video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Zdar, mám Stadiona S11, ještě ten starší typ...chci se zeptat, jakou má mit teplotu motor? Vždycky startuje dlouho, když chytne tak se z něj chvilku podivně kouří a pak jede v pohodě. Dokud jsem si skládal karbec doma tak všechno OK a motor i na plnej plyn studenej (a kouřilo to jako pravej dvoutakt), ale pak jsem si nechal karbec složit u člověka co tomu opravdu rozumí a...nevim jak je to se spotřebou, ale motor chytá až když se hooodně zahřeje (nová svíčka N14C) a to je ten problém - startování trvá minuty a když motor chytne, tak je strašně horkej (jako u fichtla) - přitom kdysi jsem na něm měl na plnej plyn položenou ruku a byl vlažnej. Směs je 1:25. To zahřívání mi nevadí, jen se bojim aby se to nezadřelo a aby to ten motor vydržel. Ale tak zase to tolik nekouří Ale podivně to střílí do vejfuku (samovznícení?). Jestli někdo víte tak díky za odpovědi. Mimochodem napoprvý když byl novej karbec, tak to mělo výkon jak kráva (ale startování 20 minut), teď jsem to startoval 10 minut a když pominu kopání (pořáááádně ohnutá klika...má to svoje kouzlo), tak je to takový líný A za jízdy to občas cukne (jakoby to chtělo na zadní). Díky za rady co s tím může bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 1:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5218
Jednoduse se ti v tom vrtal "tabulkovej" ladic a asi vsechno nastavil jak by melo bejt a motor uz na to nemá patrony....to je cely....serid si predstih tak jak ti jede nejlip a to a samy karbec.....
Datum: 08. února 2009 1:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
strili - velky predstih, to by vysvetlilo tu vysokou teplotu a spatny zapalovani...pokud to jeste saje falesnej tak je to jasny (je to mozny pokud si daval karbec tak muze mit krivy dosedaci plochu a tudy to muze prisavat, zkontroluj)...jinak hustej dym tak to newim ale uz asi po 3x pisu na dotazy ze by to mohl bejt olej z prevodovky, tak neporusim tradici a mas to tu taky...nebo je jeste jedna moznost a tou je ze nez se nahreje tak se olej spatne spaluje, to zalezi na tom cim mazes...a tak dvoutakt, to k tomu proste patri
Datum: 07. února 2009 20:05
ještě - to jak se kouří z motoru, je to celkově takovej hustej dým z válce
Datum: 07. února 2009 19:56
Chci se zeptat, kolik spojkových lamel má mít Stadion S11? - mám doma dva rozebraný motory, jeden je ještě ta úplně první série a druhej je ta novější. A koukám, u ty starší je jen jedna lamela, u novějšího jsou dvě...je to někakej vtípek či co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:01
ja myslim ze vsechny byly dvoulamelovy
Datum: 07. února 2009 20:01
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
čau, mynulou středu jsem koupil 21, teď jsem rozdělal motor a vypadá docela v pohodě, chci se zeptat co bych měl určitě vyměnit a co skontrolovat vypada že pár desítek let nejel. Jediný problém co jsem zatim spozoroval je že jak je Vedení vidličky řazení tak když ho dám do karteru tak má velký vakl je to normální nebo bych ji měl taky radši vyměnit? Jo a píst má u pístního čepu vůly jako že když držim ojnici tak se dá hýbat do stran s pístem stáčí když vyměním Horní pouzdro ojnice, a pak jsem slyšel o nějakým jehlovým kde to seženu, je to lepší. Díky vám moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 9:44
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
Tak jo dík moc
Datum: 08. února 2009 9:44
ja bych vymenil loziska,gufera a pouzdra na predloze,skontroloval bych vse ostatni(spojku,rychlostku,automat,primarni retez,klikovku,,...atd.),to posouvani pistu do stran je v poradku, vymenou vodici tycky vidlicek se nic nevyresi pac chyba bude spis v otvoru v karteru,i kdyz vono je to spis normalni ten vakl,to jehlovy lozisko misto futra to by si musl dat i jinou ojnici
Datum: 07. února 2009 20:05
Jméno: lukaš
IP: uživatel5213
zdarec jak nastartuju fichtla na volnoběh de v poho ale jak přdám plyn tak ho dusí a chcípne to a vůbec netáhne. vyměnil jsem válec,píst,kroužky,lamely,olej, a pořád stejné pls poradte dík za odpovět.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 19:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
olej ve smesi je rozprasen takze pokud by mel vadny guferou na zaplku tak by sice nigde olej nebyl ale okolo magneta by to bylo mastny a cerstve usazenej bordel kolem...pokud by to bylo gufero u spojky tak by zase nasaval olej z prevodovky...zeptam se takhle: ma to na volnobeh vysoke otacky?
Datum: 07. února 2009 19:39
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
To gufero by bylo ..kdyby mu tekl olej ze zapalka(aspon myslim) -....a to nenapsal že mu teče
Datum: 07. února 2009 19:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
bych to videl jako ukazkove zacpane trysky...vycisti karb, vyfuk, pretesni je-li to nutny...jinak pokud to mas po vybrusu tak to moc nehon, je to na to nachylny...
Datum: 07. února 2009 19:36
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
gufero na klice přisává nejspíš vzduch, sundat stator zapalování pak rotor stáhnou osmičkou šroubem a vyloupnout šroubováke starý gufero a natalčit nový
Datum: 07. února 2009 19:20
seřid si karbec
Datum: 07. února 2009 19:18
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Bohatá směs....nebo něco v elektrice...
Datum: 07. února 2009 19:17
Co takhle nedostatek paliva
Datum: 07. února 2009 19:12
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:18
Datum: 07. února 2009 20:18
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Ne-e ----vypadá ale jako klasická klapka....nic zvláštního
Datum: 07. února 2009 19:17
Jméno: santy
IP: uživatel2757
Čau fichtlaři, jak se má správně zajíždět nový válec? A jak dlouho se to ma delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:39
víc oleje, tak poměr 1:25 (záleží jakej olej taky používáš), a prvních 500Km to šetři, nejezdi ve dvouch
Datum: 07. února 2009 20:39
tak když má v pozdravu "čau fichtlaři" tak tipuju že má fechtla
Datum: 07. února 2009 19:24
Podle toho co zajiždis jestli fichtla nebo nějakou silnější kubaturu....
Datum: 07. února 2009 19:17
Jméno: Jiří
IP: uživatel5210
Čau chci se zeptat, po zimě jsem vytáhl fichtla a projel jsem ho, po chvíly začal blbnout. Před zimou jezdil normálně odjel jsem s ním i 1 fichtl cup. Jde na šlápnutí ale po chvíli ježdění přestane jezdit, zkoušeli jsme měnit svíčku, nový kondenzátor, benzín. Když chvíli stojím tak jako by vychladl a pak jde opět na šlápnutí a po chvíli zase přestane jet. Potřebuji poradit díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:32
Jméno: PEPEK
IP: uživatel1337
DEJ NOVOU FAJFKU
Datum: 07. února 2009 20:32
Jméno: santy
IP: uživatel2757
myslim ze mas ucpané trysky
Datum: 07. února 2009 18:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
prestava polaloucku tahnout nebo se zacne "cukat" ? gdyby sel pomalu tak olej z prevodovky, gdyz cuka tak nedotyka benal (ucpanej kohoutek, ventil, mozna i trysky ale to by delalo hned) nebo mas neco ve vlaci spatne (pokud je po vybrusu tak to se obcas stava, to nema cenu ho dusit, pokud ne tak valec sundej koukni estli nepridira...)
Datum: 07. února 2009 18:34
me pride jako kdyby ti tam nedotejkal benzin,skusil bych zkontrolovat jak dotyka tim,ze vytahnes hadicku z karbece a pustis benzin,kdyz potece tak to bude asi v karburatoru,takze vycistit a sestelovat,a kdyz potece malo nebo nepotece vubec tak to bude bordel bud v kohoutku v nadrzi nebo v palivovim filtru(pokud mas)
Datum: 07. února 2009 18:19
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
bud ti tam de málo benzínu nebo to máš přidřený=studenej píst menší průměr než zahřátej jak se zahřeje píst se zvětší a nejede
Datum: 07. února 2009 18:19
Jméno: jawa
IP: uživatel4924
caw draci robim fichtla cross a chcem tam dat jeden tlmic s mz250 ci to nebude moc meke dik. to bude nekde uchitene kde je inducka.centralny tlmic
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 23:44
to bych nedelal bude to hodne mekke
Datum: 07. února 2009 23:44
Jméno: Langominator
IP: uživatel5208
Zdar chlapi potřeboval bych poradit kde se dají sehnat plastové štítky na nádrž Jawa 250/592(hranatá nadrž)nabo to měly i 350,vyrábí to ještě někdo,nebo se to už sehnat neda?Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 18:07
Jméno: zd
IP: uživatel2005
montyjawa.cz\r\n
Datum: 07. února 2009 18:07
čus chtěl byc se zeptat jestli někdo nezna stranky kde by dala koupit čz 125/477 nebo 476 nikde to nemužuc najit je to nedostatkovy zboží
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 17:55
Taky mám doma jednu 125/473 sport..19 kola, neoriginální nádrž ze 477, jinak hezká a pojizdná. Jo jinak motor tam je 175ccm. Po go, vše zapsaný v Tp. Ale papíry 125ccm! kdyžtak se ozvi...
Datum: 07. února 2009 17:55
na motoinzerci nejsou skoro vubec
Datum: 07. února 2009 17:38
Mám doma 125/473 SPORT (19" kola... ) Jestli máš zájem o info ozvy se na mail...!
Datum: 07. února 2009 16:35
Datum: 07. února 2009 14:38
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
Zdravičko pánové. Tak nevim co s tim mojim pinckem je. Nastartuju, a když to držim ve vysokých otáčkách, tak to je v pohodě, ale uberu plyn na volnoběh a v tu ránu to chcípne. Vyšroubuju svíčku a ta je uplně mokrá, tu tedy otřu, vyzkoušim jiskru a to je taky v pohodě, zašroubuji tedy svíčku a vše se opět opakuje. Vyměnil jsem nejprve jehlu v karbeci a opět stejná písnička. Vyměnil jsem tedy celou karburaci a opět stejná písnička. Sešteloval jsem tedy předstih a ten je taky v pořádku. Tak tedy nevím co s tim je. Za každou dobrou radu předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 15:43
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
udal sem nový těsnění dal novou hlavu válce,a je to porád to samí
Datum: 09. února 2009 15:43
Jestli musíš držet plyn a máš to řádně seštelovaný,tak mě to dělala hlava,moooc profukovala kolem svíčky.Už tam byl špatnej závit a netěsnilo to.
Datum: 07. února 2009 18:48
to mi dělalo taky,na 99% ti to přisává vzduch mezi karburátorem a kolínkem nebo mezi kolínkem a válcem.na tu elektriku bych to teda netipoval
Datum: 07. února 2009 18:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5209
Dle me je to jednoznacne v eletrice.....kondik,inducka,zap.pol .....
Datum: 07. února 2009 16:38
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
vyměn svíčku a ject
Datum: 07. února 2009 15:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
este to muze bejt spatnym pomerem benalu s olejem, ze tam mas moc oleje nebo ti prisava prevodak z klikovky...ale myslim ze tak strasny to nebude...este projdi trysky (obvzlaste volnobeznou, to je ta uplne vpravo...)
Datum: 07. února 2009 14:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
bud volnobeh nebo (diky informatoru svicce) taky moc bohata smes...
Datum: 07. února 2009 14:40
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
A co třeba šroubek volnoběhu?
Datum: 07. února 2009 14:37
zdravim jaká vůle muže být na klice(ojnici )do stran díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:30
a co když se oojnice pri tom zatlaceni zboku dotkne setrvačníku?
Datum: 07. února 2009 20:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
asi takhlec: pokud ma nejakou vuli tak je to blby...prijatelna vule je jeste v posunu ojnice na klikovce, tzn. do strany ale jen posun! nesmi se jakoby naklanet! cili pokud za ni vezmes a zatlacis do strany za horni oko ojnice tak se nesmi priklonit k nejaky strane setrvacniku klikovky, muze se jen posunout po ty hridelce klikovky a to jeste malinko...a pokud ma vuli dopredu a dozadu tak to je vubec blby, to ji rovnou nekomu posli na repasi pac ti asi odeslo dolni lozisko v ojnici do vecnych lovist...
Datum: 07. února 2009 19:45
Jméno: Domino83
IP: uživatel5211
Takze kdyz se s tim da kvrdlat do vsech stran cca o 1 mm tak je to prusvih
Datum: 07. února 2009 18:34
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
Nesmí být do boku
Datum: 07. února 2009 18:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5209
malá....
Datum: 07. února 2009 17:35
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
cus mate nekdo skusenosti s strikanim retezu??treba na cerveno kdybych ho nastrikal tak se odrbe jen tam kde to chodi a strany by byly porad cerveny ale mam strach aby to ten retez nezalepilo!!mate skusenost??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:08
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
No jano...jako tapeta to neni...! je to taková plastová mrdka...nemá to s tapetou nic společnýho ...jinak k tvůmu dotázku fichtlari ...stříkat řetěz je nesmysl ..nevim jak tě to vubec mohlo napadnout,,!!
Datum: 07. února 2009 20:08
Je to niečo ako lepiaca tapeta,a dostat do vo Farby Lakoch,a je to v roznich farbách.
Datum: 07. února 2009 15:57
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
kkde sezenu ty umely sracky na retez jak se to zacvakava?
Datum: 07. února 2009 15:16
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Tak to nemám ..ale kámoš to na fichtlovy má ...a nacvakáváš to na ty nejty bo co to je ...prostě to kulatý co čumí ze řetězu z boků
Datum: 07. února 2009 13:44
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
jaky sracky??ja vubec nvm ze neco takoviho existuje das mi sem nakej odkaz???
Datum: 07. února 2009 13:41
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Radšši si kup na to takový ty sračky plastový (nebo jaký) ty nacvakáš na ten řetěz ....a ser na nějaký stříkání
Datum: 07. února 2009 13:38
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
no co vis jak by to bylo pekny asi si to neumis predstavit wid?
Datum: 07. února 2009 13:18
a je to tady jak sem psal o par prispevku niz na auto 50 ccm ze nez se nekde na krizovatce takovej kram s vykonem 4Kw rozjede tak te smete naky auto
http://www.novinky.cz/clanek/160723-za-volant-uz-muzou-i-patnactileti-vyrostci.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:21
Jméno: lakys
IP: uživatel5351
hele ale ja sem zase videl tohle auticko jelo to sice asi 50 ale kdyz tam dali vytunenej vejfuk tak to bez kecu letelo 100
Datum: 20. února 2009 17:21
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
U tohodle je jedina výhoda,že se s tím dá jezdit i v zimě.
Datum: 07. února 2009 17:50
to grovestreet: to je nadsazka rikat tomuhle auto,jestli si to nekdy videl ject tak by si pochopil ze to jede skoro hur nez moped,ma to zvuk jak traktor,je to liny,nepohodlny,v zadnym pripade bych to neoznacoval jako auto,je to takovej moped se 4 kolama a bakelitovou kastli,po rovine to jede 45 kdyz fouka dobrej vitr,do kopce to jede 25
Datum: 07. února 2009 16:28
Stejně je tenhle stát divnej, auta od 15 řídit můžeš, ale fichtla ne... kde to žijem...
Datum: 07. února 2009 14:49
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
noa co jako to by musely teda zakazat i skutry i pionyry,.... co jako cches ríct
Datum: 07. února 2009 13:04
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
No tak to je jasný,ale u nových aut BMW,MB,Audi atd.A ne Aixam apod.
Datum: 07. února 2009 12:23
Dnešní automaty mají lepší akceleraci než manuál...
Datum: 07. února 2009 12:15
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Už jsem to četl,to je tak když někdo machruje,že má auto.Je jasné,že to nebude mít takové rozjezdy jak normální auto,už proto,že je to automat.
Datum: 07. února 2009 12:07
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
Chci se zeptat nevíte jestli nebudou někde nějeký závody.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 16:09
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
Díky.
Datum: 08. února 2009 16:09
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
Díky.
Datum: 08. února 2009 16:06
Jméno: maro50
IP: uživatel5206
Datum: 07. února 2009 10:54
Jméno: maro50
IP: uživatel5206
Zdar, neviete ci pasuje zo simsona enduro na fika??..myslim prirubu..alebo neviete aky ma to koleno priemer???..dik za odpovede..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 14:55
Jméno: maro50
IP: uživatel5206
to Moly: no..pretoze akurat pasuje na hikona 201..co je vedeny horom...asi preto..kamos to tam tak chce...
Datum: 07. února 2009 14:55
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
To nevim ale hodně o tom pochybuju ..ale mam dotaz ..proč by jsi to tam chtěl dávat???
Datum: 07. února 2009 14:38
Jméno: maro50
IP: uživatel5206
sorac zabudol som dopisat ze je to vyfukove koleno..
Datum: 07. února 2009 10:31
Jméno: pincekS
IP: uživatel5205
cau,potrebuju poradit, mam fichtla jen kratko a chtel bych ho prestavet na CROSS. hodne by mi pomohlo kdyby jste mi poslali vase fotky upravenych fichtlu pro inspiraci. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 15:59
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
Bitte kopieren nicht
Datum: 07. února 2009 15:59
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
asi tak no
Datum: 07. února 2009 12:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
kup si ty hnusný čínský ditrbike-y a nenič fichtla
Datum: 07. února 2009 10:27
Datum: 07. února 2009 10:07
Hoši jaká byla autoškola? Jde mi hlavně o všechny ty otázky, je to těžky nebo se to dá? až sleze sníh, čeká mě A1, podělte se o zkušenosti díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 14:52
Ok tak díky, snad se to podaří O jízdy ani tak starost nemám, značky znám ve městě sem párkrát jel ale otázek se nejvíc bojim Jdu zkusit ty testy na netu... Už se těšim na pocit kdy se nebudu muset každou vteřinu ohlížet jestli nejedou policajti díky čau
Datum: 07. února 2009 14:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
sanko ma pravdu nejvetsi chyby se delaj vzdy na konci gdyz si to kontrolujes...pokud mas ale selsky rozum, obcas se na to negde kouknes a nejses uplne blbej tak to je pro maly deti...gdyz to udelaj i stary báby nebo dnesni fagani co newi ani jak vypada pist bo sedi an tom poprvne tak myslim ze ty se vubec nemusis bat, neni duvod...jen jednu vec si ale zapamatuj: chyby na silnici jsou neomluvitelny...
Datum: 07. února 2009 13:42
Jméno: mara 2
IP: uživatel2669
sanko to rekl doslova hlavne nekontrolovat je to nejvetsi chyba pak zacnes premyslet o tom jestli se tam opravdu nehodi tohle a ses v prdeli jeste že už ho mm hodne stesti
Datum: 07. února 2009 10:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ty testy jsou opravdu jak pro blbce..... to snad musí udělat každej....kdyby třeba bylo u jedný otázky víc správnejch možností, ale ona je u každý jen jedna a to udělá snad každej..... jinak pojistíš si to tim, že na stránkách ministerstva dopravy si čas od času uděláš test..... http://etesty.mdcr.cz/Template1.aspx
Datum: 07. února 2009 10:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
preste testy na netu si delej http://www.etesty.cz (myslim) když se to naučíš tak nemám z otázkama problém a pak se hlavne nauč čumet na značky me to delá docela probém ale
asi je to tim že já jsem mel jízdy v prdelákově
Datum: 07. února 2009 10:09
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Taky v květnu začínam A1,ale obavy z toho nemám,nepovede se to na poprvé,tak na podruhé už snad jo
Datum: 07. února 2009 9:43
Jméno: mikešš
IP: uživatel2374
Datum: 07. února 2009 8:38
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
otázky jsou stupidní...možná až tolik že tě spíše více zblnou než aby jsi odpověděl správně rada : vyplnit a nekontrolovat
Datum: 07. února 2009 1:13
otazky zase az tak tezky nejsou,akorat si je musis dobre precist a zamyslet se
Datum: 06. února 2009 22:35
Tvrdě se uč
Datum: 06. února 2009 22:29
Když to umíš tak je to jednoduchý.
Datum: 06. února 2009 22:15
Jméno: jo
IP: uživatel2018
Posl.aktualizace: 07. února 2009 22:13
nejlepsi to je trochu navlhcit hadrou a pak to nalepit je to dost good
Datum: 07. února 2009 22:13
Nee to není tetování ze žvejkačky odloupneš to celý z papírů, zůstane ti to na folii ( občas tomu musíš pomoct odloupnout ) přilepíš na místo kam to chceš, a folii zase odlepíš (zase tomu musíš trochu pomoct) a je to... Je to perfektní
Datum: 06. února 2009 22:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
zdar , kdy tu budeš mít ty novinky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 10:01
do mesice
Datum: 07. února 2009 10:01
|
|