www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1872  1873  1874  1875  1876  1877  1878  1879  1880  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4967    
když jedu po poli nebo po zahumení tak nepotřebuji řidičák že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokud nevjedeš na cestu..neměl bys mít problém.. prakticky můžeš jezdit aji po cestě.. teda dokud tě nechytnou nebo dokud neuděláš naky průser
 
 
Datum: 21. února 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do 5 kilometrů od baraku ridicak nepotrebujes.....to vi kazdej:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to tvuj soukromy majetek tak te muzou akorat pokarat ze delas hluk...nesmis vyjet na silnici, na pozemni komunikaci, cili ani na polnacku prakticky ne...ale pokud ta polnacka patri tobe a ne statu tak muzes...asi tak:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5353    
Zdar chtěl bych se zeptat předstih nastavuju na zápalku co?takže když sundam válec, tak nemusím pak nastavovat přestih a odtrh když ho tam budu dávat zpět?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrá blbost...:-D NENE...udělej GO a předstih nešteluj.....vůbec...:-D To zmákneš....:-D Hlava válec dolu vyměň těsnění pod válcem a taky nešteluj předstih....! Na co...? Dyť se přeci nic nehlo...:-D Hošííí....mám dost....!
 
 
Datum: 21. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co mate furt vsichni s tim predstihem...!!! sakra vzdyt na tom nic neni......podivam se na vačku a tak nejak to otocim a utahnu.....podle toho jak se mi klepou ruce dam odtrh na kladivka a jedu .....
 
 
Datum: 21. února 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pokud jsi nesteloval s magnetem nebo si nepootacel stator tak nemusis:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ne ... nemusis.....
 
 
Datum: 20. února 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: franta1232      IP: uživatel3228    
Zdar mam dotaz jak by sel tenhle otackomer zapojit na fíka? http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_69/products_id/2271 jak pracuje jesi je jako ze zahradni techniky? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se dalo pouzit na otackomer to tak byly digitalni na skutry ktery snimaly otacky podle elektri. impulzu do svicky...namontovalo se to na svicku ten krouzek, tim to prebralo i utesnovaci funkci od toho tesniciho krouzku co na te svicce byl, svicka se zamontovala, otackomer se pustil a byl klid...jelo to...jen to musi byt nejak napajeny (videl jsem i na tuzkovy baterky) ale je to pomerne mastna zalezistos...sak zkoukni shopy a uvidis sam:-)
 
 
Datum: 21. února 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zapojit ho tam muzes.....a to nahonovy lanko strc jakoby do zapalovani otvorem pro kabely.....budes mit otackomer,budes frajer:-D:-D kdyz bude motorka stat nikdo nic nepozna a se zapojenejma kontrolkama uz vubec ne:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo musiš mít náhon, Simson má tacháč s bowdenem, Simson to má vyvedený z levýho víkamaj to jen někerý.
 
 
Datum: 20. února 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud myslim spravne tak tenhle asi na fika jen tak nezapojis... :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdarec Když mě jawa 20 jela v letě v pohodě startovala hned,a ted nechce hodit jiskru nevíte čím by to mohlo být pls?????? svíčku mám uplně novou a seřízenou tak jak má být zkoušel jsem i jiné svíčky ale pořád nic:-( Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mas to rozbity...byl si na toho fichtla zlej a on ti to ted vrací...casta zavada.....nebo ti kuny rozkousali kabeli v masce:-D:-D hledej spatnej kontakt,nebo nejakou vymrsklou izolaci.....popripade jestli ti do nej naprselo tak odesla inducka
 
 
Datum: 21. února 2009 12:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi s ni nic nedelal tak este jednou serid odtrh (0,4 - 0,5mm) a predstih(1,6 - 1,9mm), pak kondik, estli spinaj dobre kladivka (coz by mely pokud si dobre seridil odtrh), serid odtrh na svicce (0,5 mm), pak zkus estli ti negde neprobiji, estli fajfka kope, estli ti spouzi inducka (ale to se tak casto nestava), estli ty kladivka jsou ocisteny a gdyz ne tak je zabrus at na sebe krasne dosedaj, ocisti, muze probijet u civky...jinak dulezita poznamka - svicka musi byt ukostrena pokud ji zkousis, tj. polozis ji treba na zebra valce ale to asi vis...este me napadaj estli se ti nerozeply kontakty u gabliku mezi gablem z magneta a tim co vede k indukce, to je tak secko z castych zavad co by to mohly delat...
 
 
Datum: 20. února 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jako jestli neni navlhla ? :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nenavlhla inducka?
 
 
Datum: 20. února 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
sundej pravy viko a podivej se jestli se zveda kladivko popripade sesteluj prectich a odtrch pokud ses vtom nestoural tak se mohl povolit sroubek na kladivku nebo neco skladivkem a nebo treba schorel kondik co ja vim musis se podivat a zjistis ale na elektrice neni nic slozityho
 
 
Datum: 20. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,hosi jak je to tedas tou jawou..kdo je majitel..rozjedou se jeste na svetovou uroven kdyz maj ted takovej upadek po r. 89.Vono 20 let je dost dlouha doba! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtělo by to dobrého investora.Výborným příkladem by bylo spojení Škoda-VW.Jen neprodat kompletní podíly,aby si to tu značku zachovalo.
 
 
Datum: 21. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to jsem nevěděl, že motoscoot si vzal jenom značku Jawa pro svoje motorky, měl jsem za to, že ho Jawa požádala o vyrobení motorky. Každopádně tim ale Jawa šlápla vedle, možná se ten duck uchytí, ale záleží taky na tom co přijde po něm. jinak souhlasim se Standou, komunisti to tady drželi, díky tomu že se sovětský svaz chtěl co nejvíce rozmáhat, tak dbal na to aby se hodně vyváželo a to Jawa splňovala na 100% a to se ji líbilo. to co se vyrábí teď to jsou čínské pomsty stejně jako lifan apod.
 
 
Datum: 21. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa zanikla....to je KO....Jinak pro Pouchaz: To myslis,jako ze by byla jawa v prdeli este driv nez ted.nebo nejak opacne?? Ja razim nazor,ze kdyby nebylo komunismu tak bysme byla dalsi svetova znacka jako japonci nebo italie...mozna bysme byli hodne vysoko,protoze kdyby se nezastavil vývoj,tak sme meli jedny z nejlepsich silnic a krosek.....On uz perak ležel komančum v hlave,protoze nekteri z konstrukteru byli diverzanti,zbehové a nepratele statu,ale tak nakonec za to byli oceneni jen posmrtně Janeček a taky nejakej Jozíf...o zbytku se nemluvilo....vyroba uz byla rozjetá,tak to v 48. proste nejak prekousli a udelali nejlepsi vec co mohli,protoze sel Perak na odbyt.....Ale po nem bylo potreba vyrobit neco dalsiho...a zacali nekonecne serie kyvacek a panelek pro bezne uzivani a sportovním strojům dali tak trochu stopku....ne uplne,ale prisel utlum a nakonec šlus.... Kdyz si predstavite ze uz v tehdejsich letech jel zavodni perak 150km/h ....docela rachot....Proste ve shrnuti....kdyby nebylo komančů,tak by sme meli podnik typu Yamaha nebo Aprillie......a kdyby komunismus neskoncil,tak by ani neskoncila era klasicke seriove Jawy,kterou zname a mame radi......
 
 
Datum: 21. února 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak pozor: Jawa Duck nevyrabi Jawa ale Motoscot co vyrobil i toho NEW PASKVIL, Jawa jim jen propujcila jmeno, jde o to estli to byl strategicky vyhodny plan, spis ji to jen uspini povest...dalsi vec komunisti: od valky mela Jawa dobre naslapnuto (treba Perak byl ve svy dobe proste klasa)...kvuli tomu ze vyrabel ohromne serie hlavne pro V a do Sovetskych zemi tak moc neinovoval (pac na Z zas tak moc nevyvazel tak to nebylo treba) a pohodove si prodaval na V - bylo to stale odbytiste a prachy za to davaly, tak proc tam neexportovat gdyz se jim prachy od nich sypou...to ale byla chyba, po revoluci prodavaly uz zastaraly motorky, davno za opicema, dostali vypatlanyho reditele kery poroucel jen vyrabet a vyrabet ale nebylo komu to prodavat - Jawy byly smontovany okolo podniku na polich ale to byla pro ne posledni cesta, dal se nedostaly, a to taky brzdilo vyvoz novejch a vubec tu inovaci...pak prisla privatizace, tahla se nesmyslne dlouho a vubec tak nejak divne, to ji porazilo na kolena...od ty doby se hrabe jen ode dna, 50 pro mlady muze predstavovat treba Mosquito, Robby, Dandy, 125 tez vyrabela, vcelku i s uspechem, pak zacli exportovat cinani kery mely levnejsi stroje nez Jawa a tak kvalita na trhu ustoupilo kvantite...ale verim ze ma na to se vyhrabat, jsem optimista, jednou muze stat zas na vrcholu, pokud se ta jeji 650 ukaze jako dobry stroj s rakouskym motorem (ostatne prvni Janeckova motorka Rumpal byla taky s motorem ciziho vyrobce) tak ma moznost se prosadit ale musi si jit vlastni cestou, nesmi se ohlizet, zaprodavat se a vsazet na kvalitu a ne na cenu...jen tak se vypracuje zpatky na vrchol:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Tak nejak bohuzel tak jako dnes by byli uz pred 50 lety vhajzlu(sorry)Komunistit to vsechno potlacovali potrbovali i na sve stroje odbyt
 
 
Datum: 20. února 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně si myslim, že kdyby nebyl komunismus tak by jawa byla tam kde je dnes už před 50 lety...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
 
 
Datum: 20. února 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už to není ta klasická,spolehlivá,jednoduchá,výkoná JAWA. Jak se jawa spojí se šikmookými,tak je to v pr****.
 
 
Datum: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
 
 
Datum: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
new pionýr byl propadák... největší chybu udělali s tím 4T čínským motorem a výrobou v Číně, já chápu že nemají kde vyrábět, ale z téhle kombinace nemohlo vyrůst nic dobrého...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
podle mně tyto nové jawy vůbec atraktovní nejsou , třeba ten new pionýr, to je hrůza!!!!
 
 
Datum: 20. února 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jawa se snaží vzkřísit, soudě podle motocyklu Duck, věnovaného náctiletým řidičům, což byl před lety i fichtl, s tím rozdílem že měl (má) o 75 ccm méně, ovšem pokud bude Jawa vyrábět v Číně, s čínskými materiály a motory tak to moc daleko nedotáhne, bude to možná levné, ale jakmile se rozkřikne, že to jsou šmejdy (pokud to budou opravdu šmejdy) tak si to nikdo nekoupí, na to doplatily i firmy Bashan, Shineray atd. ze začátku se prodávalo, pak se zjistilo že jsou to krámy a už se to prodává jen na motoinzerci... Na světovou úroveň se tedy mohou ještě rozjet, všechno to ale spočívá v kvalitě a atraktivitě strojů což nynější Jawy tak nějak postrádají...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,když budu mít tuhle redukci http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1950.html ,budu muset používat svíčky co se dávaj do aut,nebo to bude fungovat i s motocyklouvou s dlouhým závitem (příklad.:Brisk N17YC).Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byl si rychlejší. A asi máš pravdu vona se nedotáhne vlastně až na konec...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však je to tam napsané je to redukce mezi závitem M18 a M14. A asi to bude na kratší svíčku, s tim menšim závitem se dávaj do motorových pil. Myslim.
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
musi mit dlouhej zavit
 
 
Datum: 20. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pro standu.. tak jsem dneska daval motor poradne dohromady :-) loziska jsou novy gufera taky klika ne ale snad je dobra :-) :-) ocistil jsem kartery lechce parkrat prejel na smirku a ocistil pak namatlal tenkou vrstvu motorovyho selikonu na oba kartery dal jsem tam papirovy tesneni co jsem vystrich s krabyce od granuli :-) pak dotach ksobe postupne a pak to utach uplne nakrev udelal jsem si specialni sroubovak a plochu na valec jsem taky zabrousil plochu na valci taky a utesnil jsem to stejne jako kartery a hlavu do krize a pobouchal gumovo palickou a este dotach hlavu mam novou prectich 1,4 mm mozna 1,3 tak nak mezi tim neco myslis ze to uz je poradne :-) :-) :-) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak takhle skladam porad dokola 2 motory na jednoho pionyra a cekam kterej driv pojede tak tetka mam jeden v kuoe a jede akorat ze ten volnobech me trapi skoru vubec nedrzi a je na max drzi jen zastudena vikon moc nema skusim pockat jestli si to sedne jestli ne tak tam dam druhej motor a tam jsou novy loziska a gufera a jako tesneni jsem pouzil tlustej papir zjedny strany je potisklej je skrabyce od granuli a kartery jsem namatlal silikonem to sami pod valcem tak ten by mohl spis fungovat asi to zatejden prehodim. a jeste me trapi jedna vec mam tam hlavu od SESI akorat ze ma vetsi komoru tak doufam ze to na vikonu nebude znat
 
 
Datum: 21. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
No v podstate sem nepobral,jestli teda ten motor jede nebo ne,ale konecne si to jednou udelal tak jak se má..... A jak teda? Jede.....ten predstih si mohl dat vetsi....
 
 
Datum: 21. února 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skoda ze jsem si nepocital kolikrat jsem uz pulil motory na jednoho fichtla ale bez kecu minimalne 20 :-D vzdycky rikam kaslu nato a zachvili, nacem budu jezdit?? to je nuda , du se podivat na fichtla :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tebe ten fichtl jednou zabije:-D ale líbí se mi že to nevzdáváš a pořád se snažíš, ne jako ty frajírci co sem napíšou že fichtl je krám a že si koupili Yamahu R1 a je to lepší... Kdo by to byl čekal co? jaktože je mercedes lepší než Trabant?:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jeee!!!!!!!!!!!!!!! este jsem zapomel mam tam novy krouzky a valec je peknej nevybehanej akorat pist je trosku nepatrne poskrabanek
 
 
Datum: 20. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Birdman      IP: uživatel5352    
Ahoj, nevíte jaká je délka ojnice (tzn. jaká je vzdálenost mezi osou pístního a ojničního čepu) na J350 typ 640? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Birdman      IP: uživatel5368    
Tak už jsem to zjistil, mělo by to být 145mm.
 
 
Datum: 22. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vadi kdyz novy gufera opatrne 5 krat vyndam a zase zandam?? a je lepsi vtomhle pripade je ocistit zvenci namazat motorovym silikonem?? pak to jde zlechka zasunout i rukou a az to uschne tak to drzi dobre snad ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus hoši , nevíte co stim může bejt když u fika skladam motor a jakmile dothanu kartry (je tam jenom převodovka) a zařadim jedna tak s převeodovkou skoro nevotočim :-( skoušel sem skladat i jinej motor a tam v poho tak snad nic blbě nedělam .. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ... :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ... :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel3855    
já řešil uplne to samí akorat sem si nevšim že maj užší zuby, musel sem jí stahnout na soustruhu aby se vůbes vešla do ložiska
 
 
Datum: 20. února 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo tyy repliky kolecek a hrideli stoji za h.. ktomu jsem taky dosel porad jsem zesil proc to nepasuje tak koukam na jinej motor a ona to byla replika hridele to udelalo to ze jsem stim ani nehnul a navic meli ussi zuby
 
 
Datum: 20. února 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel3855    
to sem chtel řict :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pokud bys dal zjinyho motoru vnitrek myslim ze by to vse vyresilo ale pouzdrama to nejspis bude ale nechapu proc prece kdyz motor de rozpulim ho vse dam zase jak bylo a slozim motor a uz to nejde to prece je divny aby to delaly pouzdra?? nechapu to ale pomaha jak rikam jiny streva zjinyho motoru
 
 
Datum: 20. února 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel3855    
a nevimněnoval si nějakou hřídel nebo bronzový ložisko ??
 
 
Datum: 20. února 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
včera se to tu řešilo... dospělo se k tomu, že je potřeba upravit pouzdra v převodovce, nejsou uplně přesný a pak to tam dělá bordel!
 
 
Datum: 20. února 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nic ted sem zkoušel ložiska, sou upně u zavlačky a pořad de stěžka :-( ale když už sou kartry vod sebe cca 2 mm tak to de jak pomasle ...
 
 
Datum: 20. února 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skontroluj loziska jestli jsou spravne az kty zavlacce taky jsem u mnoho motoru mel stimhle problemi neprisel jsem proc a cim to je pproste jsem dal celej vnitrek zjinyho motoru a tak mi zustali asi z 6 motoru uz jen 3 protoze casto jsem stim ani nehnul nebo zase nesli kolecka naproti sobe skus lechce bouchnout kladivem zboku do hridele je jedno zktery strany bud jak je spojkovej kos nebo jak je kolecko na retez u civek a mozna to povoli ale muze se to seknout to uz se mi stalo takze jestli mas jinej motor tak to znej skus prehodit
 
 
Datum: 20. února 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel2800    
kolik se mnou pojede mustang když vážim 60 kg a ve předu mam kolečko se 14 zubama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Záleží na stavu motoru a celkovém stavu.Jak je motor zajetý atd.Zkruba okolo 75km/h,ale to u motoru který je po Go a je dobře zajetý a celkový stav motorky odpovídá stavu skoro nového motocyklu,ale když je mtorka v rozkladu :-D,a v životě na něm nebyla GO,tak se nemůžeš divit,že ti to pojede 60 Km/h a to je ještě hodně.Ale jak je tady uvedené,nevím proč se ptáš znovu,když u minulého dotazu máš 4 odpovědi.
 
 
Datum: 20. února 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no záleží na celkovym stavu motorky může jet 80 ale taky 40 to individuální dle stavu motorky a proč se na to ptáš znova?
 
 
Datum: 20. února 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1412    
málo
 
 
Datum: 20. února 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Nazdar Draci a Dračice... Mám malej problém tak se chci zeptat skušenějších... Chčije mi benzin z karburátoru směrem do filtru, a to jako že dost... Nevíte prosim vás čim by to mohlo být? Děkuji za názory a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Právě že pořád to teče...Od víčka to neteče teče to jen směrem do filtru...Jo a zapoměl jsem dodat že je to čz 175/477
 
 
Datum: 20. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
a jenom když to nastartujejš(špatnej (velkej) předstih,moc bohatá směs (plíšek na jehle dát vejš) ),nebo vdžy když pustíš benzín(velká hladina v plovákovce,ale to by teklo kolem víčka u plovákovky)?
 
 
Datum: 20. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel5107    
Tak to mi poveste jak se tohle muze nekomu podarit. http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor/uprava-kliky-pro-inspiraci.html Takhle zkurvit ojnici prece nejni normalni,to musel podradit neboco.....A nebo mu to tak toci a chudinka to nedala........ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
jo úplně v pohodě...Trěba se mu zakousl píst...já viďel ojnici do pravího úhle...Kámoš ji měl na husaroj úplně mu to rozstrělilo válec.
 
 
Datum: 21. února 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nene...nedělal sem je já....! To vrtání je teda pěkně hnusný.....to se musí ložiskám líbit....:-D Ale co....! To co dělám neni žádný tajemství.
 
 
Datum: 21. února 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obvzlaste ta provrtana a snizena (na prvnim obrazku prvni zleva) je mi dost povedoma, wim ze ji mel jako obrazek gdyz delal reklamu ze staci kliky...
 
 
Datum: 20. února 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
neďál ty setrváky frikulín?
 
 
Datum: 20. února 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,jde nějak opravit strženej závit v hlavě motoru??Dneska sem utahoval svíčku a strhnul sem ho.Vůbec nechápu jak se to stalo,utahoval sem to jen tam lehce.Dá se to nějak opravit??Jde mi do toho zašroubovat svíčka N17YC jiná tam nejde.Ani jiný Y tam nejde,jenom ta jedna.Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam doma taky hlavu napiš na icq
 
 
Datum: 20. února 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zeli:kdyby měl někdo hlavu s dobrým závitem na prodej za rozumnou cenu tak ji koupim. Josef:-Psal jsem ti na maila
 
 
Datum: 20. února 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
a nebo se zeptas zda nekdo nema doma jednu hlavu prebytecnou na prodej
 
 
Datum: 20. února 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdar,to neni problém.Můžeme se domluvit.
 
 
Datum: 20. února 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se dělaj ty vložky mosazný
 
 
Datum: 20. února 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
no do hlavy se vyřízne vetší závit a mezi ten závit v hlane a závit na švíčce se našroubuje jako takový vymezovací perko(ale neni to perko taková spirálka) dá se koupit v mototechně
 
 
Datum: 20. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jaký perko??popiš to trochu
 
 
Datum: 20. února 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
dělaji se takový mosazný vložky nebo takový jako perko se našroubuje na svíčku...
 
 
Datum: 20. února 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: makak      IP: uživatel3800    
NAZDAR CHLAPICI MUSIM REAGOVAT NA STALE OMYLANE TEMA 70CCM OBSAH PIONYR JAKO NEJIDEALNEJSI SE MI ZDE JEVI POUZITI VLOZKY SIMSON TOHOTO OBSAHU-CELY NOVY VALEC STOJI CCA1100KC PLUS PIST VALEC JAWA 20 21 23 UPRAVIME VYFREZOVANIM VETSIHO PRUMERU KAM PO NAHRATI A DOLADENI KANALU LISUJEME VLOZKU SIMSON JELIKOZ MA SIMSON STEJNY ZDVIH JAK PIO TJ 44MM NENI DOLADENI VYSEK SKRZ ROZVOD SLOZITE DALE JE ZAPOTREBI UPRAVIT KARTERY SKRZ PRUMER VNEJSI VALCE A LOZISKO NA OJNICI KARBEC MAM BING 21MM VYFUK A KOLENO VLASTNI VYROBA MOZNA NEKDY VYZKOUSIM TO BRUTALNI PREVRTANI VALCE 555 ALE OD TOHO SI MOC NESLIBUJI JESTE JE MOZNOST VYROBY ZCELA VLASTNI VLOZKY COZ ME TAKY LAKA ALE NA ZKOUSKU SI ZKUSTE UDELAT TOTO STEJNE SE V ZIME DA DELAT H..NO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
dobrej návod ale absolutně nepoužitelnej,ty taky ladíš fichtla v kompu co?
 
 
Datum: 20. února 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tomu se mě nechce věřit... dle mě je to nepoužitelný návod
 
 
Datum: 20. února 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
a ja bych rek ze je tu dalsi novacek,co zna know how a mysli si ze mu tu budem salutovat:-D:-D:-D hele bohuzel IP te prozradila:-D:-D Jako navod je to fajn,ale nemysli ze si prvni,kdo o tom ví.....jen se o tom moc nemluvi....kdo jezdi zavody,tak resi odladenej 50kovej motor kvuli pravidlum a kdo to dela jen tak ze zaliby,tak ho odradi narocnost upravy a nebo to da nekomu,kdo to uz delal a umi to....
 
 
Datum: 20. února 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: PIVSON      IP: uživatel3800    
ME SE ZDA ZE NAM NEKDO DAVA NAVOD JAK NA TO NEBO NAM KECA
 
 
Datum: 20. února 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to by be taky zajimalo ale este takovej detajl ze kdyz vylisujes vlozku a nekam ji zas nalisujes tak ze bude kriva takze je lepsi resenio si udelat svojii vlozku svoje prefuky.... a pak si to dat na vybrus a bude te to vsechno krasne sedet....
 
 
Datum: 20. února 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co po náš chceš?
 
 
Datum: 20. února 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jak na stadionu drži buben aby nejezdil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
stando ja to nechapu nechal jsem udelat pred zimou GO motoru jsou novy gufera loziska ojnicni sada pist krouzky a ten motor vubec netahne jen jednou tahnul pekne a pak to bylo horsi a horsi pak to nechtelo chytit tak jsem mu to reklamoval on tvrdil ze to obcas nedava jiskru vim akorat ze to davalo slabi vse jsem prochazel a daval zdruhyho pionyra krome magneta, kabely jsem prosel a nic , a on si stim hral celej tejden a tak to tetka funguje prej to moc porad netahne a tvrdi ze to nefouka a pritom zespoda z karteru prosakuje benzin a docela dost tak cim myslite ze to je?? a prectich jsem mel dle prirucky a ten kkt.. mi dava prectich 3 mm ale stejne mu to nechytalo a chce kkt.. 500 kc za to ze si hral s elektrykou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 0:29
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jesi tam teče benal tak je to hold blbě utěsněny :-D .. tim padem mě napada že je malej podtlak a klika tam taha malo benalu tim padem chuda směs a proto by to mohlo tak malo tahat , tak jestli to je tim tak mu to dej reklamovat at to utěsní pořadně ! .. nebo zkus vodmastit a maznout tam silikon jesi to bude tim a bude to těsnit tak to třeba pojede jak má newim zkus a uvidíš ...
 
 
Datum: 21. února 2009 0:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
hned pod valcem jak je ten sroub zespoda co spojuje kartery tak ponem stejka benzin a vypadato ze to je primo od tamtud myslel jsem jestli nefouka pod valcem ale nejspis ne
 
 
Datum: 20. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
jen offtopic...za serizeni predstihu beru krátky startky,ale musej bejt v mekky krabicce a vysušený:-D:-D Jinak ten chlap co ti to delal bude asi neschopnej......motor po GO musi letet.....neexistuje nejaka 20-ti nasobna reklamace.....on to proste neumi:-) Nerikam,tak se mi stane,ze treba kvuli futrum v prevodovce nebo automatu to obcas musim rozpulit este jednou,ale to se stava zcela vyjimecne a hlavne u parezu(automat proste repasuju v ramci moznosti,protoze ty automaty nejsou, a obcas se to nepovede na poprve:-D).....ale kazdej motor,kterej sem udelal,chytil na druhy slapnuti i s plnou klikou oleje a nastavim je tak aby kopali a pak teprve predstih ubiram....ale to co popisujes se mi nestalo.....rikam,stane se ze kvuli prevodovce to treba delam znova,ale kvuli tomu,ze by mi nekde neco foukalo:-D:-D to je amaterina:-D ja bych mu za to nezaplatil......proste je to clovek kterej tomu nerozumi......
 
 
Datum: 20. února 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosakuje z kartru kde přesně ? ... za 500 to e dobrej vydřiduch ... :-/
 
 
Datum: 20. února 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel2800    
kolik se mnou pojede mustang když vážim 60 kg a ve předu mam kolečko se 14 zubama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
hele jestlli mas dobrej motor a neni to nakej shit tak bys tech 75-80 moh jet ja mel na mustangoj 13 zubi a na dvojku jel 70 a na trojku kolem 95
 
 
Datum: 20. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak jestli ho mas vtrosku slusnejsim stavu pocitej tech 70 porovine bez vitru
 
 
Datum: 20. února 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
já mám 80kg a 13 kolečko a jede 75 po rovině a 65 do kopečka kámoš má55kg 13kolečko a jede 50 do kopce a 60po rovině
 
 
Datum: 20. února 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to máme vědět? záleží na stavu motoru a stavu celkově.
 
 
Datum: 20. února 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JSEM SICE DALEKO NA DOVOLENCA ALE PORAD MAKAM,,JAKO VZDY,, TAKZE | FAQ | JE HOTOVA,,JEN SE MUSI NAPLNIT,, UDELAL SEM PRISTUP JEN PAR LIDEM CO TO TAM BUDOU PLNIT,,NO JE TO STANDA250,FRIKULIN,FK,ABC,PIONYR,CHONG A Steve PROSIM POSLAT MI MAIL,,,, JINAK OBRACEJTESE NA TYTO PRAVIDELNE A PROFIK STAMGASTI ABY TO VLOZILI ZA VAS,,SORAC ALE JA NEMAM SILU TO VKLADAT,, TY NOVINKY BUDOU FAKT MASO,,PISTE POSTREHY :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal sem na vase rady a regl se:-D
 
 
Datum: 20. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
necht se steve da do prace :-)
 
 
Datum: 20. února 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jináč se mi to moc líbí......akorat sem zvedavej co udelame se Stevem:-D:-D:-D este sem ho nevidel prihlasenyho:-D:-D
 
 
Datum: 20. února 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic prej neprozradi
 
 
Datum: 20. února 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: domtes      IP: uživatel779    
a seso o jaky fichtl novinky přezně půjde?
 
 
Datum: 20. února 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze jestli jsem to pochopil,tak ti zminovani lide to vlozi do fichtlukramku??
 
 
Datum: 20. února 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
půjde mi vačka ze 175 na pionýra dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tak nechci se hádat, ale ty vačky bez ohledu na náběh maji nejmín 45° ...... když bylo totiž nejhůř, a já neměl doma jinou vačku než pio, tak sem musel na číze ootočit destičku s kladívkem, ale nevycházelo to přesně...... řek bych že bude mít i víc než těh 45°....
 
 
Datum: 21. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A prd....tam je rozdil tak 10° v natoceni,to neni takovej brutus.....jen ty nabehy sou jiny no....blbe se to steluje,ale zazil sem fichtly co jeli jedine na vacku z mašiny:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. února 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: lk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee.....ta vačka otvírá v jiné době(dá se říct, že skoro naopak) .....musel bys bud otočit zapalovaní, což by ale nejspíš stejně nevycházelo, nebo do ní vyříznout jinou drážku podle fichtlácký, ale to je prasečina.....
 
 
Datum: 20. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pasuje,ale ma jinej nabeh a jinou dobu otevrena....jako nouzovy reseni se da pouzit,ale dobre jako s origo vackou to nepojede
 
 
Datum: 20. února 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pasuje, ale je trochu jinak tvarovaná.
 
 
Datum: 20. února 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Měla by bejt stejná
 
 
Datum: 20. února 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
skládam motor a nemám vačku a kámos od vedle mi řákal že má na 175 a že mi jí prej dá
 
 
Datum: 20. února 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
To nevim..ale pochybuju...ale řekni mi proč bys ji tam chtěl dávat?
 
 
Datum: 20. února 2009 13:29
 
<  1872  1873  1874  1875  1876  1877  1878  1879  1880  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.07.2024 18:14:43 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu