video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
Čau seso hele koupil jsem si od tebe trisku hlavní 72 a je menší než origo to tak ma bejt?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 14:28
Jméno: DENZILECK
IP: uživatel5633
Nebo se divas na bocni dirku na kterej ani tolik nezalezi
Datum: 12. srpna 2009 14:28
ano je to replika
Datum: 11. února 2009 10:52
poznáš 0,04mm pouhým okem....? To bych se divil.....měřit ji je nesmysl pokud nemáš přesný tryskový drátky.... Ale třeba tvoje už byla vyvrtaná....
Datum: 11. února 2009 10:50
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Fakt nikdo neví,třeba ty Stando máš zkušenosti s pařezama.Potřebuji jenom vědět jak mám do zadního světla uchytit drátek k žárovce.
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id73529.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 11:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
je tam packa s kontaktem na sroubek a nebo zavlacku....neni na tom co resit.....
Datum: 11. února 2009 11:04
Posl.aktualizace: 11. února 2009 16:28
neni nad zelezarstvi
Datum: 11. února 2009 16:28
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
pěkný..pošlu odkaz jednomu z našich učitelů...at má o čem vyprávět v hodině
Datum: 11. února 2009 13:32
Datum: 10. února 2009 22:39
zdarec lidi prosím vás neví nekdo čím to je když nakopnu ČZ 175/450 tak se mne normalně rozsvítí kontrolky ale jak tomu trochu pridam (na volnoběch) tak ty žárovky normalně zhoříjou. prosím nevíte nekdo co to muže být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 10:06
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Když se podíváš na el. sch., tak kontrolka dobíjení a neutrálu jsou napájeny 1. z baterie a 2. z dynama ze svorky 61.Ostatní žárovky jsou na jiné větvi.
Datum: 12. února 2009 10:06
Jméno: martys
IP: uživatel4186
tak to je divny..nu bud to muze byt zarovkami..anebo skus si vzit zkousecku a vsechno promerit na volnobech a potom ve vyssich otackach
Datum: 11. února 2009 18:07
to je jasne ale udivujeme že jenom kontrolky bobíjení a neutral a ne že aj podsvícení budíku a obrysovky.
Datum: 11. února 2009 18:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Může to být závada na regulátoru napětí. Jakmile dynamo začne pracovat a dodávat elektrický proud do elektrické soustavy motocyklu, musí být tento proud regulován.
Datum: 11. února 2009 10:32
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
Posl.aktualizace: 11. února 2009 9:36
Zajímal by mě váš věkovej průměr
Datum: 11. února 2009 9:36
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
dervy ma složenou yamahu 80 bo něco tak videa budou
Datum: 10. února 2009 22:07
Co je to za motorku co má Derwy ???
Datum: 10. února 2009 21:49
Jméno: martys
IP: uživatel4186
nu mate to pekny kluci..!!
ale az tam pribidou naky pekny videa atd...tak to bude upa spicka
Datum: 10. února 2009 21:48
Jméno: martin
IP: uživatel1584
Dobrý večer mam prosbu do jawy 250 typ 353 nedotěká benzín nacupuju a nastartuju to a hned zdechne jak dojde benzín nacupovaný poradte prosím cim to muze byt? predem DÍÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ještě by mohla být uvolněná jehla.
Datum: 13. února 2009 8:55
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
sorry oprava Dobešová
Datum: 11. února 2009 10:14
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Souhlasim s ( Dobošová )
Datum: 11. února 2009 10:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Odšroubuj víko plovákové komory a zjisti, jestli palivo protéká volně.Jestli ano,můžou být ucpané trysky, nebo karburátor přisává falešný vzduch (uvlněný karburátor, nebo vadné těsnění).
Datum: 11. února 2009 9:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
spis bych to videl na zaspinenej ventilek...kohoutek to muze byt samozrejme taky, hladinu si muzes zkusit postelovat jestli ji mas spravne...videl bych to nejpatrneji na ten zabordelenej ventilek...
Datum: 10. února 2009 21:24
Nebo je to špatná plováková hladina
Datum: 10. února 2009 21:19
Ucpanej kohoutek v nádrži--)bordel v nádrži
Datum: 10. února 2009 21:16
Jméno: FAnda
IP: uživatel3888
Zdar
Draci mam takove problem jak je pod matkou od spojkového koše ta podložka tak kde ji mam sehnat ja ji mam uz ošuntělou a nikde ji nemužu sehnat kdyztak me nekdo pomozte potrebuju to na jawu mustang....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 20:31
Jméno: Fanda
IP: uživatel3888
hele a kde je tady ?? ta podlozka pod matku u spojkovyho kose na mustafa ?
Datum: 13. února 2009 20:31
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Prěsně tak vyrob si ji....Já tohle vůbec nekupuju to je ztráta peněz...Doma určo najdeš kousek plechu a pak stačí jen vystřihnout, vyvrtat, vypilovat
Datum: 11. února 2009 10:11
no myslim, že by si ji zvládl udělat i doma z kousku plechu
Datum: 11. února 2009 8:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak Sesa ji tu ma...ale pokud se da jeste jednou ohnout tak ji ohni a az tu budes nakupovat tak si ji tam novou pribal, stoji to par kacek...
Datum: 10. února 2009 21:22
Potřebuji poradit, koupil jsem Jawu 50-20 a rozdělávám to, ale objevil se problém. Nemůžu oddělat řidítka . Tak poradte vy zkušenější, jaký je tam systém uchycení popř jak na to. Už jsem fakt nadaval, to se mi s normalníma kyvačkama nikdy nestalo, tam je aspon jasný jak je to uchyceno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 20:25
vysroubujes ten sroub co je skrz krk rizeni asi tak o 1 cm,a klepnes do nej aby zajel spatky,pak sroub uplne vysroubujes,a snazis se riditka vykroutit z krku rizeni,kdyz nepudou tak musis nalejt do ty diry po sroubu konkor,brzdovou kapalinu,odrezovac...a nechat pusobit
Datum: 10. února 2009 20:25
Hojte lidi , složil jsem si motor na fika komplet vše nové a nejede, jde to nějak , spiš nejde , problem s rychlostma , nejak to tam tuka , je tam klika repasovana , jako nova ojnice jehlicky atd , loziska , vsecky hridele a kolecka , pouzdra ,gufera , prim kolo , retez, lamely,neni tu někdo pobliž Ostravy, haviřova Jsem ze Šenova u ostravy , tak jestli by se někdo našel , někdo zkušeny a za 300 by mi to složil znovu aby to jelo. Prosim ozvete se , nebo poradte , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:38
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
ale to je jedno , stejne jak to slozis , tak se to taky precvakne jak radi s , tak tim nevyresis nic jak to das na stred ne ?
Datum: 10. února 2009 22:38
u fika V MOTORU RADI TAKOVEJ MALEJ RADICI AUTOMAT A KDYZ DAVAS DOHROMADYX TEN MOTOR TAK TEN Automat musi mit ten zobacek bud na prostredku nebo jeste o denen dolo to ted presne nwm ale je to na 100% tim taky se mi to stalo
Datum: 10. února 2009 22:26
Můžete mi prosím vás někdo říct,proč je na některém karburátoru na S22 (S23)na spodku příruby kolmá drážka?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
pokud to stoji na principu jako vodni vyveva tak proc by to neprisavalo...gdyz ten odtok zacpes tak zistis ze to ztraci otacky a udusi se...tez sem se na to jednou ptal a pry to jinak nema zadnou jinou funkci a nicemu to neskodi tak proc to tam nenechat...
Datum: 11. února 2009 14:38
Tak díky.
Datum: 10. února 2009 21:55
je to postaveny v takovym uhlu ze to ten vzduch poradne nasat nemuze
Datum: 10. února 2009 21:48
Nepřisává to falešnej vzduch?
Datum: 10. února 2009 21:46
ta je tam proto aby mohl odtykat benzin kdyz se to uchlasta
Datum: 10. února 2009 19:41
Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
Posl.aktualizace: 11. února 2009 20:09
Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
Toš díky ogaři..ale klika výkyv nema a kdyby aj měla, tak by to nevadilo, ty uhlíky mají v klecích určitou vůli..takže on ony se přispůsobili......Jinak mám to original Čezetu 175/487 na pohodové vyjížd'ky na cestě..mám tam motor z 477 typu.....ten druhý original motor 487 prodávám rozpůlený na motoinzerci.....
Datum: 11. února 2009 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
Slečno,lépe bych to nerekl Akorat ja rikam ze se tam ta klika mlátí Reseni sou dve...stocit kolektor aby nemel schod,vymenit loziska na klice......
Datum: 11. února 2009 12:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
U nových uhlíků je potřeba srazit ostré ,náběhové hrany. K lámání uhlíků dochází tehdy, když je na kolektoru vydřená drážka, odpovídající šíři uhlíků.Vlivem axiální vůle klikového mechanismu tato drážka uhlíky zlomí.
Datum: 11. února 2009 9:52
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
skus nez tam ty uhliky das, tak jim mirne skos hrany. At to nabiha mekceji
Datum: 11. února 2009 9:48
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
Jo jesi to máš do crossu tak se na to vypískej a dej si tam zapalko z fichtla to žádný uhlíky nemá a budeš mít po problému a pokud to máš jako na to udržet ji v originále, tak to Ti neporadim...Jen to koupit si nový jinde
Datum: 10. února 2009 21:02
skoro bych asi koupil uhliky v jine mototechne,treba v te vasi maji nejaky moc tvrdy druh ktery se ulamuje,ja kupuju uhliky tady u sesy a sou ok,jinak zkontroluj jestli ty uhliky dosedaji kolmo na komutator,jestli je ten bakelitovej drzak uhliku v poradku a taky jestli naka ploska na komutatoru neni vyhnuta nahoru nebo jinym zpusobem poskozena,jinak uz nevim cim by to bylo
Datum: 10. února 2009 19:40
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
buď ti háže celý rotor, nebo ty dnešní uhlíky mají kvalitu hovno hovno
Datum: 10. února 2009 19:39
Cau draci , hele nevi nekdo kde jde sehnat nakej karbec s prumerem difuzeru 21mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:44
Datum: 10. února 2009 19:44
Datum: 10. února 2009 19:01
motoprodejna.cz
Datum: 10. února 2009 18:53
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
zdar lidi , na jedné nejmenované stránce jsem našel svíčky pal .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:33
Datum: 10. února 2009 22:33
Hele hoši,u fichtla jsem taky každou chvíly řešil jakou svíčku použít.Svíčky mi odcházly každou chvíly.Od tý doby co jsem přesedlal na 125/355 takový věci neřešim,tohle jezdí i na Brisky dobře a furt.Jenom je potřeba mít správně nastavenou vzdálenost elektrod.Stačí to udělat o desetinku milimetru jinak a už to neni ono
Datum: 10. února 2009 20:15
zatim jsem je nezkoušel... až tak za cca měsíc
Datum: 10. února 2009 18:54
já je v chrudimi v armyshopu kupuju za 10kč/ks v takovym žlutočerveným obalu a ve voskovym papíře
Datum: 10. února 2009 18:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
a jsou dobré???? myslím do pína , jinak stojí 30Kč
Datum: 10. února 2009 18:44
a já jsem si na jedné takové stránce 5 kousků koupil
Datum: 10. února 2009 18:42
Nazdar draci, mám dotaz ohledně svíček na Pionýra. Používám standartní N15C, ale zdá se mi nějaká divná, už hrozně moc jsem jich odpálil a rozdíl proti starejm PALkám nevidím. Chci se teda zeptat jestli máte zkušenosti s nějakou více kontaktovou svíčku nebo i normální nějaké lepší značky než BRISK. Jinak utáhne zapalování z Pionýra více kontaktovou svíčku? Poznám rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:48
Jméno: Tomáš Adam
IP: uživatel933
Zdarec kup si NGK B5HS používám jí už rok a bez problémů
Datum: 10. února 2009 19:48
kup NGK
Datum: 10. února 2009 18:50
no vícekontaktovou nejspíš neutáhne
Datum: 10. února 2009 18:33
Cuz draci můj fík nejak marodi jednou sem prisel a zjistil ze nejde jiskra(nejsem zadnej expert ale tohle jeste poznam) no tak sem se podival an civku ja uz ji mel spatnou driv tak newim kdyz je 6V a ja mam jednu 12V jestli to muzu vymenit plz poradte .Uz od koupe mam spatnou elektriku ale as ted to nedava jiskru.Sem faktvyrizenej prosim poradte mi .PLZZZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:43
na t 12v to nejspis nepojede,jinak 8v byla standartka do fichtlu
Datum: 10. února 2009 19:43
jestli myslis indukcni tak ji tam dej ja mam na mustangu civku 8V a fichtl jede jak drak
Datum: 10. února 2009 19:41
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
čau vím že to sem nepatří, ale chci se zeptat jak se dá zvýšit pionýr. kdyžtak sem dejte odkaz. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 18:38
a nebo si sežeň rovnou jákou lepší a delší vidlici a na zadních tlumičích uprav úchyty nebo tam dej rovnou delší
Datum: 10. února 2009 18:38
Tak zadek se dá zvýšit třeba delšíma tlumičema.A do předu se dávaj pod pružiny kousky trubky
Datum: 10. února 2009 18:30
tak draci s kamošem kupujem rám z čezety 250. motor nejspis z peraka... je menši, ja vim, ale to pokuchame, ALE je tu to ALE... potřebuju vědět, jestli to pojede s cívkou s fíka, když to má 6v elektriku, ale myslim že 45w. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:34
jo to my to nehodlame nějak kuchat...my sme mysleli že jí dáme do cajku, nějakej čas budem jezdit... ne kros ale jen tak, sice ne p silnicihc, ale po cestach a tak... no a pak to prodame...
Datum: 11. února 2009 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
Pérák opravdu není do lesa.....ani ten motor....kupte si za nej motor z 477...je jich jak sracek a do lesa je lepsi.....kdyz uz neco nicit,tak jak rika BO.....
Datum: 11. února 2009 12:40
trochu mimo téma ale jestli to chcete do lesa a je tam fakt motor z peraka tak ho pls neničte ale prodejte je ho škoda a kupte si motor třeba z panelky nejsu pro ničení motorek ale když by ste to fakt chtěli do lesa tak motor kterych je vic. zdarec.
Datum: 10. února 2009 20:31
taky si myslim, že by v tom neměl být problém
Datum: 10. února 2009 18:11
jj,indukcka z fika by tam mela jit bezproblemu
Datum: 10. února 2009 17:25
Nevim jestli je tato kategorie spravna..ale chci se zeptat jak nejlip vycistit valec od karbonu apod? Jestli ma nekdo nakou dobrou metodu napiste, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak delavalo se to, nastriklo se to do sani a procistilo to celou saci soustavu + motor...zkusenosti s tim ale prime nemam a nejlepsi by ti to stejne vyslo na hadr, jemnej smirgl a nejakej cas dreni karbonu...oplachnes benalem ,utres a budes to lestit dokud se to nebude lesknout...
Datum: 11. února 2009 14:34
Viděl jsem to teda u aut. Ale do násávání vzduchu se zstřikuje sprejem nějaká srajda. Nevěřil jsem co lezlo z výfuku... U aut to nedoporučuji dělat když mají katalyzátor. U pio je to taky použitelný.
Datum: 10. února 2009 17:40
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
Pokud teda není lepší usazeniny nějak mechanicky zlikvodovat a pak až dočistit..
Datum: 10. února 2009 17:36
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
No tak když to mám rozebrané tak ten sprej nevadí..to by šlo..
Datum: 10. února 2009 17:36
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
No prave..valec je nejake to desetileti demontovany..a v kanálech (výfuk) je docela vrstvička usazenin..nevím zdali se tam nějak dostanu..
Datum: 10. února 2009 17:34
Dá se koupit speciální sprej, kterej vstřikuješ do sání. Nevýhoda je že ti to zasere vyfukovou soustavu. Můžes použít i destilovanou vodu...
Datum: 10. února 2009 17:34
no to taky ja jen myslel aby ho nenapadlo leštit přepoušťáky
Datum: 10. února 2009 17:27
Jméno: maro50
IP: uživatel5253
a este mozes vyfukovy kanal...
Datum: 10. února 2009 17:25
vem brusnou pastu a hadr a vylešti vršek pístu a spalovák hlavy víc nelešti
Datum: 10. února 2009 16:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel5250
nazdar hosi nevim kery to chtel ten karbes dellorto sha14.14L na to piagio ciao,je novi za 300 ozvisami na mail alebo tu odpis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:34
Dal sem znamymu tvuj kontakt,ozve se ti,chce ho...ma presne tuhle babetu ciao z ktere to je....nejak se domluvte
Datum: 11. února 2009 15:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5257
ptal sem se já....ted nemám Cash.....mozna jindy
Datum: 10. února 2009 21:51
Datum: 10. února 2009 15:42
Ahoj mám doma 21 v originálu nevíte jak bych si mohl jednoduše vylepšit výkon a když předstih bude menší pojede to rychlejc nebo to bude jakby víc do síly a když bude velkej tak bude zase do rychlosti a bude víc přehřívat?napiště někdo prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
pravda co rika mustang23333 akorat se to nesmiu prehnat, gdyz das moc malej tak ti nepojede a gdyz moc velkej tak ti bude klepat a nakonec to neco odnese...nasteluj to za behu podle sluchu a mas to..."rychle poznal poruchu, zkusenostmi, po sluchu!"
Datum: 11. února 2009 14:31
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
jj souhlasim akorát že u toho fichtla bych spíš zvolil variantu č.1 (i když teda nevim jak je natom ten tvůj motor, abych ho nepodcenil )
Datum: 10. února 2009 21:09
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
dyš máš malej předstih ta to pude vodspoda adyž máš vejkej tak to pojede ve vysokejch a bude to víc točit
Datum: 10. února 2009 14:56
|
|