www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel16886    
Ahoj, zle použít start.páku ze simsona na MJ Dandy 50? popřípadě, nemáte někdo na toto moto nějaké díly na prodej? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel16886    
Pasovala dobre, jenom pri startovani musi bejt stojan dole jinak paka do nej narazi, origo paka je vyhla do boku
 
 
Datum: 02. listopadu 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak paka pasolva? mela by tyt uplne v poho
 
 
Datum: 31. října 2017 9:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA      IP: uživatel19260    
Zdravím chtěl bych se zeptat jestli jde nějak znovu přihlásit motocykl s TP který byl z důvodu polopřevodu zrušen. Předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2017 18:11
 
 
 
 
Jméno: HJ      IP: uživatel19265    
No myslim si že to byl taky důvod odstavit především starý škopky co neměly papíry v cajku protože potřebujou prodat nový šitky
 
 
Datum: 22. října 2017 18:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Na bílé značky nelze, pouze na zelené veteránské...
 
 
Datum: 16. října 2017 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel19259    
Zdar Draci mám velký problém jaký je průměr Brzdového Bubnu u Stadionu a vnitřní díra? kola sou 23x2,25 gugloval sem mělo by to být 100 ale nejsem si jist?a Bubínek brzdy má přesah nebo jde položit volně do bubnu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2017 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa 22      E-mail:      IP: uživatel18388    
Ahoj draci. Nevíte někdo, kde by se dal sehnat gumový lem v profilu U, 3 x 7 mm, je to na starou helmu? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2017 11:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar Draci. Tak jsem se jen tak koukal na bazoš a je tam jeden inzerát kterej zaručeně vyhrává první místo. Pionýr 21 bez papíru za 28000.kč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2017 2:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Inzerát už jsem na Bazoši nenašel... Rozhoduje stav. Pokud to byl málo jetý původní kus, pak je ta cena asi i v pořádku a jestli ne, pak je to ochranná cenovka:-) Pořádná renovace stojí peníze a čas. Renovovaný stroj se stejně časem přesune do škatulky nepůvodní lak nebo v horším případě napadeno kutilem, ale původní stav je původní stav - ať to znamená cokoliv:-) Léta měl (nejen) fichtl sotva cenu suroviny, válelo se to všude, lidi se s tím ani do Kovošrotu tahat nechtěli. Teď holt nastává opačný extrém a nemá cenu nad tím moc laborovat, prostě to tak je. Já za to ty peníze nedám a věřím, že časem bublina splaskne nebo se to přesune jinam...
 
 
Datum: 09. října 2017 2:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra stando, nafta o 100% by byla smrt, máslo at je klidně v hodnotě zlata, to mi je jedno... :-D nicméně k těm cenám motorek...naštěstí jak lezou nahoru, tak zároveň zabezpečovací systémy pozemků lezou cenově dolů :-) :-D možná jsem paranoidní pesimista, ale když vidím ty ceny, tak se o svoji garáž bojím... :-D
 
 
Datum: 08. října 2017 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19258    
Počkej až tam dam za 10 mýho rozpelešenýho pařeza :-D když vidim jaký stavy se prodávaj a za kolik :-D a lidi to kupujou ... jak jsem ti už dnes řikal,děláme si to sami ... jak s tim zkurvenym máslem ... ještě že máme zásobu,počkáme až to po vánocích spadne zas na dvě tři pětky a lidi pustí ta hysterie ... a zase si to děláme sami ... kdyby ze dne na den poskočila nafta o 100% tak se bude národ bouřit,protestovat a demonstrovat a hledat vinika...
 
 
Datum: 07. října 2017 20:44
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
draci da se pouzit tato sada vape na 350/638 motor ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vape_12v_150w_dvouvalec_gel2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. října 2017 21:49
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
prej vape sz17
 
 
Datum: 07. října 2017 14:22
 
 
 
 
Jméno: 638 jawa      IP: uživatel16049    
tak ktere tam patri ?
 
 
Datum: 07. října 2017 14:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neda pac klika na 638 ma jiny cep nez panelka,,,a hlavne 638 ma vetsi prostor na altik,tak vzdy vape na 638
 
 
Datum: 07. října 2017 2:05
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
zdarec,chci se zeptat jestli už jste někdo vyndaval emulzní trubici z karburátoru na simsona.potřeboval bych ho převrtat.má s tím někdo zkušenost.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2017 10:45
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19168    
no kdyby to bylo pro mě tak to asi neřešim.já ho zkusim jenom přetryskovat a uvidíme
 
 
Datum: 01. října 2017 10:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19256    
U simsona bohužel zkušenost nemám. U pio se karbec ohřeje a komínek se vyklepne či vyškubne háčkem. Vyplatí se u simsona upravovat karbec když je tolik jiných možností? Prodávaj se relativně levný 19mm karburátory i s přírubou,který se "jen" přišroubujou a natryskujou. A trysky jsou,jehly jsou,emulzní trubice,filtry tam pasujou ....
 
 
Datum: 30. září 2017 8:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel19173    
Zdar draci,chci se zeptat jak je to ted s řidičákem, mám A1 ,A2 a B a dělám si C,kdybych to auto neudělal na poprvé a byl vyhozen z jízdy,tak mi vezmou ty ostatní skupiny (A1,A2 a B) nebo jen půjdu na opravnou zkoušku skupiny C,předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za neudělaný jízdy ti řidičák neseberou, to že posereš kamion neznamená že neumíš jezdit na motorce a obráceně, takhle mi to bylo řečeno přímo komisařem, ale je to teda už nějakej rok, respektive 3 :-) nicméně taktéž mi bylo řečeno, že když člověk 3x nenapíše testy, tak ti mohou řidičák zabavit, neboť ty testy jsou z drtivé většiny stejné ve všech skupinách a to prostě když neumíš tak nemáš co dělat na silnici... nutno říct že to byla autoškola na střední škole, v zapadlém městečku, kde komisař zásadně nikdy nepustil všechny, aby šlo městu něco do pokladny...takže jestli jeho tvrzení bylo pravdivé...těžko říct
 
 
Datum: 03. října 2017 22:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
musel bys uplně vyhořet, aby ti nevrátili řidičák... když tě vyhodí za nějakou kravinu, nebo kvůli pár bodům při testu, tak je to bez problému... jinak jak píše standa, autoškola je dneska nastavená tak, že to prostě daj každýmu, i když třeba na víc pokusů u absolutních antitalentů... dělal jsem autoškolu všeho všudy 4x (A1, B+A2, C+T, CE) + zkoušky k profesáku, v podstatě bez větší přípravy a vždy uplně v klidu...
 
 
Datum: 01. října 2017 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19256    
Asi bych se toho úplně nebál. Když muj mladší brácha,kterej neumí ani trojčlenku a mimojiné měl veškeré učení vždy v prdeli udělal B,C,T naprosto bez problému a letos v létě A,C+E v podstatě bez učení s tim že na motorce jel v autoškole jednou a s vlekem čtyřikrát ... navíc jsou dnes ty testy tak jednoduchý... jízdy nikdy nebyly extrém... nebál bych se toho ... nemyslim si že by ti měli vzít všechny současný řidičáky když neuděláš napoprvý jízdy s kamionem...
 
 
Datum: 30. září 2017 8:40
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Otazka pro všechny draky vc Standy a Sesy, chci si koupit jawu 350/634- z motorem 638 , a tatik a strejda mi riakji ze se jeden pist hada, ja rikal ze to vape vyresi ,,,chci vedt vas nazor co si vo tom myslite odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2017 15:37
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
krejzekmilan (zavináč) seznam.cz
 
 
Datum: 04. října 2017 15:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Milan: Odkud jsi? Rámy doma nějaké mám, záleží, co bys za ten svůj chtěl. Ten držák bych bral, aspoň bych to nemusel bastlit. Jinak motorka pěkná. 472.6, hliníková kyvka, kotouč, gumy pravděpodobně ME22. Pěkné
 
 
Datum: 04. října 2017 8:18
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
bo mam strach protoze se mi podarily zadrit loziska cou jsou u prostred vtom hlinikovem kusu v klikovce
 
 
Datum: 03. října 2017 17:38
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
https://ulozto.cz/!UuAT5dhbjvAh/fotografie0305-jpg\r\n\r\n
 
 
Datum: 03. října 2017 15:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
https://ulozto.cz/!yn0N8OASfH7N/dscf3414-jpg
 
 
Datum: 03. října 2017 15:57
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
Jo, ale na papírech 640... byl to originální držák jen nadvařený - v hprní části rozšířený, je to tam s filtrboxem dost natěsno, musel se posouvat "náhubek filtrboxu..., ten rám mám pořád doma i s držáky motoru, kdybys chtěl ...
 
 
Datum: 03. října 2017 15:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Milan: ty jsi měl narvaný 638 motor v 472? To mě zajímá, máš víc fotek? Přemýšlím, že bych narval ten motor do 471, kterou mám navíc.
 
 
Datum: 03. října 2017 9:18
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel19248    
Do dnešního provozu jedině motor 638 - výkon ...... truchu práce s frézkou a pilníky a musí chodit, jak ďas. Na kochání 634/632 .. Měl jsem čz 472 (lehčí rám) pevmější kyvka, velkej kotouč alá 660 sport, s kitovaným motorem 638 - 27 hp (TK moto úprava) s rovnými výfuky, vyladěnou na téměř 40 NM okolo jelo to digitálních 142 po rovině, do kopce na dálnici nebyl problém udržet stálých 125 -130, no a pak jsem dostal rozum alá ženská a posun k rodině, tak jsem to opustil a vrátil jsem se k fechtlu :-D nicméně motorka rozprodaná na díly, ale ten motor mám furt na ponku :-)
 
 
Datum: 02. října 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19255    
Řikam že je to věcí vkusu. Na slícované 638 jsem boužel nejel. Známej dělá Scramblera 639 s pořádnejma karburátorama,slícovanej lehounce otevřenej válec (5K) ,klapky,výfuky,tak se třeba dočkám pořádného zážitku :-)
 
 
Datum: 29. září 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Nemůžu si pomoct, ale mě ani otevřená 634 (odstraněný labyrint ze sání, 115 tryska, "hlučné" výfuky. Původně pro SSSR) nijak zvlášť nenadchla. V ČeZetách ten motor díky ČZ výfukům jede ještě o chlup líp, ale stejně mi to moc nesedí. A že jsem jich už pár sedlal. Slícavaná 638+ mi sedí víc, ale do svojí ČZ ten motor legálně nenarvu, tak jezdím s čím jezdím. Největší kámen úrazu mi přijde ta 12z. předloh. hřídel. S 13z. je to o dost lepší.
 
 
Datum: 28. září 2017 22:37
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak us pozde dneska sem neodolal akoupil to , ale jede jak drak nedusi nic motor tedy 638 a zbytek 634 ,je tam vorigo zapal a karb ,jede jako strela ale vyfuky jsou zasrany asi to procistim udrzbu
 
 
Datum: 28. září 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19254    
Nedávno jsem u kámoše viděl válce z 639 a bylo to tragický. Projev 634/2 a 638/9/40 je asi věcí vkusu. Jel jsem na dvou 639,jedna v suprstavu,druhá šuplik. Jezdil jsem i na origo 634 a na policejní 632 se sánim bez restrikce. Ta 634 s restrikcí byla trochu traktoroidní jak klasická kejvačka či panelka,ale jela,měla spodek i průběh,měla tendenci se na první dva kvalty zvedat, ta otevřená (policejní) 632 jela jak debil,mělo to spodek,průběh i vršek,něco neskutečnýho. Jinak seriovka. Pak jsem osedlal dvě 639 a byl jsem trochu zklamanej. Spodek žádnej,průběh mizernej, zátah až v otáčkách a až vytočenej motor jel zajímavě. Proti tomu ty starý motory byly letadlo. Rozhodně jela líp na rovných výfukách než na dvoukomoráčích. Přikláním se k 632/4 kvůli síle a průběhu,pokud bych šel po rychlosti tak 639 s dvoukomoráčema. Všechny 350 co jsem si u kámoše osedlal fungovali dobře a nehádali se. Čtyřka měla dokonce ještě kladívka. Dvojka měla altik s vape. Devítky už byly obě bezkontakt (vape). Nejvíc jsme se hrabali v tý 632 protože se právě hádala,vape deska nic nevyřešila a až pak jsme zjistili,že je motor víceméně na GO. Motor po GO pak překvapoval víc a víc. Ta policejní 350/632 byla asi nejživější 350 na který jsem kdy jel. Kdyby to točilo tisíc víc tak by ujela i tý osmičce a devítce :-D
 
 
Datum: 28. září 2017 15:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Ono to hádaní je větší problém u 638+ motorů díky zpracování kanálů, dost často jsou pěkně odfláklé, hliník se nekryje s vložkou apod. 634/632 válce tím netrpí. Na to pomůže jen pořádné slícování. Taky bývá problém, když klika není slisovaná po přesně 180°, tam ti VAPE také nepomůže. 638 je živější motor a má líp odstupňovanou převodovku. Šel bych spíš do něj. Originál 632/634 má strašně traktorový projev a moc mi to nesedí. Osobně mám ČZ 350/472, kde je motor jako u 634, ale mám tam převodovku s 13z. předloh. hřídelí, takže odstupňování je stejné jako u 638, lehkou kliku a upravené válce s podobným časováním jako u 638+. Jenomže to vyšlo na spoustu peněz a času. Mít Jawu, tak tam narvu 638 motor a mám klid.
 
 
Datum: 28. září 2017 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19253    
Pokud na volnoběh jde spíš na jeden než na dva a v otáčkách se chytne a letí jak střela tak je buď jeden válec horší a nebo má jeden vejfuk víc zasranej... a když už je jeden víc zasranej tak to bejvá ten u spojky protože to trochu tahá převoďák (gufero)... teda za předpokladu že jsou kladiva a svíčky ok... je to široký téma ... kámoš měl jak 634 tak 638 a užili jsme si s nima dost. Šel bych spíš do čtyřky,ideálně do dvojky s altikem...
 
 
Datum: 26. září 2017 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19253    
Muj názor budeš očekávat. Zaprvé bych udělal předstih na obou válcích + kontrola svíčky,kabely,cívky atd... Jak se bude hádat pořád tak vape vyřeší prd. Třipade s kladivama se vždycky malinko hádá na volnoběh,to je pravda,ty kladívka nikdy nejsou na 100% identický,ale to je takový občasný zakopnutí jednoho válce,nesmí to úplně tupě kuckat. Vyčistit výfuky často velmi pomuže. Jedno gufero muže tahat luft či olej,jeden válec muže bejt horší ... je toho hafo ... určitě bych bezhlavě netvrdil,že to vape vyřeší... přikláněl bych se k opaku ...
 
 
Datum: 26. září 2017 21:13
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel19252    
Ahoj, nemohu sehnat "palec spojky" na S22. V katalogu je to položka č.18. nemáte někdo ponětí kde sehnat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2017 10:47
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
Zdar draci, jezdíte někdo na primáru 9 Z. ??? Jaké to nese s sebou problémy - neklouže např. spojka atd. ???? Stavím si odreagovací 21 na drapákách na zimu, tak o tom kolečku přemýšlím, válec mám upravený, chodí po rovině se zátěží 105 kg 7800 po rovině na 12/55, takže by to snad okolo 50 fičet mělo :-) Ještě mě láká k tomu doplnit převodovku 17/21 .... kvuli jedničce a odstupňování. Díky za příspěvky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2017 15:05
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
To Standa, přesně tohle chci, stroj s papíry ke kterému se budu chovat v rozumných mezích :-D, tak aby se na tom dalo přejet po silnici 2 km do obchodu s V max okolo 50 ti ... 40 jet klídek stačí. Díky, nějak to vykoumám.
 
 
Datum: 21. září 2017 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Hele před lety přišel kámoš ať mu poladim fíka,ať mu tam dam nějaký menší drapáky a trochu to zpřevoduju do terénu,že když se zkouří takže pak lítá po lese a origo převod a gumy nebyly moc ok. Že už několkikrát si nabil hubu. Válec jsem minimálně popiloval,spíš opravil,dali jsme na to drapáky převod 11/55 a následně 10/55 a myslim že to naprosto vyhovovalo... a dalo se s tim i normálně 50-55 jet na středně vytočenou trojku ze vsi do vsi ... levný a nenáročný ....
 
 
Datum: 21. září 2017 14:10
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu mi tu asi unikají souvislosti, nejdřív to má být na blbnutí na drapákach a pak se řeší origo vzhled kvůli rozetě? Oni tvrdé pružiny na spojce jsou i o následném ovládání spojky a upřímně tu posilovnu už zažít nechci. Prostě buď chci něco v origo vzhledu na papírech a nebo něco na drapákách do terénu. Kočkopes pak bude pro oboje na ho...
 
 
Datum: 21. září 2017 11:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Sekundár 10z s kombinací 60z rozety mi nepřijde špatný. Na druhou stranu ten 9z primár nebude tak problematickej,jen to bude asi chtít pořádně provařit kolíky ke koši,když na "seriovce" přitvrdim pružiny tak mi to vytahuje kolíky z koše ven.
 
 
Datum: 21. září 2017 6:43
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel19248    
Spodek to má horší, v tom máš pravdu. Takže k řešení spojka, zvýšení přítlaku na origo ferodech co má zde sesa vedené jako specilalní matroš... a lepší olej. Kudla, nechce se mi jít do velké rozety místo primáru, má ten stroj na papírech a pokud vím, dostanu tam s krytem řetězu max. 60z rozetu. Díky za info.
 
 
Datum: 20. září 2017 20:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
17/21 mám i v sériáku. S tou originální se skoro nedá jezdit. A když ti to točí tyhle otáčky, tak budeš mít s dost velkou pravděpodobností válec, co nebude mít moc silný spodek, takže by ta rychlá převodovka určitě pomohla. A nebudeš mít rychlejší jenom jedničku, ale i dvojku. Jukni: http://www.fichtl-enduro.cz/Prevodovka.html Já lehčí převod řešil 11z. primárem a 36z. gumokorkovými lamelami. Origo lamely mi s tímhle převodem klouzaly. O 9z. ani nemluvě.
 
 
Datum: 20. září 2017 15:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tou převodovkou bych začal. Jinak ano 9z primár zatěžuje více spojku a převodovku, tak že pokud máš nějakej výkon tak ta spojka asi klouzat bude.
 
 
Datum: 20. září 2017 11:05
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPE!! Mam dotaz ohledne Vape na Fichtlovi. Po dlouhem premysleni a neschopnosti sprovozdnit meho fika jsem si poridil zapalovani Vape. Po zapojeny vseho a nastaveni predstihu Fik stale nejede. OTAZKA -> Na statoru od Vape jsou ctyri podlouhle diry. Dve jsou na uchyceni statoru a zaroven nastaveny predstihu a dve kde jsou ty dva imbusy -> k cemu je toto? Pac na vsech fotkach nebo videjich jsou ty srouby zhruba vycentrovany uprostred te podlouhle diry -> u me to tak neni! U me je to potocene. Je tohle Problem??????????????? Uz to tak bylo jak to pryslo! Predem diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19247    
Ano
 
 
Datum: 19. září 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky Stando za podporu. Vcera vecer jsem to zkusil se startovacim sprejem a hele fík se ozval, kratce ale ozval. Tak nevim. porad myslis ze to muze byt tim falesnym vzduchem????
 
 
Datum: 19. září 2017 8:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19246    
Gufero neboli hřídelový těsnící kroužek není díl na jawu ale obecný typ gumového těsnění,podle rozměru to koupíš v zemích východního bloku,západního bloku, v asii i v americe. Rozměr pro j20,21,23 je 17-30-7 stačí jednobřité černé obyčejné.
 
 
Datum: 18. září 2017 17:45
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo pokusim se. Ten Problem je ze v nebydlim v cz a na Jawu sezenu jenom v cz neco. Nejak to vymyslim. Popripadne Gufero je asi jedno jako..hlavne aby ty miry pasovali. Jo ten Motor se mi nechce opravdu pulit ale jestli to nespravi to gufero tak mi asi nic jineho nezbyde. Diky moc ozvu se jak to dopadlo
 
 
Datum: 18. září 2017 16:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19246    
A pr zase. To si snad dokážeš zjistit sám,jaký gufero tam patří ;-) to gufero stojí dvacet korun a koupíš ho v každý mototechně,výměna je na 20 minut,moc bych se tim nezabejval. Osobně bych to teda pro sichr rozhodil celý a vše zkontroloval a přetěsnil,je to otázka pár korun ... a aspoň bych věděl jak na tom ten motor doopravdy je ... ale to se ti asi moc nechce ... což chápu ... tak aspoň to gufero
 
 
Datum: 18. září 2017 16:21
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasnacka. Diky moc. Jeste mi prosim napis jaky ty gufera bych potreboval? Abych to mohl objednat. Da se to nejak predem vizualne vyzkouset kde to netesni? neco na to nastrikat a cumet jak se to zachova kdyz clovek na to slape?
 
 
Datum: 18. září 2017 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19246    
Jo v pohodě,schodíš zapalování i s rotorem,starý gufero opatrně vytrhni třeba nějakym háčkem ,nepoškoď kužel kliky. Já do kroužku gufera zavrtávam samořeznej šroub a prostě ho vyškubnu. Otvor pro gufero očisti,namaž otvor i nový gufero olejem a zatlač ho tam aby lícovala hrana s hranou,ne až úplně dovnitř ! Na druhý straně taktéž vše shodit. Vyndat,zatlačit. Udělej napřed to pod zapalovánim. To odchází. Realita je ale taková,že pokud už jsou tam špatný gufera tak už to bejvá na rozhození celýho motoru a částečnou GO. Ovšem mohl to gufero někdo jen poškodit při montáži a nebo ho tam narval nadoraz,či křivě a tak :-D ... to uvidíš... ovšem nelze vyloučit,že ten motor dělal nějakej patlal a třeba to tahne mezi blokama :-D takle přes displej mobilu těžko radit ...
 
 
Datum: 18. září 2017 15:12
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se vymenuji? Jde to bez puleni motoru?
 
 
Datum: 18. září 2017 14:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19246    
Pokud je špatný gufero pod zapalovánim tak nechytí a nebo když ho hodně uleješ tak třeba chytne na chvilku,vylítne do vysokejch otáček a po chvíli zdechne. Šel bych po guferech.
 
 
Datum: 18. září 2017 14:50
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando a je mozne ze kvuli tomu vubec ani nechytne? KArbos az k valci jsem pretesnil. Prece by mel aspon nejak chytnout ne? Co jsem toho fika kupoval tak borec rikal ze mu ten Motor pretesnoval nejaky znamy ale nikdy mi poradne nebezel. Zu se stim seru pres jeden rok. Sranda je ta ze chytl a ted zas vubec. Jsem ztoho zu magor.
 
 
Datum: 18. září 2017 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19246    
Vape mam. Chytne i totálně rozhašený. Ale to kladívka taky,pokud neni milimetr odtrh na kladívku. Ty dva šrouby myslim držej stator na duralovym mezikusu,s tim mužeš točit jak chceš,to z logiky věci nemá vliv na NIC,úpony jsou na statoru.
 
 
Datum: 18. září 2017 14:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19246    
Vysoký otáčky = falešnej vzduch. Asi projetý gufero/gufera na klice či nějaké těsnění.
 
 
Datum: 18. září 2017 14:19
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze je muzu normalne povolit a pootocit to na prostredek tak jak by to melo byt? Ne je to srandovni. Ten fichtl si dela co chce. Kdyz jsem to Vape zapojil tak jsem na to skocil a na podruhe hned naskocil a zacal nesmyslne tocit vysoky otacky. Tak to udelal asi trikrat. Jelikoz zu byl vecer a nechtel jsem strasit sousedy tak jsem to nechal na dalsi den. Skusim to znova.... a hele klasika fichtl si ani neskrt. A u toho to zustalo. Jiskru hazi krasnou ale fakt nevim proc nechce naskocit. Zkousel jsem karburator jinak tryskovat. Cely vnitrek jsem zu taky menil. Dnes to zkusim se startovacim sprejem jestli neco bude.
 
 
Datum: 18. září 2017 14:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel16313    
Podle mě to problém není, hrál jsem si s tím a na nic to nemělo vliv. Pokud ano, tak neznatelný. Nejede = nejde nastartovat? S VAPE to startuje snad na všechny možný otočení statoru. Vzhledem k tomu, že píšeš, že ti to nefungovalo ani s kladívkem, bude problém asi někde jinde ... Předpokládám, že jiskra funguje - je svíčka aspoň mokrá když to zkoušíš startovat?
 
 
Datum: 18. září 2017 13:59
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdar lidi potřeboval bych pomoct.. už si vážně nevím rady mám čz 175/450 a nechce za tepla startovat.. studenej motor chytne max na 3 jak to chytne tak to jede nádherně ale chcípnu to a cca za 3-4minuty chci nastartovat a nemám šanci..zapalování jsem šteloval tak jak to má být 3,8 před HÚ a odtrh 0,40mm.. a za tepla pořád nic karburátor taky seštelovaný a porfoukaný, jehla 2 od shora vzduch 3/4 origo natryskovaný všechno jak má být. když to teda nechytá za tepla a vytáhnu svíčku je suchá a to můžu přeplavovat karbec jak chci nebo zacpat sání aby si to nasálo a svíčka stejně suchá..motor má ale horší kompresi nemůže to třeba být tím že to hůř za tepla saje benzín když to je všechno uvnitř roztáhlý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
karbec sem už měl rozdělanej xkrát kontrolovanej čistěnej. jediný co tak jak je tryska hlavní m6 ja se šoubuje do takovýho šroubu a pak do karbecu tak tam nemám fíbr jestli to třeba nebude tím jinak když se při teplým motoru a startování dívám do karbecu tak ta smě spíš lítá všechna ven jak dovnitř.. napadlo mě ještě možná jehnu na 3zářez ale asi mžná zbytečný.. poslední možnost snad ta těsnost válce za studena to je celem slušná komprese ale jak je to ohřátý a roztáhlý tak jako kdyby to prostě nemělo ten podtlak a nechtělo to sát směs z karbecu místo toho aby to sálo tak to všechno lítá ven.. jak píšeš ty jak nechytne na první.. občas lapne jen na 3 otáčky kliky a pak konečná a už nic a svíčku vyndám suchou karbec přeplavuju škrtim sání a nic.. ještě bych dodal karburátory jsem zkoušel celkem 3 s různými tryskami i svíčky různé ale bylo to pořád stejný
 
 
Datum: 14. září 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19242    
Z nepochopitelnýho důvodu mi tohle dělal pérák při ulitym karbecu a slabý baterce a následně zblázněnym regu. Jak nechyt na první tak na druhý střelil. Jak střelil muselo se to roztlačit,neblaflo to,svíčka se ulila,nedala. Prostě tam nešel proud. Stačilo aby se motor dvakrát otočil na dvojku a jel. S nabitou baterkou to neudělá. Studenej zpravidla chytá na první. Po roce většinou až na druhý. U tebe fakt nevim. Pokud je svíčka suchá šel bych po karbecu. Nepřidává si to teplý samovolně otáčky na volnoběh? Že by to sálo faleš?
 
 
Datum: 14. září 2017 21:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19084    
Zdravím, mam babetu 210 (dvourychlostní) a blbě tam jde jednička (špatná volnobezka) mate někdo zkušenost s tou opravenou sadou jenom téma valeckama? Je to kvalitní nebo blato? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2017 20:28
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hooj draci mam problém, fichtl 21 mi stál 3 roky (v průběhu renovace) teď ho skládam a neházi mi jiskru. Zkoušel jsem vyměnit kladivko kondik i cívku ale pořád nic :/ nevíte co stím? Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2017 19:38
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zdar mam otazku na pioniery 50/21 je kostra plus ci minus kvoli ziarovke??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2017 21:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Oskar 2: Ozývám se!:-) Někde jsem se seknul?
 
 
Datum: 24. září 2017 21:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
dakujem vsetkym za cas a ochotu vyriesil som to kupou led 6-80v ba20d 800lm na aliexpress svieti neodpalilo ju a nemusel som nic riesit len som ju tam prcol uvidim kolko vydrzi a ak nie budem to muset urobit dik moc
 
 
Datum: 24. září 2017 19:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Ahoj Michale! Esli nesceš poslechnút Standu, tak se k ničemu rozumnýmu nedopracuješ!!! Nebo enom čirú náhodú a potom budeš zasej šířit dál rúzný a jiný informace!!! Eletrika pozná blbca!!! Temu věř a né enom Ty, ale aj fšecí ostatní, keří si myslijú, že Oskar 2. zasej rozumuje! Eletrika se nedá oblbnút aj gdyby ses po....! Gdyš dáš na plast, záleží jak je silnej a jakú má izolační pevnost. Třeba aj 22000 Voltú, to sú ty dráty kerý vysijú na stožátech, kerý vedú eletriku do dědiny nebo aj do města tak se nic nestane, natoš aby Ti svítila Ledka napájená z generátoru keří temu říkajú dynamo, bár aj tam dáš diody nebo neco inýho!!!! Rači si najdi aj nejakýho malýho kluka kerej se hraje s eletrikú, ten Ti asik víc poradí než si sám schopej dat dohromady. A věř mě, že to s Tebú myslím moc dobře!!!!! Esli né, toš tadyk řekni, buď to dáme dohomady přes meil nedo máš smolu!!!!! Toš tak. Oskar 2.! Ahoj. P.S. Ani s nekerýma Jirkovýma informacema nesúhlasím! Ale má tam dost holejch skutečností. Esli sce, nech se tu ozve. Možem to probrat a aj asik vyřešit k úplnej spokojenost fšeckých a aj Chonga! Ešče jednú ahoj Oskar 2.!
 
 
Datum: 23. září 2017 23:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19251    
To netuším, mělo by to být někde označené. Ale spíš bych dal mínus na plast a plus na vývody.
 
 
Datum: 23. září 2017 17:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
jirka-- co ten obmedzovac?pouzijem led takze +je plast ledky a dva vyvody zospodu su - ????
 
 
Datum: 23. září 2017 17:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Z cívky připojíš oba vývody na svorky ~ usm. můstku, mezi +- připojíš kondenzátor. U žárovky jsou všechny vývody připojené na vlákno. Svorku - připoj na plášť žárovky, resp. u dvouvláknové žárovky na svorku společnou pro obě vlákna.
 
 
Datum: 23. září 2017 0:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
ok takze na jednu sv cievku napojim oba vyvody z cievky kostra +vyvod na usmernovaci mostik /mam 25A/na striedave jedno ako zato na + a - elektroliticky kond.mam2200uf 25v zato na - obmedzovac /na 6v led/ 6 voltovy ,+ je kostra ziarovky a - je vlakno ziarovky,,, moze to tak byt chapem to spravne dakujem vam za vsetky rady
 
 
Datum: 22. září 2017 17:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Praktických zkušeností nemám, takže rady bez záruky a na vlastní nebezpečí. Schéma nemám, u Pajky a nejen tam je inspirace dost... Kondenzátor co největší, obecně se doporučují desítky mF/35V. Sesa tu má třebas tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kondenzator_aev_0403.html . Pro 12V LEDku jedině 12V "ořezávač" z Babetty. Jinak pozor na elektrolytický kondík - přepětí a hlavně přepólování ponese dosti nelibě, umí i bouchnout, tak bacha na oči. Ještě je varianta použít malou baterku gelovku a řešit to nezávisle na palubním napětí. Na pole to bude stačit, jen se nesmí zapomenout na nabíjení...
 
 
Datum: 19. září 2017 12:04
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
takze usmernovaci mostik zato na +,- napojit kondenzator elektroliticky /asi aky???a nato by mohol ist babetacky 6v regulator?nemate nejaku schemu
 
 
Datum: 18. září 2017 20:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
oprava: Graetzův můstek...
 
 
Datum: 15. září 2017 0:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Najdi si na netu, jak vypadá tzv. Greatzův můstek. Je to zapojení 4 diod jako dvoucestný usměrňovač. Má celkem 4 svorky - dvě střídavé, jednu + a jednu -. Na střídavé svorky připojíš vývody ze světelné cívky, jedno který vývod kam, jen nikde to nesmíš mít nikde spojené na kostru! V tomto případě kostra není mínus! A pak máš usměrněné napájení na svorkách + a -. Jenže prakticky průběh vypadá jako funkce sinus, akorát část pod X-osou je otočena nahoru. Takže napětí je stejnosměrné, ale rozhodně ne stabilizované. Hodnota napětí skáče od 0V do xxV a je závislá na tom, kolik aktuálně cívka dává - tj. podle otáček a podle aktuálního odběru, viz odkaz dole. Ideálně potřebuješ, aby napětí bylo konstantní. Toho lze dosáhnout připojením baterie nebo elektrolytického kondenzátoru s obrovskou kapacitou. Ale ať máš baterii nebo kondík, potřebuješ "regulátor", který nepustí napětí nad určitou úroveň, abys nepoškodil baterii nebo připojené zařízení - v tvém případě LEDku. Zároveň musíš umět odpojovat baterii v okamžiku, kdy zapalování nejede, abys ji nevybíjel do cívky. Spousta zapojení je např. na http://www.jawa-50.cz, jak dole zmiňoval Standa. Buď si postav něco podle zmiňovanách schémat nebo tam nech klasickou žárovku. Tuším, že čekáš radu ve smyslu připoj tuhle černou krabičku za dvě kila tuhle a hotovo, ale tak jednoduše to prostě nepůjde...
 
 
Datum: 14. září 2017 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19242    
Doporučuji prostudovat Chongovy návody na webu jawa-50.cz je to tam fakt podrobně popsáno. Co jsem postřehl,tak jako mínus se bere odletovanej spodní drát z vinutí cívky a jako plus ten na vývodu,to se obojí prožene usměrňovačem a minus se ukostří až za nim. Plus je jasnej. U tebe by stačilo usměrnit jednu malou světelnou cívku pro zadní světlo (asi 5W) ačkoliv je to v globálu kravina zabejvat se jednou cívkou. Furt nevim jak to zregulovat a nebo "zatratit" ty přebytečný watty. Stabík z báby je na střídavej. Sežeň i rego. Pak by ti to konečně třeba přestalo pálit tu vysněnou LED žárovku. Od začátku je to stejně absurdní story jak před lety chtěl borec upravovat válec podle trysky...
 
 
Datum: 14. září 2017 21:24
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19241    
no ok ale ako napojit usmernovaci mostik hm kedze je tam plus minus???
 
 
Datum: 14. září 2017 19:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Pionýr nemá stejnosměrnou napájecí síť, ale střídavou. Takže plus ani mínus se nekoná, obdobně jako v zásuvce 230V. http://www.jawamania.info/poradna/detail.cz.aspx?questionid=60614
 
 
Datum: 13. září 2017 21:57
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19240    
led
 
 
Datum: 13. září 2017 18:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A jedná se o obyčejnou žárovku nebo LED žárovku?:-D
 
 
Datum: 13. září 2017 8:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel14508    
Ahoj, mám dotaz. Mám doma navíc kompletní motor na Jawa 20,21 a chci ho nabídnout na prodej někomu, kdo ho využije. Doporučte mi web kde ho nabídnout nebo inzerovat (tel.607550420). Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2017 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel13343    
Bazos, Aukro...
 
 
Datum: 11. září 2017 11:54
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel13743    
zdár chlapi řeším ted takový problém potřebuju nastryskovat karbec na čz 175/450 mám doma asi 3 ruzne ale když jsem hledal na jawarmaniak v sekci karburátory tak jsem tam nemohl ani najít takový označení co mám já.. jaká se tam dává hlavní tryska? ted tam mám 110 a hrozně se to při studených startech uchlastává a při teplých tam zase nejde benzín to můžu šlapat a čepovat jak chci ale svíčku stejně vytáhnu pokaždý suchou ale jakmile chytne tak to jede bez problému.. sání mám otevřrné odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel19243    
mam dojem ze problem bude s tim otevrenym sáním bo dvojtakty musej sát v rezonanci chapešš to !?
 
 
Datum: 15. září 2017 16:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nehledej přesný označení tvojeho karburátoru, ale najdi si prostě monoblok (tj. monoblok 2924 SBD) se specifikací pro tu kejchačku... mam za to, že by tam měla byt 95, ale to jen střílím...
 
 
Datum: 10. září 2017 21:54
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
zmena 6v ac na 6v dc ako nato????poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19237    
Máš XXX návodů na webu : jawa-50.cz koukni tam. Základem je usměrnit,regulovat,dobíjet. Pro kostitřas na pole bych se do takový akce nepouštěl...
 
 
Datum: 08. září 2017 6:32
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
poloha statora-zdar mam rotor 05 stator k tomu osadeny cievkami teda na 20w zapalovanie ako ma byt vsetko ok,no mam aj rotor 20 cize na 30w zapalovanie aj cievky ,chcel som ho tam dat kvoli lepsiemu svieteniu no ak ho ulozim tak isto ako 20w tak sa mi ramienko otvara aj pol centimetra po pretoceni a nejde nastavit odtrh predstih -ako ma byt otoceny stator na 30w???tak ako na 20w???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2017 8:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19250    
Já to tam dostal. Musel jsem opatrně upravit jednu pertinaxovou podložku na vinutí cívky. Někdo podbrušuje karter. Problematický to je,s tim souhlasim.
 
 
Datum: 21. září 2017 8:19
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19249    
Ono to tam ani 30w nepude protože se tam nevejdou cívky měl jsem s tím problém i 20ky co nemá výlisek na cívku nahoře na karteru
 
 
Datum: 20. září 2017 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19238    
Tak buď máš všechno na stejnym místě a všechno ti sedí a nebo máš něco jinak. Víc variant neni. Hledej kam se vloudila chybka... statory jsou stejný,vačky jsou stejný,magneto je stejný jak pro 20W tak pro 30 W.
 
 
Datum: 08. září 2017 21:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
ale ja som myslel rotor 05 cize na 20w-ten tam mam teraz no dam rotor 20 na 30w stator ten isty z 20w samozrejme zap cievku vlavo hore a vacku tu istu z 20w zapalovania ,jedine zeby ta vacka bola nejaka ina.alebo otazka je aky typ motora mam to neviem bo to mam ako pises kolicek na kluke ktory sa tam nasadza potom rotor a na rotore je vycnelok na aretaciu vacky......
 
 
Datum: 08. září 2017 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19236    
Aha,tak tady bude ten problém.... Mezi vačkou ze staré j05 a j21 je podstatný rozdíl. Klika má kolíček na aretaci polohy magneta na klice a rotor má zub pro aretaci vačky.
 
 
Datum: 07. září 2017 19:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19219    
davam ho tak isto ako ten 05 na 20w a tam mi vsetko funguje vacku som kupoval original na jawa 50 no je medzi tymi vackami nejaky rozdiel na 05/20/21???a presazeny ako myslis???
 
 
Datum: 07. září 2017 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18754    
Tak ho asi dáváš jinak. Je to tvarově stejnej rotor a odlitek statoru je totožný. Vačka je totožná. Magneto máš na kolíčku? Vačku v zářezu? Vše musí být stejné. Pokud ne,máš to přesazený a nebo tam máš jinou vačku.
 
 
Datum: 07. září 2017 14:43
 
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.04.2024 22:11:03 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu