www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO mohl by jsi mi prosím napsat rozměry tyhle pružiny http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_jawa_9022.html předem dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, v čem je chyba, když babetta brzdí motorem? Prostě když zmáčknu zadní brzdu tak se začne motor dustit, ale když normálně zdechlou babettu štuchám tak to jde volně, našlápnu ji na pedál, rozjede se 1, 2, někdy podřadí na 1, ale většinou tam zůstane 2 a musím babettu zdechnou.. Díky a pěkné vánoce.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
jo a unašeče jsou už taky omletý
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
zdarec-ko volnoběžka
 
 
Datum: 21. prosince 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16576    
vlastní vahou vyndej čelisti s tim unašečem a ve očislti a rozhýbej
 
 
Datum: 21. prosince 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Takže v rozběhových ani startovacích čelistech problém není, ano? Sundal jsem ten plech, co to celé zakrývá a pod ním byla ještě ocelová podložka průměr cca 35mm, všechno je suché, čelisti byly při rozdělání přilehlé k bubnu. Jak se zajišťuje to, že se čelisti vrací zpět do středu (že, odpadnou)? Díky..
 
 
Datum: 20. prosince 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16573    
zustavá ti seplá ta spojka pod plastovým krytem blíž k zadnímu kolu ..ta řadí 2 a je to vymyšlené že babeta nemá neutral a např při jízdě z kopce to samo řadí 2 stupen a jak padaj otáčky spojka má silou čilisti odpojit od bubnu az zastavitotáčky sou malé tak tam nejni 1 a tím stojíš ale pri jízde z kopce tam je vžy 2.... a druhou častí si si to potvrdil zustavá seplá spojka pro 2 rychlostní stupen tj ta v zadu pod tou druhok její demontáži stačí 17 klíč vše řadně očisti a skontroluj zda se nic neohlo
 
 
Datum: 20. prosince 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau chlapy co takhle udelat vanocni vyjizdku ve vychdnich cechach napr. okolo hradce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
tak jo já mám teda babettu 207 pionýr je rozebranej tak kdyštak napiš nebo zavolej na tel: 731760286 a dohodnem se vanoční asi nestihnem ale muzes silvestrovskou :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
ja mam pionyra vdit tohle je stranka kde maj vsichni takyvy stroje doufam a chtel bych sehnat co nejvic lidi aby byla nejaka ta poradna vyjizka
 
 
Datum: 21. prosince 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Možná bych jel. :-) Ale podle toho,na jakejch strojích pojedete :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
čau jo to by šlo já sem od jaroměře (pokud nebude sníh tak klidně co máš za stroj abys neměl třeba 600
 
 
Datum: 20. prosince 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: cikikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdur.Mam jawu 05 a nemám tam tu tlmivku,neviem načo tam bola a či ju tam musím mať.dik za dotazy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16572    
samo na novejší zapalko tlumivka nepatří proto se o něm zminuji
 
 
Datum: 20. prosince 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16572    
bratře slovenský nepíšeš jake tam máš zapalování jestli novější stejne jako měly 20 21..se 3 poly či eště pařezacký válec.....pakud pařezacke mužeš použít tzv omezovač napětí co se tu prodává na babetu...anebo jít cestou pokus omyl a skusit zda ti to neutáhne 12 volt žarovku..zda to s ní bude svítit dostatečně....
 
 
Datum: 20. prosince 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar nevíte někdo náhodou v kolik a nějaký ty podrobnosti o srazu 24.12. na náměstí Přemysla Ot. II v Českých Budějovicích? nemohu nic najít. Díky . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: milepro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry den chtěl jsem se zeptat lesti někdo nevi kde by se dal koupit linkovacka na blatnik na linky dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: vane      IP: uživatel10246    
http://www.motoren.sk/shop/detail/5071/78
 
 
Datum: 20. prosince 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosic_mustang.html Měl bych dotaz na sesu skrz tenhle nosič, chtěl bych se zeptat jak je to zaháknuto na rámu přes ty háčky ? nebo jak ? a za co? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten popis u toho nevidíš ? :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: jawamustang      IP: uživatel8065    
Hoj chci se zeptat. Mám Jawu 350/639 a chtěl bych ji přezout na jiné pneu. A učitě tam nechci dávat nějaké MITASKY ,které tam ted' mám (A to 3.50 předek a zadek 4.0 :-Dnechápu jak s tím mohla motorka projít technickou) a se ,kterýma nejsem spokojený. A v TP mám napsané ,že mám mít 3.25 na 18 kola a pak je zatím údaj 2,15B x 18 co to je? Mám mít obě kola 3.25 na 18 nebo jen to přední 3.25? Porad'te prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Celý rok jsem jezdil na Barumkách (vyrobeno ještě v Československu) a ujelo mi to jen jednou na mokru, takže nová Mitaska + Sava je pro mě naprosto vyhovující.
 
 
Datum: 20. prosince 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
estli si dobře pamatuju co mám v techničáku, tak předek má bejt 3,25 a zadek 3,50. Jezdil sem jednu sezonu Sava MC7, mizely rychle, ale neklouzaly. Včera sem koupil Metzeler ME22, jelikož sehnat MC7 ve velikosti 3,25 bylo do tejdne nemožný, nikdo neuměl rychlejc, než v prvních cca 14-ti dnech přístího roku.
 
 
Datum: 20. prosince 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16570    
co metzeler me 22 ...jinak napsad do jawy panu kraftovy a do jiste míry se nechají skombynovat ruzné tůlouštky máš to tak za 700
 
 
Datum: 19. prosince 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odpovím jen částečně. 2,15Bx18 je rozměr samotného ráfku a taky označení sklonu drátů. Jinak v čem přesně ti Mitasky nevyhovují?
 
 
Datum: 19. prosince 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
Zdravim mam problem se simson s51 enduro menil jsem civku tyristor fajfku,kabel ke svicce za studena nastartuju ale jenom se syticem a jedu ale po zahrati ho uz nenastartuju můžete mi někdo pomoc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
dneska jsem nato prisel udelal jsem znova predstih a dal jsem novy trysky v karburatoru a hura uz to zase konecne jezdi
 
 
Datum: 22. prosince 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
simsony taky dost často trápí vylítávající gufero na klice u zapalování . ..
 
 
Datum: 21. prosince 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jsechno jsem udelal a simson uz vůbec nestaruje
 
 
Datum: 21. prosince 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
dik skusim
 
 
Datum: 20. prosince 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Moc vysoká hladina, ucpaný vzduchový filtr nebo bohatá směs.
 
 
Datum: 20. prosince 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
a ještě jsem menil tesneni po valcem.A mezi hlavou a valcem je cca1-2mm mezara muze to byt tim
 
 
Datum: 19. prosince 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: Romel      IP: uživatel16106    
Nazdárek, renovuji Jawu 50/555 - mám takový dotaz - benzínová nádrž (cca 2l) ve spodní rovné části díra velikosti mexického dolaru. vyřízl jsem menší obdelník z nádrže (s tou dírou) a nahradil neděravým plechem - zavařil mosazí. Předtím udělal revizi s malou žárovkou vevnitř - neradostý pohled . Tam kde byla zřejmě voda ( přítomna jako obvykle na každém čerpadle) bylo několik nahlodaných míst korozí. Můj dotaz - neexistuje nějaká vodo/benzínová hmota kterou bych vehnal do nádrže a po jejím utuhnutí bych prodloužil životnost nádrže do dalšího desetiletí? Díky za odpověď. Tomáš renovátor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
dokud je to ve velikosti mexického dolaru tak je to dobrý ale pokud v americkém tak to je průser!!!!!
 
 
Datum: 21. prosince 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokonale odmastit, odrezit a pak vylít dvousložkovou epoxidovou barvou. Nebude to reznout a bude to i dobře těsnit.
 
 
Datum: 19. prosince 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: slavák      IP: uživatel16568    
Zdravím draci...nemužu sehnat těsnění mezi kartery na peraka 250.....pude tam i z panelky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/dily-sada-tesneni-jawa-250-perak-kyvacka/ tady
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na péráka je mezi kartery stejné jako na kývačku... panelka je jiná
 
 
Datum: 18. prosince 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Čau stavím krosku z jawky 250 potřeboval bych poradit jaké dat blatníky dopředu třeba http://www.motokramek.cz/blatnik-predni-cros-16-kolo-modry/ ale jakou dat velikost ?? a dozadu nwm nemate nejaké tipy dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
ram mam zatim puvodní schanim dily až potom začnu upravovat
 
 
Datum: 18. prosince 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar taky sem s kámošem stavel a hlavně nekopuj tyhle unyverzal kup račí znáké motorky starší pošli foto motorky a dohodim ti náky blatníky z náke inzerce za solidní cenu
 
 
Datum: 18. prosince 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
čauec draci chci se zaptat ohledně kývyček - můžu dat zapalování z 350 na 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano. Pokud nebudeš odebírat více jak cca těch 50w, tak to vadit nebude...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
a můžu mít relé z čz487(asi 75w) a zapalování 50w , když to bude zapojený na relé pod sedákem??
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pepa: Z 350 na 250...tam by prakticky nic měnit nemusel...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16567    
dynama jsou sschodne jen se musí zaměnit desky s kladívky a namontovat na bok 2 kondenzátory.... pokud stavíš zapalko z dílu pozor at nedáš silný 75 w rotor a slabe 45 w rele...schoří... jinak veškere díly jdou prohazovat
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo už jsem to taky viděl a funkuje to
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, je to prakticky shodné.
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci jaký máte skušenosti z 80mm klikou dík za vaše názory a odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16569    
Já ti nevim,já měl 90mm kliku a nicmoc s mejma 90kg...se 100mm klikou jel motor líp...neřikam že víc,ale pocitově líp... teď do budoucna uvažuju dokonce o plný ještě těžší 100mm klice se zdvihem 46mm a k tomu simson 70 ve válci Jawa 50 ... výzva na příští rok ... Investice šílená.... S padesátkama chci pomalu končit...spíš už jen "seriovky"... takový to šmrdly šmrdly aby bylo co dělat o víkend na ranní :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Taky dost záleží kolik chceš točit a na spoustě dalších věcí, jinak 80mm už je fakt dost malá. Ono je taky 80mm klika a 80mm klika.
 
 
Datum: 19. prosince 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já osobně preferuju větší kliku.. je to hodně o stylu jízdy a taky záleží jaký tratě s tím chceš jezdit, co máš za převodovku atd atd.. ;-) za mě 90mm nebo 100mm
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, nejdříve osvětlím situaci. Při půlení motoru pionýra 20ky se zlomila ojnice. Stalo se tak kvůli ponechání pístu ve válci z jedné poloviny. Důvod byl ten, že jsem měl zatuhlý píst ve válci a nechtěl jsem ho násilím vyndavat. Má otázka je, jaký je nejlehčí a nejlevnější způsob opravy? Mám 2 varianty, koupit klikovku s ojnicí a přendat píst původní nebo by bylo možné vyndat z jiného motoru celou klikovku i s pístem a přendat do mého fichtla? Zavařil jsem si a štve mě to, děkuji za jakoukoliv radu. Přeji krásný den. Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: Udo      IP: uživatel12351    
http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/523-3-Motorove-dily/5/262-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka taky řešení
 
 
Datum: 25. prosince 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo.. pár let předtím než ses narodil bys ji dostal i zadarmo jen aby nezavazela ve stodole.. dneska za to vyplázneš 200 tis ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pravda sam bych chtěl jawu 500 ohc snad ji seženu se sajdou
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milane neřid je vypatlanýma kamošema kteří jen honí triko na japoncích... příjde doba kdy ti budou veterány závidět.... sám už si dělám sbírku veteránu.. ono dneska se to ještě dá sehnat... ale za nějaké to desetiletí to bude problém.. a kdo bude mít doma tak bude vysmátej.... ono ty rejže co je maj kamarádi radši ani zdaleka nenajedou a nevydrží tolik co staré jawky a čz .. mysli na to ... až bude kamoš tlačit novou mašinu.. tak na veteránu šlápneš a jedeš
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, pomocí smirku jsem rozjel zadřenej křovinořez z nicasilem, ale že by to kloudně fungovalo u motorky kde potřebuješ výkon... smirkem nezaručíš ovalitu,vystředěnost prostě nic a když už dělat výbrus čímkoliv tak do toho i dát píst dle rozměrů válce...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pravda ale dneska je to úplně to sami fichtli se dneska taky házej do šrotu ale kdo z mladých generaci za dvacet let bude toužit po fichtlu vono vůbec tak obecně to za par let budou mít jenom ty starší kteří na tom tehdy začinali mě je 17 mam cz 125 rok výroby 1969 a a kamarádi v mé věkové hranici ji pohrdají že je příliš stará dneska se najdou jedinci kteří ještě začínají na fichtlu nebo na nake 50 kdo vi co bude
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je ot jen fichtl? .... před 20ti lety se péráky házely do šrotu protože to byl "jen" pérák... denska by ti za něj urvaly ruce.. uvažuj dopředu trubko ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
halete ja se už nebudu radši vyjadřovávat u mého fichtla to fungovalo to co sem tady popsal a pane bože je to jenom fichtl a jenom 2t děláte z komára velblouda
 
 
Datum: 18. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
A ještě jeden dotaz, neni možný, že jsem podělal ještě něco? Protože když jsem pak točil s tou klikovkou tak kladívko startéru odskakovalo dost daleko, tak 0,4 cm, ale když jsem sundal stator a točil klikovkou tak se zdála v pohodě, nešlo by jen přelisovat a dát novou ojnici? Děkuji :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
:-D :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepleteš si to s honěním?
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no on to není vybrus je to spíš něco na způsob toho honovaní krouživým pohybem kroužím ve vlošce válce táta jednoho kamaráda mu to takhle dělal i na mz 150 tak jsem to na fichtlu skusil taky na čize sem to tedy netestoval a ani testovat nebudu ale fungovalo jim to zlepšilo jim to o trošku kompresi když ji měřili a ještě dali noví kroužky
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Díky za radu, asi to udělám prostě tak, že všechno koupím nové a je to :-) Chci to udělat pořádně, abych po tom co se to složí to zase nemusel lámat znovu :-D Díky chlapi :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak popiš proces zhotovení výbrusu ty smirku...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) tu klikovku jsem dělal jednou a byla to stará klika kterou jsem rozebral a složil a povedlo se mi je to sice prasárna ja vím ale klika mi nehaže aniž bych ji vyvažoval a to stým smirkem zas není taková blbost ano ptal jsem se tam na základy ja vím
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kobe ty jsi olan a ty milane jsi olan na druhou....
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemam důvod se Ti vysmívat. Jenom mě pobavilo, že na motorkářích ses ptal na relativně základní věci, a teď už repasuješ klikovky...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
no zdála se mi ta přezdívka naka povědoma z motorkařu.cz ano mam čz 175 ale klidně se mi vysmějte za to co tady píšu ale ja si to nevymyslel
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mě napadlo...že ty jsi z Kladna a máš čízu 175, že...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
halete ano vím co je to honovaní udělal se vybrus a pak se válec vyhonuje a nehledě nato můj fichtl jezdil i na naftu byl jsem svědkem toho že chlápek vypral štětce v ředidle a pak to ředidlo nalil do nádrže a fichtl jel ja si dělal kliku doma ve svěráku a funguje a ano vím že se honuje brusnýma kamenama ve fréze už sem to viděl a navíc sem radil jenom to co funguje aspoň tedy mě
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milane, není to tak, že bychom to moc hrotili. To pouze ty to moc prasíš...Jako strojař bych z toho blil velebnosti. Kliky se srovnávaji na stojánku pomocí hodinek na pár stovek, a tobě na to stačí svěrák a šuplera...no moc rád bych to viděl! :-D K honování se raději nebudu moc vyjadřovat. Udělat kvalitní výbrus je trochu složitější než jenom šáhnout šmirglem do válce a říct "Je to jenom fichtl, ten vydrží hodně...".
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milane víš vůbec co to je to honování? :-) a k čemu slouží? ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel16566    
Nevím jaké máš na to finance, ale já bych nechal udělat GO kliky a rovnou výbrus ( max 1500kč ). A pokud by jsi měl k tomu ještě nějakou kačku navíc, koupil bych rovnou ložiska, gufery, spojkový lamely a udělal to rovnou pořádně a máš na pár let klid. Nebo splašit celý motor nasadit a jezdit. Kupovat samotnou používanou kliku bych nedoporučoval stejně na 99.9% bude KO.rnPS: Milan! Svěrák a šupleru už mám a jak dál...? :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
no moment ja neříkal že to píšou v příručce tohle je z zkušenosti ostatních a opravit kliku není tak těžké ja si to udělal sám a motor běží jako hodinky a nehází a vyhonovat válec normálka smirek a točivým pohybem kroužíte nevím co je na tom divného a funguje to nesmíte to tolik hrotit je to jenom fichtl a ten výdrži hodně
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kobe: Kup píst, kroužky a kliku a vyměň všechno. Milan: Palec nahoru, tohle jsem ještě vživotě nečetl :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milane dobrá rada, du si to taky udělat když je to za těch pár kaček
 
 
Datum: 17. prosince 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příručku jsem studoval docela dlouho...bohužel zmínku o tom, že výbrus se dělá šmirglem a že klika se centruje ve svěráku šuplerou jsem tam nenašel, na jaké je to straně?
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milane ty jsi teda borec :-D ... a jak sis ji centroval?
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika se da zrepasovat doma v dílně stačí svěrák a šuplera je to prasarna ale za par kaček mam stým skušenosti na fiku jsem si ji taky repasoval sám a zvládl jsem to pokut možno při dalším kroku prostuduj příručku fichtl ma jednoduchý motor a investice do nej jsou minimální pokut nebudeš dělat vybrus tak aspoň vem jemní smirek opravdu jemňoučký a vyhonuj si válec děla se to tak že budeš jemně kroužit ve válci je to hračka a až to složíš tak nezapomeň víc mazat
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi zlomil ojku jo? kdyby jsi nechal zarostlej píst ve válci a válec na šteftech tak dřív vyrveš ty štefty z bloku nebo tu ojku max ohneš... kolik kg mělo to kladivo kterým jsi tu kliku valil ven? jinak osobně bych volil variantu kliku z jinýho motoru a píst podle výbrusu dodat, zatuhlej píst kterej jsi vybouchal ven nemá cenu pokoušet... nejlepší by bylo dát kliku na repas a válec na výbrus ale to už leze více do peněz
 
 
Datum: 17. prosince 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Problém to byl, protože jsem nechtěl zničit píst a myslel jsem, že ta klikovka prostě půjde i s tím pístem a válcem. Je to moje první motorka, takže hnedka jsem to podělal, ale to už nevrátím a chci to vyřešit. Takže by to mělo jít v pohodě vyměnit celou klikovku i s pístem z jiného motoru a dát to do mého, nebude vadit že bude jiný píst než na jaký si válec "zvykl" ? :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to byl problém ten píst z válce prostě vymlátit ještě před půlením?
 
 
Datum: 17. prosince 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
u tak asi není co řešitzatuhle píst jo no pěkný podle toho jaký investice do toho chceš vložit ja bych tam dal z jiného motoru bude to levnější a nebo koupit ojnici a vyměnit ji ale pokut máš náhradní z jiného motor
 
 
Datum: 17. prosince 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) Zdarec, teďka jsem sehnal 550tku pařeza - mého prvního. Nějaké informace o nich vím, ale potřeboval bych poradit s pár věcma. Rád bych jej doskládal do originál podoby toto roku výroby 1956. Má vyměněný karburátor za pravostrany, ale dostal jsem k tomu i levostraný, ale bohužel bez jehly v šoupátku- nemáte nějakou zkušenost zda se dá nahradit z nějakeho jiného karburátoru? (nikdy jsem ji neviděl jak vypadá a tady na krámku jsem ji též nenašel) Rád bych také věděl, jak bylo řešeno přeplavování karburátoru levostraného (prsíčka mám a vím že se tahalo nahoru za ten sytič) ale co vedlo k tomu táhlu- jen nějaký zahnutý drát? (nemá někdo foto) Poté bych se chtěl zeptat, jestli měl tento rok už klakson jako roky 1958 a 05tky a nebo ještě klakson na dvě ploché baterie Dle mě asi ještě na baterky, pač jsem se setkal s rokem 57, kde měl klakson ještě pod prsíčky. Díky za rady a informace (hlavně ty, které jsou ověřené) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky Kubo a hlavně stando. Sháněl jsem si nějaké info ještě po netu a tak a vypadá to, že klakson byl ten na baterky ale druhý typ (ne ten se štítkem pal. ale ten menší). Vzpěry na zadním blatníku by měly být už dvě vzpěry najpravděpodobněji. Ale může být i jedna, ta se ovšem snoubí s podsedlovými plechy se třemi prolisy. Jelikož mám už novější plechy s 6 prolisy, tak tam ten zadník se dvěma vzpěrami nechám...Ten uchýt u zadního blatníku měly opravdu ty poslední kousky z 58 roku, co jsem zatím tak zachytil, že snad ještě ani v tom 57 to nebylo normální aby tam byl. Tak jako pokud je to doskládáváno z dílů, tak nevadí, že je to takový bastl, když je to uděláno s citem. Je spíš naopak dobře, že s tím někdo zabývá a opraví to a někdy je opravdu lepší udělat nový díl, než za ně solit takový nekřestanský peníze...
 
 
Datum: 19. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15176    
Klakson/bzučák na 100% na dvě plochý schovanej v prsíčkách. Na 100% levostraný karburátor. Na 100% sedlo s výklopem do boku a vlaštovky...Jehlu a táhlo nevim,ale rok 56 měl snad jen jednu vzpěru zadního blatníku (to si ale nejsem na 100% jist od kterýho roku se dávali už klasicky dvě)....měl jsem rok 1957 v dlouholeté úschově od kamaráda co se přestěhoval z vesnice do paneláku a jeho rok 1957 ještě měl prvky první verze,ale už to mělo na zadním blatníku dvě vzpěry,ale zas to ještě nemělo tu obroučku za kterou se to dávalo na stojan... Jinak to byl homemade originál,krásnej lak,krásný řidítka vzniklý zkříženim řidítek /částí z mustanga a střed stadion...válec j555 karbec ze starý čízy 125 s 16mm difusorem(navenek stejnej jako origo),karb pravostraný (chyba roku),koleno přeletovaný,vejfuk s dvěma trubičkama (aby zněl) a stojan dokonale vyrobenej z antikorovejch trubek čistě udělanej,nalakovanej....to když jsi dal na stojan tak si z toho moh česat třešně ... No byl to svym způsobem bastl,ale krásnej a vyladěnej....
 
 
Datum: 19. prosince 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravim mám taky pařízka 550 po renovaci z téhož roku a mám tam taky pravostraný karburátor domnívám se že se montovali na jednou s levostranýma ale nejsem si jist. Co se týče bzučáků je tam ten na dvě plový baterky.
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, mrknu (y)
 
 
Datum: 17. prosince 2013 23:57
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
http://www.motoveterandily.cz/index.php?category_id=13 tady ma jehly na oba dva koukni se a ma tam i ty klaksony
 
 
Datum: 17. prosince 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel16562    
Zdravím, bylo by možné si objednat 18ks těchto špic? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paprsek_190xm3_pozink_parez.html s tím, že by jste mi je zaslal obyčejným psaním? jestli ano, tak na kolik toto psaní vyjde?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzel ,,,jedine ofic s postovnem,sorac sesa
 
 
Datum: 17. prosince 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel13625    
Ahoj cca 4 roky zpet jsem si delal ridicak na auto + motorku v ridicaku mam datum u te A lehci. Tak jsem se chtel zeptat kolik muzu ridit KW ? vim ze kdyz jsem to delal mel jsem omezeni na max 25KW a kazdej rok to meni tak abych pri koupi motorky nekoukal na zbytecne slabe kousky :-) predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
standa: no na jaře jsem měnil ř.p. kvuli profesáku a mám zapsaný A2 bez jakýhokoliv harmonizačního kódu, takže A2 pro nás, co jsme měli Ačko do 25kW platí, a omezit ti skupinu, na kterou jsi dělal papíry nemůžou, takže je to tak jak píše kolečko...
 
 
Datum: 20. prosince 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel13625    
Ja z toho byl taky vyplesklej kazdopadne prej ted spadame do skupiny A2 + vyhody ze skupiny co jsme meli predtim :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15176    
To mi ho vyndej,to znamená teda,že mužu jezdit skoro na každym hovnocucu (chopper) co má do 35kw (a to maj skoro všechny) ??? Tak to mi kurva uniklo... Dá se to někde oficiálně dohledat? V řidičáku v horní kolonce Áčka mam datum,nic víc... Žádný Ao ani A2 ...
 
 
Datum: 19. prosince 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel15770    
Termixnator: Žádný problémy s tím nejsou, tyhle motorky nejsou jakoby "škrcený" jak to je běžné u silničních. Tyto mají prostě z výroby 8 kW v TP a basta. Skutečnost je 38 kW a víc. :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel13625    
Sem premejslel ze bych si casem dokoupil i nejaky hladky gumy aby se to dalo pouzit jako endurko pro sobotni nakupy ve meste :-D Jinak na normalni jezdeni mam auto takze jako uplnou nahradu bych motorku asi nechtel protoze vetsina automobilistu nedava na motorkare pozor a uz jeden znamej nedopadl moc dobre a je ne vozejku :-(
 
 
Datum: 17. prosince 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych na to taky asi kašlal, sám přemejšlim že si pořídim nějaký XTčko nebo DRko bez papírů na pole...
 
 
Datum: 17. prosince 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
jestli to máš na voražení a sem tam enduro vyjížďky, tak bych se na TP vykašlal... pokud nebudeš jezdit vyloženě ve městě, tak PČR nemá šanci :-) .... taky když jsem chtěl krosku v 16ti, tak sem to chtěl s papírama,, koupil sem EXC a nakonec byly s papírama akorát problémy (TK, povinný ručení atd.), nehledně na to, že ta motorka byla vůči téměř stejnýmu SX podstatně dražší.... dneska, kdybych to chtěl k tomu samýmu účelu, tak koupim ostrou dvěpade 2T...
 
 
Datum: 17. prosince 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel13625    
Ahoj taky solidni motka :-) Jinak predpokladam ze stim stazenim KW v TP bude asi taky problem ne ? vic papirovani + nejaka ta sada aby to proslo a dalsi finance ? ja se prave tomuhle chtel vyhnout i kdyz presne nevim jak to funguje jen koupit motku a jezdit :-) Kazdopadne chci napsat na motorkare co mi poradi akorat jsem zapomel nick u uctu takze musim cekat 3 dny takze dneska ve 2 tam hodim post a uvidi se co mi poradi. Cenove bych se chtel dostat na +-60 000,- kdyz to bude jen vejkendovka.
 
 
Datum: 17. prosince 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdar já jezdím na Husabergu FE 400 E a v TP mám 8 kW!!!!! Ostatní ostrý endura to mají podobně, takže neměj strach!
 
 
Datum: 17. prosince 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel13625    
No spis jsem se ted odhodlal a chci koupit nejakou crossku ale s papirama abych mohl alespon do druhe vesnice (mame dost casto policejni hlidky cihajici na zacatku a na konci vesnice... diky mistnim mladym ridicum co narvali auto do obecniho uradu...) Kazdopadne nejlepsi je Husqvarna naproti tomu Kawasaki ma hezci motorky s novejsim rokem s nizsi cenou ale bez papiru :-( nejvic se mi asi libi KTM akorat je prej draha udrzba a tyhle motky jsou stejne jako KTM vetsinou bez papiru :-( Kazdopadne ja ji chci jen na vyblbnuni/odfrknuti na vejkendy takze na ni nebudu rajtovat kazdej den tak doufam ze ten rocni servis nebude az tak nakladnej :-) Kazdopadne diky za tu radu ohledne KW hned mam lepsi den :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono je to trochu složitější. Ty to máš ve skutečnosti ještě lepší. Ty můžeš mít motorku se seškrceným výkonem 25kw, a je uplně jedno kolik měla před seškrcením, klidně mohla mít 100kw. K tomu se ti ještě přičte výhoda nové skupiny A2 - můžeš řídit motorku do 35kw, ale pozor, nesmí být seškrcena z více jak dvojnásobného výkonu! Jestli jsem to napsal nesrozumitelně nebo jestli řešíš nějaký konkrétní model motorky, tak napiš a pořešíme to.
 
 
Datum: 17. prosince 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: Termixnator      IP: uživatel13625    
Prave to mi bylo divny kdyz jsem hledal co muzu ridit tak uz byla jen skupina A2 ktera vlastne sedi na tu moji :-) akorat ja to delal na 25KW max a ted je tedy nove 35KW max ? tak to je super to jsem potesen :-) diky moc kluci
 
 
Datum: 17. prosince 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Pokud si dělal skupinu Aom, tzn. max 25kw atd, tak nyní můžeš řídit i vozidla zařazená do nově vzniklé skupiny A2, tzn. do 35kw.
 
 
Datum: 17. prosince 2013 10:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16563    
Tohle Áčko mam i já,mužeme řídit motocykl do výkonu 25kW
 
 
Datum: 17. prosince 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: jony      E-mail:      IP: uživatel16562    
čau, nevíte prosím, kde sehnat pozinkované špice na 555 pařeza? 3x190? ... na burze mi prodali na typ 550 a 18špic je krátkých... zde na krámku jsem je nenašel...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všiml jsem si tam jedné malé chyby místo těch 100 km tam má být spíš kg
 
 
Datum: 17. prosince 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel15277    
 
 
Datum: 17. prosince 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat jestli se tu dají sehnat tyto kryty http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kryty_rukujeti_modry2.html i v zelený barvě .... moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
moc díky za odpověď do objednávky to napíšu
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zele uz mam,,staci napsat do vzkazu pod obj
 
 
Datum: 17. prosince 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normale kup tyhle a presprejuj :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2013 12:47
 
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 21:40:29 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu