
Ahoj jak je to na jawě 21 s linkama jak sou daleko od okraje nebo tak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 20:52
Jméno: Pavel
IP: uživatel17118
Zdravím,mám takový problém s babettou 210 ze začátku když přeřazovala z 1 na 2 tak zachrastila,ted už nechce řadit skoro vubec až v hodně vysokých otáčkách spíš neřadí,nevím přesně co a jak,poradil by mi prosím někdo? předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 22:41
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Nejspiš sa ti rozsypala spojka druhé rychlosti. Može už být spálené obložení na čelistech nebo zamazaný buben. Jednoznačně to potřebuje rozdělat a mrknůt sa na to.
Datum: 21. července 2014 22:41
Jméno: cz15
IP: uživatel16953
zdravím všecky odborníky rozhoduju se zda renovovat stopětasedmu třipětšestku a potřebuju poradit.... na kolik by mě to tak vyšlo- udělal bych motor, elektriku, tlumiče a kola, vyměnil bych jen to nejnutnější a se vzhledem bych nedělal nic, nejaké VAPE nebo podobné věci bych nekupoval, prostě jenom aby to spolehlivě funkční
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:35
Zdar. Takže né renovovat, ale opravit. Na motor bych si připravil 4000kč. Elektriku si nataháš sám, cena materiálu bez žárovek bude tak 150kč. Pokud budeš u tlumičů měnit silentbloky, převlečné matice a manžetky, tak tam budeš cca za 550kč i s olejem. Repase kol - ložiska, pneu, duše, pásky na ráfek - cca 2000kč. Takže dohromady hrubý odhad 6700kč. Samozřejmě nutno připočítat další výdaje - převodový olej, nějaké to lanko, repase brzd, řetězová sada atd atd.
Datum: 21. července 2014 16:35
Jméno: cz175
IP: uživatel16953
za kolik se prodávají papíry na 356ku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:08
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
Custe draci kdyz studena spojka klouze ohreju motor a zase se moc unasi ale ma tendenci furt prokluzovat. pritom nastavena je dobre bude asi k.o ? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 16:38
Zdar. Zřejmě.
Datum: 21. července 2014 16:38
Čaute mám takový vetší problém koupil jsem dnes upravený valec a potřebuje nutne vybrus jenže vrtání je už 40mm nemá nekdo zkušenosti s vetším přebroušením nebo nanesením nejaké vrstvy neceho. popř si to nechat vybrousit jen o 0.10mm a potom si nechat vyrobit na zakázku píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2014 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel17433
Každá brusírna ti to musí udělat. Pokud nemají píst (a to je dost časté),domluv se s nimi,kup si svuj píst třeba tady a přilož ho k válci. Nechával jsem toho dělat už spostu v rozměrech 40-41mm a písty beru tady.
Datum: 21. července 2014 19:25
Jméno: jawaasss
IP: uživatel16252
já to mám na jedním pionýru vybroušené na 41 a je to bez problému jen musíš upravit hlavu aby píst nenarážel
Datum: 21. července 2014 13:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17432
v klidu... ještě na něm můžeš vykroutit 6 výbrusů!
Datum: 21. července 2014 13:21
|
|