video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 cau draci... dal jsem si nebyt baterku na CZ.... zacala se mi varit ale... ukazatel byl porad na 1/4 ze je nabyta... muzu to tam dale nechat ... nebo radsi vytahnout? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 V té první větě chybí ,,proudem 1/10 kapacity...,,
Datum: 01. února 2009 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jojo, to máš sice pravdu že většina nabíješek nabíjí proudem (tedy nabíjecí charakteristikou typu I), ale to jen z konstrukčních důvodů nabíječky. Každopádně zatím jsem v autě neviděl jiný způsob dobíjení než charakteristikou typu U, tedy jinými slovy tím, že alternátor (zdroj energie) je zastabilizován na napětí pod úroveň plynovacího napětí akumulátoru... Tím je ale zároveň řečeno, že se proud nestabilizuje a že pokud je akumulátor značně podbitý, tak do něj nepoteče rozhodně 1/10 proudu ale mnohem víc.. naopak, pokud se napětí přiblíží planovacímu, tak teče proud tak malý až v podstatě žádný. Výhoda U nabíjecí charakteristiky je v tom, že se jí nedá akumulátor přebít... Tedy za předpokladu že stabilizace funguje jak má a je správně nastavená...
Datum: 01. února 2009 8:50
 ok beru zpět Chongu , s tím proudem máš pravdu ... vycházel jsem z techto vět:
Nabíjecím zařízením nabíjíme většinou stálým proudem oproti nabíjení stálým napětím ve vozidle.
Například pro vybitý akumulátor 84 Ah je normální nabíjecí proud 8,4 A a úplné nabití trvá asi 18 hodin.
Nabíjí-li se menším proudem, je třeba náležitě prodloužit čas. Při polovičním proudu /4,2 A/ asi 25 hodin.
Nabíjí se vždy do konečných znaků nabití.
Datum: 01. února 2009 1:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Asi tak Pavlosi... jedna věc je nabíjecí proud a druhá věc je planovací napětí.. tedy 1/10 proudu se nabíjí kdeco, jen ne olověné akumulátory. To se vezme do ruky katalog k uvedenému akumulátoru a tam je černé na bílém napsáno ,,maximální povolený nabíjecí proud,, a to je jaksi strop kterým se akumulátor smí nabíjet... takže se nějakým způsobem omezí proud aby nepřekračoval při nabíjení a pak se už jen hlídá kdyz napětí dostoupá k tomu plynovacímu, které je obecně známé pro olověné akumulátory.. tedy 14,4 pro 12V a 7,2 pro 6V akumulátor.. a v tu chvíli už do něj toho navíc moc nenarveš, neboť pak již dochází pouze k rozkladu vody na vodík a kyslík bez jakéhokoli užitku... teda asi tak... Pokud akumulátor bouřlivě plynuje při výrazně nižším napětí, zřejmě je jeden článek zkratovaný, tak není od věci odšpuntovat články a podívat se který že to neplynuje a ten je takříkajíc v prdeli.. a potažmo je baterka celá k ničemu
Datum: 31. ledna 2009 20:41
 Nastav si proud na 1A jak píše Patrik. Jestli nemáš dobře čitelný ampermetr , tak to nastav na stupeň kdy lehce šumí . To je přibližně správný proud.
Datum: 31. ledna 2009 12:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 5A je víc než moc. nabíjej ji proudem 1 A
Datum: 30. ledna 2009 22:09
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 baterka je 6V 11Ah... a nabiječka je 6V 5A
Datum: 30. ledna 2009 21:38
 a co je to za nabíječku a baterku ? Normální baterii s kyselinou nabíjej proudem o velikosti (velikost=vyděl kapacitu v Ah deseti) po dobu 10h.
A nezapoměň vyjmout zátky a zkontrolovat elektrolyt , případně dolít destilkou !!!
Datum: 30. ledna 2009 21:31
Jméno: Adam
IP: uživatel5123
 Hojte draci mam loziska 6303 nebo jak toje proste na kliku ,ale neni tam napsane c3,ale te to zvl nebo jaka je ta znacka ceskoslov. tak by me zajimalo , jestli to tam muze jit ? dikes draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:10
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 hele klidne muze ae je lepsi to C3 protoze se nezadira ma nejakou vuli ae vobycejny se da taky pouzit ae uz to neni garantovana zivotnost zatim
Datum: 30. ledna 2009 23:10
 na kliku rozhodne C3 nekdy je to napsane po obvode loziska,,to co jde do kartru
Datum: 30. ledna 2009 21:08
Jméno: patrik
IP: uživatel4967
 když prodloužim výfuk stejně velkou tubou zvysi nebo snizi se mi vykon?nebo to bude stejne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 16:47
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 nn nepletes se,nepomuze to
Datum: 02. února 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5126
 myslim ze u seriovyho vejfuku takovyhle upravy nepomahaj ...rika se ze to jede lip,kdyz zkrátis koleno,ale zlepseni je to tak o 5% ....z tveho dotazu sem nepochopil co chces na vejfuku prodluzovat,ale radsi to nedelej....ja treba budu predelavat vyfuk z 21 na takovej rádoby rezonanční  ....pokud se to povede,dam vam plánky
Datum: 30. ledna 2009 23:50
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 pokud ta roura nebude nijak zahnutá nebo zkroucená a bez vnitřních překážek tak by se výkon změnit neměl jestli se pletu tak mě opravte
Datum: 30. ledna 2009 20:39
 Bude to svitit pořad stejně když zapojim dvě 6V žarovky za sebe na 12V baterii a ta baterka se nebude dobijet
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:15
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 ja bych rek ze by ti mohla prasknout zarovka a tak to skus vid uvidis
Datum: 30. ledna 2009 23:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak svitit to bude porad stejne nez se vybyje baterie
Datum: 30. ledna 2009 20:33
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A copak to je to ,,za sebe,,
Datum: 30. ledna 2009 20:20
 Pánové.Máte někdo zkušenosti s tim choperem 125ccm od Jawy??Vůbec netušim jakej je to typ.Kámoš si to teď koupil,tak mě zajímá všechno co o tom víte.Na netu jsem našel jenom pár stránek,ale jsou na nich jenom technický data a ještě je to v angličtině.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5126
 jasne...no ten motor je v tehle motorkach stejnej...rika se ze 3 ze 4 se povedly.....tri kamaradi to meli...jen jednomu odesel motor....preber si to jak chces...
Datum: 30. ledna 2009 23:52
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdravim...mám tu dotázek pro Standu...:v jednom z predchozích příspěvku jsi psal nekomu neco ohledne poloosy na Š120,nu a psal jsi neco o otocených kolech,tak jsem se chtel zeptat, jestlůi jako kdyz jsou ta kola otočená tak je vetsi možost že ta poloosa půjde dopr....,nebo jak si to myslel...díkky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 17:01
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 nu Stando asi tak..
Datum: 31. ledna 2009 17:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 16:21
 otočit je sice mužeš ale nesmíš mít ve předu v prdeli tlumiče,taky sme to skoušeli jenže ty tlumiče byli v prdeli a jak to auto leželo na ztemi tak nešlo uplně zatočit
Datum: 31. ledna 2009 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel5126
Datum: 30. ledna 2009 23:55
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdravim chlapy, mate nekdo skusenosti s vyrobu formy na odlevani hliniku?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:42
Jméno: Horst
IP: uživatel5139
 Ano
Datum: 31. ledna 2009 21:42
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 ok diky horste... mozna pak dam vjedet jak to dopadlo ... do 2 tydnu to asi budem robit..., ten popel je kvuli poamlemu chladnuti?
Datum: 31. ledna 2009 20:47
Jméno: Horst
IP: uživatel5139
 Ne nic víc.Ale do začátku zkus odlít něco jednoduchého,odlitek rozřízni abys zjistil jestli není pórovitý.A ještě jsem zapoměl na smrštění.Po odlití zasyp celou formu suchým popelem a nech vychladnout.
Datum: 31. ledna 2009 20:45
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 3/1 samot/ pisek ..... + pridat do teho vodu... abych to spravne pochopil a neskonil... a to potom sa nedrobi?, nedavas do teho este neco?
Datum: 31. ledna 2009 20:12
Jméno: Horst
IP: uživatel5137
 3:1 šamot,písek,voda.Směs je trochu zavlhlá,to znamená když ji zmáčkneš v dlani musí držet asi jako sněhová koule
Datum: 31. ledna 2009 19:58
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 este jedna vjec horste... ten samot davas samotny? alebo s vodu? cim to spajas?
Datum: 31. ledna 2009 19:39
Jméno: Horst
IP: uživatel5137
 Čau sádra se mi neosvědčila protože při teplotě okolo 1000 stupňů začne praskat ,zapéká se a potom odlitek nejde ven,nebo vycídit je strašní práce.Zato šamot rozdrtíš a použiješ znovu.Ktomu polystyrenovému modelu.Vyrobit jeto sranda,ale vyndat z formy problém protože když tam kousek zůstane bude tam bublina.Potom je možné zkusit voskový model. Ale to už je o něčem jiném.Hodně zdaru
Datum: 31. ledna 2009 18:38
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 horste myslim ze ze dreva je to zbytecne casovo narocne... z polystirenu to ide za 2 hodky maknut,... potom to chcem zalet tu smesu samotu +vody+vodneho skla a nechat vyschnut a potom polystyren rozpustit acetonem, alebo nejak vyndat, potom by sa forma teda dala urobyt aj z tej sadry... nfm co je natem pravdy ci to skutecne vydrzi..., bilo by to este jednoduchsi jak u teho samotu,... ja uz mam jasno jak to spravit ale nfm ci pouzit tu sadru alebo ten smes se samotem... samot sa mi zda byt lepsi ale uz sem to snim raz skonil.... dal sem tam asi moc vodneho skla teda estli je na jednej stranke pravda co pisu tak ne asi, ale urcite... proto sa mi ta sadra zamluva s hlediska jednoduchsi prace.... otazka moja posledna je ta ci sa to s tu sadru da spravit a ci ju po vyschnuti mosim este nejak vypalit abo tak neco...,
Datum: 31. ledna 2009 15:03
Jméno: Horst
IP: uživatel5129
 Ale tady na pokecu byl i jeden dřevomodelář
Datum: 31. ledna 2009 14:02
Jméno: Horst
IP: uživatel5129
 No a už sjme o kousek dál.Model zkus vyrobit z tvrdého dřeva.Kulovitý tvar a spalovací prostor vytoč na soustruhu rozděl na kolik budeš mít chl.žeber.Vše musí mít kónusový tvar ,vybroušené a nalakované.Potom si vyrobíš dělenou formu.Na spodek nasyp směs šamotu a písku(já používám písek z pojistek)musí být trochu vlhký.Udusej a zarovnej.Polož model a zasypej,udusej.Vyndej model a každé žebro propíchni (to budou výfuky) nožem udělej vtokový kanálek,slož a otoč,teď propíchni zahradnickým kolíkem a máš vtok.Celou formu dej do trouby sušit,potom vyčisti,zkontroluj a můžeš lít.
Datum: 31. ledna 2009 13:48
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 roztavit hlinik nemam problem, chcem si spravit hvezdicovku, robil sem tak ze sem mnel maketu z polystirenu a zalil sem ju smes samot+vodne sklo.... zle sem to namichal takze se to nepovedlo..., sadra sa mi zda byt jednoduchsi ale nevim jak to nachystat aby to vydrzela..., horst píše ze se zapéká..to mam chapat jako ze je to jeji zla vlastnost anebo ju treba nejak poradne vysusit v troubje...  skusil bych to s tu sadru ale estli vite tak napiste co snu spravit aby to vydrzala
Datum: 31. ledna 2009 13:16
Jméno: Horst
IP: uživatel5129
 Čau borci.Chápu,že tak mladí o metalurgii nevíte mnoho,ale zkusíme to od začátku. Co chci odlévat ,kde to,,ohřeju,,do čeho to naleju a z čeho a kolik. Kartery neodleješ ty se lijí tlakově do kokily,nějaký polotovar na kostku sání nebo podkovu odleješ do slévárenského písku.Sádra se ,,zapéká,,Potom taveninu ,,ohřeješ v el.kelímku,nebo stačí i výheň.No a pak hodně štěstí. Ale napiš co chceš odlévat a jaké máš ,,výrobní,,podmínky
Datum: 31. ledna 2009 12:29
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 jo a ještě sem viděl formu ze dřeva, ale odléval do toho olovo.
Datum: 31. ledna 2009 11:35
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 chlapy... kartere...ee  , o tem ani nerozmyslam.... o odlevani a taveni uz vim svoje, problem mi robi len spravny material na formu, a nevim ci vjerit tej sadre..., kedtak skusim a povim vam, ale moc sa mi temu vjerit nechce, proto sem sa ptal ci to dotycny co mi to radil skusal... to je podstatne ci to ta sadra to teplo vydrzi
Datum: 30. ledna 2009 22:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a pokud to vezmem celkove tak odlevani duralu vubec neni zadna sranda....
Datum: 30. ledna 2009 22:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no me radsi moc necitujte, todlec prodavam jak sem koupil...ty sadre bych tez moc neveril...treba ten pan co si tu odleva kartery s petikvaltem z jawy 90 tak to lisuje ve forme...
Datum: 30. ledna 2009 22:25
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 plus nějaké ty blbinky jak říká steve
Datum: 30. ledna 2009 22:12
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ale karburatory, nevim jak motorkové, ale škodovácké jsou ze slitiny hliníku a zinku, takže ho roztavíš pěkně.
Datum: 30. ledna 2009 22:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 o tom by ti asi dost rekl Horst, skoda ze tu neni...ale co se tyce tech slitin - motor, sani, karbec atd atd sou z duralu, je to slitina s prevaznym procentem hliniku (asi 95%) a ma svy pro a proti (jako kazda slitina)...a co se tyce hliniku tak se na snizeni bodu tani (z 2000 C) dava kryolit (uz presne newim ale myslim ze je to Na3[Al F6]), tim se snizi asi na 900C...a jinak s tou sardou newim ale treba ty kartery se lisovaly v lisu, viz treba otrepy pod primarnim koleckem, to jsou otrepy dane vylisovanim...
Datum: 30. ledna 2009 22:02
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 tak to cumim, to o tych slitinach vim ale ze sadra vydrzi takove teploty a nepraskne....., sa mi to nezda ... mas to vyskusane? a treba tu formu ze sadry treba nahrit pred letim?, ... a jaku sadru? bilu?.... dik
Datum: 30. ledna 2009 21:15
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ano. ale cisty hlinik se odlévá blbě a navíc do něj musíě přidat borax aby v tom nebyly bublinky. líp se taví slitiny, třeba písty, karbutátory a bloky motoru, protož emají jednak nižší bod tavení, pěkne se roztaví, a do forem pěkně zateče. a lét to můžeš i do sádry, ale musíš to něchat porádně vyschnou, jinak po nalétí praskne.
Datum: 30. ledna 2009 20:33
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 To chces povidat ze ten tekuty hlinik potom mrsknu do tej formy ze sadry a ona to vydrzi? ???
Datum: 30. ledna 2009 19:47
 hlinik sem nelil, aleš lil sem spoustu jinejch kovů... mylim že ti bude stačit sádra... A bacha na bublinky. prostě do nějaky krabice (danone dělávalao paky na jogurty (ty krabyce se hodi skvěle... ) zajiješ sadrou a nechas trocu zatvrdnout a vobtistkneš do toho to co chceš odlejt...
Datum: 30. ledna 2009 19:34
Jméno: krystof
IP: uživatel5122
 zdar, mam motor od jawy 555 po GO. Jakej olej mam nalejt do spojky ? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 19:14
Jméno: krystof
IP: uživatel5128
 takze jestli jsem to pochopil : budu lit to velkou dirou a az potece olej tou malou dirkou upsostred tak to znamena ze uz vic lejt nemam jo? jinak diky
Datum: 31. ledna 2009 19:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo at nejvetsi duzna u spojky a kontrolujes estli ti netece pres kontrolni diru gde musis vymontovat ten sroubek...
Datum: 31. ledna 2009 13:23
Jméno: krystof
IP: uživatel5128
 diky za odpoved, ale pockat! lije se ten motorovej olej do te velke diry na spojkove strane,je to tak ? abych neudelal malou chybicku...
Datum: 31. ledna 2009 11:19
Jméno: rasic
IP: uživatel5104
 presne takdej mu za pravdu ae nelije se to do spojky ae do prevodovky
Datum: 30. ledna 2009 23:28
 vicemene jakejkoliv prevodovej olej,doporucuju pp80 nebo pp90,tyhle oleje sou skoro stejny vsechny
Datum: 30. ledna 2009 18:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci tak asi na 20 pokus slozeni motoru se mi konecne povedlo sfunkcnit motor jak to vypada ,oskousim zejtra dneska jsem skousel na jednicku a v pohode pak mi vypadlo lanko zrukojeti a mel jsem to bez vejfuku udelal jsem si specialni sroubovak takze muzu vpohode i strhnout sroub stoho mam obavy  nechapu proc nesedi valec kprevodovce houpe se dostran nevim co stim zadelal jsem to selikonem a papirem tak uvidim , ale jak je to mozny?? tesneni neprecuhuje kartery patrej ksobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 20:37
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ono musíš utáhnot šroubky co to pude
Datum: 30. ledna 2009 20:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dal jsem selikon s papirem vypadato zejeto ok ale kdyz prilozim na karter treba supleru tak se houpe na prevodovce a valec taky
Datum: 30. ledna 2009 20:29
 kdybys měl volnej válec tak by ti to nejelo... bralo by to vzduch z venku ... nechapu jak se ti může houpat válec od zbytku motoru... prostě ho utáhní, ne?
Datum: 30. ledna 2009 19:37
 Zdar fichtlaři/ky potřebuju se zbavit rzi na výfuku. Čím ho ošetřit aby jsem tu rez sundal. Krome chromovani už nwm...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 12:07
 skus to trochu vybrousit a pak odrezovač
Datum: 31. ledna 2009 12:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 udelej to samy jako lesteni hliniku na vikach motoru...navod je na jawa-50.cz...zalezi jak to mas moc zazrany...ale mel sem tez takovou slabsi az stredni, vzal jsem ten kotouc, lital po tom a pak sem to jeste vylestil bilou brusnou pastou a hadrou...krasne to vylezlo a tvari se jak novej...mel sem stesti ze ta rez byla spise povrchoveho razu a ze sem mel tolik casu...
Datum: 30. ledna 2009 19:45
 No právě já potřebuju něco na ten zažranější rez silichrom uz jsem zkoušel ale skoro vůbec to nepomohlo.
Datum: 30. ledna 2009 18:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 dost toho udela silichrom....umi vytahnout tu slabsi rez...
Datum: 30. ledna 2009 18:32
 Hoši,jak je na panelkách udělaný zamykání kastliků?Koukal jsem na fotky a na dvířkách nejsou žádný otvory pro šroub,zámek.Jak je to udělaný?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 9:53
 A nemáte někdo fotku toho jak to vypadá?
Datum: 31. ledna 2009 9:53
Jméno: xborecx
IP: uživatel5125
 U panelky jsou na kaslíkách z plechu takový jazýčky ktery se tam zacvaknou a pak se zamkne sedačka protože bez vyklopení sedačky nejdou otevřít. Takže se otevíraj tak že odemkneš sedašku pak ze vnitř zmáčkneš ten jazýček směrem dolu a otevřeš snad to pochopíš blbě se to vysvětluje.
Datum: 30. ledna 2009 22:36
 Až teď mi došlo že si mi vysvětloval zámek na domovní schránce u paneláku  .Nemáte někdo foto jak to vypadá u panelky jako motorky?
Datum: 30. ledna 2009 19:33
 sem debil  jsem si to blbě přečetl  sorry
Datum: 30. ledna 2009 18:26
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 ze vnitr je takovej jazycek.. kterej zapada do takove dražky
Datum: 30. ledna 2009 18:22
 Jak myslíš to ze strany??Jakej jazýček?
Datum: 30. ledna 2009 18:18
 otvory jsou se strany jak vylézá jazýček. Dělají se tři velikosti. Myslíš-li klasické staré panelákové zámky ve schránkách.
Datum: 30. ledna 2009 18:16
 Dobry den chtěl bych se zeptat jestli mužu dat dvě 6V žárovky na 12V baterii a co to bude dělat????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 19:49
 Jestli budou svítit stejně záleží jaký tam dáš.
Datum: 30. ledna 2009 19:49
 a budou svíti pořád stejně?
Datum: 30. ledna 2009 18:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 musel bys je zapojit za sebou jestli ti to neco rika a jestli zapojis kazdou zvlast mas pozarovkach
Datum: 30. ledna 2009 18:31
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 podle toho jak se to chystáš zapojit
Datum: 30. ledna 2009 18:26
 prasknou
Datum: 30. ledna 2009 18:04
Jméno: Pecan
IP: uživatel1226
 cau hele fichtlari ja uz si fakt nevim rady ja kdyz nastartuju mustanga tak me zacne rvat na plnej vikon a kdyz pridam tak rve este vic a neubira menil sem pist. krouzky tak ja newim estli to muze byt tim.diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:28
Jméno: jawa555.50
IP: uživatel1058
 zkrat bowden
Datum: 17. února 2009 16:28
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Myslel sem tu pružinu nad šoupátkem, ale neumel sem si vzpomenout na spravny nazec, jak to čtu znova, tak sem tam napsal kravinu  sory, ale i tak myslim že to je hlavni duvod !!!
Datum: 30. ledna 2009 19:15
 spis bych skouknul to tesneni,kdyz sundaval karburator,hlavu,valec atd tak je dost mozny ze to bude nekde foukat,simerink je sice taky moznej,ale vzhledem k tomu ze to predtim nejspis nedelalo tak bych to videl spis na naky to tesneni
Datum: 30. ledna 2009 18:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 je v prdeli simering pod zapalováním -sundej zapalko vyndej vačku našroubuj místo ní šroub M8utáhni ho rotor sleze vyměn simering a rat tam zapalko pozor je tam takovej malej količek ten nesmiš stratit
Datum: 30. ledna 2009 18:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co je to za blbost.......pružinka na štelovacim šroubu volnoběhu nemá na vracení jehly vliv........spíš máš na mysli pružinu nad šoupátkem ne?..........ale jak píše kolecko-viděl bych to na faleš.....
Datum: 30. ledna 2009 18:12
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Podivej se, jestli si nezapomel dat, pod šroub volnoběhu tu pružinu !!! Ta tam musí být, aby se vracela jehla !!!
Datum: 30. ledna 2009 18:00
 nebo si tam dal spatne tesneni nebo si to blbe utahnul a taha ti to falesnej vzduch,k tomu bych se priklanel spis
Datum: 30. ledna 2009 17:56
 Skus povolit šroubek na seřizování volnoběhu.Když to nepomůže tak zkus povolit plynový lanko a když ani to nepomůže tak vyměň plynový lanko
Datum: 30. ledna 2009 17:49
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Čus hoši.. asi na čas skončim s motorkami!!! dneska jsem jel uplně v poho na čz 175/477.a pak z ničeho nic mi to zabrzdilo,a ja hodil šmíra,a pak už jen vidim jak mam pravou ruku zechcanou krvý.,,štěstí,že mě kolem jedoucí auto odvezlo domu,a pak mi přivezli motorku-- zjistil jsem,že mi prd řetěz a zamotal se mi na rozetu!! a motorka je uplně v pododě,jenom ohnutá brzda a stupačka...asi mi ta stupačka zachranila život!!!naštěstí,to není vážný,,jsem jel odřenej jak..... a to sem měl koženou bundu..a jel jsem tak maxilmálně 50km/h.... nikdy předtim jsem se nevysekal ani na kole  --- Tak si radši všichni taky davejte pozor!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 19:46
 to se mi stalo taky (ale v letě na louce, takže sice smyk, ale ´jen sem si lehnul(. jinak ani škrabnuti ani ja ani fik... taky sem jel asi 50.jo ta stupačka ti nezachranila život ale hlavně život tvý nohy... prinejmenšim bysis jí zlomil... nebejt stupačky
Datum: 30. ledna 2009 19:46
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 a cim si to "lakoval" ? me se teda roztrh retez uz mockrat a lak mi to nijak neorvalo....mam teda este starej komancskej vypalovanej pololak
Datum: 30. ledna 2009 18:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Joo stava se... me se stalo taky ze se mi pretrhl retez... ale to me poradne nasralo.... generalkoval jsme si fichtla 21... vsechno nastrikany krasne.. vylesteny..no prosste klassa  lae co se mi nestalo... prvni jizda vyjedu ze vrat... ujedu asi 20 metru a prdl mi retez.. a vylitl mi a poskrabal mi celej zadni plech.. to bylo radosti.. ty kravo.. vsechno sundat.. a strikej znova
Datum: 30. ledna 2009 18:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 to se stavá.....bylo to asi poprvy,ale ne na posledy....patri to k tomu....staly se mi horsi veci
Datum: 30. ledna 2009 18:08
Jméno: jim
IP: uživatel5087
 skoda ze sis nezlomil vaz  to neva zabijes se jindy doufam!!
Datum: 30. ledna 2009 18:00
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Jo tak to máte recht...To se mi taky jednou stalo...Ale mě se rětěz sekl na primár. kolečku, vyštípl mi kartér a prěvody jsem měl na poli...Pak jsem si asi rok dával pěknýho majzla...Ale teď jezdím jak kdyby se nic nestalo  Sám sem to taky nepochopil ale co (asi vadnej materiál)...
Datum: 30. ledna 2009 17:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 něco podobnýho se mi dneska taky stalo, ale naštěstí na tříkolce, takže se žádná držka nekonala, akorát mi to zvohybalo šrouby na třecí spojce a ohlo tyčku od spojky
Datum: 30. ledna 2009 17:26
 chci se zeptat jde u jednadvacitky jawy dat zapalovaní na boschak predem dekuji odpovidejte na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 18:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 na 30-itkach se ti bude spojovat 1 od inducky a 56 privedes kabel od svetel a myslim ze z 58 vyvedes kabely ke svetlum......nevim uz presne...kdyztak mi opravte...mozna je to ze na 15 privedes svtetla a z 56 nebo 58 vyvedes kabel....proste to odskousej....neni to nic tezkyho a neni co zkurvit.....a vsechno je to chyceny jen na sroubek....takze neni co resit....
Datum: 30. ledna 2009 18:12
 jak ho zapojit? odepiste nekdo aj mne jak ho mam zapojit
Datum: 30. ledna 2009 17:59
 Jasně že jo.Vyndáš ten přepínač na dáš místo něj boschák
Datum: 30. ledna 2009 17:54
 chci se zeptat jde u jednadvacitky jawy dat zapalovaní na boschak predem dekuji odpovidejte na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:30
Jméno: jawa555.50
IP: uživatel1058
 jde ale nemá to cenu stejně ti to otočej šroubovákem XD Xd
Datum: 17. února 2009 16:30
Jméno: Matess
IP: uživatel650
 Ahoj draci,mám ČZ 175/477 a blinkry na ní mi blikaj strašně rychle,dá se to nějak nastavit na tom přerušovači...?díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:32
Jméno: jawa555.50
IP: uživatel1058
 A nebo ta má zkrat někde ??nwm
Datum: 17. února 2009 16:32
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 máš prasklou žárovku, a nebo máš slabší žárovky než tam mají být
Datum: 31. ledna 2009 14:12
 no to ale mozna kdyz neni nastartovany protoze pak spotrebice valej z alternatoru
Datum: 30. ledna 2009 19:38
 auto je auto,ale kdyz auto blika ychle,znameto ze ma dost nabitou baterku,kdyz pomalu tak malo
Datum: 30. ledna 2009 19:28
 jo da tam jak mas ty kontakty tak tam je takovej sroubek tak tim
Datum: 30. ledna 2009 16:55
Jméno: cucak
IP: uživatel5119
 dobry chcem za optat jaka sou najlepsi lozis myslim znacku idem ich menit na cz 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:55
 Vždycky byly nejlepší SKF.Nevim jak je tomu teď.Možná už jsou na stejný úrovni jako ZKL
Datum: 30. ledna 2009 17:55
Jméno: mores
IP: uživatel5119
 hele seso proc nedas na sesa moto do piecinku historie i cezetu 175 trial?ma takovej inaci vejfuk proste je to pjecny stroj dik za pochopi a napis ci to bude
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 19:30
Jméno: mores
IP: uživatel5119
 sesa ja ti neco poslu kdys chces foto ,nejaky popis
Datum: 30. ledna 2009 19:30
 draku vim,, ale je jich tak malo ze nevim ani info obrazky a hlavne na to uz neni cas
Datum: 30. ledna 2009 17:49
 zdarte draci prodal by někdo levně jawu 21? nejlepe ze znojemska
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 16:30
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 ne-e bohužel běž to zkusit jinde
Datum: 30. ledna 2009 16:30
|
|