www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1885  1886  1887  1888  1889  1890  1891  1892  1893  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Čau seso hele koupil jsem si od tebe trisku hlavní 72 a je menší než origo to tak ma bejt????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: DENZILECK      IP: uživatel5633    
Nebo se divas na bocni dirku na kterej ani tolik nezalezi
 
 
Datum: 12. srpna 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je to replika
 
 
Datum: 11. února 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poznáš 0,04mm pouhým okem....? :-) To bych se divil.....měřit ji je nesmysl pokud nemáš přesný tryskový drátky....:-) Ale třeba tvoje už byla vyvrtaná....
 
 
Datum: 11. února 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Fakt nikdo neví,třeba ty Stando máš zkušenosti s pařezama.Potřebuji jenom vědět jak mám do zadního světla uchytit drátek k žárovce. http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id73529.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
je tam packa s kontaktem na sroubek a nebo zavlacku....neni na tom co resit.....
 
 
Datum: 11. února 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/srouby.pdf siroky vyber sroubu pro domaci kutily,doporucuji:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni nad zelezarstvi:-D
 
 
Datum: 11. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
pěkný..pošlu odkaz jednomu z našich učitelů...at má o čem vyprávět v hodině :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je starý....:-D:-D:-D Ale dobrý to je fakt.....)
 
 
Datum: 10. února 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5258    
zdarec lidi prosím vás neví nekdo čím to je když nakopnu ČZ 175/450 tak se mne normalně rozsvítí kontrolky ale jak tomu trochu pridam (na volnoběch) tak ty žárovky normalně zhoříjou. prosím nevíte nekdo co to muže být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když se podíváš na el. sch., tak kontrolka dobíjení a neutrálu jsou napájeny 1. z baterie a 2. z dynama ze svorky 61.Ostatní žárovky jsou na jiné větvi.
 
 
Datum: 12. února 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
tak to je divny..nu bud to muze byt zarovkami..anebo skus si vzit zkousecku a vsechno promerit na volnobech a potom ve vyssich otackach
 
 
Datum: 11. února 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5258    
to je jasne ale udivujeme že jenom kontrolky bobíjení a neutral a ne že aj podsvícení budíku a obrysovky.
 
 
Datum: 11. února 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Může to být závada na regulátoru napětí. Jakmile dynamo začne pracovat a dodávat elektrický proud do elektrické soustavy motocyklu, musí být tento proud regulován.
 
 
Datum: 11. února 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: Rixik      IP: uživatel291    
Ahoj lidi ted sme dodelali veb taj je co na nej říkáte?? http://moto-rokas.7x.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímal by mě váš věkovej průměr :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 9:36
 
 
 
 
Jméno: Rixik      IP: uživatel291    
dervy ma složenou yamahu 80 bo něco tak videa budou
 
 
Datum: 10. února 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to za motorku co má Derwy ???
 
 
Datum: 10. února 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
nu mate to pekny kluci..!! ale az tam pribidou naky pekny videa atd...tak to bude upa spicka
 
 
Datum: 10. února 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
Dobrý večer mam prosbu do jawy 250 typ 353 nedotěká benzín nacupuju a nastartuju to a hned zdechne jak dojde benzín nacupovaný poradte prosím cim to muze byt? predem DÍÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ještě by mohla být uvolněná jehla.
 
 
Datum: 13. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
sorry oprava Dobešová :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Souhlasim s ( Dobošová ) :-)
 
 
Datum: 11. února 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Odšroubuj víko plovákové komory a zjisti, jestli palivo protéká volně.Jestli ano,můžou být ucpané trysky, nebo karburátor přisává falešný vzduch (uvlněný karburátor, nebo vadné těsnění).
 
 
Datum: 11. února 2009 9:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
spis bych to videl na zaspinenej ventilek...kohoutek to muze byt samozrejme taky, hladinu si muzes zkusit postelovat jestli ji mas spravne...videl bych to nejpatrneji na ten zabordelenej ventilek...
 
 
Datum: 10. února 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo je to špatná plováková hladina :-)
 
 
Datum: 10. února 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ucpanej kohoutek v nádrži--)bordel v nádrži
 
 
Datum: 10. února 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: FAnda      IP: uživatel3888    
Zdar Draci mam takove problem jak je pod matkou od spojkového koše ta podložka tak kde ji mam sehnat ja ji mam uz ošuntělou a nikde ji nemužu sehnat kdyztak me nekdo pomozte potrebuju to na jawu mustang.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Fanda      IP: uživatel3888    
hele a kde je tady ?? ta podlozka pod matku u spojkovyho kose na mustafa ?
 
 
Datum: 13. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Prěsně tak vyrob si ji....Já tohle vůbec nekupuju to je ztráta peněz...Doma určo najdeš kousek plechu a pak stačí jen vystřihnout, vyvrtat, vypilovat :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no myslim, že by si ji zvládl udělat i doma z kousku plechu
 
 
Datum: 11. února 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak Sesa ji tu ma...ale pokud se da jeste jednou ohnout tak ji ohni a az tu budes nakupovat tak si ji tam novou pribal, stoji to par kacek...
 
 
Datum: 10. února 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Malik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřebuji poradit, koupil jsem Jawu 50-20 a rozdělávám to, ale objevil se problém. Nemůžu oddělat řidítka . Tak poradte vy zkušenější, jaký je tam systém uchycení popř jak na to. Už jsem fakt nadaval, to se mi s normalníma kyvačkama nikdy nestalo, tam je aspon jasný jak je to uchyceno. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysroubujes ten sroub co je skrz krk rizeni asi tak o 1 cm,a klepnes do nej aby zajel spatky,pak sroub uplne vysroubujes,a snazis se riditka vykroutit z krku rizeni,kdyz nepudou tak musis nalejt do ty diry po sroubu konkor,brzdovou kapalinu,odrezovac...a nechat pusobit
 
 
Datum: 10. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: FOH      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi , složil jsem si motor na fika komplet vše nové a nejede, jde to nějak , spiš nejde , problem s rychlostma , nejak to tam tuka , je tam klika repasovana , jako nova ojnice jehlicky atd , loziska , vsecky hridele a kolecka , pouzdra ,gufera , prim kolo , retez, lamely,neni tu někdo pobliž Ostravy, haviřova Jsem ze Šenova u ostravy , tak jestli by se někdo našel , někdo zkušeny a za 300 by mi to složil znovu aby to jelo. Prosim ozvete se , nebo poradte , dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4659    
ale to je jedno , stejne jak to slozis , tak se to taky precvakne jak radi s , tak tim nevyresis nic jak to das na stred ne ?
 
 
Datum: 10. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: malej zaznak      E-mail:      IP: uživatel5259    
u fika V MOTORU RADI TAKOVEJ MALEJ RADICI AUTOMAT A KDYZ DAVAS DOHROMADYX TEN MOTOR TAK TEN Automat musi mit ten zobacek bud na prostredku nebo jeste o denen dolo to ted presne nwm ale je to na 100% tim taky se mi to stalo
 
 
Datum: 10. února 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Můžete mi prosím vás někdo říct,proč je na některém karburátoru na S22 (S23)na spodku příruby kolmá drážka?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud to stoji na principu jako vodni vyveva tak proc by to neprisavalo...gdyz ten odtok zacpes tak zistis ze to ztraci otacky a udusi se...tez sem se na to jednou ptal a pry to jinak nema zadnou jinou funkci a nicemu to neskodi tak proc to tam nenechat...
 
 
Datum: 11. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Tak díky.
 
 
Datum: 10. února 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to postaveny v takovym uhlu ze to ten vzduch poradne nasat nemuze
 
 
Datum: 10. února 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: vrata      E-mail:      IP: uživatel3792    
Nepřisává to falešnej vzduch?
 
 
Datum: 10. února 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta je tam proto aby mohl odtykat benzin kdyz se to uchlasta
 
 
Datum: 10. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: motorkka      IP: uživatel3837    
Čau ogaři. Mám Čezetu 175/487 a od té doby, co ji mám se mi lamou pořád uhlíky v zapalování...rotor jsem již jemným smirkovým papírem až bych řekl "vyleštil" (jako to místo, jak po něm jezdí uhlíky), ale zase jsem to jel včera projet a zase se rožky uštíply......( Uhlíky mám otočené správně, pružinku z vrchu též správně)..Kurňa nevěděl by tady někdo, čím jiným by to mohlo být ?? Ogaři za každou dobrou odpověd\\\\\\\' budu rád, mějte se hooj...a díky za odpovědi.. :-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: motorkka      IP: uživatel3837    
Toš díky ogaři..ale klika výkyv nema a kdyby aj měla, tak by to nevadilo, ty uhlíky mají v klecích určitou vůli..takže on ony se přispůsobili......Jinak mám to original Čezetu 175/487 na pohodové vyjížd'ky na cestě..mám tam motor z 477 typu.....ten druhý original motor 487 prodávám rozpůlený na motoinzerci.....
 
 
Datum: 11. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
Slečno,lépe bych to nerekl:-) Akorat ja rikam ze se tam ta klika mlátí:-D:-D Reseni sou dve...stocit kolektor aby nemel schod,vymenit loziska na klice......
 
 
Datum: 11. února 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
U nových uhlíků je potřeba srazit ostré ,náběhové hrany. K lámání uhlíků dochází tehdy, když je na kolektoru vydřená drážka, odpovídající šíři uhlíků.Vlivem axiální vůle klikového mechanismu tato drážka uhlíky zlomí.
 
 
Datum: 11. února 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
skus nez tam ty uhliky das, tak jim mirne skos hrany. At to nabiha mekceji
 
 
Datum: 11. února 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Jo jesi to máš do crossu tak se na to vypískej a dej si tam zapalko z fichtla to žádný uhlíky nemá a budeš mít po problému:-) a pokud to máš jako na to udržet ji v originále, tak to Ti neporadim...Jen to koupit si nový jinde:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro bych asi koupil uhliky v jine mototechne,treba v te vasi maji nejaky moc tvrdy druh ktery se ulamuje,ja kupuju uhliky tady u sesy a sou ok,jinak zkontroluj jestli ty uhliky dosedaji kolmo na komutator,jestli je ten bakelitovej drzak uhliku v poradku a taky jestli naka ploska na komutatoru neni vyhnuta nahoru nebo jinym zpusobem poskozena,jinak uz nevim cim by to bylo
 
 
Datum: 10. února 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
buď ti háže celý rotor, nebo ty dnešní uhlíky mají kvalitu hovno hovno
 
 
Datum: 10. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: fichtlmann      E-mail:      IP: uživatel4158    
Cau draci , hele nevi nekdo kde jde sehnat nakej karbec s prumerem difuzeru 21mm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda že skoro všude třeba tady http://www.scootland.cz/eshop/palivova-soustava/
 
 
Datum: 10. února 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skoro všude!!!:-):-):-)
 
 
Datum: 10. února 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motoprodejna.cz
 
 
Datum: 10. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar lidi , na jedné nejmenované stránce jsem našel svíčky pal . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nekecej ze si nasel svicky PAL......prodavaj je uz pres rok:-D:-D:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele hoši,u fichtla jsem taky každou chvíly řešil jakou svíčku použít.Svíčky mi odcházly každou chvíly.Od tý doby co jsem přesedlal na 125/355 takový věci neřešim,tohle jezdí i na Brisky dobře a furt.Jenom je potřeba mít správně nastavenou vzdálenost elektrod.Stačí to udělat o desetinku milimetru jinak a už to neni ono
 
 
Datum: 10. února 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim jsem je nezkoušel... až tak za cca měsíc
 
 
Datum: 10. února 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já je v chrudimi v armyshopu kupuju za 10kč/ks v takovym žlutočerveným obalu a ve voskovym papíře
 
 
Datum: 10. února 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
a jsou dobré???? myslím do pína , jinak stojí 30Kč
 
 
Datum: 10. února 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já jsem si na jedné takové stránce 5 kousků koupil :-D
 
 
Datum: 10. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: SWETR ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draci, mám dotaz ohledně svíček na Pionýra. Používám standartní N15C, ale zdá se mi nějaká divná, už hrozně moc jsem jich odpálil a rozdíl proti starejm PALkám nevidím. Chci se teda zeptat jestli máte zkušenosti s nějakou více kontaktovou svíčku nebo i normální nějaké lepší značky než BRISK. Jinak utáhne zapalování z Pionýra více kontaktovou svíčku? Poznám rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Adam      IP: uživatel933    
Zdarec kup si NGK B5HS používám jí už rok a bez problémů
 
 
Datum: 10. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup NGK
 
 
Datum: 10. února 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vícekontaktovou nejspíš neutáhne
 
 
Datum: 10. února 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: Helda      E-mail:      IP: uživatel5254    
Cuz draci můj fík nejak marodi jednou sem prisel a zjistil ze nejde jiskra(nejsem zadnej expert ale tohle jeste poznam) no tak sem se podival an civku ja uz ji mel spatnou driv tak newim kdyz je 6V a ja mam jednu 12V jestli to muzu vymenit plz poradte .Uz od koupe mam spatnou elektriku ale as ted to nedava jiskru.Sem faktvyrizenej prosim poradte mi .PLZZZ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na t 12v to nejspis nepojede,jinak 8v byla standartka do fichtlu
 
 
Datum: 10. února 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel4389    
jestli myslis indukcni tak ji tam dej ja mam na mustangu civku 8V a fichtl jede jak drak
 
 
Datum: 10. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel3277    
čau vím že to sem nepatří, ale chci se zeptat jak se dá zvýšit pionýr. kdyžtak sem dejte odkaz. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo si sežeň rovnou jákou lepší a delší vidlici a na zadních tlumičích uprav úchyty nebo tam dej rovnou delší
 
 
Datum: 10. února 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak zadek se dá zvýšit třeba delšíma tlumičema.A do předu se dávaj pod pružiny kousky trubky
 
 
Datum: 10. února 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak draci s kamošem kupujem rám z čezety 250. motor nejspis z peraka... je menši, ja vim, ale to pokuchame, ALE je tu to ALE... potřebuju vědět, jestli to pojede s cívkou s fíka, když to má 6v elektriku, ale myslim že 45w. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo to my to nehodlame nějak kuchat...my sme mysleli že jí dáme do cajku, nějakej čas budem jezdit... ne kros ale jen tak, sice ne p silnicihc, ale po cestach a tak... no a pak to prodame...
 
 
Datum: 11. února 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
Pérák opravdu není do lesa.....ani ten motor....kupte si za nej motor z 477...je jich jak sracek a do lesa je lepsi.....kdyz uz neco nicit,tak jak rika BO.....
 
 
Datum: 11. února 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
trochu mimo téma ale jestli to chcete do lesa a je tam fakt motor z peraka tak ho pls neničte ale prodejte je ho škoda a kupte si motor třeba z panelky nejsu pro ničení motorek ale když by ste to fakt chtěli do lesa tak motor kterych je vic. zdarec.
 
 
Datum: 10. února 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky si myslim, že by v tom neměl být problém
 
 
Datum: 10. února 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,indukcka z fika by tam mela jit bezproblemu
 
 
Datum: 10. února 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      E-mail:      IP: uživatel5252    
Nevim jestli je tato kategorie spravna..ale chci se zeptat jak nejlip vycistit valec od karbonu apod? Jestli ma nekdo nakou dobrou metodu napiste, Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak delavalo se to, nastriklo se to do sani a procistilo to celou saci soustavu + motor...zkusenosti s tim ale prime nemam a nejlepsi by ti to stejne vyslo na hadr, jemnej smirgl a nejakej cas dreni karbonu...oplachnes benalem ,utres a budes to lestit dokud se to nebude lesknout...
 
 
Datum: 11. února 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl jsem to teda u aut. Ale do násávání vzduchu se zstřikuje sprejem nějaká srajda. Nevěřil jsem co lezlo z výfuku... U aut to nedoporučuji dělat když mají katalyzátor. U pio je to taky použitelný.
 
 
Datum: 10. února 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
Pokud teda není lepší usazeniny nějak mechanicky zlikvodovat a pak až dočistit..
 
 
Datum: 10. února 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
No tak když to mám rozebrané tak ten sprej nevadí..to by šlo..
 
 
Datum: 10. února 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
No prave..valec je nejake to desetileti demontovany..a v kanálech (výfuk) je docela vrstvička usazenin..nevím zdali se tam nějak dostanu..
 
 
Datum: 10. února 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se koupit speciální sprej, kterej vstřikuješ do sání. Nevýhoda je že ti to zasere vyfukovou soustavu. Můžes použít i destilovanou vodu...
 
 
Datum: 10. února 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to taky ja jen myslel aby ho nenapadlo leštit přepoušťáky
 
 
Datum: 10. února 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5253    
a este mozes vyfukovy kanal...
 
 
Datum: 10. února 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem brusnou pastu a hadr a vylešti vršek pístu a spalovák hlavy víc nelešti
 
 
Datum: 10. února 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5250    
nazdar hosi nevim kery to chtel ten karbes dellorto sha14.14L na to piagio ciao,je novi za 300 ozvisami na mail alebo tu odpis. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dal sem znamymu tvuj kontakt,ozve se ti,chce ho...ma presne tuhle babetu ciao z ktere to je....nejak se domluvte
 
 
Datum: 11. února 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5257    
ptal sem se já....ted nemám Cash.....mozna jindy
 
 
Datum: 10. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole...nauč se psát ..to je strašný :-D:-D
 
 
Datum: 10. února 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj mám doma 21 v originálu nevíte jak bych si mohl jednoduše vylepšit výkon a když předstih bude menší pojede to rychlejc nebo to bude jakby víc do síly a když bude velkej tak bude zase do rychlosti a bude víc přehřívat?napiště někdo prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pravda co rika mustang23333 akorat se to nesmiu prehnat, gdyz das moc malej tak ti nepojede a gdyz moc velkej tak ti bude klepat a nakonec to neco odnese...nasteluj to za behu podle sluchu a mas to..."rychle poznal poruchu, zkusenostmi, po sluchu!" :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
jj souhlasim akorát že u toho fichtla bych spíš zvolil variantu č.1 (i když teda nevim jak je natom ten tvůj motor, abych ho nepodcenil:-D)
 
 
Datum: 10. února 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
dyš máš malej předstih ta to pude vodspoda adyž máš vejkej tak to pojede ve vysokejch a bude to víc točit
 
 
Datum: 10. února 2009 14:56
 
<  1885  1886  1887  1888  1889  1890  1891  1892  1893  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.01.2025 6:31:00 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu