video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
zdarec.. budu čistit vejfuk u 50/20 (prostě tenhle vejfuk http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1677.html ) -> už mi t toho teče humáč.. a tak se chci voptat, jak tam sou narovnaný přepážky, jestli když to vysypu z toho, tak abych to tam zase dal, a nějak se to třeba nezasekávalo nekde něco.. a jako když to toho narvu hadr, vytřu ten nejhorší bordel, pak naliju benál, a zapálím, a pak až to vyhoří, a ztvrdne to, tak čím to mám vyškrabat? a tu dlouhou tyč, jako jak na tom je ta koncovka, tak tu mám taky nějak vodělat? a co válec a píst, ten bych měl taky nějak pročistit? dík.. jo, a jaká může bejt příčina toho že mi to z toho teče? jinak mi to chytá uplně kdykoliv na první nebo druhej, nejhůř třetí šláp..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 23:32
ale když to tam jen nasunu, tak to tam přeci nepude natlouct, a nebude to tam držet ne... já bych to tam teda osobně natlouk nějakým dřevěným klackem, a pak na to naskládal ostatní, a dotáh podle mě .. jo, jinak mě to z toho něšlo vůbec vodělat?D bylo to tam nasoukaný fest.-..
Datum: 07. února 2009 23:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
takze to mas cely venku? no vidite ze to jde a me se proste neveri...tu mrizku narovnej...ted drzi co? ta prepazka je tam jen nasunuta jako cely tlumic, celej ten tlmuic sloz i s tim trnem a pak to tam cely zasun, parada, jde to tam jak po masle pokud si to vevnitr vyfuku dukladne vycistil...cili tlumic se tam jen nasune...a tycka? z jedny strany prepazky drzi hlavicka toho dlouhejo soubu a z druhy strany je zasroubovana 2 matkama do kontra...
Datum: 07. února 2009 22:10
vod kolena, trochu sem to vohnul, a přepážku promáčknul, ale jinak to fakt nešlo... ale tu tičku narovnám, a přepážku tamy v pohodě.. proč se ptáš? jo, a jakým způsobem to drží v tom vejfuku, aby to nevypadlo? to tam je rouepřený nebo co?
Datum: 07. února 2009 21:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
z kery strany si mlatil?
Datum: 07. února 2009 18:30
no já mám ten trn teda přidělanej k přepážce a nešlo mě to vůbec vydělat, tak sem do toho z druhý strany musel mlátit, ale nakonec to s toho vypadlo, takovej vordel sem eště neviděl...
Datum: 07. února 2009 17:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
Datum: 07. února 2009 12:56
starej mám z koncovkou, a na fíkovy seřízlej..
Datum: 06. února 2009 19:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
newim jestli jako driv ale poznas to...naroste...jinak jeste pro Standu: az to budes rozdelavat tak si dej bacha, jde to blbe a zadny nasili...a estli mi neveris tak si nejakej (nejlip prave ten seriznutej) rozdelej nebo ti to na jare nafotim at mas klid zbude jenom trubka vyfuku a slozenej tlumic venku
Datum: 06. února 2009 18:54
jo, a myslíte že když to vyčistim tak že to bude mít pěknou sílu jak dřív? jinak když jedu tak se s toho slušně valí.. (kouř )
Datum: 06. února 2009 18:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
a nebo si vyndej jenom koncovku, nejak si tam zasprajcuj drat, koncovku zas namontuj, zasroubuja u tahni a za ten drat pak tahej az to cely vytahnes na svetlo...
Datum: 06. února 2009 18:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
pokud mi stale neveris ze se neda vyndat ven tak se treba koukni na nejaky seznamy s dilama jak je toho vsude plno, dilensky prirucky atd...nejepsi pokud mas doma nejakej vyfuk tak si ho rozebrat...vezmes klacek, opres ho o hranu (ne o ten sroub) a pomalocku do neho budes tlouct, musi ale byt namontovany s celym tlumic jinak se bude kroutit a je jasny ze se tam pak sprcne...
Datum: 06. února 2009 18:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
ale mel...a kolikrat...ten trn - ten dlouhej sroub - je zasroubovanej na ty prepazce, na ty jakoby mrizce...pridelana na plech vyfuku? vubec neni, da se nasunout i vysunout...ten sroub se da z prepazky demontovat...co se tyce stredniho telesa tak k tem dvema jakoby deravejm trubickam sou pridelany ohlym pliskem...ale to asi neni to co chces vedet...nejak porad nechapu co ma drzet na cem...povidam ze je to ve vyfuku secko akorat nandany, cely se to da vysunout ven...normalne sem videl pres celej vejfuk druhej konec, vzal sem hadru a tu pres vyfuk protahl, celej tlumic sem mel venku...vzycky sem to pak cely slozil a zase vsunul do vyfuku...newim estli treba nemyslis parezacky vyfuky, ajk pareza tak araba, ty sem v zivote v ruce nemel tam je to mozny...ale jak serizlej tak druhej typ se daj cely ty tlumice vyndat ven...jak by je tam asi davaly? pripevnily prepazku s trnem a zbytek nasunuli? proc? gdyz to tam jde cely nandat...mozna to tam drzi diky karbonu...
Datum: 06. února 2009 18:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Datum: 06. února 2009 17:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
a ten trn je zasroubovan k prepazce tusim dokonce dvema maticema (ne teda jednou jak sem psal) od konce vyfuku stejne jako koncovka se utahuje tez dve matickama do kontra...
Datum: 06. února 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
jo uz te chapu jak to myslis...a tak samozrejme ze to nesmi delat nasilim jinak ta prepazka se proste prolomi a udela se tam dira jak vrata...to jo to se nesmi...ale gdyz na to pujde s citem tak proc ne...znova podotykam ze to delam jen gdyz neni jina cesta ale jinak se to dalo delat a problemy se s tim nemel...
Datum: 06. února 2009 16:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
trn, ten dlouhy sroub, je zasroubovanej v ty prepazce matickou...vypada jak vyfukova koncovka s tim rozdilem ze nema 2 trubicky ale tusim ze 9 der + 10. je dira pro ten sroub...prepazka se normalne nasadi na stredni cast tlumice uplne stejne jako vyfukova koncovka...wim ze se da vohnout ta prepazka ale vyrazit se mi ji nepodarilo taky pro to ze sem s ni nigdy tvrde nezachazel...ohla se, to jo, ale vzdy se to dalo kladivkem (s citem) zas narovnat)...
Datum: 06. února 2009 16:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Vis vubec na cem a jak tam ten trn drží? vyrazil bys ho......
Datum: 06. února 2009 16:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
si me ted zarazil...proc bych nemoh? normalne to tak delavam gdyz jina cesta neni...pokud tu prepazku nejak pokrivim tak se da narovnat nebo dam jinou ale ted uz se mi to nestava...pak to cely smontuju a dam zpatky celej ten tlumic...gdyz je secko venku tak to aspon muzu vycistit uplne cele a vidim jak to tam vypada...v cem spociva problem?
Datum: 06. února 2009 15:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Od kolena do toho nemlatit...!!!!!! vyrazil bys prepazku s trnem...! to nesmis...!
Datum: 06. února 2009 14:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak to ze ztratil silu je ze je zadelanej...ten zahnutej drat neni spatna vec, muzes treba pouzit dva abys je mel na obe ruce...pokud ale vyfuk uz je se stredovym dilem specenej tak bud ho vypalit i s tim tlumicem a pak to zkusit nebo z druhy strany (od vyfukovyho kolene) do toho majznout nejakym klackem a proste ho vytlocut ven, se si ne nem zkrivil venku pak narovnas, je to sice brutus ale jinak se mu ven nechce...vypalis, hadrou to projedes (trebe ji tam narves a klackem ji tam rves do kud nebo v tom zuzenym). hadru vytahnes a popripade vycistis jim ho jeste vycistis, bude se lesknout jak psi kulky...zadne hruby nasily, gdyz se mu nechce tak pouzit jiny princip...slozis, nandas, utesnis, jedes...cerstve vycisteny vyfuk je znat obvlaste pokud se jezdi na mene kvalitni olej jez dost karbonizuje tak pak je to dost znat...ale kerej olej se neusazuje sejo...
Datum: 06. února 2009 14:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Pokud jezdis na Stihl tak valec ani pist cistit nemusis. To co ti vyteka je nespalenej olej....s tim nic nenadelas....a asi ten vejfuk mas slusne ucpanej
Datum: 06. února 2009 14:10
j, je to zasraný uplně šíleně .. ale já třeba zahnu drát a skusim to vytáhnout... a ten středovej šroub tam je uchycenej jak?
a co s tím válcem? mám to po záběhu, takže toho voleja sem tam lil asi 1:30 STIHL... jo, a čím to může bejt že to z toho tolik valí? jo, jinak v létě, kde sem jezdil ve dvou ještě s tátou na dvojku to fakt slušně bral, tak tet se to vyškrabalo v teple sotva na jedničku semnou jako vono to vyjelo v pohodě na jedničku, ale uplně nahovno to bylo.. jinak když sem jel někdy třetího ledna na něm, tak fakt ten braj jaxvina ten měl silu myslíte že to může bejt bohatostí směsi, a nebo tím vejfuckem?
Datum: 06. února 2009 12:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
tak rozebrat to jde lehce,ale kdyz je to hodne zasrany,tak ten stredovej velkej dil nechce ven bud stim musis prastit a nebo ho nejak zahaknout a vytahnout.....a jinak tam snad ani nic nejde prehodit je tam koncovka a velkej dlouhej stredovej díl.....
Datum: 06. února 2009 9:36
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
www.NKPMK.wz.cz Vyjížďky + akce spojené s Jawou 50ccm
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 19:11
super
Datum: 11. února 2009 19:11
Cus chtel jsem se zeptat jestli nevíte někdo kde by se dala sehnat tlumící pryž zadního kola na Cezetu 501. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 14:20
zkus kontaktovat tuhle firmu http://www.silentbloky.cz/ ... myslím že to byli zrovna oni , kdo nabízel nové silentbloky na čezetku.
Nevíš kde sehnat silentbloky do předku na typ 502? jsou větší než vzadu a na burzách to není k sehnání
Datum: 06. února 2009 14:20
Hele mam 501 doma a mám tuším i jeden drřák s gumou navíc. Ale guma je potrhaná...musel bych se podívat...
Datum: 05. února 2009 23:18
Zkus se zeptat p. Montyho - http://www.montyjawa.cz - má toho hodně, možná i na ČZ 501, ale nemá vše e-shopu, musíš mu napsat nebo zavolat a zeptat se. Z vlastní zkušenosti vím, že toho má opravdu hodně a je ochotný.
Datum: 05. února 2009 22:27
Jméno: martys
IP: uživatel4186
Cuzzz...hele mam takovej blbej dotaz...kdyz je zapalování bez kladívek bezkontaktní tak s kladívkama je kontaktní nebo to ma nakej jinej nazev...? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 10:51
pro mě je to prostě kladívkové
Datum: 06. února 2009 10:51
Tak tak, kladívko má na sobě kontakt = kontaktní nebo někdo říká kladívkové.
Datum: 05. února 2009 22:28
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Nevíte čím je že mi začíná zvonit motor na Jawě o5 míchal sem při záběhu M2T 1:20 a teď dávám M2T 1:33. Motor jezdí většinou v mírném namáhání a po cestě málokdy na plné zatížení.Začlo to teď v zimě když jezdí většinou za studena a v mrazu mírně zatížený a ve vyšších otáčkách. Má najeto 1000km od výbrusu. Dík za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 21:54
Čau hele já mám taky 05 a taky mě v tom dřív zvonilo musíš si seštelovat líp předstih a třeba už futro pístní bude mít dost a N2T tam tenhle olej nemíchej je na nic uplně je víš k čemu kup si nějaký lepší tenhle olej akorát ničí svíčky a je na něco
Datum: 06. února 2009 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
nevidel bych ot na M2T i gdyz nejaky vliv tam ma vzdycky, ma spinave ruce od hodne poruch, zadreni nevyjimaje, lvi podil ma podle me unava materialu a opotrebeni...tak chuda smes a velky predstih tez dela sve...zkus este postelovat predstih, zmensi ho, mozna to na chvilu prestane...
Datum: 05. února 2009 22:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
to si rika ze gdyz jdas na starou kliku nove vybrouseny valec tak to kliku od rovna a neco na tom pravdy bude, po vybrusu ma vetsi tlaky...ale nemusi to byt nutne tim...muzou to delat krouzky, spojovej retez (ten ale zvoni porad pac skrta o viko), muze cinkat futro na ojnici...ale bohuzel bych to videl vicemene na tu kliku...kup novou ojnici, nech si repasovat klikovku s ni a pak to zacne delat az pristi generaci
Datum: 05. února 2009 21:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
trosku sis odpovedel sám .....tohle je jev kdyz jezdis na klasicke(recyklovane) M2T a jeste s trochu chudsi smesi je to tam....ono i bez te chudsi smesi Ja to rikam furt a furt mi nekdo napadá ze to neni pravda......
Datum: 05. února 2009 21:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
cau hosi zajimalo by me jestli se nekdo nechystate do Řimovic na fichtlcup?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
sorry že to sem davam, ale snad budete vědět...... chci koupit ostréé enduro, a mam vyhlídlé exc 125, jenomže ted nemá technickou a jak jinak je otevřené. Chci se teda zeptat, jestli na stk náhodou neměřej výkon(i třeba jen tehdy, pokud to mělo propadlou technickou a já jí chci obnovit). Jinak předem dík za vaše odpovědi a zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 14:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Datum: 06. února 2009 14:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
a ještě je poviný, na tom mít blinkry, brzdovku a podobně?? teoreticky blinkry by to snad mít nemuselo(ukazování paží), ale jak je to s brzdovym světlem??? Je to třeba nějak homoglovaný bez něj? nebo musí bejt na každý moto? nebo je to třeba psaný někde v techničáku, jestli ta daná motorka ho mít musí nebo nemusí?????
Datum: 06. února 2009 11:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
dík za ty odpovědi..... myslel sem si to, ale radši sem se zeptal..... jinak rm s tp sem teda ještě neviděl? to má velkej i malej techničák nebo jenom velkej +spz a je to braný jako sportovní moto????
Datum: 06. února 2009 11:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Kdyz budes dobre hledat,tak najdes i krosku s TP...maj tezsi magneto a vyvod na svetlo.....jen das dopredu svetlo a dozadu tacek s SPZ a trada muzes jit udelat STK ....zrovna muj bracha ma 125RM s TP,ale zatim ho neprihlasoval......
Datum: 05. února 2009 21:56
ne,na technicky by ti vykon merit nemely, jim to muze bejt vicemene uplne jedno,oni jenom skontrolujou to co sou povinny skontrolovat(svetla,brzdy,..atd)
Datum: 05. února 2009 21:37
Jméno: karel
IP: uživatel5076
čus jawaři kerej olej se lije do benzinu pro babetty?, a v jakym poměru
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 15:55
Jméno: mara
IP: uživatel2336
Datum: 06. února 2009 15:55
Jméno: mara
IP: uživatel2336
no jako M2T s poměrem 1:4
1:33 se dava na záběhy.. zbytečně budeš čoudit
Datum: 06. února 2009 15:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Honza: do chudaka fichtla lejes M2T a babete bys dopral Stihl co ty ses za barbara No myslim ze 1:50 s jehlovym loziskem muzes.....
Datum: 05. února 2009 21:59
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Dává se tam buď M2T 1:33 ale je to už zastaralej olej nebo je lepší tam dát nějákej moderní např STIHL 1:50 nebo mogul TSF 1:50
Datum: 05. února 2009 21:18
Jméno: vjhj
IP: uživatel4713
cus hosi nevite jestli de nejak zapojit 250 aby jela bez baterky nejak od zapalka na civku
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 19:57
u kejvy se mi to vzivote nepovedlo i kdyz tam byla hodne slaba baterka ale 559 bez baterky vali ale musis mit v poradku tu puvodni spinacku me prvne nesla taky ale pak sem spinacku rozdal a ted vali je to poloha za nulu do leva a tem co rikaj ze je to kec never me stoji v garazi tak vim o cem mluvim
Datum: 06. února 2009 19:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Dejte schema at se necemu priucim
Datum: 06. února 2009 17:57
Jméno: Ondra
IP: uživatel1896
Ja mam jawu 250/353 a normalne se da nastartovat bez baterky nemusis nic spojovat a jde to ale musi se roztlacit na startpaku to nechytne ale normalne to jde
Datum: 05. února 2009 22:51
já 175 roztlačil baterka tam je úplňe totál mrtvá teda nechytlo to na dlouho ale chvilku to prdelo
Datum: 05. února 2009 22:51
Dej tam zapalování z pionýra a baterii nepotřebuješ. Stačí vyrobit mezikus a jde tam krásně nebo si ho sežeň, objevuje se poměrně často.
Datum: 05. února 2009 22:30
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
mspyk ti to říkal? tak to asi bude pravda. apropo...maspe to položil
Datum: 05. února 2009 21:38
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Nevymýšlim si!! ja se ptal na diskusi, ne na poradně a poradil mi jeden jmenem maspe - myslim,že tam tet ještě je.
Datum: 05. února 2009 21:10
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
martine já sem na JM vařený pečený už 3roky...3 krát se v poradně hledal a nikde se tam nikdo na toto neptá, tak si nevymýšlej, ok
Datum: 05. února 2009 21:07
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Ptal jsem se asi tak před 10 minutama. Nevim jestli to jde u kývačky (353) ten obrazek jsem našel u navodu na panelku (559)
Datum: 05. února 2009 20:59
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
kua....to uz su tak v pi*i ze neumym psat??
Datum: 05. února 2009 20:59
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
martine a kd yses tam ptal???? al ej ezajímavé ž eani mně se to nepodařilo (250/353) a to sem jel z kopce a ani to neprdlo
Datum: 05. února 2009 20:55
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Datum: 05. února 2009 20:55
Jméno: vjhj
IP: uživatel4713
ja tam mam klasicke zapalovani bosh
Datum: 05. února 2009 20:55
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Doleva za nulu
Datum: 05. února 2009 20:54
Jméno: vjhj
IP: uživatel4713
a kam to posunout ten klic na nulu nebo doleva za nulu nabo na nejake cislo
Datum: 05. února 2009 20:52
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Nehci se hadat,,ake ptal jsem se i na jawamania,a tam mi to taky potvrdili
Datum: 05. února 2009 20:48
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Si to tam přečti je tam - jakmile otáčky dosahnou potřebné víše regulátor sepne a dodá proud do zapalovací cívky
Datum: 05. února 2009 20:47
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
martine vys to to znamena nabudit?? do budícího vinutí se musí přivést napětí .
Datum: 05. února 2009 20:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Datum: 05. února 2009 20:40
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Musí se to roztlačit (z praxe to nemam oskoušený,ale dost jsem o tom na internetu četl )
Datum: 05. února 2009 20:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Nechci vam kazit iluze,ale kdyz nemas cim nabudit dynamo,tak nevim jak chces aby davalo nejakej proud....
Datum: 05. února 2009 20:28
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Vipada to na nulu
Datum: 05. února 2009 20:21
Jméno: vjhj
IP: uživatel4713
takze podle toho ten klic mam otocit za nulu??? dik
Datum: 05. února 2009 20:15
Jméno: vjhj
IP: uživatel4713
takze podle toho ten klic mam otocit za nulu??? dik
Datum: 05. února 2009 20:15
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Určitě to musí jet. Ale nevim jestli spojit nějaký drátky,když ji vyndáš,to si musíš vyskoušet. Ale spíš je lepší jezdit s baterkou,prototože bez ní se to špatně startuje
Datum: 05. února 2009 20:11
Jméno: vjhj
IP: uživatel4713
a kdyz tam neni ta baterka vubec tak to taky funguje nebo musim spojit nejake draty dik
Datum: 05. února 2009 20:07
Datum: 05. února 2009 19:41
Jméno: čz
IP: uživatel1828
cau potrebuju poradit jak mam dat na predni vidlice manzety na čz 175/487.0 jak je mam pripevnit aby mi neplandaly a aby se tam nedostal plach dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 19:01
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
normalne povol ty dva srouby na brejlich a pak ty brejle tochu rozevri sroubovakem. tlumice normalne vytahni a pak tam tu manzetu nasad a upevni ji nejakou tou paskou, jak rika fik...
Datum: 05. února 2009 19:01
Připevni je třeba stahovacíma páskama.Buď těma plastovejma elektrikářskejma nebo těma kovovejma co používaj třeba vodoinstalatéři
Datum: 05. února 2009 18:28
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
zdar draci,jsem zoufalý s fichtlem.Můj problém je:svíčka haže jiskru jako prase,benzín teče taky dost, ale fichtl nejde respekt.jenom občas de,nevíte v čem je problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 14:27
Jméno: nufin
IP: uživatel1462
zdravíčko typl bych si předstih, bud ti to pozde sepina nebo zase brzo..kukni na to
Datum: 06. února 2009 14:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
toho muze bejt hodne veci...ucpanej kohoutek, ventilek, trysky v karbecu nebo celkove zaneseny cely karbec, muze to sat falesnej, olej z klikovky, nemusi tesnit na hlave, valci, kartery mezi sebou...co vyfuk, vypalils ho?co mas za svucki? co predstih, odtrh, odtrh na svicce? koukni na: http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html ... sou to ty uplne dole od standy nebo si to serid podle mejch navodu, nebo to rovnou cely rozeber at mas pak klid...
Datum: 05. února 2009 19:35
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
hobit to by aspon chytlo ale zralo by to jak prase a asi liny spis to bude predstich
Datum: 05. února 2009 18:37
Samotnej benzýn a jiskra nestačej. Třeba ti tam nejde dost vzduchu
Datum: 05. února 2009 18:20
Předstih je asi nejpravděpodobnější. Ale muže to být i víc věcí
Datum: 05. února 2009 18:06
Zkus zkontrolovat předstih a odtrh.
Datum: 05. února 2009 18:06
caw...chci se na neco zeptat.....mam fichtla jawu 21 sport ale nejde tak jak by měla.....maximálka je jen 60km/h,a ve dvouch lidech jsme ji na trojku vubec neroztahli....je po výbrusu a mánew spojku....cim to muze bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 20:14
sem si o blbě přečetl ....to máš teda hodně dobrýho fíka esi ti jede ve dvou lidech 60km/h
Datum: 06. února 2009 20:14
Jméno: Šimon
IP: uživatel2760
Monter to blbě pochopil podle mě,jak můžeš jet ve dvou 60 km/h,když neroztahneš trojku
Datum: 06. února 2009 18:06
no já sem mýval jawu 21 rok výroby 1976 a jako ta byla fakt dobrýá byla v perfektním stavu dal sem s ní 75km/h jezdila fakt parádně a ve dvou když ti to jede 60km/h tak to je celkem dobrý jako nečekej že budeš jezdit s fichtlem po rovince ve dvou 70 a budeš tam ty rychlosti jen ládovat 1,2,3 vono je to jen padesátka tak se to celkem trvá než se to rortáhne
Datum: 05. února 2009 23:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
to je pravda to sem vynechal...a jeste taky nejaka kacka, zadarmo to tez neni...a cas...
Datum: 05. února 2009 22:56
ehm ale zapoměl jsem dodat, že aby to tak jezdilo, je potřeba velkého úsilí... páč samozřejmě taky nějaký ten čas u teho prosedím
Datum: 05. února 2009 21:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
taky dost zalezi na tech prevodech jak se rikalo, venec rozety s jinejma zubama, jiny sekundarko...jinak tahne 3krouzkovy pist a jinak 2krouzkovy ale ze by to byl nejaky razantni rozdil tak to ne, jen je to rozdil...rozeber, vybrus, serid a mas to...dokud si k tomu nekleknes tak ti to bude litat stale takhlec...
Datum: 05. února 2009 21:49
já na 555 taky dávám 60 s 12 kolcem...70 to taky de ale s 13
Datum: 05. února 2009 21:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Tak pokud ten motor neni po smrti tak ho skus poradne seridit a podobne sounalezitosti(i vytahanej retez a krivy kola ubira vykon ) a pokud je ani po tomhle nepojede,tak se s tim bud smir a nebo ho zgeneralkuj
Datum: 05. února 2009 20:38
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
mne to jede taky priblizne 60 ( kdyz mi jeste fungoval tachac ) a ve dvou to tahne trojku jak dabel, ( hlavne po vjetru ) mozno mas inaci rozetu bo sekundar, anebo ty prevody
Datum: 05. února 2009 20:06
můj táta mel fichtla a ten byl taky po vybrusu a jel vph 70km/h
Datum: 05. února 2009 19:52
mno tezky na to asi nejsme(110kg zhruba dohromady)....tech 60km/h staci ale ve dvou to nejede
Datum: 05. února 2009 19:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tka pravda 60 je vcelku dost...pry ty co takhlec litaj tak sou neuveritelny drzaky a maj silu...ovsem to znamena ze to do kupcu musi drzet i ve dvou...bych to vyidel na vycisteni a pak na vybrus...ale na drhou stranu 60 taky neni zrovna moc, jelikoz kazdy fik je jiny tak nekery litaj k 70 bez problemu...samozrejme ted mluvim o 21 bo mustafovi, 20 by mohla ale tak jedine se sundanejma revmaplechama...gdyz to rozebers, spravis co bude treba, vymenis, seridis (to dela fakt dost) tak rychlost pak uz taky nebude problem...tam ot ale zalezi na moc vecech...
Datum: 05. února 2009 19:30
,,JEN''? Já měl svojí jawu 20 v perfektním stavu a byl jsem rád za 40 Ale nakonec se nechala a po pročištění to byl skoro nejrychlejší fichtl (bez úprav) v okolí [no,možná měl i na toho nejrychlejšího]. Ale pak se mi to rozsypalo a než abych investoval 200Kč do čehosi co bych ještě musel skládat a zase se s tim něco stane...to si z toho radši složim něco jinýho (nápad je, už jen čas a vědět ,,ako na to''). No zpět k tématu - 60km/h je supr P.S.: kámošův fichtl (jawa 20) vytáhne na trojku dva lidi do kopce kde musí normální fichtl podřazovat na jedničku ...a pak má jawu 05 která jede 70km/h, ale netáhne. Rychlost není vše, není to třeba v převodech? Navíc ve dvou je dvojka asi nejlepší převod, na trojku se to nevyplatí trápit. Ale 60km/h a fichtl...to nejde dohromady.
Datum: 05. února 2009 18:53
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
,,JEN 60,, ? to mas v poho to mozna nejedu ani ja ... zalezi jestli uz si to zajel treba to stoupne ale urcite ne o vic nez 5-10Km/h prece je to jen fichtl
Datum: 05. února 2009 18:32
Bych řekl,že 60km/h je celkem dobrý . A jestli to ve dvou nejede,tak jste na to těžcí
Datum: 05. února 2009 18:04
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Ahoj. Mam na panelce o něco menší kompresi a když startuji,tak sliším jemné foukání. Takže to budu muset přetěsnit. Muže mi někde poradit,kde všude je dobrý to přetěsnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 17:36
no u kolen mu to asi moc kompresi neovlivni hele a to tesneni pod valcem a pod hlavou je dobry menit pri kazdym rozdelani ale nemusi
Datum: 07. února 2009 17:36
Čau hele víš co dotáhni si hlavu ale né moc zase abysis nestrhnul závit a pak ještě koleno k výfuku a zkontrolovat těsnění pod válcem a nad kolenem ale válec nesundávej uplně stačí jen trochu abys ho viděl a pak nad kolenem na to taky se koukni a to dotáhni hodně ale hlavně si nesjet matku
Datum: 06. února 2009 21:56
u panelky je hlinikovej krouzek
Datum: 06. února 2009 20:00
hermetikem.Já ho dávám pod hlavu a jsem spokojenej
Datum: 05. února 2009 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
vhodnym tesnenim asi ho budes muset koupit
Datum: 05. února 2009 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
A čim je nejlepší to utěsnit?
Datum: 05. února 2009 20:05
už se mi to taky stalo a foukalo mi pod hlavou
Datum: 05. února 2009 20:03
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Ja to vidim asi na tu hlavu,protože,mi to někdy chytá velký otáčky
Datum: 05. února 2009 18:43
Tak samozřejmě,že nejdřív zjistim odkud to fouká,nenapsal jsem to proto,že to beru jako samozřejmost.Jinak jestli sundáš hlavu,tak až ji budeš znova utěsňovat tak tam nezapomeň dát těsnění.Někdo to dělá automaticky,ale sou i lidi co nevědí že se tam dává.Já pod hlavu dávám hermetik a jsem plně spokojenej.Na ostatní těsnění používám takovej červenej silikon.Je na něm obrázej auta s otevřenou kapotou.Stojí asi 130Kč ta tuba
Datum: 05. února 2009 18:32
zkus zistit od kud to fouká nejspíš to bude pod hlavou mrkni na to mě to dělala kejva a navíc je to nejjednodusí na opravu tak tim začni
Datum: 05. února 2009 18:13
Asi úplně nejlepší bude přetěsnit komplet celej motor.Takže pod hlavou,pod válcem,mezi karterama,pod levým výkem převodovky,mezi válcem a svodem vejfuku,a mezi svodem a vejfukem.Pak mezi karterama a karburátorem.
Datum: 05. února 2009 18:12
cau all pls pomozte mi. ja už nevim co udělat aby se mi babeta nedusila... mam nove trisky a karbec sem asi 5 krat profukoval komresorem.benzin tece prodem uz fakt nevim... dik moc za odpoved bo uz mam nervy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 20:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
vybehanej motor pri nejmensim muzou foukat gufera
Datum: 05. února 2009 20:35
Jméno: help me pls
IP: uživatel2336
nvm uz fakt zkousij cistit a secko..
Datum: 05. února 2009 19:12
Jméno: míra
IP: uživatel4532
a co zkusit vyměnit tyristor na zapalování?
Datum: 05. února 2009 19:07
Jméno: maro50
IP: uživatel5193
a vyfuk mas cisty??
Datum: 05. února 2009 17:29
zdravím jawaře!!nevíte někdo jak se dá vyčistit nádrž která je vevnitř zrezlá?Pískovačka nepřipadá v úvahu.To by asi prolítlo skrz ale napadlo mě to nechat vyschnout od benzinu a vylejt to barvou..protřepat nemíchat a sbytek barvy vylejt,pak to nechat pořádně proschnout a myslím že by to fungovalo ne?jde mi jen o to aby mi pořád bordel z nádrže nezabordelovával palivovej filtrák díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:54
Jméno: mmm
IP: uživatel4148
tak ty jsi teda hustej !!! tohle az nikomu povim se .........
Datum: 23. února 2009 21:54
Žádnou barvu!! Já to dělal nedávno. Matičky, 10 l ředidla a třepat.........vylejt a znovu. Stačí 5x a je to.
Datum: 06. února 2009 14:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
maticky, kulicky, kaminky + odretovac...pak to vylit a jet znova dokud nebude cistej zenvnitr i ciste kolicky s odrezovacem (kulicky nechat ale odrezovac davat po vyplachnutim vzdy novou davku, proto sterchat tak 20-30 minut, vylejt a jet znova, staci obvykle tak 2-3 zalezi na rzi, negdy i jednou a je udelano)...barava se pouziva treba dvouslozkova epoxidova pac je odolna benalu ale zkusenosti s ni nemam...sezenes nejaky nater co se jen tak pri benalu nerozpusti a na dlouho dobu vystaci...hlavne ne voda!
Datum: 05. února 2009 21:44
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
nasip strk a nejake matice ( popripade naftu ) a tras jednoduche lacne a ucinne
Datum: 05. února 2009 20:08
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
Hlavně tu nadrž nyvylejvej barvou protože benzin je rozpouštědlo a barvu by to rozežralo a dostala by se do motoru
Datum: 05. února 2009 18:29
nasypej skleněný střepy nebo štěrk ale střepy sou lepší no a třepat a třepat tak hodinku pak si sežeň priskyřicu která vydrží benzin a polij všechny strany neni to z mé hlavy ale z knžky o renovacích motorek
Datum: 05. února 2009 18:19
Datum: 05. února 2009 17:22
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
zdar draci když dám do fíka nový ložiska na kliku a novou ojniční sadu tak jak bych to měl dlouho zajíždet?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
secko si musi sednout...i gdyz treba na loziska to nema zadny vliv ale bronzovy futro chce par km s rozumem...u jehlickovyho bych to jen ohral a pak bych ji nesetril, tam se neda co zadrit a pokud je dobre delana a vycentrovana tak si nema ani co sednout na sve misto, vse musi sedet uz od zacatku...ale to futro je nutny...
Datum: 05. února 2009 21:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
V nove klice a v novejch loziskach neni zvyseny treni a ostry hrany kanalu jako ve valci,tak nevim proc by ste je chteli zajizdet???
Datum: 05. února 2009 20:34
Jméno: mireceq
IP: uživatel2336
souhlasím ja špatně přeččetl dotaz cetl sem ze menil kliku xD tech 50-100 km bohatě stačí
Datum: 05. února 2009 19:13
Ložiska nemusíš zajíždět,a tu kliku stačí jen tak lehce.Takže prvních pár km moc netočit
Datum: 05. února 2009 17:24
myslim ze 500 je prehnany,podle me staci to jenom tak 50km to nak moc netocit a pak mues jezdit normalne,kdyby to byl vybrus,tak je jasny ze to musis zajizdet ale loziska a ojnici moc zajizdet nemusis
Datum: 05. února 2009 17:23
Jméno: mireceq
IP: uživatel2336
No já myslím že 500km... no klidně i 400 to je jedno
Datum: 05. února 2009 17:19
Cau Seso chci se te zeptat dokazal bys sehnat tu gumu jak je na nádrži u mustanga nebo nákou podobnou repliku? Obracim se natebe jelikoš sem tin nesehnal ani nic podobnýho dekuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:00
Jméno: motor
IP: uživatel3980
já jí mám a prodám je zachovalá dyštak icq 494 907 228
Datum: 05. února 2009 21:00
Tak ta se dá už hodně blbě sehnat.Nebo spíš vůbec.Řešit já takovej problém,tak ten svár kterej ta páska kreje zabrousim,vykituju do hladka a znova nastříkám.
Datum: 05. února 2009 18:35
Myslí tu jak je nahoře je tam kvůli tomu aby kryla ten svár.
Datum: 05. února 2009 17:45
To taky a tu navrchu nadrže co je jakoby proti skluzová.
Datum: 05. února 2009 11:01
akou tu gumicku co drzi ten filtr sani pod nadrzi?
Datum: 05. února 2009 10:55
Jméno: george
IP: uživatel1834
zdár draci nemáte nákej typ jak podsvítit tachometr konkrétně jawa 21 dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 17:06
Svítím si tam 1 diodou zepředu tou štěrbinou. Ve dne to není skoro vydět, v noci je tachometr pěkně osvětlený a neoslňuje.
Datum: 05. února 2009 17:06
Pohledej na internetu, někde byl na to návod...
Datum: 05. února 2009 11:27
Jméno: Jawak
IP: uživatel5191
Ahoj Seso, máš ještě někde ty pokličky(rozpěrky) na přední kolo Jawa 20,21,23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 8:55
uz je mam,,jeste nejou v krmku,,kdyz tak udelej objednavku a do vzkazu naois pridat poklicku,, ja ji prihodim,, je super,,
Datum: 05. února 2009 8:55
Cuzzz draci.... kdyz budu na pionyra davat 6V klakson musim davat nekam diodu? kam ji mam napajet ? je to jedno jestli na + nebo - pol? neni tech diod i vic? ne jako LED atd ale ze maj jiny tvar a oznaceni je jedno jakou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 9:52
Jméno: Maňťák
IP: uživatel2756
už od názvu LED- light emitting diode (světlo emitující dioda)
Datum: 06. února 2009 9:52
Jméno: Tinker
IP: uživatel4269
diodu tam nedávej
Datum: 05. února 2009 19:20
No jas diky moc
Datum: 05. února 2009 11:49
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jsou v zásadě dva druhy klaksonů... stejnosměrné, ty však mají v sobě přerušovač tzv. wagnerovo kladívko a pak jsou střídavé jejichž memnbránu vychyluje vstupní střídavé napětí a proto jsou primárně určeny pro střídavé rozvody, což je v drtivé většině napájení motocyklů magnetem... neboli střídavým alternátorem s permanentními magnety... tedy žádnou diodu tam nedávej.. buď jí má jeden typ klaksonu v sobě (12V typ) nebo ne... v tomto případě s evšak jedná o jednocestné usměrnění, kdy napájí klakson sice stejnosměrný proud, zato však tepavý...
Datum: 05. února 2009 8:06
Vim ze LEDka sviti takhle ale tu tam nepotrebuju
Datum: 04. února 2009 23:48
Diky ze si to napsal 3× ale to ja vim ... jen de o to ze pry klakson potrebuje ss napeti nebo ne?
Datum: 04. února 2009 23:47
Jméno: Jiri
IP: uživatel5189
A naco chceš dávad diodu ke klaksomu ??? a diod je samozřejmě víc druhu ale jediná co ti bude svíti je LED dioda
Datum: 04. února 2009 23:43
|
|