www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ahoj draci, po dlouhé jízdě cca 10 km mi nechytá stella ( motor babetta 225 ) musím počkat až vychladne. Co může být špatně? Předstih 1,2 mm odtrh 0,5 mm svíčka brisk n15c, motor jede jako drak, má sílu, vše šlape až na to, že nechytá teplej motor. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Asi popřemejšlím o nový klice i s ojnicí a budu mít klidný spaní. V zimě sem musel půlit motor kvůli divnému zvuku vracejícíse startpáky (vymáčkaná západka) při té příležitosti ložiska, gufera a těsnění. Rovnou sem měl tu kliku koupit... Jinak poslední generálka 2012 a kdybych teď nepůlil jezdím stále. Klika natočila bezmála 20 tis. Pár let mě vozila do práce :-) a do teď pravidelně v provozu, super stroj.
 
 
Datum: 08. dubna 2017 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19080    
Bude vychozená,zalepil bych ji do ložisek,ale jinak by to vadit nemělo. Cinkání (pokud neni od bubnů) bude vakl v ojnici,to neni zrovna dobrý.Jinak někdy pomužou ložiska SKF který bejvaj těsnější než ZVL.. u ojky bych zkouknul jestli má vakl nahoře nebo dole. Nahoru pasuje to jehlový futro co je tu v nabídce,nemusej se tam skládat jehly jak u blbejch... u kliky bych zkouk jestli neni projetá pod spojkovym bubnem,pak odchází gufera pod bubnem a v bubnu a chvíli po výměně gufer prosakuje znova olej do spojek (tak do půl roku). Zde je 3/4 problémů babety :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2017 20:26
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Určitě ji zkusím vyměnit. A ještě drobnost, mám na klice axiální vůli. Když ji čapnu rukou třeba pod magnetem a zatahám za ni, je tam drobná vůle. Na volnoběho lehce klepe, jinak je to v cajku a jede dobře. Je nutné měnit kliku? Ložiska jsou nová od zimy ale klika nějak záhadně ztratila na průměru.
 
 
Datum: 08. dubna 2017 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19080    
Tak ji zkus vyměnit,to neni zas taková investice. Měření odporu cívek neznam a ta hodnota mi nepřijde jako úlet,špatný vinutí by asi ukázalo nějakou šílenou cifru v řádu o mnoho vyššim. Jedině jestli ohřátá nezlobí...
 
 
Datum: 08. dubna 2017 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
A jo, mezera mezi cívkou a magnetem, to sem nedělal. Nic méně mám proměřeno a vyšly mi špatné hodnoty u zapalovací cívky, která by měla mít odpor 220 ohmů plus minus 10 ohmů a já naměřil 189. Ostatní hodnoty v normě.
 
 
Datum: 08. dubna 2017 11:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19079    
To nevim,nejsem babeťák,jen jsem pár motorů generálkoval,oživoval celý stroje atd... určitě bych shodil stator a nebo vytáh ven magneto a očistil snímač třeba benzínem a utřel případnou mastnotu a "železný piliny" ... to a samý magneto ... a zkontroloval bych,zda to má mezi sebou nějakej reálnej odstup/mezeru...
 
 
Datum: 07. dubna 2017 15:52
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Zajímavý je, že dokud motor nechcípnu, můžu jezdit furt i když to hází takhle slabou jiskru. Kontrolu tyristoru a indučky už sem našel ale jak zkontrolovat snímač nevím. Je na to nějaký postup?
 
 
Datum: 06. dubna 2017 19:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19077    
Napadlo mi to taky. Tyristor,snímač,indučka - něčemu vadí teplo.
 
 
Datum: 06. dubna 2017 11:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Stando, pokud ještě čteš tyto příspěvky tak věc se má takto: jiskru to teplý dává ale je sotva viditelná a občas jí to nedá. Takže zkusím změřit cívku a tyristor. Tak myslím, že to nakonec bude elektrika.
 
 
Datum: 05. dubna 2017 20:06
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Je fakt, že sem filtr asi dva roky nečistil, vejfuk je super čistej, ten dělám vždy před sezónou. Svíčku mám hnědou, a zkoušel sem hodnoty 14, 15, 17 a stejnej problém. Dokonce sem tam měl i japonskou Denso a ta se mi zdá nejhorší i na běžný provoz. Když to chytí, tak to maže jak má.
 
 
Datum: 04. dubna 2017 20:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19075    
To ne. Ale nemáš třeba nějak extra zaprasenej vzduchovej filtr a nebo vejfuk? Dělá to i na jinou svíčku? Když už to blafne tak se to chová jak? Normálně běží,tahne ? A nebo sotva udrží volnoběh/chcípe,nechce se mu do otáček a tak různě se zahlcuje? Na horkym motoru má svíčka jakou barvu?
 
 
Datum: 04. dubna 2017 20:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ano jiskru to dává,předstih 1,5 mm sem měl a ten sem upravoval první na již zmíněných 1,2 (měřeno digitál posuvkou) ale napadlo mě mám chvilku po záběhu výbrusu a ještě mažu 1:33 jestli to nedělá vysoký obsah oleje v benzínu a nebo karbon na pístu? Je to možné?
 
 
Datum: 04. dubna 2017 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19075    
A horký to jiskru dává? Ten předstih 1.2 mi přijde ok,ale mužeš zkusit i 1,5.
 
 
Datum: 04. dubna 2017 6:15
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ahoj Stando, díky za odpověď. Směs sem zkoušel ale bez úspěchu. Je jiná možnost co s tím? Upravit předstih nebo podobně?
 
 
Datum: 03. dubna 2017 17:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19074    
Napadá mě bohatá směs. Zkusil bych o čtvrt/půl závitu povolit štelovací šroub směsi (pokud je to teda u stelly stejný jako u b210).
 
 
Datum: 03. dubna 2017 16:31
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel19071    
Zdar draci napadlo nekoho nechat pozinkovat nadrz zevnitr? Jak to bude reagovat s benzinem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2017 15:26
 
 
 
 
Jméno: maraczech      IP: uživatel19057    
Zdravím, nemáte někdo návod na výměnu čepu kyvné vidlice u Jawy 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2017 20:03
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19068    
zdar ako to je s objednanim platenim zaslanim na slovensko cena na eura cena dopravy atd?...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2017 7:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku posila se na sr jedno u tydne, doprava stoji 8 ecek, dovazi to Sovak parcel
 
 
Datum: 29. března 2017 7:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
Custe ja sa chcem este spytatat mam vape a za studena mi chyta na supu a za tepla ani bohovy neviete co stym je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
Áno máš pravdu musíš ho točiť jak prasa diky moc
 
 
Datum: 27. března 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19066    
Máš vysokou hladinu a nebo jinym způsobem bohatou volnoběžnou směs. Spíš ta hladina,to je klasika,je to ulitý jak prase,do kopce ho musíš točit plnej jinak okamžitě ztrácí sílu atd...
 
 
Datum: 27. března 2017 20:29
 
 
 
 
Jméno: medved      E-mail:      IP: uživatel19065    
Zdravím draky a prosím o radu.Pionýr 50/21, zapalování 30W, zárovka 25-25W: když zapojím obě světelné cívky podle schema, žárovka jenom slabě žhne. Když zapojím jenom jednu z cívek, světlo přední i zadní trochu svítí, asi málo a netroubí.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19075    
Jedině že bys je měl vzhůru nohama ? Tzn prohozené. Když si to vybavím před očima tak by cívka s výstupem měla být ta níž. Jo,myslim že přesně tak. A mají být na pravé straně statoru. Nalevo nahoře zapalovací pol. Když se to tam dá jinak tak poloha magnetů a cívek muže ovlivnit jak sílu jiskry tak fázi cívek - nejsou ve fázi = dávaj míň/navzájem se ruší (laicky). Vycházím z předpokladu,že máš tu serii zapojenou správně - jednu do druhý jak jsem psal,ne nějak paralelně smotaný - a předpokládám,že cívky jsou správně (ne zapalovací) a v pořádku. Jinak nevim...
 
 
Datum: 04. dubna 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: medved      IP: uživatel19065    
Stando a děkuji za odpověď, nebyl jsem doma. Je to opravdu 30W, obě cívky nové. Zapojení jedné cívky je jednoduché: z konektoru do přepínače světla, druhý konec na kostru. To samé jde udělat i s druhou cívkou. Když zapojím obě cívky do serie, tak jak píšeš a jak to má být, žárovka jenom žhne. Pořád nevím, v čem může být chyba. Buď zdáv.
 
 
Datum: 03. dubna 2017 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19066    
Zdar. U pio klakson troubí jen bez světel. K těm cívkam. Sice píšeš,že máš 30W stator,ale ten popis je takový zmatečný a dost tam nechápu jak zapojíš jen jednu cívku místo dvou? Máš tam ty dvě světelný cívky v serii propojený drátkem,kterej vystupuje z vnějšího vinutí první cívky a vstupuje dospod vinutí druhý cívky? A nebo nějaký dvě solo cívky ? Malou a velkou? To by potom bylo 20W zapalování. Velkej pól pro přední světlo (zelenej drát na svorku 55) a klakson,malá cívka pro zadní světlo,taženo přes svorku 58 ve vypínači na zadní světlo,červenej drát. Tak jak ???
 
 
Datum: 27. března 2017 18:23
 
 
 
 
Jméno: milanje      E-mail:      IP: uživatel19064    
Zdar, někde jsem nedávno našel plánek jak udělat napínák řetězu u fichtla. Byla tam pružina, kus pásoviny a víc si již nepamatuji. Nemá někdo tento návod k dispozici? Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 12:47
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel19063    
po telefonickém rozhovoru s Vámi prosím o zaslání foto + ceny a popisu přední vidlice kompletní L+P na Pionýr 555 děkuji Josef odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 9:55
 
 
 
 
Jméno: Radim_cz      IP: uživatel19057    
Zdravím, čím to muže byt, že Babetta 210 špatne startuje za tepla ? Za studena startuje na drc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2017 21:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
Custe draci a dracice mam pioniera 21 s vape zapalkom a chcem to zapojit na spinaciu skrinku ale neviem jak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19066    
Bošák jsem nedokázal zapojit ani u klasickýho pio,až když jsem ho vevnitř trochu "předělal" a udělal mu "dva okruhy" ... třeba poradí někdo jiný...
 
 
Datum: 27. března 2017 20:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
To viem ale ja som myslel spinacku boschak vies o aku sa jedna
 
 
Datum: 27. března 2017 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19062    
Chcípací kabel z vape (poznáš dle návodu) zapojíš na kabel,kterej šel původně od indučky ze svorky 1 do vypínače. To je celý. Žlutý kabely na svorku 55.
 
 
Datum: 26. března 2017 21:08
 
 
 
 
Jméno: dejv      E-mail:      IP: uživatel18757    
zdravím mám problém s mojí babetou 207 při jízdě mě to párkrát cuklo a začalo to odněkud střílel ale dojel jsem ,a na první našlápnutí opět nastartoval a jel poté asi 1km mě jela sotva 5kmh a cukala se jako by se dusila,chcípla a už jsem nenastartoval (neházela jiskru ,tak jsem ji dotáh dom a s multimetrem zjístil jsem že zapalovací pol nedával elektřinu tak jsem ho vyměnil za jiný ale tet mám problém ten že nejde nastartovat běžným způsobem ale musím chvíli šlapat a mít plnej plyn aby chytla no a když plyn pustím chcípne to samé na křižovatkách a kdekoli když zastavím - chcípne (nastartovat jde - sice s těží a jen na stojánku když je zadní kolo ve vzduchu ale nastartuju) volboběh drží jen když je opravdu hodně zahřátá ale to jen víjmečně a musí být kolo ve vzduchu - otázka zní je to zapalovacím polem ? kterej je už ze staryho motoru a je starej nebo je to něčím jiným ( před výměnou z.polu nebyl sebemenší problém. díky za odpovědi dejv odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18757    
tak a je to porucha nalezena - prasklé koleno sání
 
 
Datum: 01. dubna 2017 18:01
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18757    
karburátor mám dellorto téměř novej a u benzínové hadičky přidanej filtr benzínu , ale určitě se do něj podívám
 
 
Datum: 01. dubna 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a podívej se na dno komůrky, jestli není ucpaná dírka.Při té příležitosti seřidˇplováky.
 
 
Datum: 01. dubna 2017 5:20
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim mam problem na Cz 350 472.5 na neutrale ide pekne ale ked dam rychlosť tak od spodu ide ešte dobre ale jak dam pol plynu tak ju dusi a pri plnom už zas ide ? A pozeral som trysky volnobežna je 55 tak ako mabyť ale hlavna je 103 a ma byť 112 ale zas v manualy pre Jawu 634 bola pisana 115 tak by ma zaujmale že ake mate skusenosti s tymi tryskami a aka je najvhodnejšia.Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2017 1:04
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
A zaujmala by ma ešte dlžka ihly lebo k motorke som dostal 2 nahodená je dlhšia na 3 zareze pre zábeh lebo motor ma novu kluku,vybrusy,piesty lebo ked som ju dal 2 zarez išla ešte horšie, to sa už nebrala ani na od spodu.
 
 
Datum: 25. března 2017 1:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
U 472 je rozdíl mezi starým typem, kde bylo sání přes 2 díry v sedle a novějšími typy, kde se sálo jednou dírou. Tomu odpovídá jiné otryskování. Navíc každý motor chce něco jiného, nové filtry mají jiný odpor než ty staré apod. Dílenská příručka pro 472.5 píše HT 105 a jehlu 2. zářez od vršku. Příručka pro starý typ píše 112 a 2. pozice jehly z vršku. Na 634 nehleď, ta má jiný výfuk a sání. Moje 472.6 jezdí na 110 trysku a 3. pozici jehly z vršku. Se 105 to bylo lehce do chuda. Pokud to dělá zhruba uprostřed plynu, tak zkus změnit pozici jehly.
 
 
Datum: 24. března 2017 22:57
 
 
 
 
Jméno: radim_cz      IP: uživatel19057    
Zdravím, chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, že babetta 210 nevyřazuje (pořád se otáčí zadní kola i na ten nejnižší volnoběh). Babettu nejde ani tlačit protože zadní kolo je pořád v záběru. Spojky jsou nové a jsou správně složené. Dvojku to řadí úplně bez problému. Rozběhové spojky jsem i zkoušel zbrousit, vale pořád je to stejné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2017 14:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19058    
Nedávno jsme tu toto téma měli. Tohle by měla dělat ta samosvorná volnoběžka dvojky. Ale ta dělá jen to,že je stále zařazená dvojka. Pokud je zadní kolo v záběru i když běží motor na volnoběh a nebo je chcíplej tak za to mužou ty dvě vnější rozšlapový pakny. Je potřeba probrousit do kulata ten hliník zevnitř aby byly blíž k bubnu,funglovky tam maj takovej nálitek kterej způsobuje že nejsou úplně zatažený a škrtaj o buben při volnoběhu a babeta pak tzv "cuká" ... tobě asi rovnou jede... dost lidí to mylně řeší opilováním plochy paken... kdyby byla chyba v jedničkovejch rozběhovejch 3 paknách tak jedině že by se sekali a nebo byly křivý kolíky. Za 90% problémů s rozběhem a řazením babety totiž nemužou spojky,ale sto věcí okolo :-D
 
 
Datum: 23. března 2017 14:21
 
 
 
 
Jméno: payazz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám mokik stella na SPZkách, malý velký techničák atd. Chtěl bych to ale předělat na kartičku a platit povinné ručení na číslo rámu abych nemusel na technické kontroly. Jak mám v takovém případě postupovat? DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19055    
kondenzator na jawa 50/21 wk 71728g/v 250v 125°°c f4 moze byt je to zo skody 105????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2017 21:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel19070    
může!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 29. března 2017 21:21
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Draci, mam Problem se svym Fichtlem. KDyz se mi ho podari naslapnout tak bezi jen pod plynem. Jakmile mu uberu otacky (trochu plynem dolu) tak chcipne bez varovani ze sto na nulu proste jako kdyby mu dosel benzin. Celkem se drzi mozna tak pet az deste sekund. KDyz vyndam hned pote co chcipl svicku tak je mokra. Stezi jde pak znova naslapnout nekdy ani skrt. Fakt uz nevim cim to muze byt. Predstih a odtrh nastaven 1,6mm a 0,4mm. Karbos je vycisteni. Cestvej benzin danej. Jiskru hazi. Jehla je na 2. zarezu. Predem diky za odpoved. Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 7:10
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci, tak jsem to vyzkousel stema tryskama a nic. Zkousel jsem to nakopnout i se startovacim sprejem a ani skytnuti. Fakt zu nevim. Neco mi rika ze neco nesedi se zapalovanim. Predstih je dobrej. Jak poznam ze hazi jiskru i potom co je svicka uvnitr? Meril jsem nepeti pri nakopavani a dostanu Maximum 3,2 Voltu Vite nekdo jestli je to spravne nebo jestli to staci?
 
 
Datum: 23. srpna 2017 7:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19067    
Podle mě to máš klasicky ulitý. Dal bych hladinu níž,zkontroloval bych zda zavírá palivovej ventil a prošťoural bych volnoběžnej kanálek až k trysce. To nic nestojí a mužeš to udělat hned. Pak to co jsme psaly.
 
 
Datum: 28. března 2017 11:53
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky moc za rady. Zkusim to stema tryskama. Bohuzel to potrva pac nebydlim v CZ takze se jen tak kazdy dva mesice dosanu do Cech. Jeste jinak nejaky jiny napad co by to mohlo byt?? Diky moc
 
 
Datum: 28. března 2017 9:17
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to moc bohatý. Pokud je tedy vše vyčištěný a seřízený, tak je možný, že je špatná volnoběžná tryska. Sice je na ni napsáno 38, ale někdo před tebou ji mohl při čištění protáhnout drátkem a hned budeš mít místo 38 třeba 45 a to už je problém. Zkus koupit novou volnoběžnou trysku nebo je možnost koupit i tuningové trysky 32 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a 35 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html . Před pár roky jsem taky řešil bohatou směs, vše seřízený, karbec vyčištěnej jak mechanicky, tak i ultrazvukem, koupená i nová 38 tryska a pořád se motor olejval. Koupil jsem tedy obě 32 a 35 trysky a světe div se, motor se mi podařilo naladit. Do chladného počasí je dobrá ta 35 tryska a přes léto používám tu 32. Svíčka má nyní krásnou cihlovou barvu a motor i když je fest rozpálenej, tak stačí jen vrknout do plynu a hned je v otáčkách, dříve se zadusil a až pak se s neochotou dal vytočit... ;-)
 
 
Datum: 24. března 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovak je v pohode, lehoucky jako pirko. Hladinu porad kontroluju. Ta je dobra. No stoji na ni ze je to 38 tak nevim. Zkusim jeste jednou vyndat celej karbec a vycistit. A podivam se do toho vyfuku jak to tam vypada. Me zu fakt nic jineho nenapada.
 
 
Datum: 22. března 2017 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Pokud máš rámcově hodnoty odtrhů a předstihu v normě tak se to prostě ulejvá. Plovák je ok? Neni těžkej,neni v něm benzin? Nezadrhává? Tryska 38 je skutečně 38 ? Vzdušnik volnoběžnýho kanálu v karbecu je průchozí? Indučka by tady problémy dělat neměla ... moje zkušenost je taková,že je úplně jedno jestli je indučka z pařeza nebo ze škodovky ...
 
 
Datum: 22. března 2017 8:20
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladinu jsem seridil a zkousel jsem i nizsi. Zkousel jsem to i bez filtru. POrad to same. Trysky jsou tam 38 a 68. Dnes me trklo ze tam mam 8V civku (nebo aspon na ni stoji 8V). Je to problem? Uz jsem minuly rok na ni ale jezdil i kdyz nebezel poradne. Diky moc.
 
 
Datum: 21. března 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
seřiď hladinu v plovákovce, vyměň filtr sání a vyčisti vejfuk,,, co tam máš za trysky?
 
 
Datum: 21. března 2017 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jawa 50      IP: uživatel18671    
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli by šli papíry z pionýra typ 20 přepsat na Mustanga. Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2017 21:19
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdar lidi na mé jawě 250/353 začíná být hlučnější převodovka při řazení. v zimě jsem to měl taky a měl jsem olej pp90 tak jsem v zimě tam dal pp88 a přestalo to a na ten olej jsem ujel max 300km víc ne a zase je to hlučnější tak jestli tam zase nemám dát tu 90.. nevím poradte prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2017 19:38
 
 
 
 
Jméno: Chudys      E-mail:      IP: uživatel18382    
Čus draci. Mám doma Mosquito a už loni to byla divočina. Krátce - špatný starty. Hlavně když to dlouho stojí. Musel jsem to tlačit třeba 100m než to vubec začlo kuckat a chytat. Pak už vše bylo ok a třeba druhej den to na první nakopnutí chytlo. Jisrku dává super, svíčka je mokrá. Zkoušel jsem samozřejmě předstihy, odtrhy. Bohužel nemám stahovák na zapalování, abych se mrknul na gufero a pod. Jinak komprese je super. \\\\r\\\\nDruhá věc je, že když už to jezdilo tak strašně pomalu padaly otáčky. Lankem plynu to nebylo. Proto jsem měl spadeno na to gufero. Indukční civku jsem myslim jinou nezkoušel, ale nemyslím si že by za to mohla. \\\\r\\\\nMáte někdo nějakej nápad po čem jít? Víc hlav, víc ví. A přitom to pak jede fakt pěkně, když už to jede :-D \\\\r\\\\nChudys odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Vyčistil bych karbec a podival bych se na volnoběžnou trysku,zda v ní není třeba smítko,vlas atd to taky způsobuje vysokej volnoběh i to,že to nechce chytit. Pokud bude karbec ok tak to gufero. A muže bejt klidně od spojky...
 
 
Datum: 22. března 2017 8:29
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám takový problém. Při volnoběhu mě v motoru cosi praská, zde video na ukázku. Po přidání plynu to přestane ale pak po středním rozsahu otáček to zase začne až přestane fichtl táhnout. Dělá to jen když jedu, na stojánku když to vytočím tak to neudělá. Už jsem měnil kondík, svíčku, indukční cívku, svíčku, kladívka, karburátor,odtrh O,4 předstih 1,7. Motor je 1500 km po výbrusu (dělalo to i před výbrusem). Včera jsem měnil bronzové futro v ojničním oku, taky beze změn. Ojnice nemá žádnou radiální vůli vůči klice. Děkuji předem za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Co dolní ložisko na klice?! Mám takhle vytahanou kliku na zahradní fréze, a tohle to přesně dela.
 
 
Datum: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska jsou s vůli C3 primární řetěz vyměněn. Dělá to předstih, ale nemohu najít kompromis, když dám menší tak to přestane, ale netáhneto a když dám větší tak to začne dělat toto
 
 
Datum: 22. března 2017 17:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A co ložisko náboje řetězového kolečka na sekundáru ?
 
 
Datum: 22. března 2017 13:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Tak se něco zadírá. Primár ok? Lo6iska na klice jsou C3 ?
 
 
Datum: 22. března 2017 8:33
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano mám už je vyměněn, ale furt to neřeší problém
 
 
Datum: 20. března 2017 22:45
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš vytahaný řetěz ?
 
 
Datum: 20. března 2017 6:15
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.youtube.com/watch?v=hXCwFxLGU9I toto je správný odkaz
 
 
Datum: 19. března 2017 14:44
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://youtu.be/hXCwFxLGU9I tady je to video
 
 
Datum: 19. března 2017 10:05
 
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.04.2018 14:21:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu