www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  122  123  124  125  126  127  128  129  130  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tominopajchl      IP: uživatel10827    
Zdravím mam takovej problém na volnoběch u fika každych 5 sekund mi jaksi zaškrabe ve valci. Při jizde jsem to ješte neslišel. a když trošku pridam a posloucham tak taky to neslyším. Poradte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: cvxy      IP: uživatel10827    
Jesli je špatný čep nebo futro tak to poznám? Dekuji A jak?
 
 
Datum: 10. července 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
to je tak těžký povolit čtyři matky a podívat se do válce?
 
 
Datum: 10. července 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Čau draci, mám menší problém. Teda vlastně celkem velkej :-D včera jsem jezdil na fichtlu (vše cajkec) přijdu dnes ráno a nic. Svíčku jsem vyměnil za novou, předstih je seřízeny na mm přesně, kondenzátor novej, všechny kontakty a drátky očištěné, karburator vylesteny líp jak z výroby,kladívka očištěná. Ale dává to malinkou jiskru,opravdu jen malou, takže se ve válci s benzínem ta jiskra utopí... nevíte někdo co s tím ještě může být? Už vážně nevím :-( celkem to pospícha děkuju za všechny nápady :-) budu za ně vděčný :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
muj dachtlík mi jezdil jak na 3mm předstih tak na 1mm předstih takže tim to nebude když to má na mm
 
 
Datum: 07. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Přestih na mm přesně? Takže 1mm nebo 2mm. :-D :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih a odtrh nemusí být u každýho fichtlu stejnej, takže nejlepší hodnoty je dobrý si najít sám
 
 
Datum: 04. července 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zkus novou indukčku na 99% to bude tím :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: ondroak47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neviem, či niekto bude vedieť pomôcť ale skúsiť to môžem :-) Pokúsil som sa preštartovať moped Stadion S22. Moped predtým cca 20 rokov stál na mieste. Odskúšali sme s kamarátom sviečku, iskry hádzala. Skontrolovali sme prívod paliva, všetko v poriadku, pekne tieklo. Tak sme ho skúsili nahodiť a div sa svete, motor naskočil. Urobili sme na ňom s kamarátom 2 kolá okolo dvora, zhasli motor dekompresorom a tu nastal problém. O chvíľu sme ho skúsili nakopnúť znova a nechcel chytiť ani na XY pokusov. Palivo tieklo, ale sviečka z ničoho nič prestala hádzať iskru. Nič sme pritom od úvodnej jazdy nemenili, jednoducho prestala hádzať iskru. Sviečku sme teda vymenili, nepomohlo to. Skúsili sme vymeniť aj "fajku" sviečky, ani to nepomohlo... nakoniec sme už zo zúfalstva skúsili, či sviečka po dlhšom šlapaní hodí iskru - hodila asi na pol sekundy, len záblesk a aj to po vyše minúte točenia. Odvtedy už ani ten záblesk, nič... neviete prosím, v čom by mohol byť problém? Vopred ďakujem za každú radu, v tomto sa bohužiaľ veľmi nevyznám... Mohla by to byť cievkou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: ondroak47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem, skúsim sa na to pozrieť a potom by som sa prípadne ozval. Zatiaľ naozaj vďaka!
 
 
Datum: 07. července 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš odešla cívka.. je to častý zdroj problému pokdu je použitá odrušená fajka nebo svíčka.... obojí musí být neodrušené.... a pak ještě jedna méně pravděpodobná věc je jestli se ti nepovolil šroubek na kontaktu kladívka a to se ted neukostřuje... ale spíš bych to viděl n atu cívku.... zkus provizorně napojit drátek ke kladívku a druhý konec na externí indučku.... pokud to přes externí indučku bude jikru házet tak je VN část cívky po smrti
 
 
Datum: 04. července 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Očisti všechny kontakty,kladívka, musíš seřídít předstih, a ujisti sa zda sú všetky drátky zapojené :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:04
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci prosím pomocte potřebuju nějaký lechký tuning hlavne aby to jelo vís než jawa 23 (mám jawu 21) bylo by to tak nastejno ale prosím že mi poradíte nějakej dobrej tuning? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17382    
Pokud máš 60kg tak mužeš dát 14z kolečko a uveze tě to i do kopce,jinak bych nechal 13z. Do motoru se vejde max 15z kolečko. U 16z kolečka se musí upravit motor i dekl na větší průměr.
 
 
Datum: 05. července 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: jawadoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je to s tema 15ti a 16ti zubyma koleckama?vyjedu pak taky kopec nebo tlacim?dik
 
 
Datum: 04. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
generálku celýho motor a podvozku, dobře vše seřídit, ale ne podle hodnot v tabulkách ty jsou podle mě spíš orientační :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady na fichtlkrámku je 16ti zubove :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Rychlý, né příliš nákladný je si dát větší sekundární kolečko :-) existuje 15ti zube sekundární kolečko a to ti maximálnu rychlost hodí cca 70-80km/h :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:08
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      IP: uživatel17076    
Kompletni GO motora a vybrus a pečlívé zajíždění uděla i 4 koně když budeš ku**a trpělivej až na těch 1500 KM nebo základní ůprava jako je posledná výbrus což je 6stý nebo zakladní kanálovů upravu a to je 2K
 
 
Datum: 03. července 2014 21:10
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť jawa 21 a 23 má stenej motor... no tak prvně bych začal tim že bych udělal základní věci jako seřídit zápalko, karbec, odkarbonovat výfuk, utěsnit hlavu atd atd
 
 
Datum: 03. července 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel17376    
Zdravím, chtěl bych se zeptat jaká je matice na Mustangu na čepu rozety a jaké je tam ložisko? Popř. jestli je na mustangu jedno nebo dvě ložiska. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 17:28
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17375    
zdravim , prosim vas cim mam prelestit chrom na vyfukoch , kolach atd... a jakej hadr nato pouzit ? ... jo a este cim ozivit sedanku dik moc za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta drátěnka/šmirgl teda nevím, řekl bych, že to spíš poškrábeš .. co nejvíc to vyčisti třeba technickým benzínem a potom si sežeň leštící (filcové) kotouče do vrtačky (nejlíp různé velikosti) a leštící pastu (hrubší, jemnější), tím to vyleštíš do zrcadlového lesku a zbytky té pasty otřít normálně hadrou, osvědčial se mi i kus flanelové košile .. sedačku lehce napustit nějakým krémem na kůži .. :-)
 
 
Datum: 05. července 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Já bych to přeleštit leštěnkou na chrom.
 
 
Datum: 04. července 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Chrom-vezmi si coca-colu a drátěnku nebo slaboulinký smirglpapír a začni ten chrom polevat cocacolou a brousit to tím smirglem :-) oživí ti to ten chrom. Mám to oskusane :-)
 
 
Datum: 04. července 2014 7:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pruzkum trhu jen pro draky co maji zkusenost s ceskou postou, PPL a taky Geis,GLS >>> fichtlkramek chce prejit na jiny zpusob doruceni balicku, jenze muzu prejit jen k jednomu! nemuzu posilat balicky dvema spolecnostma a tak delam pruzkum cim si draci preji dorucovat dily rovnou na adresu,, takze piste,,ty co uz reagovali na nekdejsi prispevek, nez se zdrzi,, potrebuji nove info :-) dik draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem pro zůstat u České pošty..
 
 
Datum: 05. července 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
Jsem pro Českou poštu...
 
 
Datum: 05. července 2014 9:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já už dřív reagoval, a je škoda že asi přejdeš k ppl...vzhledem ke škole budu muset objednávat jinde...
 
 
Datum: 04. července 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
taky jsem pro českou poštu
 
 
Datum: 04. července 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jsem pro Českou Poštu. Pro zákazníky je to pohodlné v tom, že jim zásilku dovezou domů a při nezastihnutí ji uloží na poště. Pro Sesu by to nemělo být v ničem horší než konkurence, Česká Pošta také nabízí každodenní svoz s tím, že by Sesa tvořil nálepky na balík sám přes internetovou aplikaci jako u konkurence. Teď jsem to zprovozňoval v práci a je to no problema. ;-)
 
 
Datum: 04. července 2014 5:59
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16977    
Zdravím, jsem pro Českou poštu. Je to asi nejleší volba z toho výběru. Když náhodou nejsem doma tak si vyzvednu balík na poště.
 
 
Datum: 03. července 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17377    
Denně vás sem vlezou desítky,spíše stovky lidí. To nemáte názor? Předtim se nás vyjádřila hrstka,teď dvě hrstky...z čeho má potom soudit co chceme když se 99% lidí nevyjádří ????? Pak zkuste někdo remcat .....
 
 
Datum: 03. července 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechny fungujou na jedno brdo, balík doručí. Ale stejně bych nechal poštu, hodně lidí je v práci, škole, na cestách - u pošty má člověk jistotu že mu to nechají na poště.
 
 
Datum: 03. července 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určo Česká pošta. :-D
 
 
Datum: 03. července 2014 18:50
 
 
 
 
Jméno: sjena      IP: uživatel16693    
Zdar draci za mě GLS v žádném případě,PPL je v poho ale to nahánění balíků když nejste na adrese.Já jsem pro naší slavnou Poštu,taky pecka ala svuj balik jsem vždy našel u nás na poštičce dík :-DDDD
 
 
Datum: 03. července 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: DRN      IP: uživatel13436    
Jenom né GLS, na svoz je to nejhorší společnost, co jsme kdy měli
 
 
Datum: 03. července 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
hlavně né Geis , to je snad lepší si pro to dojet sám , jednání špatný, vystupování horší.
 
 
Datum: 03. července 2014 15:19
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s PPL jsem měl byl vždycky spokojený. Nebyl bych proti.
 
 
Datum: 03. července 2014 9:44
 
 
 
 
Jméno: bracha17      IP: uživatel5952    
Já mám velmi dobrou zkušenost s PPL, ale s ostatními společnostmi žádné zkušenosti nemám.
 
 
Datum: 03. července 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel17062    
Cau draci mam dotaz delam lamely na 21tku a chci se zeptat jaka mam byt sirka nebo kolik maji presahovat korky dekuji.a jaky byste mi doporucili smirgl dekuji lukas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17374    
3.8mm myslím pokud pamatuju dobře ono stejne musíš pozorovat až spojku na stroji namontuješ tak nedavat levej dekl ale zařadit kvalt a seřídit ji ...koukat jestli jdou lameli od sebe.když vymackneš spojku....jinak pozor doufám že si sehnal vhodnej korek musý to být opravdudu ten rostlý niklov slepený z drtě....smirek co nejhrubší je to dřevo a stejne se olepí pilinama
 
 
Datum: 03. července 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: fífo      IP: uživatel13294    
Zdar, mam mustanga a lítám s nim po silnicích, ale v TP mam napsáno ( 50-20 PIONÝR ) Co by na to říkaly švestky ? Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: Bartes      IP: uživatel17496    
Taky mám mustanga s TP ve kterém je napsáno Jawa 50 - 20, ale mám doklad z STK že je to Jawa 50 - 23, protože to na úřadě popletli.
 
 
Datum: 09. srpna 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až tě zastavěj tak řekni že když ses díval naposled tak tam bylo mustang, nejeden soud už byl na tento způsob vyhrán, třeba nalitá ženská co v noci bourala se zhaslejma světlama, druhá strana měla svědka, ovšem svědek mohl dosvědčit pouze to že nesvítila 100 metrů před nehodou, v místě nehody už podle ní měla rozsvícíno :-) v tomhle státě bych se na mustanga nebo pindoura dvakrát vyčural, a pak ještě vystřílel sněmovnu :-) jezdi klidně bez papírů
 
 
Datum: 03. července 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
parádní otázka ají odpověd :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. července 2014 8:53
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi nic.... Záleží, jak budou uzrálý :-D
 
 
Datum: 03. července 2014 0:33
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mám během tří neděl na fíkovi postavenym převážně z věcí tady z fk nalítáno přes tisíc km, dost věcí šlape parádně, pár věcí bylo trošku DODO ale měl by ses stydět seso že prodáváš ty silentbloky z hadice, jelikož mám nulapětkovej kryt řetězu kterej drží jen na tlumiči tak jsem ho parádně doje**l řetězem jak se to v tom silentbloku skoro volně hejbe, ještě k tomu jsou za těch tisíc kilometrů vymlácený víc jak ty padesátiletý co na tom byly :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nemluvím o celejch tlumičích :-D ty táto,,, nikdo mě tu neznáte a komentujete jak starý známí, tlumiče jsem si dělal komplet sám a jsou supr, jediný co stojí za prd jsou silentbloky uchycení, jestli máte alespoň představu a ty opravdu jiné neseženu, myslel jsem že budou tyhle naprd a opravdu nařezaná trubička stojí zaprd. mimochodem sesa přesně a právě ovlivňuje co v jeho obchodu bude, sám kolikrát píše co z toho a toho důvodu neprodává, tak tohle má ode mě taky jako radu :-)
 
 
Datum: 03. července 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, tenkrát, tak před těmi 10 lety co jsem koupil fichtla, jsem ještě jako cucák :-) s tátou tlumiče rozebrali, vyčistili, dali novej olej a šlapou bez problému do teď, a to jezdim převážně po polních cestách, a šeša za to opravdu nemůže, přesně jak píše Čezeťák . . . .
 
 
Datum: 03. července 2014 1:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díly jsu takové jaké je výrobci udělají a to sesa neovlivní..... pokud s tlumči máš problém tak si prav staré a neházej tu hrách ;-)
 
 
Datum: 02. července 2014 23:16
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máš zadní tlumiče? z fk? já jsem je po 3400km vyhodil. Jsou měkké a k ničemu.
 
 
Datum: 02. července 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, skládám pionýra a potřeboval bych vědět jaký je rozdíl mezi tou starší a novější kostrou (s tou tenší a širší zadní kyvnou vidlicí) jestli je ta vidlice jediný rozdíl, nebo zda jsou ještě nějaké rozdíly např v uchycení předních vidlic nebo neco díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 6:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš uplně pravdu ty uplně nejstarší mají jinak uchycenou vzpěru pod nádrží a nemají pojistku pro zajištění otevřeného sedla
 
 
Datum: 03. července 2014 6:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ne , jen zadní kyvka je jiná
 
 
Datum: 02. července 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel13327    
Čau draci, chtěl bych si koupit výfuk hikone a tak mě zajímá jestli tu nemá někdo zkušenostni s tímto výfukem, a ještě by mě zajímalo jak se chová.rnDíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, koukni tady na ten dotaz nebo si najdi jiný v sekci tuning je jich tam dost http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id259499.html
 
 
Datum: 02. července 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: jedlaa      IP: uživatel15098    
ZDravim draci, mám Jawu 20 a předevčírem jsem se jel projet a už se stmívalo a najednou světlo začlo blikat a tak divně svítit a tak půl hodinky to furt blikalo potom to zhaslo uplně, ale když jsem mu dal plnej knedlík a nějakou chvilku jsem ho podržel tak se malinko rozsvítil ale minimálně a pajk zase zhasnul... žárovky prásklé nejsou, netušíte někdo co s tím? díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nejspíš se uklepal drát v nějakym konektoru..
 
 
Datum: 03. července 2014 18:40
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
Mě se stávalo, že to svítilo jenom když jsem jel doleva nebo rovně, jakmile jsem zatočil doprava tak to zhaslo :-D . Přejdi všechny dráty.
 
 
Datum: 02. července 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci, už mám zase problém se svým staďákem. Když zařadím rychlost, motorka se okamžitě udusí a zdechne. Volnoběh běží krásně a dá se i vytočit do otáček, ale okamžitě, jak tam dám kvalt, tak to můžu možná tak tlačit z kopce. Výfuk je čistý, nový. Děkuji za radu, díky GOGO20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super díky, vyzkouším hned jak bude možnost, už jsem se bál, že se někde kously kola nebo tak. :-)
 
 
Datum: 02. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simerinky na klice... měl jsem stejný problém u pionýra.. na volnoběh šel. šel i vytáčet ale to zařazení kvaltu se zadusil....
 
 
Datum: 02. července 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14284    
Čau mám jawu 555 šlape jak má chytá na našlápnutí, ale když jedu delší dobu rychle třeba skoro na plno začne chcípat. Jehlu jsem zvedal aby tam slo vic benzinu, ale prisel jsem na to , že když tam dám studenou svíčku tak to zase jede než se ta svíčka něják zahřeje. Čim by to mohlo prosim bejt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 2:15
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak, nízká hladina a tim zvednutím jehly jsi to jenom zhoršil dej jehlu tak jak byla, a pro jistotu zkoukni jestli máš všechno průchodný a nemáš přicpanej kohoutek a nebo vtok do plovákové komory . . .
 
 
Datum: 03. července 2014 2:15
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladinou
 
 
Datum: 03. července 2014 0:56
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kolegové! Tak už to nešlo jinak, sám to nezvládnu. Koupili jsme před časem krasavce, už je i přepsanej, jezdil, jen nedržel volnoběh (vždycky lehce pod plynem) a trochu žral svíčky (svíčka černá, mokřejší). No. Takže jsem seřídil odtrh, vyčistil trysky, seřídil plovák a koupil novou svíčku. Na nakopnutí stále nereaguje na roztlačení se chytne, musím ho držet pod plynem víc a víc a pak prostě chcípne. Je asi něco špatnýho s tím, že tam jde moc benzínu nebo to nestíhá spalovat, svíčka háže (mi přijde) jen občas.. No a tak bych prosil. Je tu někdo z Phy, kdo by měl chuť a čas se na to placeně mrknouti? Jsem už dost utahanej a rád bych jezdil a budu k ruce. Děkuju moc! Díky! Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem dneska skoro dvě hodiny šteloval ten předstih a nic. I když povolím magneto, tak s tím nejde plynule točit, je to nějaký zakousnutý. Vyřešilo by to bezkontaktní zapalování VAPE? Nevím, jestli ho mám objednávat. Jak jsem psal, jsme z toho unavenej, a nevím, na koho se obrátit o pomoc.. :-( Díky!
 
 
Datum: 04. července 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih jsem neseřizoval. Na to jsem se neodvážil. Mrknu jak na to. Mohlo by to být tím? Už jsem z toho byl takovej unavenej. Tak možná jsem něco přehlédl, atp. Díky!
 
 
Datum: 04. července 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, když už jsi seřizoval odtrh, seřídil jsi i předstih?
 
 
Datum: 03. července 2014 6:00
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci nejakmi nefunguje spojka stisknu paku funguje potom podruhe nefunguje potom zas jo no nevim co stím. :/ Co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel17399    
ahoj,zkoušel jsi promazat lanko ? muže se jen zadrhávat taky častej případ ;-)
 
 
Datum: 09. července 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to fichtlu, tak můžeš mít klidně povolenej spojkovej koš, vypust olej, sundej dekl, sundej lamely a koukni jestli ta středová matice(14ka) neni povolená, a je zajištěná plíškem, mě se stalo že plíšek už nevydržel a povolila se matice a spojkovej koš se tam šmajdal a spojka mi dělala to co tobě
 
 
Datum: 03. července 2014 2:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17372    
Zdarec, opravuji BABETTU 210 po 8 letech stani. Vymenil jsem rozbehove celisti (1,6 mm) uz prokluzovaly, a nakonec jsem,ji,zprovoznil. Mam dva problemy:rn1: Na volnobeh se na stojonu toci stale zadni kolo, a to i po nastaveni volnkbehu na minimum az to chcipe.rn2. Po zahrati a po nastartovani se zvedaji samy otacky. Musim odpojit fajfku od svoce, a brzdit i nohama. Takhle rychle jsem pravotocivou zatacku jeste nikdy neprojel :-). rnrnSvici mam N15C, a asi to je dobry, plynovy lanko je vymeneny, a z kopce nevyrazuje na neutral (furt se roztaci motor, ale ani nevim, jestli ta moznost vyrazeni vubec je) rnrnDiky chlapi za rady, jinak jela fakt suprove :-) at vam to jezdi!hrn jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. 1. a 2. bych tipnul gurefa na klice.. Prostě to přisává, volnoběh neseřídíš a po zahřátí (a roztažení) vyletí do otáček). A to s tím neutrálem.. Nevím no, prostě ten automat není tak chytrej aby poznal, že zrovna jedeš z kopce a chceš vyřadit.. Už z principu jede na volnoběh jen když stojí zadní kolo, nezabírá řadící spojka a funguje volnoběžka..
 
 
Datum: 03. července 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: ierk      IP: uživatel15112    
kdo má chuť na Severní Moravě si zazávodit na ploché dráze https://www.facebook.com/events/466424986793588/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdarec, jak na pincku naladit předstih, když mám zapalování z 555 a motor z 21 ? V návodu z 555 je psáno, že se nemá povolovat destička. Myslím ale, že ji musím povolit. Jinak to nastavit nepůjde. Nastavení předstihu chápu tak, že se nastaví odtrh, pak se otočí zapalováním (tím nastavím předstih) a to je konec nebo hledat takovou pozici, kdy je předstih i odtrh dle příručky ? (nevím, ale tímto způsobem bych to hledal hodně dlouho). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celým statorem.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
No právě potřeuju vědět, jestli u zapalování 555 otáčet celým statorem nebo jen deštičkou.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Předstih štelovat podle motoru, né podle zapalování. Otáčet se dá celým alternátorem. Ještě jednou si přečti návod na nastavení předstihu, podle mě jsi jisté části špatně porozumněl.
 
 
Datum: 02. července 2014 0:29
 
<  122  123  124  125  126  127  128  129  130  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 6:30:39 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu