www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  133  134  135  136  137  138  139  140  141  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdravím, nevíte někdo, kde se dají sehnat bílé lemy na pneumatiky pionýra? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17189    
skuz monty jawa
 
 
Datum: 13. května 2014 23:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka23      IP: uživatel1434    
zdravim, mám dotaz, když dojedu s fichtlem domu, hodím ho bna stojánek tak začne něco kapat z výfuku, jě to černé ale olej to není odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když pojedeš na delší trasu tak by se ti to mělo vypálit ve výfuku. Když jedeš krátkou trasu tak ti z toho bude kapat bordel. Zbývá to jenom dobře zatěsnit šnůrou.
 
 
Datum: 13. května 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Taky mě to dělá..
 
 
Datum: 13. května 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, je to zpusobené nedokonalým spalováním u dvoutaktních motorů, je to olej z benzínem, u fichtla normální
 
 
Datum: 13. května 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel17185    
Zdravím, mám dotaz na ty kteří mají standovu úpravu válce. Jak byste srovnali výkon luxusní sériovky pionýra 50ccm vs výkon standova válce v 60ccm. Pár válců jsem si už udělal ale zatím vše v původním vrtání a tak mě zajímá jestli to navýšení obsahu jde poznát na výkonu. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noi trošku jsem do toho výfuku šáhnul, ale jen malinko :-D
 
 
Datum: 16. května 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
taky bych mel zajem videt fotky valce :-D
 
 
Datum: 15. května 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17193    
Pablos - obvykle všechno na origo vejfuku jede max 85 a víc ani ťuk...ale Marek má ten vejfuk trochu pošťouranej :-D a poved se mu abnormálně dobrej motor .
 
 
Datum: 15. května 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17193    
Franto teď jsem všechno hotový vyslal do světa. Mám tu teď jeden na úpravu maximum ze seriovky. Budu to dělat v horizontu 10 dní. Už to jeden borec měřil. Byla to verze Klasik kross . S ne moc naladěnym výfukem tam bylo naměřeno na ne moc kalibrované brzdě s nějakým tabulkovým J výkon 6,8HP v 7850 ot/min a +/- 6,5Nm v rozmezí 6900-7250 ot/min ...dle popisu to jede jak čert i s výfukem mustang a origo karbecem. Pošlu ti fotky před výbrusem. Pro tebe to nebude žádnej zázrak a já to vim. Ale funguje to...a je to velmi variabilní :-D
 
 
Datum: 15. května 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ani mě to hlava nebere, prostě tenhle. válec a celkově motor se prostě povedl
 
 
Datum: 13. května 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
marquee tak na sériovém výfuku 90 to je celkem mazec mě sériový výfuk nechtěl pustit přes 85km/h
 
 
Datum: 13. května 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen pro info.... ta 20ka chodí 90 na sériovým výfuku i karburátoru jen přetryskováno, je to prostě úlet.
 
 
Datum: 13. května 2014 21:25
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Jinak pro mustang 23, také jsem nejprve neměl valný průběh u rezonančího výfuku měl jsem tam výletovku 16mm délky 20 cm a nemělo to žádnou špičku. Nakonec jsem se dostal k délce 32cm a vrch to má neskutečný. Ale s rezonančím výfukem jsem taky musel otevřít sání a přetryskovat karburátor.
 
 
Datum: 13. května 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: Pablos      IP: uživatel16820    
Dík za rady, zase jsem o něco chytřejší. Jinak zatím můj nejlepší válec co jsem udělal mi jede 90km/h s odladěným původním karburátorem a rezonančním výfukem. Ale nemá to žáden spodek. Proto jsem si myslel jestli by to 60ccm nevyřešilo no :-)
 
 
Datum: 13. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franto Standa dělá hlavně klasické dvoukanály, ale odvádí krásně čistou a přesnou práci, všechno ruční práce a fakt moc hezký už na pohled. Pro kluky co nechtějí moc utrácet za rychlý převodovky a další díly fakt ideální, jeho válec mám má svojí cestovní 20ce a když ti řeknu že s rychlým 3q a 12z kolečkem chodí i 90 a viděl jsi že nejsem žádná lehká váha. Samozřejmě tvoje "vyrostla" jede jinak ale to už je zas závodní válec a v motoru všechno jinak...... To je masakr.....
 
 
Datum: 13. května 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
MYslim ze neni potrebovat dal zvysovat vykon , kterej by seriovej motor akorat poskodil a zvysil spotrebu, tahly upravy jsou hlavne o kompromisech
 
 
Datum: 13. května 2014 19:30
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel13006    
Ale ne, tak jsem to nemyslel. Standovo válec jsem nikdy neviděl, takže nevím co v něm je. Ale zajímalo by mě to, někdy bych se rád kouknul. Prostě čistě z praktickýho hlediska, jestli by to nešlo ještě maličko polepšit. Stejným způsobem vznikal i 4-kanál, že se vzal válec se známýma parametrama, a udělal trochu up-grade. Prostě maličko ho popohnat, a současně zachovat ty dobré prvky které v tom válci byly.
 
 
Datum: 13. května 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
asi tak , myslim ze za ty penize co stoji uprava se dostanes laborovanim na podobnou uroven , ovsem chce to cas a urcitej vztah k veci , jako zacatecnik bych to resil urcite koupi valce od stejskala , myslim tu cstovní upravu protoze nevyzaduje zadny vvetso doladovani , podle toho co sem videl na jeho videich muj valec toci vic a ma i vetsi vykon , ale ten prubeh neni tak kvalitni a prizpusobenej oroginalni prevodovce , ktera uplne zabiji potencial otevreni. Mit tak rychlou prevodovku tak bych mohl pouzit rezonancni vyfuk a jezdich v pasmu 9-11 tis. otacek a to by byl velkej mazec , ale spis na zavody nez na cestovani .
 
 
Datum: 13. května 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fando, ale ty jsi uplně jiná liga, to se nedá s ničím srovnávat :-D, Standa na druhou stranu dělá válce, který celkem snadno naladí i méně zkušení kluci a jezdí to suprově i na seriových komponentech, prostě pro běžné ježdění a začínající ladiče super potenciál. ;-)
 
 
Datum: 13. května 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: F K Racing      E-mail:      IP: uživatel13006    
Standovo válec jsem nikdy neviděl. Dělám si svoje válce a nestěžuju si, stejně tak lidi co je jezděj. Když chci krouťák tak prostě nasměruju kanály.
 
 
Datum: 13. května 2014 18:07
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
s originalnim vyfukem to nebude takovy , kdyz sme to porovnavali tak sem zkousel na ten valec asi 5 vyfuku a nakonec si i sam jeden vyrobil , bohuzel ani jeden z nich nemel slusny prubeh , možná za to mohla i delka kolene , ale vysledkem bylo to , ze sem se vatil zpatky k originalnimu vyfuku a kolenu , pricemz zustal spodek a motor jede paradne v horni tretine otacek , z 12 koleckem se ted max. pohybuje kolem 85 kmh radarových
 
 
Datum: 13. května 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17187    
z kopce jde všechno
 
 
Datum: 13. května 2014 15:55
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pardon blbě počítám... na 67km/h s 13z kolečkem vychází 10000ot i tak ..... :-)
 
 
Datum: 13. května 2014 14:46
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang23: ty chceš říct že točíš na dvojku 10500-11000 se seriovým výfukem???
 
 
Datum: 13. května 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel15205    
Dělal sem si upravu valce sám a je to celkem sranda , vezmes pilnik a zacnes pomalu zvetsovat saci a vyfukovej kanal danym směrem , je to sice dlouhej procej metodou : jede to lip a ted uz ne , ale vysledkem je ze ti fichtl jede na dvojku stejne rychle jako pred tim na trojku a s originalnim vyfukem to ma i spodek
 
 
Datum: 13. května 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele Standovy válce jedou a jedou super. Standa prostě ví co dělá. Jinak co se týká obsahu, tak ti můžu říct, že úprava válce je znatelně víc poznat než samotné navýšení obsahu. 60ccm bych spíš volil u válce kterej bych nechtěl moc točit a chtěl tam mít odspodu pěknej krouťák. Však on se ti Standa ozve sám
 
 
Datum: 13. května 2014 13:40
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14645    
Zdravim, co mam očekavat od seriovyho mustanga do kterýho dám 100 oktanovej benzín? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17186    
nic krom toho že premiovej benzín vby v sobe neměl mít byolích a přez zimu ti nerezne nadrž což u95 naturalu nemusí být pravda
 
 
Datum: 13. května 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
vůbec nic jednou jsem to pro prdel zkoušel a nic akorát se mi zdálo že to malinko líp chytá ale mě to stejně chytá na kop
 
 
Datum: 13. května 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak říká Standa, když to tam jenom naleješ tak to pojede hůř
 
 
Datum: 13. května 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17184    
Vyšší cenu za pohoný hmoty ... možná to pojede trochu hůř,ale to k tomu patří ....
 
 
Datum: 13. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: kadr76 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skládám motor Stadion S22 v motoru za jízdy v plném záběru vyskakuje dvojka, ozubená kola jsou v pořádku (přesuvné a 1.stupeň), výměna za úplně nová, pružina řazení úplně nová stále dvojka vyskakuje vizuálně je vše v pořádku a neopotřebované při skládání nic nevázne. Máte někdo nějaký nápad? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
možná máš moc napnutý lanko řazení
 
 
Datum: 13. května 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: jawasssss      IP: uživatel16252    
zdravím, v nejbližší době hodlám lakovat pio, a chtěl bych použit syntetický email značky VITON. Máte už někdo s touto hmotou zkušenosti? Podle teho co tam píši by měla být velice dobrá. Dělal jste tím už někdo a jaký byl výsledek? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to dvousložkový akrylátový autolak. Přidává se do něj tužidlo a ředidlo. To, co máš na mysli ty, je vodový jednosložkový akrylát - obecně vzato barva na dřevo. Ten akrylát ve spreji je na trochu jiné bázi, nicméně to je vhodné spíše na menší opravy laku. Pro tebe je nejlepší zajít do specializované prodejny s autolaky, kde si necháš namíchat akrylátový autolak. Počítej ale s trochu vyšší cenou, já platim tušim 150kč/ decka. Je to ale prakticky to nejlepší, co můžeš sehnat.
 
 
Datum: 13. května 2014 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel16252    
akrylátový autolaky co jsem se díval jsou dycky jen ve spreji. Když jsem se díval po plechovkách, tak vždycky akrylátová píšou že vodouředitelná, což mi příjde ještě éně kvalitní. Jednou jsem takovou akrylátovou vodou ředitelnou cosi dělal a za půl roku to zrezavělo. tak prosím Co to teda přesně je za druh barvy co se nou renovují motorky, auta atd?
 
 
Datum: 13. května 2014 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obojí je tak zhruba stejné kvality, prostě obyč synťák. Záleží, jak moc kvalitní lak chceš. Tahle barva po pár letech vyšisuje, zmatní, není moc odolná vůči chemii atd. Prostě klasické neduhy synťáku. Tohle jsou barvy na plot, není to autolak. Jestli to máš na nějaké běžné ježdění, tak ti to řekněme bude stačit. Jestli renovuješ, tak jdi do akrylátového autolaku.
 
 
Datum: 13. května 2014 18:25
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
http://www.barvyrus.cz/barvy-na-drevo/emaily/redidlove/vrchni/su-2013-8141-cervena-rybizova-0-7kg-v/ . Myslíte že je to lepší oproti klasickýmu univerzální vrchní syntetecké lesklé barvě od colorlaku, nebo myslíte že colorlak je dobrý?
 
 
Datum: 13. května 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Pošli mi nějaký odkaz na konkrétní výrobek.
 
 
Datum: 13. května 2014 15:23
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci chci se zeptat chci jit na fichtl cup na terlicko 31.5. muzu ridit pincka kdyz mam 13 a je tam napsane ze neni potreba ridicak? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Na spoustě závodu chtějí mít potvrzení rodičů, že můžeš jet, pokud ti ještě nebylo 15...
 
 
Datum: 13. května 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak dik za odpoved :-(
 
 
Datum: 13. května 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
A co se zeptat přímo pořadatelů?
 
 
Datum: 13. května 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám dotaz na ty co se pohybují delší dobu v ladění motorů. Četl sem forum na motorkářích o olejích do 2t. Někteří nadavají na M2T někteří si ho zase vychvalují. Tak jak to vlastně je ? Děda dává M2T do motorovky křovináku a nepříde mi že by to tomu motoru ublížilo. Takže kde je pravda ? Lepší draší nebo stači M2T např pro čz 477.rnDíky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kenadys      E-mail:      IP: uživatel17411    
Mě M2T bohatě stačí do mý jawy21 a jezdí sice mi kamarád říkal že málo maže ale já jsem sním spokojený.
 
 
Datum: 14. července 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michale špatně čteš, já nemám olej s ricinem, ale ricin do směsi přidávám sám. Jinak kvůli vůni ti opravdu není :-D
 
 
Datum: 14. května 2014 6:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
Marquee co mas za olej s ricinem je pravda ze to po tom hezky voni?
 
 
Datum: 13. května 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17184    
Hele M2T s API TC bohatě stačí do všeho českýho,ta norma API TC posunula m2t úplně někam jinam... leju to do všeho co mam doma a je mi to putna ... co jsem měl motory po GO a po repasích tak sem jezdil oleje polosyntetický i pak lepší minerály jako třeba Motul 100,TSF (tenkrát to byl ještě minerál) a do upravenýho fichtla jsem pral Motul 700,ale teď jednotně tankuju do 20L kanystru,naředim asi 1:35(no jak mi ujede ruka) s tim lepšim m2t a leju to do péráka,do pařeza,do fichtla a někdy i do motorovky... zatim jsem neraf ani lehce upravenýho pio co točí k 8000 ot/min ... ale M2T s API TB či TA bych nenalil do ničeho,to je sračka všech sraček... ono stejnak jsou to recykláty sraček,ikdyž fa Mogul se dnes snaží ty oleje dostat někam jinam než kde byly a tvrdí,že jsou to už kvalitní oleje,vylepšený technologie a bla bla .... takže těžko říct ... pokud nelžou ,tak rozdíl mezi dnešním M2T s API TC a třeba nějakým minerálním Castrolem je barva a cena :-D Tak si udělej obrázek jakej chceš.... důležitý je,dávat do benzínu dvoutaktní olej v dostatečnym poměru.... tě pic
 
 
Datum: 13. května 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak že v původních strojích mažu TSF a nový nebo upravený motory plnou Syntetikou s příměsí 3-5% ricinu :-D
 
 
Datum: 13. května 2014 6:36
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele asi tak TSF je dobrá volba, prostě zlatej střed. Plnou syntetiku bych do toho nelil pokud to nemáš po GO. Dost se stává že po použití plný syntetiky se rozpustí staré karbonové usazeniny a prostě to zadřeš na klice, TSF ty srágory rozpouští taky, ale pěkně pomalu. Časem to motor krásně vyčistí. A cena je víc než příznivá.
 
 
Datum: 13. května 2014 6:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ani mi tak nejde o to jak to maže , protože ve většině strojích mám stejně motory před smrtí , ale o to že z M2T jsou všude kolem výfuku sračky,vejfuk na babetě tetka prošťouchávala každej tejden když nemohla dojet domů,byl ucpanej hroudou z karbonu od M2T.Dám olej kterej je asi o 50,- dražší (stejně ten litr mám na půl roku) a dál to neřeším a nemusím čistit výfuk
 
 
Datum: 12. května 2014 21:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No M2t do těhlech stroju stačí bohatě si myslím taky jsou na tohle stavěný :-) ale jestly si koupíš o 4pětky dražší olej tak třeba budeš mít lepší pocit :-)
 
 
Datum: 12. května 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dlouho jsem jezdil na mogul TSF, teď jezdim na nějakej červenej Castrol minerální. Bohužel doby, kdy jsem na dvoutaktu dával přes 10 000km za sezonu už jsou asi pryč, takže nemam přesný přehled, co přesně teď frčí.
 
 
Datum: 12. května 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaký minerál ? Já zajíždím píst na 477 M2T 1:40 a po 100 km už de v poho přiměrěnou dobu na plno. Píst sem dával protože někdo předemnou udělal výbrus a dal píst opačně takže asi každý zná následky. :-D
 
 
Datum: 12. května 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto téma je zapovězené, ještě nikdy ho nikdo nevyřešil, a ani nikdy nevyřeší. Co člověk, to názor. Motory se řekněme nikomu nepřidírají ani na M2T, ani na plnej synťák. Každýmu to takhle jezdí zaručeně už 50000km bez poruchy. Jedni argumentují, že ty motory byly dělány na M2T, jiní argumentují tím, že dnes existují lepší oleje, tak proč používat M2T. Takže nečekej jednoznačnou odpověď. Na tohle ani jednoznačná odpověď neexistuje. Obě strany mají neprůstřelné argumenty, obě strany se pokud možno na konci debaty pohádají, a pak si stejně každý jezdí na to svoje :-D A já 477 mažu kvalitnim minerálem v poměru 1:50 a po prdeli......
 
 
Datum: 12. května 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to M2T má specifikaci API TC tak už by to nějak mazat mělo, ale osobně si radši pár desítek korun připlatím za lepší olej... já totiž musím nějak umazat speciála takže jezdím Motul 800 (500,- 1L) a liju do do všeho... třeba jen když si míchám do PETky benzín do ČZ tak dám nějakou polosyntetiku která se mi doma válí z dob kdy jsem se tím snažil mazat speciála a moc jsem nepochodil...
 
 
Datum: 12. května 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chtel bych pomoct z jednou veci na Pionyru.Kdyz je muj fechtl chladny chytne na kop ale kdyz je zahraty tak jenom skitne a nic a ja nevim co s tym nekdo rika ze je to zahratym zapalovanim ktere pak dela min proudu a pak svicka haze mensi jiskru a jini zase rykaji ze je to karburatorem poradte me prosim jak to kdyztak seridit aby to chitalo za tepla svicku tam mam n15c v karbecu je hlavni tryska 72 a novy plovak a plisek motor po GO nova je aj elektrika a este mna napadlo dat tam 4bodovu svicku a vypodlozit ju podlozkama na svicky aby to pri mensim prudu lip zapalilo tak dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17186    
přečti si navod za tela fíka naklonit na stranu karburace ...pomáhá to hodne a teměr bez namahy
 
 
Datum: 13. května 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zajímavá móda do originál fichtla dávat 72 trysku... Moc tomu nerozumím.
 
 
Datum: 13. května 2014 11:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Za tepla to chytne vždycky, stačí podržet plnej plyn a pořádně se opřít do startovačky. Když je jóóóó hodně rozžhavenej tak chytne až na druhý kop. ;-) Čtyřbodová svíčka není hovadina, ale zbytečnost. A kdo si myslí že čtyřbodová svíčka má dělat 4 jiskry najednou nemá pravdu. Na vícebodových svíčkách přeskočí také pouze jedna jiskra. Jediný rozdíl je v tom, že přeskočí na elektrodě kde je to "fyzikálně nejvhodnější" pro jiskru. Stejně to přidá maximálně na životnosti svíčky...takže zbytečnost.
 
 
Datum: 13. května 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za prvé zahod trisku 72 a dej tam origo.. motor se ti za tepla uchcává a proto nechytá... 4 bodová svíčka je hovadina.. zapalovací cívka neni tak výkonná aby dokázala udělat 4 kvalitní jiskry.. jinak řečeno.. s tou 4 bodovkou to bude ještě horší
 
 
Datum: 12. května 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: silvio      E-mail:      IP: uživatel17180    
prosím o radu, při našlápnutí se ozve cvaknutí, start. páka povyleze a zůstane zablokovaná, po demontáži jsem zjistil, že start. segment je v pořádku, péro také, hřídel vypadá také Ok.V otvoru pro hřídel jsem našel kousek kovového úlomku. Závada se stále opakuje, neví někdo čím to může být ? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozebrat a vyzkoušet ve svěráku na sucho, at vidis co delá startovací kolečko a co ti dělá ta startovací hřídel. Musí ti to zabírat přesně zuby na sebe. At máš startovací segment přesně na startovací kolečko. Když to bude zabírat polovinou ozubení dělá to bordel.
 
 
Datum: 13. května 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdravím, budu stříkat plechy na Jawa 20 a chtěl bych si na něj dát odstín ral 5015. Chci se zeptat jestli mi bude stačit plechovka s 0,6L barvy na dvě vrstvy nátěru? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 10:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17184    
Sehnat se nedá.... já syntetiku vypálil bufikem tak,že ukápli šroubováky na poličce :-D :-D
 
 
Datum: 13. května 2014 10:25
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
když jsme u tech barev. Tak budu taky lakovat, ale chci to přesně origo i druhem barvy. Vím že se fichtli dělali syntetickým vypalovaným emailem. Ale chci se zeptat zda ta vypalovaná syntetika jde koupit a jak se sní pracuje. díky
 
 
Datum: 12. května 2014 21:53
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
záleží jak umíš stříkat a jak si to namíchat já dělal 21 a měl jsem 0,75L modrý a 0,5L bílé vše syntetikou 2vrstvy a něco ještě zbylo na opravy
 
 
Datum: 12. května 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně... akrylátu sem měl asi 0,7l a nalakoval sem tim celou 555 dvěma vrstvama... teď sem lakoval 21 a měl jsem dvě barvy, od každý 0,75l a zbylo mi dohromady tak 150ml... jinak to bylo taky dvěma vrstvama... jestli to teda budeš dělat klasickou syntetikou, tak pochybuju, že ti to vyjde...
 
 
Datum: 12. května 2014 19:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Akrylu stačí v pohodě 0,6l barvy + ředidlo a tužidlo a naleješ to bohatě i ze vnitř :-)
 
 
Datum: 12. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jakou barvou, kdo to bude stříkat, a jak to máš připravený (myslím podklad), ale já jsem 2dcl šedý a 2dcl červený nastříkal celou dvacítku a ještě mi zbylo. Ovšem měl jsem akrylát.
 
 
Datum: 12. května 2014 6:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17178    
Dle mě ne... lakovali jsme něco jednou barvou a něco druhou a od každý se spotřebovalo cca 0,5 L a to nakonec byly některý dutiny stříkaný jen jednou,jinak zbytek 2x ...
 
 
Datum: 12. května 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
dotaz pro CHONGA : Prosimte jaky je zapojeni tohohle regulatoru ? http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif Na 12V a GND pripojim baterku a na ACC drat z dobijeni nebo naopak ? Mam to na fichtla s baterkou.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
V zapojení bych také D1 dal na větší proud, správně by měla být na více jak 25A :-)
 
 
Datum: 15. května 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Tohle zapojení na vstupu nemá usměrňovací můstek, protože na mém mustangu sbírám napětí ze čtyř pólů (cívek). Zkrátka každou cívku, která má oddělený uzemněný drátek(odpojím ho od kostry), připojím k můstkovému usměrňovači (graetz) a všechny výstupy můstků paralelně spojím, přičemž minus výstup pochopitelně ukostřím a plus výstup pošlu na zmíněné rego. Jako usměrňovací diody do graetze používám shottky diody, nejméně na 7.5A. Teoreticky stačí na 2 až 3A, ale pokud by výstup šel do zkartu, póly dají až 6A ve zkratu.
 
 
Datum: 15. května 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
usměrněný výstup z dobijení na 12V a baterka na ACC..
 
 
Datum: 11. května 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
zdravím, chci se zeptat jestli neznáte nějaké typy (jako značka model) vysavačů, které by měly i vyfukovací konec, na něchož se dá připojit potrubí. Potřebuji to totiž na lakování stříkací pistolí s připojením na vysavač. Mám jen takovou pistol. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
ted sem doma nasel etu 7400 a ma vyfuk byla nefukčni ale ted sem ju za hodku zprovoznil -spatne uhliky a zanesena a ma ted opravdu slusny fuk takze to tim zkusim
 
 
Datum: 12. května 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel17181    
Hezkej fichtlík. Tak to máš asi už nějakou vylepšenou, s tou co jsem měl já bych takového výsledku nikdy nedocílil. Určitě to jde líp, kamarád si stříkal 250 panelku a to měl jen malej 24l kompresor a pistoli ze sady ke kompresoru z baumaxu a výsledek byl opravdu moc pěknej.
 
 
Datum: 12. května 2014 13:44
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
NO toto už právě neni první věc co lakuji. Vysavačem sem už toho lakoval hodně. No ale výsledek zas tak katastrofální nebyl posudte sami: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/%2C%2CP/ Já jsem to míval napojené na etu 401, ale ta se pokazila, tak proto to řeším. No je sice pravda že jsem si stym musel vyhrát jak hrom abych dostal alespon takový výsledek. takže říkáte že kompresorem a klasickou pistolí to de líp?
 
 
Datum: 12. května 2014 12:16
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel17181    
Jj jak píše Pepa, měli jsme také od ety, ale jak se ten model přesně jmenoval už netuším. Když jsem si koupil svého prvního pionýra, tak jsem ho touto sestavou stříkal :-D Nechci tě nijak odrazovat, ale výsledek byl nic moc ( i kůra na pomeranči je proti tomu hladká ). Nevím jaké máš na to finance, ale věř, že pokud by jsi vzal do ruky štětec nebo váleček, tak výsledek bude o 100% lepší než tou pistolí na vysavač. Raději než shánět vysavač, bych hledal někoho kdo mi půjčí kompresor i s pistolí, po případě si pistoli koupil obyčejnou v Obi.
 
 
Datum: 12. května 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Přes vysavač to bylo takový nijaký. Prostě to blbě rozprašovalo. Nad otvor jsme dávali míček na pinec a pak jsme vysávali. Při stříkaní barvy to bylo s příměsí prachu.
 
 
Datum: 12. května 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
tvl prostě si puč kompresor stahni regulator tlaku na co nejmí a nejak do te trofeje co maš za pistoli nacpyy hadici
 
 
Datum: 12. května 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
možná se mi válí n pudě eta co byla jak 40 kylový žluty koště
 
 
Datum: 12. května 2014 7:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
prababička měla takovej , jmenoval se Jupiter :-D
 
 
Datum: 11. května 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: kopec10      E-mail:      IP: uživatel4193    
Zdar borci, ještě bych se chtěl zeptat... čz 477 "nechtěně" byli oba kontakty uhlíků ukostřeny... odpálilo mi to relé a peklo vodiče... nedobíjí ale s nabitou baterkou jede krásně... myslíte, že bude stačit vyměnit jen relé aby dobíjela nebo to mohlo i spálit vinutí? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 23:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jestli bylo dynamo ve zkratu už od rozběhu motoru (ne až sepnutím relé), pak by to mohlo přežít. Zjistíš to snadno proměřením ohmetrem. Pokud bude rotorové vinutí v pořádku, pak by to s novým relé mělo dobijet..
 
 
Datum: 11. května 2014 23:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Jestli jede krásně, tak by vyměnit relé mohlo stačit. Ideální by bylo to proměřit, jestli dynamo dává proud.
 
 
Datum: 11. května 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar právě opravuju kamarádovi babettu a bohužel se v ní někdo už hrabal a nalisoval tam kliku do ložiska nakřivo takže postupem času se klika vybrousila že má vůli na ložisku a ne zrovna málo myslíte si že kdybych jí na to ložisko přilepil lepidlem na ložiska že by to něco vydrželo ? novou kupovat nechce tak bud tohle nebo budu hold muset sehnat nákou jetou nebo jestli máte jinej nápad tak sem s ním odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tak je to ubrouseny o 0,15 mm no nic jinyho me nenapada tak snad to alespon nakej cas vydrzi
 
 
Datum: 12. května 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strašně záleží jak a jak moc je to vymačkaný a co od toho očekáváš, ale rozhodně to není uplně ideální řešení
 
 
Datum: 12. května 2014 6:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já bych tomu moc nevěřil
 
 
Datum: 11. května 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, jo normálně to přilep bude to držet
 
 
Datum: 11. května 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, může mi někdo prosím poradit, kde sehnat hliníkovou koncovku výfuku na JAWu 350/638 viz foto: http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/nastenka#2014-05-1116.31.32.jpg ? Nebo esi by ji někdo měl doma navíc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
pravdepodobne podomacky vysustružená štandardne sa takto nemontovali mal to i brat
 
 
Datum: 13. května 2014 23:47
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU draci potřebuji poradit tady je obrazek ----> http://jawa.maweb.eu/wp-content/uploads/2013/02/Jawa220.100.jpg a potřeboval bych vědět jake to jjsou bravy ta červena a bíla dikes :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Zkus kontaktovat majitele jestli to ví http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=41524&act=info&scr=228 , ale budeš se muset na motorkářích zaregistrovat.
 
 
Datum: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a jake jsou origo barvy na pionyra ty cervene dik
 
 
Datum: 11. května 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takovou otázku ti může zodpovědět jenom autor renovace. ;-)
 
 
Datum: 11. května 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec opravoval sem motor.ted je pio složene měl sem ho i nastartovanej ale pálí jakoby ob jedno protočení takže jako hrčí ale nejede a nebo zdechne a to ho musim rožduchat, předtím to šlo nakopnout na poprve a s elektrikou sem nic nedelal svičku sem měl novou předstih sem šteloval snad desetkrát .... nenapadá vás čím by to ještě bylo? benzín tam jde svíčka je mokrá a hdyž zkouším jiskru tak hazi ok .dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dal jsi všude těsnění? Sedí ti hlava na válci? :-D
 
 
Datum: 21. května 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to sundal:-D ale všechno sem to dal zase zpatky a pošteloval předstih jak má byt
 
 
Datum: 17. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceZetak: tak největší machři umí udělat GO motoru skrz výfuk :-D
 
 
Datum: 13. května 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi při půlení motoru nesundával zapalování?
 
 
Datum: 12. května 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pulil sem motor ale se zapalovanim ani s karbecem sem nic nedelal a pred tim to chytlo na prvni šlapnuti
 
 
Datum: 12. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by bylo dobrý říct co jsi s tím dělal než to přestalo vrčet
 
 
Datum: 12. května 2014 6:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
hledal bych chybu ve směsi než v jiskře..
 
 
Datum: 11. května 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
To může byt cokoliv! Může byt třeba slabá jiskra (zkrat nebo špatná cívka)
 
 
Datum: 11. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: kopec10      E-mail:      IP: uživatel4193    
Zdarec borci, chcu se zeptat... Mám čz 477 a nedobíjí mi. Regulátor napětí měl slepený kontakty, chvíli se mi přepalovali dráty než sem ty kontakty rozpojil a očistil. Teď mi svítí kontrolka dobíjení pořád aj když motor běží. když zkusím sepnout kontakty tak taky nedobíjí ani tak... nevíte co mám změřit? co by mohlo být špatnýho? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, já měl taky hodně problému s dobíjením, jelikož jezdím s ČZ docela dlouhé cesty, tak jsem se rozhodl investovat do relé od AEV, nebavilo mě pořád opravovat dobíjecí soustavu. Neříkám že originál relé není spolehlivé, ale to AEV nabíjí prostě lépe. Jestli máš nějakou kačku navíc tak si ho kup :-)
 
 
Datum: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
stáhni si dílenskou příručku relé nebo Dočkala a relé podle něj seřiď ( http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ). Základem jsou neolámaný uhlíky, čistej komutátor a vše správně zapojený, více třeba tady: http://www.cezeta487.ic.cz/navody_el_zarizeni.php
 
 
Datum: 11. května 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Zdravim draci chci si koupit Elektronické relé AEV na svoji panelku 559 bez blinkrů, ale nevím výkonnostně jaké. Jestli 100W nebo 60W, které jsem našel na jedné stránce s ND na jawy. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ano, kup relé s takovou ukostřenou polaritou, jaká ti vyhovuje, dynamo se dá snadno přepólovat. K regulátoru dostaneš detailní návod jak přepólování provést i jak regulátor zapojit.
 
 
Datum: 11. května 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
aha takže: moje motorka byla provozovaná s + pólem na kostře a teď když si koupím relé, které má - musím tedy vzít a přepólovat dynamo a na baterce ukostřit - chápu to správně ne ?
 
 
Datum: 11. května 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
 
 
Datum: 11. května 2014 13:54
 
 
 
 
Jméno: karll      IP: uživatel15063    
Původně tam bylo jednocívkové origo relé. To ale bohužel přestalo fungovat. Dynamo mám 45W. Žárovky tam mám, ty co byly psané v manuálu. Silnější tam nedávám.
 
 
Datum: 11. května 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
Jaké máš původní relé a dynamo? Pokud je to 45W, tak kup 45W. Pokud máš silnější 55,75W (relé krabička) tak kup silnější aev. Můžeš klidně dát na 45W dynamo 100W relé, ale když přesáhneš dlouhodobě odběr dynama -silné žárovky (45W), tak dynamo spálíš.Proto nejlép koupit watáž takovou, která je na dynamu.
 
 
Datum: 11. května 2014 12:57
 
<  133  134  135  136  137  138  139  140  141  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.09.2019 12:07:08 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu