video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
po kompletnej generalke motorke po zajeti,s 18 kolama,15 zubovim koleckem-mozem predbjehnut hondu cbr 125 .mam cezetu 175 mozem ho predbjehnut alebo ne alebo jak to sravit aby sem ho predbjehel\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Datum: 05. února 2009 22:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
otevrenej jo zavrenej do 110...a z kopce to je dost neobjektivni pac neni kopec jako kopec...ale po otevreni to je znat, hlavne akcelerace je znatelnejsi...
Datum: 05. února 2009 21:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Tak ja nevim jak vy,ale ja sem tezky prase a jel sem na ni z kopce skoro 150 a po rovine 130....a je to CBR "otevreny"
Datum: 05. února 2009 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
si myslim ze vysledek je jasnej...ale k tomu cbr: da se otevrit...znamej ji ma a lita kolem 110, vic to vetsinou neda...
Datum: 05. února 2009 19:14
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
hela ja ma taky 175/477 a na rovince sem dal 113km/h nato ze CBR je 4T tak moc rychla teda neni v originalu da kolem115-130kmh
takze myslim ze bys ji dal
Datum: 05. února 2009 18:48
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Co já vim, tak honda cbr je ve 4t a otevřít se to nedá. mylím že nemá ani tech 11kw. takže já si myslim, že by to byl zajímavej závod
Datum: 05. února 2009 18:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:37
Datum: 04. února 2009 23:49
Jméno: franz
IP: uživatel4510
zdarec borci potřebuju radu zkušenějších motorkářů,jaky motor je lepší DT 80,nebo MTX 80.A který je lehčí.Nikdy sem tyto motory nedržel v ruce tak vůbec nevím.Díky jo a ať žijou FICHTLOVÉ
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 19:31
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
jedině DT -6-ti kvalt
Datum: 05. února 2009 19:31
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
no mam mtx a nejezdi to spatne ale jestly ten motor mas do nejakeho ramu ak spis ber ten z DT daj
se na to lepe sehnat kity a podobny ,,tuning'' veci. Jinak vykonove to bude asi stejne...
Datum: 05. února 2009 11:04
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Posl.aktualizace: 04. února 2009 22:25
Kontakt martin.popo@seznam.cz nebo tel.. 607 816 476
Datum: 04. února 2009 22:25
čawte....chci se zeptat o kolik mám nechat snížit hlavu na fichtlovi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tento dotaz tu dlouho nebyl...a nazory jsou stale stejne jen pravda lezi obcas trochu jinde...
Datum: 05. února 2009 21:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Vůbec se to nevyplatí snižovat znám jednoho co si to udělal a potom mu vylít píst hlavou na typu 20 a skoro vůbec si nepomoh jelo to skoro stejně. To už můžeš koupit tu upravenou hlavu ale snížíš životnost motoru docela razantně.
Datum: 05. února 2009 21:28
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
frikulín asi myslí spíě mililitry
Datum: 05. února 2009 19:21
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
jestly to prosimvas vy tak to prosim rekne mne to zajma taky o kolik setin nebo tisicin milimetru
Datum: 05. února 2009 18:51
Nejde říct o kolik spíš bych se ptal na kolik a jak.... Milimetry nejsou správná míra pro určení snížení hlavy..
Datum: 04. února 2009 23:47
Tak zrovna tohle téma je tady snad milionkrát! Jen ti dám radu co sem tady vyčet, jestli máš motor před smrtí kašli na to
Datum: 04. února 2009 22:11
Jméno: patrik
IP: uživatel5188
smim se zeptat k čemu ti to bude?
Datum: 04. února 2009 21:54
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
Ahojte hosi... promin seso ale nedalo me to nezeptat ... hosi nechcete nahodou nekdo levy zadni dvere na zigula ??? (myslim 2101) Kdyztak by sme to potom vyresily pres e-mail ! :-b
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:39
OMG.... tohle je stranka o motocyklech znacky JAWA ne autosrotak nebo inzerce s autodily
Datum: 04. února 2009 23:41
hoši,potřebuju radu,musim zapojit elektriku na 05 ale nak nepobíram co je tohle.(v červenym rámečku) chybí tam zapalování ale tohle na něj nevypadá http://uloz.to/1268785/schéma 05.GIF
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
to schema je na nic .....je potreba vedet jestli mas 05 s parezackym zapalovanim a nebo 20W zapalovanim z 20 ....pokud mas to z 20 tak tohle schema je OK....ale pokud tam mas to parezacky,tak to schema je na nic,tam je jinak zapojena inducka.....
Datum: 05. února 2009 11:42
dík
Datum: 04. února 2009 21:51
Jestli nemáš tak si stáhni návod k obsluze, tam je to taky nakreslený. Tady to taky můžeš stáhnout.
Datum: 04. února 2009 21:10
No podle mě je to zapalování, záleží taky jaký zapalko máš, ze začátku výroby se dávali ty starý pařezácký a pozdějc
klasický fichtlácký.
Datum: 04. února 2009 21:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4610
PRO JOHNY!! to je ono je to to samé co má on, nevíte kde sehnat nějaké ty díly??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:10
Jméno: Kalim
IP: uživatel5187
Zdarte jawaři. Potřeboval bych poradit. Mám babetu typ 207 a jak je to přepínání na šlapání a na normální motor tak mito nejde přepnout na ten motor. Vůbec newím čím to je... Myslím si že to bude jen nějaká volovina. Myslíte že by to mohla být spojka? Dík za rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 9:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ten vypínací čep je na hřídeli převodovky. Jsou tam tři kuličky a pružina.Problém vidím tady.
Datum: 05. února 2009 9:38
mně nejde zase u 210 přepnou na šlapaní,ale spojkou to neni
Datum: 04. února 2009 20:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel5186
Cau draci mam problem:vecer jsem dojel dom vse v pohode a rano ze nastartuju fika a je zasekla nakopavacka + zasekla jednicka na dvojku a trojku jde proslapnout nevite cim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 19:36
mě se seklo jednou úplně všechno...a to jen proto že vyskočila nějaká ta vidlička (či co to je) u řadícího automatu.
Datum: 07. února 2009 19:36
Kamaradovi se to taky stalo a měl vysypanou celou převodovku a doku****ou spojku
Datum: 04. února 2009 20:00
Posl.aktualizace: 05. února 2009 18:53
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
ale nevim jak ti to bude troubyt
Datum: 05. února 2009 18:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:46
Jméno: bob
IP: uživatel1927
to je normální klakson ale na kývačku , panelku atd. ne na fichtla se mi zdá
Datum: 04. února 2009 20:58
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
tak to jo. ale z tou diodou je to na houby...je na ní ztráta půl voltu.
Datum: 04. února 2009 19:46
No napsaný to tam není máš pravdu, myslel jsem že ten rozměr bude stejný. A propo jak jistě víš tak před klaksonem je dioda že. A hlavně budu předělávat soustavu na stejnosměrný napětí...
Datum: 04. února 2009 19:22
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
asi sem slepý, ale tam se nikde nepíše že je to na pionýra . nějak si to blbě pobral. a jen pro info tento klakson je n astejnosměrné napětí a pionýr má střídavé napětí, takže ti fungovat nebude.
Datum: 04. února 2009 19:17
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Nevím kolik má originál,ale i kdyby to mělo v průměru 15 cm,tak u mustanga to nevadí,protože má to uchycené na rámu,ale já bych ho tam určitě dal,vypadá pěkně.
Datum: 04. února 2009 19:03
Datum: 04. února 2009 18:58
Čaute lidi potřeboval bych poradit, kamarád ma motorku. Na boku na nadrži ma napsaný JAWA TRANSISTOR 25. Potřeboval bych o teto motorce něco bližšího vědět. Máme v plánu to renovovat, ale nevim jak se jinač řekne te motorce, nevite kdo by mohl mít nahradní díly??
Poraďte, předem díky a čau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:36
Jméno: KAREL
IP: uživatel5076
jj to je babetta 228
Datum: 04. února 2009 20:36
Jméno: Domino83
IP: uživatel5185
To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
Datum: 04. února 2009 19:32
Jméno: Domino83
IP: uživatel5041
To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
Datum: 04. února 2009 19:01
nevim nevim vývozní typ to se mi nezdá myslim že sem jich u nás už pár viděl
Datum: 04. února 2009 18:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
to je asi nějaká vyvážecí podoba babetty ne? ten motor bych řekl, že je stejný
Datum: 04. února 2009 18:25
Jméno: johny
IP: uživatel4946
Datum: 04. února 2009 18:23
a seš si jistej jestli to tam nenapsal předcchozí majitel?? dyštak napiš obsah čislo motoru, ramu, a rok výroby a nejlepši by bylo kdybys někam dal fotku a sem napsal odkaz
Datum: 04. února 2009 18:20
Čaute mam dotaz chystam se renovovat motor na pařeza ale mam špatnej řadicí automat vyskakuje my 2 a 3 a ja sem se chtel zeptat jestli se to nák repasuje nebo kde to seženu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
nebo mas vyzvejkany kolecka
Datum: 04. února 2009 18:11
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
zdar jestli ti vyskakujou kvalty tak by to mohla bejt ohnutá vidlička.
Datum: 04. února 2009 18:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
cau stando tak to mozna foukalo kuli tomu ze valec mel venkovni stranu vysrcenou a vnitrni dovnitr mam namysli tu prisedaci plochu k hlave tak jsem to zabrousil a uvidim protoze je divny aby netesnila zadna hlava jen na tom jednom valci a tesneni hlnikovy nepomaha
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Normalne zarovnej ty kartery,jak sem psal....beztak ti to tam zacne foukat...
Datum: 05. února 2009 11:53
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
zdar,nevite jakou má asi cenu Jawa 250 typ 353 v plně pojizdnym stavu s papirama a se všim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:44
Hele a když už jste v dotazování na ceny. kolik by mohla stát Jawa/Čz 175 s papírama orientačně. Díky
Datum: 04. února 2009 20:44
Datum: 04. února 2009 15:08
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
To jsou virtuální dotazy nejde odpovedet zalezi na stavu ... tak odhadem muzes ji sehnat za litr a muzes za ni dat klidne i 15 tisic ... ale takova obycejna s papirama tak odhaduju 5 - 8 tisic
Datum: 04. února 2009 13:33
nazdar draci.. mám kolo na fíka.. a je něčím zvláštní.. a to tím.. že ne náboji nejsou takové ty vlnky.. zkrátka.. je ten buben po venku rovný.. žádné vlnky.. a na žádné fotce sem to neviděl.. takže nevím jakto že to ty vlnky nemá.. díky za odpovědi =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:57
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
05ku Sport sem kdysi kupoval od jednoho chlapka asi za 300. Bez plechu, karbec vzhledove jako napr. na mustangovi, ale s mensim difuzorem. Zapalko 20W, kulatej dekl u zapalovani a to nejzajimavejsi klika na velkych loziskach a 14 ojnicni cep. Kolecka na 2ce 19 a 19...
Datum: 05. února 2009 0:10
aha to sem nevěděl.. aspoň jsem moudřejší =) ale osobně je mi to celkem jedno ejstli je to nake vzácné.. neboť sem to obul kámošovi do drapáku... a pude to na tréninkový kus pionýra.. jehož rám měl už dávno namířeno do šrotu
Datum: 04. února 2009 16:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
nene to byly...prave ten dalsi typ kol mel to zebirko a dali ho tam proto aby chladilo brzdu...jinak 05 sport jsem live nevidel, jen z obrazku...prakticky to same jak 21 do roku 1975, vzhledove skoro stejne...
Datum: 04. února 2009 14:27
Taky je možnost, že je někdo zbrousil.
Datum: 04. února 2009 14:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
Je to kolo z posledni verze Jawa 05 a údajného typu kterej sem v zivote nevidel, a to jawa 05 sport ....kolo i brzdovej stit je funkcne a vzhledove stejnej jako u 21,ale je to hladký.....mam to kolo na 21,tak to vim
Datum: 04. února 2009 13:43
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
hosi nabidnu vam technicak z mustanga neni psanej na me, ale ten chlap jeste zije, za neco vymenime nabidnete
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 13:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
No,záleží za co.Kdyžtak písni na email.
Datum: 04. února 2009 13:02
Tady je email
Datum: 04. února 2009 13:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
No,záleží za co.Kdyžtak písni na email.
Datum: 04. února 2009 13:01
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Čus lidi.Poradte prosim. Dneska jsem jel na pařízkovi tak 20km a když jsem se vracel tak tak jsem najadnou nemoh do kopečka podřadit na jedničku a skocil tam neutrál a potom nešla dvojka a trojku tam dám ale steží.koukal jsem jestly není povolenej automat ale není a motor se mi půlit nechce protože je to ješte original a jezdí úplne suprově.Pěkně me to štve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
stavba prevodovky a princip razeni je stejny,ale prevodovky 555,05 a 20 jsou jine ....a konkretne 550,555 a 20,21,23 je neprohoditelný,ani automat...co je prehoditelne tak 550,555 a 05 akorat 05 ma jinou dvojku nez parez,ale pasuje tam ta prevodovka(je stejne dlouha )
Datum: 04. února 2009 13:47
převodovky jsou myslím u všech fíků stejné
Datum: 04. února 2009 13:20
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
je možny,na tym automatu je taková ta pul ozubená páka z plechu,do těch zoubku na ni skáče při řazeni takej zobáček a ten zobáček je zajištěnej perkem(aspoň je to tak na fikovi),mě se stalo,že se ten zobaček prohodil s tim perkem a taky to potom nešlo.Nevim,na fikovi to tak je,tak na pařezu si myslim,že to bude podobny.možny to je...až to rozpuliš tak uvidiš...
Datum: 04. února 2009 12:16
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
kazda motorka chce jednou udelat GO!jestli ti na paizkovi zalezi tak ji udelej!!a viel bych to na tu radici vydlicku!!
Datum: 04. února 2009 11:38
osobně bych řek že to asik budeš muset půlit.. smůla no.. stala se tam nějaká zrada.. možná něco s řadící vidličkou.. možná něco s kolečkama.. nebo se podívej jestli není ohlé to táhlo řazení.. jinak fakt nevím.. jedině půlit
Datum: 04. února 2009 11:26
Posl.aktualizace: 03. února 2009 23:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak cena sama o sobe spatna opravdu neni ale buhvi co za ni je...vytahne z kulny extra paskvil, nemastnej, neslanej a to pak sme na ty cene...
Datum: 03. února 2009 23:56
Tak je možné že je to jen ilustrační foto... a nebo pán nedával pozro když se ve škole probírala červená barva... ty jo, ale za 1700 je to dobrá ce navíc to mám blízko Na ND by byla dobrá.
Datum: 03. února 2009 23:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
krasna cervena...ve me to budi pocit ze tam dal nejakou fotku z webu (este k tomu v blbe velikosti, neni nad to mit hranaty kolecka ) pac ta jeho je v tak dezolatnim stavu ze to neni publikovatelne...ale treba se mylim
Datum: 03. února 2009 22:52
Zdar,nevíte někdo jekej difůzor by měl bejt na fíku upravenej na70ccm s klapkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 22:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
ale prevrtas...jen to chce jinou vlozku, zvrousit valec...ale to prece znate
Datum: 04. února 2009 22:59
tak ten programek sem kdysi mel ale uz ho bohužel nemam a fika na 70ccm nepřevrtáš
Datum: 04. února 2009 19:23
Jenže ten z jawa 50 je prej na velký h..no!
Datum: 04. února 2009 19:10
Datum: 04. února 2009 16:47
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Stando jak se menuje ten programek ?
Datum: 04. února 2009 16:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
To asi zalezi na tobe,zalezi jak si otevrel valec a jestli to chces na kross nebo na silnici....Ja ti akorat muzu rict,ze dle jednoho programku z netu bys mel mit 20 az 22mm pokud chces aby to slo 9000 otacek ....pokud je valec bez uprav,tak by mohl stacit 19mm karburator.......ale tohle sou jen moje spekulace
Datum: 04. února 2009 7:30
Jméno: gjgj
IP: uživatel4713
cus hodi nevite jaky je rozdil mezi 250kyvackou a 250 panelkou dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 16:37
Jméno: karlos
IP: uživatel942
na panelce je už sání na válci, kdežto kejvačka měla sání na karterech
Datum: 04. února 2009 16:37
jenom doplnim ABC: kejvacka se rika kvuli zadni kyvne vidlici ktera byla u jawy poprvé pouzita prave na kyvacce,jinak panelka mela jeste jine sedlo(tzv lavici misto kejvackovske kytary),novějčí mívaly hranatou nadrz,je tam vice rozdilu,ale ted si nevzpomenu
Datum: 04. února 2009 7:09
Především v motoru. Jawa 250 Panelka byla vyrobená později po kývačce a má o něco vyšš výkon motoru a teké jiní kroutící moment. Někteří tvrdí že na ježdění je rozhodně lepčí Panelka (lepší tak, výkon a celkové chování motoru), ale zase prý je Kývačka "nesmrtelný stroj". Prý motor vydrží hodně dlouho bez nutnosti větších zásahů. Jinak panelce se začalo říkat podle panelu, který kryje řídítka. u Kývačka přesně nevím proč ta přezdívka. Jinak pokud tě něco o Kývačkách a Panelkách zajímáná, tak tady máš hezký článek o Kývačce:http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=27 a zde o Panelce: http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=27
Datum: 03. února 2009 23:17
|
|