www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel17425    
Zdravím, dala by se místo šablony sehnat nálepka Jawa v bílém provedení (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sablona_pro_strikani_na_zd_blatnik22.html), aby vypadala takto jak je na zadním blatníku: http://pionyr-jawa.wbs.cz/20__2_.jpg . Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16323    
Ano dala v kazdem obchode s reklamou ti ji vyriznou jen nvm zda cena nebude dtaz nez lak
 
 
Datum: 18. července 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
zdar draci, jak mám správně umístit startovací segment abych moch motor zavřít? jednou sem to zkusil a když sem pohyboval pístem po jedná otáčce se v motoru ozvalo cvaknutí, neřadilo to a pokaždé se pohla startovací páka, lidi pls poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle je to těžký, zkust to vyfotit jak to máš poskládané, protože když je to správně, tak když se na to díváš s té strany koleček, tak vezmi buď startpáku nebo 13ku (klíč ne školačku!!!!!) a otoč o cca 3/4 otáčky proti směru hodinových ručiček (správný směr poznáš, pružina se musí utahovat ne rozevírat, no a pak to jen zaklapneš a hotovo
 
 
Datum: 17. července 2014 14:35
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel10284    
Ahoj draci , mám babku 207 a mám sní takovej menší problém ,na půl plynu jezdí krásně a dám plnej a začne škytat, karbec je tam nový dellorto,civka nová ,tyristor a výbrus.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel17424    
Právě že vůbec ne , ale skusil sem odendat pal. filtr z hadičky a už to jede tak jak má :-) a s dellortem to jede opravdu lépe akorát je to hlučnější
 
 
Datum: 17. července 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A vsadím se, že s původním Jikovem ta Babetta jede parádně, že?
 
 
Datum: 17. července 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Prosím pošlete mi se někdo odkaz na štelovací trysku pio dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
http://www.stadion-tuning.cz/products/dumyslna-laditelna-tryska-karburatoru-s11-s22-a-pionyr-s-kridlovkou/
 
 
Datum: 17. července 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Ranovuji pionýrka a modrou barvu mam ral 5012 jakou mam k tomu koupit originalni bilou barvu diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak znovu na naprosté většině originálů je světle šedá, nikoliv bílá RAL 7044
 
 
Datum: 18. července 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
já sem k tomu dával ral 9010 myslím že to je origo barva
 
 
Datum: 18. července 2014 10:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezakládej pořád dokola nová témata. Už od rána jsem musel snad 4 smazat. Tím, že pokec zatapetuješ jedním dotazem se šance na odpověď rozhodně nezvýší.
 
 
Datum: 17. července 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukám, že místo hledání jsi dotaz raději zopakoval...... pomoooooc ja jsem línej hledat
 
 
Datum: 17. července 2014 6:26
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel17422    
Dobrý den scháním karburátor na tatrana 125 , nebo alespoň šoupě. Nevíte kde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Je tu někdo z Prahy nebo okolí, kdo opravuje tyhle čupr stroje? Mám Jawa 20 a potřeboval bych ho nechat opravit - seřídit. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pomohl bych ti, ale sám nestíhám ani svoje stroje. První co bych v tvém případě udělal je, že bych dal nový gufera a možná i nový těsnění pod válec. Tím nic nezkazíš a je to záležitost několika korun a budeš mít aspoň částečnou jistotu, že tady zakopanej pes není. Pak udělat hladinu, jestly byly černý svíčky tak možná hladinu dát trošku míň než je teď. Já osobně bych dal teda novou trysku, protože jestli je tahle původní tak většinou už je tak proškrábaná že dávno nemá rozměr 68. Odtrh a předstih tak jak má být a musí to jezdit. Jo a vyčistit výfuk, to je občas taky zrada proč to nejede.
 
 
Datum: 18. července 2014 15:59
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, žes zareagoval. No, zatím se neozval nikdo a nevím, kam ho odvést. Jezdil relativně v pohodě. Jenom nedržel na volnoběhu a trochu ničil svíčky (černé). No. A pak jsem ladil odtrh, v pohodě, hezky - když byl studenej - na první našlápnutí, druhý. Naskočil. Ale pak ho měl kolega na dvoudenním výletě. A od té doby nic moc. Tak jsem čistil trysky, nastavil plovák, nastavil odtrh znova.. A zkoušel i na rady předstih, ale to mi nějak nešlo a od té doby nevím, co s tím. Na roztlačení chvilku chytne, ale musím dávat hodně plynu a pak umře. Tak už se v tom nechci vrtat. Chci se poučit a k někomu ho dát a nechat ho seřídit. Věděl bys o někom? Bylo by to super! Už jsem z toho dost mrtvej a nešťastnej. Je krásně a já nic :-(
 
 
Datum: 18. července 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, myslím, že z těhlech končin se někdo ozve. Můžeš ještě prozradit, co to dělá, jak to zlobí nebo nějaký popis závad??
 
 
Datum: 18. července 2014 15:33
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Centrum, Holešovice.. Nebo kamkoliv. Nějak bychom tam motorku s kolegou snad dostali. Díky za info.
 
 
Datum: 18. července 2014 14:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z Prahy to je od kud??
 
 
Datum: 17. července 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16321    
Zdar machři :-)rnChtěl jsem se zeptat,zda si někdo z vás koupil na fíka tento bzučák ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v2.html , mám ho u sebe doma bo mi starý nefunguje a nevím jak to tam přidělat..Nějáká rada,tip ? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2014 19:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapoj hlavu, fantazii a něco vymyslíš
 
 
Datum: 18. července 2014 19:08
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau kolik ma kolo od jawy 21 paprsku diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 15:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17420    
36
 
 
Datum: 16. července 2014 15:01
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel17419    
zdravim draci,davam dohromady Babettu 210 a zbyva mi uz par veci ohledne legalizace na silnici....proto mam dotaz staci na babettu jedno zrcatko na leve strane riditek nebo musi byt dve? A jeste ohledne pojisteni na babbetu mam karticku a velky technicak. Chci si zajit na pojistovnu zaridit pojistku nebude potreba jeste neco jineho? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Zrcátko stačí levé. Ty máš tu Babettu na značkách?
 
 
Datum: 18. července 2014 19:39
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      E-mail:      IP: uživatel17416    
zdar draci ma fichla na fichtl cup měl bych dotaz jaký mám dát primár 9z nebo 11z mám tam sekundár 10zubů a rozetu 75 zubů potřebuju větší rychlost díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
na 10 sekundár to jede, ale je to pomalý, na 14 sekundar už to moc nejede.... co třeba takhle zkusit neco mezi tim? :-D
 
 
Datum: 17. července 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
14/75 a nejelo to?? tak to ale není tím sekundárem, ale nečím jiným, možná by se měl mechanik zamyslet nad ostatními věcmi a neřešit problém změnou převodů :-)
 
 
Datum: 17. července 2014 8:34
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
dal jsem sekundár 14zubů a vůbec to nejelo
 
 
Datum: 17. července 2014 8:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17416    
na trojku ne ale na jedničku i na dvjoku v pohodě největší rychlost je 60km/h ale potřebuju víc
 
 
Datum: 17. července 2014 8:10
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
10 na 75 zubů to ti snad aji na trojku musí jít na zadní
 
 
Datum: 16. července 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S těmahle primárama to rozhodně rychleji nepojede, právě naopak. Jestli chceš rychlost dej větší sekundáro. Když dáš 9z primár a necháš sekundár tak jak to máš, tak ti to na seriovim motoru pojede 25km/h budeš rád když tě nepředběhne bába s roštím co potáhne z lesa :-D
 
 
Datum: 16. července 2014 6:58
 
 
 
 
Jméno: bedy97      IP: uživatel12628    
zdar , ferodo lamely majo zakulacene zuby , origo lamely maji spicate zuby , docela to kladlo odpor s retezem ? váš nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel17415    
Ahoj draci.. Nevím zda-li tu tento dotaz už byl, ale já bych řekl že jo akorát isem ho nenašel.. Koupil jsem si do Jawy 350/354 nové spojkové ferodo lamely. Četl jsem že je lepší nějaký olej na mokré spojky. A tak se ptám jaký olej doporučejete vy majitelé strojů s ferodo lamelamy? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 20:12
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je dobře.. díky moc :-)
 
 
Datum: 16. července 2014 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Stačí uplně obyčejný převodový olej typu PP80/PP90. Nemá cenu nic vymýšlet.
 
 
Datum: 15. července 2014 21:45
 
 
 
 
Jméno: crazyy111      IP: uživatel17063    
čau draci mam takovej problémek po dlouhé době sem nakopl fechtla a tak že to pujdu project no jenže když tam hodím rychlost 1čku a rozjedu se tak fechtl se jakoby dusí a já musím se roztlačovat poté to cyhtne otáčky a jede to.díky za všechny rady a tipy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci.. mám motorové vozidlo v polopřevodu. a zatím jen pojištěné na sebe.evidenčka a dohlášení mě ještě čeká. Mohu v tomhle stádiu legálně vyjet na silice ? Nebo mohu jen na evidenčku a zpět ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 12:05
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Noo, pokud se nepletu, tak při odhlášení ti vycvaknou nějaký datum, do kterýho platí OTP, ne? Pokud nemáš platný OTP, tak myslím, že nemůžeš, ani na tu evidenčku.. :-)
 
 
Datum: 16. července 2014 12:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17418    
péro - proč by nemohl? to jako že je vozidlo v převodu nezpůsobilé k provozu?
 
 
Datum: 16. července 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nikam
 
 
Datum: 15. července 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
zdarec.mám dost primitivní problém ale nemůžu ho vyřešit mám jawu 20 bez revmaplechu a když dám řídítka vlevo tak to chcípne a když dám v pravo tak pionýr jde do velkých otáček čili řídíka mí tahají za lanko zkoušel sem štelovat rukojeť plynu,šroubek na víčku karburátoru , různě natáhnout lanko, lanko je nové už nevím co s tým. díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
problém je více méně vyřešen na tento typ řízení musí být plynové lanko to delší.měl sem ho půjčené a jede to normálně jenomže nemůžu to lanko nikde koupit u nás v mototechně ho nemají :-(
 
 
Datum: 17. července 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak jsi šteloval ten šroubek na víčku karbce? Tím se šteluje vůle.. někteří střelci to dotáhnout nadoraz, aby to mělo rádoby okamžitej zátah a pak to dělá tenhle bordel.. Zkus to lanko trochu povolit, aby byla vůle v rukojeti..
 
 
Datum: 16. července 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
mám typ řídítek jak ten oranžoví pionýr co má šachovnici na sedle a řídítka mám stejně jak on možná trochu aj nižej http://www.jawa21.huu.cz/menu/jawa21/fotografie
 
 
Datum: 15. července 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Nemáš třeba řídítka moc vysoko?
 
 
Datum: 15. července 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: jjuda      IP: uživatel15847    
zkusil sem ho aj vyndat z karburátoru narovnal sem lanko (mimo plechy) a točit s řídítkama a šoupě chodilo nahoru a dolu nechápu to
 
 
Datum: 15. července 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: Elhas      E-mail:      IP: uživatel17413    
Plynové lanko máš moc pokrútené, skus mu nájsť inú cestu aby nebolo pozohíňané.
 
 
Datum: 15. července 2014 13:59
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, potřebuji převést po asfaltové cestě náklad. Jako tažné vozidlo bych měl použil zetora 5211. Jednalo by se o trasu o délce asi 60km. Náklad by měl hmotnost asi 4t. Tak se chci zeptat jaká je asi spotřeba nafty když se jede po běžné asfaltové cestě na 100km. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dle zatížení motory Zetoru 55xx a mth. 1/2 zatížení = 8l a v plným zatížení 12,5 na 1 mth. Tohle říkaj tabulky ;-)
 
 
Datum: 16. července 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
viděl bych to tak na +- 20l na sto... sedmdesátka si se shruba stejnym nákladem brala kolem 25l, dvaapadesátka je tříválec, tak to bude meň, ale zase záleží na kopcovitosti..
 
 
Datum: 15. července 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: lukin97      IP: uživatel17211    
Zdar draci, teď sem dodělal mototr a když točím magnetem tak se hýbe i startovací páka... co stím poradte pls odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 22:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problémy s babettou 210. Obstojně startuje, jede, jakž takž řadí, ale prostě při každé jizdě z ničeho nic chcípne. Ihned přivřu sytič do poloviny, krásně nastartuju, nechám pár vteřin problavat a zase jedu i s vycvaknutím sytiče. A jede a tahá normálně a pak třeba po naročnější jízde třeba proti kopci začne zase zdechat a chcípne. Napadá mě dotýákání benzínu, ale benzín valý do karb. fest. Díky za nápady :-) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2014 14:49
 
 
 
 
Jméno: jirí-cz      IP: uživatel15512    
Čus, podívej se do výfuku jestli se Ti neucpává.
 
 
Datum: 19. července 2014 14:49
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
zdar draci skladam prvně motor a mám dotaz je neco blbě když klykovka po naražení druhého karteru de otáčet velmi z těžka, v některým bodě se téměř zasekne, je úplně nová... dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: lukin1997      IP: uživatel17211    
povolil jsem šrouby a klika už de bez problémů, ale asi to stejně musím rozpůlit protože to neřadí a když točím pístem ozývá se v motoru cvakání a hýbe se i startovací páka
 
 
Datum: 15. července 2014 18:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukneš, jestli nedrhne setrvačník o karter.
 
 
Datum: 15. července 2014 14:33
 
 
 
 
Jméno: lukin1997      IP: uživatel17211    
jak to poznám, že se posunula na ložisku, stejně to asi budu muset rozdělat ne?
 
 
Datum: 15. července 2014 13:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvně se koukni, jestli se neposunula v ložisku a jestli nedrhne setrvačníkem o karter. Občas se to tak stane. Jinak já při skládání ten levý karter nahřeju a pak to přiklopim, někdy tomu pomůžu lehkym klepnutim gumovou paličkou.
 
 
Datum: 15. července 2014 9:29
 
 
 
 
Jméno: lukin1997      IP: uživatel17211    
aha, takže to musím asi znova rozpůlit a klikovku nechat spravit? Ale jak ty kartery mám sklepat? V tom návodu píšou dřevěným kladivem, nebo kladivem přes nějaký dřevo
 
 
Datum: 15. července 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KLYKOVKA??? člověče ty ještě neumíš psát a už se hrneš na skládání motorů. Pro příště, jít s kladivem na skládání motoru je ta největší prasečina, nedivím se že se netočí.
 
 
Datum: 15. července 2014 6:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 15. července 2014 3:04
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
takže asi znova rozpůlit?
 
 
Datum: 14. července 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17412    
Tím to bude. Klika buď jen není vystředěná a nebo jsi ji rovnou rozhodil (zmáčklá k sobě na ojnici) ... takle není dobré skládat motor ...
 
 
Datum: 14. července 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
no, ten levý karter sem tam zaklepal co možná nejrovnoměrněji kladívkem přes dřevo
 
 
Datum: 14. července 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17412    
A jak je tam "naražená" ?? Popiš blíže ...
 
 
Datum: 14. července 2014 20:52
 
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 8:06:10 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu