video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tominopajchl
IP: uživatel10827
Zdravím mam takovej problém na volnoběch u fika každych 5 sekund mi jaksi zaškrabe ve valci. Při jizde jsem to ješte neslišel. a když trošku pridam a posloucham tak taky to neslyším. Poradte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 11:57
Jméno: cvxy
IP: uživatel10827
Jesli je špatný čep nebo futro tak to poznám? Dekuji A jak?
Datum: 10. července 2014 11:57
Jméno: hh
IP: uživatel16029
to je tak těžký povolit čtyři matky a podívat se do válce?
Datum: 10. července 2014 11:30
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
Čau draci, mám menší problém. Teda vlastně celkem velkej včera jsem jezdil na fichtlu (vše cajkec) přijdu dnes ráno a nic. Svíčku jsem vyměnil za novou, předstih je seřízeny na mm přesně, kondenzátor novej, všechny kontakty a drátky očištěné, karburator vylesteny líp jak z výroby,kladívka očištěná. Ale dává to malinkou jiskru,opravdu jen malou, takže se ve válci s benzínem ta jiskra utopí... nevíte někdo co s tím ještě může být? Už vážně nevím celkem to pospícha děkuju za všechny nápady budu za ně vděčný
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 19:52
muj dachtlík mi jezdil jak na 3mm předstih tak na 1mm předstih takže tim to nebude když to má na mm
Datum: 07. července 2014 19:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 04. července 2014 13:22
předstih a odtrh nemusí být u každýho fichtlu stejnej, takže nejlepší hodnoty je dobrý si najít sám
Datum: 04. července 2014 11:42
Zkus novou indukčku na 99% to bude tím
Datum: 04. července 2014 9:14
Zdravím, neviem, či niekto bude vedieť pomôcť ale skúsiť to môžem Pokúsil som sa preštartovať moped Stadion S22. Moped predtým cca 20 rokov stál na mieste. Odskúšali sme s kamarátom sviečku, iskry hádzala. Skontrolovali sme prívod paliva, všetko v poriadku, pekne tieklo. Tak sme ho skúsili nahodiť a div sa svete, motor naskočil. Urobili sme na ňom s kamarátom 2 kolá okolo dvora, zhasli motor dekompresorom a tu nastal problém.
O chvíľu sme ho skúsili nakopnúť znova a nechcel chytiť ani na XY pokusov. Palivo tieklo, ale sviečka z ničoho nič prestala hádzať iskru. Nič sme pritom od úvodnej jazdy nemenili, jednoducho prestala hádzať iskru. Sviečku sme teda vymenili, nepomohlo to. Skúsili sme vymeniť aj "fajku" sviečky, ani to nepomohlo... nakoniec sme už zo zúfalstva skúsili, či sviečka po dlhšom šlapaní hodí iskru - hodila asi na pol sekundy, len záblesk a aj to po vyše minúte točenia. Odvtedy už ani ten záblesk, nič... neviete prosím, v čom by mohol byť problém? Vopred ďakujem za každú radu, v tomto sa bohužiaľ veľmi nevyznám... Mohla by to byť cievkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:27
Ďakujem, skúsim sa na to pozrieť a potom by som sa prípadne ozval. Zatiaľ naozaj vďaka!
Datum: 07. července 2014 20:27
nejspíš odešla cívka.. je to častý zdroj problému pokdu je použitá odrušená fajka nebo svíčka.... obojí musí být neodrušené.... a pak ještě jedna méně pravděpodobná věc je jestli se ti nepovolil šroubek na kontaktu kladívka a to se ted neukostřuje... ale spíš bych to viděl n atu cívku.... zkus provizorně napojit drátek ke kladívku a druhý konec na externí indučku.... pokud to přes externí indučku bude jikru házet tak je VN část cívky po smrti
Datum: 04. července 2014 22:17
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
Očisti všechny kontakty,kladívka, musíš seřídít předstih, a ujisti sa zda sú všetky drátky zapojené
Datum: 04. července 2014 7:04
Draci prosím pomocte potřebuju nějaký lechký tuning hlavne aby to jelo vís než jawa 23 (mám jawu 21) bylo by to tak nastejno ale prosím že mi poradíte nějakej dobrej tuning?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 10:14
Jméno: standa
IP: uživatel17382
Pokud máš 60kg tak mužeš dát 14z kolečko a uveze tě to i do kopce,jinak bych nechal 13z. Do motoru se vejde max 15z kolečko. U 16z kolečka se musí upravit motor i dekl na větší průměr.
Datum: 05. července 2014 10:14
Jak je to s tema 15ti a 16ti zubyma koleckama?vyjedu pak taky kopec nebo tlacim?dik
Datum: 04. července 2014 22:19
generálku celýho motor a podvozku, dobře vše seřídit, ale ne podle hodnot v tabulkách ty jsou podle mě spíš orientační
Datum: 04. července 2014 11:47
Tady na fichtlkrámku je 16ti zubove
Datum: 04. července 2014 8:27
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
Rychlý, né příliš nákladný je si dát větší sekundární kolečko existuje 15ti zube sekundární kolečko a to ti maximálnu rychlost hodí cca 70-80km/h
Datum: 04. července 2014 7:08
Jméno: MEKENZI
IP: uživatel17076
Kompletni GO motora a vybrus a pečlívé zajíždění uděla i 4 koně když budeš ku**a trpělivej až na těch 1500 KM nebo základní ůprava jako je posledná výbrus což je 6stý nebo zakladní kanálovů upravu a to je 2K
Datum: 03. července 2014 21:10
Vždyť jawa 21 a 23 má stenej motor... no tak prvně bych začal tim že bych udělal základní věci jako seřídit zápalko, karbec, odkarbonovat výfuk, utěsnit hlavu atd atd
Datum: 03. července 2014 20:24
Zdravím, chtěl bych se zeptat jaká je matice na Mustangu na čepu rozety a jaké je tam ložisko? Popř. jestli je na mustangu jedno nebo dvě ložiska. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 17:28
Jméno: filip
IP: uživatel17375
zdravim , prosim vas cim mam prelestit chrom na vyfukoch , kolach atd... a jakej hadr nato pouzit ? ... jo a este cim ozivit sedanku dik moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 15:05
Ta drátěnka/šmirgl teda nevím, řekl bych, že to spíš poškrábeš .. co nejvíc to vyčisti třeba technickým benzínem a potom si sežeň leštící (filcové) kotouče do vrtačky (nejlíp různé velikosti) a leštící pastu (hrubší, jemnější), tím to vyleštíš do zrcadlového lesku a zbytky té pasty otřít normálně hadrou, osvědčial se mi i kus flanelové košile .. sedačku lehce napustit nějakým krémem na kůži ..
Datum: 05. července 2014 15:05
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
Já bych to přeleštit leštěnkou na chrom.
Datum: 04. července 2014 18:02
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
Chrom-vezmi si coca-colu a drátěnku nebo slaboulinký smirglpapír a začni ten chrom polevat cocacolou a brousit to tím smirglem oživí ti to ten chrom. Mám to oskusane
Datum: 04. července 2014 7:11
pruzkum trhu jen pro draky co maji zkusenost s ceskou postou, PPL a taky Geis,GLS >>> fichtlkramek chce prejit na jiny zpusob doruceni balicku, jenze muzu prejit jen k jednomu! nemuzu posilat balicky dvema spolecnostma a tak delam pruzkum cim si draci preji dorucovat dily rovnou na adresu,, takze piste,,ty co uz reagovali na nekdejsi prispevek, nez se zdrzi,, potrebuji nove info dik draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 17:58
Taky jsem pro zůstat u České pošty..
Datum: 05. července 2014 17:58
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
Jsem pro Českou poštu...
Datum: 05. července 2014 9:37
já už dřív reagoval, a je škoda že asi přejdeš k ppl...vzhledem ke škole budu muset objednávat jinde...
Datum: 04. července 2014 22:01
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
taky jsem pro českou poštu
Datum: 04. července 2014 21:36
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Jsem pro Českou Poštu. Pro zákazníky je to pohodlné v tom, že jim zásilku dovezou domů a při nezastihnutí ji uloží na poště. Pro Sesu by to nemělo být v ničem horší než konkurence, Česká Pošta také nabízí každodenní svoz s tím, že by Sesa tvořil nálepky na balík sám přes internetovou aplikaci jako u konkurence. Teď jsem to zprovozňoval v práci a je to no problema.
Datum: 04. července 2014 5:59
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
Zdravím, jsem pro Českou poštu. Je to asi nejleší volba z toho výběru. Když náhodou nejsem doma tak si vyzvednu balík na poště.
Datum: 03. července 2014 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel17377
Denně vás sem vlezou desítky,spíše stovky lidí. To nemáte názor? Předtim se nás vyjádřila hrstka,teď dvě hrstky...z čeho má potom soudit co chceme když se 99% lidí nevyjádří ????? Pak zkuste někdo remcat .....
Datum: 03. července 2014 21:28
Všechny fungujou na jedno brdo, balík doručí. Ale stejně bych nechal poštu, hodně lidí je v práci, škole, na cestách - u pošty má člověk jistotu že mu to nechají na poště.
Datum: 03. července 2014 21:12
Určo Česká pošta.
Datum: 03. července 2014 18:50
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
Zdar draci za mě GLS v žádném případě,PPL je v poho ale to nahánění balíků když nejste na adrese.Já jsem pro naší slavnou Poštu,taky pecka ala svuj balik jsem vždy našel u nás na poštičce dík DDD
Datum: 03. července 2014 17:37
Jméno: DRN
IP: uživatel13436
Jenom né GLS, na svoz je to nejhorší společnost, co jsme kdy měli
Datum: 03. července 2014 16:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
hlavně né Geis , to je snad lepší si pro to dojet sám , jednání špatný, vystupování horší.
Datum: 03. července 2014 15:19
s PPL jsem měl byl vždycky spokojený. Nebyl bych proti.
Datum: 03. července 2014 9:44
Jméno: bracha17
IP: uživatel5952
Já mám velmi dobrou zkušenost s PPL, ale s ostatními společnostmi žádné zkušenosti nemám.
Datum: 03. července 2014 9:14
Jméno: lukas
IP: uživatel17062
Cau draci mam dotaz delam lamely na 21tku a chci se zeptat jaka mam byt sirka nebo kolik maji presahovat korky dekuji.a jaky byste mi doporucili smirgl dekuji lukas
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 11:32
Jméno: pepa
IP: uživatel17374
3.8mm myslím pokud pamatuju dobře ono stejne musíš pozorovat až spojku na stroji namontuješ tak nedavat levej dekl ale zařadit kvalt a seřídit ji ...koukat jestli jdou lameli od sebe.když vymackneš spojku....jinak pozor doufám že si sehnal vhodnej korek musý to být opravdudu ten rostlý niklov slepený z drtě....smirek co nejhrubší je to dřevo a stejne se olepí pilinama
Datum: 03. července 2014 11:32
Jméno: fífo
IP: uživatel13294
Zdar, mam mustanga a lítám s nim po silnicích, ale v TP mam napsáno ( 50-20 PIONÝR ) Co by na to říkaly švestky ? Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 19:40
Jméno: Bartes
IP: uživatel17496
Taky mám mustanga s TP ve kterém je napsáno Jawa 50 - 20, ale mám doklad z STK že je to Jawa 50 - 23, protože to na úřadě popletli.
Datum: 09. srpna 2014 19:40
až tě zastavěj tak řekni že když ses díval naposled tak tam bylo mustang, nejeden soud už byl na tento způsob vyhrán, třeba nalitá ženská co v noci bourala se zhaslejma světlama, druhá strana měla svědka, ovšem svědek mohl dosvědčit pouze to že nesvítila 100 metrů před nehodou, v místě nehody už podle ní měla rozsvícíno v tomhle státě bych se na mustanga nebo pindoura dvakrát vyčural, a pak ještě vystřílel sněmovnu jezdi klidně bez papírů
Datum: 03. července 2014 20:47
Datum: 03. července 2014 8:53
Asi nic.... Záleží, jak budou uzrálý
Datum: 03. července 2014 0:33
tak mám během tří neděl na fíkovi postavenym převážně z věcí tady z fk nalítáno přes tisíc km, dost věcí šlape parádně, pár věcí bylo trošku DODO ale měl by ses stydět seso že prodáváš ty silentbloky z hadice, jelikož mám nulapětkovej kryt řetězu kterej drží jen na tlumiči tak jsem ho parádně doje**l řetězem jak se to v tom silentbloku skoro volně hejbe, ještě k tomu jsou za těch tisíc kilometrů vymlácený víc jak ty padesátiletý co na tom byly :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 20:41
já nemluvím o celejch tlumičích ty táto,,, nikdo mě tu neznáte a komentujete jak starý známí, tlumiče jsem si dělal komplet sám a jsou supr, jediný co stojí za prd jsou silentbloky uchycení, jestli máte alespoň představu a ty opravdu jiné neseženu, myslel jsem že budou tyhle naprd a opravdu nařezaná trubička stojí zaprd. mimochodem sesa přesně a právě ovlivňuje co v jeho obchodu bude, sám kolikrát píše co z toho a toho důvodu neprodává, tak tohle má ode mě taky jako radu
Datum: 03. července 2014 20:41
přesně tak, tenkrát, tak před těmi 10 lety co jsem koupil fichtla, jsem ještě jako cucák s tátou tlumiče rozebrali, vyčistili, dali novej olej a šlapou bez problému do teď, a to jezdim převážně po polních cestách, a šeša za to opravdu nemůže, přesně jak píše Čezeťák . . . .
Datum: 03. července 2014 1:54
díly jsu takové jaké je výrobci udělají a to sesa neovlivní..... pokud s tlumči máš problém tak si prav staré a neházej tu hrách
Datum: 02. července 2014 23:16
jaké máš zadní tlumiče? z fk? já jsem je po 3400km vyhodil. Jsou měkké a k ničemu.
Datum: 02. července 2014 22:56
Zdar, skládám pionýra a potřeboval bych vědět jaký je rozdíl mezi tou starší a novější kostrou (s tou tenší a širší zadní kyvnou vidlicí) jestli je ta vidlice jediný rozdíl, nebo zda jsou ještě nějaké rozdíly např v uchycení předních vidlic nebo neco díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 6:24
nemáš uplně pravdu ty uplně nejstarší mají jinak uchycenou vzpěru pod nádrží a nemají pojistku pro zajištění otevřeného sedla
Datum: 03. července 2014 6:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
ne , jen zadní kyvka je jiná
Datum: 02. července 2014 22:37
Jméno: Zdenda
IP: uživatel13327
Čau draci, chtěl bych si koupit výfuk hikone a tak mě zajímá jestli tu nemá někdo zkušenostni s tímto výfukem, a ještě by mě zajímalo jak se chová.rnDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:00
Datum: 02. července 2014 22:00
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
ZDravim draci, mám Jawu 20 a předevčírem jsem se jel projet a už se stmívalo a najednou světlo začlo blikat a tak divně svítit a tak půl hodinky to furt blikalo potom to zhaslo uplně, ale když jsem mu dal plnej knedlík a nějakou chvilku jsem ho podržel tak se malinko rozsvítil ale minimálně a pajk zase zhasnul... žárovky prásklé nejsou, netušíte někdo co s tím? díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 18:40
Jméno: hh
IP: uživatel16029
nejspíš se uklepal drát v nějakym konektoru..
Datum: 03. července 2014 18:40
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
Mě se stávalo, že to svítilo jenom když jsem jel doleva nebo rovně, jakmile jsem zatočil doprava tak to zhaslo . Přejdi všechny dráty.
Datum: 02. července 2014 23:02
Hoj draci,
už mám zase problém se svým staďákem. Když zařadím rychlost, motorka se okamžitě udusí a zdechne. Volnoběh běží krásně a dá se i vytočit do otáček, ale okamžitě, jak tam dám kvalt, tak to můžu možná tak tlačit z kopce. Výfuk je čistý, nový.
Děkuji za radu, díky
GOGO20
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:19
Super díky, vyzkouším hned jak bude možnost, už jsem se bál, že se někde kously kola nebo tak.
Datum: 02. července 2014 22:19
simerinky na klice... měl jsem stejný problém u pionýra.. na volnoběh šel. šel i vytáčet ale to zařazení kvaltu se zadusil....
Datum: 02. července 2014 21:36
Jméno: Jan
IP: uživatel14284
Čau mám jawu 555 šlape jak má chytá na našlápnutí, ale když jedu delší dobu rychle třeba skoro na plno začne chcípat. Jehlu jsem zvedal aby tam slo vic benzinu, ale prisel jsem na to , že když tam dám studenou svíčku tak to zase jede než se ta svíčka něják zahřeje. Čim by to mohlo prosim bejt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 2:15
přesně tak, nízká hladina a tim zvednutím jehly jsi to jenom zhoršil dej jehlu tak jak byla, a pro jistotu zkoukni jestli máš všechno průchodný a nemáš přicpanej kohoutek a nebo vtok do plovákové komory . . .
Datum: 03. července 2014 2:15
hladinou
Datum: 03. července 2014 0:56
Ahoj kolegové! Tak už to nešlo jinak, sám to nezvládnu. Koupili jsme před časem krasavce, už je i přepsanej, jezdil, jen nedržel volnoběh (vždycky lehce pod plynem) a trochu žral svíčky (svíčka černá, mokřejší). No. Takže jsem seřídil odtrh, vyčistil trysky, seřídil plovák a koupil novou svíčku. Na nakopnutí stále nereaguje na roztlačení se chytne, musím ho držet pod plynem víc a víc a pak prostě chcípne. Je asi něco špatnýho s tím, že tam jde moc benzínu nebo to nestíhá spalovat, svíčka háže (mi přijde) jen občas.. No a tak bych prosil. Je tu někdo z Phy, kdo by měl chuť a čas se na to placeně mrknouti? Jsem už dost utahanej a rád bych jezdil a budu k ruce. Děkuju moc! Díky! Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2014 18:21
Tak jsem dneska skoro dvě hodiny šteloval ten předstih a nic. I když povolím magneto, tak s tím nejde plynule točit, je to nějaký zakousnutý. Vyřešilo by to bezkontaktní zapalování VAPE? Nevím, jestli ho mám objednávat. Jak jsem psal, jsme z toho unavenej, a nevím, na koho se obrátit o pomoc.. Díky!
Datum: 04. července 2014 18:21
Předstih jsem neseřizoval. Na to jsem se neodvážil. Mrknu jak na to. Mohlo by to být tím? Už jsem z toho byl takovej unavenej. Tak možná jsem něco přehlédl, atp. Díky!
Datum: 04. července 2014 0:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Čau, když už jsi seřizoval odtrh, seřídil jsi i předstih?
Datum: 03. července 2014 6:00
čau draci nejakmi nefunguje spojka stisknu paku funguje potom podruhe nefunguje potom zas jo no nevim co stím. :/ Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:43
Jméno: jakub
IP: uživatel17399
ahoj,zkoušel jsi promazat lanko ? muže se jen zadrhávat taky častej případ
Datum: 09. července 2014 22:43
jestli je to fichtlu, tak můžeš mít klidně povolenej spojkovej koš, vypust olej, sundej dekl, sundej lamely a koukni jestli ta středová matice(14ka) neni povolená, a je zajištěná plíškem, mě se stalo že plíšek už nevydržel a povolila se matice a spojkovej koš se tam šmajdal a spojka mi dělala to co tobě
Datum: 03. července 2014 2:19
Jméno: Jirka
IP: uživatel17372
Zdarec, opravuji BABETTU 210 po 8 letech stani. Vymenil jsem rozbehove celisti (1,6 mm) uz prokluzovaly, a nakonec jsem,ji,zprovoznil. Mam dva problemy:rn1: Na volnobeh se na stojonu toci stale zadni kolo, a to i po nastaveni volnkbehu na minimum az to chcipe.rn2. Po zahrati a po nastartovani se zvedaji samy otacky. Musim odpojit fajfku od svoce, a brzdit i nohama. Takhle rychle jsem pravotocivou zatacku jeste nikdy neprojel . rnrnSvici mam N15C, a asi to je dobry, plynovy lanko je vymeneny, a z kopce nevyrazuje na neutral (furt se roztaci motor, ale ani nevim, jestli ta moznost vyrazeni vubec je) rnrnDiky chlapi za rady, jinak jela fakt suprove at vam to jezdi!hrn jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 0:50
Zdar.
1. a 2. bych tipnul gurefa na klice.. Prostě to přisává, volnoběh neseřídíš a po zahřátí (a roztažení) vyletí do otáček).
A to s tím neutrálem.. Nevím no, prostě ten automat není tak chytrej aby poznal, že zrovna jedeš z kopce a chceš vyřadit.. Už z principu jede na volnoběh jen když stojí zadní kolo, nezabírá řadící spojka a funguje volnoběžka..
Datum: 03. července 2014 0:50
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
kdo má chuť na Severní Moravě si zazávodit na ploché dráze https://www.facebook.com/events/466424986793588/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 17:00
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
Zdarec, jak na pincku naladit předstih, když mám zapalování z 555 a motor z 21 ? V návodu z 555 je psáno, že se nemá povolovat destička. Myslím ale, že ji musím povolit. Jinak to nastavit nepůjde. Nastavení předstihu chápu tak, že se nastaví odtrh, pak se otočí zapalováním (tím nastavím předstih) a to je konec nebo hledat takovou pozici, kdy je předstih i odtrh dle příručky ? (nevím, ale tímto způsobem bych to hledal hodně dlouho).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2014 15:49
Celým statorem.
Datum: 02. července 2014 15:49
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
No právě potřeuju vědět, jestli u zapalování 555 otáčet celým statorem nebo jen deštičkou.
Datum: 02. července 2014 15:43
Zdar. Předstih štelovat podle motoru, né podle zapalování. Otáčet se dá celým alternátorem. Ještě jednou si přečti návod na nastavení předstihu, podle mě jsi jisté části špatně porozumněl.
Datum: 02. července 2014 0:29
|
|