www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1890  1891  1892  1893  1894  1895  1896  1897  1898  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Zdar, mám Stadiona S11, ještě ten starší typ...chci se zeptat, jakou má mit teplotu motor? Vždycky startuje dlouho, když chytne tak se z něj chvilku podivně kouří a pak jede v pohodě. Dokud jsem si skládal karbec doma tak všechno OK a motor i na plnej plyn studenej (a kouřilo to jako pravej dvoutakt), ale pak jsem si nechal karbec složit u člověka co tomu opravdu rozumí a...nevim jak je to se spotřebou, ale motor chytá až když se hooodně zahřeje (nová svíčka N14C) a to je ten problém - startování trvá minuty a když motor chytne, tak je strašně horkej (jako u fichtla) - přitom kdysi jsem na něm měl na plnej plyn položenou ruku a byl vlažnej. Směs je 1:25. To zahřívání mi nevadí, jen se bojim aby se to nezadřelo a aby to ten motor vydržel. Ale tak zase to tolik nekouří :-) Ale podivně to střílí do vejfuku (samovznícení?). Jestli někdo víte tak díky za odpovědi. Mimochodem napoprvý když byl novej karbec, tak to mělo výkon jak kráva (ale startování 20 minut), teď jsem to startoval 10 minut a když pominu kopání (pořáááádně ohnutá klika...má to svoje kouzlo), tak je to takový líný :-( A za jízdy to občas cukne (jakoby to chtělo na zadní). Díky za rady co s tím může bejt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5218    
Jednoduse se ti v tom vrtal "tabulkovej" ladic a asi vsechno nastavil jak by melo bejt a motor uz na to nemá patrony....to je cely....serid si predstih tak jak ti jede nejlip a to a samy karbec.....
 
 
Datum: 08. února 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
strili - velky predstih, to by vysvetlilo tu vysokou teplotu a spatny zapalovani...pokud to jeste saje falesnej tak je to jasny (je to mozny pokud si daval karbec tak muze mit krivy dosedaci plochu a tudy to muze prisavat, zkontroluj)...jinak hustej dym tak to newim ale uz asi po 3x pisu na dotazy ze by to mohl bejt olej z prevodovky, tak neporusim tradici a mas to tu taky...nebo je jeste jedna moznost a tou je ze nez se nahreje tak se olej spatne spaluje, to zalezi na tom cim mazes...a tak dvoutakt, to k tomu proste patri:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
ještě - to jak se kouří z motoru, je to celkově takovej hustej dým z válce
 
 
Datum: 07. února 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Chci se zeptat, kolik spojkových lamel má mít Stadion S11? - mám doma dva rozebraný motory, jeden je ještě ta úplně první série a druhej je ta novější. A koukám, u ty starší je jen jedna lamela, u novějšího jsou dvě...je to někakej vtípek či co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja myslim ze vsechny byly dvoulamelovy
 
 
Datum: 07. února 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
čau, mynulou středu jsem koupil 21, teď jsem rozdělal motor a vypadá docela v pohodě, chci se zeptat co bych měl určitě vyměnit a co skontrolovat vypada že pár desítek let nejel. Jediný problém co jsem zatim spozoroval je že jak je Vedení vidličky řazení tak když ho dám do karteru tak má velký vakl je to normální nebo bych ji měl taky radši vyměnit? Jo a píst má u pístního čepu vůly jako že když držim ojnici tak se dá hýbat do stran s pístem stáčí když vyměním Horní pouzdro ojnice, a pak jsem slyšel o nějakým jehlovým kde to seženu, je to lepší. Díky vám moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
Tak jo dík moc
 
 
Datum: 08. února 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych vymenil loziska,gufera a pouzdra na predloze,skontroloval bych vse ostatni(spojku,rychlostku,automat,primarni retez,klikovku,,...atd.),to posouvani pistu do stran je v poradku, vymenou vodici tycky vidlicek se nic nevyresi pac chyba bude spis v otvoru v karteru,i kdyz vono je to spis normalni ten vakl,to jehlovy lozisko misto futra to by si musl dat i jinou ojnici
 
 
Datum: 07. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: lukaš      IP: uživatel5213    
zdarec jak nastartuju fichtla na volnoběh de v poho ale jak přdám plyn tak ho dusí a chcípne to a vůbec netáhne. vyměnil jsem válec,píst,kroužky,lamely,olej, a pořád stejné pls poradte dík za odpovět. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
olej ve smesi je rozprasen takze pokud by mel vadny guferou na zaplku tak by sice nigde olej nebyl ale okolo magneta by to bylo mastny a cerstve usazenej bordel kolem...pokud by to bylo gufero u spojky tak by zase nasaval olej z prevodovky...zeptam se takhle: ma to na volnobeh vysoke otacky?
 
 
Datum: 07. února 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
To gufero by bylo ..kdyby mu tekl olej ze zapalka(aspon myslim) :-D -....a to nenapsal že mu teče
 
 
Datum: 07. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
bych to videl jako ukazkove zacpane trysky...vycisti karb, vyfuk, pretesni je-li to nutny...jinak pokud to mas po vybrusu tak to moc nehon, je to na to nachylny...
 
 
Datum: 07. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: michalbo      IP: uživatel1797    
gufero na klice přisává nejspíš vzduch, sundat stator zapalování pak rotor stáhnou osmičkou šroubem a vyloupnout šroubováke starý gufero a natalčit nový
 
 
Datum: 07. února 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid si karbec
 
 
Datum: 07. února 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Bohatá směs....nebo něco v elektrice...
 
 
Datum: 07. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co takhle nedostatek paliva
 
 
Datum: 07. února 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,chci se zeptat jestli jste nezkouseli tuhle klapku? http://www.scootland.cz/zbozi/rms-membranovy-blok-standard-minarelli-hor/ A jake s ni mate zkusenosti a prosim ty co chtej odpovidat stylem nehled na cenu ani nepiste. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tuto klapku sem měl na svém pionýru http://www.jawamania.info/moto/detail.aspx?motoid=5121 myslím že za ty peníze je to docela dobrá klapka, nicméně tento motor se mi nepodařilo naladit, proto sem raději zase přešel na symetrické sání
 
 
Datum: 07. února 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Ne-e ----vypadá ale jako klasická klapka....nic zvláštního :-D
 
 
Datum: 07. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
Čau fichtlaři, jak se má správně zajíždět nový válec? A jak dlouho se to ma delat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víc oleje, tak poměr 1:25 (záleží jakej olej taky používáš), a prvních 500Km to šetři, nejezdi ve dvouch
 
 
Datum: 07. února 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak když má v pozdravu "čau fichtlaři" tak tipuju že má fechtla;-)
 
 
Datum: 07. února 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Podle toho co zajiždis jestli fichtla nebo nějakou silnější kubaturu....
 
 
Datum: 07. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel5210    
Čau chci se zeptat, po zimě jsem vytáhl fichtla a projel jsem ho, po chvíly začal blbnout. Před zimou jezdil normálně odjel jsem s ním i 1 fichtl cup. Jde na šlápnutí ale po chvíli ježdění přestane jezdit, zkoušeli jsme měnit svíčku, nový kondenzátor, benzín. Když chvíli stojím tak jako by vychladl a pak jde opět na šlápnutí a po chvíli zase přestane jet. Potřebuji poradit díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: PEPEK      IP: uživatel1337    
DEJ NOVOU FAJFKU
 
 
Datum: 07. února 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel2757    
myslim ze mas ucpané trysky
 
 
Datum: 07. února 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prestava polaloucku tahnout nebo se zacne "cukat" ? gdyby sel pomalu tak olej z prevodovky, gdyz cuka tak nedotyka benal (ucpanej kohoutek, ventil, mozna i trysky ale to by delalo hned) nebo mas neco ve vlaci spatne (pokud je po vybrusu tak to se obcas stava, to nema cenu ho dusit, pokud ne tak valec sundej koukni estli nepridira...)
 
 
Datum: 07. února 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me pride jako kdyby ti tam nedotejkal benzin,skusil bych zkontrolovat jak dotyka tim,ze vytahnes hadicku z karbece a pustis benzin,kdyz potece tak to bude asi v karburatoru,takze vycistit a sestelovat,a kdyz potece malo nebo nepotece vubec tak to bude bordel bud v kohoutku v nadrzi nebo v palivovim filtru(pokud mas)
 
 
Datum: 07. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
bud ti tam de málo benzínu nebo to máš přidřený=studenej píst menší průměr než zahřátej jak se zahřeje píst se zvětší a nejede
 
 
Datum: 07. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel4924    
caw draci robim fichtla cross a chcem tam dat jeden tlmic s mz250 ci to nebude moc meke dik. to bude nekde uchitene kde je inducka.centralny tlmic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 23:44
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych nedelal bude to hodne mekke:-D
 
 
Datum: 07. února 2009 23:44
 
 
 
 
Jméno: Langominator      IP: uživatel5208    
Zdar chlapi potřeboval bych poradit kde se dají sehnat plastové štítky na nádrž Jawa 250/592(hranatá nadrž)nabo to měly i 350,vyrábí to ještě někdo,nebo se to už sehnat neda?Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: zd      IP: uživatel2005    
montyjawa.cz\r\n
 
 
Datum: 07. února 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chtěl byc se zeptat jestli někdo nezna stranky kde by dala koupit čz 125/477 nebo 476 nikde to nemužuc najit je to nedostatkovy zboží odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky mám doma jednu 125/473 sport..19 kola, neoriginální nádrž ze 477, jinak hezká a pojizdná. Jo jinak motor tam je 175ccm. Po go, vše zapsaný v Tp. Ale papíry 125ccm! kdyžtak se ozvi...
 
 
Datum: 07. února 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motoinzerci nejsou skoro vubec
 
 
Datum: 07. února 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám doma 125/473 SPORT (19" kola...:-) ) Jestli máš zájem o info ozvy se na mail...!
 
 
Datum: 07. února 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz kazdej den je jich tam nekolik,btw 477 je 175 a 476 je 125
 
 
Datum: 07. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdravičko pánové. Tak nevim co s tim mojim pinckem je. Nastartuju, a když to držim ve vysokých otáčkách, tak to je v pohodě, ale uberu plyn na volnoběh a v tu ránu to chcípne. Vyšroubuju svíčku a ta je uplně mokrá, tu tedy otřu, vyzkoušim jiskru a to je taky v pohodě, zašroubuji tedy svíčku a vše se opět opakuje. Vyměnil jsem nejprve jehlu v karbeci a opět stejná písnička. Vyměnil jsem tedy celou karburaci a opět stejná písnička. Sešteloval jsem tedy předstih a ten je taky v pořádku. Tak tedy nevím co s tim je. Za každou dobrou radu předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
udal sem nový těsnění dal novou hlavu válce,a je to porád to samí
 
 
Datum: 09. února 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli musíš držet plyn a máš to řádně seštelovaný,tak mě to dělala hlava,moooc profukovala kolem svíčky.Už tam byl špatnej závit a netěsnilo to.
 
 
Datum: 07. února 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi dělalo taky,na 99% ti to přisává vzduch mezi karburátorem a kolínkem nebo mezi kolínkem a válcem.na tu elektriku bych to teda netipoval
 
 
Datum: 07. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5209    
Dle me je to jednoznacne v eletrice.....kondik,inducka,zap.pol .....
 
 
Datum: 07. února 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
vyměn svíčku a ject :-D
 
 
Datum: 07. února 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este to muze bejt spatnym pomerem benalu s olejem, ze tam mas moc oleje nebo ti prisava prevodak z klikovky...ale myslim ze tak strasny to nebude...este projdi trysky (obvzlaste volnobeznou, to je ta uplne vpravo...)
 
 
Datum: 07. února 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
bud volnobeh nebo (diky informatoru svicce) taky moc bohata smes...
 
 
Datum: 07. února 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
A co třeba šroubek volnoběhu?:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: domino83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim jaká vůle muže být na klice(ojnici )do stran díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co když se oojnice pri tom zatlaceni zboku dotkne setrvačníku?
 
 
Datum: 07. února 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
asi takhlec: pokud ma nejakou vuli tak je to blby...prijatelna vule je jeste v posunu ojnice na klikovce, tzn. do strany ale jen posun! nesmi se jakoby naklanet! cili pokud za ni vezmes a zatlacis do strany za horni oko ojnice tak se nesmi priklonit k nejaky strane setrvacniku klikovky, muze se jen posunout po ty hridelce klikovky a to jeste malinko...a pokud ma vuli dopredu a dozadu tak to je vubec blby, to ji rovnou nekomu posli na repasi pac ti asi odeslo dolni lozisko v ojnici do vecnych lovist...
 
 
Datum: 07. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Domino83      IP: uživatel5211    
Takze kdyz se s tim da kvrdlat do vsech stran cca o 1 mm tak je to prusvih
 
 
Datum: 07. února 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: MLanca      IP: uživatel1801    
Nesmí být do boku
 
 
Datum: 07. února 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5209    
malá....
 
 
Datum: 07. února 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
cus mate nekdo skusenosti s strikanim retezu??treba na cerveno kdybych ho nastrikal tak se odrbe jen tam kde to chodi a strany by byly porad cerveny ale mam strach aby to ten retez nezalepilo!!mate skusenost?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
No jano...jako tapeta to neni...! je to taková plastová mrdka...nemá to s tapetou nic společnýho:-D...jinak k tvůmu dotázku fichtlari ...stříkat řetěz je nesmysl ..nevim jak tě to vubec mohlo napadnout,,!!:-D
 
 
Datum: 07. února 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jano79 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to niečo ako lepiaca tapeta,a dostat do vo Farby Lakoch,a je to v roznich farbách.
 
 
Datum: 07. února 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
kkde sezenu ty umely sracky na retez jak se to zacvakava?
 
 
Datum: 07. února 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Tak to nemám ..ale kámoš to na fichtlovy má ...a nacvakáváš to na ty nejty bo co to je :-D ...prostě to kulatý co čumí ze řetězu z boků
 
 
Datum: 07. února 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
jaky sracky??ja vubec nvm ze neco takoviho existuje das mi sem nakej odkaz???
 
 
Datum: 07. února 2009 13:41
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Radšši si kup na to takový ty sračky plastový (nebo jaký) ty nacvakáš na ten řetěz ....a ser na nějaký stříkání
 
 
Datum: 07. února 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
no co vis jak by to bylo pekny asi si to neumis predstavit wid?
 
 
Datum: 07. února 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
:-D a je to tady :-D jak sem psal o par prispevku niz na auto 50 ccm ze nez se nekde na krizovatce takovej kram s vykonem 4Kw rozjede tak te smete naky auto :-D http://www.novinky.cz/clanek/160723-za-volant-uz-muzou-i-patnactileti-vyrostci.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: lakys      IP: uživatel5351    
hele ale ja sem zase videl tohle auticko jelo to sice asi 50 ale kdyz tam dali vytunenej vejfuk tak to bez kecu letelo 100
 
 
Datum: 20. února 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
U tohodle je jedina výhoda,že se s tím dá jezdit i v zimě.:-D
 
 
Datum: 07. února 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to grovestreet: to je nadsazka rikat tomuhle auto,jestli si to nekdy videl ject tak by si pochopil ze to jede skoro hur nez moped,ma to zvuk jak traktor,je to liny,nepohodlny,v zadnym pripade bych to neoznacoval jako auto,je to takovej moped se 4 kolama a bakelitovou kastli,po rovine to jede 45 kdyz fouka dobrej vitr,do kopce to jede 25:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejně je tenhle stát divnej, auta od 15 řídit můžeš, ale fichtla ne... kde to žijem...
 
 
Datum: 07. února 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
noa co jako to by musely teda zakazat i skutry i pionyry,.... co jako cches ríct
 
 
Datum: 07. února 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
No tak to je jasný,ale u nových aut BMW,MB,Audi atd.A ne Aixam apod. :-D
 
 
Datum: 07. února 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnešní automaty mají lepší akceleraci než manuál...
 
 
Datum: 07. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Už jsem to četl,to je tak když někdo machruje,že má auto.Je jasné,že to nebude mít takové rozjezdy jak normální auto,už proto,že je to automat.
 
 
Datum: 07. února 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
Chci se zeptat nevíte jestli nebudou někde nějeký závody.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
Díky.
 
 
Datum: 08. února 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Švejk      IP: uživatel5198    
Díky.
 
 
Datum: 08. února 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5206    
http://www.jawa50zavody.wz.cz/ mas tam asi vsetky kde budu...
 
 
Datum: 07. února 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5206    
Zdar, neviete ci pasuje zo simsona enduro na fika??..myslim prirubu..alebo neviete aky ma to koleno priemer???..dik za odpovede.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5206    
to Moly: no..pretoze akurat pasuje na hikona 201..co je vedeny horom...asi preto..kamos to tam tak chce...
 
 
Datum: 07. února 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
To nevim ale hodně o tom pochybuju ..ale mam dotaz ..proč by jsi to tam chtěl dávat???
 
 
Datum: 07. února 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5206    
sorac zabudol som dopisat ze je to vyfukove koleno..:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: pincekS      IP: uživatel5205    
cau,potrebuju poradit, mam fichtla jen kratko a chtel bych ho prestavet na CROSS. hodne by mi pomohlo kdyby jste mi poslali vase fotky upravenych fichtlu pro inspiraci. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
Bitte kopieren nicht :-D
 
 
Datum: 07. února 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
asi tak no
 
 
Datum: 07. února 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kup si ty hnusný čínský ditrbike-y a nenič fichtla
 
 
Datum: 07. února 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa50zavody.wz.cz/ inspirace až až...:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši jaká byla autoškola? Jde mi hlavně o všechny ty otázky, je to těžky nebo se to dá? :-) až sleze sníh, čeká mě A1, podělte se o zkušenosti díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok tak díky, snad se to podaří :-) O jízdy ani tak starost nemám, značky znám ve městě sem párkrát jel ale otázek se nejvíc bojim :-) Jdu zkusit ty testy na netu... Už se těšim na pocit kdy se nebudu muset každou vteřinu ohlížet jestli nejedou policajti :-) díky čau
 
 
Datum: 07. února 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sanko ma pravdu nejvetsi chyby se delaj vzdy na konci gdyz si to kontrolujes...pokud mas ale selsky rozum, obcas se na to negde kouknes a nejses uplne blbej tak to je pro maly deti...gdyz to udelaj i stary báby nebo dnesni fagani co newi ani jak vypada pist bo sedi an tom poprvne tak myslim ze ty se vubec nemusis bat, neni duvod...jen jednu vec si ale zapamatuj: chyby na silnici jsou neomluvitelny...
 
 
Datum: 07. února 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: mara 2      IP: uživatel2669    
sanko to rekl doslova hlavne nekontrolovat je to nejvetsi chyba pak zacnes premyslet o tom jestli se tam opravdu nehodi tohle a ses v prdeli jeste že už ho mm hodne stesti
 
 
Datum: 07. února 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ty testy jsou opravdu jak pro blbce..... to snad musí udělat každej....kdyby třeba bylo u jedný otázky víc správnejch možností, ale ona je u každý jen jedna a to udělá snad každej..... jinak pojistíš si to tim, že na stránkách ministerstva dopravy si čas od času uděláš test..... http://etesty.mdcr.cz/Template1.aspx
 
 
Datum: 07. února 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
preste testy na netu si delej http://www.etesty.cz (myslim) když se to naučíš tak nemám z otázkama problém a pak se hlavne nauč čumet na značky me to delá docela probém ale asi je to tim že já jsem mel jízdy v prdelákově:-D
 
 
Datum: 07. února 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Taky v květnu začínam A1,ale obavy z toho nemám,nepovede se to na poprvé,tak na podruhé už snad jo :-D
 
 
Datum: 07. února 2009 9:43
 
 
 
 
Jméno: mikešš      IP: uživatel2374    
čáuves:-)vubec se na to nemusís ucit:-Dstací jen kdyz si udelas za den nakej ten testík na netu a je to v cajku:-)a navíc sanko má pravdu:-D:-D:-D:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 8:38
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
otázky jsou stupidní...možná až tolik že tě spíše více zblnou než aby jsi odpověděl správně :-D rada : vyplnit a nekontrolovat :-D
 
 
Datum: 07. února 2009 1:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otazky zase az tak tezky nejsou,akorat si je musis dobre precist a zamyslet se:-)
 
 
Datum: 06. února 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvrdě se uč :-)
 
 
Datum: 06. února 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když to umíš tak je to jednoduchý.
 
 
Datum: 06. února 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: jo      IP: uživatel2018    
zdravim chtěl jsem se zeptat jakým způsobem se lepí tyto nálepky: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2335.html Jestli se to má nějak vlhčit nebo jak??? a jestli se to po čase neodlepuje. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: fida      E-mail:      IP: uživatel3755    
nejlepsi to je trochu navlhcit hadrou a pak to nalepit je to dost good:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nee to není tetování ze žvejkačky :-) odloupneš to celý z papírů, zůstane ti to na folii ( občas tomu musíš pomoct odloupnout ) přilepíš na místo kam to chceš, a folii zase odlepíš (zase tomu musíš trochu pomoct) a je to... Je to perfektní
 
 
Datum: 06. února 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar , kdy tu budeš mít ty novinky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 10:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do mesice
 
 
Datum: 07. února 2009 10:01
 
<  1890  1891  1892  1893  1894  1895  1896  1897  1898  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 05.12.2024 2:30:50 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu