www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1904  1905  1906  1907  1908  1909  1910  1911  1912  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
cus,chci se zeptat,jestli nevite cislo tmave modry barvy,ktera se davala taky origo na jeste kulaty cezety,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Snickers16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to tady: http://www.teluria.cz/text/cs/vzorkovnice-ral.aspx nebo tady: http://www.technobank.cz/vzornik-ral/ Určitě tam tu tvoji najdeš.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze to ma nazev Kralovská modř, kdyz to reknes v krame tak ti daj nakej vzornik a podle toho si vyberes,presny cislo nevim
 
 
Datum: 28. ledna 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo co má za víhodu nasávání směsi rovnou ke klikovce...?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Steve to vystihnul celkem presne. Spadlej "list" z klapky do motoru udela peknou neplechu. Netesnici klapka taky nic moc. Listky karbon. maj vyhodu v rychjejsi reakci (rychlejc se otviraj a zaviraj, nejsou tak tuhy). To cemu rikas klapka do vyfuku je privera, ta ma zmensova vysku vyfuk. kanalu, coz ma mit priznivy vliv na prubeh vykonu v nizkych otackach...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dneska uz se to dela bezne, viz treba dnesni skutry...vyhod to ma vic, treba ze sems se nevraci zpatky do karbenatku, nasaje se toho vic pac to saje od zacatku podtlaku a ne od te doby gdy pist otevre saci kanal a gdy ho zase zavre (gdyby ho otviral ci zaviral pozdejc tak by to zmenilo casovani, flusalo by to zpatky a tak by to krome opravdu mizerneho vykonu nemelo zadny efekt, gdo mel ustipnuty poradny kousek pistu - casti ktera otvira ci zavira saci kanal, tak vi o cem mluvim...) a saje to do tej doby pokud tam ten podtlak bude...samozrejme to ma mraky vyhod ale tez i nejaka nevyhoda by se nasla - treeba dalsi soucastka vcelku nachylna na poskozeni, pokud klapka prestane tesnit nebo se ponici ten listek ktery to otvira/zavira (myslim ze prevazne je karbonovy ale jelikoz se o ne moc nezajmam tak ted fakt newim) tak to pak nejede, smes v karbecu, ve valci sucho:-D...jak uz bylo receno tak je to problem z bezklapkoveho motoru udelat "klapaci" :-D...a pokud se nepletu tak se delavala i jakasi klapka do vyfuku...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většina moderních 2taktů to takhle má...Lepší to určitě je...Ale opravdu to neni nic lehkýho...Hlavný výhodou je že můžeš udělat dlouhej přefuk...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
ja nevim no,ale kazdej kdo neco jezdi,tak rika ze neni prdel to udelat a uz vubec neni prdel to odladit....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Větší množství nasáté směsi => větší výkon a krouťák
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
čau draci. Chci se zeptat kdybych přímo v parabole napojil 2 drátky z žárovky na baterku,svítilo by to nějak normálně viditelně?ještě jsem to neskušel ale jakou baterku bych měl skusit? jestli to vubec bude pěkně svítit... A jakou baterku myslím jako jestli(tužkové nebo tak...)díky za dobré rady a odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti to svítí málo teď může být způsobený přechodovýma odporama.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ale dost srandy... nebude to chodit pokud neodpojíš originální přívodní dráty... potíž je v tom, že pokud by jsi omylem zapnul spínač ,,na světla,, když by jsi měl připojenou baterku, tak by se to tlouklo s pólem, kterej je v případě záporné půlvlny pro baterku dokonalý zkrat.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano půjde to... jedná se o klasické zapojení kladný pól baterky - drátek - žárovka - drátek - záporný pól baterky.... pan učitel fyziky by z tvého dotazu neměl radost! :-D.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
kdyz baterku,tak normalni a ne nejaky tuzkovy baterky:-D:-D to by ses jich nedoplatil:-D to je lepsi dvakrat za tejden nabit ten klasickej olovenej akumulator:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár borci potřebuju poradit muj fichtl 10 km jezdí páradně a pak přestane jet pak něco pošteluju zase to jezdí chvíly a pak to zase zdechne už si nevím rady prosím o rady dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
jestli se ti to nepřechcává zkus nastavit hladinu to se dělá tak že ponoříš polvák na dno a hladina ti musí lícovat s vrškem plováku když ne tak jí měníš přihibáním plíšku
 
 
Datum: 28. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
a mas dobrou barvu svicky? Me to delalo ze sem tam dal svicku, chvili to jezdilo pak se zakarbonovala a uz nic. kdyz sem tam dal druhou tak to zase chvili jelo a tak dale... Bylo to bohatou smesi.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
utahni ty kladivka poradne:-D:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
videl bych to ze to bide svickou!!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když nemam velky technicak tak ho když udělam technickou dostanu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: kajsbf      IP: uživatel1927    
ja dělal minuly tyden na pionýra TK a měl sem jen tu origo malou knižečku a nechaly mi knižečku i spz malovanou štětcem :-D
 
 
Datum: 02. února 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: babkic      IP: uživatel5112    
pokud na ůřadě nejsi v tp napsanej ty jako majitel,nic nezkoušej a rovnou si sežen jiný doklady(nemáš velký tp-nemáš nic)
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jenze malej je jenom osveceni o registraci TP sebou nevozis ten mas zasitej nekde v bezpeci doma a pouzivas ho jen na STK a jine zaznamy treba zmena barvy to jako myslis ze do toho maliho ti napisou lihovkou ze je vozidlo zpusobile provozu jak ti tady nekdo psal nemas velkej TP nemas motorku kdyz najdes penezenku a tam bude jeho ridicak tak budes mit ridicak?budes mit kulovi stejne jako s malim TP
 
 
Datum: 29. ledna 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel4864    
to je na standu
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel4864    
mam maly tp a motorku mam ty chytraku
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Ja mam teda malej i velkej,ale z trochu jinyho duvodu:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez velkýho TP to nepude. Skokane, nevim proč ti ji měnili. Mě ji normálně nechali. Ta se používá jak místo velkýho,tak místo malýho technočáku.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
nevím jak to myslíš ale já měl k fíkovi ještě origoš tu malou knížečku a po technický sem dostal komplet new papíry takže velkej TP aj malej aj new značku :-D :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5098    
nemas TP,nemas motorku...tak co chces teda na ty STK kontrolovat?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
Cau draci.. uz jsem zoufali..uz po dobu asi 10HODIN... se snazim nastelovat predstih na cz... ale na jakej koliv predstih mi to strili do karburatoru a to jako ze poradne... kolikrat z neho vylitne aji plamen.... at dam malej nebo velkem porad strilí:-( newim te pls co to jeste muze delat? moc diky za rady;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
me to delalo taky ale na MZ. mel sem vymletou tu hridel jak sni odacis a ladis predsith!v malejch otackach to bylo v poh ale jak se to poradne roztocilo tak to delalo jako bych to mel blbe vyladeny!proste se to muze mleta pak uz si to hazi jak se tomu zachce!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
hele vy tu furt resite predstih a odtrh....ale nebyla tu ani zminka o svicce...to ze pali neznamena ze pali spravne....skus este vymenit tu svicku ....a co treba bohatost smesi? jestli nekde fouká tak je to jasný.....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
jiskra je pěkná... ale zkusim ten kondik a indučku:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
nn vacka je v poradku... jelikoz to jeste nedavno jezdilo... nic slavneho ale jezdilo.. motor je po GO.. ale ten predstih co mi tam udelal.. to bylo hrozny.. tak jsem si ho udelal... jezdilo to ale porad to nebylo ono... ale nechal jsme to ...a pred tydnem ze ho udelam co nejpresneji.. a konec... jsou mista..kdy obcas streli do karbece..a pak vilitne do obrovskych otacek.. uplne krasne... ale jak pustim plyn a znova pridam. .tak to zase chvili strili nez to vylitne...:-( uz jsme ho predelaval snad 50x.. a porad nemuzu docilit toho... NASLAPNOUT PRIDAT A BEZ JAKEJKOLIV PROBLEMU ABY SEL DO OTACEK:-( prote nic.. smes uz jsem taky zkousel... ale newim jak presne ma byt nastaveny.... jinak na volno beh drzii... ale jak pridam... tak to parkrat neskutecnim zpusobem streli.. bej tam kulka tak me to zabije!! a odtrh mam te 0,4-0,5 zkousel jsme davat i mensi i vetsi a nic.. nechapu to..:-( a ji ta desticka s kterou se otaci.. u predstihu tak je nova..:-( fakt to nechapu... doma mam jestee 6 fichtlu tak mam predsti a odtrh behem par minutek hotovi... ale vzivote jsme se stim takhle dlouho nesral:-( ASi mi nic jineho nezbyva nez trenovat dale:-(
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to vidím na špatnej kondenzátor, nebo indučku
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: 590racer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaky mas odtrh medzy kladivkami alebo potom moze byt to co pise lk
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
nebo máš špatně nastavenou směs(benzin-vzduch)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
nn to nepali.. kdyz mam vyndanou svicku ,sundanou hlavu.. tak 3,5mm pred HU mi na svicce hodi jiskra.. ta uz fakt newim...:-(
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nebo jestli nemáš v pr*deli ten zámek na rotoru pro vačku, a nemáš jí otočenou, nebo jestli tam dokonce namáš vačku z pio......
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: 590racer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sku ci nemas velky odtrh na prerusovaci
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to vypada jak ucpanej vejfuk nebo hodne spatne nastelovanej prectich nepali ti to az po??
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
sory je to CZ 250/455
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
a na jake cz?? obsah a typ???
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
M6A to je asi sajrajt?? oproti M2T nebo to je nastejno? jo a dava nekdo zvas olej v pomeru 1:50?? je to 20ml na litr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
tak 50 halirema na litru si mi opravdu nepresvedcil....ale mas muj obdiv ze si to fakt ciselne spocital:-D kdyz nekde koupis benzin za 22,- a nekde za 24,- tak 50 haliru se tam uplne straci:-D Tak mam aspon dalsi vecnej argument,kdyby se strhla dalsi hadka:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M6A 62 Kč/l * 1:25 = 2,45 Kč oleje do litru benzínu, M2t 73 Kč/l * 1:30 = 2,43 Kč oleje do litru, Ty jsi psal o 40 Kč dražší 1:35 takže 102 Kč/l * 1:35 = 2,91Kč oleje do benzínu; Kdybychom měli započítávat další věci, máme tu další téma o 100 příspěvcích bez výsledku.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
a to opomijim vsechny ostatni veci spusobeny provozem motoru na takovyhle smesi.....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Hele ja se do vas zatvrzelejch M2T jezdcu uz navazet nechci.....ale at pocitam jak pocitam,tak my vychazej stejny cisla;-)
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, spočítej si to a zjistíš, že v tom cenová výhoda je. Já jsem reagoval spíš na to co psali 1:50.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Hele ja zase nechapu,kdyz sou dneska oleje mnohonasobne vetsi kvality za skoro stejnou cenu,tak proc tam lejete ty kaše z dob totality???? Radsi dam vhodne mnozstvi oleje,ktery je pro fichtla 1:35 s tim ze dam za ten olej o 40 korun vic na litru nez tam prát 1:25 nejakou kašičku co mi akorat s odpustenim zasere motor.....a kde je ta cenová výhoda teda????
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro M6A se doporučuje poměr 1:25 pro normální ježdění(u M2t 1:30). Osobně s ním nemám zkušenost, ale v testu, co jsem četl na internetu, bylo, že karbonuje víc a častěji zkratovává svíčky než M2t. Chongu M6A je olej vhodný jak pro 4t tak pro 2t. Nechápu proč se snažíte šetřit na poměru. Větším množstvím levnějšího oleje namažete líp a levnějc.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No já nevím, vždycky jsem měl za to že M6A je olej sice motorový, ale nikoli do paliva 2T motorů... tedy na mazání klikovky a rozvodů 4T motorů a to ještě starších typů. Tedy pro Tebou fikusi uvedený způsob užívání nevhodný... Mě přijdete hoši jak rozdvojené osobnosti.. na jednu stranu je vám líto koupit alespoň běžný olej, ale vaše duše závodníka pak trápí motor jako by jste tam měli profesionální syntetiku... Takže jo pokud chceš mazat jakoukoli břečkou, proč ne, jet za tebou bych nechtěl protože bych měl chuť tě za ten smarad a ničení motoru kopnout do prdele, ale když už tak budeš činit měl by jsi adekvátně k tomu mazat (a to ne 1:50 ale daleko víc) a k tomu i přiměřeně šetřit motor. Jinak Tě výbrus nemine v krátké době... :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
k temhle vecem se stavim hodne skepticky....chces tu motorku mermomoci zabit....davat tam nejakou kaši a este v pomeru 1:50 ....to bych si nedovolil ani s polosyntetikou:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no tak to si mel rict hned! 1:50, 1:60 je podle me zas az moc...ale jelikoz se rikalo ze se to da s tim (samozrejmosti je kvalitnejsi olej) a zkusenosti s tim nemam tak i tech 1:60 v krajnim by se dalo...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
1:25 SE DAVA NAZAJIZDENI ALE NA JEZDENI 1:33 . U PIONYRA MAM NA PISTNIM CEMU JEHLOVY LOZISKO! takze muzu dat i min oleje nez 1:50?? treba 1:60?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši píšete tu,že s bronzovým futrem na pístním čepu víc míň jak 1:33 nedávat.Mám Jawu 175/356 a v příručce doporučujou poměr 1:25.Můžu tam teda taky dávat 1:33 nebo musim 1:25.Dík
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Honzo, Honzo...s bronzovym futrem jedine 1:33...gdyz ti budu prodavat olej tak ti taky nakecam vsechno mozny...a tady si rekl zasadni kiks: pist ve valci totiz umazes i treba 1:100 s kvalitnim olejem ale pouzdro je konstruovane jen na 1:33, takze pokud to zvladne pouzdro, pak to zvladne klidne i valec...proc myslis ze se doporucuje davat 1:50 gdyz je tam jehlicovy lozisko misto bronzoveho futra? a ani pist, ani konstrukce valce se nezmeni...da se jit az do 1:40 ale pokud to hodne tocis tak pocitej s rizikem, pokud tocis jak svin u 1:50 tak to je uz hazard dost silnej...koukam ze se zde jedna zas o M2T, jak gdyby toho uz o nem nebylo receno snad vse...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
Záleží do jekej motorky....Já dávám do ČZ 175/477.......REPSOL :-) A nestěžuju si:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
ja davam Husqvarna LS. uz na nej jezdim skoro rok a nic, nejmensi problem... v kramu mi rekli, ze neni problem aby to umazalo tak do 15 000 otacek...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
M6A starší typy motorů vemou akorát se ho musí dát víc než M2T.Já dávám do 05 valvoline durablend scooter 1:50. Když sem ho kupoval tak sem se ptal v tý prodejně prodávají tam motorky a skůtry tak my bylo řečeno že 1:50 i když je tam bronz pouzdro. Podle mího názoru když to umaže píst tak pouzdro taky.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel4900    
hele strejc to leje do husqarny a zatim sem neslysel ze by si stezoval a na takovyhle veci on je docela pes
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
čau, seso,v nejbližší době si budu objednávat nějaký ty díly, kdy tady budeš mít ty novinky, jak si posílal ten e-mail, že tam bude i poklička předního kola, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude za tyden,,sesa
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: hatas68 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj vsem hej prosimvas mate nekdo kontakt na toho borca komu to tady patri a prodava ty soucastky ja sem objednal omylem 3 zadni sklicka na svjetlo zadni a potrebuju jedno jen tak pls posli temne telefon na toho borca dik moc caw!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ke me zadna objednavka nedosla,,, udelej jinou,,sesa
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to osefuji,,,
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
když si sjedeš úplmnně na konec stránky, tak ho tam máš, to sou lidi dneska
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci kdyz mu napises na email,je uvedenej dole na strance
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: hueber      IP: uživatel4226    
Čau draci když chci jezdit spíš v krosu mám si dát karbec s většim průřezem difuzoru nebo ne? Někde sem čet že když dám větší tak mi pude hůř do votáček, ale zvíší se výkon je to pravda? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ondro 17 mm j eaj v origo karbu.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Ondreji asi jako kdyz das na 20 karbec z 21 ....:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
sem tam zkousel bing 17,a jedina dobra vec je ten sytic,jinak na to ser
 
 
Datum: 28. ledna 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedine v kombinaci s klapkou jinak te to na nic
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
22 je moc. a neni to průrež, al eje to průmer. sežen si karb s difákem 19 mm a nějak to tam napasuj, ale pokud uděláš jen tohle, tak nečekej zázraky.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: hueber      IP: uživatel4226    
tak kdybych tam dal měl pruřez 22 tak by to moc znát asi nebilo co ?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
co zvetsuje vykon a zmensuje spotrebu benzinz je kvalitni olej co se dava 1:50 ja pouzivam castrol a na nej to lita pekne a ktomu special
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
záleží o kolik vetší bude difuzor, pak difuzoru musíš přispůsobyt koleno a sací kanál.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
ahoj draci potřeuju radu. Dneska jsem jezdil na panelce. Jezdil jsem 2hodiny normal v pohodě,ale pak jsem zastavil a chtěl jsem si snížit volnoběh,tak tim pootočil o trochu,,a hned tam byl krásný volnoběh. Ale potom jsem trošičku,opravdu malinko přidal plyn a najednou to šlo do velkých otáček a drželo to tak asi 3 vteřin a pak se to pomalu snižovalo,,tak jsem dal za volnoběh zpatky jak to bylo puvodně,,ale dělá mi to furt. A když jsem to rozjel a jel jsem,tak mi to dělalo taky. štěstí,že jsem nebyl daleko od domu. (když jsem přidal,tak se zvíšily otáčky,normal a pak to začlo zvišovat,ale slišel jsem jen motor a výfuky jen parkrat prdli,,a pak se to pomaličku snižovalo) Nevíte prosím ,,co se s tim stalo :-( ?? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jestli to parkujes nekde venku tak to lanko by mohlo bejt primzzli ze se ti tam dostala voda nebo si ho scvaknul brejlema no uvidis
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Má to nějaký vliv ???
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Taky potom trochu,,ale pak jsem to zas dal spátky.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nekroutil si náhodou bohatostí směsy..:? :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak to zkusim,,vrhnu se na to zítra. Pkud to nepomuže,tak ještě napíšu. Děkuju
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak jako zkusil bych to.Za to nic nedáš
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak co mám udělat ,,vyměnit lanko a vyčistit??
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přidřený lanko,bordel kolem šoupátka v karbeci
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: petmalec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj,potřeboval bych stahovák alternátoru(rotoru) na Stadiona,na netu jsem našel jenom stahovák bezkontaktu a magnetka,je to stejný rozměr?Nebo kde bych sehnal jakýkoliv šroub rozměru 22/1.5 s jemným závitem?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas nakyho znamiho soustruznika tak by to nemel bejt problem
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Seso nešlo by někde nechat vyrobit odkapovou misku na karburátor JIKOV 2915 PS.Bylo by ni kolik stojí ale hlavně abych ji sehnal díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fiha popremyslim,,ale asi nee
 
 
Datum: 27. ledna 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: čz 175/487      IP: uživatel1828    
ČAU draci jak se da rozdelat predni vidlice u čz 175/487.0 nebo jawy 350/634 ,abych mohl dat misto tech prednich krytu manety? To se povolijou jenom ty dva šrouby a ony ty vidle vyjedou samy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysroubujes ty dva srouby u brejli nejlip kdyz do ty skuliny jak je to rozrizli trochu natuknes majzlik aby se to roztahlo(de to lip vyndat)a pak ty srouby nahore jak sou u tachometru na ty 175 myslim na tim hlinikovim nevim jak se tomu nadava
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
zdar, no jenom povolis ty dva srouby co jsou na brejlich a vytahnes je, to je cely...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: J20      IP: uživatel4183    
Zdarec, víte někdo kolikati Wattové zapalování je na Jawě 20? nevim jake zarovky si mam koupit aby to neshořelo. Je tam to puvodni zapalovani zadne zmeny sem nedelal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Protože klece 20W a 30W se liší pouze nápisama, lze je zaměnit a proto 100% nejlepší bude když se podíváš na póly. Pokud je tam osazený jeden výrazně menší pól než ostatní, tak se jedná o 20W verzi zapojení. Pokud jsou všechny póly víceméně stejně veliké, jedná se buď o bastatrdní zapojení, nebo verzi 30W :-). Ta 30W verze s epo zná podle toho že dva póly (světelné) spojuje navzájem drát (jsou zapojené do serie)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
hele tezko rict...20 se delala snad 20.let a prvni meli 20W na svetla(15+5) a myslim ze od 75 delali 30W(25+5) ....pokud je original tak jedine podle toho roku no...a nebo se proste podivej do zapalovani...je to napsany na statoru...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava:ne vyražené ale prostě to tam máš napsaný
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak no, podívej se z boku na tom držáku těch cívek je to vyražené
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak záleží natom jaký máš zapalování ... já sobně tam dávám 25W žárovku dopředu protože mám 30W zapalování ... ale jsou typy kde je ještě 20 W zapalování a tak tam se dává jen 15W žárovka.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: patrikk      IP: uživatel4864    
muzu mustanga na sebe prihlasit když mam jenom maly technicak-co to stojí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli mysliš malej techničák jako tu knížečku s razítkama a známkama tak k těm se nic jinýho nedávalo, takže jo, ale jestli máš jen kartičku tak ne. to bys musel mít velkej TP (papír)
 
 
Datum: 28. ledna 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za komunistů se k nim velké ani nedávaly
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
musis mit velkej technicak malej tak nepotrebujes ale chtej ho taky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: patriik      IP: uživatel4864    
kdy si chci udělat technickou na pionyrovy tak to něco stojí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: 300      IP: uživatel1927    
300
 
 
Datum: 02. února 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
tak ne asi, platí se za všechno.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel4900    
no tak to koukam ze docela zdrazili ja ji naposled platil neco kolem 150 ale to je uz zas nak 4 roky takze letos taky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,ja platil tusim ze 300kc
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel1669    
jakej máte názor? je 2t lepší než 4t čet sem že 2t je vostřejší. jaký výhody a nevíhody tyhle motory mají? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Fishracing to podal asi uplne nejlip...jako 4T ve 125 je utrpeni a 2T te zase sezere spotrebou.....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někomu chutnaj víc jabka někomu hrušky...jestli chápeš...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel4649    
tady jde o to co je lepší jestli jabka nebo hrušky
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš co to jsou šišaté jablka? :-D HRUŠKY :-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
to je zase diskuze:-D jabka nebo hrusky?:-D:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 0:45
 
 
 
 
Jméno: daniel      IP: uživatel4649    
já uvažuju o mz 125 sm
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel4768    
grovestreet
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co jsem slyšel od majitelů těhlech sekaček 125 2T, tak to začíná táhnout od 7 tisíc až do nějakých 14ti :-) 2T krosky bejvaj do 125 myslim, a jezděj zásadně ve vysokejch otáčkách.... Není nad krásnej zvuk 4T
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
tak nevim no....kdyz porovnam MITO a 125 CBR tak bych nerek ze to MITO ma zatah odspoda......a brachovy RM....no to taky teda zadnej extra zatah odspoda nema...nechci vam do toho kecat....a kdyz zminimetakovou 513 tak to uz je uplne nekde jinde....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
monty 4takt má zátah od spodu dvoutakt musíš prospojčit ale 4 takt musí dohnat obsahem proto jezděj 125-2takt s 250-4takt
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dvoutakt je má věší zátah od spodu, proto se používá na krosky
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
4t- těžký, plynulý, výměny ventilů a rozvoďáku, menší spotřeba...2t- lehčí, ostřější, dá se víc točit, větší spotřeba, ostřejší zvuk, je potřeba kvalitní olej (stejně jako u 4t)...je to na tobě
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
to zalezi ciste na tobe....4T nepretocis...ma plynulej prubeh vykonu a hovno zere...no ale sou ty 4T lýný no.....2T se dá ruzne poupravovat ze mu az zdvojnasobis vykon a neni problem jet 160-170 ...na nakitovanym MITU i 200,prubeh vykonu je strasnej...napred nic a potom vsechno ....a spotreba no....strasná...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíte, že by mělo cenu tento karburátor namontovat do fichtla...http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1506.html....chci si udělat výbrus na 41 a píst s jedním pístním kroužkem a ještě ho zbrousi ...něčím to přeci musím nakopnout... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani to nezkoušej, nemá to cenu(určitě to nepojede) optimální bych viděl s difuzorem 19-21mm
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
Skousel sem 24 Jikova a uz to bylo moc......nakonec se to rozjelo,ale hrůza......takze 26 asi nepojede vubec..
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo namontuješ, ale bud to nepojede vůbec, nebu to pojede málo.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celkově i stavbou je tenhle karbec nesmysl dát na fichtla....:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Na zavodech sem se setkal maximalne s 21mm...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 3:42
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Tenhle karbec ma 26mm difuzor, a to je silna kava i na hodne upravene stroje...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 3:41
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
zdar.mám problém,chci sundat rotor na jawě21.šroubuju tam ten šroub M8mičku a až dojde na konec tak nevim jak zamezit tomu aby se mi neotáčel ten rotor při tom,když to chci stáhnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělam tak, že sundám válec a píst, do oka ojnice dám pístní čep vezmu kus hranolku a zapřu mezi kartery a ten čep a povolim bez problemu a nic by se nemělo zkurvit.
 
 
Datum: 29. ledna 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
co ja vym tak na rotoru u fichtla je snad M6 a ne M8
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5098    
vy ste ale inzenyri:-D:-D i ta nejjednodussi vec potrebuje trochu premejslet:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
dotahni to co to de a bouchni do toho kladivem melo by to upatnout hlavne ten sroub nezohejbej vem naky vetsi kladivo a rovne dotoho bouchni do sroubu
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus jeste jednu vec, je to teda strasna prasecina:-D, ale taky nouzovy reseni, sundej hlavu, dej pist do dolni uvrate, dej do valce nejakej predmet, drevo, plast, cokoliv mekciho nez ocel, namontuj hlavu zpatky, a pist se ti nehne, tudis se ti to nebude protacet, ja to tak jednou musel udelat, pac ten rotor fakt sel blbe dolu, tak to zkus :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: rosi      IP: uživatel995    
no jo to by všechno šlo,ale já už mám motor na stole bez primarniho kolečka skoro už aj rozpulenej ale ten rotor mě tam jebe
 
 
Datum: 27. ledna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
Vemu si do ruky hadr,chytnu to vsi silou a cuknu.....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Metoda kousku dřeva neni úplně prasácká...! Já tam teda dám tyčku mědi....! Jinak o jde chytit rukou a utáhnout co máš sílu a pak vezmeš kladivko....ťuk do šroubu a zapalko odskočí....:-) Nebojte se kladiva...:-) Je to jend stroj....:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel1553    
Já to dělám vzduchovu utahovačku a ani držet to nemusim
 
 
Datum: 27. ledna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Jestli máš ii rozdělanou spojku ,,,tak já sem to dělal takovou prasáckou metodou ...do toho prim. řetězu sem nacpal kus dřeva aby se to netočila a rotor se nehnul :-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to vzdycky chytnu rukou a de to,nebo zarad kvalt a zamez otaceni kola
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:19
 
<  1904  1905  1906  1907  1908  1909  1910  1911  1912  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.07.2024 19:05:20 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu