video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: robertn
IP: uživatel4939
Jawettka dotaz pro znalce. Ahoj, draci, nevíte, co má Jawetta sport v prostoru, kde má "normální" jawetta nádrž? Prázdno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:24
Jméno: robertn
IP: uživatel4939
děkuji
Datum: 01. února 2009 17:24
ano ma prazdej prostor,,, a horni dira je zaslepena,,gumou
Datum: 01. února 2009 17:18
Jméno: jcs
IP: uživatel672
Zdravim pujde mi dat na s11 predni vydlice z pionyra 05 nebo z babetty dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:41
Jméno: Skepman
IP: uživatel670
Tkhle bych to nikdy nemrvil.
Datum: 14. února 2009 15:41
Jméno: Skepman
IP: uživatel670
Tkhle bych to nikdy nemrvil.
Datum: 14. února 2009 15:40
Vyzkůšaj a uvidíš hybrida.
Datum: 03. února 2009 15:11
Jméno: Jcs
IP: uživatel484
Presne na s11 z 05 nebo babetty
Datum: 01. února 2009 18:50
pro Monty812:spíš myslel na Stadiona S11
Datum: 01. února 2009 18:30
proc? dyt sifońácká vidlice je lepší
Datum: 01. února 2009 17:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
pro káju: priste si odpust ty nekonecny vykricniky,muselo se to smazat protoze to rozhodilo celej prvni list. Lozisko vyndas z deklu tak,ze dekl nahrejes a prastis s nim o zem a lozisko vyskoci....je tam nekde nejaka segrovka,tak tu nezapomen vyndat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 15:15
Jméno: Adam
IP: uživatel1337
Zdar,je lepší když oddělim převodovou skřín od spojky u fichtla??Jako myslim to kvůli oleji!!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
byls rychejsi
Datum: 01. února 2009 17:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak je to an kazdym blogu jako zavodni uprava ze se zacpe dole ta dirka mezi prevodovkou a spojkovym vikem, utesni se a do spojkove casti se pak naleje vic oleje, k prevodum pak mene (pry to bude stacit)...z toho plyne udelat u spojkovyho vika dalsi vypousteci sroub (nebo se bude vylivat odsroubovanim celeho deklu ) a u prevodovky se udela novej nalevaci spoj...je to opravdu kravina, smysl ma jen tehdy pokud chces ke spojce hustsi olej aby neprokluzovala a k prevodum ridsi, ono se to po case stejne smicha nejak dohromady a znehodnoti tak co...dobry tak pro motory s velkym stadem koni gde ferodo se nici a korkovy lamely s normalnim provodo-spojkovym olejem prokluzuje...uprava naprd...ale proti gustu...
Datum: 01. února 2009 17:18
no ty to myslíš asi tak, že do spojky dáš olej z věčí hustotou a do převodovky řídší a méně oleje, tahle úprava je poměrně náročná v utěsnění hlavně hřídele pod spojkovým
košem (je tam dost málo místa v části s převodama) a musíš si hlavně hlídat zda máš u převodů taktéž dost oleje, pokud nejezdíš závodně, tak bych se na to vykašlal
Datum: 01. února 2009 17:13
Jméno: Horst
IP: uživatel5148
nechápu proč to budeš dělat.Leda že máš suchou spojku,ale jak budeš mazat prim.řetěz?Ale jinak ten olej tam je protože maže,chladí a spojka se nazpálí
Datum: 01. února 2009 17:02
Jméno: Adam
IP: uživatel1337
Zdar,jak je to s placenim povynýho ručení na fichtla.Když si ho přihlácim jako veterána????????Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel5147
Datum: 01. února 2009 18:38
Jméno: robertn
IP: uživatel4939
Také jsem se o to zajímal ikdyž se to týkalo jiných motorek. Musí to být doopravdy dobře a věrně zrenovovaný kousek. Ale pokud máš r.v. do 1970, tak to u ČPP pojistíš za čtvrtinu. To je také dobré a ČPP za to chválím. Sám tam mám pojištěné tři stroje. Když už někdo má tak starý stroj, tak o něj většinou dbá a moc pojistných událostí s tím nedělá.
Datum: 01. února 2009 17:23
Jenže získat tu testaci na fichtla je problém.......
Datum: 01. února 2009 16:47
Proč by se mu to nepovedlo... Musíš mít klubovou testaci pak ceteránskou testaci a dostaneš potvrzení že to je veterán pak platim tušim 1/12 povinnýho...!
Datum: 01. února 2009 15:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
Datum: 01. února 2009 14:52
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
Zd kdyz bych mel 8 vybrus karbec z 125 a bezkontaktni zapalko udelalo by to 100km/h udelalo by to porad este technicku a stacil by na to papir ridicak na pina nemel bych si udelat rovnou uz na 125cu Dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:57
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
Tak hele aby ste vedeli kamos miho kamosa ma takto vytuneny pina a 100 mu to udela takze!!!
Datum: 04. února 2009 20:57
Jméno: patrik
IP: uživatel5151
muhehe ty si teda snilek , S karbem ze 125 a bezkontaktem 100 km .
Datum: 01. února 2009 23:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
Datum: 01. února 2009 14:55
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
takže 100km/h ti to stejně bez upravenýho válce a klikovky nepojede technickou to neudělá a na fichtla mužeš stejně až od šestnácti
Datum: 01. února 2009 14:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
nic proti tobě, ale tvoje dotazy mi přijdou trochu mimo.......maš vubec zkušenosti s nějakejma upravama, nebo tady jen kecáš nadarmo?
Datum: 01. února 2009 14:02
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
ne
Datum: 01. února 2009 13:52
Čaute,nemůžu nasadit páčky na řídítka protože se nedají roztáhnout.Jak mám sundat rukojeti na řidítkách???je to jak přilepený
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 23:40
Já to ještě nedělal na fichtlu, ale na kole Nahřál jsem to lehce nad kamnama nebo radiátorem, a pak vobalil hadrem a
šup do svěráku a stáhnul jsem to. Ale zkus to nahřát, trochu se to roztáhne...
Datum: 01. února 2009 23:40
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
kus dřeva a kladivo,musi jit
Datum: 01. února 2009 20:33
nasad klíč přesně na průměr řídítek před ručku a kladivem přes klíč ji sraz
Datum: 01. února 2009 16:01
Ahoj Seso, mám takový dotaz, sháním katalog náhradních dílů ČZ 125-250 až po typ 475 Sport. Dělám kompletní renovaci a potřebuji vidět detaily. Nevíš prosimtě o něčem, např. http://www stránky nebo tak? Dík moc za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 14:51
www.sesa-moto.cz tam to vše najdeš
Datum: 01. února 2009 14:51
Jméno: paul
IP: uživatel5145
ČAute, chtěl bych si vyrobit přímé sání na mustanga,jelikož jsem slyšel že jenom ta spojka ke vzduch. fultru ubere asi 0,5 koně tak bych chtěl zkusit vyrobit něco takového http://jawastroj.7x.cz/motor/primi-sani.html . Myslíte že se to oplatí ? Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Potom bych asi mosel dat o něco větší hl. trysku ?? A takový druhý dotaz pořád mě někde teče olej někde z pravé strany motoru (zapalování) už jsem zkoušel dávat nové gufero do krytu zapalování ale nepomohlo, kolem startovačky to taky není, napadá mě jedině od spojkové tyčky. Jak se to utěsňuje ?? Dík za rady, čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:42
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
Čau hele neteše ti to jakoby od sekundárního kolečka myslím to u motoru víš tak ho sundej a dej tam nový siméring to by mělo pomoct
Datum: 06. února 2009 22:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
Jestli si dobre pamatuju,tak sem tu maximalne rikal,ze kdyz u fichtla mas pricpanej airbox,tak to krasne chyta a dokud se to neohreje tak to uzasne jede,ale jak se ohreje strací páru Otevres sání=blbe chyta...vrtnes trysku na 75-80(coz potvrdil i monty) a je klid a jede supr....Jinak mi do toho musite zasveti,tuhle debatu moc nechapu.....A na bohatsi smes pri startovani tam je beztak špricák
Datum: 01. února 2009 18:43
Steve>reaguju a to co si psal že kdysi to Standa řešil a mam dojem že to řešil i se mnou, řešení je provrtat volnověžnej vzdušník na větší průměr...když je ta směs opravdu bohatá...
Datum: 01. února 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
no ne tak Standa se taky zapojil do diskuze?
Datum: 01. února 2009 15:59
To co psal Standa bylo nejspíš o tom volnoběhu, což je klasická vlastnost většiny fichtlů, protože karbec nemá seřizovací šroubek na přídavný vzduch tak jako to maj karburátory na větší kubatury....
Datum: 01. února 2009 15:55
Nevim teda jak vy, ale já s origo airboxem nemám bohatou směs, jen trochu bohatší na volnoběh, ale ve středních a vysokejch je směs ok, svíčku mám krásně cihlovou...
Datum: 01. února 2009 15:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
ale na druhou stranu ten origo airbox ma nesmirnou vyhodu pri studenym motoru...jak uz tady gdysy Standa rikal tak studenej motor potrebuje bohatsi smes, a je to pravda, nakopnu a prvni kopec vyletim na trojku, gdyz se zahreje tak to uz ji tam proste nedam...
Datum: 01. února 2009 15:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak samozrejme, bude cucat mene benalu na ukor vice vzduchu, bude mit chudsi smes...tam je pak opodstatnena vymena hlavni trysky za vetsi...ale pak to poleti o neco lip...prece jen origo airbox to umi utlumit, je pak takovej pridusenej a jak gdyby jel na sytic (bohata smes ovsem chtelo by to celkove vice smesi jelikoz vzduchu tam jde relativne malo...)...na naporove sani tez nemuzes dat "malou" trysku 68, to je pak hodne chudy a motor se dost prehriva, sila mensi, otacky strasny hlavne pri vypojovani spojky...pak gdyz se da vetsi tryska (mel sem prevrtanou od znameho neco kolem 80, jak se zrovna oko trefilo, mel na to nejaky nastroje) tak pak se z toho staval pomalu preplnovany motor
Datum: 01. února 2009 15:14
Když porovnáš tohle na co si dal odkaz a sériovej airbox tak zjistíš že se sériovym to táhne o dost líp...nejdřív si přečti něco o funkci karburátoru a pak teprv něco upravuj na sání..., když dáš jinej filtr musíš změnit nastavení karburátoru protože se změní podtlak...
Datum: 01. února 2009 14:57
už asi rok mám přes sání přetáhnutý dvě vrstvy silonky a jako maximální spokojenost.. řekl bych že to je nejjednodusí a jeden z nevýkonějších tuningů
Datum: 01. února 2009 13:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
me ten oil tez tekl, je to u spojkovy tycky a tece to kolem ni tim kanalkem, dela to jen pri zahratym motoru gdyz spojkovej talir rotuje a rozhazi olej na steny tak pak nejakej stece do tehoto kanalku a pak tece ven u pravyho vika u stelovaciho sroubku...daval sem tam takovy maly gumicky, O-krouzky, nesmis to zas prehnat jinak ti bude drhnout spojka az ji budes vymackavat ci povolovat, tak jeden, dva staci...jinak newim jak s tim husim krkem u mustafa, takovej problem sem nigdy nespozoroval, gdyz nebyl airbox tak sem tam narval ponozku nebo krepsilonku a to bylo prime sani ...ono az si udelas to podle toho navodu co je snad na kazdym blogu tak az projedes nejakou kaluzi tak poznas co secko nasava prime sani...obvzlaste v desti je to parada, to pak ten papirovej filtr muzes vyhodit a karbec (v lepsim pripade) rozebrat a vycistit...podle me je todlec "prime sani" jen obdoba filtru v airoboxu, pravda, trochu to to brzdi po ceste (taky se to nazyva tlumic sani) ale gdyz navrtas do tej plastovej krabice par der tak budes mit upne to samy...nejlepsi byvavalo "naporove sani" u 21, jak byly prsicka tak se tam udelala duzna, takova krabcika kolem, do ty duzny se strcil bud fitlr nebo jiny filtracni material (uz drive osvedcena ponozka), to se napojilo treba pres husi krk na karbec a bylo vyrizeno...
Datum: 01. února 2009 12:37
Jméno: Adam
IP: uživatel5123
Hojte , kdyz dam na mustanga filtr taky ten plechovy asi z 550 nebo z ceho taky ten uzaviratelny ,pojede to hur ? nez s originalem ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 13:43
pokud neni ucpanej tak by to hůř jet určitě nemělo
Datum: 01. února 2009 13:43
Jméno: Adam
IP: uživatel5123
dal jsem tam jen filtr ale asi to neni 550 ten by se nevlezl , ale je to taky kulaty plechovy a pasuje presne
Datum: 01. února 2009 12:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
a tos dal celej karb nebo jen filtr? ted si nedokazu predstavit jak se ten plechacek da dostat na 17 Jikova co ja ne mustafu...pokud si dal celej karbec kerej ma mensi difuser tak to bude hur dychat, pokud jenom filtr tak myslim ze se ti to nebude az tak dusit...
Datum: 01. února 2009 12:30
zdar jak se pozná že je už klikovka špatná že už má to jehlové ložisko opotřebené
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 23:51
když máš kliku vyndanou chytni ji z ojnici u futra na pístní čep a prašť do ní zvrchu kladívkem teda na teda na to ojnici.
S citem když zazvoní je ložisko v kelu...
Datum: 01. února 2009 23:51
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
mlátí to pri jizde a cinka
Datum: 01. února 2009 17:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
jako u kazdy kliky....kdyz ma vuli tak je v hajzlu
Datum: 01. února 2009 14:57
Jméno: krystof
IP: uživatel5122
prosim vas jak je to s tim nalejvanim oleje do spojky ? jak se pozna kdyz je dost oleje ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:12
Jméno: krystof
IP: uživatel5122
tak jo supr. diky moc!
Datum: 01. února 2009 12:12
Musíš mít motorku na kolách a hlavně rovně pak povolit kontrolní šroub a nalévat až ti to poteče z kontrolního šroubu taj je plno.
Datum: 01. února 2009 11:50
Dole u stojanku je sroub ten vysroubujes nechas vytyct starej olej. Zasroubujes zpet sroub. Vysroubujes sroub nahore na levem karteru a jeste je tam nalevo takovej malej sroubecek a u nej napsano OLEJ ten taky vysroubuj a do toho horniho lej olej do ty doby nez to z ty dirky postrane nepotece. az to potece das tam sroubek a nahoru taky a je to
Datum: 01. února 2009 10:57
Jméno: petr
IP: uživatel1553
Na karteru od spojky je takovýý šroubek a nad tim je napsáno olej ten odšroubuješ a vrchem leješ leješ a on začne teect tak zašroubuješ a dobry
Datum: 01. února 2009 10:57
Jméno: Lib
IP: uživatel5103
Cus fechtlari chci si koupi karbec bing s difuzorem 17nebo 18mm ktery je podle vas lepsi na fika mam tam podkovu a snizenou hlavu nasel sem pouze s difuzorem 15mm myslite ze by tento stacil posim vlozte mi odkaz na konkretni karbec ktery mi doporucite dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 15:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
Datum: 01. února 2009 15:00
Jméno: Lib
IP: uživatel4718
A nemate odkaz kde bych nasel ten bing s difuzorem 17 nebo 18 dik
Datum: 01. února 2009 12:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
tak 17 mas origo posledni karbec na fikovi...
Datum: 01. února 2009 12:03
v techle neni zas tak velký rozdíl, ale když už, tak bych dal větší a klapku
Datum: 01. února 2009 10:38
Ahoj Mám JAWA 555. Chtěl bych předělat kliku na jehličkové ložiska, také převodovku na jehly. Také trochu vytunit motor. Nevíte kdo takové úpravy dělá??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:54
kliku na jehličkách mám.. musí se rozlisovat a dát tam ojnici s jehličkama z 21... to už má 14 čep, takže i píst s takovým čepem.. převodovku na jehláchc nemám... korát mám ještě hlavu z 21.. lítá to jak drak teď to budu dávat do kupy...
Datum: 01. února 2009 12:54
Zdar,vím že jste se už k tomu vyjádřili už níže.Chtěl bych si jen udělat v hlavě pořádek.Když mě policajti uvidí jak tlačím cross fichtla po silnici-tedy nemá techničák ani SPZ,můžou mi něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 18:40
no teoreticky ne protže to nemaj jak dokázat. Ale pokud ti šáhnou na motor a budeš ho mít teplý tak to už je důvod. Ale pokud tě neviděli tak ne
Datum: 30. června 2009 18:40
No fízlové jsou čůráci zastavej i když to vedeš na silnici ale nemůžou ti to zabavit protože jsi na tom nejel.
A celní správa ti nic nemůže udělat!! xD
Datum: 14. února 2009 7:05
no dobře, ale ti poliši sou dneska úplný vymatlanci, protože ja oni poznaj že to má objem 50????????????????????????????????,,,,,, jediný čeho se fakt bojim, je celní správa, ti ti můžou skoro všechno.
Datum: 01. února 2009 13:22
Datum: 01. února 2009 12:18
vojto co ja si pamatuji z autoskoly tak pokud to ma nad 50cm3 tak na to papiry mit musis,sice na tom nejedes ale po silnici se to hejbe,kouknu se ti do sbirky zakonu jestli chces
Datum: 01. února 2009 12:04
a i kdybych tam šel s ninjou která má objem 1000, tak seeš furt chodec sakraty na tom nejedeš!!!!
Datum: 01. února 2009 11:47
jj,taky myslim ze je to omezeny obsahem valcu do 50cm3,kdyz by si tlacil cokoliv vetsiho tak potrebujes prislusnej ridicak tusim
Datum: 01. února 2009 11:45
Jméno: karlos
IP: uživatel942
motor: co vim tak to neni omezeny konstrukcni rychlosti, ale obsahem valcu takze do 50ccm ses povazovan za chodce
Datum: 01. února 2009 11:33
Myslím že si klidně můžou říct o občanku, a ani bych se nedivil kdyby od toho stroje chtěli nějaké papíry (z vlastní zkušenosti, když jsme vezli fichtla na STK na vozíku, zastavili nás, a chtěli od něho techničák)
Datum: 01. února 2009 11:33
Jméno: motor
IP: uživatel680
počkejte když talčíte motorku co má vetší konstrukční rychlsot jak 45 tak už neni chodec takže mužou ne?
Datum: 01. února 2009 11:02
Moc dík za odpovědi.
Datum: 01. února 2009 10:42
v tomhle případe si chodec takže ti nemůžou říct ani ň
Datum: 01. února 2009 10:31
nemužou na tebe
Datum: 01. února 2009 10:26
jo, políbit prd.l
Datum: 01. února 2009 10:18
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
Čus seso... budš tadyk přišti tyden ??? ja si budu objednavat to magneto komplet a potřeboval bych norlmálně do těch dvou dni... Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 9:36
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
Zd draci, kdybych si vytunil pincka např baterka, blikacky, 8 vybrus, jehlickovy loziska, vylesteny kanalky, vetsi primarni kolecko (to kolecko vedle zapalka jak pohani kolo velke se jmenuje primarni nebo sekundarni dik!!!), karbec ze 125, klapkove sani, skvelej filtr sani, a podobny tuningy i na karoserii mustala, udelalo by to technickou??? Dik za odpoved!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2009 16:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
HHhh to je jedno a tom samy
Datum: 30. července 2009 16:51
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
Noty upravy si budu delat prece sam kdo jinej a jeste torystorovy zapalko nebo bezkontaktni!!!
Datum: 01. února 2009 12:53
Jméno: nigga
IP: uživatel5087
babicka
Datum: 01. února 2009 12:45
Jméno: robin
IP: uživatel5144
Prosím tě, kdo ti bude dělat ty úpravy.
Datum: 01. února 2009 10:47
vedle zapalování je sekundární kolečko. primár je u spojky
Datum: 01. února 2009 10:33
Ty blinkry by musely být homologovaný na motorku. Úpravy na karosérii můžou být, pokud zachováš blaťáky.
Datum: 01. února 2009 8:54
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
Zd chtel bych se zeptat jestli se autoskola na fichtla dela od 16? A pry za rok uz to bude od 14 je to pravda??? Dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 18:02
Jméno: rosi 48
IP: uživatel995
ty šilhajici smajly sem tam nechtel...
Datum: 01. února 2009 18:02
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
od 15 adesátky do konstrukčni rychlosti 45km/h (asi tak babeta nebo skutr )
od16 adesátky od 45-x km/h,bo rovnou stopětadvacitky ale nevim do kolika koni
Datum: 01. února 2009 18:02
Taky rikali ze umely sladidla neskodej ze v Iraku sou chemicky zbrane a ze se Smithova vdala z lasky
Datum: 01. února 2009 11:03
já slyšel že umělá sladidla neobsahují nebezpečné látky
Datum: 01. února 2009 10:34
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
No,já zase slyšel,že už se to rušit nebude,že pionýr zůstane od 16 let,ale prý chcou posunout řidičák A1 na 18let ty ku..vy
Datum: 01. února 2009 9:57
NIE neni to pravda. Mýslíš že bi chceli zvíšit nehodovost na cestach ? blbost..skade to máš ?
Datum: 01. února 2009 9:20
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
Zd draci chtel bych se zeptat kolik by tak stačilo 6V baterce Ah abych uzivil samozrejme zapalko, svetla, blikacky, troubení a abych ji nemusel kazdou chvili nabijet to abych tam dal pro jistotu asi tu 14Ah????? Dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 11:45
6V 11Ah nebo 6V 14Ah bude stačit v pohodě
Datum: 01. února 2009 11:45
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
cau,potřeboval bych zase poradit.Koupil sem fika a ta mala šipka co je vyražená na pistu mi směřuje nahoru.Je to hodně špatny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 10:36
musí směřovat dolů jinak se ti může seknout pístní kroužek o výfukový kanál
Datum: 01. února 2009 10:36
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
jj musiš ten pist do 24 hodin otočit jinak už nikdy nepojede !!!!!!!
Datum: 31. ledna 2009 23:36
|
|