www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Bart      E-mail:      IP: uživatel19548    
Zdravím, potřebuji nový píst na Jawu 350/639 na třetí výbrus, ale nevím ten rozměr, prosím o radu, díky Luboš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2019 21:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
58,75 draku
 
 
Datum: 25. února 2019 21:05
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sesu rozeta na 21-ku je lepší česká od TKM nebo Tchaivan? Potřebuji kvalitu a co nejvěrnější kopie originálu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2019 15:45
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19553    
Hoď si korunou protože obě jsou gut hlavně že jsou k dostání
 
 
Datum: 12. března 2019 15:45
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dívám se na to a opravdu Taiwan má zezadu navíc osazení.....je to tam k něčemu? Dám to na 21čku sport? Nebo je to jen výrobní detail který nemám řešit?
 
 
Datum: 04. března 2019 7:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taiwan je super,, domakana do posledniho detailu,, ale tkmotot a taiwan ma s druhe strany k rozete odlisny spodek
 
 
Datum: 25. února 2019 20:56
 
 
 
 
Jméno: Tomaš      IP: uživatel19547    
Dobrý den chci se zeptat mam problém fichtl mi nechce nastartovat když ho tlačím tak občas chytne a hned zdechne, mam funkční svíčku hází jiskru, palivo je čisté , předstih a odtrh jsem nastavil sice poprvé tak snad dobře nevíte co by tomu mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2019 16:44
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Měl jsem stejný problém stačilo jen koupit porádnou svíčku (champion), pokud ti svíčka hází venku, ve válci házet nemusí
 
 
Datum: 26. února 2019 16:44
 
 
 
 
Jméno: matěj      IP: uživatel19547    
Dobry den chci se zeptat jak nastavit předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2019 16:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
 
 
Datum: 01. března 2019 16:21
 
 
 
 
Jméno: Vencaaa      IP: uživatel19545    
Ahoj, čím může být, že mi svítí u Pionýra kontrolka motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2019 11:00
 
 
 
 
Jméno: Kazeta      IP: uživatel19561    
Zaslep EGR ventil a vyndej smrad z laufu
 
 
Datum: 31. března 2019 11:00
 
 
 
 
Jméno: JK      IP: uživatel19553    
Asi tím že jsi to utavil až se rozzářil motor :-D
 
 
Datum: 12. března 2019 15:50
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako první bych pincka připojil na diagnostiku, třeba něco napíše. Může být vadná třeba lambda sonda nebo vstřik... :-D
 
 
Datum: 23. února 2019 17:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel19540    
Zajimava doba........... driv to tady aspon zilo....... dnes je mrtvo..... vsechno v pici...... vsichni zdechli...... Jak to bylo krasny pred deseti lety.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2019 19:42
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel19565    
Taky je ze me v posledni dobe zedník na plny uvazek............... na motorky jsem cca 3 roky vubec nesahl a co jsem mel z velke casti poskodila povoden...... muzu napsat.. ze to fakt nasere.. Na peraku jsem naposled jel v roce 2011 a moc mi to chybi....... Nejhorsi je ten spicenej cas.. nejde to zastavit a fakt na sobe cejtim jak starnu.... "mam depresi" kdyz si vzpomenu ze tricitka se blizi.....
 
 
Datum: 08. dubna 2019 19:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo Stando, to že děláš v menším měřítku je k..va znát. Mě už se o těch válcích i zdá. Je toho tolik, že ani není čas dělat nějaký evoluce :-D. Ale jo, nějaký probíhají. Teď přes léto na to snad nějaký čas bude.
 
 
Datum: 27. března 2019 13:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19543    
Taky se mění priority. A možná chybí nastupující generace. Fichtl už neni za 1500 ale za 15000...Před víc jak 10 lety byl na prvnim místě fichtl, pak pivo, kalby, ženský auta. Dnes - rodina, ženská (jedna) , dům, práce, auto, pivo (doma), zvelebování sídla a někde v pozadí pod dekou motorky. Víc se skoro zajímam o metody spodní izolace 300 let starého domu a různý stavební práce, střecha, arkýře... Fichtl ale okrajově furt... Upravuju válce pořád, jen už v menším měřítku...
 
 
Datum: 20. února 2019 18:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19543    
Fcb z 90% zoufalý. A je to trochu škoda. Skupiny který by měly mít váhu jsou zakydaný hnojem. Zde z 90% stejný každý týden... furt sem koukam a furt nic... Jinak souhlas. Dům, rodina, rutinní kolotoč... Neni čas na motorky a na žvanění už vubec ne...
 
 
Datum: 20. února 2019 17:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem stále čumím, holt se debilní otázky přesunuli na fb, svíčky,oleje a řidičáky se stále řeší 4x týdně, hlavní je že se stále tady rozrůstá nabídka dílů :-) :-D máš Franku stále ty žlutý střely? :-D
 
 
Datum: 19. února 2019 22:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protze frenky uz dospel a prestal tu delat prcu .-) ty vol jak ja bych si pral hodit na chat se stamgasti jako pred lety,,, ale ten chat nemuzu opravit ale jedno uto bude,, ty vol,, proc jsou na svete zeny,,lebo to stoji tolik casu .-)
 
 
Datum: 19. února 2019 16:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Spousta fekálníku píše na facebooku. A tam je to teprve žumpa, tady je to aspoň moderovaný a má to apoň trochu úroveň. Taky se tu líp hledá.
 
 
Datum: 19. února 2019 16:13
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19541    
Nevím čemu se divíš,doba už je taková.Málo času,hodně práce a na koníčky nezbývá skoro nic ....
 
 
Datum: 19. února 2019 13:28
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel19537    
Jakou jezdíte žárovku v předním světle, aby se to s 20w VAPE trošku rozsvítilo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2019 14:42
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19141    
Já to mám ve dvou strojích jeden svítí nádherně žárovky nepraskají a druhý je jak světluška jako obrysovky u auta nevím proč
 
 
Datum: 24. února 2019 14:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Já tam mám asymetrickou žárovku 15W B20d patice, vzadu 5W sufitka. Žárovky nepraskají, ale svítí na prd. Parabola je celkem OK. Na fekála jsem se vrhnul po x letech. Schválně změřím napětí na žárovce, jestli by to sneslo 12V žárovku.
 
 
Datum: 22. února 2019 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19544    
Žárovky 6V 15W + 6V 5W mi hoří. Pak jsem všelijak experimentoval,až jsem skončil u úspěšné kombinace 12V/35W (simson) a 12V 5W(vnitřní osvětlení Octavia). Svítí supr,nepraskají. Bez zadního světla vepředu slušně svítí 12V 40/45W ze starý škodovky.
 
 
Datum: 21. února 2019 20:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Jen do toho, oživ to tu trošku.
 
 
Datum: 21. února 2019 11:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19543    
Když to napíšu, strhne se vášnivá diskuze. A nebo už ne? Mam to udělat?
 
 
Datum: 20. února 2019 18:07
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim prosím vás neviete nahodou niekto či na moped Karpaty alebo Verhovina stači len kartička a a zaplatena poistka ako na Babettach?Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2019 8:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19539    
zdar chcem kupit karbec bud amal 19 alebo som nasiel nahradu za dellorto 19 teda asi čina čo bude lepšie??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2019 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13799    
Dellorto originál a nebo Black racing.
 
 
Datum: 06. února 2019 12:11
 
 
 
 
Jméno: starosta      E-mail:      IP: uživatel19538    
Zdravím všechny, mám dotaz na ráfky a špice. Koupil jsem špice M3x148 a po čase na burze ráfky, údajně indické. Kola nejdou vycentrovat, špice jsou moc dlouhé. Na fichtlkámku se píše u indických ráfků, že jsou potřeba špice M3,5 a nyple redukce M3,5-M4.\\r\\nNapadají mě tyto kombinace:\\r\\n- špice M3x145 a ponechat nypl M3\\r\\n- špice M3,5x145 a nypl M3,5\\r\\n- špice M3,5x145 a nypl M4-M3,5\\r\\nMáte s tím někdo zkušenosti? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2019 16:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19536    
Zdarec, chci se zeptat, dělám klukovi na ježdění na chalupě takovou všehochuť,co zbylo v garaži, je tam motor z 555 a chtěl bych se zeptat, jestli tam třeba jde dát hlava z 21,jestli by to třeba líp chladilo a vím, že 555 mají menší kompresní poměr, tak jestli by to třeba mělo větší kompresní poměr a třeba s lepším sáním,výfukem to o trochu líp jelo. Nebo další věc, jestli by tam šel dat na 555 kartry válec s hlavou z 21?? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2019 11:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Pokud se na tom má naučit jezdit, klidně bych nechal čistou 555. S chlazením to problém nemá, pro začátečníka to jede i tak dostatečně. Vylepšovat si to může i sám. Válce, hlavy, zapalování z typů 555, 05, 20 na sebe sice pasují a dají se prohazovat, ale má to své zákonitosti...
 
 
Datum: 31. ledna 2019 11:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Čau chlapi budu dělat pařeza a koukam ze nabízejí klasické šedé těsnění mezi kartery a nebo žluté prešpanové ale to má tloušťku 3 mm, máte s tím naky zkušenosti. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2019 10:46
 
 
 
 
Jméno: Vašek.      IP: uživatel19533    
Asi to tak bude, máš pravda dělaj se dvoje jedny ty černý kvalitnější a druhý papírový-madarský.
 
 
Datum: 27. ledna 2019 10:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19532    
Asi se splet. To bude 0,3mm. Klasika je 0,2mm. Nevidím v tom problém.
 
 
Datum: 27. ledna 2019 8:18
 
 
 
 
Jméno: Vašek.      IP: uživatel19531    
Jo a další věc coby tomu říkala klikovka a těžko bys nasazoval válec na štefty rozšířený o 3 mm.
 
 
Datum: 25. ledna 2019 9:20
 
 
 
 
Jméno: Vašekl      IP: uživatel19531    
Zdar. Těsnění tlusté 3 mm je fatální blbost to by ti vyskakovali kvalty, pokud by to vůbec řadilo.
 
 
Datum: 25. ledna 2019 9:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Fakt má 3mm?
 
 
Datum: 23. ledna 2019 17:30
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19526    
Čau draci, poraďte prosim kdo víte .Co je lepší?Mít na primáru převod 14-34 a na sekundáru 11-55, nebo primár 12-34 a sekundár 13-55, jde o fichtla na terénní závody. Díky...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2019 9:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Tohle by mi dávalo za pravdu: https://motorky.bazos.cz/inzerat/100141164/Jawa-50-spojkove-lamely-34z36z37z38z.php
 
 
Datum: 01. února 2019 9:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Mám za to, že s 11/36 řetěz vychází bez půlspojek a s originál řetízkem. Ale musel bych shodit dekl, abych to oveřil na 100 %.
 
 
Datum: 01. února 2019 9:29
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19534    
Takže 12/34 nejde?
 
 
Datum: 28. ledna 2019 16:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ale na 11/34 i 12/37 musí být řetěz s půlčánkem
 
 
Datum: 28. ledna 2019 16:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
na 12z sedí lamely 37, což je to samé jako 11/34
 
 
Datum: 28. ledna 2019 16:09
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19528    
Na internetu jsem našel výrobce, který dělá i 12 zubů......,každopádně díky.....
 
 
Datum: 21. ledna 2019 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19527    
Neznám 12/34 primár. Buď se dělá 9/34 a nebo 11/34. Pak jsou race varinaty s vyššími lamelami (36,37z) a kolečky 11 a 9z. To že máš ferodo lamely je nicneříkající informace. Pokud ti to na 9z nebo 11z klouže tak zvětši přítlak na pružinách. Buď se tam přidávaj podložky,nebo se dávaj delší pružiny a nebo se taky dá sehnat silnější mezilamela. Zjišťuj a pátrej. Na fcb je skupina pro řešení těchto věcí.
 
 
Datum: 21. ledna 2019 10:00
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19526    
Spojku mám ferodo.....,takže myslíš že 12 zubů na primáru je blbost a raději ještě míň zubů?
 
 
Datum: 20. ledna 2019 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15830    
Ad1) zvýšit přítlak spojky Ad2) pokud se dostaneš na tak ostrej level,že už bude motor tak výkoný,že spojka výkon nepřenese tak se potom prodávájí speciální lamely gumokorek atd....
 
 
Datum: 20. ledna 2019 20:09
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19526    
Něco jsem asi blbě namačkal, pořád to nejde, ale i tak díky.....
 
 
Datum: 20. ledna 2019 19:31
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19526    
Zase se mi nezobrazuje,mě z toho jebne....Šlo by to prosím poslat v sms na číslo 603906195.Díky moc.....
 
 
Datum: 20. ledna 2019 19:00
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19526    
Druhá odpověď se mi nezobrazuje, mohl bys ji zopakovat?Díky.....
 
 
Datum: 20. ledna 2019 18:53
 
 
 
 
Jméno: Bohun      IP: uživatel19526    
9 zubů na primáru jsem měl a klouzala mi spojka, myslel jsem že 12 zubů na primáru by spojka už udržela a že bych pak řešil jen sekundární kolečko....Co si o tom myslíš?
 
 
Datum: 20. ledna 2019 18:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15830    
Na primár 11/34 a nebo 9/34 a sekundár dle trati. Ono celkově je to dle trati. Na to nejde obecně odpovědět.
 
 
Datum: 20. ledna 2019 18:28
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel19524    
Ahoj chci namontovat válec vrtani 40 (polský) dvou kroužek píst. Mám slícované a začištěné kanály. Hlava a karburátor originál. Nechci žádné letadlo, jen trošku větší sílu od spodu. Co mám od toho čekat, případně co je dobré ještě řešit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2019 22:21
 
 
 
 
Jméno: Biggles      E-mail:      IP: uživatel19524    
Po pravdě už jsem ten válec asi před dvěma lety měl namontováný, ještě s originálním tříkroužkovím pístem. Asi po kilometru se seknul kroužek o přefuk, a roztrhlo to píst. Válec to kupodivu přežil bez úhony. Tenkrát jsem tam namontovat originál s druhým výbrusem, a 40 strčil do šuplíku. Přišlo mi toho válce škoda, tak jsem pořídil píst tentokrát dvukroužek a zabrousil hrany kanálků. Kupodivu kanálky přefuků docela pasují na kartery (teda na Poláka). Hlavu mám originál zatím to ještě nemám úplně složený(fáze porovnávání a pasování).ale zatím to vypadá že se píst pod hlavu s těsněním vejde. Jestli ne... nechám ji přiškrábnout.
 
 
Datum: 20. ledna 2019 22:21
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15830    
To Biggles : Poláká 40mm jsem před hrozně dlouhou dobou měl. Začal bych tim,že se to zabíhalo snad 6 měsíců - 3 festový kruhy a festovej píst - (a to v tý době jsem ještě jezdil jakože dost). Po záběhu to fungovalo fajn. Má to vcelku sílu,je to hrozně líný a moc to nejede. Přirovnal bych to opět k tomu motoru z j05. Jak napsal Marek,nic od toho nečekej a třeba budeš mile překvapenej , a nebo taky ne :-D rozhodně nesnižuj hlavu ani žádný jiný "tuningy" - samo o sobě to peče jako prase - každopádně doufám,že máš k válci i hlavu protočenou nad 40mm? Jinak ti bude narážet píst. Zde bych se pro změnu nebál použít hlavu polskou,jejíž objem je asi 7ml a kdyby nebyla špatně opracovaná,tak tu a tam ten spalovák má průměr dokonce 40mm,akorát že ten vnitřní kruh okolo spalovacího prostoru neni kulatej :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2019 13:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15830    
Sry,průběh motoru j05 .... upsal jsem se...
 
 
Datum: 20. ledna 2019 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15830    
Známej mi to dal totálně zadřený (od čepu) výměnou za něco jinýho. Když jsem oměřil přefuky tak jsem se zděsil. Nemluvim o tvaru šachet v hliníku. Takže jsem opravil šachty v hliníku,trochu poopravil to miniaturní sání,nechal vybrousit na 41mm a pápá... někomu jezdí,asi vcelku dobře,od parametrů válce bych čekal průběh motoru j50 se silou odspodu a max 5500ot/min. Protože se tyhle polský jebky rádi přidíraj a drolej,tak jsem to nechal vybrousit hodně volný a dal tam festový kruhy,který budou po zajetí těsný tak akorát... škoda že nevim jak to jede... mám kontakt na člověka,kterej tyhle válce dělá v provedení "race" ... mám nutkání od něj jeden koupit :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2019 12:54
 
 
 
 
Jméno: jawa50race      E-mail:      IP: uživatel19525    
Nečekej nic. Pokud to pojede aspoň jako originál, můžeš to považovat za úspěch.
 
 
Datum: 20. ledna 2019 8:17
 
 
 
 
Jméno: pavel111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřeboval bych poradit jak docílit při namontování palivového kohoutu do nádrže směřovala páčka směrem do otvoru v zadním blatníku. Když ho teď dotáhnu tak kohout směřuje o 90 stupňů doprava. Moto Jawa 21.\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2019 20:41
 
 
 
 
Jméno: Pavel111      IP: uživatel779    
Nakonec jsem použil měděné podložky různé tloušťky.
 
 
Datum: 17. ledna 2019 20:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel19312    
existujou rúzný tloušťky fibrových těsnění, takže toho docílíš použitím vhodné tloušťky, případně kombinací více kusů
 
 
Datum: 17. ledna 2019 13:11
 
 
 
 
Jméno: Pavel11      IP: uživatel779    
To jsem zkusil a jde to, ale jiný způsob není?
 
 
Datum: 15. ledna 2019 17:52
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
dej podložky
 
 
Datum: 14. ledna 2019 12:47
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19520    
Zdar. Otázka pro sesu. Ten válec s vrtáním 40 máš s tím lepším provedením přefuku nebo to je ten hroznej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2019 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19535    
Vašek: Šlaby do stadiona.Po malym osoustružění. Vložky a nebo válce. Tam je myslim vložka 44mm.
 
 
Datum: 28. ledna 2019 21:29
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
skus vložku udělat z kvalitní kuličkové litiny 500 -800 nirezist
 
 
Datum: 10. ledna 2019 19:52
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19523    
No já jsem vložku z poláka dostal tak že jsem hliník zlehka naříznul z boku a zbytek prasknul. Chtěl jsem vložku napasovat do českýho válce ale ona je o 3 desitky milimetru menší takže byla ve válci volná. Tak to leží na ponku a je dokonáno. Ono tam je víc menších rozdílů ale to by se dalo vyřešit, ale takhle kulový leda by existovalo řešení jak vložku ve válci utěsnit. Napadaly mi nesmysly jako žáryvzdorný lepidla a podobný hovadiny ale tudy cesta nevede.
 
 
Datum: 09. ledna 2019 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19522    
To jsem ho ještě nezkusil ohřát já :-) Mám spolehlivé donucovací metody
 
 
Datum: 09. ledna 2019 9:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha porad to stejne delaji polaci ale fakt to facha skvele .-) jen tu vlozku nikdo bez pozkozeni nedostal ven .-)
 
 
Datum: 09. ledna 2019 7:39
 
 
 
 
Jméno: pavel12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci. Prosím o radu. Vyženil jsem Manet Korado a co mě zlobí je rezavá nádrž. Pro ty co neznají nádrž je součástí rámu. Je jiný způsob než to nechat vytryskat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:12
 
 
 
 
Jméno: Zdenalbenal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, použít kyselinu citrónovou, na tu nádrž stačí jeden pytlík, koupený v potravinách. Mělo by se to dělat zatepla - čím teplejší roztok, tím to jde líp. Já jsem udržoval jakous takous teplotu horkovzdušnou pistolí. Je ale celkem obtížné nádrž zcela naplnit, takže je potřeba s celým mopedem sem tam zahrkat, změnit jeho polohu, nahřívat (tu nádrž-rám jsem měl co nejpečlivěju obalenou izolací - starou dekou). Celá tato procedura trvá minimálně 24 hodin a poté je potřeba nádrž dokonale vypláchnout (odstranit uvolněný bordel), vysušit a...používat. Je to práce pro vrahy, ale jedině tak se dá moped úspěšně provozovat. Páč když se trysky neustále zasírají, nedá se s tím nikam jet. Strejdovi to Korado opravoval kdekdo, ale závada byla právě v té nádrži...a po vyčištění jezdí bez problémů. No a pokud budeš dělat údržbu, vyměň i olej ve spojce - je tam omastek do automatických převodovek Dexron, pár deci. Oplatí se to udělat každý rok po sezóně, velmi se tím prodlouží živitnost spojky. Litrová pixla vystačí na několik let...
 
 
Datum: 26. února 2019 11:12
 
 
 
 
Jméno: Pajka      IP: uživatel19529    
 
 
Datum: 22. ledna 2019 19:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel19517    
Zdravím draci, renovuji pionýra a řeším jaký rozměr ráfků a pneumatik má být? Mám pionýra rok 1971 papírově, typ20, ještě starší verze s hliník lišty. Papíry vydané nové spackané, nevěřím údajům. V papírech pneu obě 2,75 a ráfky oba 1,5!!! Je to tak správně? Nevím zda objednat ráfek 1,5, nebo 1,6. Děkuji za odpovědi, možná máte někdo stejný typ a normální papíry a né spackané jako ty moje. Podívej te se prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2019 8:09
 
 
 
 
Jméno: FICB      IP: uživatel19530    
Podle mě jsou lepší 1,5 dával jsem i 1.6 ale když to porovnám tak ty 1,5 jsou ok
 
 
Datum: 24. ledna 2019 8:09
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel19504    
Ráfek 1,5x16 je normální, později se přešlo na 1,6x16, ale rozhodně ne hned po přechodu na pneu 2,75. Pohledej v návodech a v katalozích ND, tohle se tam uvádí...
 
 
Datum: 08. ledna 2019 8:22
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19449    
Ahoj, dotaz nejlépe na Standu. Prosím Tě, u Mustanga , píst v HÚ, by měla být hrana pístu zároveň s hranou vložky válce (a oblý vršek pístu přečuhovat), anebo vršek pístu zároveň s hranou válce ( a hrana pístu končit před hranou vložky) ? Snažím se to formulovat správně, tak mě nebijte.... Děkuji, Petr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2019 10:44
 
 
 
 
Jméno: sovisko      IP: uživatel19519    
Díky moc. Petr
 
 
Datum: 05. ledna 2019 10:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19518    
Ano,hrana pístu má lícovat s hranou válce,rozhodně ne přečuhovat. Dsetina sem,desetina tam,to je šumák,ale nesmí čumět ven půl milimetru. Pokud vyčuhuje,tak válec podložit. Krátké (zatlučené) válce vždy popisuji fixou informací,o kolik je válec krátký,případně informaci typu 2 těsnění,3 těsnění.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Draku, co si vybavuji, tak u všech pionýů chodí píst takto, okraj pístu až na konec vložky válce. Je tam nepatrná mezera, nevím bohužel kolik, ale pokud nebude, je ryziko nárazu. Střed pístu musí zasahovat do spalovacího prostoru hlavy, proto to má vybrání v hlavě. Je zapotřebí co největší komprese, tudiš narvat píst co nejvíc kupředu, ale tak aby nenarážel píst :-D
 
 
Datum: 04. ledna 2019 19:59
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim neviete nahodou či sa daju kupiť riadidla na Čz Harlejku kludne može byť aj replika alebo či to nahodou nepasuje aj nejakeho bycikla.Ďakujem za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2019 9:21
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.05.2019 12:55:29 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu