www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě se chci zeptat když dělám sdružený výcvik na tři skupiny tak jestli platím jen jeden poplatek městu za všechny tři zkoušky nebo za každou zvlášť díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
platíš jeden poplatek to je 700,-Kč
 
 
Datum: 12. prosince 2014 11:51
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. dneska jsem koukal na spojku na Jawě 350/354 a zjistil sem že by potřebovalo vyměnit spojkové lamely .. No ale mám tu jednu věc na rozhodnutí .. 1) Je tu možnost koupě korkové lamely za 110Kč .. to se mi ale nechce moc dávat když jich tam je víc .. 2) je tu možnost koupě Ferodo lamely která je levnější .. ale v životě sem neměl v žádném stroji Ferodo lamelu tak se nechci unáhlit nějak .. Jak se chovají ty lamely? Za tepla za studena .. aby mi to tam taky alespoň chvilku vydrželo :-D Díky moc za rady! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17294    
znamímu ferodo lamela snesla take blbnutí že ohobloval uzubena kola od zubiu a spojce nic nebylo bylo to na parezu ...ferodo kor třeba z talina od písku proste drží ......možná až moc ale pokud si rozumnej tak super
 
 
Datum: 08. června 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Obecně bych řekl, že je ferodo lepší. Ať už co do záběru, tepelné odolnosti, životnosti...dávam ho do všech strojů.
 
 
Datum: 08. června 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: Fizzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec potřebuju poradit... Mám jawu 50/555 a mám neustálej problém se zapalováním, koupil sem i nový kladívko s kovadlinkou a problém přetrvává, jde o to že to seřídím, potom fichtl jede v pohodě. Ale po nějaké době cca 1hodina ježdění, tak začne fichtl vynechávát nejede plynule atd.. A zase to seřizovat, nevíte co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17296    
No já si právě myslim,že to muže dělat vylítaná klika....jak se mele v ložiskách tak se mění odtrh,proto jsem se na to ptal.... jak je tam vakl,tak to nenašteluješ....třeba je to chvíli ok,ale po chvílí už to zas střílí a vynechává...
 
 
Datum: 09. června 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
můj problém byl v tom že se mi strhl šroubek co drží kladívko nebo se taky pak oběhá závit v destičce
 
 
Datum: 08. června 2014 23:44
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15535    
Co a jak se na tom kladívku změní? Nedochází náhodou k nadměrnýmu opalování kontaktů (to by byl špatnej kondík)? Není to jen nečistotama mezi kontakty (např. od namazaný vačky)?
 
 
Datum: 08. června 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Fizzy      IP: uživatel17292    
Jasně mám to namazaný, a ten rotor zkusím vydělat, a podívat se, ale je to problém s kladívky, pokaždé je sešteluju a fichtl jede, zas na chvilku
 
 
Datum: 08. června 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando: 90% fichlatřů neví že se ten filc má vubec mazat.. pak se divějí že se jim furt ojebává pertinax na kladívku
 
 
Datum: 08. června 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17293    
Když sundáš zapalování a chytneš rotor/magneto tak je na místě nehne se a nebo se hejbe dovnitř-ven ?? Eventuelně máš namazanou plst co maže vačku? Nejde nasucho?
 
 
Datum: 08. června 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neprotáčí se ti rotor na klice? nebo vačka?
 
 
Datum: 08. června 2014 21:00
 
 
 
 
Jméno: radek26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, mám takový problém se Stadionem, ze spojky mi vyskákaly segerovky a ta jedna se dostala do motoru, nevíte jak ji mám vyndat ať nemusim půlit motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Povedlo se mi něco podobného. Motorku jsem dal na pravý bok, a při sundaném deklu jsem tam nalil naftu. Pak jsem zacpal ten přepouštěcí kanálek, zakvrdlal s tim, a seegrovka vyplula ven.
 
 
Datum: 08. června 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdar draci, když dám na fichtla drapáky (2,75x15 Mitas), tak to pojede hůř než na origo pneu ? Vím že budou mít větší odpor, ale bude rozdíl velký ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi chápeš, že to závisí především na povrchu vozovky...
 
 
Datum: 08. června 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: hellbobik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci chci se zeptat jak mam vyčistit nádrž u mustangu je to plné rzi ucpává se mi kohoutek a ostatni. dik za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,prvně to udělej mechanicky jak píšou v komentářích pode mnou, a potom takhle (komentář ze staršího příspěvku) taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
 
 
Datum: 08. června 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Já sem tam hodil tak cca 25 matiček (M8 a M10) a třepal sem nádrží než se rez obouchala. Trvalo to ale asi tak 3-4 hodiny.
 
 
Datum: 08. června 2014 16:21
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď si vezměš šutr a budeš s ní třepat a protřepeš ji nebo je na to takyy specialni pisek ale ja to delal normalne štěrkem
 
 
Datum: 08. června 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám dotaz na řidiče, zítra jdu ke zkouškám na auto. Potřebuji vědět: když jedu mimo obec normálně 90km/h po cestě s jedním jízdním pruhem pro daný směr jízdy a u okraje jede cyklista a na cestě je plná čára souvislá, ta se chci zeptat jestli toho cyklistu smím předjet nebo zda musím čekat na čáru přerušovanou. Jednou při výcviku jsem takovou situaci zažil a zpomaloval jsem a čekal na přerušovanou a instruktor mi nadal že nesmím náhle snižovat rychlost. ale někde jsem zas četl že za objetí přes plnou cyklsty ho při zkoužkách vyhodily díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 23:08
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aaha
 
 
Datum: 08. června 2014 23:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl je jednoduchý...dvojitá je přísnější :-) Z pohledu zákona to vypadá tak, že jednoduchou plnou můžeš přejet v případě, že objíždíš překážku, nebo v případě že vjíždíš na místo ležící mimo pozemní komunikaci a nebo z něj vyjíždíš. Dvojitou plnou čáru ale můžeš přejet pouze v případě objíždění překážky. Zpravidla je i přejetí dvojité plné čáry odměněno vyšší pokutou.
 
 
Datum: 08. června 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: tak mi řekni v čem je rozdíl mezi dvojitou plnou a jednoducou plnou?
 
 
Datum: 08. června 2014 22:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Správně ho předjet můžeš, pokud ho neohrozíš a pokud nepřejedeš čáru. Jinak pro dvojitou čáru neplatí stejné předpisy jako pro jednoduchou čáru.
 
 
Datum: 08. června 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
Co mám řidičák 12 let na káru,tak normálně cyklisty přrdjíždím i když je plná,samozřejmě spomalím,aby se nelekl a opatrně ho předjíždím.Něco jiného je traktor s vlekem,to si nerisknu.A taky něco jiného je rovný úsek a plná s cyklistou v ostré zatáčce.To radši počkám,než aby sme tam byli ve třech. Jinak sice to sem nepatří,ale když už se k tomuhle vyjadřuju,tak zbožnuju ty,co mě předjížděj když jedu na pincku a sme opravdu tři v jrdnom místě div mi neurve řídítka.Některý řidiče bych nejradši....
 
 
Datum: 08. června 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvojitá plná čára má stejné pravidla jako jedna plná čára. Platí pro ně stejné předpisy. Dvojitá plná čára rozděluje pouze vozovku na dva směry. (směr tam a směr zpět) :-)
 
 
Datum: 08. června 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: maxykobilka      E-mail:      IP: uživatel17290    
Cus, pokud je plna cara muzes predjizdet ale tak abys nevybocoval pres plnou caru a nohrozil cyklistu. Nehrozit znamena pocinat si tak abys nezpusobil skodu druhemu vozidlu. Tudiz pokud je pruh siroky 3m, v kterem jede pri pravem okraji cyklista tak nemuzes predjizdet protoze kdyby spadnul tak zhruba jeho vyska by byla do pulky pruhu tudiz ho nemuzes bezpecne predjet tak abys ho neohrozil. Pukud by byla sirka pruhu vetsi, do ktereho se vejdes ty z vozidlem se zachovalou bezpecnou vzdalenosti, tak predjizdet smis. Pokud bys mel 2plnou caru musis jet za cyklounem.
 
 
Datum: 08. června 2014 12:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8367    
Mám na motorce kotoučovou brzdu.Nevíte náhodou ci sní?Když se rozjíždím tak slyším jak kdyby dřela brzdová destička o kotouč.Jde to něak zabránit děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8367    
a křivý kotouč nevadí kdyš to škrtá jen trochu?
 
 
Datum: 09. června 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je křivý kotouč.
 
 
Datum: 08. června 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel8367    
ono to škrtá jem v jednom místě.
 
 
Datum: 08. června 2014 11:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Do jisté míry je to škrtání normální. Pro sichr ale můžeš brdič sundat a rozhýbat. Jestliže je to plovoucí třmen, tak rozhýbej pístky a očisti a namaž vedení brzdového třmenu. Pokud není plovoucí, tak pouze rozhýbej pístky. Před tím ale třmen pořádně vyčisti. Dej bacha, aby se nelámala brzdová hadička.
 
 
Datum: 08. června 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel17095    
ČAU DRACI BUDE TOHLE FUNGOVAT V čz 175/487 ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/50.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ne.
 
 
Datum: 08. června 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Jde i pozinkovaný díl nechat nachromovat ? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2014 23:25
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel17288    
ao jde to před jakymkoliv galvanickým povlakem se vše leští až a noví kov
 
 
Datum: 07. června 2014 23:25
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mám jawu 20 mám tam skřínku na bošák (3 polohoví) jak mam zapojit dráty jen abi to chcípalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawasaki21.rajce.idnes.cz/nastenka/#1922940_569242136500605_992601331_n.jpg tu máš schéma
 
 
Datum: 07. června 2014 18:55
 
 
 
 
Jméno: jawa pionýr      IP: uživatel14936    
čus draci mam problém pionýr mi při rozjíždění začne chcípat jako by neměl sílu se rozjet nedělá to po každý většinou je to ok když se to zahřeje čistil sem karburátor a nepomohlo to nemáte nějaký tip čím to může být benzín zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdar draku skontroluj si předstih a odtrh, potom koukni jestli máš funkční plovák tím šteluješ směs, a na jehle jsou 4 zářezi dej to na 2ze spoda to se mi taky stalo měl jsem špatně udělanou jehlu!!!
 
 
Datum: 09. června 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: hans175      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec potřeboval bych poradit mám čz 175 487 originál karbec mám bohatou směs černá svíčka hodně dýmu jehlu už sem posunul potřeboval bych vědět jak natočit šroubek bohatosti jinak mám zas opačný problém u sekačky mf 70 svíčka jemně bílá jede to jako drak spotřeba velice malá mám strach aby se to nezadřelo mažu 1 :30 je to jedna z prvních mf 70 takže je na ní jakýsi francouzký karbec se kterým si nevím rady .prosím jestli máte s takovou sekačkou zkušenosti poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
čau, zadej si sekačky MF 70 a máš tam i manuál.
 
 
Datum: 09. června 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Číza - 3/4 až 1 a 1/4 otáčky, čím více povolíš, tím chudší směs.
 
 
Datum: 08. června 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar na fichtlu májí být v krytu řeťezu nějaké vodící gumy ? popř:kde se dají sehnat ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2014 0:31
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
žádná guma tam nepatří leda že máš 350,tak tam jsou součástí krytu na řetěz!
 
 
Datum: 08. června 2014 0:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17287    
zamylset se třeba jest proč by měl řetěz v podstatě drhnout o nějaký gumy? neni to už ze základu kravina? jistě ano
 
 
Datum: 07. června 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
toš tady http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id261567.html mi píše že tam něco má být tak jak
 
 
Datum: 07. června 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
ne,nic
 
 
Datum: 07. června 2014 17:27
 
 
 
 
Jméno: konipas      E-mail:      IP: uživatel10415    
Cus draci, jakej proud dava pionyr? Víte nějaké hodnoty při otáčkách? Nemuzu to najit. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2014 18:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Tak třebas Vape dává i přes 20V a kope :-)
 
 
Datum: 11. června 2014 18:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
tohle než na tabulkových hodnotách zálěží spíš na síle magnetů v rotoru, na vzdálenosti pólových nástavců cívek od rotoru a v neposlední řadě taky na zátěži (neni to stabilizovanej zdroj, čili do zkratu to dá větší proud než třeba do žárovky stejného jmenovitého proudu). Hodnoty se můžou dost lišit, nejlepší bude to změřit ručkovym přístrojem..
 
 
Datum: 09. června 2014 0:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17285    
6v 20 w 6 v 30 w při maximalních otáčkách ....při přetočení je tam scod malinko víc ale bzučaku ani svetlum to ne vadí ptz napětí je jmenovitý ..tz okolo ....jinak jestli mas zapalko eště z pařeza a 05 nezapomen že k nemu patří eště tlumivka či její moderbní nahrada tzv omezovačem napětí......
 
 
Datum: 07. června 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17283    
dobry den,mam takovej problém s jawa 350-632.zacalo mi rachtat ve valcich,když se to trochu zahralo a hlane v nižších otáčkách když sem přidal plyn rachtani se zmirnilo,tak jsem sundal valce a v jednom z nich byla dost velika ryha,nechal jsem udelat vybrus a rachatni je stále stejne,klikovku jsem kontroloval,ale zda se v poho s minimalnima vůlema,nevite dekdo co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čus mám dotaz mám válec čistě po výbrusu (pio.) a mám najetých cca. 4-5L. a chcu se zeptat když svezu kámoše kterej váží přibližně 50kg. nezadře se to? už jsem to slyšel že se to někomu stalo. ale jinak tam mám rozetu 60z a kolečko 11z a táhne a sílu má pěknou. vše dodržuji ředím víc, nevytáčím (jen občas na zadních cestách když se to nedá tak někdy vytočím jedničku) a jezdím sám. děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to budeš ve dvou s kámošem prasit po poli za vesnicí s tím, že ani nevíš jak mažeš? Jasně, že můžeš... Fichtl je věrnej stroj, on to snese..
 
 
Datum: 09. června 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
vytáčet to nebudu a přes trojku nepojedu plným plynem akorád to budu brát zadníma cestama..
 
 
Datum: 08. června 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nebudeš přetěžovat motor, tak ano.
 
 
Datum: 08. června 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
fajn tak speciálně pro kolecko mažu 1:25... a můžu teda jezdit ve 2?
 
 
Datum: 08. června 2014 10:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nevíš, v jakém poměru mažeš, tak je asi bezpředmětné něco řešit.
 
 
Datum: 08. června 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
já i sám přes 3 nejezdím na plný kotel vždycky jen tak poloviční jinak mažu to ani sám nevím jak ale mám červený m2t a mažu to víc jak minule takže až je benzít tak akorád červený ak to nechám.. takže ve dvou normálně můžu?
 
 
Datum: 07. června 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec v pohodě mužete jezdit oba hlavně maž 1:25 a nejezdi dlouho na plný plyn
 
 
Datum: 07. června 2014 11:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FICHTLKRAMEK BUDE PRECHAZET NA > > PPL << SESA DAVA ZBOHEM CESKE POSTE,,,, KDO JE PRO PPL A KDO JE PROCESKOU POSTU? PISTE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
Než PPL, tak radši DPD, jinak k ceně, pokud budeš posílat vícero balíků a dupneš si, tak uměj s cenou jít dolu. Neuvažoval jsi o uložence?
 
 
Datum: 10. června 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošta, ty sr... z PPL mi většinu balíků nedoručej, musím furt lítat na depo, vždycky když už tam člověk udělá velkej bordel tak jeden balík příjde a pak zas nic, zlatá pošta tu mám aspoň jen 3km PPL depo 20km
 
 
Datum: 09. června 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PPL
 
 
Datum: 08. června 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
časově mi vyhovuje lépe pošta, nemusím na ně čekat doma
 
 
Datum: 08. června 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
Jsem pro poštu,nemám s nima zatim žádnej problem....PPL stejně patří pod DHL...
 
 
Datum: 07. června 2014 22:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Česká pošta, PPL nikdy, ona škrtá není pohárová, ale aspoň když nejsem doma tak si to na poště vyzvednu na PPL depo to mám 20km
 
 
Datum: 07. června 2014 22:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem za českou poštu. Sice si člověk počká ale má jistotu že když ho nezastihnou doma tak si balík vyzvedne na poště. A ohledně té dodací lhuty to taky nevidím tak černě. vím že něco budu dělat o víkendu tak hned v pondělí udělám objednávku a do pátku to musí dojít na 100% :-)
 
 
Datum: 07. června 2014 11:35
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
PPL jedině v kombnaci s českou poštou a vlastní možností výběru přepravce. Jinak samostatně je to špatný. Naco mi je PPL, když budu muset někomu stále vysvětlovat, že nejsem a nebudu doma a kam to tedy přivézt a být jako na drátkách? Na poště buď se zastihne balíček doma nebo až se jede na poštu, tak se vyzvedne. Shrnuto. pokud jeden přepravce, tak ČP. Pokud víc. tak ČP a PPL.
 
 
Datum: 07. června 2014 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
Pošta má být natolik zlikvidována,že se jí stát vzdá,bude převedena na právní formu akciové společnosti,pak samozřejmně ještě trochu vytunelována a následně s nejmenším možným kapitálem a v insolvenci odprodána nějaké německé společnosti. A pak už to půjde a bude prosperovat. Toto se má stát v horizontu několika let. To co se teď děje na poštách je jen začátek... paradox je,že je furt lepší jak všechny PPL ... já se éry ppl u fichtlkrámku dost bojim... z vlastní zkušenosti vim,že mlaďoší odtud kolikrát na balík zapomenou a ten třeba leží 2 týdny na poště,protože někdo třeba zapoměl,že jede na dovolenou... budou se vracet baliky protože ppl nemohl doručit a nebo se mu nechtělo...každý taky nezvedá cizí čísla... Seso je to tvoja volba,ale já bych do toho nešel ...
 
 
Datum: 07. června 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
já jsem víc pro českou poštu,ale lepší by bylo si vybrat mezi poštou a PPl
 
 
Datum: 07. června 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO TY VOL DRACI,,MAM V TOM HOKEJ,, CELOU DOBUD JEN posloucham NEGATIVa NA CESKOU POSTU, a tak konecne sem se rozhoupal a hlavne sem si na to musel najit cas abych vubec nad touto veci zacal jednat a najednou ceska posta je zlata,,, chtel jsem jeste uvazovat o geic, gls a dpd je pry katastrofa vuci zakaznikovy,,,,, jinak bych rekl ze ceska posta a ppl stejne zachazi s balika,, obalky jsou ok ale jak je balik tezky a nezpevneni izolackou a provazkem,tak se neni cemu divit,,,,, Jinak jak ridic priveze na depo neprevzaty balik, tak je za to s penezma sankciovany a tak proto vas ppl ridici uhaneji a vyhledavaji,, kazdopadne vecer dostanete meil ze balik dojde druhy den, v ten den dodani dostane SMS s infem v rozmezi dvou hodin kdy balik dojde do cile a hlavne cislo na ridice pro mozny telefonicky a SMS kontakt,,,,,,,,,, takze mam udelat referendum ohledne dorucovaci spolecnosti? kazdopadne kdyby bylo PLL takv nakupnim kosiku si budete moc vybrat s 150 vydejnich mist a pristi rok jich bude 1000 mist,,, to je asi tak vse u PPPL,, ale to nejdulezitejsi, dnes podam a zitra vas ridic nahani,, coz u posty je na 50%
 
 
Datum: 07. června 2014 6:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Taky nemám rád nahánění dopravcema jako PPL, DPD apod.
 
 
Datum: 06. června 2014 22:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
presne ja sem za ceskou postu radsi jit na poszu kdykoliv nez pak nahanet nekde pplku
 
 
Datum: 06. června 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
česká pošta jednoznačně... taky nesnáším nahání PPLkáře... a to že to u české pošty trvá dýl mi ani tak nevadí... hlavně že jsi si to můžu vyzvednout na poště odpoledne nebo až jsem doma...
 
 
Datum: 06. června 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
já bych osobně zůstal u české pošty (nebo na výběr - co si kdo přeje),tyhle dopravní společnosti vždy dojedou, když nejsem doma ale ve škole
 
 
Datum: 06. června 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten samý názor, zůstal bych u České pošty. Když tě doma nezastihnou, můžeš si to vyzvednout během pár dní na poště, což je super. Nahánět se někde s řidičem PPL... jsou konce světa, kam se jim ani nehce jezdit (Jo, bohužel zrovna můj případ :-), taky jezdí mimo smluvený časy. Dražší budou o nějakou tu desetikorunu, to někoho zabolí, kór u malých zásilek.
 
 
Datum: 06. června 2014 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
Právě že vim. Nejlepší je v tomhle směru DPD,s těma sme v práci neměli za 4 roky jedinej problém. Geis je katastrofa,PPL je na tom trochu líp a pošta devastuje vesměs jen větší krabice od 15kg - taky by mi nebavilo se s tim tahat,ale je a PPLkáře to zjevně naprosto s*re...a tak to taky vypadá... jejich boj ...
 
 
Datum: 06. června 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Mě vyhovuje č.p. ale je mi to celkem jedno.
 
 
Datum: 06. června 2014 18:46
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě jsem pro PPL nesnáším kladenskou pobočku české pošty!!! ps:stando víš jak Česká pošta zachází s balíky?
 
 
Datum: 06. června 2014 18:19
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel17281    
za mě rozhodně česká pošta. PPL bych dal jako možnost na výběr. PPL je draší a když si obědnám balík za pár šupů tak mě to vyjde na pěknej majlant, na pošťáky jsem zvyklej že přijedou ve skoro stejnou dobu a když nejsem doma tak zajdu na poštu. Nahánět tyhle přepravní společnosti když nevěděj kde bydlim to je umění
 
 
Datum: 06. června 2014 16:20
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
víc jsem pro č.p. balík si můžu vzít kdykoliv a jak píše standa když jsem ve škole a přivezou to ráno tak pak je shánění, volání atd... a nestojí ta PPL víc jak č.p.?
 
 
Datum: 06. června 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
Mě spíše vyhovuje způsob doručování poštou,protože přes den jsem nezastihnutelný a nahánění PPL,Geis,DPD atd přímo nesnášim,ale přizpůsobim se samozřejmně většině. Dotaz pro Sesu : Jsi si vědom jak PPL zachází s balíky? Víš jak se nakládá kamion? Tvůj důvod odklonu od pošty plně chápu ...
 
 
Datum: 06. června 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
PPL
 
 
Datum: 06. června 2014 15:15
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel16049    
Ahoj draci, poskladal jsem motor na fichtla, a jde težce otocit spojkovym a retezovym kolečekem, myslíte že to je v porádku? Predem dekuju, vsechny věci pekne zapadly do drážek v kartru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel13452    
U jednoho z prvních motorů co jsem dělal se mi stalo že po složení se mi dokonce blokovalo kolo na volnoběch ale jakmile jsem to poprvé nastartoval a zozjel se tak si to opravdu sedlo a pak už to bylo v pohodě ale to byla spíše náhoda a zbytečný risk za mě rozebrat nebo alespoň povolit šrouby udělat mezeru mezi kartery a zkusit jestli se to toči vše jak má.
 
 
Datum: 07. června 2014 14:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
Když složíš motor bez primáru tak se musí převodovka volně točit na všechny kvalty ať točíš sekundárem a nebo spojkovym košem. Taktéž klika bez gufer se musí otáčet sáhnutím prstu bez odporu. Jestli ne,je někde problém - znova rozebrat,vyřešit... neexistuje "že si to snad sedne" - to je kravina největší ...
 
 
Datum: 06. června 2014 16:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17279    
no jestli ti vše zapadlo volne do karteru a ne do ložisek znamená to že ložiska jsou v karterech volně??? to mužou mít taky takovou vuli že se ti muže spříčit převodvka jmenovite hřídele .... ložiska si dal nova? a těsko soudit jestli je to jen odpor tesne na hranicvi kdy se to zabehne či už se ti tam neco seká musíš selským rozumem docílit 100 pro vysledku
 
 
Datum: 06. června 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Čau,přestala mi jet babetta 210,v podstatě z ničeho nic přestala startovat,když už chytne,jde strašně špatně/vynechává.Po přidání plynu se nic nestane a jen se hltí a většinou po chvilce chcípne.Na volnoběh jakštakš jde ale po chvilce stejně chcípne.Má dost slabou jiskru.Vyčistil jsem komplet palivovou soustavu,karbec,kohout,nádrž-vše dokonale čisté a ikdyž stříknu benzín přímo pod svíčku,nepomůže-palivový systém bych vyloučil.Moped je v podstatě nový,najeto pár set kilometrů-uloženka.V zapalování jsem se zatím tedy nevrtal.Bohužel nějaký hloupý člověk předemnou se snažil nastavit délku kabelu od indučky a tak ho střihl a přimotal k němu delší kus.Bohužel se jedná o model novější babetty s cívkou zalitou a tudíž bez možnosti výměny kabelu.Podívejte se prosím na fotky a zkuste mi poradit jestli to může být na závadu.Díky. http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Babetta-civka#050620146509.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17295    
Tak teď koukám že se dělaly tři druhy zapalovacích pólů takže moje rady ohledně měření jsou víceméně k ničemu ale i tak to změř a změř i odpor vinutí toho pólu. Kdyby to vykazovalo stejný hodnoty tak to gytem nahradit pujde (standard má mít okolo 220Ohmů), pokud tam bude lítat něco jinýho tak jedině sehnat někoho se stejným zapalováním a porovnat hodnoty, příp. prohodit jednotky atd. a pak holt sehnat správnou jednotku nebo vyměnit za gyt i se zapalovacím pólem pro gyt.
 
 
Datum: 09. června 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Dik,zítra to proměřím a dám info.Když by teda byla špatná ta indukční cívka s tyristorem,můžu ji nahradit tím GYTem?
 
 
Datum: 08. června 2014 23:18
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17289    
červenej, od čidla by měl jít žlutej, snáz se to asi měří přímo na statoru, je to ta cívka co má na sobě ještě izolaci, ostatní jsou silnějším drátem bez
 
 
Datum: 08. června 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Ok,no já to nějak zkusím ale bohužel na té indučce nejsou popsané vývody,nevíš jakou má ten vývod G barvu? Díky
 
 
Datum: 08. června 2014 11:04
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17286    
Jak jsem psal předevčírem, okolo 100V za běhu a při startu asi 80V střídavejch proti kostře. Pokud to bude dávat málo i naprázdno (při odpojeným zápalku) tak je to spíš vadnej stator.
 
 
Datum: 07. června 2014 23:06
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Ne to ne,kolik má dávat,příp.jak ho změřím?:-D
 
 
Datum: 07. června 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17286    
A měřil jsi kolik dává ten stator?
 
 
Datum: 07. června 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Jo to bude ono,to ukostření přes kabel je tu zjednodušené ukostřením přes šroubky.Udělal jsem nejaké fotky,měl jsem pár let zpátky babettu r.v.1995 se stejným typem indukční cívky a bylo to tam uděláno taky tak že tyristor je součástí cívky.U obou je úplně stejný typ statoru.Zkusím sehnat celou tuto černou cívku jinou.Podle mě totiž odešel tyristor.Případně pak teda koupit tyristor GYT který by to měl nahradit. http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Babetta-civka/#050620146510.jpg
 
 
Datum: 07. června 2014 14:10
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17282    
Aha, vím že taková jednotka existuje ale ještě jsem jí neviděl (ten jeden vývod navíc je kostra která bude u tvýho asi přes montážní otvor). Vyfoť ji a taky stator.
 
 
Datum: 07. června 2014 11:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Jo aha,no tuhle věc jsem našel,ale já tam mám teda vzhledově uplně jinou.Hlavně ta moje cívka má 2 vývody kdežto tahle 3,tak nevím,nejradši bych to vyměnil z jiné babetty.
 
 
Datum: 06. června 2014 23:46
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17282    
zápalko s integrovanou cívkou maj i tady :-) viz. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html
 
 
Datum: 06. června 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel17277    
Díky,svíčky jsem jiné zkoušel,nic.Ještě dneska vyzkouším tu fajfku ale moc tomu nedávám.Kabely mají oba cca.stejné průřezy.Spíš bych to viděl na zničenou tu celou černou cívku.Nevíte kde by šla kdyžtak sehnat?Nikde na netu jsem jí nenašel.
 
 
Datum: 06. června 2014 13:38
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15518    
Vezmi měřák na střídavý napětí s rozsahem aspoň na 200V, připoj to na G a kostru a pokud tam při volnoběhu bude míň jak 100V tak je v háji vinutí nebo tyristorko. Další možnost je vadná koncovka na kabelu ke svíčce, někdy bejvá v háji odpor v ní (pokud tam je).
 
 
Datum: 05. června 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Čau, svíčku jsi zkoušel jinou? Ten kabel jestli nemá zrovna nějaký hodně malý průřez tak by neměl vadit. Ale jako v elektrice je plno možností proč to nejede :-)
 
 
Datum: 05. června 2014 22:01
 
<  130  131  132  133  134  135  136  137  138  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 13:49:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu