video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bobokopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit v jaky drazce na jehle ma bit plisek na jawe 90
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 19:28
 1. nauč se psat byt s měkkým i to je konina 2.nauč se trochu hledat, na netu je dílenská příručka J 90 sem měl taky a bez dílenské příručky se pomale neobejdeš
Datum: 28. ledna 2009 19:28
Jméno: rtdhfhtr
IP: uživatel3402
 cau lidi potrebuju pomoct ,jaky byli rozdily mezi motorem Jawa 350/354 a 350/361 vim ze meli jiny hlavy ale urcite toho bude vic?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 To snad ne  on se ptal na motor a ty mu odpovidas na motorku  Ten motor ma uplne stejnej vykon jako 360  oni to sou dokonce stejny motorky...akorat ma o par cm delsi kyvku o par cm vetsi blatniky,19 kola a bošák na masce
Datum: 28. ledna 2009 22:11
 361 má velký kola a větší výkon motoru, jiný blatníky, jako california
Datum: 28. ledna 2009 19:46
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Mozna budou stejny.....361 je v podstate 360 a 360 je stejna jak 354....ale nevim co treba takova klika....tam vym ze bili rozdily v ojnici a proto se na motory 361 a 362 davali kliky z 360....
Datum: 28. ledna 2009 18:06
 Zdarec,poradte mi nákou stránku kde jou výpočty nebo jeno vzorečky pro výpočet kanálů ve válci,Jako myslim radius a ůhel a velikost a když to bude i na něco jinýho tim líp.Dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 17:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5110
 Vzdyt si neodpovedel.....   ......ja bych odpovedel...ale vim prd  Ty ses prej odbornik na kanaly...!
Datum: 29. ledna 2009 17:15
 Mě už se na to ani odpovídat nechce
Datum: 29. ledna 2009 16:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5108
Datum: 29. ledna 2009 13:25
Datum: 29. ledna 2009 12:45
 To je docela problém. Celé generace konstuktérů se o to snaží. Výpočty se ověřují praktickýma zkouškama a tam pak je to většinou trochu nebo úplně jinak.Bylo by potřeba vyrobit třeba 50 válců, každej trochu jinej, vybrat ten nej. a potom pozvolna pokračovat. To ale je úkol pro továrnu. Jinak vyšla kdysi kuchařka, kterou asi každej zná a ty ji určitě taky najdeš na netu, jak upravit Pionýra pro závody. 4 přefuky atd, atd. Asi to jinak nepůjde. A tam zvážíš, zda na to technicky máš. Není to žádná sranda! Jarda
Datum: 28. ledna 2009 23:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 apc ten .zip je prazdnej...mi to bylo divny ze s tak neohrabanym pripojenim bych to mel za tri sekundy doma
Datum: 28. ledna 2009 21:12
 Tak sem to stáhnul(to na co sem dal odkaz Dr.House),a otevřel sem to a nic tam nebylo!Tak nevim jestli to mam po..... já nebo je to vadný.
Datum: 28. ledna 2009 21:05
 http://www.nahraj.cz/content/dw/c737ddce-8ac2-4de2-a5c1-b01b3be12414
Datum: 28. ledna 2009 20:00
 Pro Dr.House prosimtě nenapsal by si mi ho znova nemůžu to nide najít.Díky.
Datum: 28. ledna 2009 19:38
 není to tak dávno co jsem sem dal odkaz na stažení tří knížek, v těch je výpočtů až až...
Datum: 28. ledna 2009 18:38
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 28. ledna 2009 18:35
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 asi tak
Datum: 28. ledna 2009 18:34
Datum: 28. ledna 2009 18:09
 Dobrej
budu kupovat fichtla s papírama, ale nechci to převádět na sebe, dá se to nějak udělat, ale aby šli kdyžtak přepsat na majitely po mně, kdybych ho po nějaké době chtěl prodal?
díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 17:56
 Jasně že to jde,já sem tak taky kupoval motorku.Prodával to jeden chlápek,ale papíry byly psaný na nějakou paní.Asi se znaly.Ten chlápek od kterýho sem to kupoval měl od tý paní podepsanou smlouvu.Chvíly na tý motorce jezdil a pak mi ji prodal.Já sem přijel,podepsal jsem smlouvu a motorku jsem si odvezl.Chlápek dal pak tý paná tu kupní smlouvu a ona to na mě odhlásila.Pak už to šlo lehce.Já sem si nechal udělat poviný ručení a evidenční kontrolu.Pak jsem zašel na úřad a vystavyly mi novej malej techničák a novou SPZ.A teď už jen jezdim
Datum: 28. ledna 2009 17:56
Jméno: wurth
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat kdyz dam podkovu mezi setrvacnikytak on musi bytpresne ve stredu karteru aby se opirala o oba kartery kdyztak neco poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 21:09
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 ??? kdo smazal moje odpovědi!!!!
Datum: 28. ledna 2009 21:09
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cus nevite o nakym forum kde bych moch vyresit neco o yamaze dt?nebo jestli by tu nekdo nevedel u dtcka kdyz chci delat yeis tak jak se vyndava ta krabicka na yeis diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 15:44
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 pomuzu si kdyz si dam na fichtla ladak filtr z emzety 150 a ladak vejfuk hikone pomuze mi to aspon 0,5 kone ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5110
 Tak prodejce ti napovida leccos aby mel kseft  to je normalni  Ale samozrejmne to bude chtit upravit i trysky aby to nebylo chudý s tim filtrem....hlavni trysku 75-80 a volnobeznou 42-45 ....chce to odskouset no.... a ten vejfuk....pokud se ti nechce prevarovat hikone tak tam nech fichtlackej a poradne ho vycisti a utesni ve spojich....pojede to o dost lip....pokud to odflaknes,pojede spatne.....
Datum: 29. ledna 2009 17:20
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 ja si myslim ze mi ten filtr pomuze protoze originalne mustang ma pod sedlem a ta hadice je strasne dlouha ja sem si obednal special filtr je to jen takovy nahubek na karbec, psali tam ze to de na vsechny 50 a ze to trosku ty motorce pomuze tak nevim uz kloudne komu ma verit jeden trvri neco jineho nekdo zase neco jineho
Datum: 29. ledna 2009 14:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 tak ten výfuk ti ubere tak 0.5 kone a kdyz sladíš ten otevrenej filtr s tryskama tak by ses mohl dostat na konecnou bilanci -0.25 kone.....ale kdybys ten vejfuk prepocital a predelal,tak by se bilance mohla otocit v tvuj prospech.....
Datum: 28. ledna 2009 18:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tak vliv to ma vcelku znacny, prece jenom 1/3 vykonu ma na svedomi vyfuk...ale poleti to jen za tech podminek ze bude presne udelanej a podle toho bude splnovat to co chcem - otacky, silu, moment...toto musi byt rozvrzene...a vyfuk spravne zkonstruovan, jsou dneska na to programy ale gdo je max sikovnej tak si to spocita sam...ale neni to lehka zalezistos...
Datum: 28. ledna 2009 17:30
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Já nevim co vy čekáte od toho že když tam dáte HIKONE a jinej filtr že to bude stíhačka...
Datum: 28. ledna 2009 16:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ne pac je to jina objemova trida - uplne jine rozmery, a pak se taky kazdy ladak prizpusobuje konkretnimu stroji, navic kazdej fichtl je jinej takze vetsinou se vyfuky predelavaj primo na miru fikovi...podle me je do urcitych uprav nejlepsi ten origo, vycistis, nasadis, utesnis a letis + ten zvuk! to je k nezaplaceni, hotovy orchestr a 3 kone v cele + jeden dropatko zakrnelej ale co, hlavne ze to lita jak drak...
Datum: 28. ledna 2009 16:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 spys si myslim že ti to eště 0,5 koně ubere pořadně to sestelun namaž vyčisti a pojedeš jako pán
Datum: 28. ledna 2009 15:30
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 a jak to vys ? ne je jednoduchy napsat
Datum: 28. ledna 2009 15:28
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne
Datum: 28. ledna 2009 15:22
Jméno: kubajs
IP: uživatel582
 dobrej ve spolek potrebuju radu. mam jawku 175 kejvacku 356 kdyz sem dal na ni generalku tak sem na klikovce nemel simering jakto?
jestli tam nakej ma bejt dejte prosim radu nebo rozmer dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:00
 Pokud myslíš pod primárním kolečkem tak má frikulin pravdu.Je tam labyrint.Někdo dělá,že vysoustruží kolo stejnýho vnějšího průměru jako je ten labyrint a dá do něj gufero
Datum: 28. ledna 2009 18:00
 Možná proto, protože si tam měl labyrint....  Ne...?
Datum: 28. ledna 2009 14:37
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 muzemi nekdo poradit kdyz ujedu 50 metru na 90 jawe proc mito chcipne a musim do karboratoru nacepovat benzin a pak zas jedu kousek
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:03
 Máš to ucpaný. Nejpíš kohoutek na nádrži.
Datum: 28. ledna 2009 14:03
 aha někdo byl rychlejší...
Datum: 28. ledna 2009 13:45
 a nebo přihni plíšek co zavírá benzín
Datum: 28. ledna 2009 13:44
 zkus utahnout tu matičku co je na ní zavírání benzínu a je na víčku karburátoru, nebo profoukni kompresorem trysky a kanály...
Datum: 28. ledna 2009 13:43
 Jo ještě sem zapoměl. Máš vše dobře vyčištěné..? Je přítok benzínu dobrý, němáš někde něco ucpaného..?
Datum: 28. ledna 2009 13:21
 Čau, tak podle mě je to nízká hladina v plovákové komoře. Nevím jak je to u 90, ale u pio stačí přihnout ten plíšek v plovákovce nahoru...
Datum: 28. ledna 2009 12:33
 cus,chci se zeptat,jestli nevite cislo tmave modry barvy,ktera se davala taky origo na jeste kulaty cezety,dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 21:23
Datum: 28. ledna 2009 21:23
 myslim ze to ma nazev Kralovská modř, kdyz to reknes v krame tak ti daj nakej vzornik a podle toho si vyberes,presny cislo nevim
Datum: 28. ledna 2009 13:40
 nevíte někdo co má za víhodu nasávání směsi rovnou ke klikovce...??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Steve to vystihnul celkem presne. Spadlej "list" z klapky do motoru udela peknou neplechu. Netesnici klapka taky nic moc. Listky karbon. maj vyhodu v rychjejsi reakci (rychlejc se otviraj a zaviraj, nejsou tak tuhy). To cemu rikas klapka do vyfuku je privera, ta ma zmensova vysku vyfuk. kanalu, coz ma mit priznivy vliv na prubeh vykonu v nizkych otackach...
Datum: 28. ledna 2009 22:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska uz se to dela bezne, viz treba dnesni skutry...vyhod to ma vic, treba ze sems se nevraci zpatky do karbenatku, nasaje se toho vic pac to saje od zacatku podtlaku a ne od te doby gdy pist otevre saci kanal a gdy ho zase zavre (gdyby ho otviral ci zaviral pozdejc tak by to zmenilo casovani, flusalo by to zpatky a tak by to krome opravdu mizerneho vykonu nemelo zadny efekt, gdo mel ustipnuty poradny kousek pistu - casti ktera otvira ci zavira saci kanal, tak vi o cem mluvim...) a saje to do tej doby pokud tam ten podtlak bude...samozrejme to ma mraky vyhod ale tez i nejaka nevyhoda by se nasla - treeba dalsi soucastka vcelku nachylna na poskozeni, pokud klapka prestane tesnit nebo se ponici ten listek ktery to otvira/zavira (myslim ze prevazne je karbonovy ale jelikoz se o ne moc nezajmam tak ted fakt newim) tak to pak nejede, smes v karbecu, ve valci sucho  ...jak uz bylo receno tak je to problem z bezklapkoveho motoru udelat "klapaci"  ...a pokud se nepletu tak se delavala i jakasi klapka do vyfuku...
Datum: 28. ledna 2009 16:31
 Většina moderních 2taktů to takhle má...Lepší to určitě je...Ale opravdu to neni nic lehkýho...Hlavný výhodou je že můžeš udělat dlouhej přefuk...
Datum: 28. ledna 2009 15:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 ja nevim no,ale kazdej kdo neco jezdi,tak rika ze neni prdel to udelat a uz vubec neni prdel to odladit....
Datum: 28. ledna 2009 14:24
 Větší množství nasáté směsi => větší výkon a krouťák
Datum: 28. ledna 2009 14:04
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 čau draci. Chci se zeptat kdybych přímo v parabole napojil 2 drátky z žárovky na baterku,svítilo by to nějak normálně viditelně?ještě jsem to neskušel ale jakou baterku bych měl skusit? jestli to vubec bude pěkně svítit... A jakou baterku myslím jako jestli(tužkové nebo tak...)díky za dobré rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 13:52
 Jestli ti to svítí málo teď může být způsobený přechodovýma odporama.
Datum: 28. ledna 2009 13:52
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ale dost srandy... nebude to chodit pokud neodpojíš originální přívodní dráty... potíž je v tom, že pokud by jsi omylem zapnul spínač ,,na světla,, když by jsi měl připojenou baterku, tak by se to tlouklo s pólem, kterej je v případě záporné půlvlny pro baterku dokonalý zkrat.
Datum: 28. ledna 2009 8:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ano půjde to... jedná se o klasické zapojení kladný pól baterky - drátek - žárovka - drátek - záporný pól baterky.... pan učitel fyziky by z tvého dotazu neměl radost!  .
Datum: 28. ledna 2009 8:06
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 27. ledna 2009 23:01
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár borci potřebuju poradit muj fichtl 10 km jezdí páradně a pak přestane jet pak něco pošteluju zase to jezdí chvíly a pak to zase zdechne už si nevím rady prosím o rady dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 16:42
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 jestli se ti to nepřechcává zkus nastavit hladinu to se dělá tak že ponoříš polvák na dno a hladina ti musí lícovat s vrškem plováku když ne tak jí měníš přihibáním plíšku
Datum: 28. ledna 2009 16:42
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 a mas dobrou barvu svicky? Me to delalo ze sem tam dal svicku, chvili to jezdilo pak se zakarbonovala a uz nic. kdyz sem tam dal druhou tak to zase chvili jelo a tak dale... Bylo to bohatou smesi.
Datum: 28. ledna 2009 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 27. ledna 2009 22:58
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 videl bych to ze to bide svickou!!
Datum: 27. ledna 2009 21:52
 když nemam velky technicak tak ho když udělam technickou dostanu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:17
Jméno: kajsbf
IP: uživatel1927
 ja dělal minuly tyden na pionýra TK a měl sem jen tu origo malou knižečku a nechaly mi knižečku i spz malovanou štětcem
Datum: 02. února 2009 9:17
Jméno: babkic
IP: uživatel5112
 pokud na ůřadě nejsi v tp napsanej ty jako majitel,nic nezkoušej a rovnou si sežen jiný doklady(nemáš velký tp-nemáš nic)
Datum: 29. ledna 2009 19:54
 jo jenze malej je jenom osveceni o registraci TP sebou nevozis ten mas zasitej nekde v bezpeci doma a pouzivas ho jen na STK a jine zaznamy treba zmena barvy to jako myslis ze do toho maliho ti napisou lihovkou ze je vozidlo zpusobile provozu jak ti tady nekdo psal nemas velkej TP nemas motorku kdyz najdes penezenku a tam bude jeho ridicak tak budes mit ridicak?budes mit kulovi stejne jako s malim TP
Datum: 29. ledna 2009 14:35
Jméno: saxik1111
IP: uživatel4864
 to je na standu
Datum: 28. ledna 2009 21:05
Jméno: saxik1111
IP: uživatel4864
 mam maly tp a motorku mam ty chytraku
Datum: 28. ledna 2009 21:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Ja mam teda malej i velkej,ale z trochu jinyho duvodu
Datum: 28. ledna 2009 15:13
 Bez velkýho TP to nepude. Skokane, nevim proč ti ji měnili. Mě ji normálně nechali. Ta se používá jak místo velkýho,tak místo malýho technočáku.
Datum: 28. ledna 2009 13:50
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
Datum: 27. ledna 2009 22:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5098
 nemas TP,nemas motorku...tak co chces teda na ty STK kontrolovat?
Datum: 27. ledna 2009 22:30
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 Cau draci.. uz jsem zoufali..uz po dobu asi 10HODIN... se snazim nastelovat predstih na cz... ale na jakej koliv predstih mi to strili do karburatoru a to jako ze poradne... kolikrat z neho vylitne aji plamen.... at dam malej nebo velkem porad strilí  newim te pls co to jeste muze delat? moc diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:08
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 me to delalo taky ale na MZ. mel sem vymletou tu hridel jak sni odacis a ladis predsith!v malejch otackach to bylo v poh ale jak se to poradne roztocilo tak to delalo jako bych to mel blbe vyladeny!proste se to muze mleta pak uz si to hazi jak se tomu zachce!
Datum: 27. ledna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5098
 hele vy tu furt resite predstih a odtrh....ale nebyla tu ani zminka o svicce...to ze pali neznamena ze pali spravne....skus este vymenit tu svicku ....a co treba bohatost smesi? jestli nekde fouká tak je to jasný.....
Datum: 27. ledna 2009 22:07
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 jiskra je pěkná... ale zkusim ten kondik a indučku
Datum: 27. ledna 2009 21:33
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 nn vacka je v poradku... jelikoz to jeste nedavno jezdilo... nic slavneho ale jezdilo.. motor je po GO.. ale ten predstih co mi tam udelal.. to bylo hrozny.. tak jsem si ho udelal... jezdilo to ale porad to nebylo ono... ale nechal jsme to ...a pred tydnem ze ho udelam co nejpresneji.. a konec... jsou mista..kdy obcas streli do karbece..a pak vilitne do obrovskych otacek.. uplne krasne... ale jak pustim plyn a znova pridam. .tak to zase chvili strili nez to vylitne...  uz jsme ho predelaval snad 50x.. a porad nemuzu docilit toho... NASLAPNOUT PRIDAT A BEZ JAKEJKOLIV PROBLEMU ABY SEL DO OTACEK  prote nic.. smes uz jsem taky zkousel... ale newim jak presne ma byt nastaveny.... jinak na volno beh drzii... ale jak pridam... tak to parkrat neskutecnim zpusobem streli.. bej tam kulka tak me to zabije!! a odtrh mam te 0,4-0,5 zkousel jsme davat i mensi i vetsi a nic.. nechapu to..  a ji ta desticka s kterou se otaci.. u predstihu tak je nova..  fakt to nechapu... doma mam jestee 6 fichtlu tak mam predsti a odtrh behem par minutek hotovi... ale vzivote jsme se stim takhle dlouho nesral  ASi mi nic jineho nezbyva nez trenovat dale
Datum: 27. ledna 2009 21:31
 Já to vidím na špatnej kondenzátor, nebo indučku
Datum: 27. ledna 2009 21:30
 a jaky mas odtrh medzy kladivkami alebo potom moze byt to co pise lk
Datum: 27. ledna 2009 21:04
Jméno: rosi
IP: uživatel995
 nebo máš špatně nastavenou směs(benzin-vzduch)
Datum: 27. ledna 2009 21:03
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 nn to nepali.. kdyz mam vyndanou svicku ,sundanou hlavu.. tak 3,5mm pred HU mi na svicce hodi jiskra.. ta uz fakt newim...
Datum: 27. ledna 2009 20:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nebo jestli nemáš v pr*deli ten zámek na rotoru pro vačku, a nemáš jí otočenou, nebo jestli tam dokonce namáš vačku z pio......
Datum: 27. ledna 2009 20:48
 sku ci nemas velky odtrh na prerusovaci
Datum: 27. ledna 2009 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to vypada jak ucpanej vejfuk nebo hodne spatne nastelovanej prectich nepali ti to az po??
Datum: 27. ledna 2009 20:29
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 sory je to CZ 250/455
Datum: 27. ledna 2009 19:53
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a na jake cz?? obsah a typ???
Datum: 27. ledna 2009 19:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 M6A to je asi sajrajt?? oproti M2T nebo to je nastejno? jo a dava nekdo zvas olej v pomeru 1:50?? je to 20ml na litr
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:18
 M6A 62 Kč/l * 1:25 = 2,45 Kč oleje do litru benzínu, M2t 73 Kč/l * 1:30 = 2,43 Kč oleje do litru, Ty jsi psal o 40 Kč dražší 1:35 takže 102 Kč/l * 1:35 = 2,91Kč oleje do benzínu; Kdybychom měli započítávat další věci, máme tu další téma o 100 příspěvcích bez výsledku.
Datum: 28. ledna 2009 19:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 a to opomijim vsechny ostatni veci spusobeny provozem motoru na takovyhle smesi.....
Datum: 28. ledna 2009 15:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Hele ja se do vas zatvrzelejch M2T jezdcu uz navazet nechci.....ale at pocitam jak pocitam,tak my vychazej stejny cisla
Datum: 28. ledna 2009 15:16
 Stando, spočítej si to a zjistíš, že v tom cenová výhoda je. Já jsem reagoval spíš na to co psali 1:50.
Datum: 28. ledna 2009 14:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Hele ja zase nechapu,kdyz sou dneska oleje mnohonasobne vetsi kvality za skoro stejnou cenu,tak proc tam lejete ty kaše z dob totality???? Radsi dam vhodne mnozstvi oleje,ktery je pro fichtla 1:35 s tim ze dam za ten olej o 40 korun vic na litru nez tam prát 1:25 nejakou kašičku co mi akorat s odpustenim zasere motor.....a kde je ta cenová výhoda teda????
Datum: 28. ledna 2009 14:38
 Pro M6A se doporučuje poměr 1:25 pro normální ježdění(u M2t 1:30). Osobně s ním nemám zkušenost, ale v testu, co jsem četl na internetu, bylo, že karbonuje víc a častěji zkratovává svíčky než M2t. Chongu M6A je olej vhodný jak pro 4t tak pro 2t. Nechápu proč se snažíte šetřit na poměru. Větším množstvím levnějšího oleje namažete líp a levnějc.
Datum: 28. ledna 2009 14:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já nevím, vždycky jsem měl za to že M6A je olej sice motorový, ale nikoli do paliva 2T motorů... tedy na mazání klikovky a rozvodů 4T motorů a to ještě starších typů. Tedy pro Tebou fikusi uvedený způsob užívání nevhodný... Mě přijdete hoši jak rozdvojené osobnosti.. na jednu stranu je vám líto koupit alespoň běžný olej, ale vaše duše závodníka pak trápí motor jako by jste tam měli profesionální syntetiku... Takže jo pokud chceš mazat jakoukoli břečkou, proč ne, jet za tebou bych nechtěl protože bych měl chuť tě za ten smarad a ničení motoru kopnout do prdele, ale když už tak budeš činit měl by jsi adekvátně k tomu mazat (a to ne 1:50 ale daleko víc) a k tomu i přiměřeně šetřit motor. Jinak Tě výbrus nemine v krátké době...
Datum: 28. ledna 2009 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel5098
 k temhle vecem se stavim hodne skepticky....chces tu motorku mermomoci zabit....davat tam nejakou kaši a este v pomeru 1:50 ....to bych si nedovolil ani s polosyntetikou
Datum: 27. ledna 2009 22:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak to si mel rict hned! 1:50, 1:60 je podle me zas az moc...ale jelikoz se rikalo ze se to da s tim (samozrejmosti je kvalitnejsi olej) a zkusenosti s tim nemam tak i tech 1:60 v krajnim by se dalo...
Datum: 27. ledna 2009 21:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 1:25 SE DAVA NAZAJIZDENI ALE NA JEZDENI 1:33 . U PIONYRA MAM NA PISTNIM CEMU JEHLOVY LOZISKO! takze muzu dat i min oleje nez 1:50?? treba 1:60?
Datum: 27. ledna 2009 20:33
 Hoši píšete tu,že s bronzovým futrem na pístním čepu víc míň jak 1:33 nedávat.Mám Jawu 175/356 a v příručce doporučujou poměr 1:25.Můžu tam teda taky dávat 1:33 nebo musim 1:25.Dík
Datum: 27. ledna 2009 20:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Honzo, Honzo...s bronzovym futrem jedine 1:33...gdyz ti budu prodavat olej tak ti taky nakecam vsechno mozny...a tady si rekl zasadni kiks: pist ve valci totiz umazes i treba 1:100 s kvalitnim olejem ale pouzdro je konstruovane jen na 1:33, takze pokud to zvladne pouzdro, pak to zvladne klidne i valec...proc myslis ze se doporucuje davat 1:50 gdyz je tam jehlicovy lozisko misto bronzoveho futra? a ani pist, ani konstrukce valce se nezmeni...da se jit az do 1:40 ale pokud to hodne tocis tak pocitej s rizikem, pokud tocis jak svin u 1:50 tak to je uz hazard dost silnej...koukam ze se zde jedna zas o M2T, jak gdyby toho uz o nem nebylo receno snad vse...
Datum: 27. ledna 2009 20:12
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Záleží do jekej motorky....Já dávám do ČZ 175/477.......REPSOL  A nestěžuju si
Datum: 27. ledna 2009 20:03
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 ja davam Husqvarna LS. uz na nej jezdim skoro rok a nic, nejmensi problem... v kramu mi rekli, ze neni problem aby to umazalo tak do 15 000 otacek...
Datum: 27. ledna 2009 19:53
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 M6A starší typy motorů vemou akorát se ho musí dát víc než M2T.Já dávám do 05 valvoline durablend scooter 1:50. Když sem ho kupoval tak sem se ptal v tý prodejně prodávají tam motorky a skůtry tak my bylo řečeno že 1:50 i když je tam bronz pouzdro. Podle mího názoru když to umaže píst tak pouzdro taky.
Datum: 27. ledna 2009 19:32
Jméno: Dannys
IP: uživatel4900
 hele strejc to leje do husqarny a zatim sem neslysel ze by si stezoval a na takovyhle veci on je docela pes
Datum: 27. ledna 2009 19:08
 čau, seso,v nejbližší době si budu objednávat nějaký ty díly, kdy tady budeš mít ty novinky, jak si posílal ten e-mail, že tam bude i poklička předního kola,
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 18:50
 bude za tyden,,sesa
Datum: 27. ledna 2009 18:50
 hoj vsem hej prosimvas mate nekdo kontakt na toho borca komu to tady patri a prodava ty soucastky ja sem objednal omylem 3 zadni sklicka na svjetlo zadni a potrebuju jedno jen tak pls posli temne telefon na toho borca dik moc caw!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 20:14
 draku ke me zadna objednavka nedosla,,, udelej jinou,,sesa
Datum: 27. ledna 2009 20:14
 ja to osefuji,,,
Datum: 27. ledna 2009 18:49
 když si sjedeš úplmnně na konec stránky, tak ho tam máš, to sou lidi dneska
Datum: 27. ledna 2009 18:45
 staci kdyz mu napises na email,je uvedenej dole na strance
Datum: 27. ledna 2009 18:20
Jméno: hueber
IP: uživatel4226
 Čau draci když chci jezdit spíš v krosu mám si dát karbec s většim průřezem difuzoru nebo ne? Někde sem čet že když dám větší tak mi pude hůř do votáček, ale zvíší se výkon je to pravda?
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:18
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ondro 17 mm j eaj v origo karbu.
Datum: 28. ledna 2009 18:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 18:15
 sem tam zkousel bing 17,a jedina dobra vec je ten sytic,jinak na to ser
Datum: 28. ledna 2009 9:32
 jedine v kombinaci s klapkou jinak te to na nic
Datum: 27. ledna 2009 21:01
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 22 je moc. a neni to průrež, al eje to průmer. sežen si karb s difákem 19 mm a nějak to tam napasuj, ale pokud uděláš jen tohle, tak nečekej zázraky.
Datum: 27. ledna 2009 18:05
Jméno: hueber
IP: uživatel4226
 tak kdybych tam dal měl pruřez 22 tak by to moc znát asi nebilo co ?
Datum: 27. ledna 2009 18:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co zvetsuje vykon a zmensuje spotrebu benzinz je kvalitni olej co se dava 1:50 ja pouzivam castrol a na nej to lita pekne a ktomu special
Datum: 27. ledna 2009 18:02
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 záleží o kolik vetší bude difuzor, pak difuzoru musíš přispůsobyt koleno a sací kanál.
Datum: 27. ledna 2009 17:56
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 ahoj draci potřeuju radu. Dneska jsem jezdil na panelce. Jezdil jsem 2hodiny normal v pohodě,ale pak jsem zastavil a chtěl jsem si snížit volnoběh,tak tim pootočil o trochu,,a hned tam byl krásný volnoběh. Ale potom jsem trošičku,opravdu malinko přidal plyn a najednou to šlo do velkých otáček a drželo to tak asi 3 vteřin a pak se to pomalu snižovalo,,tak jsem dal za volnoběh zpatky jak to bylo puvodně,,ale dělá mi to furt. A když jsem to rozjel a jel jsem,tak mi to dělalo taky. štěstí,že jsem nebyl daleko od domu. (když jsem přidal,tak se zvíšily otáčky,normal a pak to začlo zvišovat,ale slišel jsem jen motor a výfuky jen parkrat prdli,,a pak se to pomaličku snižovalo) Nevíte prosím ,,co se s tim stalo  ?? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:51
 hele jestli to parkujes nekde venku tak to lanko by mohlo bejt primzzli ze se ti tam dostala voda nebo si ho scvaknul brejlema no uvidis
Datum: 27. ledna 2009 17:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Má to nějaký vliv ???
Datum: 27. ledna 2009 17:49
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Taky potom trochu,,ale pak jsem to zas dal spátky.
Datum: 27. ledna 2009 17:36
 Nekroutil si náhodou bohatostí směsy..:?
Datum: 27. ledna 2009 17:23
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak to zkusim,,vrhnu se na to zítra. Pkud to nepomuže,tak ještě napíšu. Děkuju
Datum: 27. ledna 2009 17:01
 No tak jako zkusil bych to.Za to nic nedáš
Datum: 27. ledna 2009 16:58
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak co mám udělat ,,vyměnit lanko a vyčistit??
Datum: 27. ledna 2009 16:57
 Přidřený lanko,bordel kolem šoupátka v karbeci
Datum: 27. ledna 2009 16:55
|
|