www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapy,je tu někdo v okolí Klatovy,Domažlice? Nemám s kým vyjíždět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky,ale nikdo blízko,škoda
 
 
Datum: 13. března 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19043    
Podiv se na facebook jawa 50 s tp jestli se tam někdo vůbec přihlásil mělo by to k tomu sloužit
 
 
Datum: 11. března 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj lidi. Neznáte nějakou dílnu kolem Liberce, kde by dělali renovace, G. O. na Jawách atd. Kdysi jsem "renovoval" Jawu 21 po technické stránce to nedopadlo zrovna slavně a teď nemám absolutně čas znovu půlit motor, přetěsnit to tmelem, vyřešit vůli v hlavě řízení a křivý kola... Doufám, že to tady někdo nebude brát jako reklamu, když mi sem napíšete na někoho kontakty, ale kdyžtak pište na mail, měl by být zobrazenej u dotazu. Nic ve zlém, ale nechci to dávat někomu, kdo si prostě jen doma opravil pár fichtlů a koho vůbec neznám, bez papíru a bez záruky, že tu motorku ještě někdy v životě uvidím :-(. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2017 15:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19042    
Zdar. Nebyl by problém to udělat. Jsem ovšem z kladenska. Kdybys přecejenom potřeboval tak se ozvi.
 
 
Datum: 10. března 2017 15:46
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar draci, máte někdo na pio hliníkové ráfky ? Ty moje doluhujou a budu je měnit za nové, připadjí v uvahu i ty hliníkáče .... originální stroj to zcela nebude :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2017 19:31
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,prosím o info,koupil jsem si Jawa 21,a má otázka zní,jak zjistím jestli už byl dělanej výbrus,a kolik výbrusu může bejt,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moc díky za info,
 
 
Datum: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19038    
Zdar. Šuplérou změříš průměr válce uvnitř, 38mm = bez výbrusu. 38,25 = 1.výbrus , 38,50 = 2.výbrus a tak dál. Výbrusů se dá udělat spousta ;-) V krajnim případě 16 .... jsou písty až do vrtání 41,75mm ... se zvyšujícím se vrtáním je třeba prokrouhnout i větší díru do hlavy. To že byl na válci nedávno dělán výbrus poznáš tak že jsou ve vložce vybroušené takové jemné šroubovice . jak když je to do spirály poškrábaný. Standa
 
 
Datum: 08. března 2017 9:36
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19028    
Ahoj, mam dva dotazy na pionyra a jizdu ve dvou. Jednak jsem nove osadil VAPE zapalovani a ted v navodu koukam, ze maximalni teplota okolnich kovovych soucasti kolem te casti co jde do bloku je +90C. To si myslim ze kdyz potahne ve dvou trochu dyl do kopce urcite bude vic. Takze to asi uvarime. A druhej dotaz se tyka zadnich tlumicu. Vymenil jsem zadni pneumatiku za Mitas silnicni vzorek. Je to mustang a s pritelkyni si zadni tlumice bohuzel sednou natolik, ze v dirach brousime blatnik. Nemuzu prijit na to cim to je, protoze se starym plastem to rek bych nedelalo. Bud tam mam kolo sikmo nebo je treba moc vepredu/vzadu cili je kratkej/dlouhej retez anebo je to tim, ze je ten novej plast vetsi? Vzorek ma stejnej co mel a na tlumicich jsou ty gumovy spaliky, ale sednem na to dva a v kazdy dire vezmem o blatnik. Takze tam je neco blbe anebo uz je holt moc tezka :-( Fakt to neumim najit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19037    
Vape jízdou ve dvou neutavíš,toho se neboj. Vydrží hodně. Taví se v motorech který točej nad 10000ot/min a nemaj odvětranej dekl. Když jedu se ženou někam na rybnik tak občas drncáme na doraz taky. Gumy mam ContiGo a tlumiče origo J21. Protože je to j21 tak nedřeme nic,ale u mustanga je to klasika. To jedině dát vymezovací 5cm kostky mezi rám a tlumič aby se to zvedlo - a nebo delší tlumiče na simsona. Sjetý vzorek muže udělat klidně 0,5cm rozdílu proti novýmu takže ti novej dřít muže. Když jsme na mustangu jezdili ve třech tak jsme dřeli blatnik na každý nerovnosti až ty blatniky byly zevnitř modrofialový a zezhora se loupala barva :-D
 
 
Datum: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj. Chtěl bych se zeptat, jestli když budu tlačit Pincka na silnici (bez papírů, bez značky) tak jestli mi můžou něco (poli)cajti udělat? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel18895    
Jo můžeš
 
 
Datum: 12. dubna 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ho naložíš na dvoukolák tak ti 100% nic neudělaj...
 
 
Datum: 10. března 2017 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Aha. Bez značky ani tlačit. Mužeš na něm jezdit po dvorku a koukat se na něj v garáži.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Tlačit mužeš. Jezdit ne.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:26
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Fichtl-maniaci! Chtěl bych se zeptat na volnoběh. Utáhnul jsem šroubek volnoběhu, ale nijak to nepomohlo. Pořád to chcípá. Asi 20let se na něm nic nedělalo. Co mám udělat aby fungoval? dík mám 5021sport odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2017 17:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
zkontroluj šoupátko, jestli není otlačené od šroubku , kterým se seřizuje volnoběh
 
 
Datum: 11. března 2017 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Vyčistit karbec. Někde na sesa-moto je celá příručka. Doporučuji přečíst a stahnout. Najdeš tam víceméně odpověď na vše.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:25
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Zdravím, mám dotaz na znalce. Od jakého roku se dělal pionýr 20,21 s dvoukroužkovým pístem? Byly originál vůbec dvokroužkový? Nebo je to většinou až teď po výbrusech? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      IP: uživatel13294    
20 rok 77 a byl tříkruh
 
 
Datum: 19. října 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19039    
Ono to bylo asi v roce 74 nebo 75
 
 
Datum: 08. března 2017 17:34
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ok, díky :-)
 
 
Datum: 07. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19036    
Jasně že jsou.
 
 
Datum: 06. března 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Jasně, díky. Šlo mi spíš ale o ty původní. Jestli jsou teda oba jak 3k, tak 2k originál úplně zevnitř stejný s výjimkou tý vnější třetí (spodní) drážky pro kroužek.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
No buď jsou odlehčený a nebo plný,záleží co kde koupíš. Odlehčenej maďarskej nemá plný dno,má to "véčko" pod čepem a vahou odpovídá originálu s plyn dnem. Pak jsou písty Berta a ty jsou těžký a maj plný dno. Lehkej maďar je odlitek a Berta by měl bejt výkovek (takový dělá i Almet). V reálu u seriovky se tim nezabejvej,kup tady na FK lehkej píst a je to. Mohu doporučit. Prověřeno již mnoho desítek kusů jak 1 kroužkový tak 2 kroužkový.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:28
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ono totiž u těch nových 2k pístů co se dělají teď je to zevnitř oproti originálu trochu jinak. Teď se dělají zevnitř takový dvě žebra do tvaru "V" mezi okem pro pístní čep a dnem pístu a u těch originál 3k a zřejmě teda i 2k originál vedla ta výstuha ke dnu vcelku na šířku toho oka. ( doufám že jsem to popsal srozumitelně :-) ) Taky jsou ty nové co se dělají teď oproti těm původním lehčí. To jsou ale už konstruktérský detaily :-D A jestli tomu teda dobře rozumím, tak tehdy při výrobě odlitek pro dvoukroužkový píst zůstával stejný jako pro 3k, jen se dělalo o jednu drážku (tu spodní) míň? Jinak moc díky za info :-)
 
 
Datum: 06. března 2017 10:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Je to stejný. Taky mám svůj tip že by to mohlo být na přelomu r 1975. Ono bylo tech drobných změn víc proto by mě sem i seděla ta změna počtu kroužků.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:04
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
No hele já mám originál 74 a je tam tříkruh, takže to bude asi buď na konci roku 74 nebo v průběhu 75 s nástupem mustangáckých výfuků (já mám ještě doutník) a ty písty se liší zevnitř nějak od sebe? Myslím 3k a 2k originál?
 
 
Datum: 05. března 2017 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19034    
Zdar. Viděl bych to na polovinu 70.let. Origo rok 71 jsem měl ještě tříkruh. Mustangy 23A už měli 2 kruhy. Zda se to lámalo v roce 72 a nebo 75 ?
 
 
Datum: 05. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: 5021SPORT      IP: uživatel17483    
Čau lidi, chtěl bych se vás zeptat: Mám starého Pincka 50-21 Sport která funguje ale docela dlouho se na ní nic nědělalo. KDyž neni rozehřátej motor tak nechce nakopnout, nefunguje tachometr atd. Ale teď k tomu problému na co se chci zeptat. Řadící páka je taky taková nic moc jelikož jednou tam mám N a chci tam dát 1 tak to nejde tak popojedu a už to tam jde. Když to roztlačim a rozjedu se tak se bojim přeřadit na 2,3. Asi se vám to zdá vtipné ale já mám trochu strach protože se mi třeba může stát že tam přeřadit dvakrát ale vlastně třikrát takže místo 2 tak 3 takže jestli by se něco nestalo. A dále kdyby mi to přeřadilo z jedničky na neutrál tak jestli by se něco neposralo? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
To že tam na místě občas nejde nějakej kvalt je normální. Tim se nezabejvej. Pokud se ti řadička nějak zadrhává tak ji vyčisti,promaž a zkontroluj zda je dotažený řadící automat na motoru a zda řadička třeba nezakopává o šroub víka motoru a nebo třeba o plechy nad... nemáš se čeho bát,nemuže se stát nic... maximálně ti to zdechne... asi tě autoškola teprve čeká co ;-)
 
 
Datum: 05. března 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím,prosím o info jakej dávate olej do benzínu? Mi bylo řečeno že je dobrej Still co se dáva do motorových pil,co vy na to Jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2017 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19041    
Nejlevnější co seženeš to umaže. Je pravda,že s klasickým starým M2T jsem dobrý zkušenosti neměl,ale trochu to bylo i špatnym nastavenim,horší stavy motorů atd... od doby co jsem objevil relativně dostupný m2t s normou Api TC tak to leju do všeho. Jen do pily leju nějakej levnej zahradní olej. Na lištu hydrauliku. Když dojde benzin do pily dam benzín do motorek a opačně. Nou stress... na holou seriovku bych neplýtval penězi ... nic nezkazíš a ani si nijak nepomužeš...kdyby se líp mísil motorák 10W40 s benzinem tak jezdim na něj,protože ho mam na dílně sud...
 
 
Datum: 10. března 2017 13:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA 751      IP: uživatel14145    
Jo a do motorovej pile bych nic jinýho nenalil neš Still. Tam tolik odvahy nemám. Ale nejni moja!!!
 
 
Datum: 09. března 2017 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA 751      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! To sú pořád dohady. Jakej olej do Pionýra? Dyť tehdá žádnej M2T nebyl. A jezdilo se na M6A! Před padesáti rokama sem jezdil motor 125ccm kerej točil 10500 aš 11000 otáček a na trénink sem stejně používal M6A. Enom na závody M2T, protože se nedal lehce sehnat. Aspoň u nás!. Poměr uš si nepamatuju, ale asi 1:33! A nigdy žádnej problém!!! To aš fčíl ste pořád nejací opatrní! Tenkrát u JAWY 350/360 se sidecarem se závodní motorkú místo skořepiny, olej enom M6A 1:40 a jezdil sem co to jelo, esli bylo 35 stupňú nebo zima!A fčíl u 250/592 enom M2T 1:40 a po nekolika desítkách tisíc žádnej problém!!! Gdyš se negdo optá co tam leju, toš odpovidám, že mám čtyřtakt a každýmu je hneď jasný, že M2T! Toš tak.
 
 
Datum: 09. března 2017 20:57
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakej olej tam tedy dávaš prosím tě,je to těžký 100 lidí 100 názoru
 
 
Datum: 09. března 2017 17:19
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono u olejů nejde jen o třídu/normu. Bohužel dnes se oleje schválně dořeďují, aby bylo možné je použít i u motorů s oddělenou nádrží, tedy mazání za pomocí čerpadla. To je případ i toho Stihlu, ale třeba i TSFka. Záleží jak moc je ten olej z výroby naředěný. Pionýru chutná spíš olej hustší. Proto ne všechny vysokootáčkové oleje jsou to nejlepší co do Pincka můžeš nalít. Třeba olej co jezdím já se táhne jak med. Ale taky maže jak má :-)
 
 
Datum: 09. března 2017 10:44
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co tím myslíš že naopak Stando
 
 
Datum: 07. března 2017 17:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
To neni úplně pravda,spíš je to naopak ...
 
 
Datum: 06. března 2017 10:30
 
 
 
 
Jméno: dodo69      E-mail:      IP: uživatel19031    
díky za poznatky,je pravda že za mnou není ani kapka čoudu,a když motorová pila točí 16tis otáček tak by měl bejt dobrý i do pincka
 
 
Datum: 05. března 2017 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
To nebude nijak echtovní olej takže bych se ho nebál. Bude to ovšem dost naaditivovaný proti úsadám karbonu takže bacha ať ti to nevypláchne poctivě zakarbonovanej motor ;-)
 
 
Datum: 05. března 2017 14:31
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel19032    
Jojo já ho Dávám do svojí krosiny zatím výbrus a klika drží dříve jsem dával normál m2t ale po kompletní generálce motoru jsem přešel na stihl.
 
 
Datum: 05. března 2017 6:06
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
vývoj stroje probíhal na v tu dobu české oleje takže žádný still nebyl, leju do 555 stále M2T, čudí ale stále jezdí.
 
 
Datum: 04. března 2017 23:14
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím,mám dotaz dnes jsem jel provětrat Jawa21,při normální jízdě mi začala spomalovat až se kousla,myslel jsem že jsem zadřel,asi po 5 minutách jsem opět nastartoval a dojel v klidu domů.ale začali mi vypadávat rachlosti a teď už tam nejde žádna,nevíte někdo prosím kde se stála chyby? Moc děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2017 18:38
 
 
 
 
Jméno: dodo69      E-mail:      IP: uživatel19031    
dnes jsem dotáhl a opět jede jako čert,díky za pomoc
 
 
Datum: 05. března 2017 18:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
A skutečne se to kouslo? S těma kvaltama - nepovolil se ti šroub v řadicim automatu?
 
 
Datum: 05. března 2017 14:40
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
brisk n15 yc ytrium na jawa 50/21 moze byt??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2017 17:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
nie je to klasika seriovka jedine po go a neprehrieva sa to
 
 
Datum: 05. března 2017 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19033    
Jestli to nemáš nějaký rozladěný že by se to přehřejvalo nebo to bylo chudý tak se nestane nic. Jezdil jsem na ně taky a nikdy se nic nestalo. Jen pokud bys měl hvězdicovou hlavu tady z FK tak ji použít nesmíš.
 
 
Datum: 05. března 2017 13:16
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
tak ako jeden povie ok druhy nie mam este jednu nanu to ide paradne ngk bp6h ta ma tusim tiez vysunute tak ako??????????
 
 
Datum: 05. března 2017 12:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vystavuješ se riziku díry v pístu... mám doma jeden takovej píst....
 
 
Datum: 04. března 2017 23:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
može
 
 
Datum: 04. března 2017 19:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
ano je to cista seriovka a viem ze y znamena vysunute len ci moze teda byt?
 
 
Datum: 04. března 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
Y zde neznamená Ytrium ale vysunuté jiskřiště. Správně by se používat neměli,údajně mohou přispět spolu s jinými okolnostmi k propálení pístu. V reálu ji klidně použij,nestane se nic. Mluvíme tedy o čisté seriovce.
 
 
Datum: 03. března 2017 21:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel19030    
Zdarec, mám dotaz ohledně 30 W zapalování na pionýra. Zajímá mě uspořádání cívek na statoru. Hlavně teda té zapalovací. Nejsem si pořád jistý, jestli patří doleva nahoru nebo doprava dolů :-D Prošel jsem už hodně fotek a schémat, ale pokaždé je někde jinde. Popřípadě může to mít vliv na jiskru ? Jinak stator i rotor odpovídají 30 W. Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2017 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
U 30W jsou na pravé straně světelné cívky v serii a nalevo nahoře zapalovací pól. Jiskru to ovlivnit muže (z mé zkušenosti ne úplně vždy). Naskládej to tam jak to má bejt a bude to ok.
 
 
Datum: 03. března 2017 18:39
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19028    
Ahoj, tece mi nadrz u mustanga dole u hrdla kohoutu. Pravdepodobne to prorezlo vodou shromazdenou na dne anebo roztrhlo mrazem - v garazi v zime mrzlo. Co jsem cetl tak varuji pred vylevanim epoxidem zevnitr. Pry nevydrzi mechanicke pnuti a deformace plechu nadrze zacne se loupat a bude po nadrzi. Tak zvazuju opatrne to objet zvenku kolem zavitu hrdla, udelat epoxid ridky (pryskyrice + aceton) a dukladne to steteckem odmastit. Snad by to zateklo dovnitr a utesnilo se to? Dira neni videt, prusak je mikroskopicky. Anebo nejaka lepsi rada? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
dost často to tam praská,a proto co nevydrží metal tak nějaký dvousložkový lep a tomu podobný to nezachrání...to je jen dočasný....lepší pájet cínem ,mosaz,metal...nebo ve finytu novou nádrž
 
 
Datum: 04. března 2017 21:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně to se mi stando stalo u té 05... :-D akorát jsem to odmastil tetrachlorem a mám nějaký lepidlo od UHU, jednosložkový odolný vůči rozpouštědlům a drží to... tím lepidlem jsem lepil i dírky v plovácích na větších jawách a čízách a zatím plavou :-D nicméně mi dochází, tak jsem koupil od Patexu dvousložkovej epoxid a ten teda čeká ještě na vyzkoušení... :-D
 
 
Datum: 03. března 2017 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
Dobrá rada. Děkuji také. U j21 mi to rosí u kohoutku. Hůř těsnil v závitu,tak jsem ho zarval dlouhejma kleštěma začlo to právě prosakovat vně závitu,asi prasklinka. Za noc to dá tak 10 kapek,ale když ho nevypustim tak je po tejdnu louže v garáži a čtvrt bandy pryč :-D
 
 
Datum: 03. března 2017 8:09
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek &#174; mě to třeba nehapalo :-D :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 22:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam to praská většinou při nějaké deformaci z venku- např. pád přímo na kohoutek nebo neopatrný dotáhnutí a ohnutí tak toho hrdla... u 05 to mám zalepený nějakým lepidlem a drží to... na pár strojích mám nádrž vylitou epoxidovou barvou a za dva roky se nic neloupe :-) jo a taky to tam jde dobře zavařit nebo tvrdě zapájet v krajním případě... :-)
 
 
Datum: 02. března 2017 20:54
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj měl jsem to samé taky mi tam praskla nádrž...zkoušel jsem vše možné např. dvousložkové lepidlo přímo na kov odolné vůči benzínu a chemickým látkám a stejně nevydrželo i když jsem to měl obroušený až na plech a odmaštěný. Pak jsem si koupil toto http://www.vintage-replica.cz/400..htm kreem rot. Vše jsem udělal podle návodu a zatím nádrž drží. Ono to nemuselo prasknout mrazem už to mohlo být načatý. On se ten rám od fichtla různě kroutí a ta nádrž to docela schytává. Tak jsem si udělal takový malý silentbloky z duše od kola, který jsem dal mezi hlavu šroubu a nádrž a mezi nádrž a rám. Nádrž krásně drží a přitom na ní nic nepůsobí z rámu, který se kroutí.
 
 
Datum: 02. března 2017 19:55
 
 
 
 
Jméno: kj      IP: uživatel16502    
Potřeboval bych poradit jestli někdo nemá zkušenost s odstínem tmavožlutý barvy na pio z poloviny 70.tých let tadyhleta http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_16128.html jaký odstín to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel19040    
no je to nejblíž v ral 1027
 
 
Datum: 09. března 2017 18:04
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel16502    
1023
 
 
Datum: 03. března 2017 14:37
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdravím chci se zeptat mohl bych dát místo osy zadního kola závitovou tyč? unese to? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
vše jde,i místo motoru můžeš dát i parní kotel
 
 
Datum: 04. března 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3590    
Zhruba tak nějak jsem to myslel...
 
 
Datum: 02. března 2017 19:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
to je tak na dojetí z vedlejší vesnice,,,
 
 
Datum: 02. března 2017 18:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle mě se velmi rychle ohne a budeš ji mít problém dostat ven potom.. :-)
 
 
Datum: 02. března 2017 12:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19027    
Jako dočasný řešení ano. Dlouhodobě ne. S velkou pravděpodobností se omačká závit a osa začne být volná.
 
 
Datum: 01. března 2017 20:18
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
AHOJ MLÁDEŽI. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA PŘIDÁVÁNÍ PB (OLOVO) ADITIVA DO BENZINU? PŘÍPADNĚ ZKUŠENOSTI S JEHO POUŽÍVÁNÍM? ZVAŽUJI POUŽITÍ PRO STADION S22 NA TUTO SEZONU. ZA ODPOVĚĎ PŘEDEM DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já protože toho se seriovkou moc nenajezdím tak většinou vyjíždím namýchaný benzín zbylý ze závodů... sice mě vyjde na 65kč litr, ale co se dá dělat. Seriovka si mlaská :-D
 
 
Datum: 06. března 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem mladé,nevybouřené...a jezdím co to dá... a nerad bych na grossglockneru řešil zadřenej motor... rukama mi prošlo si myslím dost olejů, od těch levných do zahradní techniky, přes nějaké opravdu motorkové pro běžné použití, zrovna u Valvoline jsem narazil... upravenej motor pio zadřenej, sériovej přidřenej s nataveným pístem okolo zámků...tak jsem vyzkoušel závodní oleje , no a ono to funguje... stojí víc... nadruhou stranu kuřák ten rozdíl ceny vykouří za dva, tři dny... což teda když se hecnem, tak flašku oleje taky dokážu vyjet za tu dobu...ale za normální situace mi vydrží mnohem dýl :-D problém byl s kroskou... motohodinu to najelo rychle a těch 5 litrů se tam taky během té mth ztratilo...takže olej ubýval... ale to už vůbec nešlo mazat něčím "obyčejným"
 
 
Datum: 04. března 2017 23:52
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
podívej, řeknu ti to tak,celejch 48 let tam leju,to jak se říká co je mastný a nikdy jsem neměl zadřený motor,prostě starý motory jsou stavěný na "retro oleje" a prostě nevyžadujou spešl oleje,pouze když to honíž a dřeš na max tak si myslíš že na vyso točkové motory jsou lepší oleje ,ale to jsou motory.....tzv prd....prd nic
 
 
Datum: 04. března 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
Skoro vše mi umaže M2T , beru to co má specifikaci API TC,motory víceméně čistý,vejfuky neřešim. Teď na něm chci odladit i cestovní 3K. Za ty prachy ... tak to holt trochu hulí než se ohřeje ... to aditivum olova jsem taky zkoušel protože mi to nedalo a nepocejtil jsem NIC. Výhledově mám v plánu i rozjet něco zajímavějšího a slyšel jsem samý dobrý info na oleje Denicol,takže otestuju.
 
 
Datum: 03. března 2017 16:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to jsem koukal a docela respekt vůči němu :-) já si kdysi nadběhl s jedním olejem... a od té doby si teda dávám sakra bacha co do toho liju... :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 21:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Ne že bych chtěl rozjíždět asi miliontou diskuzi o olejích, ale Sucháč dokázal, že u těchnašich starých pleček záleží spíš na množství oleje než na kvalitě.
 
 
Datum: 02. března 2017 19:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidíš to karbec, já tam liju motul za 500,- a maže to líp než m2t, asi teda dělám někde chybu :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 12:12
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
řídil bych se podle toho co se píše v příručce pokud tam je benzín + m2t tak bych to tam dal, nějaký aditiva tomu motoru akorád uškodí, nehledě na to že si tu kupa lidí myslí že když tam dají olej od castrol za 300 že se prodlouží životnost nebo že to líp maže apod, je to jen otázka za jak dlouho budeš čistit výfuk což tě stejně čeká tak jako tak
 
 
Datum: 01. března 2017 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19027    
Ad1) to co dnes prodává jako "aditivum"nahrazující olovo není olovo. Ad2) máš u stadiona nějaký ventily či ventilový sedla? Litinovou hlavu ? Já bych volil klasicky N95 + 2T olej ... už tak je ten benzin drahej ...
 
 
Datum: 01. března 2017 14:47
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
da sa dajako usposobit zapalovanie z skody favorit na pioniera 50/21??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2017 21:19
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel18778    
ANO ,CO PROHLÁSIL STANDA...jedině vytesat do kamene............. a číst to 500 let
 
 
Datum: 04. března 2017 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19029    
Jako jo,ale je taková "nemotorná" a všude se plete :-D a taky se daj použít fajfky,zapalovací kabely a snad i svíčky. Měli snad krátkej závit. Jako takovej motor z šáde byl vždy dárcem dílů pro zapalování pio. Já zjistil až někdy v 16 letech jak jsou vysoký kontakty novýho kladívka :-D do tý doby jsme furt orovnávali těžce přejetý kladiva ze šáde. Dlouhá fajfka nebyl problém,jen škrtal kabel o blatnik... na rámu přidrátovaná indučka z warťase a podobně ... duše se lepila záplatou z duše,urvanej ventilek se vypodložil většíma podložkama a utěsnil ztuhlou barvou ... to musíš znát ... co dům dal :-) proti dnešku mi to hlava nebere co jsme byly schopný vytvořit a dokonce na tom jezdit ... úplně NO FEAR :-D
 
 
Datum: 03. března 2017 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aji indučka by měla fungovat :-D
 
 
Datum: 02. března 2017 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3590    
Ze škody 120 pujde určitě použít kladívko a kondenzátor ;-)
 
 
Datum: 02. března 2017 19:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
mam přístup k dílům na Zetor 161 45, nešlo by z toho taky něco použít? Třeba přední náprava?
 
 
Datum: 02. března 2017 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19027    
Vždyť píšu,že potřebuješ baterku......
 
 
Datum: 01. března 2017 20:20
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19026    
ak by sa to dalo bez baterky tak popiste ako, mam pristup k suciastkam z skody 105-120 -favorit
 
 
Datum: 01. března 2017 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19027    
Všechno se dá. Ale co si tak pamatuju,tak v rozdělovači je 4 hrotová hvězdice a v těle rozdělovače asi nějaký mg čidlo pak asi zapalovací modul s tyristorem a dál klasika. To řeší jen jiskru. Co zbytek ? Baterka ? Dobijení ? To a samý je v podstatě bezkontaktní modul od vape pro j350/638-9-40. Furt je tam ta baterka.
 
 
Datum: 28. února 2017 21:44
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, když si doma si zapojím indukčku a svíčku na droj 5V zdroj DC. Proud do indukční cívky pouštím přes výkonový NPN tranzistor, takže pustím proud do báze, takže zároveň do indukční cívky (+ na 1 a - na 15) ale nic se neděje, jiskra přeskočí až v momentě když přeruším proud do báze tranzistoru. Jak je to možné? Přece fichtl jako takovej, se řiká, že hází jiskru v momentě, když se začne otevírat kladívko = do indukčky začne téct proud. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2017 16:11
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Díky :-)
 
 
Datum: 28. února 2017 16:11
 
 
 
 
Jméno: tony      IP: uživatel19024    
Ono je to krapet složitější. Zápalko z 550, 555 a ze starších 05 (tam kde se uvádí 6V cívka) funguje jako klasický bateriový indukční zapalování. Tzn.že kladívko když je kladívko sepnutý takmagneto ve skutečnosti spíše alternátor) generuje napětí, to vyvolá proud v obvodu "magneto-primár indukčky(1-15)-kladívko". V momentě rozpojení kladívka dojde k přerušení toku el.proudu a indukování vysokého napětí v indukční cívce(na VN vinutí se tak generuje potřebné napětí pro jiskru). V případě novějších typů pionýrů je kladívkem uzavřen obvod "zapalovací pól-kladívko". Zbytek procesu je obdobný s tím že při přerušení obvodu (rozpojení kladívka) dojde ke generování napěťové špičky na zapalovacím pólu a ta je přes indukční cívku (která tu funguje jako transformátor) transformována na 50 násobek. Takže, pokud připojíš skokově na primár transformátoru 5V, dostaneš na výstupu max. 250V (to na přeskok na svíčce fakt nestačí). Pochopitelně po dobu co máš sepnutej tranzistor dochází k nárůstu proudu primárem cívky. V momentě kdy to ukončíš a tranzistor zavřeš dojde k ukončení průchodu proudu (jako bys rozpojil kladívko) a prudkýmu nárůstu napětí na cívce (a úměrně tomu na sekundáru) . Voila, vyrobil jsi klasický indukční (bateriový) zápalko.
 
 
Datum: 27. února 2017 22:59
 
 
 
 
Jméno: Moucha      IP: uživatel19023    
Indukčka je vlastně transformátor. Má dvě cívky. Pro indukci napětí v sekundární cívce potřebuju změnu magnetického pole od primární. Ke změně mag. pole dochází při připojení nebo při odpojení proudu k primární cívce. Fichtl hází jiskru, když se kladívko rozepne a od indukčky odpojí proud. Ale teoreticky by se mělo něco naindukovat i při připojení.
 
 
Datum: 27. února 2017 18:53
 
 
 
 
Jméno: Pukasinek      IP: uživatel19020    
Zdar draci, nevíte co by se dalo použít narychlo místo tohoto klínku ? https://www.skutry-levne.cz/nahradni-a-originalni-dily/154480-klinek-spojky-minibike-polini.html Díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
podložka odpovídající tloušťky a průměru a doopracovat (ne pérovka)
 
 
Datum: 24. února 2017 20:33
 
<  13  14  15  16  17  18  19  20  21  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 14.11.2018 21:33:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu