video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:38
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
je to dobrej stroj,zrovna nedávno sem ji kámošovi spravoval měl urvanou pružinku startovacích čelistí a ještě mu zdechala, tak když mu zdechla asi 3km od baráku tak to tlačil domů přes motor
sem se mu smál jak mi to říkal
Datum: 27. prosince 2013 13:38
Tohle jsou super stroje. Mě dostává, když na tom občas někoho vidím- v dobrém. to je prostě styl.
Datum: 26. prosince 2013 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel16608
CKR-ROCKET ojnice jaká je lepší na fichtl cupy ,která díl vydrží.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 22:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Rocket je novinka v tuhle chvíli asi nikdo nedokáže říct která ojnice je lepší a která déle vydrží, CKR je léty prověřená kvalita
Datum: 27. prosince 2013 22:05
Tos teda něco plácnul.. nevíš třeba kolik to točí, jakej máš krouťák nebo jednoduše jezdíš klasiky a válec sis od oka udělal sám?.. jak říkám CKR je ověřená a dobrá.
Datum: 27. prosince 2013 16:05
Jméno: adam
IP: uživatel16608
9 na klice a zvetšené kanály a 1 kroužkový píst
Datum: 26. prosince 2013 22:37
ono záleží na tom jak upravený máš motor
Datum: 26. prosince 2013 19:19
Za mě ověřená CKR
Datum: 26. prosince 2013 18:27
Jméno: mara
IP: uživatel14082
Zdar draci, na kolik se tak zahřejí ložiska a čepy při provozu na jawě 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 16:16
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
podle toho který na klice asi 80C a v převodovce asi na 50C to je břibližný udaj záleží na stylu jízdy
Datum: 26. prosince 2013 16:16
Jméno: luk
IP: uživatel14930
cau chci se zeptat chci si zapojit svetla 1 kabilkem musim to natahnou od svet. civkz primo na zarovku, a ukostrit,nebo po ceste to musim zapijit jeste na inducku dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16606
z civky rovnou do žárovky indučka je jen zdroj jiskry...... světla mají vždy samostatný okruh....
Datum: 25. prosince 2013 23:30
Jméno: luk
IP: uživatel14930
dobry den chci se zeptat jak je mozne ze slapu nakopavackou a proste nekdy zabere a nekdy ne proste slapne do prazdna, matici na klice mam dotazenou poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:03
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
zdar draku to možná bude tím že ti chybý v motoru pérko který tlačí na ozubené kolečko se kterým má segment otáčet už jsem to videl hodnekrát (a není to náhodou zelená 20 v docela pěknym stavu ale španá spojkajen se tak ptám)
Datum: 26. prosince 2013 17:03
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
U Jawa 50? ,když je v pořádku spojka , a sem tam prošlápneš do částečného prázdna a krátkodobě zabere a protočí se ti motor ,tak je to startovací segment ,prostě jsou na něm opotřebené,vylámané zuby ,je pak nutno rozpulit motor a vyměnit segment ...já osobně jsem ho měnil za starší originál a vše bylo OK. Zdenda
Datum: 26. prosince 2013 11:44
Prošlápneš to uplně bez odporu, jo? Tak to bude někde ve spojení segment-startovací kolečko. Rozpůlit a vyměnit...práce na chvilku. Pokud to teda neni spojkou...
Datum: 26. prosince 2013 11:35
Jméno: luk
IP: uživatel14930
Spojkou to neni je to nejak v motoru ale nevim cim segment je dobryy
Datum: 26. prosince 2013 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16606
neseřízena čí opotřebovaná spojka jmenovitě lameli.....u pioníra je trošku vsteklá montáž a demontáž..... doporučuji najdřive malinko povolit štelovací šroub v pravem deklu....
Datum: 25. prosince 2013 23:28
Dobrý den, zakoupil jsem válec s nultým výbrusem 38. Musím pořizovat píst se stejným rozměrem? (poprvé generálkuju, sry za hloupé dotazy..)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 21:32
Datum: 25. prosince 2013 21:32
Jméno: marek
IP: uživatel13681
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 20:59
mala by tam byt uz tryska na clonku,,to pojede draku,neboj,sesa
Datum: 25. prosince 2013 20:59
Jméno: marek
IP: uživatel13681
jede to normálně když sem to kupoval tak sem se ptal sesy jestly tam dát clonku psal že jo tak sem se chtěl jenom voptat
Datum: 25. prosince 2013 20:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Nebylo by rychlejší se na tu trysku podívat?
Datum: 25. prosince 2013 20:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
ježiš to radej demontuj a podívej se?anebo pokud to jede tak to neřeš....
Datum: 25. prosince 2013 20:19
Zdar Draci, chtěl bych se zeptat renovoval jste už někdo panelku nebo kejvačku? Na kolik vás přišlo lakování a chrom přibližně? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:20
Jméno: karl
IP: uživatel15063
dík pánové poptám se
Datum: 25. prosince 2013 23:20
polyuretan udela stejnou parádu jak akryl a stojí mnohem mín penez
Datum: 25. prosince 2013 23:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16604
pokut to nevemeš moc u držky tak akrylatoví lak je krásný a i obyč lakírník ti s ním udělá krasné věci.....sintetika sice má hloubku ale akryl se leskne jak psí kulky .....tedy pokud chceš dát za barvu co za celou motorku ..ale na dení ježdění to moc dobrý nebude ..poptej se v autooopravnách v okolí a při praci pečlivě kontroluj a musí to být ok
Datum: 25. prosince 2013 22:19
Pepo jde mi hlavně o ten lak a chrom zbytek si doma dokážu udělat sám a i to dělám... jen protě lakování je pro mě španělská vesnice
Datum: 25. prosince 2013 20:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16601
když to vemeš trošku svpomocí tak 5000 chrom nadrž 3 až 7000 laufy ... kola 5000 8000 go motoru lak je subjektivní .nedávno sme udělali 03 kejvu s rozpočtem cca 35 000 lak byl provedem v místní autolakovně za 2000 prace a 1500 akryl
Datum: 25. prosince 2013 20:34
jasny.. ten profi lak je samozrejme akrylat+ prelakovani v profi lakovně.. proto takova cena..
Datum: 25. prosince 2013 20:33
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
tak to máš štěstí kdybych taky měl pěknej tak jen rozleštím a nechám ale ten můj je opravdu špatný už dík cezetaku
Datum: 25. prosince 2013 20:28
nerenovoval.. mam ji s origo peknym lakem .. jinak kdysi se to na JM resilo a profi lak na kejvu vyjde kolem 20tis
Datum: 25. prosince 2013 20:20
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 20:39
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
Každopádně bych dal novou hřídel. Bylo by zajímavé změřit tu starou, zda nehází.
Datum: 28. prosince 2013 20:39
ty máš zase zřejmě plno zkušeností, protože materiál ze kterého je převodová hřídel se ohýbá za trochu jiných podmínek než jaké nastávají při jízdě na pinckovi, na hřídely bud zuby jsou nebo ne, až uvidim hřídel tohodle průměru ohnutou tak si to půjdu rovnou hodit, ikdyž že se ohnou ty z novovýroby věřim
Datum: 28. prosince 2013 15:41
dík
Datum: 28. prosince 2013 15:38
Jméno: Honza
IP: uživatel16611
Krakene, asi jsi špičkový odborník na obrábění, měl bys to jít učit. Zřemě je ta hřídel ohnutá od toho jak se cosi dostalo mezi zuby.
Datum: 26. prosince 2013 21:54
při obrábění to měl někdo naprd upnutý, měl počet zubů ale nevyšly mu dokola protože je udělal moc široký, proto to v jakoby normálnim místě nejde, tu šířku tam nahnal a pak se projevila tim že poslední zub je zas užší, kdyby je všechny udělal ještě o kus širší měl bys na tom o zub míň, v jawě to mrskali jako borci
Datum: 25. prosince 2013 23:37
dík vyměnim
Datum: 25. prosince 2013 19:36
no to kolečko má taky ojebané díry na kameny.. tuším i kolečko bude ko
Datum: 25. prosince 2013 19:30
podle mě je to taky zmetek nějakej, vyměň obě hřídele
Datum: 25. prosince 2013 19:23
Já bych té hřídeli moc nevěřil. Za mě teda vyměnit celou dvojici výstupní hřídel-předloha.
Datum: 25. prosince 2013 19:10
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Zdar seso máš prosímtě 41,00 mm chrom. pístní kruhy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 20:59
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
ok a dík
Datum: 25. prosince 2013 20:59
budou do 18 dnu na sklade
Datum: 25. prosince 2013 18:37
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 21:01
to nepujde,,, ale muzu splasit primo vape delany na 513 jen je cena jinde,,,ale tohle tam nejde,sesa
Datum: 25. prosince 2013 21:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Jj, fichtlí VAPE (se svět. cívkama se mi rozteklo), 2 roky šlapalo bez chlazení v motoru, co točil do 10 000ot/min. Pak přišel ostřejší válec, udělalo se chlazení, vyhodil boční dekl a VAPE ukáplo.
Datum: 25. prosince 2013 20:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15970
ja se bojím že klasickoe vpe fík motorka na zetce mužeš utočit povedlo se to na jwm maniji bakounovi na fichlu a par klukum na vlkých jawach se roztrh rotor..... chce to to líp vivážene a s lechkým rotorem maj ho na strankach za 3800 ..jen ten kužel se tam mustí namastit
Datum: 25. prosince 2013 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel14769
Možná by tam mohlo jít Vape co je na fichtla,stator by se měl dát chytit nějak jako motoplat a rotor nějak dopasovat a nebo to co píše Pepa.
Datum: 25. prosince 2013 11:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16599
nikoliv napiš přímo do vape...poradí ti ale myslím že delali univerzalní sadu bez vývodu bez světel do 10 000 ot. bohužel ta sada nemá v rotoru obroben kužel kliky ..je tto univerzal sada musí se doodrobit ..anebo napsat do vape a třeba si to vemou na triko a neco najdou..eště mám za to že tvoje čz měla 2 provedení čepu kliky ak poor at koupíš dobře
Datum: 25. prosince 2013 10:49
Dobrý den všem.Mam takový menší problém.Mám pionýra 21 sport s revma plechama-startuje výborně,svítí dobře,jede dobře jen když je studený.Po zahřátí cca.50-100 metrů jízdy spadne výkon téměř na polovinu.Potřeboval bych poradit co s tím je.Pneu nafoukané,jiný válec s pístem,karburátor jiný,zapalování jiné,svíčka nová,kladívko nové,poskládaný druhý motor i třetí,dobrý sekundární řetěz,v každém poskládaném motoru nové gufera a ložiska,jiná fungující indučka.Válec s pístem,karburátor a zapalování použity z pionýra který jezdí v poho 60km/h. Nevým co s tím je už to řeším přes rok a je to stále stejné ať s tím udělá cokoli.Prosííím poraďte mi.S pozdravem Martin_an4
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 21:26
přikláním se taktéž k porblému s benzínem
Datum: 25. prosince 2013 21:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
nedotejká ti benzín zasoba co se ti nahromadí povypnutí motoru se vyjede a jede to na chuj .schvalně kolik maš bordelu v nadrži a v hadici??hm
Datum: 25. prosince 2013 20:16
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
podle mě máš zakarbovaý výfuk
Datum: 25. prosince 2013 12:13
Plovákovka je dobře nastavená ? to že tam dáš jinej karbec neznamená že je dobře naladěnej. A 21 Sport nemá revma plechy
Datum: 25. prosince 2013 10:00
jedna taková do pranice, víc se mi líbí přední blatník z dvacítky ale mám nulapětku, je nějaká možnost si to obhájit? nenamrskali pár nulapětek s timhle novym blatníkem? dík moc za odpovědi akorát mi nepište nic o bastlení pokud takovej mezityp nebyl ještě jednou dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
mám doma 3 nulapětky a na té tvé má být opravdu ten starej blatník
Datum: 26. prosince 2013 21:39
to moje je o5 výr číslo 549 xxx, podle techničáku registrovaná v listopadu roku 63 a má zámeček na prsou, starej karbec, (ted už ne), zlatý linky na kolech, pérákovský zrcátko, blatník starej (pozor neni to ten jako na pařezovi, je hodně podobnej) a dírku ke kohoutku mám oválnou, taky mám mazničky na předních vidlích, jenže ten origo blaták je zrezlej na sr**** , sehnal sem v jiný barvě, ale stejně se mi nelíbí, jo a taky mám starej druh stojánku z 12mm tlustejch trubiček a na držáku výfuku záchyt stojanu z ocelovýho plechu, frknu na to ten novej a bude, tamten už stjně neni origo a tenle je dle mýho hezčí
Datum: 25. prosince 2013 21:00
blatník za pařeza se snad dával jen na 05 z roku 62... já mám 63rv a má normální 20 blatník...
Datum: 25. prosince 2013 19:25
Přední blatník z 05tky jsou povetsinou shodné s dvacítkou a jednadvacítkou. Pouze první roky vyroby nulapet mely jiný blatník tedy roky 62 a začatek 63. Tkže ho tam mí mužeš, a nikdo pak nepozna, jakej to maš rok.
Datum: 25. prosince 2013 16:09
dík, asi fakt jo, na jawa-50 sem našel exportní verzi co to taky měla tak ho tam prdnu a bude
Datum: 25. prosince 2013 10:25
Hej doluju z paměti jak to bylo s 05, ale myslím, že od půlky výroby už mohli montovat ty nové (pokud myslíš ten delší "prodloužený" ). Kamarád má 05, sice nemá plechy a je jako 05 sport, ale už má nové zapalování, novější přední blatník .. snad to někdo ještě upřesní ..
Datum: 25. prosince 2013 9:51
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 9:16
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
diky moc, ja o tom budu jeste premyslet
Datum: 25. prosince 2013 9:16
Píše tam jednou 220ccm a jednou 250ccm, je to trochu zmatený Jinak záleží na co to chceš. Jestli to chceš na pole tak to vem. V nejhoršim koupíš za litra jinej motor a poskládáš z těch dvou motorů jeden pojízdnej. Nějaké komplet GO spodku moc nevěř...to budou leda tak ty ložiska a gufera. Ale co klika, primár, spojka...? Pochybuju že by nasypal čtyřku do motoru, aby to obratem prodal za 1500...
Datum: 25. prosince 2013 9:12
Jméno: _Pavel_
IP: uživatel16118
Datum: 25. prosince 2013 8:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16595
jestli si od tábora tak pod peny u vlakáče v táboře bartunkovi votice ..ale čert ví co s tim je a kolik to bude s tát na díly dobrý ale abys nehodil valec do batohu a nepřišel na to že to je 125 ...ale zas 477 je docela dobrá na kros a za ty prachy jí neseženeš po d sílech..... každopadne bych počítal 5000 za celý stroj v kupě ..nejhu a se vším top stavu
Datum: 24. prosince 2013 23:56
Blby nápad kupovať takeho vergla,budeš s tým mať iba robotu a dieru na peniaze a nikdy ti to doporiadku nepojde.Kup si niečo normálne.
Datum: 24. prosince 2013 21:10
ale je to teda nějaký divný že to má tolik nových věcí a všechno možný a dává to za 1500
Datum: 24. prosince 2013 20:36
ja si rikal diky moc ja mu napisu
Datum: 24. prosince 2013 20:34
Tak změna...nevšiml jsem si že je to upravovaný, za to se omlouvam. Píše že je to převrtaný na 250ccm...a o tom bych si dovolil tvrdit, že je maličko píčovina. Napřed se teda musí zjistit z čeho tam dal píst a pak ho koupit...odhaduju že tam bude obsah 215ccm a píst z panelky asi...
Datum: 24. prosince 2013 20:30
Datum: 24. prosince 2013 20:25
diky diky
Datum: 24. prosince 2013 20:19
Datum: 24. prosince 2013 20:17
Nazdar chlapi! Neviete kde by som zohnal lamely do Jawy 250/599 automatic? Alebo aspoň niekto kto by ich vedel zrepasovať. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:15
pepo nauč se číst.. ptá se na lamely na automatic
Datum: 25. prosince 2013 23:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16605
jinak pokud maš spojku z panelky je stejná s 634 ..myslím že korkove lameli maj zuby ven a kovove dovnitřr...doporučují i zaměnit přítlačný talíř hliníkovej ze 634 ...pozor aby ti tam někdo nedal spojku z peraka kejvy zuby dovnitř...starší provedení....ale díly na něj jsou běžně....
Datum: 25. prosince 2013 22:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16604
překorkovat koupit tu či poslad na renovaci kde ti asi nabídnou místo korku ferodo ....doporučuji ferodo škoda talín u jihočeskeho písku.....s lačinejšími replikami jsou problemi že tam toho občas je malo...z tálína dostaneš kvalitně opravený díl za cenu tavanske repliky a poštu.....cela spojka tě vijde na cca 300 korun...plus dobírka
Datum: 25. prosince 2013 22:32
Myslel som 250/559
Datum: 24. prosince 2013 23:00
Přeji všem co mi cely rok odpovidaj , a Sesovi vse nejlepsi po cely novy rok. Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 1:21
draci bedy dik,tobe tak rovnez vse nej,,at se ti pisty nakousnou a ojnice makaji na 100%
Datum: 25. prosince 2013 1:21
bruska a náky ptákoviny sobě sem nadělil 3 fichtly 1 babetu a 1 motor z čz 150 a 2 z čz 125 B
Datum: 24. prosince 2013 19:40
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
taky kolečko -taky............mámě jsem koupil motorovou pilu a sobě 3 ti babetu ha ha......... a ta zbrojovka ta teda prdí.....
Datum: 24. prosince 2013 19:32
I tobě přeji hezké Vánoce. Co jste dostali pod stromeček? Já jsem byl letos asi dostatečně hodnej a tak mi ježíšek přinesl pozdrav z brněnské zbrojovky http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Zbrane%2C_noze.../#PC220030.jpg . A samozřejmě ponožky, trenky, chlast, prachy, kosmetiku a patrony... Na mašinu letos nic, ani jsem nic nechtěl.
Datum: 24. prosince 2013 19:26
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
Taky BEDY přeji vše nejlepší,ať se Ti točí kolečka a Sesovi jde krám a můžem kupovat.....
Datum: 24. prosince 2013 19:19
Jméno: mara
IP: uživatel14082
Je to velký problém když se mi klika trochu hýbe v ložiskách? Jedná se o jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 14:59
Jméno: mara
IP: uživatel14082
A neroztaví sa to lepidlo ?
Datum: 26. prosince 2013 14:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16593
jestli myslíč na čepech na zapalko a primár tak musííš osoudit zda jsou ko ložiska či čepy pokut ložiska tak rozpulit pokut se jen otřely čepy jde to skusit slepit loctidem.. a pokut vemeš za ojnici a nahmatáš vuli je klika ko
Datum: 24. prosince 2013 18:00
To nechapu myslis axialne to jo jestli radialne tak to nesmi myslim
Datum: 24. prosince 2013 17:00
Zdar draci , debilni otazky ode me na spojce je matice na klič 14 gola ..je tam plisek ten sem narovnal a snazil se to povolit avsak gola i s nejvetsim silou mi vzdy preskoci protoze ta matice je debilni ma malou vysku 6hranu.. Tak nejakej trik ? Dik BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 15:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
taky sem s tim úplně stejně zápasil ze začátku, jak píše kolecko, trubkovej klíč nebo golu a oříšek co nemá skosení/náběh . . . .
Datum: 26. prosince 2013 15:01
Dik vim co myslis zkusim to
Datum: 24. prosince 2013 16:32
Neni na to trik...používat akorát ořechy bez zkosení...já to beru trubkovym klíčem a je klid
Datum: 24. prosince 2013 16:28
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Ahoj máte někdo zkušenosti se zapalkem z pincka nebo pařeza na 250 ? Už si stím dva víkendy hraju a porád to nejede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:06
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Dal sem jinej přerušovač, poladil a už to jede konečně i na nakopnutí sice za tepla to chce švih ale chytne
Datum: 26. prosince 2013 17:06
Jméno: combust
IP: uživatel16607
no jestli tam máš magneto z 21ky tak bys měl použít indučku a vačku z 21ky, takhle to vypadá na slabou jiskru a nebo špatnou svíčku, kdy to přestalo dávat jiskru?
Datum: 26. prosince 2013 16:19
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Indučky sem nakonec otestoval na pařezu kterej je OK, ale ted je problím 250 mi se zapalovaním z 21, prestala dávat jisku mám tam bakelitovou inducku která na parezu jiskru dávala, nejakej proud z zapalovací cívky taky jde proti kostre to jiskři ale na svička ne a ne jiskra...
Datum: 26. prosince 2013 15:34
Jméno: combust
IP: uživatel15669
nejjednodušší a nejspolehlivější je použít nějakej coiltester s nastavitelným jiskřištěm, ovšem pochybuju že to máš po ruce takže nejsnazší je jí zapojit na stroji kde je jistota že všechny zbejvající části zapalování fungujou jak maj a nastartovat
Datum: 26. prosince 2013 15:06
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Nevíte jak jednoduše otestovat indučku jestli je dobrá ?
Datum: 26. prosince 2013 8:07
Jméno: combust
IP: uživatel16600
Ono to sice bude házet jiskru s libovolnou indukční cívkou ale decentní háček je v tom že to nebude ideální (prostě to bude dávat slabší jiskru buď v malejch nebo vysokejch otáčkách). A co se týče zkoušení tohodle zapalování s baterií tak na polaritě nezáleží.
Datum: 26. prosince 2013 0:40
Jméno: f
IP: uživatel15423
+ kostra - kladívko, nezapínej klíč..
Datum: 25. prosince 2013 22:39
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Konečně me to chytlo ale je spatnej predstih tak to musím doladit ale kdyz sem do zkousel naposlet tak z ničeho nic přestalo házet jiskru asi indučka odešla... , kdyz to budou zkouset pres baterku kam napojím + z baterky ?
Datum: 25. prosince 2013 22:10
Jméno: f
IP: uživatel15423
No měřit indukčnost není třeba, to zapalování udělá jiskru i přes cívku z jakýhokoliv 6V motocyklu... Doporučuji vyzkoušet zapalování se zapojením baterie na kostru a kladívku. Nemusíš štuchat a na místě si vyzkoušíš jiskru i start...
Datum: 25. prosince 2013 21:43
Jméno: combust
IP: uživatel16600
buď měřákem co to umí, nebo třeba přes měření střídavýho napětí a proudu v obvodu s rezistorem v sérii
Datum: 25. prosince 2013 18:49
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Jak změřím indukčnost ?
Datum: 25. prosince 2013 15:42
Jméno: combust
IP: uživatel16600
malá, černá, indukčnost mezi 1 a 15 okolo 6.2mH, poměr mezi vinutími cca 1:50
Datum: 25. prosince 2013 14:42
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Jak poznám indučku z pařeza ?
Datum: 25. prosince 2013 11:40
Jméno: combust
IP: uživatel16594
musí se použít vačka a indukční cívka z pařeza, poloha kladívka vůči statoru musí zůstat jako u pařeza (origo je to nastavený z fabriky, tzn stejně jako u pincka se musí při nastavování volnoběhu hejbat celým statorem), hodnoty odtrhu z pincka, předstihu z 250 a popravdě 250 potřebuje výkonější zápalko než je z pionýra takže nějak to pojede ale bude to horší než originál
Datum: 24. prosince 2013 22:43
Jestli jde nastavit předstih v rozumnym rozsahu tak netřeba měnit vačku. Hodnoty pochopitelně nastavovat takové, jaké jsou předepsány pro 250.
Datum: 24. prosince 2013 22:05
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
NN protože to mám nastavený od oka, takže tam mám dát vačku z 250 a nastavit to pro 250 predstih a odtrh ?
Datum: 24. prosince 2013 21:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16592
ano jiný je zdroj proudu ale ovladaní jiskry musí být pro daný motro tj motorka.schválně dokážeš říct kolik maš předstih?
Datum: 24. prosince 2013 17:44
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Ani pri roztlačení neškytne z vejfuku teče benzín ale svícka ve válci směs ne a ne zapálit.
Datum: 24. prosince 2013 17:15
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
Jiska jde ale nejde nastartovat a vacku jakou teda ? z 250 ?
Datum: 24. prosince 2013 17:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
ešte sem se setkal se zajímavým neduhem u jednoho pána byl zvyklí motrku nakopavat jen tak ledabile proste je kratce zabrat pákou aby nekopla...to mužeš delat u dynama ktere dava kvalitnejší jiskru z baterie ..u motrky s fíkem altíkem na to musíši skočit a pořadně našlapat ..motorka ma jiný poměr nakopavačky spíš do síly ...ale jen okrajově sem se setkal že duchotce si tak vždy mašinu ulil...
Datum: 24. prosince 2013 17:03
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
co ti nejde jiskra nebo nastartovat...a samohřejmně musíš zaměnit vačku z motorky ne to tam cpat s vačkou z pioníra..... nasavíš odtrh 04mm a donutíš kladívka otvírat 3mm před horní uvratí......
Datum: 24. prosince 2013 16:59
Dobrý den trošku debilní otázka je nějaký trik jak oddělat od setrvačníku vačku a zapalování motor 23 . nechci to páčit šrouovákem a zkurvit to nebo něco odříd .děkuju blbec BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 9:32
Datum: 25. prosince 2013 9:32
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
Proto jsou na magnetu z boku takovy vrtulky aby se chladilo. Zkus si nějakej malej magnet ohřat na víc jak 100 stupnu ohněm a uvidíš.
Datum: 25. prosince 2013 6:42
berdys: opravdu ? :O já to teda nikdy nahřát nepotřeboval vždy to jde šroubem ale o tom magnetu a teplu jsem to nikdy neslyšel :-/ ten motor se hřeje sám od sebe tak ten magnet musí vydržet ne?
Datum: 24. prosince 2013 18:55
Zapalovani sroubovak vacka sroub magnet 8 sroub dekuju vse ok
Datum: 24. prosince 2013 16:10
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
V žadnym připadě to neohřívej . Teplem ztrácí magnet vlastnosti
Datum: 24. prosince 2013 14:39
Ten přípravek hlavně funguje tak, že má takový prodložení, kterym se opře až o dno díry co je v ní závit. To aby se neokundil kolec klikového čepu.
Datum: 24. prosince 2013 11:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16589
on místo šroubu je na to přípravek ze 6 hranu na 17 klíč aby na to šlo nasadit paku na kola ze 120 škodovky golu apod...přípravek nejni jen stočen na soustruhu ale i tepelně kalen.....je to profi věc...dílensky stačí ten šroub..... pruser je jestli maš zavir v rotoru zkznděnej ...napioníry jde vypodložit rotor tvdým dřevem a aspon metrové montajzny autrhnout ho....montajzny opravdu velke kratkými špalky rozdrtíš a rotor nepovolí....
Datum: 24. prosince 2013 11:03
když strhneš závit udělá se M10... a taky něco jako nahřátí k*revsky pomůže...
Datum: 24. prosince 2013 10:50
Hlavně s tím utahováním opatrně! měl jsem doma motor, ze kterýho jsem rotor nestáhl ani stahovákem, 3 dny jsem vymejšlel nejrůznější způsoby. Nakonec jsem ho musel destruktivně sundat.. Ale to je jeden případ ze sta..
Datum: 24. prosince 2013 10:23
a jaký trik na to chceš? dělá se to tka jak psal podemnou... velkýma kleštěma vytrhneš vačku.. a pak na místo vačky našrubuješ šroub M8 .. nějaký delší a utahováním odskočí rotor
Datum: 24. prosince 2013 9:22
Nikdy sem to neresiil ale ted to nejde
Datum: 24. prosince 2013 0:24
ale ale co to vidím.. odborník neví jak sundat rotor?
Datum: 24. prosince 2013 0:09
Jméno: pepa
IP: uživatel16588
vačku chytit kleštěma tzv čapky...měla by tít dolu relativně dobře a rotor šroubem m8 nejraději tvrdší s číslama 8,8 108 atd
Datum: 23. prosince 2013 23:23
|
|