www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1872  1873  1874  1875  1876  1877  1878  1879  1880  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
je to trapnej dotaz ja nevim jestli muzu jezdit na motorce a mit tam blikací cepicky na ventilkach jestli to nejak nerozptiluje ostatni ridice odpovezte prosim budu vam vdecny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky
 
 
Datum: 21. února 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
 
 
Datum: 21. února 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na aukro.cz tam se to takhle většinou objevuje ;-)
 
 
Datum: 21. února 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tim se ani nezabívej :-D Spíš mi řekni kde si to koupil :-D
 
 
Datum: 21. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle českých zákonů fakt nevím.. ale osobně bych to fakt neřešil.. jedině že by tě chyt nějakej bláznivej policajt... třeba známý měl na dodávce prasklé zadní sklíčko na světle a policajti mu dali pokutu.. že má ostrou hranu na vozidle.. takže v tom našem kocourkově nikdy nevíš :-D :-D
 
 
Datum: 21. února 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,jen pro upevnění moji mysli,vypíná se u fichtla zapalování,že se spojí vývody z indučky??ďekanes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5356    
doslova tak....proklenuje se kabel od kladivek(1) s kostrou(15)
 
 
Datum: 21. února 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdarec chtěl bych se zeptat jak má být správně zapojená indukční cívka,když tam nejsou vidět ísla na jawa 20? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5356    
z toho si nic nedelej....ja jednou zapojoval ruskou civku:-D proste to tam napoj...kdyz bude mala a nebo zadna jiskra tak ty kontakty prohod....lepsi radu nemam...ja to delam takle
 
 
Datum: 21. února 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel bys to upresnit jak to potrebujes,jestli myslis vyvody,tak to je uplne jedno,teda snad,opravte jestli to je spatne
 
 
Datum: 21. února 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nvm kam s tim... mozna to sem ani snad nepatri ale da se sehnat nejaka padesatka cenove jako pionyr? treba nekej skutr bez papiru .... cokoliv odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: domte      E-mail:      IP: uživatel779    
NO TŘEBA SIFONA BEZ PAPÍRŮ.. TUHLE JSEM NA MOTOINZERCI VIDĚL JEDNOHO ZA 3000
 
 
Datum: 21. února 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak fekala si necham 100% ale ze bych mel 2 vozitka .... :-) no 4-5000 nemam ... cinskou minibajku taky nechci.. chci nakej starej pojizdnej kram kterej kdyz bych trochu poupravil (plechy atd) aby to nevadilo jak na fikovi.... ale stejne to na konec padne na fika tak co .....
 
 
Datum: 21. února 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlépe zůstaň u dachla :-D
 
 
Datum: 21. února 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5356    
Za ctyrku ti necham Ciao:-D No skutra bez papiru za litr koupis,ale nacpes do nej 5000 aby vubec vrcel......prodaval sem loni Zipa za 5500,- bez papirů....hned byl pryc.....jel 90,chytal na prvni a zral 2.5litru ....bracha mel taky Zipa,jel kilo,byli v tom dily za 8000,zralo to 5-6litru,vecne se to sralo a byl rad ze ho prodal ze 12 s TP......jinak sezens nejakou mačetu do 5000,- .....nebo CIAO nebo BRAVO italsky babety (kdyz je v poradku tak jede skoro jak fichtl a zere 1.5litru:-D) ...treba babetu koupis,nebo rozpadlyho simsona....ale sou to strasny stavy.....
 
 
Datum: 21. února 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
minbajky čínskej
 
 
Datum: 21. února 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Tadyn      IP: uživatel5355    
Cus seso chtěl jsem se zeptat ,proč tu neprodáváš kártry třeba na jawa 250 kyvacka nebo jawa 350 kyvačka. Jo a sorry ,že jsem to dal do týhle kategorije já nevěděl do jaký. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Beztak by si nikdo nekoupil novej karter na mašinu za 4500,- ......neni jako ani proc o tom uvazovat,kdyz solidni motor koupis do 2000,- a nebo nekde v kovošrotu sezenes slusny kartery za cenu hliniku.......
 
 
Datum: 21. února 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
asi proto že je nokdo vevyrábí
 
 
Datum: 21. února 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: FOH      IP: uživatel4659    
Hojte draci , nasel by se tu někdo kdo by byl ochotny a poslal , daroval by ty dva zadni sroubky , ktere jsou v zadnim svetle? Takove ty do kterych se sroubujou ty co jsou prez sklo , dikes , v obalce , prosim ozvete se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si za 3 kila cely svetlo a neres to...
 
 
Datum: 21. února 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
má je třeba firma vrabec a vrabec, já jsem je ale nahradil dlouhou matkou M6 (vypadá to jako cca 4 matky dohromady) a dal jsem krátký šroubek od plechu a pak už jsem postupoval jako s originálníma šroubkama.
 
 
Datum: 21. února 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: FOH      IP: uživatel4659    
Fakt směšne , s tema papirama , ale kdyby je tu sesa mel tak vas neprosim ,ale uz je tu dlouho nema
 
 
Datum: 21. února 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedarovali byste mi nekdo papiry na 555.....prosim prosim... poslete mi je v obalce....dekuju
 
 
Datum: 21. února 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo pockat ty myslis ty ve skle...tak to ma Sesa treba
 
 
Datum: 21. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovy s tim rudym sklickem? co vypada jak diamant? bud zelearstvi nebo se zeptej v mototechne...ale naposledy jsem ten sroubek videl tak pred 4 lety, to jsem posledni nasel v dilne a byl jsem stestnej jak blecha ze si to muzu prisroubovat na SPZ pac mi tam jeden takovej chybel...ale zkus se zeptat, za to nic nedas:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si zajít do železářství? Myslim, že tohle mají snad v každém...
 
 
Datum: 21. února 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: P_A?V      IP: uživatel5354    
Nazdar . Chci se zeptat jestli nevite kde ma privesny vozik Pav 40 vyrobni stitek a ci nevite kde bych mohl najit schemu jak zlozit tlumice ktere jsou vzadu . Moc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: milan pacek      E-mail:      IP: uživatel6787    
ak to este nemas zlozene,tak mi posli mail.poslem foto
 
 
Datum: 21. července 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
stitek ma zespada voziku na ramu dole , nechcs ho prodat ? nevo vymenit
 
 
Datum: 21. února 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, tet budu lejt do tlumičů volej, ale doma mám jen převodák.. tlumičovej nebo hydrauliku bych musel koupit, (neni problém) mám to předelaný do krosu (myslim do krosu jako uplně, jako do takovýho toho "tvrdýho" krosu" :-D ) a tak se ptám, jestli by nebyl gut volej převodák do nich, když je to do krosu, a pořád to lítá, skáče, atd..nebo kerej by ste mi doporučili do toho krosu? díkec.. je to 175... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč, zapoměl sem napsat, že to leju do předních, sem myslel, že vás to napadne:-D:-D ale to je jedno:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, domá mám vejfuk, jako origo, dal sem ho tam jen na zkoušku, a připadalo mi to uplně stejný:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč, zapoměl sem napsat, že to leju do předních, sem myslel, že vás to napadne:-D:-D ale to je jedno:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do zadních dej tlumičák, a do předních mix tlumičáku a motoráku -poměr záleží na tom jak máš vyběhaný mechanizmy tlumičů..,ale dal bych víc motoráku aby nenarážely.. jinak jestli s timhle strojem hodláš jezdit tvrdej kros tak to se asi nemáš moc rád..:-D a ten vejfuk je taky zajímavej...kdybys tam dal originál tak to bude táhnout o hodně líp hlavně v nízkejch a bude míň žrát...s vejfukama už sem laboroval dost...;-)
 
 
Datum: 21. února 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako 15-ti letý kluci sme taky meli takovouhle "krosku"....ram 356,motor 477 a rikam ze je to proste strasne tezky a ten vykon nicmoc...taky sme z toho tenkrat byli vyvaleny,jak to jede,ale to je tim ze sme predtim drazdili jen fichtly:-D...to je tak s tim jezdit po lese:-D:-D a este je to vábička na policajty jako svine:-D ne ja sem proste rejpal,protoze tyhle stavby nemam rad.....a kazdej tady to asi ví:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe, sem se přehlídl no:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
on nepsal ramenem, ale RÁMEM!!! učivo první třídy.....:-D (to jakože čtení)
 
 
Datum: 21. února 2009 12:31
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe:-D:-D jaký rameno:-D:-D:-D dit to celý ze všim všudy má 102 kg:-D:-D myslíš tuhle jo? http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=21851 - aby si nemyslel nějakou jinou:-D jo, a z tím vejfukem to vopravdu jede:-D:-D jako ale fakt to jede:-D joko že dost:-D nebo co se ti za tom nelíbí?:-D ještě tomu chybí 19ka kolo, ale až příští rok.. :-) tak mi to pls nějak vysvětli, co si myslel tím ramenem:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten tvuj tvrdej kross:-D:-D:-Dopravdu tvrdej:-D:-D promyslenej od zakladu:-D:-Da s tim vejfukem to urcite strasne moc jede:-D a s tym 100kilovym ramem:-D:-D......ale tak budiz....je to tvoje motorka a oproti fichtlu to jede.....jednou se na tom zabijes:-D Do tlumicu dej tlumičák a nevymejslej......
 
 
Datum: 21. února 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D no tak jesi to pořad skače atd tak bych rači stvrdil aby tlumila a tak nenaražela :-D takže spíš hydrauliku nwm jak chceš že jo ...
 
 
Datum: 21. února 2009 0:36
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4967    
když jedu po poli nebo po zahumení tak nepotřebuji řidičák že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokud nevjedeš na cestu..neměl bys mít problém.. prakticky můžeš jezdit aji po cestě.. teda dokud tě nechytnou nebo dokud neuděláš naky průser
 
 
Datum: 21. února 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do 5 kilometrů od baraku ridicak nepotrebujes.....to vi kazdej:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to tvuj soukromy majetek tak te muzou akorat pokarat ze delas hluk...nesmis vyjet na silnici, na pozemni komunikaci, cili ani na polnacku prakticky ne...ale pokud ta polnacka patri tobe a ne statu tak muzes...asi tak:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5353    
Zdar chtěl bych se zeptat předstih nastavuju na zápalku co?takže když sundam válec, tak nemusím pak nastavovat přestih a odtrh když ho tam budu dávat zpět?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá blbost...:-D NENE...udělej GO a předstih nešteluj.....vůbec...:-D To zmákneš....:-D Hlava válec dolu vyměň těsnění pod válcem a taky nešteluj předstih....! Na co...? Dyť se přeci nic nehlo...:-D Hošííí....mám dost....!
 
 
Datum: 21. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co mate furt vsichni s tim predstihem...!!! sakra vzdyt na tom nic neni......podivam se na vačku a tak nejak to otocim a utahnu.....podle toho jak se mi klepou ruce dam odtrh na kladivka a jedu .....
 
 
Datum: 21. února 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud jsi nesteloval s magnetem nebo si nepootacel stator tak nemusis:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ne ... nemusis.....
 
 
Datum: 20. února 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: franta1232      IP: uživatel3228    
Zdar mam dotaz jak by sel tenhle otackomer zapojit na fíka? http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_69/products_id/2271 jak pracuje jesi je jako ze zahradni techniky? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se dalo pouzit na otackomer to tak byly digitalni na skutry ktery snimaly otacky podle elektri. impulzu do svicky...namontovalo se to na svicku ten krouzek, tim to prebralo i utesnovaci funkci od toho tesniciho krouzku co na te svicce byl, svicka se zamontovala, otackomer se pustil a byl klid...jelo to...jen to musi byt nejak napajeny (videl jsem i na tuzkovy baterky) ale je to pomerne mastna zalezistos...sak zkoukni shopy a uvidis sam:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zapojit ho tam muzes.....a to nahonovy lanko strc jakoby do zapalovani otvorem pro kabely.....budes mit otackomer,budes frajer:-D:-D kdyz bude motorka stat nikdo nic nepozna a se zapojenejma kontrolkama uz vubec ne:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo musiš mít náhon, Simson má tacháč s bowdenem, Simson to má vyvedený z levýho víkamaj to jen někerý.
 
 
Datum: 20. února 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud myslim spravne tak tenhle asi na fika jen tak nezapojis... :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdarec Když mě jawa 20 jela v letě v pohodě startovala hned,a ted nechce hodit jiskru nevíte čím by to mohlo být pls?????? svíčku mám uplně novou a seřízenou tak jak má být zkoušel jsem i jiné svíčky ale pořád nic:-( Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mas to rozbity...byl si na toho fichtla zlej a on ti to ted vrací...casta zavada.....nebo ti kuny rozkousali kabeli v masce:-D:-D hledej spatnej kontakt,nebo nejakou vymrsklou izolaci.....popripade jestli ti do nej naprselo tak odesla inducka
 
 
Datum: 21. února 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi s ni nic nedelal tak este jednou serid odtrh (0,4 - 0,5mm) a predstih(1,6 - 1,9mm), pak kondik, estli spinaj dobre kladivka (coz by mely pokud si dobre seridil odtrh), serid odtrh na svicce (0,5 mm), pak zkus estli ti negde neprobiji, estli fajfka kope, estli ti spouzi inducka (ale to se tak casto nestava), estli ty kladivka jsou ocisteny a gdyz ne tak je zabrus at na sebe krasne dosedaj, ocisti, muze probijet u civky...jinak dulezita poznamka - svicka musi byt ukostrena pokud ji zkousis, tj. polozis ji treba na zebra valce ale to asi vis...este me napadaj estli se ti nerozeply kontakty u gabliku mezi gablem z magneta a tim co vede k indukce, to je tak secko z castych zavad co by to mohly delat...
 
 
Datum: 20. února 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jako jestli neni navlhla ? :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nenavlhla inducka?
 
 
Datum: 20. února 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
sundej pravy viko a podivej se jestli se zveda kladivko popripade sesteluj prectich a odtrch pokud ses vtom nestoural tak se mohl povolit sroubek na kladivku nebo neco skladivkem a nebo treba schorel kondik co ja vim musis se podivat a zjistis ale na elektrice neni nic slozityho
 
 
Datum: 20. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,hosi jak je to tedas tou jawou..kdo je majitel..rozjedou se jeste na svetovou uroven kdyz maj ted takovej upadek po r. 89.Vono 20 let je dost dlouha doba! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtělo by to dobrého investora.Výborným příkladem by bylo spojení Škoda-VW.Jen neprodat kompletní podíly,aby si to tu značku zachovalo.
 
 
Datum: 21. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to jsem nevěděl, že motoscoot si vzal jenom značku Jawa pro svoje motorky, měl jsem za to, že ho Jawa požádala o vyrobení motorky. Každopádně tim ale Jawa šlápla vedle, možná se ten duck uchytí, ale záleží taky na tom co přijde po něm. jinak souhlasim se Standou, komunisti to tady drželi, díky tomu že se sovětský svaz chtěl co nejvíce rozmáhat, tak dbal na to aby se hodně vyváželo a to Jawa splňovala na 100% a to se ji líbilo. to co se vyrábí teď to jsou čínské pomsty stejně jako lifan apod.
 
 
Datum: 21. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa zanikla....to je KO....Jinak pro Pouchaz: To myslis,jako ze by byla jawa v prdeli este driv nez ted.nebo nejak opacne?? Ja razim nazor,ze kdyby nebylo komunismu tak bysme byla dalsi svetova znacka jako japonci nebo italie...mozna bysme byli hodne vysoko,protoze kdyby se nezastavil vývoj,tak sme meli jedny z nejlepsich silnic a krosek.....On uz perak ležel komančum v hlave,protoze nekteri z konstrukteru byli diverzanti,zbehové a nepratele statu,ale tak nakonec za to byli oceneni jen posmrtně Janeček a taky nejakej Jozíf...o zbytku se nemluvilo....vyroba uz byla rozjetá,tak to v 48. proste nejak prekousli a udelali nejlepsi vec co mohli,protoze sel Perak na odbyt.....Ale po nem bylo potreba vyrobit neco dalsiho...a zacali nekonecne serie kyvacek a panelek pro bezne uzivani a sportovním strojům dali tak trochu stopku....ne uplne,ale prisel utlum a nakonec šlus.... Kdyz si predstavite ze uz v tehdejsich letech jel zavodni perak 150km/h ....docela rachot....Proste ve shrnuti....kdyby nebylo komančů,tak by sme meli podnik typu Yamaha nebo Aprillie......a kdyby komunismus neskoncil,tak by ani neskoncila era klasicke seriove Jawy,kterou zname a mame radi......
 
 
Datum: 21. února 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak pozor: Jawa Duck nevyrabi Jawa ale Motoscot co vyrobil i toho NEW PASKVIL, Jawa jim jen propujcila jmeno, jde o to estli to byl strategicky vyhodny plan, spis ji to jen uspini povest...dalsi vec komunisti: od valky mela Jawa dobre naslapnuto (treba Perak byl ve svy dobe proste klasa)...kvuli tomu ze vyrabel ohromne serie hlavne pro V a do Sovetskych zemi tak moc neinovoval (pac na Z zas tak moc nevyvazel tak to nebylo treba) a pohodove si prodaval na V - bylo to stale odbytiste a prachy za to davaly, tak proc tam neexportovat gdyz se jim prachy od nich sypou...to ale byla chyba, po revoluci prodavaly uz zastaraly motorky, davno za opicema, dostali vypatlanyho reditele kery poroucel jen vyrabet a vyrabet ale nebylo komu to prodavat - Jawy byly smontovany okolo podniku na polich ale to byla pro ne posledni cesta, dal se nedostaly, a to taky brzdilo vyvoz novejch a vubec tu inovaci...pak prisla privatizace, tahla se nesmyslne dlouho a vubec tak nejak divne, to ji porazilo na kolena...od ty doby se hrabe jen ode dna, 50 pro mlady muze predstavovat treba Mosquito, Robby, Dandy, 125 tez vyrabela, vcelku i s uspechem, pak zacli exportovat cinani kery mely levnejsi stroje nez Jawa a tak kvalita na trhu ustoupilo kvantite...ale verim ze ma na to se vyhrabat, jsem optimista, jednou muze stat zas na vrcholu, pokud se ta jeji 650 ukaze jako dobry stroj s rakouskym motorem (ostatne prvni Janeckova motorka Rumpal byla taky s motorem ciziho vyrobce) tak ma moznost se prosadit ale musi si jit vlastni cestou, nesmi se ohlizet, zaprodavat se a vsazet na kvalitu a ne na cenu...jen tak se vypracuje zpatky na vrchol:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Tak nejak bohuzel tak jako dnes by byli uz pred 50 lety vhajzlu(sorry)Komunistit to vsechno potlacovali potrbovali i na sve stroje odbyt
 
 
Datum: 20. února 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně si myslim, že kdyby nebyl komunismus tak by jawa byla tam kde je dnes už před 50 lety...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
 
 
Datum: 20. února 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už to není ta klasická,spolehlivá,jednoduchá,výkoná JAWA. Jak se jawa spojí se šikmookými,tak je to v pr****.
 
 
Datum: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
 
 
Datum: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
new pionýr byl propadák... největší chybu udělali s tím 4T čínským motorem a výrobou v Číně, já chápu že nemají kde vyrábět, ale z téhle kombinace nemohlo vyrůst nic dobrého...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
podle mně tyto nové jawy vůbec atraktovní nejsou , třeba ten new pionýr, to je hrůza!!!!
 
 
Datum: 20. února 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jawa se snaží vzkřísit, soudě podle motocyklu Duck, věnovaného náctiletým řidičům, což byl před lety i fichtl, s tím rozdílem že měl (má) o 75 ccm méně, ovšem pokud bude Jawa vyrábět v Číně, s čínskými materiály a motory tak to moc daleko nedotáhne, bude to možná levné, ale jakmile se rozkřikne, že to jsou šmejdy (pokud to budou opravdu šmejdy) tak si to nikdo nekoupí, na to doplatily i firmy Bashan, Shineray atd. ze začátku se prodávalo, pak se zjistilo že jsou to krámy a už se to prodává jen na motoinzerci... Na světovou úroveň se tedy mohou ještě rozjet, všechno to ale spočívá v kvalitě a atraktivitě strojů což nynější Jawy tak nějak postrádají...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,když budu mít tuhle redukci http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1950.html ,budu muset používat svíčky co se dávaj do aut,nebo to bude fungovat i s motocyklouvou s dlouhým závitem (příklad.:Brisk N17YC).Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl si rychlejší. A asi máš pravdu vona se nedotáhne vlastně až na konec...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však je to tam napsané je to redukce mezi závitem M18 a M14. A asi to bude na kratší svíčku, s tim menšim závitem se dávaj do motorových pil. Myslim.
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
musi mit dlouhej zavit
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pro standu.. tak jsem dneska daval motor poradne dohromady :-) loziska jsou novy gufera taky klika ne ale snad je dobra :-) :-) ocistil jsem kartery lechce parkrat prejel na smirku a ocistil pak namatlal tenkou vrstvu motorovyho selikonu na oba kartery dal jsem tam papirovy tesneni co jsem vystrich s krabyce od granuli :-) pak dotach ksobe postupne a pak to utach uplne nakrev udelal jsem si specialni sroubovak a plochu na valec jsem taky zabrousil plochu na valci taky a utesnil jsem to stejne jako kartery a hlavu do krize a pobouchal gumovo palickou a este dotach hlavu mam novou prectich 1,4 mm mozna 1,3 tak nak mezi tim neco myslis ze to uz je poradne :-) :-) :-) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak takhle skladam porad dokola 2 motory na jednoho pionyra a cekam kterej driv pojede tak tetka mam jeden v kuoe a jede akorat ze ten volnobech me trapi skoru vubec nedrzi a je na max drzi jen zastudena vikon moc nema skusim pockat jestli si to sedne jestli ne tak tam dam druhej motor a tam jsou novy loziska a gufera a jako tesneni jsem pouzil tlustej papir zjedny strany je potisklej je skrabyce od granuli a kartery jsem namatlal silikonem to sami pod valcem tak ten by mohl spis fungovat asi to zatejden prehodim. a jeste me trapi jedna vec mam tam hlavu od SESI akorat ze ma vetsi komoru tak doufam ze to na vikonu nebude znat
 
 
Datum: 21. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
No v podstate sem nepobral,jestli teda ten motor jede nebo ne,ale konecne si to jednou udelal tak jak se má..... A jak teda? Jede.....ten predstih si mohl dat vetsi....
 
 
Datum: 21. února 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skoda ze jsem si nepocital kolikrat jsem uz pulil motory na jednoho fichtla ale bez kecu minimalne 20 :-D vzdycky rikam kaslu nato a zachvili, nacem budu jezdit?? to je nuda , du se podivat na fichtla :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tebe ten fichtl jednou zabije:-D ale líbí se mi že to nevzdáváš a pořád se snažíš, ne jako ty frajírci co sem napíšou že fichtl je krám a že si koupili Yamahu R1 a je to lepší... Kdo by to byl čekal co? jaktože je mercedes lepší než Trabant?:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jeee!!!!!!!!!!!!!!! este jsem zapomel mam tam novy krouzky a valec je peknej nevybehanej akorat pist je trosku nepatrne poskrabanek
 
 
Datum: 20. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Birdman      IP: uživatel5352    
Ahoj, nevíte jaká je délka ojnice (tzn. jaká je vzdálenost mezi osou pístního a ojničního čepu) na J350 typ 640? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Birdman      IP: uživatel5368    
Tak už jsem to zjistil, mělo by to být 145mm.
 
 
Datum: 22. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vadi kdyz novy gufera opatrne 5 krat vyndam a zase zandam?? a je lepsi vtomhle pripade je ocistit zvenci namazat motorovym silikonem?? pak to jde zlechka zasunout i rukou a az to uschne tak to drzi dobre snad ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus hoši , nevíte co stim může bejt když u fika skladam motor a jakmile dothanu kartry (je tam jenom převodovka) a zařadim jedna tak s převeodovkou skoro nevotočim :-( skoušel sem skladat i jinej motor a tam v poho tak snad nic blbě nedělam .. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ... :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ... :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel3855    
já řešil uplne to samí akorat sem si nevšim že maj užší zuby, musel sem jí stahnout na soustruhu aby se vůbes vešla do ložiska
 
 
Datum: 20. února 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo tyy repliky kolecek a hrideli stoji za h.. ktomu jsem taky dosel porad jsem zesil proc to nepasuje tak koukam na jinej motor a ona to byla replika hridele to udelalo to ze jsem stim ani nehnul a navic meli ussi zuby
 
 
Datum: 20. února 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel3855    
to sem chtel řict :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pokud bys dal zjinyho motoru vnitrek myslim ze by to vse vyresilo ale pouzdrama to nejspis bude ale nechapu proc prece kdyz motor de rozpulim ho vse dam zase jak bylo a slozim motor a uz to nejde to prece je divny aby to delaly pouzdra?? nechapu to ale pomaha jak rikam jiny streva zjinyho motoru
 
 
Datum: 20. února 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel3855    
a nevimněnoval si nějakou hřídel nebo bronzový ložisko ??
 
 
Datum: 20. února 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
včera se to tu řešilo... dospělo se k tomu, že je potřeba upravit pouzdra v převodovce, nejsou uplně přesný a pak to tam dělá bordel!
 
 
Datum: 20. února 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nic ted sem zkoušel ložiska, sou upně u zavlačky a pořad de stěžka :-( ale když už sou kartry vod sebe cca 2 mm tak to de jak pomasle ...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skontroluj loziska jestli jsou spravne az kty zavlacce taky jsem u mnoho motoru mel stimhle problemi neprisel jsem proc a cim to je pproste jsem dal celej vnitrek zjinyho motoru a tak mi zustali asi z 6 motoru uz jen 3 protoze casto jsem stim ani nehnul nebo zase nesli kolecka naproti sobe skus lechce bouchnout kladivem zboku do hridele je jedno zktery strany bud jak je spojkovej kos nebo jak je kolecko na retez u civek a mozna to povoli ale muze se to seknout to uz se mi stalo takze jestli mas jinej motor tak to znej skus prehodit
 
 
Datum: 20. února 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel2800    
kolik se mnou pojede mustang když vážim 60 kg a ve předu mam kolečko se 14 zubama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Záleží na stavu motoru a celkovém stavu.Jak je motor zajetý atd.Zkruba okolo 75km/h,ale to u motoru který je po Go a je dobře zajetý a celkový stav motorky odpovídá stavu skoro nového motocyklu,ale když je mtorka v rozkladu :-D,a v životě na něm nebyla GO,tak se nemůžeš divit,že ti to pojede 60 Km/h a to je ještě hodně.Ale jak je tady uvedené,nevím proč se ptáš znovu,když u minulého dotazu máš 4 odpovědi.
 
 
Datum: 20. února 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no záleží na celkovym stavu motorky může jet 80 ale taky 40 to individuální dle stavu motorky a proč se na to ptáš znova?
 
 
Datum: 20. února 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1412    
málo
 
 
Datum: 20. února 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Nazdar Draci a Dračice... Mám malej problém tak se chci zeptat skušenějších... Chčije mi benzin z karburátoru směrem do filtru, a to jako že dost... Nevíte prosim vás čim by to mohlo být? Děkuji za názory a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Právě že pořád to teče...Od víčka to neteče teče to jen směrem do filtru...Jo a zapoměl jsem dodat že je to čz 175/477
 
 
Datum: 20. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
a jenom když to nastartujejš(špatnej (velkej) předstih,moc bohatá směs (plíšek na jehle dát vejš) ),nebo vdžy když pustíš benzín(velká hladina v plovákovce,ale to by teklo kolem víčka u plovákovky)?
 
 
Datum: 20. února 2009 19:41
 
<  1872  1873  1874  1875  1876  1877  1878  1879  1880  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.01.2025 4:40:32 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu