www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1858  1859  1860  1861  1862  1863  1864  1865  1866  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau jak je šoupatko na fíkovi na plyn tak na te jehle jsou tři drašky do ktere je to nejlepší mam to na te spodni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlovám se, že jsem to otočil. Já mám origo 4 drážkovou. Drážky se počítaj od vrchu, protože se právě často dělaj s různým počtem závitů.
 
 
Datum: 10. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byly tri a ted se delaj se ctyrma :-D...ctyri uz dneska neni tezky splasit, dokonce jsou uz i rozsirenejsi...jinak oprava - na zajizdeni musi byt nejbohatsi smes, to je na nejspodnejsim zarezu, na normalni jezdeni 1 jeden zarez vys abys to ochudil, tim to pak castecne i jinak jede, ma to ten spravny prumeh...jinak hodne lidi dela ze dava tu nejbohatsi smes, to je davaj to na nejspodnejsi zarez, ale je to spatne, musi ta smes byt optimalni, zadny extrem, ani moc bohata ani moc chuda, u tej ctyr zarezove se dokonce dava na druhy zarez zhora (nebo treti zarez od zdola) aby se jeste vic ochudila (ne moc zas!) je-li to nutne...to musis proste pak odzkouset jak to nejlip jede...:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou tam čtyři dráŽky. na zajíždění má být ve druhý a na normální provoz ve třetí. Počítáno odshora.
 
 
Datum: 09. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
cau draci když mám na fíkovi sníženou hlavu a leju tam 100 benál musím si koupit novou svíčku nebo stačí brisk n17c?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
 
 
Datum: 10. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
no právě že hvězdicovou nemám zatím na ní nejsou prachy.a jakou bych měl dat značku svíčky mám koupit Pal,Brisk nebo koupit lepší?NGK? a ty používáš jakou Frikulíne? a jinak dík za všechny rady
 
 
Datum: 10. března 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš ale taky brát že 100 oktan pomaleji hoří (proto má vyšší výkon) ale zase lépe odvádí teplo (aditiva) vyšší komprese taky zvyšuje tepelnou náročnost....! Ale ze zkušenosti vim že se dá jezdit i na 6 tku svíci pokud je vše OK..:-) Ale pak stačí aby se povolil vejfuk svíce neni dostatečně chlazená a je KO za pár km...:-D:-D:-D Ideální je 8-9 svíce....! (ta je ale zase náchylná na ulití....)
 
 
Datum: 10. března 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5464    
svicku ovlivnuje zapalovani,komprese az tak ne.....mozna teplota ....ale hlavne druh zapalovani.....
 
 
Datum: 09. března 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky bych daval na vyssi kompresi nizsi tepelnou hodnotu tej svicky, pac vyssi komprese = vyssi teplo a tepla svicka si ho este dyl udrzi a vubec to ma pak jiny prubeh, bude se ti to proste hrat s tou 17, optimalne tak 15 nebo 14 (tepelna hodnota svicky), nutno odzkouset...pokud mas hvezdicovitou tak tam neni skoro co resit, tam to chladi dobre...ale na zivo to nemam, je to jen teorie...:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
hele ja davam nr15c a je dobra jestli se te muzu zeptat o kolik to mas sniseny odepis mi prosim na email: skypi23@seznam.cz
 
 
Datum: 09. března 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Ráďa      IP: uživatel2298    
Ahoj lidi nevíte jestli bych mohl někde sehnat novou nádrž na jawu 21 mam jí už dost prolezlou a hodila by se mi i díky sedlu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Kája      IP: uživatel2800    
já jí mam kdyštak mi napiš na 987karlos@seznam.cz
 
 
Datum: 09. března 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: jarcek      IP: uživatel4782    
poradtemi fichtlaci v jakem pomeru se micha benzín s olejem?kolik mam dat teda do 5l benzinu oleja dik (mam MZ 150 etz) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5464    
no tezko rict takle.....urco to mas v manualu......ale tak zalezi taky na oleji.....pokud tam das 1:50 M2T tak si dojezdil....koukni do manualu,ale tak 1.5 deci OLEJE na 5L nic nezkazí.....
 
 
Datum: 09. března 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
1:50 je malo spis bych mazal 1:30 az 1:33
 
 
Datum: 09. března 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: vlk      IP: uživatel5273    
micha se to 50:1 (benzin:olej)
 
 
Datum: 09. března 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: bořa      IP: uživatel5462    
Zdar draci poradí mě někdo jak poladit mustanga aby mě líp táhla trojka 1 a 2 sou živí ale trojka skoro nejede.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to muze bejt dost veci, koukni do FAQ a cele si to tam precti, je tam jak ho sestelovat a jak ho spravit, nebo pokud to nebude ve FAQ tak tady je dalsi link: http://www.fichtlkramek.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html
 
 
Datum: 09. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: dfg      IP: uživatel5336    
Zdarec ja vym že to tady bylo ale našel jsem doma starej valec s pistem 8 vybrusu koupil to tata před dvaceti letama asi jak dlouho by jsem ho měl zajiždět? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podobne jako kazdy vybrus jen s vetsim citem pac gdyz ho seknes tak mas po valci a muzes si ho dat akorat jako tezitko na stul...po 500km by mel ozit, do ty doby ho moc nehon, vic mazat (klidne 1:25), bohatsi smes je taky zaklad pro zajizdeni...pak vycistis vyfuk, ochudis smes na karburatorove jehle, zanes tam lit olej s pomerem 1:33 a muzes si vesele litat do dalsiho vybrusu...jinak to ze se ti muze vysypat klikovka je pravda, ono po kazdym vybruse se pozna jak na tom je, pokud zacne zvonit tak je jasny ze se louci...jinak to fakt nehon, bude to mit ze zacatku silu ale do otacek se mu nebude chtit tak ho nenut...sak sam uvidis gdy uz bude sviznejsi a postupne mu muzes (zas v ramci mezi) nakladat...
 
 
Datum: 09. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
tak to presne nevim ale jestli mas normal klikovku tak davej bacha kamoš mel 7 vybrus a mel normal kliku a po par ježděni se mu skurvila tak bacha nevim jeztli to zdrži 8 vybrus
 
 
Datum: 09. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau tak schvalně,napište se tu všichni,kteří jezdí na fichtlu bez papiru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám A B C T,na své 20 a 555 mám platné doklady stk,prostě vše co to má mít.nechci řešit jakýkoli problém s policajty.(a že jich bylo...)
 
 
Datum: 14. září 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ridicák mám tiez skupini A
 
 
Datum: 14. září 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
priznám sa ze ani ja nemám na fichtla papiere :-) ale to uz 4 roky nedelá mi problém ...ale chcel by som byt legalny :-)
 
 
Datum: 14. září 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Mumlis      IP: uživatel10379    
mám řidičák skupiny A a jezdím na fichtlu bez papírů (spz štětkou=už dlouho neexistuje) ale zatím mě nechytily
 
 
Datum: 14. září 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: JAJ      IP: uživatel9832    
JA jezdim kazdy den s jestrabim okem bez vseho co mam mit SPz:ne TP:ne ridicak:ne pojistku:ne
 
 
Datum: 02. srpna 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel7177    
Čau je mi 15 a taky jezdím na fictlovi ilegal po silnici ale spz a tp mám
 
 
Datum: 22. září 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: vibrathor      IP: uživatel7097    
Tak já se taky přidávám:-D
 
 
Datum: 17. srpna 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: 4charlie94      IP: uživatel6745    
taktéž se přidávám
 
 
Datum: 19. července 2009 2:06
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1667    
350, zadny ridicak, 16 let, zadna pojistka, proste nic! jezdim po polich, na cestu nemam odvahu, a zatim zadny problem :-D
 
 
Datum: 17. května 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: _____      IP: uživatel5936    
Mám Mustanga s technickou, papírama, SPZ, světla dobrý, zvonek ok, helmu mám, brýle mám. Jenom ten řidičák mně chybí.
 
 
Datum: 09. května 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: VOH4T3J      E-mail:      IP: uživatel1272    
bude mi 15 a zacal jsem v 11-ti letech a nejradeji mam polnacky a i nekdy JZD nebo les!!:-D Blby je ze nemuzu na fika od 15-ti bych se vyradil!!! :-) skoda ze změnili zákon!!
 
 
Datum: 14. března 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: P      IP: uživatel5311    
taky jezdim na mustofovy bez papíru zatim mě nechytly a semtam když mam na špech tak jedu i po cestě :-)
 
 
Datum: 13. března 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
je mně 14 a taky jezdim bez papírů,po polních cestách,silnici se radši vyhejbám
 
 
Datum: 10. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Tam kde tu cestu znáte...nemaj policajti šanci...i když jedete na fikovi.....mě teda nikdy nehonili když sem jel na fikovi...ale na KTM...to je každou chvíly :-D:-D.....a nikdy mě nechytly..:-D...a snad taky nechytnou..:-D:-D
 
 
Datum: 10. března 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: ZexTrY      IP: uživatel3552    
Tak se taky přiznám, že se občas projedu bez papírů :-D
 
 
Datum: 10. března 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel5238    
Ja sa hlásim, raz som zdrhol fizlom v hmle... stacilo vypnut svetla a poznat cestu, nemali sancu
 
 
Datum: 09. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
fichtl bude mít papíry do 14 dnů a já na začátku prázdnin, takže zatim taky ilegal:-D ale musim říct že na fichtlovi to byl vždycky adrenalin, tomu se po louce nechce tak rychle jako policejní čtyřkolce nebo VW transporter 4x4:-D
 
 
Datum: 09. března 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
já taky, na papíry si musim jeste pul roku pockat :-(
 
 
Datum: 09. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Polňačky pole a někdy i státní silnice :-D bez papírů samozdřejmě
 
 
Datum: 09. března 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: PODYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na pinckovi sem zacal ve 12 a ted je me 14 a neco a jezdim na 250 kývačka a neštve ma to :-D tak si tam připis:-D
 
 
Datum: 09. března 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel5163    
pionýra mam s stk akorat nemam řidičák, ale jestli mi napíšou do novýho TP 45km/h tak si udělam řidičák na padesatku a budu "legální drak"
 
 
Datum: 09. března 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kam potřebuju dojet, tam se dostanu po polňačce, a když ne tak jedu autem... takže papíry sou zbytečnost:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se nemam za co stydet a klidne to tu reknu, jezdim stale (secko mam legal jen ty papiry ale na tech se pracuje, na polnacky a odlehle cesty to vzdy stacilo) bez nich...jiank ale proc se ptas? skoro to zavani jak statistika pro chlupate na koho si pockat:-D
 
 
Datum: 09. března 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
já jsem jezdil když jsem nemel papíry a tet jezdim bez řidičáku s trabantem :-D zustal jsem u 2taktu
 
 
Datum: 09. března 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
taky se přídávám :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Jááá se hlásiiim :-D:-D
 
 
Datum: 09. března 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau fichtl mi nehazi jiskru jen malo kdy kladivka maji spravnej odtrh ale nevim na jaké poloze ma byt to zapalovani odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 09. března 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalování má být tak, jak zde: http://jawa20-21.websnadno.cz/zapalovani_nastav.jpg Důležité je, aby měl zapalovací cívku dole vpravo, ne nahoře, jinak ti to nebude jiskřit (má zkušenost). Dále pak musíš mít cívku co nejblíže rotoru, ale tak aby ti rotor při otáčení o ní nedřel (rotor může být šišatý). Doporučuje se mezera tak 0,3mm (tloš´tka stěny pet lahve). Dále můžou být špatná kladívka (špinavá, opálená), kondenzátor, svíčka, indukční cívka, kabeláž, zapojení elektroinstalace...Začni u zapalování a postupuj dále a někdě chybu najdeš...
 
 
Datum: 09. března 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO, je ta fajfka v odkazu odolná vodě dlouhodobě? jestli třeba za půl roku neodejde ten silikon na ní? Nebo jestli máte někdo jakoukoli zkušenost, tak pište, díky. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_353.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: jajaja      IP: uživatel4498    
zdravim, hele má aprilia rs 125 karburátor? nb nějaký vstřikování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5464    
ciste k dotazu......tezko rict.....ono uz se dnes dost delaj strikacky....ciste karbec ma uz jen leccos....hlavne s tim souvisi i novy primazavani a v podstate uz to saje jen vzduch a je to asi jedinej zpusob jak udrzet T v nejakejch normách co dnes jsou....je to diky tomu ze palivo je vstriknuto az po zavreni vyfuku a olej maze ciste veci ktere mazat má a nejsou prebytky ktere by se spalovaly.....jako urcite starsi roky RS je urcite karbec....ale dnesní??? ja nevim......skoro vsechno uz je strikacka
 
 
Datum: 09. března 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud wim tak diesel 2T m dokonce i vyfukovy ventil, proste je to neco jineho...jiank proc by nemohla mit vstrikovani? dnes je to uz standart, proste to smes nemicha karbec ale vstrikovaci zarizeni, je to dosti presny oproti karbenatku, da se tim podstatne zvysit vykon a spotreba (ta se snizi:-D)...takze proc ne?
 
 
Datum: 09. března 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemotej jsem nafťák. Ten má s 2t benzíňákem spolčný jen to že pracuje na dvě doby.
 
 
Datum: 09. března 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mootor jo ale že je to 2T
 
 
Datum: 09. března 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
tak jak jinak u naftáka :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
eclips mám traktor, je to 2T a má vstřikování (diesel)
 
 
Datum: 09. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
eclips: No a čo že je to 2T? Aprilia SR Factory má striekačku a je to dvojtakt ako hrom. Alebo snežné skútre od Polarisu, prípadne Can-Am majú takisto striekačky... Inak RSko je karbec
 
 
Datum: 09. března 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
jasnej karbec je to snat 2T voe
 
 
Datum: 09. března 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karburátor nemá vstřikování, proto je to karburátor.
 
 
Datum: 09. března 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK DRACI,,,BUDE DALSI DOPLNENI NOVINEK,, UZ MI TO TADY NY STOLE DOST PREKAZI NEVIM KDY ALE ZAS BUDOU,,BUDE TO ROZLOUCENI SE SEKCI NOVINKY,,, PAC UZ JE TOHO PODLE ME DOST V JEDNOM MALEM KRAMKU,,,:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5461    
mám dotaz jak vytáhnout ten malý šnek z pouzdra náhonu tachometru? dík za odpověd\r\n\r\nhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_242.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Jo nejdřív musíš vytáhnout takovoujakoby zátku. Na to je nejlepší našroubovat stary lanko od tachace a stahnes to. Potom uz ten snek normalne vytahni kombinackama uzkejma
 
 
Datum: 09. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Našroubuj na závit matku ,(je tam jemné stoupání).Hodí se spodní matka 10 ze zpětného zrcátka.když to dotáhneš, tak by se to mělo protočit a uvolnit.Musíš to táhnout ven. Je to jenom takové futro s hladkým povrchem.
 
 
Datum: 09. března 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkus zabouchat na ulitu :-D a ted vazdne.. musis sundat ramecek a kompletne rozebrat tachac. Rada: Nedelal bych to uz by si to nemusel dat dohromady
 
 
Datum: 09. března 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: Tomys      E-mail:      IP: uživatel4172    
Čau seso, minulej tyden jsem si objednaval nejaky dily na pincka, a jeste mi ani neprisel ten meil.. celkem na to specham dik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Tomys      E-mail:      IP: uživatel4172    
adresu Pod Senovou 22 Šumperk 78701 jmeno Tomek Jiří
 
 
Datum: 09. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jakou mail adresu jake jemno jsi uvedl zatim nic,,,neboj se neposila bez rozumu
 
 
Datum: 09. března 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa neni blbej aby posílal 3 stejné balíky na jednu adrsesu.
 
 
Datum: 09. března 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Tomys      E-mail:      IP: uživatel4172    
ale ja to posilal aji dvakrat tu objednavku.. a u obojiho mi to napsalo.. zhe je to objednany, zhe vse v pořádku a zhe mi přijde mejl a nic.. zase abych to neobjednal znova po 3. a pak mi nepřišli 3 mejly a ja bych to všecko platil...
 
 
Datum: 09. března 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Tomys      E-mail:      IP: uživatel4172    
ale ja to posilal aji dvakrat tu objednavku.. a u obojiho mi to napsalo.. zhe je to objednany, zhe vse v pořádku a zhe mi přijde mejl a nic.. zase abych to neobjednal znova po 3. a pak mi nepřišli 3 mejly a ja bych to všecko platil...
 
 
Datum: 09. března 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku tvuj mail mi nic nerika,, pokud jsi nedostal maila tek se ti to nepodarilo,,pac ja nic nedostal,,sesa
 
 
Datum: 09. března 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel2800    
čau draci mam u mustanga stržený všecky 3 závity i tam jak je nakopávačka dalo by se udělat nový závitníkem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zavitnik staci starej ale musi byt vetsi....
 
 
Datum: 09. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Bob      IP: uživatel5054    
cau hele jakej pist je lepsi na prestavbu do crosu 3krouz. nebo 2krouz. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je to bez kroužku....:-D Tyhle diskuze už sou trapný....
 
 
Datum: 09. března 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 kroužky dávat jen na poslední výbrus. jednokroužek normálníčlověk nevyužije takže jedině 2 kroužky
 
 
Datum: 09. března 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel5460    
ja mam 2 krouzky a jede to lip ale zalezi cim mazes jak to mas serizeny a jestli uz to nemas vybehany
 
 
Datum: 09. března 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevite nekdo z jakyho materialu je vlozka valce a oblozeni v bubnu kola? diky (na mustangu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vložka - šedá litina; buben - ocel
 
 
Datum: 09. března 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vložka je z litiny....:-) Obložení....možná litina nebo ocel...
 
 
Datum: 09. března 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: rynop      IP: uživatel1828    
Zdar draci ,potřěbuji poradit s moji čz 175/487 kdyz ji chci nastartovat tak pustim benzin a preplavím karburator ,ale kdyz nacepuji tolik az to tece tim prepadem tak uz čz nenastartuju pak ji musim roztlacit. Ale kdyz nacepuju trochu tak chytne napoprvy. Kamoš ma 175/450 a ten kdyz startuje tak karburator preplavi az to tece prepadem a motorka mu normalne chytne. Myslite ze to bude predstihem nebo spatne nastavenym karburatorem ?? DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduse a strucne uchlastas to tak kdyz vis ze kdyz to preplavis moc tak to nejede tak to tak nepreplavuj:-)
 
 
Datum: 09. března 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: rynop      IP: uživatel1828    
proc???
 
 
Datum: 09. března 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nemá cenu řešit.
 
 
Datum: 09. března 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Hoj babetťáci chci dát do babetty nějakou NGK svíčku. Jakou doporučujete, s kterou máte zkušenosti? Já tam zatím mám PAL N15Y a vydrží tak 250km pak už babetta nemá patřičný výkon. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
NGK mi dají na čtyřkolku vždycky v servisu a musíš dát novou jakmile se oteplí, nebo jakmile se ochladí, jsou takové sezónní... brisk jsou omezené spíše časem než teplotou
 
 
Datum: 09. března 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na babett? opet rikam ze bezkonkurencni jsou stary palky (u ni s vyssi tepelnou hodnotou)...ale NGK moc neznam, Brisky jsou odzkouseny a na normalni provoz (nebo i sviznou jizdu, zalezi co ti babett dovoli a cemu se u ni rika svizna jizda) bohate staci...tusim ze se tam davala N17(Y)(C)...NGK jsou drazsi, to je tak nejak bezdiskuze, pokud si sezenes tabulku prevodu svicek z Briska na Pal nebo na NGK a vyctes si hodnoty treba u toho Brisku N17C tak podle toho zvolis tu NGK...mozna dyl vydrzi, me s Briskou obcas mela problemy pac nevdrzela, NGK nemusi byt o nic lepsi, proste zkus a uvidis:-) ale za me bud stara PAL nebo ta Brisk N17C...
 
 
Datum: 09. března 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
To si taky myslím, že brisk není lepší než NGK, ale já potřebuji vědět jaký typ svíčky tam mám dát
 
 
Datum: 09. března 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
no newim jestli je brisk lepsi jak NGK ale dobry
 
 
Datum: 09. března 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Proč nebrat NGK?
 
 
Datum: 09. března 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
NGK nebrat, brisk je lepší ale taky to není ono, ty palky jsou nejlepší, včera jsem místo brisku naládoval palku (N15Y) a šel na druhý šlápnutí!
 
 
Datum: 09. března 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam ve fichtlu zapalovani z babetty a chci se zeptat jestli by se dala namisto civky na statore dat bateria 6V 11Ah. Zvladol by to tyristor ? Šlapalo by to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 7:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdyby bylo k dispozici schema vnitřního zapojení, tak by se to dalo říct s určitostí, ale myslím že by to chodit mohlo. Každopádně ti nezbyde než to vyzkoušet...
 
 
Datum: 09. března 2009 7:02
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci.Mám takovej malej problém chybí mi ten plechovej kroužek co drží těsnění u nakopávačky na fíkovi.Dá se to něčím nahradit? Díkec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: chleborg      IP: uživatel992    
ja tam mam 2 gumicky vedle sebe a je to OK.
 
 
Datum: 20. března 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
já to mám vysoustružený z kusu železa jedinej problém je že musíš mít ten soustruh
 
 
Datum: 09. března 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hey draku , vim o cem mluvis , taky jsem to nikde nemohl sehnat , ale nastesti jsem to nasel na starem motoru, nahradit to ? nic me tak nenapada, skoda ,ze se se nektere dily uz nevyrabej
 
 
Datum: 08. března 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Má takovej miskovitej tvar,v kterým ta gumka je a pak je to přikleplý v tom hliníku aby to nevypadlo.
 
 
Datum: 08. března 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A abych ti odpovedel (ikdyz asi nvm jak vypada) vystrihnout z plechu....
 
 
Datum: 08. března 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A byl tam urcite nakej od vyroby? ja ho tam asi taky nemam a olej mi netece...
 
 
Datum: 08. března 2009 22:03
 
<  1858  1859  1860  1861  1862  1863  1864  1865  1866  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.07.2024 18:46:24 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu