video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
zdar draci skladam prvně motor a mám dotaz je neco blbě když klykovka po naražení druhého karteru de otáčet velmi z těžka, v některým bodě se téměř zasekne, je úplně nová... dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:35
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
povolil jsem šrouby a klika už de bez problémů, ale asi to stejně musím rozpůlit protože to neřadí a když točím pístem ozývá se v motoru cvakání a hýbe se i startovací páka
Datum: 15. července 2014 18:35
Koukneš, jestli nedrhne setrvačník o karter.
Datum: 15. července 2014 14:33
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
jak to poznám, že se posunula na ložisku, stejně to asi budu muset rozdělat ne?
Datum: 15. července 2014 13:12
Prvně se koukni, jestli se neposunula v ložisku a jestli nedrhne setrvačníkem o karter. Občas se to tak stane. Jinak já při skládání ten levý karter nahřeju a pak to přiklopim, někdy tomu pomůžu lehkym klepnutim gumovou paličkou.
Datum: 15. července 2014 9:29
Jméno: lukin1997
IP: uživatel17211
aha, takže to musím asi znova rozpůlit a klikovku nechat spravit? Ale jak ty kartery mám sklepat? V tom návodu píšou dřevěným kladivem, nebo kladivem přes nějaký dřevo
Datum: 15. července 2014 9:27
KLYKOVKA??? člověče ty ještě neumíš psát a už se hrneš na skládání motorů. Pro příště, jít s kladivem na skládání motoru je ta největší prasečina, nedivím se že se netočí.
Datum: 15. července 2014 6:05
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 15. července 2014 3:04
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
takže asi znova rozpůlit?
Datum: 14. července 2014 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel17412
Tím to bude. Klika buď jen není vystředěná a nebo jsi ji rovnou rozhodil (zmáčklá k sobě na ojnici) ... takle není dobré skládat motor ...
Datum: 14. července 2014 21:50
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
no, ten levý karter sem tam zaklepal co možná nejrovnoměrněji kladívkem přes dřevo
Datum: 14. července 2014 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel17412
A jak je tam "naražená" ?? Popiš blíže ...
Datum: 14. července 2014 20:52
zdar draci mam babetu 207 a mam dotaz jak nastavit na karburatoru ty 2 sroubky jeden je na volnobeh a ty 2 dalsi....... a jak nastavit jehlu v karbecu v jake ma bejt drasce dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 11:37
Přečti si návod k obsluze.. Toď vše..
Datum: 16. července 2014 11:37
expedice 3 mustangu je uz mimo cr,,, a musim rict,, super kadr, dobra priprava,, po ujeti prvnich expedicnich 130km meli pauzu, pri niz se prislo, ze jeden mustaf o petku s vodou a po chvilce prisel ten samej ze mu odlitl i spacak za dva litry,, i tak byla prca,, za tu dobu kratkeho odpocinku,, se stacilo: vymenit tycky spojky za tvrdci, nasroubovat sroubky vycka zapalovani, pac na to nejak se nemyslelo, vychutnat kvalitni kavu pripravenou na specialnim nadobycku, doplnit palivo a kdyz uz se melo startovat, tak se prislo ze se dva mustafove museji naladit retezy a pritom se prislo ze jeden cep rozety ma v haji zavit,, coz se bude resit pri dalsi hromadne opravy, pac stacilo podlozit zavit a dat novou matku,, pak jeste do ruky rozdelit nove pal svicky co vydrzi opravdu vse, stojanek do rezervy, pac jeden mel pred smrti a sup do nemecka http://www.facebook.com/expedicemaroko/photos_stream
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 21:22
jirka_z
Datum: 14. července 2014 21:22
v srpnu odjíždím s kamarády na pionýrech a pařezech do Norska tak možná o nás taky uslyšíte už je nás 5 strojů
Datum: 14. července 2014 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel17412
Odvaha. Respekt. K problémům bych dodal asi to,co kolega předemnou,proč tolik problémů,když měli přípravu ... ale kecat do toho nemužu,protože já bych do toho nešel,,,,respekt borci a přeju ať se vrátí po ose ... ale u fichtla je výhoda,že by snad mohl jet i vlakem
Datum: 14. července 2014 20:44
Jméno: mirek
IP: uživatel17393
hnedka bych jel taki mit vic casu ja byl akorad v rakousku slovinsku italie a chorvatsku a napohodu a to jsem jel sam a nemel jsem defakto skoro zadnou pripravu a moje jawa 21nemela vubec problemy nechapu proto ze maj tolik problemu kdyz meli tak velkou pripravu a preju jim hodne stesti
Datum: 14. července 2014 16:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
cau , supr vylet, mi byli vcera na Ještědu 150km tam a 150 zpět a na mustanga sem ani nesahnul
Datum: 14. července 2014 10:46
draci co je nej.. pro odesialni zipu 1GB letecka posta nestaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 21:05
Co disk google, asi nejspolehlivější, nastavíš dobře i možnosti sdílení ...
Datum: 14. července 2014 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel17412
známej z práglu mi dřív dával takle velký věci přes "edisk"
Datum: 14. července 2014 20:44
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Já jsem spokojenej s https://webshare.cz/#/
Datum: 14. července 2014 5:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15397
poradite jak na babette 207 zkrátit koleno aby to jelo lépe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 1:21
přibližně asi o 6 - 8 cm
Datum: 14. července 2014 1:21
Jméno: Staník
IP: uživatel15397
Potřebuju poradit, mam CZ 125 a nastartuju bez plynu a bez plynu na volnoběh drží ale když přidám plyn tak okamžitě zdechne. čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 9:22
Jméno: Staníl
IP: uživatel15397
Karbec kompletně vyčištěný a pořád to samé..
Datum: 16. července 2014 9:22
problém s karburátorem. přicpaná tryska a podobně.
Datum: 14. července 2014 22:02
Nazdar Draci dělal jsem celkovou Generálku svého Mustanga a při skládání se mi Zlomil jeden šroub který dotahuje Hlavu a válec.. Dotahoval jsem to s citem ale prostě se najednou ten šroub úplně na konci zlomil a zůstal mi tam ještě kus v závitu a pár milimetrů ještě čouhá ven.. Zkoušel jsem ten zbytek toho šroubu vytočit ven pomocí Kombinačkama ale nejde to... Nemáte prosím vás nějaké nápady jak to vyřešit?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 16:20
Jméno: honza
IP: uživatel14632
navrtej diru a vytoc vytahovákem na srouby neni zas tak drahy
Datum: 14. července 2014 16:20
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
skus to hasákem
Datum: 14. července 2014 11:32
Zdar. Navařil bych na to matku a pak to vytočil.
Datum: 14. července 2014 1:11
Ahoj mam problem nemam kde dat moje motorky pionyry 2 a babetu nemate nejaky navrh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:54
Jméno: ja mam ze starejch
IP: uživatel17414
ja mam ze starejch palet sbouchlou krychli, na vrchu zbytky lina prehnuty dopredu kde to slouzi misto dveri, jen to odhrnu vemu si co chci a du dopici. Drzi to uz 5let a slouzi jako sklad dilu na moto. nerezne to a vetra to, nevidim problem sbouchnout na ty krapy neco podobnyho. Naklady 0
Datum: 15. července 2014 18:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
co takhle koupit garáž?
Datum: 13. července 2014 22:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
ja si je vemu.....místa mám dost
Datum: 13. července 2014 21:18
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
Hej klidně hned pro ně přijedu a odvezu si je všechny není problém
Datum: 13. července 2014 19:10
jsi ty na hlavu nebo co? jak máme vědět jaké máš možnosti a kde bydlíš? přemýslíš vubec hochu?
Datum: 13. července 2014 18:00
Poraďte !!! Nová indukčka, kondík, kontakty, kabel i fajfka. Dřív při prošlápnutí pincek kopal /ve fajfce/ jako blázen. Dneska jen tak, že je to sotva cítit. Co se mu nelíbí !
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 22:09
NOvý kondík neni záruka funkčnosti. výrábí i zmetky, pak i tu cívku, jak je poradna níže. a jiskru to na svíčce hodí?
Datum: 14. července 2014 22:09
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
skus přiblížit cívku k rotoru
Datum: 14. července 2014 11:37
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
Zdravím, mám možnost koupit jawu 20 od staršího pána ve velmi zachovalém stavu za výhodnou cenu. Má k ní i doklady které v roce 2002 odhlásil. Někde jsem slyšel že odhlášené vozidla nějak v období od 2001 až 2004 jdou opětovně přihlásit. Tak pokud ano tak co všechno musím udělat a jak se to dělá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2014 14:51
Jméno: jiri.cz
IP: uživatel15512
Zajdi na úřad a tam se informuj.
Datum: 19. července 2014 14:51
Zdarec předem se omlouvám za dotaz který sem nepatří ale tady jsou asi nejlepší motoristé tak se ptám že bych si potřeboval koupit 1 auto autem už něco odježděné mám potřebuju ho na zimu do práce 14 km líbí se mi golf IV nebo první fabia poradte které auta sou dobré a jaké motory felicie je asi už moc stará a nechci diesel asi 1.4 v 16 benzín poradte na co si dát při koupi pozor asi nebrat auto z autobazaru za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel17412
To je rozumný co píšeš. Sice od 18 let zastávám názor,že nemám takové příjmy,abych si mohl dovolit živit benzínové auto,ale zrovna LPG je supr... když nám jedno auto ukradli (Oct I tdi 81kW),tak jsem pak o felicii 1.6i v LPG hodně přemýšlel,protože jsem honem neměl na pořádný auto ... do fabie bych asi moc nešel,ale ono je to celkově věc názoru ... hlavně je to kus od kusu a jak píšete,záleží na předešlých majitelích .... dneska už bych si vybíral auto hodně dlouho.... k autobazaru mužu říct jen to,že je to všude stejný a v těch větších je to možná ještě horší ... sem koupil před lety svoji kombikovou oktávku v top stavu,vše 100% cajk ,ani omylem by mi nenapadlo,že je stočená a už vubec ne,že byla stočená tak z půl milionu na 150 tisíc km... časem jsem se k týhle informaci přes někoho dostal a dost mi to naštvalo,ale život jde dál ... na autě muže bejt teď tak 600 tisíc a možná budu příští rok dělat čerpadlo a spojku,protože už to dost rachtá,ale za to svym způsobem muže i dost našláplej soft.... na autě krom turba a spojky dodnes nebylo dělaný nic (vyjma rozvodů a čepů,ramen,olej,náplně atd...vytaženo z německa dle původní servisky)...vše maká na 100% takže já bych taky neměnil ... z mýho pohledu jsou rotačky to nejlepší co se dá dnes za ještě normální peníze koupit... hlavně se tim teď nesmíš svezt,protože to pak budeš chtít taky tak asi tak ... a když benzín,tak hlavně ať to má dva ventily na válec,válce nejlépe čtyři ... objem do 1600 ccm... z koncernových vozů bude sloužit asi vše,frantíky a italy nedoporučuju... LPG záleží na tobě,sice je levnější provoz,ale zas se musí dělat pravidelné revize atd... známý si hrozně chválí felicie v LPG... my dřív měly v LPG frantíka i itala a v jednom kuse se to sralo ... a protože otec je odvěký zastance těchto vozů,tak už jsme měli všemožný peugeoty i fiaty v naftě i v benzínu,a kdyby se sečetli prachy který ty auta sežrali jen za provoz a údržbu tak má dneska dva nový transportéry... největšim možnym omylem bylo Jumpy v HDi ... takže když to shrnu,tak když koupíš benzínovou fabii 1.4 MPI tak za ty prachy co máš uděláš asi nejlíp... jen bacha co kupuješ ... takle koupila známá "výborně a výhodně" kombikovou fábii eMPéíčko za asi 45 tisíc a do roka se z toho střílela do palice ... auto žere olej,bežná spotřeba s dívčí vcelku lehkou nohou okolo 9-10 litrů (lidem běžně bere jako felicie 6-7 litrů) a vysralo se jí asi všechno co mohlo včetně klimatizace... brácha to měl doma rozebraný každej měsíc jednou a pokaždý s něčim jinym ... za tu dobu by měla už dvě ... holt vem si sebou někoho kdo těm autum aspoň trochu rozumí,ať na to nejsi sám a ať s tebou nikdo nevyjebe... a startujte studený ... ať se daří
Datum: 14. července 2014 20:25
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
Věřím, to je jak felicie tam jsem slyšel o služebákách co měli natočeno přez 700tis a pořád jeli. Strejc měl Fabii 1.4Mpi Combi, měl ji od nova a žádný problém pouze žrala jako tank. 70 tisíc je slušný rozpočet, jinak k htp se vyjadřovat nebudu, my to auto vlastníme a tudíž vím své. Být tebou si v první řadě rozmyslím jaké značky, jaké modely a kubatury chceš. Pak si vyhledám na netu recenze a až se definitivně rozhodnu co chci za značku, model a v jakém obsahu, pak se držím rad co ti tady napsali kluci. V dnešní době není kupovat ojeté auto prča, chce to hodně hledání a běhání. Hlavně i to nejdoporučovanější auto a dle všech nejlepší může být šrot, když ho předtím vlasnil někdo kdo na vše kašlal a naopak auto všemi kritizované může byt dobré, když o něj někdo pečoval. Takže není to jenom o značce, ale hlavně o vlastníkovi. Přeji dobrou ruku při výběru.
Datum: 13. července 2014 21:47
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
mám Fábii 1,9 sdi a jeto nezmar, rozvody a atd je samořzejmostí ale jinak v ničem nebyl problem a má 280000 / 4,5 l
Datum: 13. července 2014 21:26
když máš rozpočet 70tis tak si kup auto tak za 45 max a zbytek si nech na poplatky a nutné investice po koupi (oleje, filtry, rozvody, baterku?... brzdy? .. pneu? )
Datum: 13. července 2014 21:02
Rozpočet mám tak 70 tisíc hlavně potřebuju spolehlivé auto jezdil sem autoškolu fabia 1.4 mpi lpg (jela dobře) a měla najetých neuvěřitelných 720 tisíc nekecám co říkáte na motor mpi hlavně nebrat htp
Datum: 13. července 2014 20:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
Nevím kolik máš rozpočet, pokud ne moc vysoký a chceš to jen do práce tak za mě felicie 1.3 50Kw. Měl jsem ten první model skoro 4 roky, spotřeba do 7l/100 krom výměny destiček+kotoučů,výfuku(komplet na celé auto mě stal 1200Kč),vyvaření pátých dveřích(velká nemoc felicií - nebyli až tak hrozné, ale chtěl jsem to mít v cajku) a pravidelný servis u mě doma(olej+filtry+svíčky)jsem na autě nic nedělal a ani nic neodešlo. Kupováno z bazaru 10let stará, 110000km natočeno, ale dovoz z německa a jezdila v tom žencká. Pak, je taky super vozítko, chevrolet spark, ale to je váženě malý auto. Známej si ho koupil na dojíždění do práce, jezdí 80km jedna cesta a potřeboval něco ekonomickýho, spotřeba do pěti litru a i když je to jen 0,8 jede vážně slušně. Ale to je jen na zamyšlení, ja jen, že jsi psal že nepotřebuješ nic silnýho.
Datum: 13. července 2014 20:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
Zdravím, já bych ti každopádně doporučil novější typ felicie 1.3 spotřeba je minimální bezpečnost tam taky už jakási je, je na ni asi nejvíc dílů a řada oprav se dá udělat i svépomocí. a na jízdu do práce bohatě stačí
Datum: 13. července 2014 16:15
tak pokud koupíš něco co bere od 10L nahoru tak si LPG dej... pri obyčejné spotřebě (kolem 8L) a pokud najezdíš málo tak bych se na plyn vykašlal... jiank já jsem si vždy říkal že frantíka nikdy nechci a nakonec podle velmy dobrých hodnocení a doporučení zámých co takové auto mají nebo měly tak jsem koupil P 406 1.8 81kw benzín nový model... konstrukčně i motorově výborné auto.. pokud nepočítám běžné inestice jako oleje, brzdy, filtry, a podle silnich kde budeš jezdit tak tyčky staviliátoru tak je auto naprosto spolehlivé... ač spolehlivost je vykoupena vyžší spotřebou (cca 8.5L ) tak při komforstu a spolehlivosti motoru se to vyplatí.
Datum: 13. července 2014 15:25
Můžu doporučit feldu od někoho, ne z bazaru, do 14 km naftáka neohřeješ, sehnat novější ideálně r.v. 2000 abs, vstřik atd. levné vozítko, práci odvede ... všude mraky náhradních dílů ... na kratší vzdálenosti ideál do 7 L.
Datum: 13. července 2014 15:22
Děkuji za odpovědi chtěl bych se ještě zeptat jaká další auta jsou ještě spolehlivá říkám nepotřebuji extra silné auto a co říkáte na lpg
Datum: 13. července 2014 13:24
1.4 16V nebrat, přesně jak píše kuba. Už jsem pár těsnění pod palicí dělal. 1.6 je bez problémů, dokonce jsem dělal okrávku I 1.6 co měla nalítáno 530 000km po výměně kroužků, gufer, zabroušení ventilů jezdí dál
Datum: 13. července 2014 12:37
jo a ještě jedna věc.... nekupuj auto z bazaru!!! to je to nejhorší co mužeš udělat... radši hledej déle a kup od soukromníka
Datum: 13. července 2014 12:13
neco na tom kubovem psaní bude... a u fábije ještě hodně trpí přední náprava... a jak píše golfa chce každý a většinou koupíš už olétanou mrdku... když jsem si kupoval svoje 3ti auto tak už jsem vybiral asi pul roku než jsem našel něco o čem i v diskuzích a recenzích přesvědčil že jsou po stránce karoserie, náprav i motoru spolehlivé..
Datum: 13. července 2014 12:01
Jméno: kuba
IP: uživatel17361
jenom ti něco nastíním, nebudu ti rozmlouvat ani fabiu ani golfa to je tvoje volba a dost podobná takže ok, ale motory 1,4 fabia nejsou ty z povedených za poslední rok jsme na dílně dělali 4 motory, s fouklím těsněním pod hlavou...jelikož tenhle motor trpí na to že v rozmezí 120-220 tis km se utápí vložky je pod nima taková podložka aby válce měli přesah... to potom znamená sundat hlavu,olejovou vanu, ojnice, písty, následně vybrat vložky válců a dát nové distanční kroužky+ zase složit a nové těsnění pod hlavou+ olej... vzhledem k práci zahučíš dost do peněz, golfy jsem dělal 2 ty v 1,4 kolem 170tis a víc zčínají papt olej, bud pravidelně ebo si občas zahulí když se jim che,, podobný postup,, odcházejí tak ale simeringy a kroužky jako častěji... z malobsahových motorů jezdí kemě na servis docela dost koncernových 1,6 těch 74,77kw a ty drží... mám také 1,6 jako pracovní auto a není problém mám najeto 295000... spotřeba 7,4l při trase20km denně do práce+běžná udržba
at už je to fabia nebo golf jde o to jak bylo o auto staráno, a ono těch motorů je víc...jedinej postřech i tech 1,4 víc se serou 16ventil než 8 ventil
ps golfa chce každej mladej kluk a pokud nemá na tdi koupí si zminované motorizace.. takže bacha jsou přebraný a to hodně....
Datum: 13. července 2014 10:22
Jméno: Filip K.
IP: uživatel16074
Čau draci a dračice, mám doma jawa 125 dandy a neustále mi praská žárovka na zadním koncovém světle, a špatně ukazuje otáčkoměr. Z ničeho nic mi to jednou chcíplo a už to nechtělo chytit (neházela jiskru), doma jsem rozdělal cívku atd..složil a ona chytla. Mohlo to být tim, že jsem měl špatně ukostřenou tu cívku? mohla kvůli tomu praskat žárovka a blbnout otáčkoměr? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2014 23:39
Jméno: pekáč147
IP: uživatel17063
zdar draci mám problém s mojom pekáčem když ho mam nahozenýho tak zmačknu spojku a kopnu tam jedničku a chcípne to.Prosím o rady určitě to bude něco se spojkou.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 23:01
no tak zkoušel už jsi něco? nebo ses toho ani nechyt za celý víkend? kulička je tam stejná jako v krku řízení...
Datum: 13. července 2014 23:01
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
z ložiska příslušné velikosti...
Datum: 13. července 2014 21:35
tak si ji za 3koruny kup. Uděláš nejlíp.
Datum: 13. července 2014 18:21
Jméno: pekáč147
IP: uživatel17063
zdraví na netu jsem zjistil že má bejt mezi spokovou tyčkou delší a spojkovou tyčkou menší nějaká kulička když ji tam nemám tak to bude asi špatně že ? dá se z něčoho vzít ať nemusim za 3 kč zbytečně kupovat ?
Datum: 13. července 2014 16:05
možná by stačilo seřídit lanko spojky
Datum: 12. července 2014 14:57
jde tam kvalt přes zuby? zaškrkají kolečka při zařazení? pokud né tak vyměn simerinky na klice
Datum: 12. července 2014 14:32
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
Ahoj mám stadiona 22 motor asi 250 km v za běhu po výbrusu. Protože jsem neměl origo výfuk jezdil jsem na ladaku ze sima a vše ok. Tet jsem namontoval origo a stadak se začal v kopci prehrivat a zadirat.... Předstih na 3,0, benzin 1:25, karbec origo 15 difuzor tryska z fika, výfuk cistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 15:52
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
Se nediv na malý obsah má vliv kdejaká blbost...
Datum: 16. července 2014 15:52
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
Záhada rozluštěna! Snížil jsem předstih na dva mm a strojecek šlape. Bych nerekl jakej ma vliv výfuk na predstih.
Datum: 15. července 2014 21:40
Zdravím Draci,
mám otázku,je možné přidělat výfuk pod označením Q0052 na babetu 210?
díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2014 10:31
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
Posl.aktualizace: 14. července 2014 11:36
Omlouvám se že sem se neozval. Pokud ten blatník máte doma můžete mi poslat foto ? A kolik by jste za něj chtěl ?
Datum: 14. července 2014 11:36
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
a našel sem takoví blatník aj doma chces ho ?
Datum: 12. července 2014 14:55
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
MZ 150 nejspíš
Datum: 11. července 2014 23:45
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
Ahoj mám babetku 210 dělal jsem komplet spojky vše ok mám težke řadící čelisti dal jsem tedy nové k tomu unašeče kromně unašeče čelistí ten byl ok v dvojkovém bubnu sem měl rýhu ale řadilo to ok ale stejně jsem dal buben v kterém byly origo lehké řadící z motoru co mám na díly ale byl bez rýhy a příde mně že od té doby to řadí až později ješte jsem dával 47z a 14zube kolečko + řetěz v čem to muže být ? mám dát spátky origo buben dvojky ? ale jsou stejné jinak tlouštku mněli bubny stejnou vše složeno dobře za to se zaručím neví někdo proč to dělá ? všem moc děkuju muže to být kvůli té rozetě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 11:50
ti jo tak děkuju za potvrzení díky moc já sem si to myslel nikdy jsem nemněl zkušenost s timhel převodem děkuju moc
Datum: 11. července 2014 11:50
Že by to bylo tím kolečkem a rozetou?
Datum: 11. července 2014 11:45
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17397
Zdar, potřeboval byhc trochu poradit. Rozdělal jsem si náhon rychloměru u jawa pionýr 21 a vyndal jsem to větší hnací kolo a jak mám vyndat toho malého šneka? Přijde mi jako b tam byl zalisovaný či co
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 6:22
Jméno: vitafiser
IP: uživatel17527
Mám za to že jsou dva typy.jeden je nalisovaný a jeden ma malý količek.
Datum: 19. srpna 2014 6:22
Jméno: honza
IP: uživatel14632
no tak prosimte do toho nemlat !!!!!!! nahrej to horkovzduskou a za ten zavit to vytahnes v klidku zadnej kolicek tam neni ten je na druhy strane ale tu nemusis resit
Datum: 12. července 2014 9:33
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
myslím že je tam pojistka (takový kolíček) jinak co nejde silou jde ještě větší silou
Datum: 11. července 2014 23:55
Jméno: dp-105
IP: uživatel17405
Ahoj všichni,,, mam dotaz,, koupil sem papíry na fichtla, takovou tu malo knížečku,,,, ale motorka tam není napsaná, přesně jakej typ,, 20,21,23,, jen číslo motoru a rok 72,, jde nějak zjistit, co přesně je to za typ podle čísla motoru? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 12:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17407
buď rád že tam ten typ nemáš .. viz péro.. podle č.motoru nic nezjistíš, důležitější je jestli jdou ty doklady přepsat na tebe.
Datum: 11. července 2014 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Být tebou tak to neřeším , podle mě je lepší když to tam není napsaný,já to tam taky nemám , aspon to mohu dát na jaký typ chci.
Datum: 10. července 2014 23:00
Jméno: Jirin10
IP: uživatel17404
Zdar, je možné dát na ČZ 175/477 hliníkovou kyvku s použitím dutého čepu kyvky, abych tam mohl dát to přepákovaní na brzdu ? A co dalšího bych musel změnit ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 22:28
Jméno: Jirin10
IP: uživatel15903
Dík moc
Datum: 13. července 2014 22:28
http://jawamania.info/
Datum: 12. července 2014 10:08
Zdar, omlouvám se, že ti moc neporadím, jen pár postřehů ... Dej tenhle dotaz na jawamia.info, tam se tím pár lidí už zabývalo, osobně jsem už viděl 477 s hliníkovou kyvkou, tak by to jít nějak mělo. Pozor, potřebuješ k téhle kyvce celej zadek ze 180, nebo 487.3 , protože je tam jinej čep zadního kola, napínáky a aretace brzdovýho štítu, takže i štít jinej ....
Datum: 12. července 2014 10:07
|
|