video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
ahoj, mám dotaz na sesu, bude teď někdy v prodeji chromovaný prostředek řídítek na jawu 20 a 05? myslím tu trubku která se zasune do řízení a pomocí dlouhého šroubu se k ní utáhnou řídítka, děkuju moc za odpověď. Se spožděním přeju hezký svátky a všechny končetiny na prvního ráno
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 23:22
takze sroub?ten mam
Datum: 29. prosince 2013 23:22
asi jsem to blbe vysvětlil, chromované to je určitě, tady je obrázek: je to díl číslo 3
https://www.google.cz/search?safe=off&client=opera&hs=RN1&channel=suggest&biw=1680&bih=925&tbm=isch&sa=1&q=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&oq=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&gs_l=img.3...78612.80483.0.80788.8.8.0.0.0.0.204.733.4j2j1.7.0....0...1c.1.32.img..8.0.0.lxGJ6Qb-aK4#facrc=_&imgdii=_&imgrc=p4KEPAsldrJfKM%3A%3BKUo66KCcib07gM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252Fdata%252F530%252Fz_2981_v.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252F%253Farticle%253D2981%3B399%3B369
Datum: 29. prosince 2013 18:49
no ty vol chromove se to nikdy nedaloo,,,ja vim ze to nemam,, musim to nekde splasit ,,zatim nedohlednu,,sesa
Datum: 29. prosince 2013 18:09
Zdravím draci, dáváte všude do převodovky ložiska s označením C3 nebo jenom na kliku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 21:40
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
Tuhle jsem narazil někde na netu na ložiska na skůtrech a tam byly dokonce C4 na kliku.
Datum: 01. ledna 2014 21:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Proto jsem tam taky psal pro zajimavost... Podle dil. prirucky k fekalovi jsou na prevodovce C3 loziska. Na velkych jawach jsou "obycejna". Fekalni prevodovka je vic zatezovana (at uz tepelne...).
Datum: 31. prosince 2013 8:59
tak přesně to myslím snažil jsem se to napsat bez čísel a netvrdím že je to špatné nebo správné, jen mi přišlo že původní bakounovo tvrzení jakoby znehodnocuje nákup ložisek c3 tim, že tvrdí, že ložisko A může mít větší vůli než ložisko C3. Proto jsem se snažil vysvětlit že ikdyž se jejich toleranční pole překrývají pár hodnotami, tak to jsou v průměru pořád jiná ložiska
Datum: 30. prosince 2013 13:43
Kraken: Tak jak bych to vysvětlil..."normální" ložisko má zaručenou radiální vůli například v rozsahu 3 až 18 mikrometrů. Ložisko C3 má zaručenou vůli 11 až 25 mikrometrů. Je zřejmé, že toleranční pole těch ložisek se částečně překrývají. Nevim co myslíš tim pojmem "kvalitní ložisko". Pokud je radiální vůle v mnou uvedeném rozsahu, tak je ložisko kvalitní. A je jedno jestli má 3 nebo 18 mikrometrů vůli. Prostě výrobce ti zaručuje, že kterékoliv tebou zakoupené ložisko standartní řady má vůli v tomto rozsahu a tudíž takové ložisko je zcela v pořádku a vyskytuje se. Tim pádem je možné, že kvalitní, nezmetkové ložisko standartní řady bude mít větší vůli než kvalitní, nezmetkové ložisko řady C3. To je ale naprosto v pořádku a logické. Takže ano, pokud bych šel do krámu a vzal si 100ks od jedné řady a 100ks od druhé řady, tak je možné, že najdu několik ložisek C3 "přesnějších" než několik standartních ložisek...
Datum: 30. prosince 2013 13:17
myslel jsem to tak že je nějaká norma, a pokud bakoun tvrdí že se volnosti těchto ložisek překrejvaj, tak určitě né tim způsobem že by ložisko normy C mohlo bejt stejně přesný jako kvalitní ložisko normy A
Datum: 30. prosince 2013 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel16628
Dávam C3 všude pro jistotu. Na původnim starym motoru jsem měl na převodovce bez vůle a zdálo se mi,že se po delší době ten motor začal "utahovat" ... Ale tam byla vmax 90+ ... Pak sem do dalších motorů dal C3 (i do rozety) a bylo to už dobrý... Trojka jak je blbě vymezená tak bude vyskakovat vždy...a nebo muže mít ložisko už volnější domek... to je bolest fichtlů... To určitě měli soudruzi vymyslet líp...
Datum: 30. prosince 2013 12:43
Dwein: Když já tomu nerozumim...umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?
Datum: 30. prosince 2013 12:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
tý jo... hotová pytágorova věta
Datum: 30. prosince 2013 12:23
kraken: Tak to snad už napsal Bakoun, nebo si to myslel jinak? Já tomu teď asi nerozumim...
Datum: 30. prosince 2013 12:18
to je hezké, ale prolíná se to jen tímhle směrem, takže á může být v krajním případě volnější než cé, ale vždy na straně cé, nikdy nebude céčko přesnější tím způsobem že bude přesný na knop jako áčko v druhym extrému
Datum: 30. prosince 2013 12:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Jen pro zajímavost se juknětě na tolerance ložisek. Rad. vůle A a C ložisek se prolíná... Takže se může stát, že "áčko" bude volnější než "céčko" .)
Datum: 30. prosince 2013 0:04
berdys ty jsi odborník se vším všudy koukám ... předstihem počínaj tak i pres ložiska
Datum: 29. prosince 2013 21:29
Berdys: A já zase opravoval dva motory, kde C3 nebyla a ložiska se kousla a protočila se v karteru...Kdybys měl někdy v ruce starý vyhrkaný ložisko a nový C3 ložisko, tak bys zhruba věděl o co gou...
Datum: 29. prosince 2013 21:17
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
Nikdy sem je nikam nedaval , to nemusite dělat GO a nechte tam stary hrkavy ložiska. Protože smes kterou motor nasava je studena a ty ložiska chladí.
Datum: 29. prosince 2013 19:59
Dávám je na kliku a ke spojce, pod sekundár není třeba. Jak píše shrek.. navíc tam to dostává takový kapky že je úplně jedno co tam dáš. Ideální by bylo použít úplně jinou konstrukci..
Datum: 29. prosince 2013 18:43
jeden starý pan "opravář" mi vysvětloval že na kliku se mají dávat Ačková ložiska protože jsou přesnější .... nechtěl bych od něho motor
Datum: 29. prosince 2013 16:59
při použití C3 v převodovce mi na závodním motoru vyskalovala trojka...
Datum: 29. prosince 2013 16:48
já je dal všude, jestli je to nutný nevím, ale rozhodně to má pozitivní placebo efekt jestli ty peníze využiješ líp na jiný části motorky tak stačej určitě jen na kliku, teda tam musej bejt.
Datum: 29. prosince 2013 15:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Myslím, že katalog dílů mluví jasně...
Datum: 29. prosince 2013 15:53
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
Čau draci. Mám takový problém. Ptám se ohledně Jawy pionýra 21 sport. Nejde nastartovat na start páce má za sebou GO a je poštelovaný předstich světla svítí, klakson netroubí ale jinak jede když ho roztlačím takže k věci můj pionýr nejde nastartovat na start páce ale jde roztlačit prosím o radu Dík Radek
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 10:50
pokud to dělá jenom při studenym motoru, tak bych řek že to špatně přeplavuje/přeplavuješ v prvnim případě seřídit hladinu v plovákovce, v druhym víc podržet plovák a víckrát protočit motor s vyplym zapalovánimf
Datum: 30. prosince 2013 10:50
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
No... Když ho roztlačím a potom to chci nastartovat startpakou tak to nastartuje vpohodě
Datum: 29. prosince 2013 19:23
Jméno: Radek
IP: uživatel16629
jo jo motor se toči když start pakou zatočim ale nenaskoči
Datum: 29. prosince 2013 19:21
jo, to se mi taky stávalo že prokluzovala páka a motor se jen tak pootočil, a ještě když ho rozjedeš a necháš zahřát, potom taky nejde nakopnout ale rozjet jo?
Datum: 29. prosince 2013 17:50
Nejde nastartovat startpákou, to jako že se motor točí ale nechytá nebo startpáka klouže a motor se nehejbe? Chce to trochu specifikovat...
Datum: 29. prosince 2013 16:15
Jméno: Radek
IP: uživatel16630
No svíčka je nová a karburátor mám vyčištěný no a startuju na nakopávačce ale jinak to roztlačuju
Datum: 29. prosince 2013 16:10
startuješ podle příručky nebo prostě tancuješ na nakopávačce? přeplavit, párkrát protočit s vyplym zapalovánim a pak zkusit nakopnout
zkusil bych vyměnit svíčku a vyčistit karburátor
Datum: 29. prosince 2013 15:36
Jméno: telda
IP: uživatel15208
Zdarec chtěl bych se zeptat jakej karbec mám dát na stadiona s11 mám tu budto z jawy 21 nebo ten co se dával na stadiona s22 a jawu 05 jakej je lepší? a je nutny dělat nějakou redukci nebo to pude nasadit normálně? ,že kámoš si musel udělat takovou redukci aby to posunul dál a šlo to nasadit ale někdo říkal ,že ne....dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 18:45
Když tam budeš chtít dát z pincka musíš tam dát mezikus. Jinak tě nepustí šroubek u plovákovky kterej bude opřenej o kártry.
Datum: 29. prosince 2013 18:45
ahoj, pionýra mám ted rozebranýho takže přesně nemůžu kouknout na souvislosti, proto se chci zeptat k čemu je na pravy podlážce přibližně pod startpákou dirka asi centimetr v průměru, dík pak sem se ještě chtěl zeptat po jakejch intervalech se tak měněj silony ve vidlích myslel sem že to musí bejt tak na dvacet tisíc, ale prej to docela odchází
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 21:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
díra je tam na demontáž lanka brzdy, nic se tam nešteluje. silony měnit když je potřeba.
Datum: 29. prosince 2013 21:52
asi jo to by dávalo smysl, dík
Datum: 29. prosince 2013 13:12
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
myslím, že by to mohlo být na seřízení zadní brzdy
Datum: 29. prosince 2013 12:59
ok no prostě se to budu snažit udělat pořádně a snad to vydrží co nejdýl jinak odkaz na fotku kde je díra vidět, je to ještě na svislé části podlážky asi 3 cm pod startpákou https://www.google.cz/search?q=jawa+20&safe=off&client=opera&hs=M6F&channel=suggest&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=awbAUvKjGY_G7Aas5oCwCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1680&bih=925#facrc=_&imgdii=_&imgrc=tpUUKB1eoOQeBM%3A%3BKTPyMAp742EzGM%3Bhttp%253A%252F%252Fpionyr-jawa.wbs.cz%252F20__7_.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pionyr-jawa.wbs.cz%252FJawa-5020.html%3B800%3B600
Datum: 29. prosince 2013 12:26
Díra v podlážce? Neni to na chycení ke kříži a k tomu velkýmu plechu? Jinak interval ti nikdo neřekne. Odchází to hodně, protože to je řešení fakt na palici. Fušeřina v praxi. Prostě až to odejde, tak vyměnit. Výměna musí být ale udělaná dobře...ještě před dvouma rokama se daly sehnat futra, který ale stály za prd, byly blbě udělaný a pak to odešlo hned při první jízdě. Dnešní futra už jsou dobrý, ty už šly použít. Problém je, že bývá vydřená spodní část kluzáků, a jestli tomu tak je, tak nemá smysl měnit silony...Takže při GO předních teleskopů to chce mít kluzáky ve 100% stavu, nebo lépe koupit fungl nové. A futra vystružovat opatrně stavitelným výstružníkem...
Datum: 29. prosince 2013 12:21
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
Zdar mám valec jawa 50 a chci se zeptat jestly na nej muzu udelat vybrus 41.75 jedna se o valec ze sssr s nalisovanou vlozkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 21:47
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
já mám 41,50 a funguje to bez problémů, ale souhlasím se standou.. 41 by bylo lepší, ať tam radši z tej vložky něco zbyde. jen bych potřeboval 2 kruhovej píst ať se to tam v kopci trošku tře .. hlava z 05 nejen kvůli utočení, ale především kompresním poměru
Datum: 29. prosince 2013 21:47
Tak origo hlava neni dělaná na takhle velké vrtání. Osobně bych si na začátek zjistil obecně něco o úpravách motoru, o gramatice, a též o historii našeho státu, který nejspíš nebyl součástí svazu sovětských socialistických republik. Amen.
Datum: 29. prosince 2013 21:35
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
proc je lepsi hlava z 05 a jak tu hlavu mam upravit ? jako vysoustruzit do ni prumer 41,5 ? a proc ?
Datum: 29. prosince 2013 18:08
Jméno: standa
IP: uživatel16628
Udělat by to sice šlo,ale do vložky ze simsona,ta má 46mm odpředu až dozadu,pio má bohužel zadní část vložky jen 43,5-43,8mm...takže tam je bezpečná hranice 41mm,víc bych to nepokoušel...max 41,25... Už jsem tech 41mm válců udělal hodne a funguje to perfektně. Jen nezapomeň upravit hlavu na 41,5mm vrtání a lepší je použít hlavu z j05.
Datum: 29. prosince 2013 14:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
udelat to pude ale je to už šíleně vyvrtaný hrozí že se ti kus te vlošky uštípne a motor zlikviduje vždyta vložka ma tlousku cca 5 mm a po te tve upravě sotva 2 a doufám že umíš i karburátor triskovat
Datum: 29. prosince 2013 13:37
ČSSR...
Datum: 29. prosince 2013 12:37
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 16:51
když jsi šikovnej a nemáš moc zrezlí ty svoje tak to jde udělat i se starýma
Datum: 29. prosince 2013 16:51
jsou potřeba, mám ho je jich asi 35-40 abys nemusel počítat
Datum: 29. prosince 2013 11:58
Jméno: Lukas
IP: uživatel16626
Ahoj Seso, chtel jsem se zeptat jaky je rozdil v potahach sedel na kyvacku hnede barvy? Jedno je na spony a to druhe
s nýtky je na rucni obsiti? Dekuji moc za informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 9:33
mam oba dva druhy, ty na nytky je samo sebou na obsitit tak jak to bylo orig
Datum: 29. prosince 2013 9:33
Jméno: brysk
IP: uživatel13743
zdar šli by přední vidle z jawy 250 na pionýra bez nějakých úprav jako soustružení misek atd?? a co kolo to by tam šlo taky bez úprav? myslím fichtlácký
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 8:28
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
Pokud používáš díly z různých motek,nevěř tomu že se vyhneš úpravám,to není LEGO.
Datum: 31. prosince 2013 8:28
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
Zdar draci, dnes jsem narazil na jedno video ( http://www.youtube.com/watch?v=o2BFLY9OGqg ) Ačkoliv jsem hledal sebevíc, nenašel jsem ten nástroj čím dělá ty linky.. Nevíte někdo kde by se to dalo sehnat? A co to vůbec je? Jinak jak by se to dalo jinak nalinkovat doma kdybych to nechtěl posílat někam na linkování.. Díky moc za rady a názory!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 20:41
To je nápad
Datum: 01. ledna 2014 20:41
Jméno: michal
IP: uživatel14949
me linkovala pareza babicka steteckem a rikala ze uz nikdy
Datum: 30. prosince 2013 16:19
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
Máte ještě nějaké zkušenosti s jiným linkováním? Viděl jsem i pomocí štětců.. ale na to bych asi neměl trpělivost
Datum: 29. prosince 2013 11:28
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel14541
Super, tak konečně.. díky moc za rady..
Datum: 29. prosince 2013 11:23
Jméno: michal
IP: uživatel16414
rika se tomu linkovaci kolecko
Datum: 29. prosince 2013 8:51
Jméno: michal
IP: uživatel16414
http://www.airbrush-shop.cz/iwata/eshop/7-1-Pinstriping-linkovani/0/5/1226-linkovaci-strojek-Embee-set-pro-dvojite-a-jednoduche-linky
Datum: 29. prosince 2013 8:51
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
Zdar lidi čím to je že když dám na mustanga manžetu sání spolu s filtrem tak jede o dost špatně a musím jet jen přes 0.5 plynu když dám plný tak to začne hučet a okamžitě to strácí výkon a začnu spomalovat a jedu jakoby přes volnoběch manžetu jsem koupil novou filtr sání taky když dám jen filtr tak jede přes plný plyn to jo ale zase to jede o malinko lip jak s manžetou ale ne zas tak rychle jak má, když dám jen manžetu tak to samí jak manžeta s filtrem když dám pryč všechno a nechám jen čistej karbec tak to jede nejlíp takže jsem si koupil přímej filtr a teď to jede super stejně jak holej karbec. ale kdaž jsem tam skoušel dát hadici od bazénu 30cm dlouhou tak to šlo jenom nastartovat přidal jsem malinko plynu a hned zdechlo jako kdyby se to dusilo skoušel jsem tu hadicu uříznou na 5cm to samí ale zajmavé je to že kámoš má taky mustanga tu hadici z bazénu tam má taky 30cm a i filtr je jede mu to rychlejc jak mě proto že to má zajetý nevíte čím to může bejt?? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 21:44
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
výfuk je hykone nedávno jsem ho pálil jo a neska jsem to zkoušel přes trysku 68 a taky to nejelo přes plný plyn a jelo to na houby
Datum: 30. prosince 2013 21:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16638
co ten výfuk
Datum: 30. prosince 2013 18:01
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
No zapalování a karbec to asi nebude to je vyštelovaný dobře svíčka krásně cihlová a z tou manžetou jsem musel čekat než se to ohřeje teď nakopnu dám za jedna a jedu hned a nemusím čekatdával jsem starou svíčku co se montovala na pionýry za výroby mylím že brisk 14-7Y nebo R byla celá černá dal jsem jí do pioýra jel jsem se projet tak 200metru pak čekal až hlava vychladne a z černé svíčky byla cihlová fakt tak rychle jsem to ještě neviděl takže zapalování a karbec je ok jezdím přes 3 zářez skoušel jsem jez za kámošem přes trysku 68 to jelo super a domů jsem jel přes 72 to jelo o malinko hůř a taky jsem nesměl jet plným plynem ale ubral jsem tak o 2mm. a jelo to super takže teď jezdím přes 68
Datum: 30. prosince 2013 11:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
ve filtru problém nehledej, začni nastavením karburátoru a jistě také předstihu
Datum: 29. prosince 2013 21:54
Jméno: pincek
IP: uživatel13743
nene manžeta je normálně stočená nikde se to nelomí
Datum: 29. prosince 2013 11:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
ucpanej lauf nepropustí plne mnoštví spajelin to se vrací do motru a obohacuje směs a tím že vyhodíš filtr tím to sice ochudíš ale jinak nemačká se ti ta hadice někde?? kor jestli je ze slabší gumy jak origoš a mezi žebry to nejni videt jak se prolomí
Datum: 29. prosince 2013 10:29
podiv se jeslti je čostá hlavní tryska, jeji kanálek, vzdušníky v karbecu a pak taky jak jsou otvory na tělese filtru... případně zkus dát jednu ucpávku pryč
Datum: 28. prosince 2013 23:46
cus draci je nějaký rozdíl ve stojanu na jawa 20 a 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16627
ne stojany jsou až na detaily stejný a le inovovane to spíš bylo dle roku výroby lišilo se to výrazně na typ 05 ale 21 20 23 šla souběžně lišili se jen kříže s brzdovím pedálam ale stojan je stejný pokud maš 10 mm díru na otočnej čep seženeš i nvou repliku starší byly na čep 8 mm
Datum: 29. prosince 2013 10:20
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 22:06
prostřední je na 21 krajní na 20 rozdíl je v tom že na 20 sou ty prsa hlubší aby nebyla mezera mezi plechama u 21 je mělčí páč má jiný břicho ..snad pochopíš
Datum: 28. prosince 2013 22:06
ZDAR DRACI mam problem ve čtvrtek jsem si tu obědnl nějáké věci ale SESA mi ještě neodpověděl píše tam že je na dovolený od 20. 12. 2012 do 6. 1. 2013 tak se ptám jestli si nesplel rok nebo tak neco
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 17:10
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
musíš to mít těžký ale držím palce
Datum: 29. prosince 2013 17:10
jojo draci je to tak po celou histrorie mam jednak tak dlouhou dovcu ale hlavne nebalim,,,,ale uz za tu dobz jsem dvakrat utekl a balil,,,ale je to strasne utajovane
Datum: 29. prosince 2013 9:37
ani mne neodpísal :/
Datum: 28. prosince 2013 21:34
Jméno: f
IP: uživatel15423
Zdar draci, dnes jsem rozpůlil babettu 210, mám vytahlou hřídel předlohy /volnoběžku/ jak poznám, že je špatná na 100%? Za jízdy mně babetta skoro vůbec nedávala jedničku, jindy se zase nechtěla rozjet z místa, ale po zahýbání zadním kolem se zase začla rozjíždět, zařadila 2, ale nepodřadila zase na 1, 1 se vrátila až když jsem vypl motor.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 14:34
Volnoběžka funguje tak, že jedním směrem se točí, opačným ne.
Datum: 02. ledna 2014 14:34
Ahojte jel jsem se projet na Babete 134 . Večer takže tma jak v prdeli. Jel jsem z dlouhého kopce a vypinal jsem motor aby to chvily ten motor jen benzin zchladil a nezadřel. jenze potom začal motor vynechávat a pod kopcem jsem skončil. motorku jsem rozltlačoval a nekdy trochu vystrelila a nic .potom me napadlo vypnout svetla .a babeta na prvni nakopnuti nastartovala a jela . bez světel a bez řidičáku jsem dojel domů. takže fakt super. není možný že jsem spálil cívku nebo něco. když motor jede a zapnu světla motor chcipne a jak se jeste dotaci tak se obe svetla roznou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
někde máš něco špatně zapojené , světelný okruh nemůže být spojený se zapalovacím
Datum: 29. prosince 2013 0:51
Jméno: michal
IP: uživatel16414
zdar ryclej dotaz jawa 555 mam doma jawa 555 a nema na ramu drzak na pant sedacky na netu sem nasel ram a je na nem dvousedlo je mezi ramama nejakej rozdil
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 18:43
Jméno: michal
IP: uživatel16414
dik moc jedu pro nej
Datum: 28. prosince 2013 18:43
neni rozdíl v rámech 555
Datum: 28. prosince 2013 18:27
Ahoj draci mám problém s karburátorem na babetě vytéká my benzin s přepadu ven vymninil sem plovák a vyskousel ventil paliva vse funkčni ale stále benzin teče ven uz si nevim rady prosím pomůžete my dík měj te se
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:02
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
no vše asi funkční nebude,při výměně plováku bacha aby neváznul o stěny karbece,což v tomto případě ano.............
Datum: 29. prosince 2013 10:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16623
serídit hladinu viz odkaz o babetách dole
Datum: 28. prosince 2013 17:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Seso budou ještě těsnění pod boční víko (víko spojky) na Pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 12:38
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
kdyby jsem si chtěl koupit sadu tak to udělám, nechápu proč tady neustále někdo odpovídá má něco jiného než bylo v dotazu, to těsnění dřív má krámku bylo teď už tam není proto se ptám jestli ještě bude nebo si ho mám koupit jinde
Datum: 29. prosince 2013 12:38
Datum: 28. prosince 2013 18:32
Jméno: Luk97
IP: uživatel16603
Lidi, půlím motor poprvé a je rozpůlený tak nějak napůl, mezera mezi bloky je asi 1 cm a pořád se nechce rozpůli, šrouby jsou všechny pryč, mohla by být v něčem chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 19:28
máš sundaný primární kolečko a kolíček?
Datum: 28. prosince 2013 19:28
Jméno: Luk97
IP: uživatel16603
ok
Datum: 28. prosince 2013 19:26
Tak si ho vyrob a ono to pude...
Datum: 28. prosince 2013 19:24
Jméno: Luk97
IP: uživatel16603
nepoužívám
Datum: 28. prosince 2013 19:14
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-na-rozpuleni-motoru-rozpulovak.html
Datum: 28. prosince 2013 18:36
Používáš rozlisovák karterů?
Datum: 28. prosince 2013 17:55
|
|