video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 dobry den na jawe 250 / 353 mi nejde klakson 15 let stala ted uz jede jednom klakson nejde? prosím o rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 18:49
 hele ja ho vzdy rozdal vycistlil pak prohnal nabijeckou dvanact voltu na chvilicku (mzik) abys to zas nespalil ale pred tim bych zkontroloval tu kabelaz je mozny ze tam nekde bude urvanej drat ale spis bude zalehlej
Datum: 15. února 2009 18:49
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 natahni drát přímo ad baterky a skus ho dát na kontakty klaksonu a jetli pude tak máš asi někde přešvihlej drát nebo zaoxidovany tlačítko
Datum: 15. února 2009 11:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může být zaoxidovaný kontakt, přímo na tlačítku.Sundej kryt a očisti kontakty.
Datum: 15. února 2009 11:11
 cus no prvne bych zkontroloval drat ktery vede od inducky nebo od zapalovani,kdyz nepojede zkus koupit novej klakson
Datum: 15. února 2009 11:08
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
Datum: 15. února 2009 19:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Dannys: tak ten byl dobrej
Datum: 15. února 2009 19:14
 ja mam taky vytunenyho kozla vali mi i 140 a to uz je fakt vo drsku ze se zamotam do lana za autem
Datum: 15. února 2009 18:52
 jo jasný STANDO zase nepřeháněj,jestli si viděl na těch fotkách je ještě minibike a ten jede 90km/h takže zase nepřeháněj....trochu vytuňená no...
Datum: 15. února 2009 14:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 dej si dozadu mensi rozetu a az na tom postrku pojedes 60 tak se poseres strachem........
Datum: 15. února 2009 14:15
 jo ten vypadá docela solidně k mému rámu,nemáte někdo?
Datum: 15. února 2009 12:55
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 skusil bych jawa 90 motor
Datum: 15. února 2009 11:52
  no jde to ze 476, ale ten rám na to neni stavěný a bude to dělat neplechu a může se to zlomin.
Datum: 15. února 2009 10:55
 chci se zeptat:mam jawu 250 panelku a mam od ni papiri nikdy nebila odhlasena a poistka nic sa od ni neplati ve velkem technicaku neni ani ustrihli rozek ani cervene razitko zrusene.co musim spravit aby mohla znowu jezdit.asi musim it na stk a potom si viptat nowu znacku?a musim tu staru vratit :ale ta znacka sa odmontovala pred 20 rokma a nekam sa zalozila nikdo newi kam je to problem? kid za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 11:13
Jméno: vojta
IP: uživatel1696
 Souhlas s dobešovou mohly by ti hrozit penale za neplaceni!
Datum: 15. února 2009 11:13
 Když jim řekneš, že se značka stratila, tak ji po tobě nebudou chtít.
Datum: 15. února 2009 11:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nejprve si zjisti,na příslušném registru mot.vozidel,jestli je motocykl ještě veden v registru vozidel.Když nebyla na vozidle dělaná STK a nebylo placeno pojištění,možná už je vyřazená.V opačném případě hrozí pokuty z neplacení pojistného.
Datum: 15. února 2009 10:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel5294
 Nazdar hosi mam jawu dvaapulu kyvacku a mam tak este ten starsi regler co je na zapalovani,a nejak mi nedobija,chtel bich to prerobit normalne na krabickovy,ale nato bych potreboval u zapalovani ti dva kontakty D M ale ja ich tam nemam,tak jak to zapojim??diki moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 14:34
 někde na netu je přímo oskenovaná stránka s návodem....... taky sem to podle toho zapojoval.... jenom místo písmen na dynamu tam jsoou čísla..... nemužu to ted najít, jinak bych ti řek co který písmeno je za číslo....
Datum: 15. února 2009 14:34
 pozdě
Datum: 15. února 2009 14:34
 někde na netu je přímo oskenovaná stránka s návodem....... taky sem to podle toho zapojoval.... jenom místo písmen na dynamu tam jsoou čísla..... nemužu to ted najít, jinak bych ti řek co který písmeno je za číslo....
Datum: 15. února 2009 14:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
Datum: 15. února 2009 14:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 kdybys mel zajem,nekde v historii tu mame podobne tema a sou u toho 2 schemata.....ale je to udelany narychlo a jen na vypinac na baterce......
Datum: 15. února 2009 14:17
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 doporučil bych ti elektronický relé,dává se taky na zapalování a máš k tomu i schéma zapojení. má akorát jednu nevýhodu, že se při každym startu musí nabudit od baterky,takže když je baterka uplne vybitá tak to ani neroztlačíš
Datum: 15. února 2009 12:03
Jméno: maxwel
IP: uživatel4236
 Cus,mam zaseknutou rychlost u fichtla, jak ji mam odseknout???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:43
Jméno: Martin
IP: uživatel5482
 Motorova pila najlepsie husqvarna
Datum: 11. března 2009 17:43
Jméno: lakys
IP: uživatel5351
 nerad to rikam ale musis rozpulit motor mel sem to taky nic jinyho s tim neudelas
Datum: 20. února 2009 16:54
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Repasuj novou prevodovku jako kamos kdyz se mu zasekla
Datum: 15. února 2009 13:14
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 máš asi řadicí segment hin, já mel to samý,je třeba to rozpůlit
Datum: 15. února 2009 12:05
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 rozpulit a spravit
Datum: 15. února 2009 11:30
 sekerou... myslim že by potřebovalo repas převodovky at máš klid, a když už, tak celej motor!
Datum: 15. února 2009 11:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel5294
 mas zlamanu vidlicku asi v motori
Datum: 15. února 2009 10:13
 Čaute všici, chci se zeptat od kolika muzu mít řidičák na Fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2009 23:38
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 od 16
Datum: 15. května 2009 23:38
 no já mám 555 a při přepisu papírů mi napsali 45 km/h.. asik to teď už radši píšou... origo je tam 55 km/h
Datum: 15. února 2009 15:33
 mno vzhledem k tomu ze fichtla kterej ma konstrukcku do 45km/h asi nesezenes(leda tak 550 s papirama nebo nakou výjimku) tak ti nezbejva nic jinyho nez si pockat do 16 na A1,kdyz budes mit A1 tak budes moct navic ridit daleko vic motorek
Datum: 15. února 2009 11:44
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 od 15 ale musis si sehnat fekala kterej ma v papirech pod 45 km za hodinu
Datum: 15. února 2009 11:32
Jméno: max15
IP: uživatel5293
 KUŠ eště jeden rok
Datum: 15. února 2009 0:25
 od 16
Datum: 14. února 2009 23:59
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci jak je tady ten návod na http://www.bikerboyz.wbs.cz/Upravy_motoru.html povrchovou úpravu motoru tak musím to propojit hliníkovým drátem a ohřát to pomocí stejnosměrného produ nebo stačí dat do hrnce 15g manganistanu draselného,25g dusičnanu mědnatého 5ml kyseliny dusičné a 1000ml vody a dat to na plotnu a ohřát na 80-100 stupnů jak tam píšou po dobu 20 min a odmastit a je to hotové nebo jak se to dělá umí to někdo nějak podrobnějc vysvětlit?nebo máte s touto úpravou někdo nějaké zkušenosti?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 23:46
 Čaute draci, nevíte někdo kde se dá sehnat slušnej fichtl. Mám totiž zájem kdyžtak mi pište na mail. Nejdál od mého bydliště jsem ohotný jet v okruhu po Olomouc cca +10 km za. Diky předem a pište na mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 14:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 na šroťáku   ted sme tam koupili peckovej motor do 120 skodovky za 500,-
Datum: 15. února 2009 14:34
 no na aukru vůbec tam sou fechtly předražený, spíš zkus bazos.cz. tam sem sehnal já pěhem dvou dní
Datum: 15. února 2009 10:15
 Tak sesa-moto.cz nebo aukro atd........
Datum: 15. února 2009 0:11
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id74203.html?odpovedet=1 Pomohl by mi nekdo? Muzu dat jinej rozmer pneu? Samozrejme aby se tam vesel a nebyl s tim problem.... nemyslim technickou
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 15:40
 Ok diky moc Stando....
Datum: 15. února 2009 15:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
Datum: 15. února 2009 13:34
Jméno: Hlavozrout
IP: uživatel716
 Zdar fichtlari mam dotaz fik mi nedava jiskru maximalne kdyz vsechno poradne procistim a svicka je uplne sucha tak ji to hazi ale sakra malou dam to do valce chytne to a po cvhili zhasne a vysroubuju svicku a mokra uz nehodi vubec nevite co by to mohlo bejt indukcka je nova diky kluci moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 13:39
Jméno: Hlavozrout
IP: uživatel716
 Predstih sem nastavoval a 2 kontroloval a hlavne to driv normlane jezdilo a to vic nez dobre ale jednoho dne du do garaze a tohle a civky sou tez spravne nenapada vas este neco ?
Datum: 15. února 2009 13:39
 máš přehozenou cívku....místo zapalovací máš světelnou.
Datum: 15. února 2009 10:57
 nebo jesi tam nemáš moc oleje v benalu nebo nesaje z převodovky ... taky mě to dělalo , nalil sem pul litru benalu bez oleje a frčel ...
Datum: 14. února 2009 23:36
 předstih
Datum: 14. února 2009 23:15
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 15. února 2009 0:58
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 tak sem se díval a z babety to asi nebude co sem viděl tak babety mají svíčku ve stejn= poloze jako fichtl a lovík má svíčku kolmoo k válci tkže to bude asi z něčeho jinýho ale newím...
Datum: 15. února 2009 0:58
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 a co bych musel všechno upravit abych si tam mohl dat tuhle hlavu?díky...a ještě esi je to teda z babety tak z jakého tipu přesně?díky
Datum: 15. února 2009 0:41
 Nejsem si stoprocentne jistej ale myslim ze je z babety.
Datum: 14. února 2009 23:51
Jméno: JKB
IP: uživatel1732
 nenašel by se někdo poblíž Prahy kdo by měl na prodej Karter na jawu 21 ten levej jak je u něj spojka.
díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 12:59
 čau hele to bys byl moc hodnej, je v dobrym stavu? Adresa je Jakub Kulíček
Sokolovská 96
Praha 8, Karlín
186 00
e-mail je J.Kulicek@seznam.cz
díky moc
Datum: 15. února 2009 12:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej nějaký kontakt a já ti ho pošlu. Bude grátis.
Datum: 15. února 2009 9:53
Jméno: smajdii
IP: uživatel5121
 dobré večer chtěl bych se zeptat z jakého materialu nejlépe vyrobit lamely spojek do jawa 250 . děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 8:47
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Dřív se dělaly korkový, ale dneska už se to nevyplatí se s tím drbat. Kup za 200 ferodový a máš po starosti
Datum: 16. února 2009 8:47
Jméno: Smajdii
IP: uživatel5121
 Ale čim to mam slepit když nemam dost hruby???
Datum: 14. února 2009 23:18
 obyc korek
Datum: 14. února 2009 23:16
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Čau borci nevíte kde je nějaká poradna ohledně koupě ojetého automobilu?Chci si pořídit auto a potřebuju radu nějakého zkušeného člověka který se pohybuje okolo aut.Rozhoduju se mezi VW Golf 4 1,9TDi,Ford Focus 1,8TDCi,Audi A3 1,9TDi.Za případné tipy předem děkuji a omlouvám se že sem to dal jsem ale jsem taky jawař a proto tyhle stránky mám taky rád.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:18
Jméno: standa
IP: uživatel5305
 nemel......focus v nafte a este tdci je dobrej jeden z deseti...... mate holt toho co je vyjímka  Kamarad to mel,dal za nej 180,tankoval jen na shellce,totalne se mu to vysralo ze oprava byla 100 000 a este to trvalo pul roku protoze na fordy neni moc dilu a nakonec ho prodal za 90 000,- to byl kseft.....a nejhorsi je ze tohle se stalo kazdymu kdo si koupil Focusa v comonrailu.....jen vy ste vyjimky
Datum: 16. února 2009 10:18
 Nevím jak mají ostatní zkušenosti,ale musím se Forda zastat.Měl jsem tu čest provozovat dvacetiletého Escorta přes deset let.A po výměně baterie a opravě ventilátoru chlazení se ani jednou neporouchal a to jezdil i dlouhé cesty-třeba 5OOKM v kuse.Ted mam k dispozici Focuse 1.8 TDCI a chtěl jen vyměnit čidlo kapaliny ve stěračích.Když budeš jezdit na normální naftu,tak je to super auto na cesty.Ale špatná mu nelahodí!Letos jelo do Španělska za dva dny,160 po dálnici s dobrou spotřebou ve 3000 ot\min.(max 4000 ot\min)Co jsem zažil,tak třeba v oktávce padaj ty el.vokna,imobilizér někdy blbne.Pokud se budeš slušně starat,tak Ford vydrží!!!Ale oktávka je taky dobrá.Se zbytkem zkušenosti nemám
Datum: 15. února 2009 21:41
 forda neber,bral bych toho golfíka,ale taky je potom rozdíl kdyš se rosekáš v audině nebo v golfu,ta audina má tvrdší plechy,při výběru auta to nechce koukat jenom na vzhled a cenu ale taky na bezpečnost,vlastní zkušenost
Datum: 15. února 2009 16:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 Forda nebrat..ten comonrail se sere......Ber golfa a nebo oktávku,ale silnejsi verzi 81kW
Datum: 15. února 2009 13:41
 cau rozhodně golfa skušenosti s tim mam dobre ale i ten ford neni k zahozeni
Datum: 15. února 2009 9:12
 Jednoznacne golfika  Fordy sou trabanty ameriky  Ta audina taky neni marna,kamos ji ma a je to celkem luxus. Ja bych sel asi do audi kvuli znacce,ale golf neni o nic horsi
Datum: 14. února 2009 23:29
 No poslouchej ber golfika 1.9 tdičko paradni vec...pokud se nepletu ma neco pod 100 kW a parada  neodsuzuji ani Focus ani A3 ale audi je drahe radsi sezen nakeho golfa ve slusnem stavu a bude te to stat od 40% mene nez audi a muzes si to vselijak dodelat za ty prachy  myslim ze neni o cem diskutovat
Datum: 14. února 2009 23:20
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Diesla chci hlavně kvuli velmi nízké spotřebě,a hlavně najezdím denně 70 km do práce a z toho 50 km jedu po dálnici .O fordovi sem slyšel taky špatné věci co se týče například nebovedených motorů 1,8TDDI.A německá auta jsou pro mě farvority protože zaváněj německou kvalitou,myslím že jsou v automobilismu jedni z nejlepších.Chtěl bych do auta investovat tak 90-100 tisíc tak za jakoýkoliv tip zkušeného .předem děkuji
Datum: 14. února 2009 23:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Forda neber ani gdyby ti ruce libal, Focusy totiz nejsou stroje nejak navysi...Audi je drahy, to necha papalasum...VW je jasna volba...gdyz na to mas tak proc ne...
Datum: 14. února 2009 23:01
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Diesla chci hlavně kvuli velmi nízké spotřebě,a hlavně najezdím denně 70 km do práce a z toho 50 km jedu po dálnici .O fordovi sem slyšel taky špatné věci co se týče například nebovedených motorů 1,8TDDI.A německá auta jsou pro mě farvority protože zaváněj německou kvalitou,myslím že jsou v automobilismu jedni z nejlepších.Chtěl bych do auta investovat tak 90-100 tisíc tak za jakoýkoliv tip zkušeného .předem děkuji
Datum: 14. února 2009 22:42
 Zdarec,priklanim se ke kolegovi dole,protoze dily na WV a Audi jsou drahe tam se vpodstate plati za znacku!A osobne se taky radsi priklanim k dieslu!Hele a uz sem takovy hovadiny nedavej portalu je more, kde se muze zeptat (Kdo hleda,najde!)
Datum: 14. února 2009 22:30
Jméno: MOOYL
IP: uživatel1913
 Já bych bral toho golfa....já fordy nemam moc rád...a co řiká muj fotřík...je to automechanik....tak se hodně serou..ale nvm noo
Datum: 14. února 2009 22:26
 Nejsem nikdo kdo se pohybuje kolem aut ale muzu se zeptat proc vsechno naftak? na audinu budou dost drahy dily ne? z tohodle bych bral asi toho focuse
Datum: 14. února 2009 22:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove dotaz: newite neco co se deje s Pajkovym webem? jawa-50.cz proste neodpovida a nebo vyhazuje chybu...newite neco o tom? neprestavuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 21:14
 Odpovím Vám přímo já.
V systému se objevila nějaká chyba, díky němuž systém přetěžuje nesmyslnými dotazy MySQL server. Chyba je již opravena, ale je víkend večer, takže teď čekám na druhou stranu - administrátory hostingu. Rušení se nebojte!
Datum: 15. února 2009 21:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to vypada na prestavbu pac gdyz se tam dostanu tak jede z tech odkazu akorat tak inzerce...ale jinak do menu se jakoby dostanu pres link...ostatni odkazy hazou proste tedy tu chybu takze to spis vypada ze to prestavuje...
Datum: 15. února 2009 12:12
 Netušim, ale nevypadá to že by přestavoval - to by dal vědět předem (já si ničeho nevšimnul). Nebo žeby nezaplatil hosting?-jednou dobou tam psal že nemá peníze a že to bude muset zabalit :-o Uvidíme  Takovýho profi webu by ale byla škoda.
Datum: 14. února 2009 23:09
Jméno: sist
IP: uživatel2971
 Zdarec chci se zeptat co ma lepsi kliku pionyr nebo stadak
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chces davat snad stadion kliku na fika nebo obracene?  ...tezko rict, ony sou proste specificke, takove dva protiklady, na to by ti nejlip odpovedel nejaky ladic motoru ale za me klika z 21...samozrejme na fika nejlepsi je klika z fika, to plati i pro stadiona atd atd...
Datum: 14. února 2009 21:45
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 pionyr novejsi vyroba a cim dal lepsi
Datum: 14. února 2009 21:33
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci když si chci udělat eloxování hliníku na fíkovi konkrétně hlavu a válec musím vyndavat vložku z válce nebo to můžu eloxovat s ní?nepoškodí se nějak?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:55
Datum: 14. února 2009 22:55
Jméno: JKB
IP: uživatel1732
 čau stala se mi taková hodně nemylá událost, skládal jsem motor do hromady a při stahování karterů k sobě mi praskl karter jak je u něj spojka. ta tyčka co vede vidličku mi prorazila karter, protože nezapadla do drážky, takže tam teď mám kulatou díru, myslíte že by se dalo vyrobit nějaké pouzdro, které by se tam vložilo, nebo existuje něco čím by se to dalo vylít abych do toho vyvrtal menší díru?
dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je zapeklita otazka...ejlip bych to videl asi na jiny karter pac jakykoliv takovy zasah do prevodovky neni zrovna dvakrat vhodny...zkusenost s tim nemam takze z my strany jedine jinej karter nebo to co poradi ostatni...ale co, rozpuleny to mas, je to cast na kery neni cislo motoru tak zajdes na skladku, vyhrabes tam levy karter, obrousis a zahladis hrany, nasadis, slozis a mas to  musi to byt ale an stejny typ a nesmi se moc rozchazet s pravym...mozna je jeste sance v tekutem kovu, tim se delaj treba zavity svicek na hlave gdyz se pretahne a navic je to stejny material...
Datum: 14. února 2009 21:42
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 cus fichtlari myslite ze mam lepsi dat jedoucí motor z fika21 do servisu na opravu pistni krouzky gufero a tak nebo si to udelat sam zatim sem si vsechno udelal sam a bylo toho dost, ale do motoru sem zatim nehrabal tak moc nwm co a jak kdyby ste mi nekdo napsali na mail:jiriktomik@seznam.cz jak to vymenit budu moc vdecny bo v servisu by to bylo dost drahe...moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 20:43
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ten šroub je M8  jinak naprosto souhlasím, gufero vylupuj tak, aby jsi nepoškodil nic okolo (karter, hřídel) pak by to mohlo nasávat a vypouštět!
Datum: 14. února 2009 20:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo este krouzky vymen secko  at tam pak nemas jeden novej a zbyvajici stary, to pak dela neplechu, nebo to dej rovnou na vybrus pokud to ma valec uz za sebou a nema kompresi...
Datum: 14. února 2009 20:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je rada nad zlato...gufera je po smrti a ty bys mu radil at to necha...to samy krouzek...takze - krouzky vymenis jednoduse, sundas hlavu, odmontujes saci kolinko a odpojis (staci gdyz valec vytahnes z tech stefu) vyfukovy koleno od vyfuku...cili ted vidis na pist a krouzky, ty vyndas, nandas novy (kup si jich vic pac nigdo ucenej z nebe nespad a tak nejaky zlomis), nandas valec tak, ze 1. krouzek zmacknes prstama a vsunes do valce, musi to jit hladce, zadny extra tvrdy nasili a valec prve este vymasti motorovym olejem cili tim co lejes do benalu...gufero je jednoduchy, pokud je u promarka tak odmontujes dekl, odmontujes spojku abys mohl sundat prmar, sezenes si stahovak na primarni kolecko, odmontujes, vymenis gufero a zas to cely nandas...u magneta odmontujes dekl, odpojis kable, vyndas stator, vsunes do rotoru sroub (myslim ze je to M6 ale ted si nejsim jistej), parkrat s tim zatocis az se ti vylopne rotor z hrdelky, odmontujes a dobre uschovas kolicek na hrideli pac ten je dulezitej a zas vymenis gufero a zpatky namontujes...predstih si prvne poznacis na statoru at pak nemas tolik prace s hledanim bodu zapalu...gufera moc nenarazej, staci gdyz bude v jedny rovine s karterem pac pak to moc dre a brzdi to, hridel pred vlozenim noveho gufera potri olejem nebo dej gufero na noc do oleje (tim se pak nema sanci spalit) a krouzky davej do zamku na pistu (jinak bys to nenarval do valce) a novy krouzky pretahuj pres drazky v pistu treba pres starej prasklej krouzek, to pomaha...to das, je to jednoduchy
Datum: 14. února 2009 20:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud ten motor jezdi tak ho negeneralkuj pak uz to dost casto stoji za hovno
Datum: 14. února 2009 20:09
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 cus draci jezdim na fíku 21 wsechno fajn ale kdyz jezdim tak pul hodky nebo hodku jak se zahreje motor ma tendenci zdechat a za boha ho nemuzu na kopnoup pls poradte cim to bude...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:36
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 tak hele tohle mi taky delalo a nijak sem to neresil a vono se to nejak rozchodilo
Datum: 14. února 2009 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mohlo by to bejt svickou dej si tam 15 pokud ji tam nemas a naleto klidne 17 brisk kazdej tvrdi ze jeto obracene ale mam to ozkouseny a je to tak
Datum: 14. února 2009 20:11
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 po vybrusu neni svicka je tes dobra asi ta chuda směs a predstih skusim pritahnout i ten wolnoběh
Datum: 14. února 2009 19:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a este si sesteluj predstih, mas ho moc velkej a proto se ti to taky muze tak potit
Datum: 14. února 2009 19:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bud ti natahne olej z prevodovky a nebo tepelna roztaznost, druha moznost nejpravdepodobnejsi...cili mas asi moc chudou smes, nebo to mas po vybrusu (bo nove krouzky, pist)...vic rict nejde, musis to priblizit co to dela ale asi to bude neco z tohodlec...jo este nevhodna tepelna hodnota svicky
Datum: 14. února 2009 19:51
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zvětšit(přitáhnout)volnoběh
Datum: 14. února 2009 19:49
|
|