www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1899  1900  1901  1902  1903  1904  1905  1906  1907  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Zdarec draci!!!!! potřebuju vycentrovat kolo uměl by to mormal. člověk kterej centruje jízdní kola???? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednou jsem šel na vycentrování kola k někomu, kdo centruje jízdní kola a nebyl na to vybavenej, neměl vidlici a klíč.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
samozrejme ze kdo umi vycentrovat jizdni tak svede i u fika!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: ???????????      IP: uživatel2324    
Zdarec hele lidi chci se vás zeptet jakej je rozdíl mezi svíčkou na 2takt a 4 takt a jaky používáte vy???? diky za odpovědi na chyby nehledte díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: thomas77      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čau hele používej do 2taktových motorů já jsem nejdřív používal 17 a to chytalo studený pěkně ale když steplá tak ani tuk tak jsem pak jezdil na 15 a to bylo lepší chytaloto i teplý a nedávno jsem tam dal 14 a tu doporučuju nebo 15 (17) ty moc ne
 
 
Datum: 06. února 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak hlavu vetsinou dorazis gdyz budes vymontovavat tu velkou svici ven a jelikoz bude mit zakarbonizovany zavity tak ten zavit v hlave pretahnes a znicis...jinak ten rozdil me tez vrtaval hlavou, jedinej rozdil muze byt v odolnosti svicky na olej (2T svicky pac v 2T motoru je olej v benal nebo se nasava prevodak do klikovky:-D) ovsem na to se konstruovaly stary PALky kery to vydrzely a dnesni to nesezerou...
 
 
Datum: 01. února 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: skorvi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele,mezi svickou na 2T a 4T nemas zadnej rozdil.na co si dej bacha to je tepelna hodnota a rozmer zavitu svicky.v zasade mas svicky teple a studene a pak neco mezi.na vetsinu jawek je ideal BRISK N15C,nebo YC,nebo ekvivalent od jinych vyrobcu (napr.BOSCH WR 7 BC+).tepelna hodnota cca 240-280 dle starych tabulek.v nekterych manualech najdes takyPAL N14 ale ta se tezko shani.na fika nebo babcu muzes dat klidne N17.hlavne si pak uhlidej zavit (prumer a dleku) pac na nekterych typech ti muze dlouhy zavit dodrbat pist,nebo pusobenim pistu na svici si dodrbes hlavu
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:12
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
neni zadnej!ja pouzivam repliku ngk!ma dlouhej a uzkej zavit a mam ji v pio!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v podstate tam zadnej rozdil neni
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,Nemáte někdo fotku zamykání kastliků na panelce?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5135    
fotku ti nedam,ale doporucuju ti,stahni si katalog dilu na panelku a tam to bude jasne videt na obrazku...:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: Jgm      IP: uživatel4706    
Zdar fichtlari jaky byste my doporucily karbec na fika mam tam podkovu a snizenou hlavu jinak je na cestu a chtel bych aby mel siti me napada bink nebo del orto a kde by se dal obednat nejakou adresu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
myslim ze max. 19mm ....treba Bing,Dell orto,Mikuni ....ale samozrejmne to bude chtit trochu upravit saci kanal,jinak je ti ten karbec k nicemu...:-) Aspon ze tu podkovu uz mas...:-) Kde to koupis uz ti v podstate napsali...:-) moto-prodejna.cz ,scooter-tuning.cz ,scootland.cz atd....
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podívej se na scootland tam maj dell orta a jestli to máš na silnici tak si dej difuzor 20-21 a udělal bych rovnou klapkový saní ale záleži na tvé zručnosti....ale nečekej zázraky že když si dáš jinej karbec že hned pojedeš kilo a když máš tu podkovu tak by sis měl upravit ají kanálky
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jgm      IP: uživatel5136    
Melo tam byt aby to melo sitic
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau dneska sem jezdil na svoji 487-ce a všimnul sem si, že mi neblikaj blinkry, tak sem je byl teď seřídit a když zadní seřídim, aby blikaly pěkně, tak neblikaj přední blinkry a když zadní seřídim, tak aby blikaly sice blbe, ale blikaly i predni tak blikaj oba predni zaroven. myslim ze se prerusovac odpporoucel do vecnych lovist, ale nejsem si tim jistej tak chci slyset vas nazor . dik predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
to sem všechno přeměřoval a kontroloval
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jinak napřed projdi kabely.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
no tak to klidně může být v něm. skus dát jiný a uvidíš.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
ten je tam snad orig z vyroby
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jo, možná se ti někdě něco dotýká. jinak co máš z apřerušovač? možná bude přoblém v něm.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
seřizuju je tim šroubkem v přerušovači jak sou kontakty a jak borbel v elektrice ? myslis nakej blbinec jako zkrat. nebo jak ?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
asi borel v elektrice. no a jak je vlastě seřizuješ?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
jo prepinacem to nebude zadni blikaj pokazdy jak maj, ale maj kolisavou rychlost blikani
 
 
Datum: 31. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. mám problém s mojí 250/559. při vyšších otáčkách má nepravidelnej chod. zkoušel sem už všechno a nevím čím to může být. díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusím ještě ty svíčky a kondík jsem dával už druhej. ale spíš to vidim jak říka Standa na to dobíjení
 
 
Datum: 01. února 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: skorvi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co inducka nebo svicka? pokud tam mas N17 tak ji vyhod a dej tam N15.mne trinda delala to same a myslel jsem ze mne jebne.po vymene svicek to slo perfektne.jo a taky zkus vymenit kondik....
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Možné příčiny : špatný odtrh a předstih, chudá,nebo bohatá směs, vadná svíčka,upevnění kondenzátoru,nebo vadný kondenzátor,dotyky přerušovače zaoxidované,porušené těsnící kroužky na klikovém hřídeli,nebo ucpaný odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
Hele me perak prskal a vynechaval ve vysokejch kdyz mi odeslo dobijeni a mel sem uz slabou baterku....
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podíval bych se jenom přeci znova na ten karbec měl jsem ten problém u 250/353 a nakonec to bylo špatně nastavenou směsí
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec sem taky ladil.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec sem taky ladil.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
mě to dělala špatně naladěná směs.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
ja bych to videl na rozladenej karbec ale predtih je taky moznej!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle vypadá že blbne elektrika. ale nevím jakto!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih jsem dělal několikrát. palivo dotéká takže kohout bude cistej! trysky ucpane nebyli ale ješte je zkontroluju
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
co předstih?? a dotéká ti palivo??? nemáš ucpané trisky, nebo kohoutek??
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,pojede líp fichtl,když dám karbec ze simála??d odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pattrik:jo vim
 
 
Datum: 01. února 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to tu dlouho nebylo, ne neprida...este ze nekoho nenapadlo dat tam karbec z Dandy padesatky, ta ma difuser 12 nebo z babetty...:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 11:46
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
neví ale určitě ti ho prodá :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
sakra chtěl sem napsat difuzor
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
fojto víš co je to difuor??
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není nad original.. úpravy hatla patla nesnášim :-) pojede to, ale asi ne tak dokonale je to dělaný na jinou vzdálenost kolýnka
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
co ja vim tak karbec ze simsona je 15mm sirokej a fichtlackej 17mm tak v tom nevidim nejakou vyhodu.....on fichtl jede kolikrat moc hezky i kdyz na nej das karbec z pareza na spravnym kolenu,ale netoci uz 6500 ale treba jenom 5500 otacek ale jede pekne odspoda....meli sme to tak v trikolce a taky slapala pekne....ale vykon ti to neprida:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost,kámoš má karbec normálně ze simála a jezdí to.Jenom jsem na tom nejel,tak nevim o kolik je to lepší nebo horší
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
ne!musíš tam dát karburator z lady a nebo z yamaha dragstar 1100.. jinak ti fichtl nepojede vubec!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: davkoz      E-mail:      IP: uživatel5134    
Zdar draci\\r\\nSice tento dotaz není k fichtlíkovi,ale k mé 350/639.Chtěl bych se vás optat jestli náhodou někdo z vás neví,jak se dá udělat vypínač baterie,prostě aby motorka neměla proud i kdyby tam nějakej chytrolín dal bošák.Chystám se totiž na ní jezdit do školy a nerad bych aby ji nejakej magor ukrad.Rady mi posílejte buď sem a nebo na maila dík\\r\\ndavid odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypínač od baterky na třistapadesátce mám zespod pravýho kastlíku, v tom umělým. O tý spínací skříňce co tu píše RAK tu někdo psal, že na otočení stačí zabrat šroubovákem.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: RAK      IP: uživatel1772    
Pořiď si spínací skříňku na klíč a máš svatej klid, daš klíč jedeš, vyndáš klíč nejedeš;-) třebas tady jedna z levnějších variant;-) http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_228.html
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
spinac na riditkach abych byl presnejsi
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
ja na 487 mel ten spinac rozbitej, tak ze kdyz v nem byly zapojeny draty tak to nešlo. stacilo je ustrihat a pod nadrzej spojil kdyz jsou rozpojeny tam das bosak tak se kontrolky rozsvitej, vsechno funguje, ale na kladivko nejde proud parkrat sem si to neuvedomil ani ja :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel4939    
vypínač bych dal + kablík od baterky. vypínač dát buď pod sedlo, tak že po zamknutí sedla se k němu nikdo nedostane nebo případně na nějaké tajné místo.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci dys budu menit ojnici na klice za ojnici s jehlou musim rozlisovat kliku?jedna se o 05.diky je to moje 1 GO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: kaduchpaca      IP: uživatel65    
kluci ja jsem to centroval na soustruhu na praxi a myslim ze docela dobře jeste uvidim coto udela v motoru pak určite pisnu chci videt kdy to vysipe ložiska:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5148    
pro Pestice:nech si kliku udělat nebo kup jinou.Na takovou opravu potřebuješ přípravky,měřidla a hlavně zkušenost.Pro ostatní i motory 2T mají rozeběratelné ojnice,ale čepy jsou tlakově mazaný.A také 4T motor mají v ojnicích valivá ložiska a klika jde rozebrat.
 
 
Datum: 01. února 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no to je rozdil 2T a 4T ojnic...nebo vlastne spise auto ojnic...pac gdyz mas 4 ojnice (4 valec) na jedny klikovce tak je docela tezky rozebrat celou klikovku kvuli jedny ojnici, vycentrovat atd atd...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já jsem viděl zatím u všech aut že to mají "rozebiratelné", asi proto, aby nemuseli měnit celou klikovku když se rozsype jedna ojnice... a naopak jsem viděl že tam, kde je jen jedna ojnice je to většinou na rozlisování
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
no on je patrik trochu namachrovanejsi,ale nemyslel to asi spatne..... to je jasny ze u skodarny se ojnice daj ve spodnim oku rozebrat a vindat,ale u fichtla se to musi nechat rozlisovat,repasovat a slisovat a !!!vycentrovat!!! tudiz to nejde udelat doma na koleni,ale nekde treba v dilne kde maj lis a hodinky....tak asi tak no..:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
patrik.......Videl ale kdys sme stavely motor ze 130.a na 130covej klice de ojnice sundat bez rozlisovaní!!!fikovou sem v ruce nemel jinak bych se neptal!skus premejslet nez neco napises!!!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
si normální????? viděl si někdy kliku????
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
když budeš vyměňovat ojnici, tak musíš rozlisovat kliku
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau seso prosimte shanim kliku na 05 nebo nakou ojnicni sadu na 05 s jehlou.Asi sem blbe hledal mas tu neco takoveho?Diky mej se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Vojcek      E-mail:      IP: uživatel1910    
Nazdar,mám takový problém na Mustangu mi normálně svítily obě světla ale najednou zničeho nic mi přestalo zadní svítit a svítilo pouze přední a když sem na přepínači na řídítkách chtěl přepnout na dálkové tak mi zhaslo přední světlo a rozsvítilo se zadní světlo.Žárovky jsou v pořádku...Poraďte mi kde může být problém???Díky za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Vraťa      IP: uživatel3757    
Nazdar, já mám stejnej problém na 20,kterou jsem už koupil s touto vadou, prošel jsem celou elektriku, zjistil jsem ,že předchozí majitel vrtal do přepínače/vypínače na světle a otočil ten pohyblivej plíšek, myslel jsem si ,že to je tím a houby, nebylo. Ta žárovka mě nenapadla, zkusím ji vyměnit a uvidím.
 
 
Datum: 10. února 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Vojcek      E-mail:      IP: uživatel1910    
Stando díky!Bylo to přední žárovkou...měla sice na pohled obě vinutí dobré ale byla nějaká špatná vevnitř....žárovku jsem vyměnil a opět to svítí jak má....
 
 
Datum: 01. února 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šel bych po přepínači na dálkový.kdyš mam já tlumený svítí mi obě a kdyš dam dálkový tak jenom zadní
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
Martine je videt,ze nevis ktera bije:-D:-D Je to docela k smichu:-D Hele vojcku,bud ti nekde upad kabel a nebo prekontroluj znova zarovky,protoze tohle dost casto zpusobuje praskly vlakno......
 
 
Datum: 31. ledna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
máš to špatně zapojený :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel3884    
Ahoj, píšu už poněkolikátý: je třeba při půlení motoru u babety 207 vyndavat spojky? Zdá se mi, že pod tím jsou ještě nějaký šrouby, co drží kartery spolu, dík J. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Spojky musíš odstranit ,protože pod spojkou jsou dva šrouby M 6x 25,kterými jsou sešroubovány kartery.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Zd nevite kdyz budu prepisovat mustala musim platit 10 000 nebo se to na to nevstahuje? Nebo daloby se to obejit tak ze bych si kupil odhlasenyho mustala a pak bych si ho prihlasil a neplatil bych 10 000Kc Dik za odpoved predem!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ajo u novejch se to ridi normama...ale se starejma tam tezko budes lozit gdyz to neni nutny...diky za opravu:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stave: Při homologaci se emise řeší u všech motorek. U motorek nad 400 kg se musí na pravidelný měření jako s autama.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este trikolka a kolobezka + rotoped:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
emise u motorek se resi u skutru a u motorek prekracujici urcitou vahu (newim kolik ale ty 350 ae tam prave vesly, ano vyskrtly je a dneska uz zadnou nesmis prihlasit)...jinak na kolo se to taky nevztahuje:-D na to sme zapomneli
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pestic: Emise se u motorek začaly řešit od roku 1999. Z emisních důvodů se nesměj Jawy 350 prodávat v EU:
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
30000,- budes platiti:-D:-D vyslo to zacatkem ledna:-D:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to us se tu resilo tolikrat........motorky,traktory....nemaji zadne normy o emisich,tudis na ne se nevstahuje ekologicka dan.bud v klidu platis to samy co do roku 09.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: šmoula      IP: uživatel5132    
Budeš ja jesty máš ještě plnou nádrž tak z ní taky zaplatíš clo a to bejvá 123 kč za litr
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
na motorky a teraktory to neplati
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelný Satan      IP: uživatel1696    
Zd draci chtel bach se zeptat jakou baterku mam dat do fichtla 6V? a jak se aplikuje diky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zalistuj v paměti (holt ty prrospané hodiny fyziky) jakej je rozdíl mezi střídavým a stejnosměrným napětím... a hádanka číslo jedna (a poslední) ,,jde připojit akumulátor na střídavé napětí?,, :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
No baterku das 6V...ale kapacitu si musis zjistit....zalezi na tom jestli baterku budes dobijet a nebo ne....a pokud budes dobijet,tak jakym proudem a co z ni budes vsechno krmit......pokud to bude jen zalozni zdroj na startovani tak muze mit klidne kapacitu 2-3Ah ...taky muze mit 6Ah ... Pokud ji nebudes dobijet tak muzes pouzit klidne velkou 14Ah.....a jak se aplikuje? nekam ji posadis,udelas si na ni drzak,prikurtujes ji a zapojis do obvodu......
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: STADION      IP: uživatel5131    
Nazdar . Neviete co mozem mat zle na stadione ked zacnem slapat a pedale idu naprazdno akurat sa mi toci koleso ale piest mi nepracuje a nemam to ani ako roztlacit . Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
No mas tam zarazenej kvalt a zmacklou spojku......a nebo chyba na startovacim ozubeni a nebo na spojkovym soukoli....ale napred skontroluj jestli ti vypina spojka.......:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:06
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel5130    
Cavte kluci vim toto je pro pioniri a take veci ja mam taky doma 555 ale otazku jaka je najlepsi svicka pro simsona? ja mam brisk a ve vysokych otackach sa jí moc nechce kdyz dam NGK bude to lepsi aj pro motor a tak??? vykonove a spolehlivostu dik za rady sory ale rikam vam taky mam doma aj 350 aj 555 aj 21 ale mam aj simaka tak se nehnevejte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk N17C.. měla by fakčit
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel5130    
akoze je to simson s 51 enduro nemusite mi vysvetlovat ja sa vyznam v moto len chcem vedet ktore sa vam osvedcili najvis mne brisk ale chcem zmenit znacku tak chcem vedt asi na jaku NKG alebo ja nevim lebo stale mi to cuka ale este musim vymenit na spojkovem kosi mas podlozku zaistovaci a ja sem nemnel stara na hovno tak sem tam dal perovou podlozku a tam ma byt nejaka vule presne 03,mm chapes a ja tam nemam zadnu ajt o je mozny ale hlavne tu svicku
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak Brisk n15c mi odesla asi po tejdnu...na co to chces na araba nebo na simala? na fichtla je nejlepsi PALka...to je bez diskuze...zkus to i to co ti mam vysvetlovat, nejlepsi je stejne zkusenost vlastni...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
do čtyřkolky nám v servisu vždycky narvou NGK a musíme ji měnit 3x za sezónu jakej je to šmejd, ze začátku jsem tam dával BRISK, ale vždycky mi to vyměnili, tak už jsem to vzdal...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám dotaz SESO sehnal bys něco podobnýho nebo nákou repliku tý gumy jak má Mustang na nádrži? Nikde sem ji nesehnal ani nic podobnýho tak se obracím na tebe.diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši jaký máte triky na lepení duší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 0:33
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele draci,já jel jednou o půl noci okolo 10km od civilizace a píchl sem kolo (zadní).Takže si to shrnme,žádný světlo, žádná voda na vyzkoušení díry v duši,prostě mazec.Tak ted melte.
 
 
Datum: 07. února 2009 0:33
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem zalepil duši vteřinákem kdyš bylo hodně špatně ale todle zalepit vteřinákem nejde nedrží to.a si děláte prdel....ale kámoš má fichtla a ani neví kde je karburátor,to uš je potom taky moc:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
me nejvic dokaze nakrknout gdyz nejakej kluk chce poo rodicich stroj, ty mu ho koupi a on pak chce jinej pac ani newi co chce...s tim spravovanim je to obdobny jak uvas...a co je na tom nejhorsi, jeden znamej mel skutra, nevedel zda je to 2T nebo 4T, dalsi co bydli o par ulic vejs newi ani gde se lije oil do prevodovky (Honda 125 CBR) a jednoho tedka presvedcuju aby si udelal papiry Am (bude mit 15) pac dostane za to jeste betku 210 od taty + zaplati mu noty na to moto...newim me jako kluka dycky tahlo neco rozebirat, spravovat a pak na tom svym litat...casto sem to udelal blbe tak ani ta jizda za moc nestala, ono tlacit 6km pareza dom je zabiracka:-D...ale me to tedka u tech kluku proste chybi to nadseni pro vec, pro to si neco spravit, pro ten pozitek z jizdy, pro tu radost z dobre udelany prace...gdyz sem se ho pal u ty betky na to co je to za typ tak ani nevedel zda je to jedno nebo dvoukvaltova babetta...todlec me pripada jako hodne smutny, gdyz mi bratranec rikal ze ja uz tezko budu rozebirat skodarnu tak moje deti uz tezko se budou rejpat ve fichtlu...sem dneska nejak na hnilicko...
 
 
Datum: 01. února 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5140    
Nikde sem nenapsal ze ses blbec ty,tak si to nech ....jinak to ze podle toho navodu to musi zvladnout kazdej blbec je pravda:-D a ze ses ozval zrovna ty:-D no asi je to jako s tou potrefenou husou:-D promin ja te odhalit nechtel:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 0:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
kdyby to bylo jenom s duší...... řeknu vám, že tady jezděj takový blbci, který ani neuměj držet v ruce šroubovák, natož něco opravit..... prostě za mnou furt dřív lezli, at jim na tom jdu udělat támleto a támleto, až sem se nasral,a řek sem že příště to bude za 50Kč a divili by jste se, ale už je klid:-D ted chudák zničenej pařízek stojí u nich na dvoře na dešti sněhu atd.:-( a to ho ty blbci dostali zadarmo ještě pomalu s celym rozebranym motorem........ nejvíc mě ale dostalo, když sem se jich zeptal, co je vlastně ten jejich fichtl, jestli jednoválec nebo dvouválec a prej: Jak to mam vědět, asi dvou ne? :-D :-D :-D prostě moc
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
bez lepeni zalepit? to tezko...leda ten antipich...a nebo nova duse...ale je fakt ze hafo kluku dneska newi jak se lepi kolo, nekery z obavy ze nedaj novou dusi do rafku by koupili rovnou cely kolo...to uz nejsou kluci ale naprosto rozmazleny baby...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná že sem se ptal jako blbec podle pana chytrýho standy ale já sem myslel jak jí zalepit bez sady lepení kol.jestli nemáte nakej trik,jinak ten pan chytrej je chytrej aš moc!!!!!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
zdendo dle me tohle FAQ neni .....to se tu ptal nekdo snad po roce:-D:-D kazdej to zna z dob kdy jezdil na cyklouši...neni v tom rozdil....ani veda..a na krabicce mas navod kterej by nepochopil asi jenom blbec:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak nova duse neni treba, gdo umi zaplatovat (a mel by to umet kazdej) tak zaplata stavala mych maldych let gdyz sem jeste lital na kole tak par korun...dalsi dulezita vec - nenadelej si diry gdyz to vyndavas - treba moc tenkym sroubovakem pokud nemas montpaku...jinak i o spice se daj udelat diry jak vrata, to gdyz tam nani takova gumova paska po obvodu na rafku ale gdyz tam je a duse je prazdna + jedes po ni tak ani ta guma ti nezaruci ze dusi nerozpichas jak cednik...to pak opravdu muzes koupit uz novou...a este jedna vec - utahuj si ventilek po nafoukani...pres nej se to vyfukne, pak to vypada zes to znova pichnul (coz si mohl pokud sis toho hned nevsiml a par kilalu si jel s prazdnou dusi) a tak to sundavas znova, kontrolujes a pri zpetnym nazouvani je muzes zase prorvat...a je to jen v tom ze se ti povolil ventilek...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak někdo rozumně zformulujte odpověď a šup s tim do vznikajícího FAQu. :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě bych dodal že pokud nemůžeš najít díru tak dušu nafoukni a strč ji pod vodu...jednoduše, díra bude bublat
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky si dávej bacha až budeš nandavat tu zalepenou duši tak aby sis v ní neudělal novou díru:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel41    
normalne vyndam dusi podivu se na velikost a pujdu si koupit novou :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
Dost dulezita vec,kterou ste nezminili.....!!! nez to zacnes lepit,tak je treba to odmastit,zdrsnit a odmastit...! pak nanest lepidlo a nechat 10-15 minut pusobit,prilozit zaplatu....tradá a je to....muzes to obout a jet dál:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na to zadnej trik neni...mejval sem jeste zaplaty na "teply" lepeni, ony se nahrivaly a drzel to jak pes a delal sem to jen proto ze nic v dilne jinyho nebylo...jinak se koukni na jawa-50.cz, antipich duse...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně jak píše patrik.........nejlepší a nejspolehlivější trik....:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
vyndat duši, najít ruplé místo, vzít sadu na nepení kol, naplácat n adíru lepidlo, přitiskout záplatu, dát mezi dvě desky a upnou do svěráku. žádný trik.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau zase já...:-( furt mi padá retaz....nekdy u primarka nekdy u sekundarka....co stím:-( ???zkousel jsem ho dotahovat,vyměnil jsem sekundarko,dotahl jsem motor,....Leda ze by byl vyplandanej...je jeste neco co bych mel zkusit krome toho ze vymenim retaz??protoze zadnej nemam:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
mi to taky robilo.. musiš vyměnit rozetu pokud mas utahnuty řetěz a pada to...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
vyměnit věnec rozety, sekundárko a řetěz, předpokládám, že s tim primárkem jsi se spletl, jestli ne, tak taky všechno vyměnit...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
jak ti může padat řetěz u primárka to spíš u rozety ne? možná máš upravenej a vyosenej rám nebo křivou roztu vytakanej řetěz..
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš mít na šponovákách na obou stranách stejnej rozměr myslim jako aby ti to kolo nešmajdalo,to máš?a nebo já mam křivou rozetu a občas mi spadne tak nebo to
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar prosím kde mám sehnat trojkroužkovej píst na pionýra je tu jen jeden ale ten má 8 výbrus ja chcu na 2 výbrus kde ho mám sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
nech tam 2 krouzkovej...bohate staci ....
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5129    
Kup si dvoukroužkový píst a na soustruhu udělej třetí drážku.Šířka 2mm hloubka 1,75mm a nezapomeň kolíček zámku.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:04
 
<  1899  1900  1901  1902  1903  1904  1905  1906  1907  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.07.2024 18:13:09 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu