www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FICHTLkramek stále jede ve standartu > pro draky skolou poviny, co sedi doma, a litujou ze je skola zavrena, tak presne pro ne, balim zasilky, 5 dni v tydnu dokud to jeste jde .-) Využívam svuj web k prezentaci dobre veci a to ze EXELENTNE Ceska posta zafungovala naprosto ojedinele a jako jedine v CR pro ty co doma sijou rousky, tak CESKA posta jim pomaha s distribuci po CR zadaco, staci zabalit do pitliku, ktery staci prelepit, nalepit na ne etiketu adresu doruceni a adresu odesilate a kdyz vlozite mezi rosky pribalovej letacek s pozdravem ci vlastnorucim dopisem,coz uz se dnes nenosi ale dokaze v tich to chvilkach potesit, tak to ceska posta skousne, tedy pokud to nebude videt ale v tich rouskach se to da patricne schovat, podrobosti tu http://www.ceskaposta.cz/-/ceska-posta-zdarma-prepravuje-rousky takze plalec nahoru,, i kdyz jsem ted cekal na balik v dany den a postak profrcel preze me a vzapei prisla SMS at si proto zajdu ze zasachala visi mo, tak sem nasadil respiratol a ten den jsem si pro ten tezkej balik s vyfukama made in SR dosel s naprostou pokorou dosel,,,,,, budte na sebe draci a dracice opatrny a radci nez si kousat nechcty co bude, tak si radsi jde te uklidte sve garaze / dilny .-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2020 2:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
FICHTL kramek jede draci, dokonce jsem dostal od rafi zelenou,, coz znamena ona ma nastarosti upne vse krom zamestani a sesa ma na starosti jen to zamestani,, a tak net non stop,, to pamatuji jako kdyz jsem byl panic a budoval sem sesa moto,, ty vol to bylo mega hodin u pc,, balim v poho,,dokud to ppl neoreze,,to by se pak platilo prevodem ale zatim poslal jen upozorneni, lebo na strane bratru slovaku uz nikdo nebere penize ani pomalo karty neprotahujou prez terminal :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2020 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel13743    
Zdravím chci se zeptat mám motor Jawa 250/590 ve freze a mám problém že nejde motor vytočit do maxima vždy při vytočení se jakoby sekne začne bublat a strašně hulit a dál otáčky nevylezou.. motor jsem teď měl rozhozený a měnil gufera ložiska těsnění prostě taková menší go.. zkoušel jsem to na karbec kterej byl na j. 175/356 a ten jel suprově bez problémů ale na 250 nešel vůbec za plynem a byla při akceleraci díra.prvně mě napadla tryska malá tak jsem dál větší a znatelně se to zlepšilo ale pořád to není ono.. takže pořadí někdo nějakou optimální ověřenou trysku na otevřené sání? Jo a mám tam zapalování z détáka a ještě mě napadá vačka divného tvaru jestli to taky nemůže dělat.. z předstihem a odzrhem jsem taky zkoušel laborovat ale taky nic a svíčka je nová ... Poradí někdo kdo se s tím taky setkal? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2020 18:32
 
 
 
 
Jméno: Vinc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám doma dvě naprosto stejné hlavy z Jawa 555 - koupil jsem nové svíčky Brisk N14C -klasika. Světe div se, jedna svíčka po utažení je v první hlavě naprosto v pořádku, tak jak má být a v druhé hlavě je o cca 4-5 mm zapadlá. Hlava není nijak opravovaná. Máte někdo zkušenosti, že by byla hlava takto špatně odlitá z výroby? Dále mě zajímá, zda tam mohu dát tedy svíčku Brisk LR12YC s delším závitem. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2020 9:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Honzo23! Su rád, že si připsal a zaspomínal na doby, gdy tadyk radil Standa a další kluci! Děkuju za reakci! Je krásný, že chceš vrátit vědomosti co ses tadyk dověděl a posunulo Tě to dál! Nech z teho máš radosť aj do budoucna, třeba aj bez teho, že Ti dají vědět jak to dopadlo!
 
 
Datum: 22. března 2020 9:08
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
jo pamatuju ty časy kdy tu radil Standa a další, bohužel dneska je jiná doba no :-) když tu radil Standa, tak jsem byl ve fichtlech zobák, teď už něco málo znám , tak se snažím oplatit to co jsem tu před lety dostal a nechci aby to tu úpně umřelo, protože sem chodím už cca 15 let
 
 
Datum: 21. března 2020 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj kluci! Budu psat fšeobecně! Protože su obyčejnej přispěvatel, toš si dovolím psat, jak u nás mluvíme! Pravidla pro přispěvatele, by podle mě, měla být napsaná s pečlivostí a spisovně!!! To, že sú rúzný nářečí, zvyklosti a aj rúzný názvy nechám na každým zvlášť! Co se mě vúbec nesce chápat, sú ve většině reakce na Vaše dotaze! Proč, gdyž negdo poradí, třeba aj špatně, se nedočká reakce??? Jako v tomto dotazu! Jak dlúho si myslíte, že Honza23 se Vám bude snažit radit? Dyť ho to časem přejde, tak jak Standu, Kolečko a aj dalších! Ostatní kluci o kerých tadyk nepšu se nezlobte, ten seznam z minula by byl o hodně delší! Šak víte keří ste to! Aj závodníci keří místo tréninkú se tadyk snažili pomoct! To, že se optáte, tým se problém nevyřeší! Ani rada kerú dostanete, sama o sobě nepomože! To si potom musíte udělat sami! Nebo aspoň skusit!!! Možná kamarádom se pochválit, co ste dostali za radu a možná společně se snažit problémy řešit! O nejakým překlepu se dopředu omlúvám! Šak ty písmenka sú hodně malý! Su ochotnej tady slušně diskutovat, nebo na zveřejněným meilu! Toš tak. Nech se kola točijú dycky po silnici a dovezú Vás fšeckých v pořádku dom!!!
 
 
Datum: 20. března 2020 14:19
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
co nějaká fotka? docela mě to zajímá
 
 
Datum: 05. března 2020 20:28
 
 
 
 
Jméno: Jindřich      IP: uživatel19641    
Vložka tam není. Koukali na to i zkušený borci a každý kroutil hlavou. Díky za radu.
 
 
Datum: 04. března 2020 22:10
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
to je hodně divný, není tam daná opravná vložka? občas to ani není moc vidět že tam je, nikdy jsem to nezkoušel ale asi jí tam dát můžeš, jen bych tam dal N14YC a ne 12 a ještě s odporem
 
 
Datum: 04. března 2020 19:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze to veme pekne od podlahy, zdrazil SVD,hadravek, buyak.sk, mitas, tkm drzi ceny na stejno tak jako vzdy lebo je to drzak .-) ale nejvetsi pruse,, je ze jdou dva kontejnery plne kvalitnich dilu po mori a ted je jiste ze to nabere mnoha tydeni az mesicni opozdeni kvuli epidemii,,,, cina uz asi toho moc nedoda na trh, lebo nema kdo pracovat, do turecka to zatim neprislo a polsko je na tom tez dobre a cesky vyrobci jdou s cenama nahoru jak praci, tak povrchovkou .-) takze tento rok bude lepsi se venovat zahrade draci, lebo to ma nejaky vyznam .-) tento rok bude trosku stresujici,, dik epidemi ,tak pekne teplou zimou ktera rohodi uz tak nakrapnutou prirodu verzus kurovec :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2020 20:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel19637    
Dobrý deň, aké máte skúsenosti s kvalitou repliky reumaplechu a krytu motora pre jawa 05/20? bude niekedy aj v ponuke fichtlkramku? Dakujem za radu\r\nhttps://www.motojelinek.cz/Predni-kryt-revmaplech-replika-JAWA-50-05-20-d5205.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2020 17:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel19639    
díky za odpoveď ! :-)
 
 
Datum: 29. února 2020 17:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja to muzu taky prodavat ale bylo by to drazsi a to se mi nechce,, podle me to bude ok,, ale na oko to bude orig ale kazdy po patrany prijde ze je to replika ale zatiim sem o tom zadne recenze neslisel,vim ze to dela replikar co tomu rozumi .-) taky by me zajmalo zda je ok, ale nejlevnejsi to bude u jelinka to je jasny
 
 
Datum: 27. února 2020 20:21
 
 
 
 
Jméno: Pelda66      E-mail:      IP: uživatel19636    
Čau Draci. Dnes jsem chtěl jet do rachoty na Babetě, ale jen jsem vyjel tak mi popraskaly žárovky. Do dnes bylo vše OK. Odpolko jsem změřil napětí a ukázalo mi to přez 20 volt ! Nevíte kde by mohla být chyba ? Pomohl by případně při takovém přepětí zde prodávaný stabilizátor ? Díky za rady. Pelda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2020 19:18
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
zdar, no jednoduchý, na prázdno ti to ukazuje nesmysl, je třeba mít v okruhu žárovky se správnejma hodnotama, nejspíš ti praskla jedna a jak tam zůstala jen ta jedna tak jí to okamžitě sežehlo taky. Já když dělám nějakou babettu tak tam stabilizátor dávám automaticky a mám klid.
 
 
Datum: 20. února 2020 19:18
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel19634    
Dobrý den, je potřeba tyto pouzdra https://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_uzavrene_125_175222.html , https://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_otevrene_125_17522.html ještě nějak vystružovat ? nebo je možne jen nasadit a složit motor ? kdyby jste mi poslal jen přesné rozměry pro porovnání se starými byl byl bychrád děkuji Zedník odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2020 18:20
 
 
 
 
Jméno: Vašek.      IP: uživatel19635    
Zdar. Tyhle pouzdra jsou už dělané na míru takže hned k použití
 
 
Datum: 16. února 2020 18:20
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel19633    
Zdravím. Neviíe někdo kolik zubů má orig. sekundární řetězové kolečko na Jawa 350 Tramp nebo Styl? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2020 23:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
katalog pravy 17z
 
 
Datum: 06. února 2020 23:38
 
 
 
 
Jméno: Plynař_Vysočina      IP: uživatel19632    
Ahoj, předělal jsem fichtla na LPG. Koupil jsem na bazoši karbec z Číny kterej má přímaz zvlášť. Startuji na LPG, za studena roztláčim ale pohoda, chytne to. LPG tam tlačím normálně benzinovou hadičkou. Zatím jsem nevyřešil aby plyn přestal syčet ven když mi to chcípne nebo vypnu motor, musim to rychle zavřít ale s tím si poradim. Nádrž mám převařenou origo ale plním ji jen trochu protože se bojim že neudrží tlak. Můj dotaz: zná někdo firmu, která by na zakázku udělala tlakovou nádrž na LPG? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2020 19:49
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel19630    
Problem s elektroinstalací na pionýru 21 , při GO motoru jsem zjistil že mám rotor 30W 206170 a stator je tam 6 V 20W 05-6120 bude v něčem problém světla , klkson? Kabeláž vede do motoru pouze 1 černý drát a 1 zelený , na jedné cívce je jeden konektor volný, dají se pouze přehodit samotné cívky z 30W statoru do 20W statoru, nebo bude lepší řešení vyměnit celý stator za 30W? děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2020 0:09
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tento problém jsem řešil při go mojeho stroje. Musí sedět stator i rotor. Pokud ne bude házet slabou jiskru. 05 má zapalovací civku vlevo. 20 vpravo dole. Dá se to vyřešit prehozenim těchto cívek ale pozor. Záleží na karteru. Pokud máš karter bez vybraní vpravo dole. Zapalovací cívka se ti tam nevleze. Pokud tam vybraní je, tak stačí ty cívky prohodit a máš vyřešeno.
 
 
Datum: 21. března 2020 0:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Musí ti sedět kombinace rotoru, cívek a zapojení. Držák cívek (stator) může mít jakékoliv označení (05 nebo 20), důležité ale je, jaké cívky a kde jsou umístěny. Barvy ani zapojení z hlavy nevím, najdi si obě schémata a podle jednoho z nich to zapoj.
 
 
Datum: 24. ledna 2020 16:02
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
zajímalo by mě jestli to s tím někdy fungovalo, protože jednou sem měl rotor 20W a stator 30W a i když blbě tak to fungovalo. Ty rotory mají jinak uložené magnety, takže to nikdy nebude fungovat tak jak má. Nejlíp když to vyměníš celé. Mám už nějakou dobu v hlavě jestli by ten rotor šel předělat, ale nevím jestli je to jen poposazené nebo jsou i ty magnety samy o sobě jiné, pokud by byly stejné pak by teoreticky stačilo poposadit rotor a popř. i vačku, \r\nSamotné cívky se myslím přehodit nedají, každá je jiná, jen ta zapalovací je furt stejná
 
 
Datum: 24. ledna 2020 15:10
 
 
 
 
Jméno: Jawapiomyr2201980      IP: uživatel19629    
Zdravím měl bych dotaz okolo helmy na pionýra vím že by helma měla mít homologaci ale já bych chtěl jezdit s helmou Cassida cross která se mi daleko více líbí než ty nové helmy ale ta Cassida cross nevím jestli má odpovídající homologaci které mají nové helmy a otázka tedy zní můžu jezdit s touto helmou bez toho aniž bych měl problém s policií a nedostal žádnou pokutu &#128578;. Všem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2020 8:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Tady se to celkem řešilo: http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=67293 Ta helma homologaci nikdy neměla.
 
 
Datum: 27. ledna 2020 8:44
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel19631    
Zdar, homologaci ta helma jednou dostala, to znamená že i teď když jsou homologace přísnější, tak s ní jezdit můžeš. Mám jí taky a občas s ní jezdím ale je třeba se zamyslet nad tím co je ti přednější jestli vzhled nebo bezpečnost.
 
 
Datum: 26. ledna 2020 15:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2020 8:56
 
 
 
 
Jméno: onovo      IP: uživatel19626    
Zdravím ,měl byhc dotaz- pokukuju na obchodě na ten pohotovostní stojan z simála- dal bych ho klasicky na fíka(20tku). má s tím někdo zkušenosti(kam namontovat-případné foto, výdrž atd) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2020 22:07
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Ahoj chlapi, zkuste mně poradit co chromujete a co zinkujete na Pařezu 555. Zajímají mě hlavně držáky páček na říditkách, řadička,osky a matice kol,šponováky řetězu atd. Možná, že už to tady bylo, ale já to bohužel nenašel. Díky za rady. Karel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Kodlik      IP: uživatel19625    
Díky moc.Karel
 
 
Datum: 17. ledna 2020 11:07
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-50-typ-555-pionyr.html tady máš popsáno jak to bývalo, ovšem dnes si každej dělá co chce a potom to dopadá tak, že nikdo neví co je vlastně správně
 
 
Datum: 16. ledna 2020 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel5573    
Ahoj draci. Potřeboval bych poradit,mám tu teď na zprovoznění Manet Korádo a má zrezlou nádrž.Řešil jste to někdo?Jak je součástí rámu tak mě napadá jen nalít tam odrezovač a nechat do druhého dne, vypustit a vyplachnout lihem.Myslíte že by to mohlo fungovat ? &#128578; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2020 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel19638    
ja pouzzivam kyselinu fosforecnou je super za ma i pasivku ze material dostane po odrezeni antikoroziní povrch
 
 
Datum: 09. května 2020 22:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel19628    
Odrezovač je OK, ale používám ho s horkou vodou a nádrž obalím hadry, aby nechladla moc rychle a pak hodně vyplachovat vodou a pak pořádně vysušit foukáním teplým vzduchem a pak se musí hned "namazat"
 
 
Datum: 20. ledna 2020 13:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Kdysi jsem odrezovač zkoušel podobným způsobem na nádrži se slabou liškou. Asi 4 nádrže jsem z toho měl černý bordýlek v karbci a musel ho kvůli tomu několikrát čistit. Byl to jemný bordýlek, co prošel i filtrem. Pak jsem udělal na hadičce uzel a jednou za čas vyndal hadičku a bordel vypustil.
 
 
Datum: 16. ledna 2020 10:08
 
 
 
 
Jméno: honza23      E-mail:      IP: uživatel19622    
zdravím, v pionýrech se hrabu už pár let, ale teď mám takovou zvláštní věc: Fichtl normálně nastartuje, i se krásně rozjede, ale na trojku i občas na dvojku motor občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, na plno jede v pohodě, jediné čeho jsem si všiml, tak že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu. To škubání je opravdu zvláštní, nikdy jsem to na pionýru neviděl, jo a ten motor není žádnej vyběhanej šrot. Budu rád za každý nápad, snad se tu ještě někdo najde co dokáže poradit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2020 20:19
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
Díky za radu, až budu mít čas tak se na to vrhnu :-)
 
 
Datum: 21. března 2020 20:19
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, problém hledej v karburátoru. Vylučovací zbusob bude asi nejlepší. Jehla, hladina, dokonalá čistota kanálků. Nezapomeň na filtr, pokud máš ten krátký sportovní, rád se ucpava. Mě se přicpal po 300km
 
 
Datum: 21. března 2020 0:19
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
omlouvám se, blbě jsem to popsal, psal jsem to v práci :-) škubne (trhne) to přibližně v polovičních otáčkách motoru, když točí málo nebo na plno tak jede krásně a tím plynem jsem myslel to že když motor má ty přibližně poloviční otáčky, tak to nejvíc dělá když držím plnej, když držím půl plynu tak je to dobrý, je to takový divný trhnutí, jak kdybych na vteřinu otevřel nějakou přívěru :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2020 15:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Zapalování v pořádku, benzín do karburátoru dotéká, zlepší se to, když se v plných otáčkách podrží cupovák? A moc nechápu ten popisek: &#8222;občas jakoby škubne, ale jen přibližně v půlce plynu, naplno jede v pohodě&#8220; a pak píšeš: &#8222;že když držím plnej tak to škube víc než když dám třeba půlku plynu&#8220;
 
 
Datum: 10. ledna 2020 12:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vol,,tady to pomalo ale jiste vymira a tak draci nahazuji to nejhorsi tema,,,, nejlepsi olej za uplne super cenu http://www.formotor.cz/zahradni-technika/1570-dynamax-m2t-05l-super.html je overeny i u fichtlu co toceji dvakrat tolik a nebo seriak co ujel ne jednokrouzek 25 tiskm a tale to jede .-) takze prestante laborovat ktery je nejlepsi :-) :-) :-) :-) :-) :-) a to nejsem zastance zahradnich oleju ale toto fakt funguje na moto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2020 11:54
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
aha, já to zas tolik neřešil, tenkrát mi ho doporučil mechanik co mi dělal GO, alespoň jsem o něco chytřejší zas
 
 
Datum: 12. ledna 2020 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19624    
Honza: osobně bych nedoporučil olej s Jaso FB, když za ty peníze můžu mít lepší oleje. JK: A mogul TS jsem taky jezdil, ale hulí jak cikán za bukem. Takže jsme od něj s partou upustili.
 
 
Datum: 12. ledna 2020 11:45
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19623    
Ověřený je taky MOGUL TS
 
 
Datum: 12. ledna 2020 6:38
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
já léta kupoval https://www.prodejoleju.cz/2-t-1/sheron-motorovy-olej-m2t-1-litr/ a nikdy jsem problém neměl, teď leju https://www.motofanda.cz/2t-oleje/4159-denicol-olej-super-hp-2-1l.html?gclid=CjwKCAiAmNbwBRBOEiwAqcwwpeg9dV7dNEeGkuo0cERZLt2baC72DR5vJGrTy5gOrIOkMEJUtnOnaBoC5woQAvD_BwE , ale jen protože jsem ho dával do upravenýho endura a to už nemám :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2020 18:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Budu kontrovat: https://www.lavio.cz/e-shop/oleje/motorove-oleje/pro-motocykly/pro-moto-2t-motory/101/lavio-moto-synt-2t.html Lepší specifikace: JASO FD; API TC+; ISO-L-EGD; CEC TSC-3 A cena při větším množství příznivější. Brali jsme s partou 50l sud a dostali jsme někam k 75 Kč za litr. Jezdí ho celá naše banda (640, 634, 472, kývačka...) už x let, projeli jsme Balkán, ukrajinský poloniny, Rumunsko, Albánii, kde bylo 45 °C ve stínu atd. V poměru cena/výkon asi lepší olej není.
 
 
Datum: 07. ledna 2020 11:40
 
 
 
 
Jméno: Dwein dibly      IP: uživatel19619    
Fíha draci &#128512; tak jsme s kamarádem co je trošku přes ty proudy poměřili nějaké to zapalování kvůli dobíjení. Klasické cívky není třeba moc představovat, ty umějí dost... Ale pak jsem přivezl klasické vape, dali rotor do stojanové vrtačky co umí asi 2500 ot/min. stator uchytily a začli měřit. Měříme střídavý a koukáme že z toho leze klidně 30-50 voltů. Tak jsme to usměrnili kostičkou a vono furt lezlo dost voltů a nějaké ampéry, tak jsme připojili nějakej stabík a hle najednou jsme nabíjeli 13,8 - 14,2 volty baterii. Pak to mělo ještě pokračování po montáži zpět do fichtla a testováním dalších komponentů. Různé otáčky, zatížení atd. A co vy, zkoušeli jste to někdo taky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2020 19:01
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
je jasný že na prázdno to bude ukazovat úplnej nesmysl, jedinou zkušenost co s vape mám je, že když mělo správnou zátěž tak to fungovalo v pohodě, ale jakmile praskla jedna žárovka, tak to okamžitě spálilo i tu druhou, tak jsem tam dal stabilizátor napětí a je klid :-)
 
 
Datum: 08. ledna 2020 19:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Ahoj Dvein nebo jak Tě oslovit! No ono to s tú eletrikú nejni aš tak jednoduchý, ale zaséj je to jednoduchý gdyž se člověk o tem neco snaží dozvědět! Generátor naprázdo, nebo aj nejaký nabíječ nebo dobíječ, gdyž nejni zatížený patřičným prúdem na kerý je navrženej, toš se potom člověk nestačí divit! Negdy ani profesionál! Vape sem v rukách neměl a ani ho neviděl, ale takových pokusú sem se nadělal spoustu, neš sem zjistil jak se to chová! Gdyby vznikl problém, toš se tadyk ozvi! Ahoj JAWA751.
 
 
Datum: 04. ledna 2020 20:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK AT VAM TO DRACI V nove MOTOSEZONĚ 2020 FRČÍÍÍÍÍÍ > hlavně žádýn frajeřinky a mnoho tolerance na ČR silnicích, přeje SESA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2020 18:26
 
 
 
 
Jméno: Dwein dibly      IP: uživatel19619    
Fúha draku, Tobě taky přejeme vše nej. Hlavně více kvalitních a levných dílů na ty naše stroje.
 
 
Datum: 04. ledna 2020 18:26
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 01.06.2020 7:02:54 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu