video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci jaká je nejlepší leštící pasta?chtěl bych si vyleštit píst a prostor okolo klikovky..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 21:31
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 jo ten kotouč už mám právě hotovej je to dobrej návod jen mi chybí tak pasta
Datum: 09. února 2009 21:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ono gdyz si das na houbicku - penovou tu pastu a pak s tim krouzkovite lestis tak to udela taky svy...neby si udelej rovnou lestici kotouc, treba na jawa-50.cz je dobrej navod i gdyz ten koutouc staci byt o dost mensi (jak sirka tak i vyska hader ale pak se zase vic nadres)...proste budes lestit dokad to nebude jak psi kulky, finalne to pak jeste setres hadrou a mas urobeno
Datum: 08. února 2009 21:04
Jméno: huso
IP: uživatel5229
 lepsia je taka vlna daju sa s tym lestit aj kartre
Datum: 08. února 2009 20:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takova bila...byvavala na karoserie...ale taky cena 200 je dost...na to ti staci i stara komancska zelena ale ta bila lesti fakt dobre...
Datum: 08. února 2009 19:57
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 omrkni pár v obchodech pak obsah a poznáš nejlepší
Datum: 08. února 2009 19:49
 cau, chtal bych se zeptat jak se ma proppojit ty civky na dynamu .. ty dve velky? nebo jak ja vubec nevim... diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 21:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jaké máš zapalování ? Jestli 15+5w,tak na kondenzátor připoj levou cívku a vodič z indukční z čísla 15.Spodní cívka je napojená do spínací skříně na číslo 58. Cívka vpravo nahoře je napojená do spínačky na číslo 55. U zapalování 25+5w je pravá horní a spodní cívka propojena.
Datum: 08. února 2009 21:19
 normal ten cely komplet s civkama kondikem,.. jak se nasazuje na ten magnet !.. jak se to propojuje? svetelna s tou velkou? a pakkondik na kladivko.. a jeste neco z ainducky do kladivka??? ale co??
Datum: 08. února 2009 19:54
 Jaké dynamo máš namysli?
Datum: 08. února 2009 19:40
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 drát+ty divný sponyna (nebo to obmotej crátem)
Datum: 08. února 2009 19:39
 prominte že to tady pořád omíláme ty písty ale nevíte někdo kde bych mohl sehnat 3 kroužkovej píst na 2 výbrus?prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 19:37
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 bud na fichtl krámku nebo na izerci a netu a nepiš to sem
Datum: 08. února 2009 19:37
 Vezmi si dvou a udělej si pilníkem na nehty třetí drážku.....  A přestaň s tim votravovat....nebo ti to budu mazat..
Datum: 08. února 2009 19:35
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 cau potřeboval bych vedet jak je to s tim davaním pistu do valce mam 3 krouzkovej pist a ted newim jestli ten prvni zamecek ma jit dolu k vyfuku nebo k sání u fichtla a kam ma smirovat ta sipka jestli dolu k vyfuku nebo nahoru k sani
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 19:44
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 diky moc
Datum: 08. února 2009 19:44
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 když to obrátíš tak to zadřeš nebo posereš
Datum: 08. února 2009 19:42
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 šipka vdycky musý směřovat dolů to si pametuj.
Datum: 08. února 2009 19:41
Jméno: evžen
IP: uživatel2669
 ses si jistej co by se stalo kdybych to obratil
Datum: 08. února 2009 19:39
 1. zamek nahoru sipka dolu
Datum: 08. února 2009 19:37
Jméno: Lolík
IP: uživatel600
 Zdravim... myslíte ze by CZ 250 dala MZ 150? jen me to zajímá. díky za názory..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:14
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
 špatně  ale časem taky dojde na generalku byl to total šrot LOLÍKU
Datum: 10. února 2009 15:14
Jméno: Lolík
IP: uživatel600
 Těžko říct RIXIKU.... newím jak líta tvoje CZ  jáá mám teda motor po GO.. najeto 300km
Datum: 09. února 2009 14:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 tezko říct....zalezi na stavech motorů
Datum: 09. února 2009 11:20
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
 no a myslíš že bych tě dal s mojí čz 250/475 sport ?
Datum: 08. února 2009 21:20
Jméno: Lolík
IP: uživatel600
 Já osobně jsme vcera zavodil s kamosem co ma MZ 150.. jezdí perfektně da zní neco přes kilo.... já mám Cz 250/455 a dal jsem do jak na start, do kopce, tak aji na rychlost....
Datum: 08. února 2009 21:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jsem vlastencem cili CZ  to vis objem nenahradis
Datum: 08. února 2009 21:01
 Mz ma hodně velkou akcerelaci,ale zas čz je rychlá. Zaleží na vzdalenosti! Jestli by byl zavod na 100 metrech,tak mz jasně vítězí,ale když to bude třeba na jednom kilometru,tak čz dá mz jak nic!
Datum: 08. února 2009 20:49
Jméno: huso
IP: uživatel5229
 myslim ze je to asi rovnako
Datum: 08. února 2009 20:08
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 jo záleží na vzdálenosti na vodpich by asi vystřelila MZ ale na dálku určo ČZ
Datum: 08. února 2009 19:29
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 měle by
Datum: 08. února 2009 19:28
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 zdrawím,hele je normální že bronzové pouzdro na klice může vypadnout samovolně?To by tam mělo být nalisované ne?Já to tak tedkom bohužel mám a zdřejmě to taky dost ztrácí na výkonu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 21:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 vymen ojnici....ma vytahany oko....
Datum: 08. února 2009 21:21
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 žáleží jak vejkej tam má vakl nesmí se v celé ose dopředu a dozadu hejbat o 0,2mm
Datum: 08. února 2009 19:27
 Zdar draci poradte my mam po go motor je v luxusním pořádku vse je utesnený a je pridelanej na pincku ale kdys tam hodím 2 a i 3 tak to nemá vubec skoro výkon muže to být že tam je novej píst?nebo čím to je?diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 11:22
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 Pomalu
Datum: 09. února 2009 11:22
 Tak co jak teda mam nejlíp správne zajet ho ? poradtemy prosím vás.
Datum: 08. února 2009 21:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 peknej nesmysl drzet ho furt plnej.....pak ten vybrus nevydrzi.....mas to blbe nastaveny....proto nechce jet.....me po vybrusu sel na 20 metrech na 3 skoro volnobezny otacky a sila jak prase....
Datum: 08. února 2009 21:24
 Jaks ho dusil pod plyn a to se nezadře kdyš budu jezdyt ve dvou?
Datum: 08. února 2009 21:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel3207
 já kdy sem zajíždel tak sem ho pořád dusil pod plnym a jezdil ve dvouch a do kopce pak ti bude vyjiždet kopce za 3 jako me a le musiš hodne mazat
Datum: 08. února 2009 21:12
Jméno: vojta
IP: uživatel1696
 Musis si davat pozor na to abys to dobre zajel jinak mas pista v prdeli a muzes delat novej vybrus zajizdeni-prvne jen nastarovat nechat klapat bez turovani a pak nechat schladnout, potom nastartovat mirne pridavat, nechat schladnout, nastartovat este tocu vic pridavat takhle to budes delat porad az se dostanes na plnej plyn pak 1km cestu ujet nechat schladnout pak znova treba 3km a tak dal vono to zajizdeni je dlouhy verim ja uz sem to prodelal taky sem zajizdel a zatimmam fika v poho (koll beans) a musis tam taky davat hodne oleje novy pist je hodne nachylny na zadreni a kdyby aji tak to neslo tak to nejlip seridit cely motor
Datum: 08. února 2009 19:15
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 omrkni jestli máš vše zeštelova ný a nebo to chce zajet.
Datum: 08. února 2009 18:57
Jméno: mira
IP: uživatel3138
 Čau jak příjde zadní kolo na pincku příjdou tam i nějaké válečky?složil jsem to dotal rozetu pak kolo a ono se to netočilo tak mi připadá že tam asi ten váleček musí byt díky za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:25
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když dotáhneš samotný náboj s rozetou, jde rozetou volně otáčet? Jestli ano ,je závada na kole a jestli ne, je závada na rozetě a náboji.
Datum: 08. února 2009 20:25
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 no to co řekl pouchaz mě nenapadlo skuzto
Datum: 08. února 2009 18:38
 Je možný že máš špatně nasazenej čep v rozetě. V tom případě by ti drhla rozeta o náhon.
Datum: 08. února 2009 18:15
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 váleček tam jenom bby fungovala zadní brzba nemáš moc naplej řetěz ale byse to netočilo tak to jedině seklá brzda
Datum: 08. února 2009 18:08
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár mám černou svíčku čím to muže být?díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:04
Jméno: Lukáš
IP: uživatel1723
 Hele je to bud špatným předstihem nebo tam dáváš hodně oleje a nelej tam olej M2T stojí za h.... a kup si N14 svíčku
Datum: 10. února 2009 15:04
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a co delat v tomhle pripade ? vymenit inducko ?
Datum: 09. února 2009 18:03
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 A jinak taky dost casto je svicka zasvinena,kdyz fichtl vynechava.......
Datum: 09. února 2009 14:00
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
 ty vase tepelny hodnoty furt  me to jede stejne na kazdou svicku,ktera dava jiskru  To ze má zasvinenou svicku je bud od hodne oleje v benzinu,velky bohatosti smesi a nebo mu treba jde do klikovky olej z prevodovky(castej problem)....Georgi nemýváš problémy se zahlcovánim či vysokejma nestelovatelnejma volonobeznejma otackama?
Datum: 09. února 2009 14:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je dano tepelnou hodnotou svicky - tepla se jakoby cisti sama jak si psal a na studeny se usazuje...ale vybirat tepelnou hodnotu jenom kvuli tomuto kriteriu je blbost, tam zalezi hlavne na tom jakou hodnotu potrebuje motor...
Datum: 08. února 2009 21:00
Jméno: vojta
IP: uživatel1696
 Totaky zalezi na svicce nejaka se hned zesere a nejaka je cista porad
Datum: 08. února 2009 19:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 predstih by delal predcasny zapal, to jest pri velkym predstihu by vyla svicka bila, seda nebo slabe nazloutla...spis seda a bila...este je tu moznost studeny svicky nebo prisava olej z prevodovky, to uz tu dlouho nebylo
Datum: 08. února 2009 18:21
 no a nedáváš tam moc oleje, jakej dáváš poměr?
Datum: 08. února 2009 18:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nebo taky blbej předstich/odtrh
Datum: 08. února 2009 18:12
 Svejk ty ses taky dobrej koren ? kolik ti je? ted to nemyslim spatne... bud vod nakyho bordelu nebo carbon  to on asi vi ... jj moc bohata smes.. posteluj tu zavlacku (myslim ze se to tak jmenuje  ) na jehle v soupatku
Datum: 08. února 2009 18:10
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 noí a nebo
Datum: 08. února 2009 17:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prece bohata smes, jak jinak...
Datum: 08. února 2009 17:56
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 bud od nějakýho bordelu a nebo carbon
Datum: 08. února 2009 17:55
 cus poradte jakto dis na fichtlovi visrobuju svicku a hazi a kdys ju nasrobuju tak jawa nejede DEKUJI ZA ODPOVED.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 18:34
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 skus to co píšou ostatní a jestli to není tím napiš pak čím
Datum: 08. února 2009 18:34
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nedavá jiskru pod tlakem nebo ti tam nejde benzín/vzduch
Datum: 08. února 2009 18:13
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 Willi má celkem pravdu ale může tobýt jenom svíčkou skus nejdřív jinou
Datum: 08. února 2009 17:28
  Ta cestina...... to nezalezi jenom na jiskre  tece ti benzin? ucpanej vyfuk? zkousel si roztlacit? predstih? odtrh ? .... to muze bejt skoro vsim  napis co to dela atd
Datum: 08. února 2009 17:26
 Cawes Neviete nahodou ke sa daju zohnat nejake neony pod motor ?? alebo nieco take svietiace ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 17:49
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 radši koukni na nějakou stránku..ale lepší než neony je sada diod..když tam budeš mít neony tak se k tomu budeš muset chovat moc slušně..diody jsou nerozbitný..na internetu je takovejch návodů dost..
Datum: 08. února 2009 17:49
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
Datum: 08. února 2009 17:40
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 no jo svejku pro tebe sou ultimedial
Datum: 08. února 2009 17:31
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 dej si tam blikačky XD
Datum: 08. února 2009 17:30
 Google... nechapu proc kazdej chce mit doma internet kdyz na nem ani neumi hledat
Datum: 08. února 2009 17:27
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 09. února 2009 7:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tak na tuhle ,,kovářinu,, nepotřebuješ nažehlovat. Vytiskni předlohu pozitivně, ne zrcadlově, takže ti pomůže text, kterej musí být čitelnej, zespoda si odmaštěný a oxydu zbavenou měděnou plochu (používám smirkový papír 300ku) přilep izolepou cuprextit, dulčikem přenes rohy desky a jednotlivé pájecí body. Pak to sundej z předlohy a nakresli to fixou (tu raději kup v GME, pak je jistota že jí lázeň nepodleptá). Lázeň si doma můžeš namíchat z HCl a H2O2, to koupíš v kdejaké drogerii, nebo to vyhrabeš i v tátově dílně, specielně tu kyselinu. Namícháš roztok a poměr zkusmo zjistíš tak že zkusíš leptat malý odstřižek... Platí, čím pomaleji to bublá, tak je menší riziko odtržení vrstvy laku a je čas to pozorovat. Ideální šas by měl být mezi 15min až hodinku na komplet vyleptání. Není od věci v nádobce míchat roztok přeléváním hladiny přes desku... Takže žádné ,,ho´d to tam a pak se pro to vrať,,
Datum: 09. února 2009 7:20
 kalda> to na obrázku co jsi nadhodil od ruky nebude, ale je to tak jednoduchý, že to snadno udělat půjde. Jasný, že když se to kreslí rukou (zvlášť když to děláš prvně), tak to tak pěkně nevypadá. Já to dělám tak, že spoj kreslim na desku přes kopírák z originálu (musí být 1:1) a pak ještě pořádně obtáhnu tim fixem (už na desce). Fakt na tom nic neni.  Jinak metod výroby plošných spojů je vícero ale tahle je asi nejlevnější.
Datum: 09. února 2009 1:24
Jméno: maro50
IP: uživatel5228
 a poznate metodu nazehlovania toneru z laserovky na cuprextit??...tym sa to vpohode daa...
Datum: 08. února 2009 19:47
Datum: 08. února 2009 17:07
Jméno: pistales
IP: uživatel5222
 cau draci hele da se valec s 21 do 555?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:04
 šak on bude dávat na převodovku z 555 válec z 21... hliník se dá slicovat snad ne?? a mimochodem litinaa taky  ale de to napi.u
Datum: 08. února 2009 20:04
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
 nevim hjak budeš lícovat litinový kanály
Datum: 08. února 2009 19:21
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 válec sedí jak ulitý. no a že nesedí kanály....to jeproblém je slícovat??
Datum: 08. února 2009 17:44
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 A DEJ TAM VÁLEC 555!
Datum: 08. února 2009 17:38
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 ŘEKNU TO JEDNODUŠE JAK SEM ŘÍKAL TY MOTORY JSOU JINY 21 JE VĚTŠÍ.
Datum: 08. února 2009 17:32
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 ??? dyt ten motor je uplne jinej nee? a ty kanaly jak rika kejmls by nesedely ... ja bych do toho nesel...
Datum: 08. února 2009 17:29
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 já a kolega sme to skusily a nakonec to jakštak jde
Datum: 08. února 2009 17:26
Jméno: pistales
IP: uživatel5222
 tak teda vejde sa tam alebo ne????
Datum: 08. února 2009 17:21
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jo krasne by tam sel tady co rika svejk,ten ani nevi
Datum: 08. února 2009 17:19
 a nelícovaly by tě přepouštěcí kanály
Datum: 08. února 2009 16:24
Jméno: pistales
IP: uživatel5222
 ja sem si to myslel ale nebyl sem si isty tak sem se radsik zeptal
Datum: 08. února 2009 16:04
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 ty motory jsou odlišny.
Datum: 08. února 2009 16:03
Jméno: pistales
IP: uživatel5222
 idem kupovat 555 ale ma valec ko a ja mam doma valec na 21 po vybrusu tak sa pytam
Datum: 08. února 2009 16:01
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 proc by se nedal je to stejny motor ne?
Datum: 08. února 2009 15:59
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 to bude asi o trochu větší ten s 21.
Datum: 08. února 2009 15:58
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 mám otázku svíčka která má 3 a nebo 4 kontakty na konci má nějaký vliv??? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 19:58
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 uz mě jel zrovny cos odešel dom a o tom tvojem ani nemluvim
Datum: 08. února 2009 19:58
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 uz ani nejezdi kvuli měěěěěě
Datum: 08. února 2009 19:56
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 neboj plantala
Datum: 08. února 2009 19:53
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 radsi nejezdi do Vyklek on to psal muj bratranek a nechal tam mou prezdivku tak az te uvidi tak bacha
Datum: 08. února 2009 19:42
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
Datum: 08. února 2009 17:34
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 tohle je uplnej nesmysl hazi ti to jiskru ale nejede amimochodem proc takovou capinu resis
Datum: 08. února 2009 17:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 znameho zkusenosti s ni na fikovi - ma tolik proudu aby to hodilo jiskru na origo svicce to jest s 1 moznym mistem (samozrejme pokud je svicka cista) gde to ma hodit jiskru...pak gdyz tam mas tu mnohabodovou tak to bud zase hodi jenom v jednom miste nebo hodi vic ale slabych a to jede pak dost mizerne nebo vubec...
Datum: 08. února 2009 17:19
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jo,je to fakt ty třibodovky jsou super,ale do fichtla to nejde.
Datum: 08. února 2009 17:12
 To jo ale zápalko z fechtla to neutáhne bude ti to házet jen jednu jiskru. I některý auta to neutáhnou
Datum: 08. února 2009 17:08
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 no tak to nevím jestli je to pravda co tady kolega přede mnou napsal..myslím že hodí vždy jen jednu jiskru at to tam má třeba milion kontaktů...
Datum: 08. února 2009 17:06
 no hází tě v jednom okamžiku více jisker podle počtu těch kontaktů, takže lepší spalování směsy
Datum: 08. února 2009 16:26
 Čau lidi na kolik mě výjde nový púíst se 3 kroužkama a s futem do pístu a do ojnice kolik to bude stát kč????děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 17:44
 Rejhama  nooooo ze ty 3 jsou lepsi bych netvrdil... zalezi v cem... zase 2 krouzky nemaj takovou treci plochu tudis min tepla a vic tocej ale je to uplne jedno jestli tam das 2 nebo 3  ... rozdil je mezi 1 krouzkem a 3mi krouzky.....
Datum: 08. února 2009 17:44
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 A ten píst má 40 čep 14,1-8výbr.4au.
Datum: 08. února 2009 15:56
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 ty 3 jsou lepši
Datum: 08. února 2009 15:56
 Co je lepší tam dát se 2 nebo se 3 rejhama?
Datum: 08. února 2009 15:54
 Prodávají se 3 rejhama nebo už jenom se 2
Datum: 08. února 2009 15:54
 No mám vrtání 38mm výbrus to heště nemělo
Datum: 08. února 2009 15:53
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 jenom ten píst stojí necelí 300 Kč ale podívejse jakej průměr má válec a ten píst.
Datum: 08. února 2009 15:48
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 jenom ten píst tě vinde na necelí 300Kč
Datum: 08. února 2009 15:44
 Ahoj mám doma 05 a žádnej zázrak to není to vám můžu říct protože komprese je malá a když motor běží na nízký otáčky tak v tom cinká futro hodně a na 3 to má co dělat aby to jelo ve 2 myslíte že by stačilo koupit jenom nový píst + futra do ojnice a do pístu ale chtěl bych se 3 kroužkama.Je menší o dost komprese u pincka který má 2 kroužky a ten který má 3 tak jí má větší jen o trochu nebo o víc děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 15:32
 Změřil jsem ho a má 38mm
Datum: 08. února 2009 15:32
 Zmer valec urcite je vychozenej.Pist,cep,futro,krouzky,vybrus.Nejaky rozdil to je ale zanedbatelny.
Datum: 08. února 2009 15:27
 Ahoj lidi neporadil byste mi někdo co s tím že když mám pincka studenýho tak táhne pěkně a pak když ztepláý tak jede veliký kulový nevíte co s tím olej tam leju kvalitnější tak asi 1:40 a svíčka tam je 14 a má to 3 kroužky děkuju za odpovědi\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:09
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
Datum: 10. února 2009 15:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 C - medeny jadro...olej s ruzovou barvou: nani to Stihl?...jinak ten vykon za studena a tepla je dano tepelnou roztaznosti pistu...cili pokud mas po vybrusu bo si neco menil ve valci tak je to jasny...to si sedne...jinak mazej to 1:33 jinak se pak jednou budes divit az te to negde necha...
Datum: 08. února 2009 20:56
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 A co vůbec znamená to C? např N15C
Datum: 08. února 2009 18:43
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 kejmls: svicky s Ypropalej pist jedine, kdyz mas spatnou smes
Datum: 08. února 2009 16:57
 cross:N15Y neni dobrá má vysunuté jiskřiče a stává se, že propaluje píst (ale mě osobně se to ještě nestalo)
Datum: 08. února 2009 16:32
 Máš určitě špatnou svíčku!Jak řiká kejmls skus tam dát N15C nebo N15Y!
Datum: 08. února 2009 15:45
 Je to olej do sekaček a má růžovou barvu
Datum: 08. února 2009 15:18
 Kvalitnejsi olej ? ten neznam ... kvalitnejsi nez jaky? nemas to pridreny ?
Datum: 08. února 2009 15:06
 nevhodná svíčka (možná tam máš úplně jinej typ), zkus tam dát např. N15C
Datum: 08. února 2009 15:04
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 Čau chci se zeptat jestli se da přepsat jawa 21 na nekoho komu je 15 let a nemá ještě řidičák? ne bo se to dá přepsat jenom na dospělé?? dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 10:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hoši hoši.......ukažte mi ověřenej zdroj vašich informací??? to jsou jenom dojmy....... mužeš bejt uvedenej jako majitel, ale jak na to nemaš věk, tak ne jako provozovatel!!!!!bacha na to
Datum: 09. února 2009 10:37
 Cus jde to ale musi si je udelat ale samzrejmne to jde
Datum: 08. února 2009 14:48
 od 15 můžeš mít na sebe napsáno co chceš , ale se svolením zákoného zástupce ! teprve od 18 nepotřebuješ souhlas - jsi totiž zcela odpovědný
Datum: 08. února 2009 14:43
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Od te doby co máš občanku tak to na tebe může být napsané.
Datum: 08. února 2009 14:25
 cau od 15let (ted us myslim od 14) si za sebe pravne odpovednej tudis muzes mit na sebe napsany klidne i letadlo a nikdo ti nic nemuze.a abys mohl vlasnit karu nebo fika tk ridicak opravdu nepotrebujes.
Datum: 08. února 2009 13:55
 Ahoj chtěl bych se zeptat má 21 s rokem výroby 1972 a spojka je ještě originál ale když to nakopnu když je to studený a dám 1 tak to jde přes zuby ale spojku jsem už štloval utahoval ale zase když jí moc přitáhnu tak se bude klouzat ale stejně to jde někdy fůrt přes zuby děkuju za odpovědi čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak jedicku malogdy s vypnutym motorem na miste zaradis, i v prirucce se pise ze na zarazeni qvaltu musis popojet, je to logicky: musi zuby padnout do sebe a malogdy prave na miste chytis polohu gdy ji tamvrznes jen tak bez pootoceni...a k ty spojce - pokud mas novy lamely tak se neni cemu divit, to si za chvilu sedne, pokud ne tak mas blbe serizenou spojku jinak ale je to na hodne fikach, vzycky tam musi bejt nejaka vule kera zabira ale nesmi delat ze pri zmacknuty spojce a zarazenym kvaltem popojetim dozadu motor zadne ztracet otacky, to proste nesmi, to je malo utazenej sroubek na pravym deklu...me to taky delaval pri nakopnutym motoru a razenim kvaltu hraly zuby v prevodovce, zas aspon vis ze ti spojka zabira a ze ty zuby tam porad sou
Datum: 08. února 2009 20:53
 Taky mam ten samej problem  nebo mam neutral chcipnu to... a kdyz chci zaradit s chcipnutym motorem 1 tak to nejde musim popojet kousek s fikem  nebo ho nakopnout
Datum: 08. února 2009 17:49
 pokud nemas neco pokazenyho v motoru tak zkus bez nastartovanyho motoru dat 1 drz spojku popojed do predu a pak do zadu aby se odlepila a pak normalka vyrad natoc a val me tohle dela panelka ale kdyz tohle udelam tak je to bez rachtani zubu nebo minimalne to rachta
Datum: 08. února 2009 17:05
 Čau lidi hele zajímala by mě jedna věc nevíte čím to může být že mě někdy vyskočí 3 protože jedu normálně dam 3 a po chvilce vyskočí po 2 sekundách nevíto co s tím děkuju za odpovědi do předu čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:05
Jméno: lakys
IP: uživatel5351
 mozna to bude vydlicka v motoru(mas ji asi ohnutou)budes se hold muset podivat do motoru me zase vyskakovala 2 bylo to hrozny ale dalo se to prezit
Datum: 20. února 2009 17:05
Jméno: prymas
IP: uživatel4734
 nebo ti blbe zapadaj v automatu ty zoubky a de ti trojka vedle a vibracema viskočí rozpulit a srovnat automat
Datum: 10. února 2009 12:11
 Je to možný já ho mám docela hodně naplí a když byl povolenej tak to nevyskakovalo děkuju za odpověd
Datum: 08. února 2009 14:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Hm....kombinace vytahanyho moc napnutyho retezu....povol retez...
Datum: 08. února 2009 14:01
 ahoj vydlicky razeni myslim.kamosoj se to taky stavalo.
Datum: 08. února 2009 13:57
|
|