www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1900  1901  1902  1903  1904  1905  1906  1907  1908  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: leito      IP: uživatel1828    
zdar je mozny ze mam k mustangovy jenom malej technicak?? Neni odhlasenej ,ale nikdy prej nebyl na STK prej ze za komunistu se to nepotrebovalo. A de to nak prihlasit nebo ne??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 0:49
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
pokud je to přehlašování v rámci bývalého okresu , tak při troše štěstí a prošení ti ji nechají ... btw Babetta nemusí mít žádnej techničak - stačí platit pojistku a mít tzv. kartičku nebo jiný doklad o tom , že jsi to neukrad ... :-D:-D ...
 
 
Datum: 01. února 2009 0:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je skoda ze ti dali novou znacku...mel sem za to ze se dava jen gdyz prihlasujes znovu motorove vozidlo...jinak a znacka je opravdu pytel, tak trochu padak...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
nová značka je na pytel ... brzdí :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
já to měl taky jen s malým techničákem ale udělal sem technickou a pak dostal new velkej TP aj malej TP a aj new značku :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
malá zelená knížečka ? ... víc toho původne k pionýrum nebylo - teď to s oblibou na úřadech berou a davají velky a maly TP ... na dvacítce mi ho pani nechala i se starým číslem a nikdo neřekne ani ň ...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
pokud máš malý tp, tak můžeš zajít na váš Di a říct že si ten velký stratil a oni ti na základě toho malého dají velký TP.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud nemáš velkej TP tak asi ne
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
cus hosi chtel bych se zeptat jdou predni vidle ze simsona na fika?nepotrebuje se to nejak upravovat?dik\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: majlo      E-mail:      IP: uživatel5133    
Cawes no ja mam tiez tak spravene zo simsona a ja som musel tie podlozky co idu na loziska do krku upravit trochu ale inak nic
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
čau, myslíte si, že je to trialka, nebo to je nějakej sprostej paďělěk : http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/253557-175-trial.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel5119    
a este aby sem nezapomjel nema to 9 kw ale ma to 11kw a 15 koni pri 5750 otackach
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel5119    
jo je to trialka.bilvalo to takto:kulate svjetlo kulatanadrz a kdyz bila hranata nadrz tak bilo i hrabaty svjetlo jako u 477.a pri startovani vifuk nezavadza .mam i doma je v takej uprave (ne moji vinou).
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
stadno ja na svojí expotrní 476ce mám taky kulatou nádrž, hliníkové ráfky i posilube ;-).
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
ono udelat padelek z 477 neni vubec tezky:-D:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
Je to trialka.....tak ma vypadat,ale ma mit klasickou kulatou bandu a ma bejt v zeleny barve... A jak vypada trialka? skoro jak 477 ale ma kulatou bandu,hlinikovy rafky (vzadu 18 vepredu 21),drapaky,zkracenej zadni blatnik,zvedlej enduro predni blatnik a ten zvlastni vejfuk prevarenej nahoru a myslim ze vsechny meli Posilube........
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
je to trialka i ten výfuch je origo viz v galerii na jawamania.info jinak se mi nezdá ta nádrž.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
je prava čezetacka trialka
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:59
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5127    
no aj neviem..mne na tom nesei ta nadrz..kuknite si knihu nezname motocykle od CZ..tam je na titulke..ale ma to inu nadz...neviem no..
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Ale joo je to origo. Mám tu samou ještě po dědovi, akorát mám jiné zadní světlo a mám oilmaster. Jinak tato se mi zdá být origo!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
to je blbost vzdyt to ani nejde naslapnout brani tomu vyfuk origo to tak neni!!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: ads      IP: uživatel1201    
to nwm.. kukni na ten vyfuk..
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pravá;-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
cus,prodám tu pásku na nádrž u mustanga kdo má zájem at napíše na icq 494 907 228 (seso sry za inzerci ale je tu dost lidí co o ní maji zájem proto to píšu sem) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi to sem nepatri a asi je to i v rozporu s podminkama, ale draci prosim kdo vite kde sou nejaky motory po go na prodej... dyztak dejte link... prosim nemazteto... neni to reklama(treba napiste jen odkaz na hlavni stranku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jestli by jsi měl zájem, tak bych byl schopný ti nějaký motor poskládat. Záleželo by na tom, kolik by jsi do něj chtěl dát... Kdyžtak se ozvi na mail a nějak se domluvíme ;-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a googlu jen stare motory a na motoinzerci nic... potiz je v tom ze nemam ty dily ani motor...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5126    
prines motor,prines ND,prines nakres motoru kdyz to nebude fichtl a ja ti to zgeneralkuju,kdykoliv,kdekoliv,jakkoliv:-D dle odmeny:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
co třeba strejda google..?? ..nebo motoinzerce?..:-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso,jak sou tyhle blinkry přidělaný k motorce? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_634.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Podle nákresu jsem vydedukoval, že tam je dírka pro šroubek pod vedením kabeláže
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A ještě.Tohle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_232.html jsou žárovky do těch blinkrů??
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
čau draci, mám problém, na mustangu mám u motoru 11zub a rozetu 65, ale stále mi padá řetěz, nevíte někdo co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, a co třeba jen vytahaný řetěz.? pokud jsi měnil i sekundarko s rozetou a řetěz nechal původní tak to taky může dělat. Pokud nee, tak jinak to co píšou ostatní :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš máš málo našponovanej řetěž jak píšou darci... udělej nějakou kladku přidělej k ní silon ají se to dělá ze dřeva jako šponovák podívej se na http://www.jawa50zavody-foto.wz.cz/Upravy%20pro%20terenni%20zavody/index.html jak to maj řešený a podle nějakýho fíka to udělej
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:59
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
vis co ja bych rek ze mas vyoseny zadni kolo nejdriv si ko srovnej a pak mas pokoj ae jestli to ti nepomuze tas si vycentruj zadni rozetu a pak to musi fakat
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz si menil sekundarko doufam ze si zkratil retez... jestli ne je to vyreseny
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro bych typnul ze je malo nasponovanej,a nebo je ten velkej venec v zadu spatne usazenej
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zadrte draci budu kupovat novej motor na fika... je po go(vybrus, krouzky, ložiska , gufera...) je 1600 dobrá cena?? já si myslim že je to krása.... a kamosska sleva a je z toho 1200 so se žije... já vim že je vám to jedno ale jen se chci podelit ol svoji radost :-)\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este sem zapomnel na stator a rotor ale tam enni vetsinou co zkazit...podle me je to stale prehnane...a jak rika Pan Pulic - neni GO jak GO...to ze udelal vybrus neznamena ze je motor po GO...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud ho jenom rozpulil, pretesnil a tim to skoncilo, ne vlastne ho jeste slozil tak za to emuze chctit tak nehorazny prachy...zalezi jak dlouho je po tom vybrusu (kazdej motor mel negdy vybrus jde o to kolik uz na nej najel), jak ho zajel a jestli ho neprodava kvuli tomu ze ho zajel blbe...jinak GO do 500, gufera jedno po burovi, krouzek za 30, loziska obe na klice do 150 pokud beru ty levnejsi (ZKL)...to sme porad asi na na 900...newis v jakym stavu je automat, jestli nevyskakuje, zda neocesal prevody nebo nevyskakuje start. segment, co klikovka, estli nezvoni, nemluve o spojce a primarnim retezu...treba udelal vybrus, zjistil ze mu zacla zvonit klika a proto to prodava...dej blizsi info...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
1200 že je přehnaná cena????? chtěl bych vidět, za kolik uděláš generálku na motoru......prej 500 až 700....:-D to mě pobavilo.......to bude teda fakt výborně udělanej motor...:-D za 500 kolikrát ani neuděláš komplet výbrus....... a nevim kdo by byl tak blbej, a do generálky motoru vrazil třeba 2000 a pak ho střelil za 700......přemejšlejte!!!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
*dolozit sem tam chtel napsat... uz nevidim na klavesnici
 
 
Datum: 31. ledna 2009 5:26
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Hlavne ona je GO a GO... Jenom vybrus (+pist, krouzky, cep) je u nas za 600. Loziska, gufera, jestli delal kliku, spojku apod. Moje GO seriovyho motoru se pod 2k nevleze, a to je opravdu GO. Jestli je to opravdu po GO a ten kamos to muze dovolit, tak 1200 je krasna cena.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 5:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5126    
ac ostatni oponujou tak cena 1200 za motor po GO je smesna:-D:-D i tech 1600 je malo:-D poradnou GO po 2000 neudelas:-D:-D:-D je videt kdo se tady pohybuje v realu....pokud opravdu vis ze ten motor byl generalkovanej...aspon to pretesneni,loziska,gufera,vybrus tak i cena 1600 je krásná:-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: liba      IP: uživatel5104    
to si peknej sulin asi te dobre natahnul ae jestli ces aby na tom vydelal tak to kup no ae stejne se ti na tom neco vysere s tim pocitej ja jsem si udelal motor za 700kc prtoze jsem si ho delal sam no proste to klidne kup ae pak si nestezuj zdr
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zalezi co v tom je...ale tech 500 - 700 sou motory po GO...my treba jako mali sme chodivali po vrakacich a ty motory sme skupovali za par korun a dale je spravovali...surova cena tak do 300 ale nebylo to nic extra i gdyz to jezdivalo nad ocekavani dobre...pokud ten motor je opravdu hodne dobre udelany a ma v sobe vic novejch dilu nez starejch bo ma treba novou jehlickovou ojnici tak pak jo...ale pokud je jen rozebranej, pretesnenej a slozenej tak ta cena je trosku z jine kategorie...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a kolik si tak optimalne predstavujes?
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo tak estli dava na ten motor i dvouletou zaruku tak to pak jo, to tu este ani nebylo...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: nigga      IP: uživatel5087    
to neber!! je to predrazeny!
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vydel sem dobrej, moc dobre udelanej motor za 1000...to uz je dost...jinak motory kolem 500, 600, to zalezi na majitelovi, za 1600 sou tady cely fichtly i s papirama...newim no, sem z levnyho kraje...ale zkus kouknout na motoinzerci...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moc? tech 1200 budu kupovat... ktera je prehnana ? obe? me se ta cena docela libi... navic od neja mam jistotu ze je to dobre zajety a kdyz budu neco potrebovat tak to poresi...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To si myslim že je přehnaná cena
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: naaa      IP: uživatel5119    
jak mam zvisit vykon motoru u mustanga .da sa to aj normalnej domacel dilnicke .jak a co mam upravit aby to jelo lepsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
udelej kompletni GO a kdyz to porad nebude stacit tak se ozvi znova a proberem to,jo...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nováček,to se pozná :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: naaa      IP: uživatel5119    
no ja nowacek nejsem ale ja sa iba pitam ja vim teho dost ale ket us do teho pujdem tak nech vim co najvic neeee
 
 
Datum: 31. ledna 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: dd      IP: uživatel1337    
ja myslel ze pres tenhle problem sme se uz prehoupli . poradim ti jen 2 veci hledej a snaz se.:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
vyloženě nováček:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ty jsi novy ze? tak treba koukni na todlecto: http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html ... je toho tam mraky a pokud chces zvysit, opravdu zvysit tak si to precti cely a udelej uplne secko - serid, rozdelej, nafoukej, namaz...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel4226    
Čau když si chci dát jiný pozadí na tachometr tak jak se to dá vyměnit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id70388.html?odpovedet=1 stačilo napsat tachometr a chvíli koukat!!:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
už jsem to tady jednou psal, komplet návod na rozdělání tachometru, zkus hledat, a není to tak složitý!!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic proti ale do toho bych se nepouštěl,originál tachometr neni sice nic moc pozadim ale kdyš se v něm budeš chtít kuchat tak si to skus napřed na nakym starym
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: p      IP: uživatel4967    
jak velke maji byt asi dirky na konci vyfuku mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5126    
tak jako pozor...mi meli jednou takovyho zmetka s vybornym motorem do lesa a vejfuk mel prazdnej,tak sem tam udelal prepazky z konzerv co se vesly a ty sem navrtaval:-D ty spodni 10 vrtakem vzestupne po horni 5 vrtakem a jak sel:-D:-D to bylo neskutečný:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
asi mysell ty trubicky v koncovce vyfuku...zalezi kolik je tam karbonu:-D...at te ale nenapadne to vrtat nebo vrtat nove, ma to sice zvuk jak prckolet ale vykon pak mizivej...z fichtla se pak stava splacanina...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo a jestli myslis ty prohnily dirky tak je velikost opravdu jen a jen na tobě...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dirky sou tam akorat kdyz je to shnily... jinak jestli myslis tlumic tak je to vcelku jedno...ale tam sou trubicky a konec vejfuku tam je trubička ... jinak tam zadny dirky nejdou
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
cau draci... dal jsem si nebyt baterku na CZ.... zacala se mi varit ale... ukazatel byl porad na 1/4 ze je nabyta... muzu to tam dale nechat ... nebo radsi vytahnout? dik za rady;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
V té první větě chybí ,,proudem 1/10 kapacity...,,
 
 
Datum: 01. února 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jojo, to máš sice pravdu že většina nabíješek nabíjí proudem (tedy nabíjecí charakteristikou typu I), ale to jen z konstrukčních důvodů nabíječky. Každopádně zatím jsem v autě neviděl jiný způsob dobíjení než charakteristikou typu U, tedy jinými slovy tím, že alternátor (zdroj energie) je zastabilizován na napětí pod úroveň plynovacího napětí akumulátoru... Tím je ale zároveň řečeno, že se proud nestabilizuje a že pokud je akumulátor značně podbitý, tak do něj nepoteče rozhodně 1/10 proudu ale mnohem víc.. naopak, pokud se napětí přiblíží planovacímu, tak teče proud tak malý až v podstatě žádný. Výhoda U nabíjecí charakteristiky je v tom, že se jí nedá akumulátor přebít... Tedy za předpokladu že stabilizace funguje jak má a je správně nastavená...
 
 
Datum: 01. února 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
ok beru zpět Chongu , s tím proudem máš pravdu ... vycházel jsem z techto vět: Nabíjecím zařízením nabíjíme většinou stálým proudem oproti nabíjení stálým napětím ve vozidle. Například pro vybitý akumulátor 84 Ah je normální nabíjecí proud 8,4 A a úplné nabití trvá asi 18 hodin. Nabíjí-li se menším proudem, je třeba náležitě prodloužit čas. Při polovičním proudu /4,2 A/ asi 25 hodin. Nabíjí se vždy do konečných znaků nabití.
 
 
Datum: 01. února 2009 1:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Asi tak Pavlosi... jedna věc je nabíjecí proud a druhá věc je planovací napětí.. tedy 1/10 proudu se nabíjí kdeco, jen ne olověné akumulátory. To se vezme do ruky katalog k uvedenému akumulátoru a tam je černé na bílém napsáno ,,maximální povolený nabíjecí proud,, a to je jaksi strop kterým se akumulátor smí nabíjet... takže se nějakým způsobem omezí proud aby nepřekračoval při nabíjení a pak se už jen hlídá kdyz napětí dostoupá k tomu plynovacímu, které je obecně známé pro olověné akumulátory.. tedy 14,4 pro 12V a 7,2 pro 6V akumulátor.. a v tu chvíli už do něj toho navíc moc nenarveš, neboť pak již dochází pouze k rozkladu vody na vodík a kyslík bez jakéhokoli užitku... teda asi tak... Pokud akumulátor bouřlivě plynuje při výrazně nižším napětí, zřejmě je jeden článek zkratovaný, tak není od věci odšpuntovat články a podívat se který že to neplynuje a ten je takříkajíc v prdeli.. a potažmo je baterka celá k ničemu :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
Nastav si proud na 1A jak píše Patrik. Jestli nemáš dobře čitelný ampermetr , tak to nastav na stupeň kdy lehce šumí . To je přibližně správný proud.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
5A je víc než moc. nabíjej ji proudem 1 A
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
baterka je 6V 11Ah... a nabiječka je 6V 5A;-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
a co je to za nabíječku a baterku ? Normální baterii s kyselinou nabíjej proudem o velikosti (velikost=vyděl kapacitu v Ah deseti) po dobu 10h. A nezapoměň vyjmout zátky a zkontrolovat elektrolyt , případně dolít destilkou !!!
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5123    
Hojte draci mam loziska 6303 nebo jak toje proste na kliku ,ale neni tam napsane c3,ale te to zvl nebo jaka je ta znacka ceskoslov. tak by me zajimalo , jestli to tam muze jit ? dikes draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
hele klidne muze ae je lepsi to C3 protoze se nezadira ma nejakou vuli ae vobycejny se da taky pouzit ae uz to neni garantovana zivotnost zatim
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kliku rozhodne C3 nekdy je to napsane po obvode loziska,,to co jde do kartru
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4967    
když prodloužim výfuk stejně velkou tubou zvysi nebo snizi se mi vykon?nebo to bude stejne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Pavlos      IP: uživatel5160    
nn nepletes se,nepomuze to
 
 
Datum: 02. února 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5126    
myslim ze u seriovyho vejfuku takovyhle upravy nepomahaj ...rika se ze to jede lip,kdyz zkrátis koleno,ale zlepseni je to tak o 5% ....z tveho dotazu sem nepochopil co chces na vejfuku prodluzovat,ale radsi to nedelej....ja treba budu predelavat vyfuk z 21 na takovej rádoby rezonanční:-D ....pokud se to povede,dam vam plánky:-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:50
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
pokud ta roura nebude nijak zahnutá nebo zkroucená a bez vnitřních překážek tak by se výkon změnit neměl jestli se pletu tak mě opravte
 
 
Datum: 30. ledna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: smajdii      E-mail:      IP: uživatel5121    
Bude to svitit pořad stejně když zapojim dvě 6V žarovky za sebe na 12V baterii a ta baterka se nebude dobijet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
ja bych rek ze by ti mohla prasknout zarovka a tak to skus vid uvidis
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak svitit to bude porad stejne nez se vybyje baterie
 
 
Datum: 30. ledna 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A copak to je to ,,za sebe,, :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové.Máte někdo zkušenosti s tim choperem 125ccm od Jawy??Vůbec netušim jakej je to typ.Kámoš si to teď koupil,tak mě zajímá všechno co o tom víte.Na netu jsem našel jenom pár stránek,ale jsou na nich jenom technický data a ještě je to v angličtině. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5126    
jasne...no ten motor je v tehle motorkach stejnej...rika se ze 3 ze 4 se povedly.....tri kamaradi to meli...jen jednomu odesel motor....preber si to jak chces...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:52
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
zdravim...mám tu dotázek pro Standu...:v jednom z predchozích příspěvku jsi psal nekomu neco ohledne poloosy na Š120,nu a psal jsi neco o otocených kolech,tak jsem se chtel zeptat, jestlůi jako kdyz jsou ta kola otočená tak je vetsi možost že ta poloosa půjde dopr....,nebo jak si to myslel...díkky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
nu Stando asi tak..:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
asi jenom blbec by otocil kola i vepredu:-D:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otočit je sice mužeš ale nesmíš mít ve předu v prdeli tlumiče,taky sme to skoušeli jenže ty tlumiče byli v prdeli a jak to auto leželo na ztemi tak nešlo uplně zatočit
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5126    
to se psal ja.....no skoro kazdej kdo ma skodovku do lesa a na pole otaci kola rafkem ven...ono to na tom lip sedi,min se prevrhava na strechu a tak,ale proste to nici poloosy....ona to ta poloosa vydrzi treba mesic,ale pak se rozskoci....jde tam o nejaky pnuti nebo co....nekdo uz mi to vysvetloval,ale poradne sem to nepochopil....proste pokud mas otoceny kola ven,tak ti budou odchazet poloosy....a kamarad takle dokonce casem utrh jedno zadní rameno:-D:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdravim chlapy, mate nekdo skusenosti s vyrobu formy na odlevani hliniku?, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5139    
Ano
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
ok diky horste... mozna pak dam vjedet jak to dopadlo ... do 2 tydnu to asi budem robit..., ten popel je kvuli poamlemu chladnuti?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5139    
Ne nic víc.Ale do začátku zkus odlít něco jednoduchého,odlitek rozřízni abys zjistil jestli není pórovitý.A ještě jsem zapoměl na smrštění.Po odlití zasyp celou formu suchým popelem a nech vychladnout.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
3/1 samot/ pisek ..... + pridat do teho vodu... abych to spravne pochopil a neskonil... a to potom sa nedrobi?, nedavas do teho este neco?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5137    
3:1 šamot,písek,voda.Směs je trochu zavlhlá,to znamená když ji zmáčkneš v dlani musí držet asi jako sněhová koule
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
este jedna vjec horste... ten samot davas samotny? alebo s vodu? cim to spajas?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5137    
Čau sádra se mi neosvědčila protože při teplotě okolo 1000 stupňů začne praskat ,zapéká se a potom odlitek nejde ven,nebo vycídit je strašní práce.Zato šamot rozdrtíš a použiješ znovu.Ktomu polystyrenovému modelu.Vyrobit jeto sranda,ale vyndat z formy problém protože když tam kousek zůstane bude tam bublina.Potom je možné zkusit voskový model. Ale to už je o něčem jiném.Hodně zdaru
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
horste myslim ze ze dreva je to zbytecne casovo narocne... z polystirenu to ide za 2 hodky maknut,... potom to chcem zalet tu smesu samotu +vody+vodneho skla a nechat vyschnut a potom polystyren rozpustit acetonem, alebo nejak vyndat, potom by sa forma teda dala urobyt aj z tej sadry... nfm co je natem pravdy ci to skutecne vydrzi..., bilo by to este jednoduchsi jak u teho samotu,... ja uz mam jasno jak to spravit ale nfm ci pouzit tu sadru alebo ten smes se samotem... samot sa mi zda byt lepsi ale uz sem to snim raz skonil.... dal sem tam asi moc vodneho skla teda estli je na jednej stranke pravda co pisu tak ne asi, ale urcite... proto sa mi ta sadra zamluva s hlediska jednoduchsi prace.... otazka moja posledna je ta ci sa to s tu sadru da spravit a ci ju po vyschnuti mosim este nejak vypalit abo tak neco...,
 
 
Datum: 31. ledna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5129    
Ale tady na pokecu byl i jeden dřevomodelář
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5129    
No a už sjme o kousek dál.Model zkus vyrobit z tvrdého dřeva.Kulovitý tvar a spalovací prostor vytoč na soustruhu rozděl na kolik budeš mít chl.žeber.Vše musí mít kónusový tvar ,vybroušené a nalakované.Potom si vyrobíš dělenou formu.Na spodek nasyp směs šamotu a písku(já používám písek z pojistek)musí být trochu vlhký.Udusej a zarovnej.Polož model a zasypej,udusej.Vyndej model a každé žebro propíchni (to budou výfuky) nožem udělej vtokový kanálek,slož a otoč,teď propíchni zahradnickým kolíkem a máš vtok.Celou formu dej do trouby sušit,potom vyčisti,zkontroluj a můžeš lít.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
roztavit hlinik nemam problem, chcem si spravit hvezdicovku, robil sem tak ze sem mnel maketu z polystirenu a zalil sem ju smes samot+vodne sklo.... zle sem to namichal takze se to nepovedlo..., sadra sa mi zda byt jednoduchsi ale nevim jak to nachystat aby to vydrzela..., horst píše ze se zapéká..to mam chapat jako ze je to jeji zla vlastnost anebo ju treba nejak poradne vysusit v troubje... :-D skusil bych to s tu sadru ale estli vite tak napiste co snu spravit aby to vydrzala
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5129    
Čau borci.Chápu,že tak mladí o metalurgii nevíte mnoho,ale zkusíme to od začátku. Co chci odlévat ,kde to,,ohřeju,,do čeho to naleju a z čeho a kolik. Kartery neodleješ ty se lijí tlakově do kokily,nějaký polotovar na kostku sání nebo podkovu odleješ do slévárenského písku.Sádra se ,,zapéká,,Potom taveninu ,,ohřeješ v el.kelímku,nebo stačí i výheň.No a pak hodně štěstí. Ale napiš co chceš odlévat a jaké máš ,,výrobní,,podmínky
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jo a ještě sem viděl formu ze dřeva, ale odléval do toho olovo.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
chlapy... kartere...ee :-D, o tem ani nerozmyslam.... o odlevani a taveni uz vim svoje, problem mi robi len spravny material na formu, a nevim ci vjerit tej sadre..., kedtak skusim a povim vam, ale moc sa mi temu vjerit nechce, proto sem sa ptal ci to dotycny co mi to radil skusal... to je podstatne ci to ta sadra to teplo vydrzi
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a pokud to vezmem celkove tak odlevani duralu vubec neni zadna sranda....
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no me radsi moc necitujte, todlec prodavam jak sem koupil...ty sadre bych tez moc neveril...treba ten pan co si tu odleva kartery s petikvaltem z jawy 90 tak to lisuje ve forme...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
plus nějaké ty blbinky jak říká steve
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ale karburatory, nevim jak motorkové, ale škodovácké jsou ze slitiny hliníku a zinku, takže ho roztavíš pěkně.
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
o tom by ti asi dost rekl Horst, skoda ze tu neni...ale co se tyce tech slitin - motor, sani, karbec atd atd sou z duralu, je to slitina s prevaznym procentem hliniku (asi 95%) a ma svy pro a proti (jako kazda slitina)...a co se tyce hliniku tak se na snizeni bodu tani (z 2000 C) dava kryolit (uz presne newim ale myslim ze je to Na3[Al F6]), tim se snizi asi na 900C...a jinak s tou sardou newim ale treba ty kartery se lisovaly v lisu, viz treba otrepy pod primarnim koleckem, to jsou otrepy dane vylisovanim...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
tak to cumim, to o tych slitinach vim ale ze sadra vydrzi takove teploty a nepraskne....., sa mi to nezda ... mas to vyskusane? a treba tu formu ze sadry treba nahrit pred letim?, ... a jaku sadru? bilu?.... dik :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ano. ale cisty hlinik se odlévá blbě a navíc do něj musíě přidat borax aby v tom nebyly bublinky. líp se taví slitiny, třeba písty, karbutátory a bloky motoru, protož emají jednak nižší bod tavení, pěkne se roztaví, a do forem pěkně zateče. a lét to můžeš i do sádry, ale musíš to něchat porádně vyschnou, jinak po nalétí praskne.
 
 
Datum: 30. ledna 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
To chces povidat ze ten tekuty hlinik potom mrsknu do tej formy ze sadry a ona to vydrzi? ???
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hlinik sem nelil, aleš lil sem spoustu jinejch kovů... mylim že ti bude stačit sádra... A bacha na bublinky. prostě do nějaky krabice (danone dělávalao paky na jogurty (ty krabyce se hodi skvěle... ) zajiješ sadrou a nechas trocu zatvrdnout a vobtistkneš do toho to co chceš odlejt...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel5122    
zdar, mam motor od jawy 555 po GO. Jakej olej mam nalejt do spojky ? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel5128    
takze jestli jsem to pochopil : budu lit to velkou dirou a az potece olej tou malou dirkou upsostred tak to znamena ze uz vic lejt nemam jo? jinak diky
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo at nejvetsi duzna u spojky a kontrolujes estli ti netece pres kontrolni diru gde musis vymontovat ten sroubek...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: krystof      IP: uživatel5128    
diky za odpoved, ale pockat! lije se ten motorovej olej do te velke diry na spojkove strane,je to tak ? abych neudelal malou chybicku...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: rasic      IP: uživatel5104    
presne takdej mu za pravdu ae nelije se to do spojky ae do prevodovky
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vicemene jakejkoliv prevodovej olej,doporucuju pp80 nebo pp90,tyhle oleje sou skoro stejny vsechny
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci tak asi na 20 pokus slozeni motoru se mi konecne povedlo sfunkcnit motor jak to vypada ,oskousim zejtra dneska jsem skousel na jednicku a v pohode pak mi vypadlo lanko zrukojeti a mel jsem to bez vejfuku udelal jsem si specialni sroubovak takze muzu vpohode i strhnout sroub stoho mam obavy :-) nechapu proc nesedi valec kprevodovce houpe se dostran nevim co stim zadelal jsem to selikonem a papirem tak uvidim , ale jak je to mozny?? tesneni neprecuhuje kartery patrej ksobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ono musíš utáhnot šroubky co to pude ;-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
dal jsem selikon s papirem vypadato zejeto ok ale kdyz prilozim na karter treba supleru tak se houpe na prevodovce a valec taky
 
 
Datum: 30. ledna 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdybys měl volnej válec tak by ti to nejelo... bralo by to vzduch z venku ... nechapu jak se ti může houpat válec od zbytku motoru... prostě ho utáhní, ne?
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:37
 
<  1900  1901  1902  1903  1904  1905  1906  1907  1908  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.07.2024 18:22:10 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu