video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel17425
Zdravím, dala by se místo šablony sehnat nálepka Jawa v bílém provedení (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sablona_pro_strikani_na_zd_blatnik22.html), aby vypadala takto jak je na zadním blatníku: http://pionyr-jawa.wbs.cz/20__2_.jpg . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2014 18:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16323
Ano dala v kazdem obchode s reklamou ti ji vyriznou jen nvm zda cena nebude dtaz nez lak
Datum: 18. července 2014 18:25
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
zdar draci, jak mám správně umístit startovací segment abych moch motor zavřít? jednou sem to zkusil a když sem pohyboval pístem po jedná otáčce se v motoru ozvalo cvaknutí, neřadilo to a pokaždé se pohla startovací páka, lidi pls poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 14:35
takhle je to těžký, zkust to vyfotit jak to máš poskládané, protože když je to správně, tak když se na to díváš s té strany koleček, tak vezmi buď startpáku nebo 13ku (klíč ne školačku!!!!!) a otoč o cca 3/4 otáčky proti směru hodinových ručiček (správný směr poznáš, pružina se musí utahovat ne rozevírat, no a pak to jen zaklapneš a hotovo
Datum: 17. července 2014 14:35
Jméno: lukas
IP: uživatel10284
Ahoj draci , mám babku 207 a mám sní takovej menší problém ,na půl plynu jezdí krásně a dám plnej a začne škytat, karbec je tam nový dellorto,civka nová ,tyristor a výbrus.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 15:50
Jméno: lukáš
IP: uživatel17424
Právě že vůbec ne , ale skusil sem odendat pal. filtr z hadičky a už to jede tak jak má a s dellortem to jede opravdu lépe akorát je to hlučnější
Datum: 17. července 2014 15:50
A vsadím se, že s původním Jikovem ta Babetta jede parádně, že?
Datum: 17. července 2014 15:40
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
Prosím pošlete mi se někdo odkaz na štelovací trysku pio dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 0:29
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
http://www.stadion-tuning.cz/products/dumyslna-laditelna-tryska-karburatoru-s11-s22-a-pionyr-s-kridlovkou/
Datum: 17. července 2014 0:29
Ahoj draci. Ranovuji pionýrka a modrou barvu mam ral 5012 jakou mam k tomu koupit originalni bilou barvu diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2014 11:00
tak znovu na naprosté většině originálů je světle šedá, nikoliv bílá RAL 7044
Datum: 18. července 2014 11:00
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
já sem k tomu dával ral 9010 myslím že to je origo barva
Datum: 18. července 2014 10:35
Nezakládej pořád dokola nová témata. Už od rána jsem musel snad 4 smazat. Tím, že pokec zatapetuješ jedním dotazem se šance na odpověď rozhodně nezvýší.
Datum: 17. července 2014 10:49
koukám, že místo hledání jsi dotaz raději zopakoval...... pomoooooc ja jsem línej hledat
Datum: 17. července 2014 6:26
Jméno: Mirek
IP: uživatel17422
Dobrý den scháním karburátor na tatrana 125 , nebo alespoň šoupě. Nevíte kde ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 19:27
Zdar draci! Je tu někdo z Prahy nebo okolí, kdo opravuje tyhle čupr stroje? Mám Jawa 20 a potřeboval bych ho nechat opravit - seřídit. Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2014 15:59
Pomohl bych ti, ale sám nestíhám ani svoje stroje. První co bych v tvém případě udělal je, že bych dal nový gufera a možná i nový těsnění pod válec. Tím nic nezkazíš a je to záležitost několika korun a budeš mít aspoň částečnou jistotu, že tady zakopanej pes není. Pak udělat hladinu, jestly byly černý svíčky tak možná hladinu dát trošku míň než je teď. Já osobně bych dal teda novou trysku, protože jestli je tahle původní tak většinou už je tak proškrábaná že dávno nemá rozměr 68. Odtrh a předstih tak jak má být a musí to jezdit. Jo a vyčistit výfuk, to je občas taky zrada proč to nejede.
Datum: 18. července 2014 15:59
Díky, žes zareagoval. No, zatím se neozval nikdo a nevím, kam ho odvést. Jezdil relativně v pohodě. Jenom nedržel na volnoběhu a trochu ničil svíčky (černé). No. A pak jsem ladil odtrh, v pohodě, hezky - když byl studenej - na první našlápnutí, druhý. Naskočil. Ale pak ho měl kolega na dvoudenním výletě. A od té doby nic moc. Tak jsem čistil trysky, nastavil plovák, nastavil odtrh znova.. A zkoušel i na rady předstih, ale to mi nějak nešlo a od té doby nevím, co s tím. Na roztlačení chvilku chytne, ale musím dávat hodně plynu a pak umře. Tak už se v tom nechci vrtat. Chci se poučit a k někomu ho dát a nechat ho seřídit.
Věděl bys o někom? Bylo by to super! Už jsem z toho dost mrtvej a nešťastnej. Je krásně a já nic
Datum: 18. července 2014 15:44
Ok, myslím, že z těhlech končin se někdo ozve. Můžeš ještě prozradit, co to dělá, jak to zlobí nebo nějaký popis závad??
Datum: 18. července 2014 15:33
Centrum, Holešovice.. Nebo kamkoliv. Nějak bychom tam motorku s kolegou snad dostali. Díky za info.
Datum: 18. července 2014 14:23
z Prahy to je od kud??
Datum: 17. července 2014 12:29
Jméno: Rambič
IP: uživatel16321
Posl.aktualizace: 18. července 2014 19:08
zapoj hlavu, fantazii a něco vymyslíš
Datum: 18. července 2014 19:08
Cau kolik ma kolo od jawy 21 paprsku diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 15:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17420
36
Datum: 16. července 2014 15:01
Jméno: lolek
IP: uživatel17419
zdravim draci,davam dohromady Babettu 210 a zbyva mi uz par veci ohledne legalizace na silnici....proto mam dotaz staci na babettu jedno zrcatko na leve strane riditek nebo musi byt dve? A jeste ohledne pojisteni na babbetu mam karticku a velky technicak. Chci si zajit na pojistovnu zaridit pojistku nebude potreba jeste neco jineho? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2014 19:39
Zdar. Zrcátko stačí levé. Ty máš tu Babettu na značkách?
Datum: 18. července 2014 19:39
zdar draci ma fichla na fichtl cup měl bych dotaz jaký mám dát primár 9z nebo 11z mám tam sekundár 10zubů a rozetu 75 zubů potřebuju větší rychlost díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 13:32
Jméno: paja
IP: uživatel13323
na 10 sekundár to jede, ale je to pomalý, na 14 sekundar už to moc nejede.... co třeba takhle zkusit neco mezi tim?
Datum: 17. července 2014 13:32
14/75 a nejelo to?? tak to ale není tím sekundárem, ale nečím jiným, možná by se měl mechanik zamyslet nad ostatními věcmi a neřešit problém změnou převodů
Datum: 17. července 2014 8:34
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
dal jsem sekundár 14zubů a vůbec to nejelo
Datum: 17. července 2014 8:11
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17416
na trojku ne ale na jedničku i na dvjoku v pohodě největší rychlost je 60km/h ale potřebuju víc
Datum: 17. července 2014 8:10
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
10 na 75 zubů to ti snad aji na trojku musí jít na zadní
Datum: 16. července 2014 19:17
S těmahle primárama to rozhodně rychleji nepojede, právě naopak. Jestli chceš rychlost dej větší sekundáro. Když dáš 9z primár a necháš sekundár tak jak to máš, tak ti to na seriovim motoru pojede 25km/h budeš rád když tě nepředběhne bába s roštím co potáhne z lesa
Datum: 16. července 2014 6:58
Jméno: bedy97
IP: uživatel12628
zdar , ferodo lamely majo zakulacene zuby , origo lamely maji spicate zuby , docela to kladlo odpor s retezem ? váš nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 21:46
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
Ahoj draci.. Nevím zda-li tu tento dotaz už byl, ale já bych řekl že jo akorát isem ho nenašel.. Koupil jsem si do Jawy 350/354 nové spojkové ferodo lamely. Četl jsem že je lepší nějaký olej na mokré spojky. A tak se ptám jaký olej doporučejete vy majitelé strojů s ferodo lamelamy? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 20:12
Tak to je dobře.. díky moc
Datum: 16. července 2014 20:12
Zdar. Stačí uplně obyčejný převodový olej typu PP80/PP90. Nemá cenu nic vymýšlet.
Datum: 15. července 2014 21:45
Jméno: crazyy111
IP: uživatel17063
čau draci mam takovej problémek po dlouhé době sem nakopl fechtla a tak že to pujdu project no jenže když tam hodím rychlost 1čku a rozjedu se tak fechtl se jakoby dusí a já musím se roztlačovat poté to cyhtne otáčky a jede to.díky za všechny rady a tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 20:39
Čus draci.. mám motorové vozidlo v polopřevodu. a zatím jen pojištěné na sebe.evidenčka a dohlášení mě ještě čeká. Mohu v tomhle stádiu legálně vyjet na silice ? Nebo mohu jen na evidenčku a zpět ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 12:05
Noo, pokud se nepletu, tak při odhlášení ti vycvaknou nějaký datum, do kterýho platí OTP, ne? Pokud nemáš platný OTP, tak myslím, že nemůžeš, ani na tu evidenčku..
Datum: 16. července 2014 12:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17418
péro - proč by nemohl? to jako že je vozidlo v převodu nezpůsobilé k provozu?
Datum: 16. července 2014 9:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
nikam
Datum: 15. července 2014 21:46
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
zdarec.mám dost primitivní problém ale nemůžu ho vyřešit mám jawu 20 bez revmaplechu a když dám řídítka vlevo tak to chcípne a když dám v pravo tak pionýr jde do velkých otáček čili řídíka mí tahají za lanko zkoušel sem štelovat rukojeť plynu,šroubek na víčku karburátoru , různě natáhnout lanko, lanko je nové už nevím co s tým. díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2014 19:57
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
problém je více méně vyřešen na tento typ řízení musí být plynové lanko to delší.měl sem ho půjčené a jede to normálně jenomže nemůžu to lanko nikde koupit u nás v mototechně ho nemají
Datum: 17. července 2014 19:57
A jak jsi šteloval ten šroubek na víčku karbce? Tím se šteluje vůle.. někteří střelci to dotáhnout nadoraz, aby to mělo rádoby okamžitej zátah a pak to dělá tenhle bordel.. Zkus to lanko trochu povolit, aby byla vůle v rukojeti..
Datum: 16. července 2014 11:36
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
Datum: 15. července 2014 14:41
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
Nemáš třeba řídítka moc vysoko?
Datum: 15. července 2014 14:24
Jméno: jjuda
IP: uživatel15847
zkusil sem ho aj vyndat z karburátoru narovnal sem lanko (mimo plechy) a točit s řídítkama a šoupě chodilo nahoru a dolu nechápu to
Datum: 15. července 2014 14:10
Plynové lanko máš moc pokrútené, skus mu nájsť inú cestu aby nebolo pozohíňané.
Datum: 15. července 2014 13:59
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
Zdravím, potřebuji převést po asfaltové cestě náklad. Jako tažné vozidlo bych měl použil zetora 5211. Jednalo by se o trasu o délce asi 60km. Náklad by měl hmotnost asi 4t. Tak se chci zeptat jaká je asi spotřeba nafty když se jede po běžné asfaltové cestě na 100km. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 21:51
Dle zatížení motory Zetoru 55xx a mth. 1/2 zatížení = 8l a v plným zatížení 12,5 na 1 mth. Tohle říkaj tabulky
Datum: 16. července 2014 21:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
viděl bych to tak na +- 20l na sto... sedmdesátka si se shruba stejnym nákladem brala kolem 25l, dvaapadesátka je tříválec, tak to bude meň, ale zase záleží na kopcovitosti..
Datum: 15. července 2014 17:57
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
Zdar draci, teď sem dodělal mototr a když točím magnetem tak se hýbe i startovací páka... co stím poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 22:52
Posl.aktualizace: 19. července 2014 14:49
Jméno: jirí-cz
IP: uživatel15512
Čus, podívej se do výfuku jestli se Ti neucpává.
Datum: 19. července 2014 14:49
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
zdar draci skladam prvně motor a mám dotaz je neco blbě když klykovka po naražení druhého karteru de otáčet velmi z těžka, v některým bodě se téměř zasekne, je úplně nová... dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:35
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
povolil jsem šrouby a klika už de bez problémů, ale asi to stejně musím rozpůlit protože to neřadí a když točím pístem ozývá se v motoru cvakání a hýbe se i startovací páka
Datum: 15. července 2014 18:35
Koukneš, jestli nedrhne setrvačník o karter.
Datum: 15. července 2014 14:33
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
jak to poznám, že se posunula na ložisku, stejně to asi budu muset rozdělat ne?
Datum: 15. července 2014 13:12
Prvně se koukni, jestli se neposunula v ložisku a jestli nedrhne setrvačníkem o karter. Občas se to tak stane. Jinak já při skládání ten levý karter nahřeju a pak to přiklopim, někdy tomu pomůžu lehkym klepnutim gumovou paličkou.
Datum: 15. července 2014 9:29
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
aha, takže to musím asi znova rozpůlit a klikovku nechat spravit? Ale jak ty kartery mám sklepat? V tom návodu píšou dřevěným kladivem, nebo kladivem přes nějaký dřevo
Datum: 15. července 2014 9:27
KLYKOVKA??? člověče ty ještě neumíš psát a už se hrneš na skládání motorů. Pro příště, jít s kladivem na skládání motoru je ta největší prasečina, nedivím se že se netočí.
Datum: 15. července 2014 6:05
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 15. července 2014 3:04
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
takže asi znova rozpůlit?
Datum: 14. července 2014 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel17412
Tím to bude. Klika buď jen není vystředěná a nebo jsi ji rovnou rozhodil (zmáčklá k sobě na ojnici) ... takle není dobré skládat motor ...
Datum: 14. července 2014 21:50
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
no, ten levý karter sem tam zaklepal co možná nejrovnoměrněji kladívkem přes dřevo
Datum: 14. července 2014 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel17412
A jak je tam "naražená" ?? Popiš blíže ...
Datum: 14. července 2014 20:52
|
|