video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
je to trapnej dotaz ja nevim jestli muzu jezdit na motorce a mit tam blikací cepicky na ventilkach jestli to nejak nerozptiluje ostatni ridice odpovezte prosim budu vam vdecny
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 22:25
Díky
Datum: 21. února 2009 22:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 21. února 2009 22:09
koukni na aukro.cz tam se to takhle většinou objevuje
Datum: 21. února 2009 18:03
Tim se ani nezabívej Spíš mi řekni kde si to koupil
Datum: 21. února 2009 17:47
Datum: 21. února 2009 17:42
Čus,jen pro upevnění moji mysli,vypíná se u fichtla zapalování,že se spojí vývody z indučky??ďekanes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel5356
doslova tak....proklenuje se kabel od kladivek(1) s kostrou(15)
Datum: 21. února 2009 17:08
Jméno: David
IP: uživatel3680
Zdarec chtěl bych se zeptat jak má být správně zapojená indukční cívka,když tam nejsou vidět ísla na jawa 20?
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5356
z toho si nic nedelej....ja jednou zapojoval ruskou civku proste to tam napoj...kdyz bude mala a nebo zadna jiskra tak ty kontakty prohod....lepsi radu nemam...ja to delam takle
Datum: 21. února 2009 17:05
mel bys to upresnit jak to potrebujes,jestli myslis vyvody,tak to je uplne jedno,teda snad,opravte jestli to je spatne
Datum: 21. února 2009 17:04
Nvm kam s tim... mozna to sem ani snad nepatri ale da se sehnat nejaka padesatka cenove jako pionyr? treba nekej skutr bez papiru .... cokoliv
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 23:28
NO TŘEBA SIFONA BEZ PAPÍRŮ.. TUHLE JSEM NA MOTOINZERCI VIDĚL JEDNOHO ZA 3000
Datum: 21. února 2009 23:28
Tak fekala si necham 100% ale ze bych mel 2 vozitka .... no 4-5000 nemam ... cinskou minibajku taky nechci.. chci nakej starej pojizdnej kram kterej kdyz bych trochu poupravil (plechy atd) aby to nevadilo jak na fikovi.... ale stejne to na konec padne na fika tak co .....
Datum: 21. února 2009 17:35
nejlépe zůstaň u dachla
Datum: 21. února 2009 17:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5356
Za ctyrku ti necham Ciao No skutra bez papiru za litr koupis,ale nacpes do nej 5000 aby vubec vrcel......prodaval sem loni Zipa za 5500,- bez papirů....hned byl pryc.....jel 90,chytal na prvni a zral 2.5litru ....bracha mel taky Zipa,jel kilo,byli v tom dily za 8000,zralo to 5-6litru,vecne se to sralo a byl rad ze ho prodal ze 12 s TP......jinak sezens nejakou mačetu do 5000,- .....nebo CIAO nebo BRAVO italsky babety (kdyz je v poradku tak jede skoro jak fichtl a zere 1.5litru ) ...treba babetu koupis,nebo rozpadlyho simsona....ale sou to strasny stavy.....
Datum: 21. února 2009 16:47
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
minbajky čínskej
Datum: 21. února 2009 16:27
Jméno: Tadyn
IP: uživatel5355
Cus seso chtěl jsem se zeptat ,proč tu neprodáváš kártry třeba na jawa 250 kyvacka nebo jawa 350 kyvačka.
Jo a sorry ,že jsem to dal do týhle kategorije já nevěděl do jaký.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 11:45
Beztak by si nikdo nekoupil novej karter na mašinu za 4500,- ......neni jako ani proc o tom uvazovat,kdyz solidni motor koupis do 2000,- a nebo nekde v kovošrotu sezenes slusny kartery za cenu hliniku.......
Datum: 21. února 2009 11:45
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
asi proto že je nokdo vevyrábí
Datum: 21. února 2009 11:38
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
Hojte draci , nasel by se tu někdo kdo by byl ochotny a poslal , daroval by ty dva zadni sroubky , ktere jsou v zadnim svetle? Takove ty do kterych se sroubujou ty co jsou prez sklo , dikes , v obalce , prosim ozvete se
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:40
Kup si za 3 kila cely svetlo a neres to...
Datum: 21. února 2009 12:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
má je třeba firma vrabec a vrabec, já jsem je ale nahradil dlouhou matkou M6 (vypadá to jako cca 4 matky dohromady) a dal jsem krátký šroubek od plechu a pak už jsem postupoval jako s originálníma šroubkama.
Datum: 21. února 2009 12:25
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
Fakt směšne , s tema papirama , ale kdyby je tu sesa mel tak vas neprosim ,ale uz je tu dlouho nema
Datum: 21. února 2009 12:17
Nedarovali byste mi nekdo papiry na 555.....prosim prosim... poslete mi je v obalce....dekuju
Datum: 21. února 2009 12:14
jo pockat ty myslis ty ve skle...tak to ma Sesa treba
Datum: 21. února 2009 12:12
takovy s tim rudym sklickem? co vypada jak diamant? bud zelearstvi nebo se zeptej v mototechne...ale naposledy jsem ten sroubek videl tak pred 4 lety, to jsem posledni nasel v dilne a byl jsem stestnej jak blecha ze si to muzu prisroubovat na SPZ pac mi tam jeden takovej chybel...ale zkus se zeptat, za to nic nedas
Datum: 21. února 2009 12:12
Co si zajít do železářství? Myslim, že tohle mají snad v každém...
Datum: 21. února 2009 8:30
Jméno: P_A?V
IP: uživatel5354
Nazdar . Chci se zeptat jestli nevite kde ma privesny vozik Pav 40 vyrobni stitek a ci nevite kde bych mohl najit schemu jak zlozit tlumice ktere jsou vzadu . Moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 14:24
ak to este nemas zlozene,tak mi posli mail.poslem foto
Datum: 21. července 2009 14:24
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
stitek ma zespada voziku na ramu dole , nechcs ho prodat ? nevo vymenit
Datum: 21. února 2009 9:59
zdarec, tet budu lejt do tlumičů volej, ale doma mám jen převodák.. tlumičovej nebo hydrauliku bych musel koupit, (neni problém) mám to předelaný do krosu (myslim do krosu jako uplně, jako do takovýho toho "tvrdýho" krosu" ) a tak se ptám, jestli by nebyl gut volej převodák do nich, když je to do krosu, a pořád to lítá, skáče, atd..nebo kerej by ste mi doporučili do toho krosu? díkec.. je to 175...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:40
Datum: 21. února 2009 16:40
Datum: 21. února 2009 16:39
Datum: 21. února 2009 16:38
Do zadních dej tlumičák, a do předních mix tlumičáku a motoráku -poměr záleží na tom jak máš vyběhaný mechanizmy tlumičů..,ale dal bych víc motoráku aby nenarážely.. jinak jestli s timhle strojem hodláš jezdit tvrdej kros tak to se asi nemáš moc rád.. a ten vejfuk je taky zajímavej...kdybys tam dal originál tak to bude táhnout o hodně líp hlavně v nízkejch a bude míň žrát...s vejfukama už sem laboroval dost...
Datum: 21. února 2009 12:54
Jako 15-ti letý kluci sme taky meli takovouhle "krosku"....ram 356,motor 477 a rikam ze je to proste strasne tezky a ten vykon nicmoc...taky sme z toho tenkrat byli vyvaleny,jak to jede,ale to je tim ze sme predtim drazdili jen fichtly ...to je tak s tim jezdit po lese a este je to vábička na policajty jako svine ne ja sem proste rejpal,protoze tyhle stavby nemam rad.....a kazdej tady to asi ví
Datum: 21. února 2009 12:52
Datum: 21. února 2009 12:37
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
on nepsal ramenem, ale RÁMEM!!! učivo první třídy..... (to jakože čtení)
Datum: 21. února 2009 12:31
Datum: 21. února 2009 11:59
Datum: 21. února 2009 11:50
no tak jesi to pořad skače atd tak bych rači stvrdil aby tlumila a tak nenaražela takže spíš hydrauliku nwm jak chceš že jo ...
Datum: 21. února 2009 0:36
Jméno: patrik
IP: uživatel4967
když jedu po poli nebo po zahumení tak nepotřebuji řidičák že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:38
dokud nevjedeš na cestu..neměl bys mít problém.. prakticky můžeš jezdit aji po cestě.. teda dokud tě nechytnou nebo dokud neuděláš naky průser
Datum: 21. února 2009 17:38
Do 5 kilometrů od baraku ridicak nepotrebujes.....to vi kazdej
Datum: 21. února 2009 11:51
pokud je to tvuj soukromy majetek tak te muzou akorat pokarat ze delas hluk...nesmis vyjet na silnici, na pozemni komunikaci, cili ani na polnacku prakticky ne...ale pokud ta polnacka patri tobe a ne statu tak muzes...asi tak
Datum: 20. února 2009 22:35
Jméno: Dan
IP: uživatel5353
Zdar chtěl bych se zeptat předstih nastavuju na zápalku co?takže když sundam válec, tak nemusím pak nastavovat přestih a odtrh když ho tam budu dávat zpět?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 17:07
Dobrá blbost... NENE...udělej GO a předstih nešteluj.....vůbec... To zmákneš.... Hlava válec dolu vyměň těsnění pod válcem a taky nešteluj předstih....! Na co...? Dyť se přeci nic nehlo... Hošííí....mám dost....!
Datum: 21. února 2009 17:07
Co mate furt vsichni s tim predstihem...!!! sakra vzdyt na tom nic neni......podivam se na vačku a tak nejak to otocim a utahnu.....podle toho jak se mi klepou ruce dam odtrh na kladivka a jedu .....
Datum: 21. února 2009 11:53
pokud jsi nesteloval s magnetem nebo si nepootacel stator tak nemusis
Datum: 20. února 2009 22:19
Ne ... nemusis.....
Datum: 20. února 2009 21:58
Jméno: franta1232
IP: uživatel3228
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:03
co se dalo pouzit na otackomer to tak byly digitalni na skutry ktery snimaly otacky podle elektri. impulzu do svicky...namontovalo se to na svicku ten krouzek, tim to prebralo i utesnovaci funkci od toho tesniciho krouzku co na te svicce byl, svicka se zamontovala, otackomer se pustil a byl klid...jelo to...jen to musi byt nejak napajeny (videl jsem i na tuzkovy baterky) ale je to pomerne mastna zalezistos...sak zkoukni shopy a uvidis sam
Datum: 21. února 2009 16:03
Datum: 21. února 2009 11:57
Jo jo musiš mít náhon, Simson má tacháč s bowdenem, Simson to má vyvedený z levýho víkamaj to jen někerý.
Datum: 20. února 2009 22:14
Pokud myslim spravne tak tenhle asi na fika jen tak nezapojis...
Datum: 20. února 2009 21:59
Jméno: David
IP: uživatel3680
Zdarec
Když mě jawa 20 jela v letě v pohodě startovala hned,a ted nechce hodit jiskru nevíte čím by to mohlo být pls??????
svíčku mám uplně novou a seřízenou tak jak má být zkoušel jsem i jiné svíčky ale pořád nic
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:57
Mas to rozbity...byl si na toho fichtla zlej a on ti to ted vrací...casta zavada.....nebo ti kuny rozkousali kabeli v masce hledej spatnej kontakt,nebo nejakou vymrsklou izolaci.....popripade jestli ti do nej naprselo tak odesla inducka
Datum: 21. února 2009 12:57
pokud jsi s ni nic nedelal tak este jednou serid odtrh (0,4 - 0,5mm) a predstih(1,6 - 1,9mm), pak kondik, estli spinaj dobre kladivka (coz by mely pokud si dobre seridil odtrh), serid odtrh na svicce (0,5 mm), pak zkus estli ti negde neprobiji, estli fajfka kope, estli ti spouzi inducka (ale to se tak casto nestava), estli ty kladivka jsou ocisteny a gdyz ne tak je zabrus at na sebe krasne dosedaj, ocisti, muze probijet u civky...jinak dulezita poznamka - svicka musi byt ukostrena pokud ji zkousis, tj. polozis ji treba na zebra valce ale to asi vis...este me napadaj estli se ti nerozeply kontakty u gabliku mezi gablem z magneta a tim co vede k indukce, to je tak secko z castych zavad co by to mohly delat...
Datum: 20. února 2009 22:24
Jako jestli neni navlhla ?
Datum: 20. února 2009 22:16
Nenavlhla inducka?
Datum: 20. února 2009 22:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
sundej pravy viko a podivej se jestli se zveda kladivko popripade sesteluj prectich a odtrch pokud ses vtom nestoural tak se mohl povolit sroubek na kladivku nebo neco skladivkem a nebo treba schorel kondik co ja vim musis se podivat a zjistis ale na elektrice neni nic slozityho
Datum: 20. února 2009 21:35
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Zdarec,hosi jak je to tedas tou jawou..kdo je majitel..rozjedou se jeste na svetovou uroven kdyz maj ted takovej upadek po r. 89.Vono 20 let je dost dlouha doba!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 19:08
Chtělo by to dobrého investora.Výborným příkladem by bylo spojení Škoda-VW.Jen neprodat kompletní podíly,aby si to tu značku zachovalo.
Datum: 21. února 2009 19:08
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
to jsem nevěděl, že motoscoot si vzal jenom značku Jawa pro svoje motorky, měl jsem za to, že ho Jawa požádala o vyrobení motorky. Každopádně tim ale Jawa šlápla vedle, možná se ten duck uchytí, ale záleží taky na tom co přijde po něm. jinak souhlasim se Standou, komunisti to tady drželi, díky tomu že se sovětský svaz chtěl co nejvíce rozmáhat, tak dbal na to aby se hodně vyváželo a to Jawa splňovala na 100% a to se ji líbilo. to co se vyrábí teď to jsou čínské pomsty stejně jako lifan apod.
Datum: 21. února 2009 12:38
Jawa zanikla....to je KO....Jinak pro Pouchaz: To myslis,jako ze by byla jawa v prdeli este driv nez ted.nebo nejak opacne?? Ja razim nazor,ze kdyby nebylo komunismu tak bysme byla dalsi svetova znacka jako japonci nebo italie...mozna bysme byli hodne vysoko,protoze kdyby se nezastavil vývoj,tak sme meli jedny z nejlepsich silnic a krosek.....On uz perak ležel komančum v hlave,protoze nekteri z konstrukteru byli diverzanti,zbehové a nepratele statu,ale tak nakonec za to byli oceneni jen posmrtně Janeček a taky nejakej Jozíf...o zbytku se nemluvilo....vyroba uz byla rozjetá,tak to v 48. proste nejak prekousli a udelali nejlepsi vec co mohli,protoze sel Perak na odbyt.....Ale po nem bylo potreba vyrobit neco dalsiho...a zacali nekonecne serie kyvacek a panelek pro bezne uzivani a sportovním strojům dali tak trochu stopku....ne uplne,ale prisel utlum a nakonec šlus.... Kdyz si predstavite ze uz v tehdejsich letech jel zavodni perak 150km/h ....docela rachot....Proste ve shrnuti....kdyby nebylo komančů,tak by sme meli podnik typu Yamaha nebo Aprillie......a kdyby komunismus neskoncil,tak by ani neskoncila era klasicke seriove Jawy,kterou zname a mame radi......
Datum: 21. února 2009 12:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak pozor: Jawa Duck nevyrabi Jawa ale Motoscot co vyrobil i toho NEW PASKVIL, Jawa jim jen propujcila jmeno, jde o to estli to byl strategicky vyhodny plan, spis ji to jen uspini povest...dalsi vec komunisti: od valky mela Jawa dobre naslapnuto (treba Perak byl ve svy dobe proste klasa)...kvuli tomu ze vyrabel ohromne serie hlavne pro V a do Sovetskych zemi tak moc neinovoval (pac na Z zas tak moc nevyvazel tak to nebylo treba) a pohodove si prodaval na V - bylo to stale odbytiste a prachy za to davaly, tak proc tam neexportovat gdyz se jim prachy od nich sypou...to ale byla chyba, po revoluci prodavaly uz zastaraly motorky, davno za opicema, dostali vypatlanyho reditele kery poroucel jen vyrabet a vyrabet ale nebylo komu to prodavat - Jawy byly smontovany okolo podniku na polich ale to byla pro ne posledni cesta, dal se nedostaly, a to taky brzdilo vyvoz novejch a vubec tu inovaci...pak prisla privatizace, tahla se nesmyslne dlouho a vubec tak nejak divne, to ji porazilo na kolena...od ty doby se hrabe jen ode dna, 50 pro mlady muze predstavovat treba Mosquito, Robby, Dandy, 125 tez vyrabela, vcelku i s uspechem, pak zacli exportovat cinani kery mely levnejsi stroje nez Jawa a tak kvalita na trhu ustoupilo kvantite...ale verim ze ma na to se vyhrabat, jsem optimista, jednou muze stat zas na vrcholu, pokud se ta jeji 650 ukaze jako dobry stroj s rakouskym motorem (ostatne prvni Janeckova motorka Rumpal byla taky s motorem ciziho vyrobce) tak ma moznost se prosadit ale musi si jit vlastni cestou, nesmi se ohlizet, zaprodavat se a vsazet na kvalitu a ne na cenu...jen tak se vypracuje zpatky na vrchol
Datum: 20. února 2009 22:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Tak nejak bohuzel tak jako dnes by byli uz pred 50 lety vhajzlu(sorry)Komunistit to vsechno potlacovali potrbovali i na sve stroje odbyt
Datum: 20. února 2009 21:48
Osobně si myslim, že kdyby nebyl komunismus tak by jawa byla tam kde je dnes už před 50 lety...
Datum: 20. února 2009 21:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
Datum: 20. února 2009 21:40
Už to není ta klasická,spolehlivá,jednoduchá,výkoná JAWA. Jak se jawa spojí se šikmookými,tak je to v pr****.
Datum: 20. února 2009 21:39
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Vzdyt meli nekde puprostory a Povazske strojoarny to vsechno se rozprodala nebo co ?
Datum: 20. února 2009 21:39
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
new pionýr byl propadák... největší chybu udělali s tím 4T čínským motorem a výrobou v Číně, já chápu že nemají kde vyrábět, ale z téhle kombinace nemohlo vyrůst nic dobrého...
Datum: 20. února 2009 21:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
podle mně tyto nové jawy vůbec atraktovní nejsou , třeba ten new pionýr, to je hrůza!!!!
Datum: 20. února 2009 21:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
jawa se snaží vzkřísit, soudě podle motocyklu Duck, věnovaného náctiletým řidičům, což byl před lety i fichtl, s tím rozdílem že měl (má) o 75 ccm méně, ovšem pokud bude Jawa vyrábět v Číně, s čínskými materiály a motory tak to moc daleko nedotáhne, bude to možná levné, ale jakmile se rozkřikne, že to jsou šmejdy (pokud to budou opravdu šmejdy) tak si to nikdo nekoupí, na to doplatily i firmy Bashan, Shineray atd. ze začátku se prodávalo, pak se zjistilo že jsou to krámy a už se to prodává jen na motoinzerci... Na světovou úroveň se tedy mohou ještě rozjet, všechno to ale spočívá v kvalitě a atraktivitě strojů což nynější Jawy tak nějak postrádají...
Datum: 20. února 2009 21:24
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:39
Byl si rychlejší. A asi máš pravdu vona se nedotáhne vlastně až na konec...
Datum: 20. února 2009 21:39
Však je to tam napsané je to redukce mezi závitem M18 a M14. A asi to bude na kratší svíčku, s tim menšim závitem se
dávaj do motorových pil. Myslim.
Datum: 20. února 2009 21:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
musi mit dlouhej zavit
Datum: 20. února 2009 21:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
tak takhle skladam porad dokola 2 motory na jednoho pionyra a cekam kterej driv pojede tak tetka mam jeden v kuoe a jede akorat ze ten volnobech me trapi skoru vubec nedrzi a je na max drzi jen zastudena vikon moc nema skusim pockat jestli si to sedne jestli ne tak tam dam druhej motor a tam jsou novy loziska a gufera a jako tesneni jsem pouzil tlustej papir zjedny strany je potisklej je skrabyce od granuli a kartery jsem namatlal silikonem to sami pod valcem tak ten by mohl spis fungovat asi to zatejden prehodim. a jeste me trapi jedna vec mam tam hlavu od SESI akorat ze ma vetsi komoru tak doufam ze to na vikonu nebude znat
Datum: 21. února 2009 12:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5350
No v podstate sem nepobral,jestli teda ten motor jede nebo ne,ale konecne si to jednou udelal tak jak se má..... A jak teda? Jede.....ten predstih si mohl dat vetsi....
Datum: 21. února 2009 11:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
skoda ze jsem si nepocital kolikrat jsem uz pulil motory na jednoho fichtla ale bez kecu minimalne 20 vzdycky rikam kaslu nato a zachvili, nacem budu jezdit?? to je nuda , du se podivat na fichtla
Datum: 20. února 2009 21:32
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
tebe ten fichtl jednou zabije ale líbí se mi že to nevzdáváš a pořád se snažíš, ne jako ty frajírci co sem napíšou že fichtl je krám a že si koupili Yamahu R1 a je to lepší... Kdo by to byl čekal co? jaktože je mercedes lepší než Trabant?
Datum: 20. února 2009 21:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jeee!!!!!!!!!!!!!!! este jsem zapomel mam tam novy krouzky a valec je peknej nevybehanej akorat pist je trosku nepatrne poskrabanek
Datum: 20. února 2009 20:51
Jméno: Birdman
IP: uživatel5352
Ahoj, nevíte jaká je délka ojnice (tzn. jaká je vzdálenost mezi osou pístního a ojničního čepu) na J350 typ 640?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 17:54
Jméno: Birdman
IP: uživatel5368
Tak už jsem to zjistil, mělo by to být 145mm.
Datum: 22. února 2009 17:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
vadi kdyz novy gufera opatrne 5 krat vyndam a zase zandam?? a je lepsi vtomhle pripade je ocistit zvenci namazat motorovym silikonem?? pak to jde zlechka zasunout i rukou a az to uschne tak to drzi dobre snad ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:45
čus hoši , nevíte co stim může bejt když u fika skladam motor a jakmile dothanu kartry (je tam jenom převodovka) a zařadim jedna tak s převeodovkou skoro nevotočim skoušel sem skladat i jinej motor a tam v poho tak snad nic blbě nedělam .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 21:51
tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ...
Datum: 20. února 2009 21:51
tak před chvilkou sem skoušel ještě teda měnit prevodovku jak řika fikus a vyměnil sem to "startovaci dvojkolečko ( http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_3.html ) a v poho ,, problem byl v tom že ten "čep" v těch kolečkach nebyl zalisovanej uplně takže to dřelo ..... takže diky moc hoši ...
Datum: 20. února 2009 21:47
já řešil uplne to samí akorat sem si nevšim že maj užší zuby, musel sem jí stahnout na soustruhu aby se vůbes vešla do ložiska
Datum: 20. února 2009 21:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jo tyy repliky kolecek a hrideli stoji za h.. ktomu jsem taky dosel porad jsem zesil proc to nepasuje tak koukam na jinej motor a ona to byla replika hridele to udelalo to ze jsem stim ani nehnul a navic meli ussi zuby
Datum: 20. února 2009 21:42
to sem chtel řict
Datum: 20. února 2009 21:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
pokud bys dal zjinyho motoru vnitrek myslim ze by to vse vyresilo ale pouzdrama to nejspis bude ale nechapu proc prece kdyz motor de rozpulim ho vse dam zase jak bylo a slozim motor a uz to nejde to prece je divny aby to delaly pouzdra?? nechapu to ale pomaha jak rikam jiny streva zjinyho motoru
Datum: 20. února 2009 21:41
a nevimněnoval si nějakou hřídel nebo bronzový ložisko ??
Datum: 20. února 2009 21:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
včera se to tu řešilo... dospělo se k tomu, že je potřeba upravit pouzdra v převodovce, nejsou uplně přesný a pak to tam dělá bordel!
Datum: 20. února 2009 21:31
tak nic ted sem zkoušel ložiska, sou upně u zavlačky a pořad de stěžka ale když už sou kartry vod sebe cca 2 mm tak to de jak pomasle ...
Datum: 20. února 2009 21:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
skontroluj loziska jestli jsou spravne az kty zavlacce taky jsem u mnoho motoru mel stimhle problemi neprisel jsem proc a cim to je pproste jsem dal celej vnitrek zjinyho motoru a tak mi zustali asi z 6 motoru uz jen 3 protoze casto jsem stim ani nehnul nebo zase nesli kolecka naproti sobe skus lechce bouchnout kladivem zboku do hridele je jedno zktery strany bud jak je spojkovej kos nebo jak je kolecko na retez u civek a mozna to povoli ale muze se to seknout to uz se mi stalo takze jestli mas jinej motor tak to znej skus prehodit
Datum: 20. února 2009 20:39
Jméno: nwm
IP: uživatel2800
kolik se mnou pojede mustang když vážim 60 kg a ve předu mam kolečko se 14 zubama
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 19:56
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Záleží na stavu motoru a celkovém stavu.Jak je motor zajetý atd.Zkruba okolo 75km/h,ale to u motoru který je po Go a je dobře zajetý a celkový stav motorky odpovídá stavu skoro nového motocyklu,ale když je mtorka v rozkladu ,a v životě na něm nebyla GO,tak se nemůžeš divit,že ti to pojede 60 Km/h a to je ještě hodně.Ale jak je tady uvedené,nevím proč se ptáš znovu,když u minulého dotazu máš 4 odpovědi.
Datum: 20. února 2009 19:56
no záleží na celkovym stavu motorky může jet 80 ale taky 40 to individuální dle stavu motorky a proč se na to ptáš znova?
Datum: 20. února 2009 19:46
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
málo
Datum: 20. února 2009 19:37
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Nazdar Draci a Dračice... Mám malej problém tak se chci zeptat skušenějších... Chčije mi benzin z karburátoru směrem do filtru, a to jako že dost... Nevíte prosim vás čim by to mohlo být? Děkuji za názory a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:25
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Právě že pořád to teče...Od víčka to neteče teče to jen směrem do filtru...Jo a zapoměl jsem dodat že je to čz 175/477
Datum: 20. února 2009 20:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
a jenom když to nastartujejš(špatnej (velkej) předstih,moc bohatá směs (plíšek na jehle dát vejš) ),nebo vdžy když pustíš benzín(velká hladina v plovákovce,ale to by teklo kolem víčka u plovákovky)?
Datum: 20. února 2009 19:41
|
|