www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel16929    
Zdar lidi, řešil už někdo funkční bzučák při zapnutých světlech?(samozřejmě na fichtlovi bez baterky). Popřípadě jak. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Chong, jako asi nejchytřejší elektirkář co tady jsi, by jsi spíš mohl nahodit nějaký nápad, né si tu ze mě dělat srandu. Příště si poradím sám, takže díky hoši za vaše vyčerpávající odpovědi!
 
 
Datum: 02. června 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Stando, jsi pěkně protivný když tohle říkáš, každý ví že na obojí dohromady tam není šťáva, ale moje otázka zněla jak toto řešit(nerad bych přidával další cívku) nikoliv že bych se ptal jak je to možné, jakožto elektrikářovi tohle vůbec nemusíš říkat...
 
 
Datum: 02. června 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi 555 troubí i se světlama.Ale v noci netroubím.radši
 
 
Datum: 26. května 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Víš třebas se ptá protože vývoj se nedá zastavit... tak kdyby za tu dobu se něco v kabelech nezměnilo :-)
 
 
Datum: 26. května 2014 8:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17224    
Eletrika na pio byla v 60.letech vyřešena tak,že buď svítíš a nebo troubíš,na oboje dohromady tam prostě neni šťáva. Co je na tom nepochopitelnýho v 21.století,v době kdy už umí všichni číst,psát i počítat a všichni jsou chytřejší jak opice ??
 
 
Datum: 24. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
jo je dost variant ja to treba vyresil tak ze jsem si hral tak dlouho s membranou az zacal fungovat dost lidi tam davaj klakson z babetty to funguje no a nebo si nech nekde nabudit rotor ale moc lidi to nedela
 
 
Datum: 22. května 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel17197    
Zdravim,predelavam jsem kostru z jawa 23 mustang na Čz 90 cross a jelikoz jsem se jeste s timto motorem nesetkal,tak nak si nwm rady.No proste,chitne na 2-3 naslapnuti, ale jakmile se chytne tak se toci moc do otacek, (ale ne do plnejch) a nwm co s tim a nereaguje to ani na to kdyz steluju karbec.muzu si s otackama hrat jak chci a stejne to drzi furt stejny otacky.Prosíím poradte mi, mam to tu už 1mesíc a uz bych to rad projel.Cetl jsem ze CZ 90 cross meli prezdivku motorova pila na dvou kolech.Tak chci videt ajk to lita.DIKY ZA KAZDOU POMOCT BUDU VDECNY:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Asi si to odněkud saje faleš. (na fíkovi my to sálo pod válcem a když jesm zastavil tak to jelo tak na půl plynu)
 
 
Datum: 22. května 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: hihi21      IP: uživatel17063    
zdar draci mam na fichtlu menší problém když pustim benál tak během chvíle se mi naplní plováková komora benálem a všude to začne vytýkat.Plovákovou jehlu mám dotáhlou na doraz a plíšek plováku mám taky dotáhlej na maximum podaťe díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď ti nefunguje plovák, nebo ventil plovákovky..
 
 
Datum: 23. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: Astratix      IP: uživatel16213    
Ahoj, Ahoj, podívej se, jestli nemáš utopenej plovák, musí plavat, když ho máš dole a je v něm benzim, tak ti to bude vytíkat, ten plovák musí plavat a být nahoře ;-)
 
 
Datum: 22. května 2014 21:02
 
 
 
 
Jméno: hihi21      IP: uživatel17063    
zkusil jsem to a jde sám od sebe a navíc je novej takže by měl bejt OKA
 
 
Datum: 22. května 2014 15:02
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17197    
Zdarek draku,Hele zkus vyšroubovat ten pouštec benzinu pod plyškem a az ho bdues mit vyndanej, zkus jesli ten tuflik co je uprostred jesli jde z volna nebo jesli jde z tuha,musi jit sam od sebe.Taky se mi to u flicka stalo ze se mi zasekaval dole a poustelo to furt benzin.
 
 
Datum: 22. května 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel11517    
Dobrý den rád bych se zeptal proč my nejede má jawa 20 děkuji za každou pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože je to rozbitý.. Maníku, jak daleko jsi s návodem k obsluze?
 
 
Datum: 23. května 2014 14:08
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Odpověď ve stejném duchu jako otázka: Musíš do pionýra nalít benzín. On na vzduch nejezdí! Snad si nemůžeš myslet, že každý tady umí věštit z koule, aby zjistil co vubéc ten tvůj pionýr má za problém. Sundej svíčku- pokud hází jiskru a je suchá, vyčisti karburátor, kohout a vše kudy teče benzín. Pokud je svička mokrá a hází jiskru, tak seřídit odtrh předstih podle návodů, kterých je na netu požehnaně. Když nehází jiskru, tak indučka, kondenzátor, cívka. Anebo ti spadl řetěz a proto to nejede... Bohužel v dnešní době (nepočítám, že máš víc jak 15 let, protože to by si jistě nenapsal takový dotaz) je jednodušší zaptat se na netu než zapojit mozkové závity, popřípadě si přečíst návod k použití.
 
 
Datum: 22. května 2014 13:25
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17221    
svíčka nedává jiskru,nejde tam benzín,špatně seřízené zapalování,slabá komprese može ti to někde podfukovat, vyzkopušej a uvidíš,takto je to moc obecné,mohl bys nějak lépe popsat ten problém? takto ti asi nikdo nic víc neřekne...:-(
 
 
Datum: 22. května 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: tom123      IP: uživatel17063    
zdar draci chci se zeptat na poměr míchání benzínu do fichtla prý se má mazat 1:33.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano tohle je správný mazací poměr pro seriového pionýra
 
 
Datum: 22. května 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: Pawol      IP: uživatel17015    
Zdarec,chtěl bych se zeptat když jsem udělal fatální chybu a zapojil jsem baterii na 639 opačně ale baterie je ok mašina svítí troubí ale když jsem ji zkoušel nakopnout tak nešla.Nehází mi jiskru hledal jsem pojistku nebo něco ale nenašel jsem nic..nevíte co bych měl zkontrolovat Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 8:20
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
pls a nevite este nekdo jaky je rozdil radiciho automatu u 23 a 555, popřípadě co se stane kdyz ho tam namontuju (555)??? diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
od, děkuji za odpověď
 
 
Datum: 22. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty automaty jsou jiný, je to daný jinou šířkou převodovky (karterů) poznáš je snadno, automat na 23 má ty boční západky přivařené mimo tu plechovou nosnou desku a 555 vč. 05 je má na tom plechu navařené tak, že s plechem přesně lícují, to je právě kvůli zvětšenému chodu pro širší převodovku 20/21/23, jinak oba automaty mají jinak široký aretační jazýček, který ti do karterů zapadá
 
 
Datum: 22. května 2014 7:31
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau mate nekdo zkusenost s timhle produktem http://www.rvs-tec.cz/ docela by mne zajimalo jestli to funguje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco jako tv products pro důchodce :-D
 
 
Datum: 24. května 2014 0:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Píčovina.
 
 
Datum: 21. května 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
lidi pls poradte jak poznam ze z radiciho automatu vyskočila pružinka??? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdar jestli ti vyskočila pružinka tak to nepude řadit mě se to taky stalo a musel jsem půlit motor tak jsem dal nový pružinky jsou 2 a funguje to bez problémů
 
 
Datum: 23. května 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Muf      IP: uživatel1553    
Čaute draci, mám malý dotaz mám JAWU mustang 23A a mám na zadu drapák a motor se mi strašně přehřívá (ale zavařený není) poraďte prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: Muf      IP: uživatel1553    
No tak ujedu nějak 3km a když dojedu tak to sálá jak prase :/
 
 
Datum: 22. května 2014 16:35
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čemu říkáš strašně přehřívá???
 
 
Datum: 22. května 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat čím muže být to že když jedu na 1ničku a mám plnej kotel tak mi to hrozně cuká a když se pomalu rozjíždím na jedničku tak to najednou začne chrčet a nic to nedělá jako by tam byl neutrál. Předem díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak to rozděláš uvidíš co bude potřeba... kolečka do převodovky,možná něco jinýho .. těžko to tak určit.
 
 
Datum: 22. května 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to mi je jasný že to budu muset rozdělat ale jak to opravit ? Co si na to mám připravit krom mé psychiky a věcí na pulení motoru ? :-D
 
 
Datum: 22. května 2014 6:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdělat motor a opravit.. co jiné s tím jako chceš dělat? mužeš to i zapálit.. já bych to při nervu rozmlátil nejtěžším předmětem co bych našel :-)
 
 
Datum: 21. května 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co s tím když to dělá jen jednička ?
 
 
Datum: 21. května 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydrbaná převodovka
 
 
Datum: 21. května 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Zdravím Draci! Potřeboval bych poradit, namontoval jsem nový karburátor z Pionýra na 551 Jawetu, ale i když mám jehlu úplně dole, je to hodně bohatý a uchlastá se to během chvilky, popř. hned jak dám plnej plyn. Co s tím? Mám shánět menší hl. trysku, nebo něco jiného? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17218    
Díky Draci za vaše rady a připomínky. Už to jede a myslím, že to nebude zlé, už na 1. Je cítit nárůst výkonu. Ještě se v tom trochu poštourám, jen škoda, že kůli každýmu prdu musím vyndat ven válec
 
 
Datum: 22. května 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: Opyčák      E-mail:      IP: uživatel17219    
ad1: filtr zatím žádnej, ale vím, že bude nutnej. Musím pohledat něco co by se tam vešlo. ad2: Vím, že je tam rozdíl v sacích kanálech (cca 1mm na každou stranu) udělal jsem si náběhy, rozteče příruby válce je shodná. Je fakt, že dostat ho dovnitř je zákrok pro gynekologa, ale je tam. A to, že tam nepatří, na S11 je tento karbec běžně k vidění na závodech, bez velkých úprav takže jsem viděl, že to funguje, ale samozřejmě přít se nebudu. Ten originál dává málo směsy, zkoušel jsem i karbec z pily, ale na to je v sacím kanálu malej podtlak (musel bych to navrtat pod zapalováním), jakmile se to ohřeje přestane se čerpat benzín a je konec, ale točky naprázdno velice slušný.
 
 
Datum: 22. května 2014 14:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17220    
Hlavním problémem bude ta skutečnost,že na jawetu jde karburátor max tak 12-14mm (malej sací kanál) a karbec z pio má 17mm - tzn.je velkej.....mužeš nakoupit sady trysek za tisíce,ale nevyladíš to. Tenhle karbec tam nepatří a nepojede to s nim. Eventuelně by tam mohl jít dobastlit karbec z pařeza,ale nevim,jak moc je tam místa,vim že je to u jawety mizerný s prostorem okolo motoru.... to je stejnej problém jak když tady kluk bastlil karbec z pio na babetu .... to prostě nejde ....
 
 
Datum: 22. května 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tam máš za filtr??
 
 
Datum: 22. května 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Opycák      E-mail:      IP: uživatel17219    
Jo koukal, i jsem to naštudoval na netu, hladina lícovala s vrškem plováku (viz. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html). Tak jsem ještě trochu přihnul ten plíšek a dnes odpol. budu pokračovat. Napadá Tě ještě něco?
 
 
Datum: 22. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a na hladinu jsi se koukal???
 
 
Datum: 22. května 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
Zdravím všechny mam problem s nalezin nd dilu na jawa dandy 50 protože sem ji zdedil ale je v dezolatnim stavu ale chci si ji opravit :-) ale hlavne shanim na ni karburator a spojku+ všechny lanka tak předem dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
no ješte jsem uvažovl že bych tam dal karbec amla 19 tak nevim co je lepši jestli ten dellorto co je na skutry a dražši nebo ten amal ?
 
 
Datum: 22. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9266    
takže ten delorto tam vleze v poho nebo budu muset delat nejakou přirubu a jak sem pochopil to natryskovani tak musim skoušet vic trysek než to bude ok že ? :-D
 
 
Datum: 22. května 2014 13:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hele s dílama na dandy je docela problém, ale třeba karburátor tam můžěš napasovat dellorto 19mm, když to dobře natryskuješ poletí to jako drak
 
 
Datum: 22. května 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: manetak      IP: uživatel13546    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_spojky2.html Bude pasovat do 175/477? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ano.
 
 
Datum: 21. května 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel10810    
ahoj, chtěl bych se zeptat mám dvourychlostní babetu a když jsem jel do kopce měla mi tendenci vyskakovat spojka jako by se tam hodil neutrál a začlo to hrozně hlučet. Tak jsem vydělal čelisti dal tam nové těsnící kroužky a čelisti a když jsem ji zkoušel tak mi babeta jela jenom na jedničku vůbec se tam nehodila dvojka. Tak jsem opravil ty staré čelisti a dal je tam zpátky a když jedu do kopce tak se mi nechce přeřadit z dvojky na jedničku. Nevíte prosím někdo jak bych to měl vyřešit jak se starýma nebo novýma čelistmi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
Podla mňa to bude voľnobežka-predlohový hriadel :-) ...
 
 
Datum: 22. května 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17214    
Ahoj draci.jestli jste někdo jezdil 24hodinovku na fichtlu v Nové pace tak víte že letos se to tam nekoná.Našli se jiní organizátoři a letos se to pojede na trati v Dolním Bousově.pro ty kteří o tom neví odkaz : http://fichtl.motocrosscup.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
Zdár draci, chcel by som sa opytať ake krúžky na tento piest http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_39_25_14cep_tuning.html ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: Daiwo      IP: uživatel17213    
prosim ťa daj mi link na ten obchod asi som ta moc nepochopil... :-)
 
 
Datum: 22. května 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17215    
1,5mm slabé s bočním zámkem. Sesa nabízí buďto chromované (tuning.chrom) a nebo lepší litina (piston ring). Výběr je na tobě.
 
 
Datum: 20. května 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Zdravim draci,asi to je blbej dotaz ale stejnak se zeptám :-) .. Koukal jsem na http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html ; samozřejmě jsem koukal i na ty potřebné úpravy .. Ve fotkách na shopu je ta spínací skříňka na tý masce pio bez takovýho toho černýho plíšku,kterej lze vidět v tom odkazu.. Je to součástí tý sady? Nebo nedrželo by to i bez toho ? a je potřeba nějáko zvětšovat ten otvor na tom plechu toho světlometu? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Super,díky moc :-)
 
 
Datum: 20. května 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten držák sem k tomu nedostal mám to a bez toho to drží dobře. Ne žádný upravy dělat nemusíš akorád budeš to chcípat na druhou stranu :-)
 
 
Datum: 20. května 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: Robinn      IP: uživatel14172    
Zdarec draci ... mám problém u mé jawy 21 ,která je rok po renovaci když jedu tak do 45km/h vše v pohodě ale když jedu 50 a víc začne se strácet výkon a spomalovat a do kopce je to uplne v riti musi mna jedničku a trochu to zase rojez gufera na klice jsou uplně nová ale děláto pořád dál...děkuji za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
Zdarec, lidi, nevíte někdo prosím, jak poznám nefunkční či nějak poškozený řadící automat? koupil sem ho v Brně na výstavišti a nechtěl bych do motoru namontovat nefunkční řadící automat. Nevíte někdo jak to poznat? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky koukni zda není ohnutý a taky koukni na pružinku jestli nevskočila nebo není prasklá a taky zuby aby nebyly oběhaný
 
 
Datum: 21. května 2014 11:23
 
 
 
 
Jméno: lukas1997      IP: uživatel17211    
OK, děkuji za odpověď
 
 
Datum: 20. května 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Poznáš to tak že ho namontuješ do motoru bez klikovky, složíš motor jen tak nanečisto a zkusíš to. Co víc radit?
 
 
Datum: 20. května 2014 17:09
 
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.04.2024 14:30:41 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu