video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bob
IP: uživatel1927
čau , koupil sem pionýra udělal sem technickou vyměnil vojetý spojkový lamely a včera sem ho jel poprvé projet na silnici. Šel dobře jednička a dvojka krásne táhla i do otáček to šlo ale jak přišla na řadu trojka tak to nechtělo jet ani po rovině natož jen třeba do mirneho kopečka. Z vetšiho kopca se to rozjelo aj docela rychle ale stejně to nemělo vubec žádnu sílu. Zdálo se mi jak kdyby tam chyběla trojka a rovnou to skočilo na nejaku čtverku či co. Podle tesniciho tmelu ten motor byl puleny , tak se ptam zda by nemohly byt v prevodovce spatně poskladany kolečka ? Už sem jinak taky zkoušel snad všechno ale marně ... trojka nejede !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 21:25
no já sem si dal do mustoše motor z 05 a ty kolečka stejný 19/19 ale moc to znát neni, 2 vytočim do 40km/h silu to
trošku získalo a jezdimi dalchlik krásně
Datum: 04. února 2009 21:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
teda do kopce...
Datum: 03. února 2009 22:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
ta silna dvojka je v realu skoro nepouzitelna...mel sem to na kamosovym fichtlu a to byl des...jinak jak to vytocis, narves za tri tak pak to trojka sezere a je to uz jen na ni...ovsem co je pekne blby tak podrazovani z trojky na dvojku (treba z kopce)...to je rev a prd to jede...
Datum: 03. února 2009 22:17
Jméno: adas
IP: uživatel1069
jen se dívím, že si jste tak jistý tím prohozením koleček, píše že z většího kopce se mu to aj rozjede, ale stejně to nemá sílu, hledal bych chybu zatím jinde, přece jenom aby nepůlil zbytečně. S těma prohozenýma kolečkama se dá jezdit a po rovině by trojka měla jít odřadit i tak.
Datum: 03. února 2009 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel5172
jo....rozhodis motor a pak jen prehodis kolecka....aby se to nemotalo,tak plati takovy pravidlo pro ty dve posuvny kolecka....vetsi kolecko na vetsi hridel....neboli to 20z na hlavni hridel a to 18z na hridel predlohy......hlavne ten motor poradne utesni az ho budes skladat,at tu za par dni neresis ze ti to blbe jede a hrozne to toci na volnobeh.....a krouzky se zamykaj do zámků! ne abys byl jak muj kamarad,co to tam proste napral palici a pak se divil ze se mu netoci motor....... hodne stesti
Datum: 03. února 2009 15:44
Jméno: bob
IP: uživatel1927
takze bych nic kupovat nemusel ? stacily by prohodit jen ty kolesa ?
Datum: 03. února 2009 15:27
Řetězový kolečku má být 13 zub. Někdy se ještě dával 12 zub.
Datum: 03. února 2009 15:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
Datum: 03. února 2009 13:04
Jenže u 05 by to skoro mělo bejt jedno protože ta má údajně 19/19... Takže to si prohazuj jak chceš...
Datum: 03. února 2009 12:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
Ja mel presne tuhle konfiguraci na 05 a ono se to dá jezdit....musis tu dvojku roztocit nadoraz abys zaradil 3 .....jak kdyz u kozla radis z jednicky dvojku
Datum: 03. února 2009 12:23
Jméno: hh
IP: uživatel5169
co s tim? jedině rozpůlit motor a prohodit dvě kolečka...jiná cesta neni...
Datum: 03. února 2009 11:59
Jméno: bob
IP: uživatel1927
a ještě tam mám 13ti zubé retezove kolesko a original je tam myslim 11ti zub
Datum: 03. února 2009 11:15
Jméno: bob
IP: uživatel1927
... je pravda že z jedničky na tu dvojku to řadí jak détéčko skoro vubec to nestraci otáčky ale pak hroznej skok na tu trojku ..... a co se s tim dá teda dělat ?
Datum: 03. února 2009 11:13
Nejsou přehozený převody... Si to všichni pletete.... Jen je zkrácená dvojka....! A tim pádem má moc daleko k trojce...! Z převodovovýho poměru 20/18 * 14/23 se udělá 18/20 * 14/23 takže to klidně možný je....! Protože normálnímu pionýrovy dobře udělanýmu musí trojka po rovině jet....
Datum: 03. února 2009 10:44
Čau, a co třeba když už teda ten motor byl půlený, tak mě napadá, jestli někdo nepřehodil 2. a 3. rychlost..? Dělá to dost lidí do ´´crossu´´. Potom je vlastně trojka hned po jedničce a ten motor skoro neztratí ani otáčky. Ale zas když tam chceš dat potom jakože trojku, tak to musíš moc roztahat a nemá to vubec sílu. N2co jak ty popisuješ...ja bych řekl že sou přehozený převody.
Datum: 03. února 2009 10:41
EE to je urcite vse dobre ... me taky vubec netahne trojka holt treba vybehanej motor.... ikdyz rikas ze to nekdo pulil tak by to mohlo bejt v cajku
Datum: 03. února 2009 10:34
Čaute všichni mam prosbu mam čz 175/477 s malym relem na dynamu a to je jaksi v haji cele z oxidované atd..sice startuje ale mam v planu ho vymenit.Potřebuju poradit jak tady sesa prodává ty relátka uzemnění tak sou dva typy +,- prej se to liší nak kostrou a já nwm které bych mel koupit ??Dekuji moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 12:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
on to frikulin rek asi nejvystizneji,ale proste se zaprvy podivej do schematu,to ti rekne dost a pak se podivej jak mas ukostrenou baterku,ono kdyz to cely prepolujes tak to muzes ukostrit cim chces..... ja tohle rele na statoru mel v peraku a baterku sem mel ukostrenou - . tak si kup to krabicovy rele na ukostreni asi - ....
Datum: 03. února 2009 12:26
Asi se budeš muset podivat tam kde máš baterku a zjistit jestli je k rámu připojenej plusíníček nebo mínusíníček....! To by pochopila i moje 4 letá neteř....to sem si skoro jistej....
Datum: 03. února 2009 9:55
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 03. února 2009 13:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
nejlepsi je plastova rychlospojka na kabely........
Datum: 03. února 2009 13:05
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Krásným měkkým drátkem jsem to už výřešil,ale není to ono,nechci riskovat,že mi to někde upadně .
Datum: 03. února 2009 11:23
Speciálně tuhle záležitost bych řešil krásnym měkkym vázacím drátem....! Do dvou kleští stáhnout gumu přímo na karburátoru....nemá to chybu.... (ale neni to taky objev Ameriky....
Datum: 03. února 2009 11:12
Paneboze to vis ze ti tam bude sedet ja ji tam taky mam je to obyc stahovaci paska na sroubek normalne to stahni jak potrebujes a kdyz ti zbyde velkej kus toho plechu tak ho ustipnes jaky pak copak.....
Datum: 03. února 2009 10:37
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Jo,dík.A nemáš tady nějaké víčko nádrže,které by mi pasovalo na mustafa???
Datum: 03. února 2009 9:04
ta j moc velka,, mesi nemma,,
Datum: 03. února 2009 8:36
Jméno: George
IP: uživatel1093
Zdarec hoši,kdysi jsem slyšel neco i o čtvrtym kvalnu na fichtla....mate někdo stimto zkušenost?Popřipadě nějaky navod.\r\n Předem dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 17:17
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
tož kde si sem otom slysel ale ten motor byl překopanej a prevodovka ze simsona
Datum: 03. února 2009 17:17
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
Frikuline,v loni na podzim jsem byl v Jicinevsi u Jicina v brusirne valcu a pan Havelka mi ciste nahodou nabizel 7Q prevodovku na pionyra. Jestli bych nemel zajem?Jenze jeste nebyla dotahla do konce.Jestli se nepletu,tak by kostovala neco kolem 15 nebo 20 tisicovkama.
Datum: 03. února 2009 16:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
Frikuline 6Q asi ne.....nevim jestli se dela vubec 6Q kterej by mel jen hlavni a predlohovou hridel......
Datum: 03. února 2009 12:28
Dám ti kontakt na výrobce....rozbi prasáko a můžeš ho mít. Nakopávačku to nemá. A hlavně je to podle mě k ničemu se sériovou převodovkou z ČZ 175.... Je to jen takový: Dám si tam těžší hřídele velkou spojku a rozpůlim si jedničku.... Už někdo najděte 6 ti kvaltovou převodovku co se tam dá nacpat...! to by mělo smysl....tohle ne....!
Datum: 03. února 2009 9:36
Jméno: George
IP: uživatel1093
To by mi tolik nevadilo...
Datum: 03. února 2009 9:03
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Jde to,ale co jsem zase slyšel já,tak to,že to pak nejde nakopnout,jenom roztlačit.
Datum: 03. února 2009 8:59
Jméno: Garf
IP: uživatel659
Chápu dobře když si myslím že ten záchyt stojanu na kejwu co tu máš sesa funguje ktomu aby se stojan neopíral o výfuky a tím nám do nich dělal výtluky nýbž se zasekl o tento záchyt dříve??? dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:36
Jméno: Garf
IP: uživatel659
Tak to mě tahle varianta taky napadla no takže stoho vyplívá že ďůlky v doutníkách budu mít pořád
Datum: 05. února 2009 21:36
Jméno: maspe
IP: uživatel5167
nikoli, ten záchyt funguje tak, že drží stojan v "zavřené" poloze. Některé stroje neměly pružinu na stojanu, a stojan jim držel zavřený jen tento záchyt.
Datum: 03. února 2009 1:12
Jméno: Neználek
IP: uživatel5019
A ještě jeden dotázek když sem byl na závodech fichtlů tak sem tam viděl asi 3 fichtly z karburátorem z jawy 90...chtěl bych vědět jaký má tento karburátor na fichtlovy výhody a nevýhody a jestli je ubec tento karbec vhodný na fichtla..díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 10:23
Datum: 03. února 2009 10:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak karbec z jawy 90 je spadovy kdezto u fika je polospadovy, uz v technice je jiny...jinak ma vetsi difusor - to je dalsi plus pro vykon ovsem to cele za predpokladu ze minimalne upravis sani, prefuky by taky bodly a vejfuk, ladenej tomu vzdycky dost prida...na seriovym fiku to nema moc velky vliv, spis nema vubec, jak nezvetsis sani tak to bude cucat akorat stejne mnozstvi smesi ale o dost bohatsi pac trysky jsou tam vetsi...sladeni trysek je tez nutnost...navic na Jawe 90 je rotacni soupe a tak by nebylo od veci udelat fikovi klapku
Datum: 03. února 2009 0:30
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
tak to je dobrá rada nad zlato teda blázne ....já ti moc neporadím ale na závodech sem už to taky párkrát viděl a ty co to měli tak jim to nejelo nejhůř ale vono to asi nejni jen tak tam dat ten karbec na to musí být nejspíš ají upravené kanálky jinak to výkon spíše ubere ale newím je to jen moje dedukce kdyžtak mě vopravte
Datum: 02. února 2009 23:27
Jméno: blaazenn
IP: uživatel5158
jati poradim moje upravi na zavodi,treba vjedet dobre kosit zatacki nemozes sa bat,vipal vifuk orig.nedavaj tam zadne ladaky toje napic..,nerob zadne upravi daj si len vybrus a musis mjet moc viheglane loziska proste to mosi porad v motori klepat to cujes zeto klepoce a trasesa motorka vis a potom to ma velke otacky a daj doprdele aj filtr a jezdi bez filtra a privos paliva si nedavaj cez kohutek ale odspodu nadrze u mustanga su take 2 ticky na preplavovani benzinu tak dam daj hadicku a tecko a hrubu hadicu do karboratora taku jak je na zahradnickej hadici,ket pridas plyn tak benzin musi strikat na blatnik,potom zapalovani nasteluj podla oka a nemjeraj nic,mosi hadzat iskru co na najmensi paku,uplne v 0,01 otackach to mosi hadzat iskru,a tak je dobre nastelovani,coti este poradim,us sa mi nesce pisat
Datum: 02. února 2009 22:32
Jméno: Neználek
IP: uživatel5019
Zdar draci mam na fichtlovi přední tlumiče ze zundapa 50..nikdy s nima nebyl problém sem s nima maximálně spokojený ale ted jak mi stojí fichtl v garáži tak z nich začal týct olej nevíte jak to mám spravit?a kudy se ubec ten olej do tech tlumičů leje a kolik se ho tam má lejt?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 1:15
Jméno: maspe
IP: uživatel5167
Řekl bych že se tam bude lít zhora jako u většiny motorek. A nejspíš ti odešlo gufero...
Datum: 03. února 2009 1:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
Cau draci.. musim se vam sverit.. dva mesice mam doma CZ 250/455..s motorem po kompletni GO! Ale od zaactku co jsme prinesl motor ze servisu... tak jsem se potykal stim ze jela hrozne spatne a to jsem samozrejme bral v potaz ze je motor po GO... ale stejnak.. nejvic jsem s toho dostal 60km/h a nemelo to vubec zadnou sílu mozna na fichtlovi bych se dal!! tak jsem se tu ptal minimalne 10x.. a ani jedno mi nepomohlo.. ale rady to nebyli urcite marné rikam vyzkousel jsem vsechno.. snad milionkrat delanej predstih, svičky, cívky, vyčistenej vzduch. filtr, vypalenej vejfuk.. rikam vsechno mozny co vubec se da doma na motorce prekontrolovat, popripade sestelovat takze dva mesice jsme u toho travil den co den... a uz jsme ji chtel poslat z baraku.. az dnes se mi konečn postestilo zkusil jsme sundat vyfuk a bac ho.. najednou jsme ji nemohl poznat... pekne po rovince 80-90km/h na trojiku... a tahala vyborne... tak jsem usoudil ze to bude nejspis vyfukem.. a postupnym... skladaním a zkousenim jsme prisel na to ze ve vyfuku jsou takovi dve poklicky... a ta jedna mi pricpavala koncovku.... takova kravina a jak jsme se u toho navstekal.. nervy uz jsem nemel zadny ale tedka jsem nesmirne stastnej.. pisu to jsem proto aby.. draci.. co maji problemi se svima masinama.. aby to nevzdavali....!! jelikoz to muze byt takova kravina jako potkala me!!! Tenhle kramek je super.. uz kolikrat mi mooc pomohl...!! Cauvec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 12:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
Kamaráde to znam....je to k nasrani... to sem jednou serizoval fichtla kamaradovi a dokud sme nezahodili vejfuk tak to nejelo...
Datum: 03. února 2009 12:30
to mě se takym stalo,s partou jsme vždyckym jezdili,najednou jsem je furt nestíhal,tak jsem udělal výbrus,všechno možný,aby to jelo víc. A pak jsem zjistil,že mam zanesenej výfuk
Datum: 02. února 2009 21:25
tak to ti preju at ti to dlouho vydrzi a nesere se to,hlavne nezapomen ze to mas v zabehu aby si to z ty euforie nezadrel
Datum: 02. února 2009 21:02
Jméno: Freak
IP: uživatel2336
Cau, cistil sem trysky na babetě ocelovým kartáčem(i vnitřek). Může to způsobit špatné dávkování??? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 23:08
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
chlup z oceloveho kartace je moc tvrdy a nemely by se tim cistit trysky!!!! max chlup ze smetaku
Datum: 06. února 2009 23:08
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
Datum: 03. února 2009 12:31
Jméno: hh
IP: uživatel5169
je to možný..
Datum: 03. února 2009 12:10
Jestli si to tim,alespon minimálně obrousil ,tak možná jo
Datum: 02. února 2009 20:24
Jméno: Vitek
IP: uživatel1466
Ahoj, mel bych jeden dotaz. Mam cizu 175/477 na kterej mam segment s vylamanyma zubama. Koukal sem tu vsude a zrovna na tuto motorku sem ho nenasel, tak bych se chtel zeptat jestli se tam neda pouzit segment z nejaky panelky nebo 350...dik Vitek
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 13:08
Nevim jakej seg. Mas na mysli jesli pulměsíc nebo startovací hřídel ale jestli jsi blízko stříbra a nevadil by starší tak neco na tuhle motorku mam
Datum: 03. února 2009 13:08
Jméno: vitek
IP: uživatel1466
No mam na mysli segment startovani, je to na ose s radickou...
Datum: 02. února 2009 21:23
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
ty myslys radici segment
Datum: 02. února 2009 20:05
zdar poradte vyděl jsem na internetu opravené sání na pionýra že koupil nový filtr pak odstřihl dušu z kola pak nějakou hadici a upevnil to k sání jak to mám udělat napište mi to prosím podrobnějc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 19:44
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
cau, zrovna jsem vymenil lamely u 555 a kdyz nandam ten spojkovej kryt a zmacknu spojku, tak se vubec nevraci, jako kdyby ten spojkovej kryt byl sundanej...vubec nevim co s tim. vlastne ani poradne nevim jak ta spojka funguje, vim jak fungujou ty lamely, ale jak se ta sila od packy prenese az do lamely ? diky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 20:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5178
mas tam tycku,ta musi cumet asi 1 cm z motoru,v deklu kulicku.zavres to,utahnes ten sroubek v deklu a musi fungovat....nic slozityho....tohle je zaklad....to je sli nezmaknes,tak si skoncil brzo.....vic rad neexistuje...maximalne to este doladit na lanku...krok spojky se steluje lankem.....nemela by zabirat hned ale az tak pri napul zmackly páčce....naplno musi zabirat az kdyz ji domacknes uplne.....
Datum: 03. února 2009 20:17
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
no tak nikdo nevi ? cjeste mohu rict ze v motoru neni olej...
Datum: 03. února 2009 19:26
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
) Povoloval jsem ho i pritahoval ale nic. Tak nevim co s tim....
Datum: 02. února 2009 21:31
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
co myslis covece ja bych ho zkusil zavarit ne?
Datum: 02. února 2009 21:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
a mam ten sroubek pritahnout nebo povolit ? diky!!
Datum: 02. února 2009 21:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
jo presne ten. Do deklu patri jeste kulicka...bacha na to!!!
Datum: 02. února 2009 21:00
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 02. února 2009 20:50
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 02. února 2009 20:25
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 02. února 2009 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
vhodne dotahni ten kouzelnej sroubek v pravym deklu
Datum: 02. února 2009 20:12
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
http://www.youtube.com/watch?v=vlSNNa5_3Wg&feature=related kochejte se hoši a koukněte na další videa co jsou tam jawky renovovaný od toho pána !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 19:57
Joo zkouknul jsem už dřív všechny videa a musím říct že je to paráda, takových lidí by mělo být víc... Tenhle dělá vážně srdcem je to znát na mašinách
Datum: 02. února 2009 19:57
ahoj,neví někdo kde sehnat drátěnou pružinu která tlačí na aretační zobáček řazení u fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 23:52
ondro díky,našel jsem jí mršku tam jak jsi radil
Datum: 02. února 2009 23:52
Myslim ze sem ji videl na mopedy.com
Datum: 02. února 2009 20:08
nejjednoduší bude sehnat celej řadicí segment nebo celej motor
Datum: 02. února 2009 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel5161
ted si moc dobre nerozumime.....to myslis tu pritlacnou na konik nebu tu hubenou co tlaci na zobacky ktery zajizdej a vyjizdej.......tu pritlacnou na konik asi tezko...ta do zobacku jde z propisky....
Datum: 02. února 2009 19:22
Kamarádi, nevíte jak je možné u Pařezu 550 oddělit od rámu zadní kývnou vidlici šetrně a bez poškození. Zdravím Honza janevergreen@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:20
Ne ne ni na pozdějších je to jiný tam se to nemaže, neviděl jsem to rozebraný..už jsem se na to jednou ptal, bylo mi
řečeno že to jde ale je to zbytečný tam je nějaká guma tušim...
Datum: 04. února 2009 20:20
Taky by mě zajímalo,jestli je to stejný i u 20 a 21?
Datum: 03. února 2009 22:53
Zdarec! Nedávno jsem to řešil taky. V jedný knížce jsem četl, že se musí vylisovat. Já ho teda vyrazil kladivem a vhodnou
tyčkou, ale bacha jen čep jsou tam ještě také bronzové futra v kyvce. Ty se musí vylisovat.
Nejdřív si vyšroubuj maznici pak vezmi šroubek a zašroubuj ho místo maznice, pak vytáhni to víčko, tyčkou vyrazíš to proti
lehlý výčko. Bacha většinou je tam hodně vazelíny Pak najdi tyčku(použil jsem starou nakopávačku bez hřebenu a čepu)
a vyraž ale opatrně. mě to šlo celkem dobře. Jelikož jsem tam měl malou vůli, takže mi to nejvíc drželo jen v tom úchytu
v rámu. Pošlu ti zejtra průřez toho čepu abys věděl jak je to tam udělaný. Dyžtak se mi připomeň na e-mail.
Datum: 02. února 2009 22:52
na kolik mě vinde nová ojnice s tim jehličkovím ložiskem k pístnímu čepu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 20:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 02. února 2009 20:27
Jméno: Horst
IP: uživatel5166
Karle podle tvých otázek máš vůbec nějakého fíka ?
Datum: 02. února 2009 19:33
já jí měl za 550 kč, vřele doporučuju
Datum: 02. února 2009 18:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
500-600,- dle prodejce
Datum: 02. února 2009 18:46
Jméno: Konwi
IP: uživatel5163
zdravim, chystám renovaci své jawy 20 a potřeboval bych gumové podlážky do revmaplechu (na nohy), nevíte někdo o tom jestli se nekde prodávají ?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 20:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
Datum: 03. února 2009 20:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
jen malá nápověda: dej si do googlu mopedy e-shop, určitě ti to najde tu stránku kterou myslím
Datum: 03. února 2009 18:06
viděl jsem je na jednom e-shopu nevim jestli mužu napsat adresu...stal jeden asi 90 Sk
Datum: 02. února 2009 22:54
Ahoj taky renovuji jawu 2é a mám stejný problém ale chystám se na burzu do březolup a tam určitě budou.Pošli mi icq pokecali bychom.
Datum: 02. února 2009 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel5161
zmen burzu.... sou i jiny...
Datum: 02. února 2009 20:13
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
no s tou burzou to není tak jistý já je hledám marně už pátou burzu v chotusicích
Datum: 02. února 2009 19:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5161
mno....nekdo je dela....nekde sem je totiz videl,ale sesa je nema ani o nich nevi....musis hledat po ruznejch shopech a poradim ti jednu vec....zajed si na burzu az bude a tam je zarucene koupis...
Datum: 02. února 2009 18:48
čusing draci chci se zeptat existuje něaký film o fichtlech? díky za opovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 21:46
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Indiáni z větrova
Datum: 06. února 2009 21:46
Jméno: nigga
IP: uživatel5087
terminator!
Datum: 03. února 2009 12:57
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Jozo - byly to Slavnosti sněženek,to si musím pamatovat,když tam bylo tolik mustangů .A ještě kde byl pionýr a mustang tak to ve filmu Leto s kovbojem.
Datum: 03. února 2009 12:07
Datum: 03. února 2009 9:18
Datum: 02. února 2009 22:59
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
v Pelíškách taky
Datum: 02. února 2009 19:14
Jméno: johny
IP: uživatel4946
pak ve filmu Mistři
Datum: 02. února 2009 18:56
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
???? co to meleš??? co vim kde jeí na pionýrech je film rebelové.
Datum: 02. února 2009 18:40
Hoši,nevíte kde se dá sehnat spínací skřínka na Jawu Mosquito?Nejlépe nová.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 20:30
Datum: 30. března 2012 20:30
http://www.dum-motocyklu.cz/spinaci-skrinka-mosquito/p-6307/
Datum: 30. března 2012 20:01
Jméno: HUEBER
IP: uživatel4226
čau draci zajíždim novej píst jakej olej byste mi doporučili? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:08
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
Čau hele kup nějaký kvalitnější aby měl barvu do růžova nebo tmavě fialovou ale nééééé N2T to je olej na hov.... a taky ničí svíčky
Datum: 06. února 2009 22:08
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
Jaký máte zkušenosti se štiláckým olejem a kolik se dává .
Datum: 04. února 2009 15:19
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
nalej tam stilackej olej
Datum: 03. února 2009 10:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
ale jo na novej pis a krouzky jo...krouzky se zajizdej asi 50 km cili se ten motor musi setrit a pist z vlastni zkusenosti asi 200km (neco malo pod), plati to pokud si date o neco vetsi pist, jako gdysy byly A,B,C pisty tak do vylitaneho valce se davaly jako posledni zachrana pist typu C, dnes uz se to moc nedela ale stale se da narazit na odlisene pisty...
Datum: 02. února 2009 23:14
já tam leju olej do motorovky, jestli máš jen novej píst tak nemusíš nic zajíždět
Datum: 02. února 2009 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel5161
Datum: 02. února 2009 18:50
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
pokud jsi dal jen nový píst, neni třeba nic zajíždět.
Datum: 02. února 2009 18:09
Jméno: hh
IP: uživatel5157
pokud s tim nehodláš závodit, tak je to celkem jedno. Akorád zvětši poměr oleje, u M2T tak 1:20, u kvalitnějších 1:25 - 1:30
Datum: 02. února 2009 17:48
|
|