www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, mám dotaz na sesu, bude teď někdy v prodeji chromovaný prostředek řídítek na jawu 20 a 05? myslím tu trubku která se zasune do řízení a pomocí dlouhého šroubu se k ní utáhnou řídítka, děkuju moc za odpověď. Se spožděním přeju hezký svátky a všechny končetiny na prvního ráno ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze sroub?ten mam
 
 
Datum: 29. prosince 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jsem to blbe vysvětlil, chromované to je určitě, tady je obrázek: je to díl číslo 3 https://www.google.cz/search?safe=off&client=opera&hs=RN1&channel=suggest&biw=1680&bih=925&tbm=isch&sa=1&q=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&oq=%C5%99%C3%ADd%C3%ADtka+jawa+20&gs_l=img.3...78612.80483.0.80788.8.8.0.0.0.0.204.733.4j2j1.7.0....0...1c.1.32.img..8.0.0.lxGJ6Qb-aK4#facrc=_&imgdii=_&imgrc=p4KEPAsldrJfKM%3A%3BKUo66KCcib07gM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252Fdata%252F530%252Fz_2981_v.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.motodilyeshop.cz%252F%253Farticle%253D2981%3B399%3B369
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty vol chromove se to nikdy nedaloo,,,ja vim ze to nemam,, musim to nekde splasit ,,zatim nedohlednu,,sesa
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: Palouko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, dáváte všude do převodovky ložiska s označením C3 nebo jenom na kliku. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16611    
Tuhle jsem narazil někde na netu na ložiska na skůtrech a tam byly dokonce C4 na kliku.
 
 
Datum: 01. ledna 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Proto jsem tam taky psal pro zajimavost... Podle dil. prirucky k fekalovi jsou na prevodovce C3 loziska. Na velkych jawach jsou "obycejna". Fekalni prevodovka je vic zatezovana (at uz tepelne...).
 
 
Datum: 31. prosince 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak přesně to myslím :-) snažil jsem se to napsat bez čísel a netvrdím že je to špatné nebo správné, jen mi přišlo že původní bakounovo tvrzení jakoby znehodnocuje nákup ložisek c3 tim, že tvrdí, že ložisko A může mít větší vůli než ložisko C3. Proto jsem se snažil vysvětlit že ikdyž se jejich toleranční pole překrývají pár hodnotami, tak to jsou v průměru pořád jiná ložiska
 
 
Datum: 30. prosince 2013 13:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kraken: Tak jak bych to vysvětlil..."normální" ložisko má zaručenou radiální vůli například v rozsahu 3 až 18 mikrometrů. Ložisko C3 má zaručenou vůli 11 až 25 mikrometrů. Je zřejmé, že toleranční pole těch ložisek se částečně překrývají. Nevim co myslíš tim pojmem "kvalitní ložisko". Pokud je radiální vůle v mnou uvedeném rozsahu, tak je ložisko kvalitní. A je jedno jestli má 3 nebo 18 mikrometrů vůli. Prostě výrobce ti zaručuje, že kterékoliv tebou zakoupené ložisko standartní řady má vůli v tomto rozsahu a tudíž takové ložisko je zcela v pořádku a vyskytuje se. Tim pádem je možné, že kvalitní, nezmetkové ložisko standartní řady bude mít větší vůli než kvalitní, nezmetkové ložisko řady C3. To je ale naprosto v pořádku a logické. Takže ano, pokud bych šel do krámu a vzal si 100ks od jedné řady a 100ks od druhé řady, tak je možné, že najdu několik ložisek C3 "přesnějších" než několik standartních ložisek...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslel jsem to tak že je nějaká norma, a pokud bakoun tvrdí že se volnosti těchto ložisek překrejvaj, tak určitě né tim způsobem že by ložisko normy C mohlo bejt stejně přesný jako kvalitní ložisko normy A
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16628    
Dávam C3 všude pro jistotu. Na původnim starym motoru jsem měl na převodovce bez vůle a zdálo se mi,že se po delší době ten motor začal "utahovat" ... Ale tam byla vmax 90+ ... Pak sem do dalších motorů dal C3 (i do rozety) a bylo to už dobrý... Trojka jak je blbě vymezená tak bude vyskakovat vždy...a nebo muže mít ložisko už volnější domek... to je bolest fichtlů... To určitě měli soudruzi vymyslet líp...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dwein: Když já tomu nerozumim...umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
tý jo... hotová pytágorova věta :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kraken: Tak to snad už napsal Bakoun, nebo si to myslel jinak? Já tomu teď asi nerozumim...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je hezké, ale prolíná se to jen tímhle směrem, takže á může být v krajním případě volnější než cé, ale vždy na straně cé, nikdy nebude céčko přesnější tím způsobem že bude přesný na knop jako áčko v druhym extrému ;-)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jen pro zajímavost se juknětě na tolerance ložisek. Rad. vůle A a C ložisek se prolíná... Takže se může stát, že "áčko" bude volnější než "céčko" .)
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berdys ty jsi odborník se vším všudy koukám :-D ... předstihem počínaj tak i pres ložiska :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Berdys: A já zase opravoval dva motory, kde C3 nebyla a ložiska se kousla a protočila se v karteru...Kdybys měl někdy v ruce starý vyhrkaný ložisko a nový C3 ložisko, tak bys zhruba věděl o co gou...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Nikdy sem je nikam nedaval , to nemusite dělat GO a nechte tam stary hrkavy ložiska. Protože smes kterou motor nasava je studena a ty ložiska chladí.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávám je na kliku a ke spojce, pod sekundár není třeba. Jak píše shrek.. navíc tam to dostává takový kapky že je úplně jedno co tam dáš. Ideální by bylo použít úplně jinou konstrukci..
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeden starý pan "opravář" mi vysvětloval že na kliku se mají dávat Ačková ložiska protože jsou přesnější :-D .... nechtěl bych od něho motor :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití C3 v převodovce mi na závodním motoru vyskalovala trojka...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já je dal všude, jestli je to nutný nevím, ale rozhodně to má pozitivní placebo efekt ;-) :-D jestli ty peníze využiješ líp na jiný části motorky tak stačej určitě jen na kliku, teda tam musej bejt.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Myslím, že katalog dílů mluví jasně...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 15:53
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16629    
Čau draci. Mám takový problém. Ptám se ohledně Jawy pionýra 21 sport. Nejde nastartovat na start páce má za sebou GO a je poštelovaný předstich světla svítí, klakson netroubí :-D ale jinak jede když ho roztlačím takže k věci můj pionýr nejde nastartovat na start páce ale jde roztlačit prosím o radu Dík Radek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to dělá jenom při studenym motoru, tak bych řek že to špatně přeplavuje/přeplavuješ v prvnim případě seřídit hladinu v plovákovce, v druhym víc podržet plovák a víckrát protočit motor s vyplym zapalovánimf
 
 
Datum: 30. prosince 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16629    
No... Když ho roztlačím a potom to chci nastartovat startpakou tak to nastartuje vpohodě
 
 
Datum: 29. prosince 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16629    
jo jo motor se toči když start pakou zatočim ale nenaskoči
 
 
Datum: 29. prosince 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, to se mi taky stávalo že prokluzovala páka a motor se jen tak pootočil, a ještě když ho rozjedeš a necháš zahřát, potom taky nejde nakopnout ale rozjet jo?
 
 
Datum: 29. prosince 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde nastartovat startpákou, to jako že se motor točí ale nechytá nebo startpáka klouže a motor se nehejbe? Chce to trochu specifikovat...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16630    
No svíčka je nová a karburátor mám vyčištěný no a startuju na nakopávačce ale jinak to roztlačuju
 
 
Datum: 29. prosince 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
startuješ podle příručky nebo prostě tancuješ na nakopávačce? přeplavit, párkrát protočit s vyplym zapalovánim a pak zkusit nakopnout zkusil bych vyměnit svíčku a vyčistit karburátor
 
 
Datum: 29. prosince 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
Zdarec chtěl bych se zeptat jakej karbec mám dát na stadiona s11 mám tu budto z jawy 21 nebo ten co se dával na stadiona s22 a jawu 05 jakej je lepší? a je nutny dělat nějakou redukci nebo to pude nasadit normálně? ,že kámoš si musel udělat takovou redukci aby to posunul dál a šlo to nasadit ale někdo říkal ,že ne....dík za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tam budeš chtít dát z pincka musíš tam dát mezikus. Jinak tě nepustí šroubek u plovákovky kterej bude opřenej o kártry.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, pionýra mám ted rozebranýho takže přesně nemůžu kouknout na souvislosti, proto se chci zeptat k čemu je na pravy podlážce přibližně pod startpákou dirka asi centimetr v průměru, dík ;-) pak sem se ještě chtěl zeptat po jakejch intervalech se tak měněj silony ve vidlích :-) myslel sem že to musí bejt tak na dvacet tisíc, ale prej to docela odchází odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
díra je tam na demontáž lanka brzdy, nic se tam nešteluje. silony měnit když je potřeba.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jo to by dávalo smysl, dík ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
myslím, že by to mohlo být na seřízení zadní brzdy
 
 
Datum: 29. prosince 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok no prostě se to budu snažit udělat pořádně a snad to vydrží co nejdýl :-) jinak odkaz na fotku kde je díra vidět, je to ještě na svislé části podlážky asi 3 cm pod startpákou :-) https://www.google.cz/search?q=jawa+20&safe=off&client=opera&hs=M6F&channel=suggest&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=awbAUvKjGY_G7Aas5oCwCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1680&bih=925#facrc=_&imgdii=_&imgrc=tpUUKB1eoOQeBM%3A%3BKTPyMAp742EzGM%3Bhttp%253A%252F%252Fpionyr-jawa.wbs.cz%252F20__7_.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pionyr-jawa.wbs.cz%252FJawa-5020.html%3B800%3B600
 
 
Datum: 29. prosince 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díra v podlážce? Neni to na chycení ke kříži a k tomu velkýmu plechu? Jinak interval ti nikdo neřekne. Odchází to hodně, protože to je řešení fakt na palici. Fušeřina v praxi. Prostě až to odejde, tak vyměnit. Výměna musí být ale udělaná dobře...ještě před dvouma rokama se daly sehnat futra, který ale stály za prd, byly blbě udělaný a pak to odešlo hned při první jízdě. Dnešní futra už jsou dobrý, ty už šly použít. Problém je, že bývá vydřená spodní část kluzáků, a jestli tomu tak je, tak nemá smysl měnit silony...Takže při GO předních teleskopů to chce mít kluzáky ve 100% stavu, nebo lépe koupit fungl nové. A futra vystružovat opatrně stavitelným výstružníkem...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 12:21
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Zdar mám valec jawa 50 a chci se zeptat jestly na nej muzu udelat vybrus 41.75 jedna se o valec ze sssr s nalisovanou vlozkou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
já mám 41,50 a funguje to bez problémů, ale souhlasím se standou.. 41 by bylo lepší, ať tam radši z tej vložky něco zbyde. jen bych potřeboval 2 kruhovej píst ať se to tam v kopci trošku tře :-) .. hlava z 05 nejen kvůli utočení, ale především kompresním poměru
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak origo hlava neni dělaná na takhle velké vrtání. Osobně bych si na začátek zjistil obecně něco o úpravách motoru, o gramatice, a též o historii našeho státu, který nejspíš nebyl součástí svazu sovětských socialistických republik. Amen.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
proc je lepsi hlava z 05 a jak tu hlavu mam upravit ? jako vysoustruzit do ni prumer 41,5 ? a proc ?
 
 
Datum: 29. prosince 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16628    
Udělat by to sice šlo,ale do vložky ze simsona,ta má 46mm odpředu až dozadu,pio má bohužel zadní část vložky jen 43,5-43,8mm...takže tam je bezpečná hranice 41mm,víc bych to nepokoušel...max 41,25... Už jsem tech 41mm válců udělal hodne a funguje to perfektně. Jen nezapomeň upravit hlavu na 41,5mm vrtání a lepší je použít hlavu z j05.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16627    
udelat to pude ale je to už šíleně vyvrtaný hrozí že se ti kus te vlošky uštípne a motor zlikviduje vždyta vložka ma tlousku cca 5 mm a po te tve upravě sotva 2 a doufám že umíš i karburátor triskovat
 
 
Datum: 29. prosince 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČSSR...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, jak je to s timdle potahem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/potah_sedla_pionyr_super.html ? Sou třeba sponky nebo nejsou potřeba? díky a pěknej zbytek vánoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsi šikovnej a nemáš moc zrezlí ty svoje tak to jde udělat i se starýma :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou potřeba, mám ho :-) je jich asi 35-40 abys nemusel počítat ;-)
 
 
Datum: 29. prosince 2013 11:58
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel16626    
Ahoj Seso, chtel jsem se zeptat jaky je rozdil v potahach sedel na kyvacku hnede barvy? Jedno je na spony a to druhe s nýtky je na rucni obsiti? Dekuji moc za informaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam oba dva druhy, ty na nytky je samo sebou na obsitit tak jak to bylo orig
 
 
Datum: 29. prosince 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: brysk      IP: uživatel13743    
zdar šli by přední vidle z jawy 250 na pionýra bez nějakých úprav jako soustružení misek atd?? a co kolo to by tam šlo taky bez úprav? myslím fichtlácký odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2013 8:28
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Pokud používáš díly z různých motek,nevěř tomu že se vyhneš úpravám,to není LEGO.
 
 
Datum: 31. prosince 2013 8:28
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel14541    
Zdar draci, dnes jsem narazil na jedno video ( http://www.youtube.com/watch?v=o2BFLY9OGqg ) Ačkoliv jsem hledal sebevíc, nenašel jsem ten nástroj čím dělá ty linky.. Nevíte někdo kde by se to dalo sehnat? A co to vůbec je? Jinak jak by se to dalo jinak nalinkovat doma kdybych to nechtěl posílat někam na linkování.. :-) Díky moc za rady a názory! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je nápad :-D
 
 
Datum: 01. ledna 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
me linkovala pareza babicka steteckem a rikala ze uz nikdy
 
 
Datum: 30. prosince 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel14541    
Máte ještě nějaké zkušenosti s jiným linkováním? Viděl jsem i pomocí štětců.. ale na to bych asi neměl trpělivost :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik      IP: uživatel14541    
Super, tak konečně.. díky moc za rady.. :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
rika se tomu linkovaci kolecko
 
 
Datum: 29. prosince 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
http://www.airbrush-shop.cz/iwata/eshop/7-1-Pinstriping-linkovani/0/5/1226-linkovaci-strojek-Embee-set-pro-dvojite-a-jednoduche-linky
 
 
Datum: 29. prosince 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
Zdar lidi čím to je že když dám na mustanga manžetu sání spolu s filtrem tak jede o dost špatně a musím jet jen přes 0.5 plynu když dám plný tak to začne hučet a okamžitě to strácí výkon a začnu spomalovat a jedu jakoby přes volnoběch manžetu jsem koupil novou filtr sání taky když dám jen filtr tak jede přes plný plyn to jo ale zase to jede o malinko lip jak s manžetou ale ne zas tak rychle jak má, když dám jen manžetu tak to samí jak manžeta s filtrem když dám pryč všechno a nechám jen čistej karbec tak to jede nejlíp takže jsem si koupil přímej filtr a teď to jede super stejně jak holej karbec. ale kdaž jsem tam skoušel dát hadici od bazénu 30cm dlouhou tak to šlo jenom nastartovat přidal jsem malinko plynu a hned zdechlo jako kdyby se to dusilo skoušel jsem tu hadicu uříznou na 5cm to samí ale zajmavé je to že kámoš má taky mustanga tu hadici z bazénu tam má taky 30cm a i filtr je jede mu to rychlejc jak mě proto že to má zajetý nevíte čím to může bejt?? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
výfuk je hykone nedávno jsem ho pálil jo a neska jsem to zkoušel přes trysku 68 a taky to nejelo přes plný plyn a jelo to na houby
 
 
Datum: 30. prosince 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16638    
co ten výfuk
 
 
Datum: 30. prosince 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
No zapalování a karbec to asi nebude to je vyštelovaný dobře svíčka krásně cihlová a z tou manžetou jsem musel čekat než se to ohřeje teď nakopnu dám za jedna a jedu hned a nemusím čekatdával jsem starou svíčku co se montovala na pionýry za výroby mylím že brisk 14-7Y nebo R byla celá černá dal jsem jí do pioýra jel jsem se projet tak 200metru pak čekal až hlava vychladne a z černé svíčky byla cihlová fakt tak rychle jsem to ještě neviděl takže zapalování a karbec je ok jezdím přes 3 zářez skoušel jsem jez za kámošem přes trysku 68 to jelo super a domů jsem jel přes 72 to jelo o malinko hůř a taky jsem nesměl jet plným plynem ale ubral jsem tak o 2mm. a jelo to super takže teď jezdím přes 68
 
 
Datum: 30. prosince 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
ve filtru problém nehledej, začni nastavením karburátoru a jistě také předstihu
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel13743    
nene manžeta je normálně stočená nikde se to nelomí
 
 
Datum: 29. prosince 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16627    
ucpanej lauf nepropustí plne mnoštví spajelin to se vrací do motru a obohacuje směs a tím že vyhodíš filtr tím to sice ochudíš ale jinak nemačká se ti ta hadice někde?? kor jestli je ze slabší gumy jak origoš a mezi žebry to nejni videt jak se prolomí
 
 
Datum: 29. prosince 2013 10:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podiv se jeslti je čostá hlavní tryska, jeji kanálek, vzdušníky v karbecu a pak taky jak jsou otvory na tělese filtru... případně zkus dát jednu ucpávku pryč
 
 
Datum: 28. prosince 2013 23:46
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci je nějaký rozdíl ve stojanu na jawa 20 a 21 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16627    
ne stojany jsou až na detaily stejný a le inovovane to spíš bylo dle roku výroby lišilo se to výrazně na typ 05 ale 21 20 23 šla souběžně lišili se jen kříže s brzdovím pedálam ale stojan je stejný pokud maš 10 mm díru na otočnej čep seženeš i nvou repliku starší byly na čep 8 mm
 
 
Datum: 29. prosince 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostřední je na 21 krajní na 20 :-) rozdíl je v tom že na 20 sou ty prsa hlubší aby nebyla mezera mezi plechama u 21 je mělčí páč má jiný břicho ..snad pochopíš
 
 
Datum: 28. prosince 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
ZDAR DRACI mam problem ve čtvrtek jsem si tu obědnl nějáké věci ale SESA mi ještě neodpověděl píše tam že je na dovolený od 20. 12. 2012 do 6. 1. 2013 tak se ptám jestli si nesplel rok nebo tak neco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
musíš to mít těžký ale držím palce :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo draci je to tak po celou histrorie mam jednak tak dlouhou dovcu ale hlavne nebalim,,,,ale uz za tu dobz jsem dvakrat utekl a balil,,,ale je to strasne utajovane
 
 
Datum: 29. prosince 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: janko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani mne neodpísal :/
 
 
Datum: 28. prosince 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, dnes jsem rozpůlil babettu 210, mám vytahlou hřídel předlohy /volnoběžku/ jak poznám, že je špatná na 100%? Za jízdy mně babetta skoro vůbec nedávala jedničku, jindy se zase nechtěla rozjet z místa, ale po zahýbání zadním kolem se zase začla rozjíždět, zařadila 2, ale nepodřadila zase na 1, 1 se vrátila až když jsem vypl motor.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběžka funguje tak, že jedním směrem se točí, opačným ne.
 
 
Datum: 02. ledna 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte jel jsem se projet na Babete 134 . Večer takže tma jak v prdeli. Jel jsem z dlouhého kopce a vypinal jsem motor aby to chvily ten motor jen benzin zchladil a nezadřel. jenze potom začal motor vynechávat a pod kopcem jsem skončil. motorku jsem rozltlačoval a nekdy trochu vystrelila a nic .potom me napadlo vypnout svetla .a babeta na prvni nakopnuti nastartovala a jela . bez světel a bez řidičáku jsem dojel domů. takže fakt super. není možný že jsem spálil cívku nebo něco. když motor jede a zapnu světla motor chcipne a jak se jeste dotaci tak se obe svetla roznou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
někde máš něco špatně zapojené , světelný okruh nemůže být spojený se zapalovacím
 
 
Datum: 29. prosince 2013 0:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdar ryclej dotaz jawa 555 mam doma jawa 555 a nema na ramu drzak na pant sedacky na netu sem nasel ram a je na nem dvousedlo je mezi ramama nejakej rozdil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
dik moc jedu pro nej
 
 
Datum: 28. prosince 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni rozdíl v rámech 555
 
 
Datum: 28. prosince 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel16622    
Ahoj draci mám problém s karburátorem na babetě vytéká my benzin s přepadu ven vymninil sem plovák a vyskousel ventil paliva vse funkčni ale stále benzin teče ven uz si nevim rady prosím pomůžete my dík měj te se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
no vše asi funkční nebude,při výměně plováku bacha aby neváznul o stěny karbece,což v tomto případě ano.............
 
 
Datum: 29. prosince 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16623    
serídit hladinu viz odkaz o babetách dole
 
 
Datum: 28. prosince 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Seso budou ještě těsnění pod boční víko (víko spojky) na Pionýra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
kdyby jsem si chtěl koupit sadu tak to udělám, nechápu proč tady neustále někdo odpovídá má něco jiného než bylo v dotazu, to těsnění dřív má krámku bylo teď už tam není proto se ptám jestli ještě bude nebo si ho mám koupit jinde
 
 
Datum: 29. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si komplet http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_teseni_pionyr.html jináč myslim že sesa to prodáva zválšt jenom to není na fichtlkrámku
 
 
Datum: 28. prosince 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: Luk97      IP: uživatel16603    
Lidi, půlím motor poprvé a je rozpůlený tak nějak napůl, mezera mezi bloky je asi 1 cm a pořád se nechce rozpůli, šrouby jsou všechny pryč, mohla by být v něčem chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš sundaný primární kolečko a kolíček?
 
 
Datum: 28. prosince 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Luk97      IP: uživatel16603    
ok
 
 
Datum: 28. prosince 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si ho vyrob a ono to pude...
 
 
Datum: 28. prosince 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: Luk97      IP: uživatel16603    
nepoužívám
 
 
Datum: 28. prosince 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-naradi-na-rozpuleni-motoru-rozpulovak.html
 
 
Datum: 28. prosince 2013 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používáš rozlisovák karterů?
 
 
Datum: 28. prosince 2013 17:55
 
<  192  193  194  195  196  197  198  199  200  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 21:09:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu