www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  198  199  200  201  202  203  204  205  206  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jo a ještě jedna věc motor za studena jde krasne ale pak se prehreje a nemá vůbec zadny vykon SIMSON odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je na tom k nepochopení?píst s kruhama se roztáhne tak že vytlačí olejový film ve válci
 
 
Datum: 15. prosince 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
Proc by se mel Zadrit nejak nechapu
 
 
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo pokud ot mělo bejt zahřeje, tak zjisti jesi nemáš ucpanej přívod benzínu, nestíhá pak dotejkat, pokud by tohle bylo ok tak se koukni na svíčky, když budou černý tak máš bohatou směs, zahřátej motor pak nechce jet
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: Akamu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se přehřeje, tak je normální že nemá výkon... pak už zbejvá jenom zadřít
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel13743    
cus draci nemuzu nastavit spravne hladinku mám ji trosku nad ryskou ale pres 3 to uplne nevitahne a musim vzdy pricepnout nohou zkousel jsem trysku 68-72 nic se nezmnenilo skousel sem zarez na jehle z 2 jsem dal na 3 to slo akorat o malinko lip do otacek ventil mam ten novej a tak jsem ho musel upilovat palivova soustava taky nova. prosim pporadte uz si nevim rady :-( diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15176    
Přidej na hladině a ucpi jednu díru na filtrboxu. Fichtlu zdar.
 
 
Datum: 19. prosince 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau chlapi nevite jestli jde dat zapalovani z pionyra do pařeza dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že pepa to vysvětlil dostatečně ;-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16548    
ano jde tam dát ale jen na 2O W zapojení a jedna cívečka je polovic vysoka...ma vinutí z tenkeho dratu ..musí se shnad origo nove se neprodavají a s toudle cívkou se to pod dekl vejde ...je to zapalování z 05 některe měly pařezacke a některe již 20 w s tou minimalistickou cívkou....
 
 
Datum: 13. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Kraken --- prečo by nevešlo ??? Posledné 05 mali tiež kulatý pravý dekel a montovalo sa tam 20W presne také isté jak na 20-21-23
 
 
Datum: 13. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Ja jsem teda musle dat pryc koliky na statoru aby neskrtali o kartely jinak pohoda
 
 
Datum: 13. prosince 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasické třícívkové zapalování 20 nebo 30w se do pařeza kterej má kulatý víko od spojky nevejde, naopak to jde
 
 
Datum: 13. prosince 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Na mustangu jsem měl zapalování z 555, ale jestli to jde i naopak to nevím..
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau sháním zadní kyvnou vidlici na ČZ 175/477nemohu ji nikde sehnat prosím pomocte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám za to, že je tu kdysi prodával Sesa. A pro hliníkovou kyvku jsou jiné rozpěrky, osa atd. Podobnou přestavbu už mám za sebou.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16545    
jedině sehnat starší i s celým rámem cca 500 kč a nebo již hliníkový odlitek ze 180 ae blbě se schání a počítej 1000
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel15827    
Nazdar, mám dotaz ohledně ,,Vytahovač ramene vidlice" . Nějak nemužu přijít na to jak to usnadní práci. Pokud máte někdo dokumentaci (foto,video,návod) z demontáže vidlic za pomoci tohoto nářadí tak se pls podělte. Díky Agyn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16545    
měl si nekdy rozebrane přední šavle ?? je to na protáhnutí tzv nosne trubky do obou brejlí ..protože se jinak se hejbe nahoru a dolu a nejni to možný dostat do horních brílí a nasadit zadky na 32 klíč....popř na hranate zetce je tam jemná M14 zavit.... to tečko prostrčíš honíma brejlema a zatočíš do trubky a vytáhneš nahohu..jde to i kleštěma ale mužeš si najebat zavity na nedostaneš tam zatky
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, jak poznám rotor 45W od 50W? Na jawách kývačka panelka? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: něco sice víš ale né všechno... věděl bys totiž že statory jsou pro všechny verze zapalování uplně stějné ;-) ... watáž totiž leze z rotoru a proto jsou odlišné pro různé watáže... ale statory na watáž nemají vliv.. jsou jen a pouze pro utvoření magnetického pole ve kterém rotor rotuje... no a pokud jsi měl problém při použití rotoru ze sady 75W a statoru ze sady pro 45W tako bylo tím že v sadě pro 45W je na statoru ještě připojený odpor (protože v regulátoru není).. ono u sady pro 75W odpor na statoru není protože je v regulátoru.. a při použití statoru ze slabší sady se musí odpor odpojit....
 
 
Datum: 14. prosince 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
kotva 75 W je zezadu modrá, má výrazně silnější dráty a ty jsou do komutátoru zatlučené/zalisované. žádné relé nebude hořet, když ho nepřetížíš odběrem, i když bude 45W relé na 75w dynamu - relé reguluje jen napětí. jediné, s čím jsem měl problémy, byla neochota dát výkon při použití 75W kotvy a 45W statoru - tato kombinace mi nikdy nedala ani 35W.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16542    
V péráku jsem měl komplet dynamo asi z čízy 55W s dvoucívkovym rele na statoru,,,,anžto to bylo dost chromý,tak časem to dvoucívkový rele vyhořelo a jako totální amatér v tomhle oboru jsem celej stator zahodil,vyndal ze skříně stoletej stator origo z péráka včetně rotoru a krabičky relátek...z tří relátek jsem nějak poskládal jedno,domontoval na stator a chtěl jsem i vyměnit rotor,jenže je na klice tak zarostlej,že tam musel zustat ten z 55w dynama...a resume - neshledal jsem rozdíl mezi rotorem 45w z roku 53 a rotorem z 55W dynama z čízy... A tak tam zustal ten čízáckej...chvíli to blblo,ale po pár dnech jsem se naučil to relé poštelovat a chodí mi kombinace stator + rele 45w a rotor 50/55W a naprosto v poho (ač by to rele mělo hořet) ... Možná je to tim že mam ten odběr/příkon vcelku vyrovnanej a se světlama to skoro nic nedobiji...bez světel jezdim jen než se nabije baterka (to poznam tak že začne hezky troubit klakson - jako škoda š105;-) )... Časem bych tam chtě doroubovat ten rotor 75w a polovodičový rele protože žárovka 6v/25w hovno svítí a na 35w už zase dobijim jen v točkách... Teď spíš ale řešim problém že mi prdla pružina na startovacim segmentu a po 60 letech ta páka nechce z tisícihranu a já to nemužu rozebrat :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně... 75W jde s jistotou poznat dle silnějšího drátu...jinak mám uplně nové zapalování 50W a dráty jsou u komutátoru lisovaný a u všech 45W co mám jsou letovaný, takže to by mohl bejt jeden z rozlišovacích znaků (jestli stoprocentní nevim)
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Kdysi jsem někde narazil na informaci že 45W měla u rotoru dráty letované ke komutátoru, u silnějších verzí (nevím zda se tím ale myslí 50W) byly spoje komutátoru na vinutí svařovány, či tlakově spojovány. Verze 75W bude mít rozhodně výrazně silnější dráty. Rozdíl mezi 45 a 50 bude nevýrazný...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Jen se přidám, a jak poznám 75w od 45w ??
 
 
Datum: 12. prosince 2013 9:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
není to tam napsané. rozdíl je v průměru drátu, rozdíl mezi 45 a 50 W je nepatrný. spíš jsou rozdíly v celkovém provedení - vložky z papíru, litá izolace, upevnění drátů ke komutátoru, barva spodku, izolace drátů, ....
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to tam napsaný?
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tam rozdílné síly drátu.... čím vyžší watáž tím silnější drát na rotoru je.. a u z 45W je navíc rotor zalétý nějakým hnusem jako izolace nebo neco takové
 
 
Datum: 11. prosince 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Ahoj mam simsona s51 70ccm kit jednoho krásného dne jsem se byl projet a projížďka byla krásná ale v jedné vesnici jsem jel 50km/h a zdyž jsem vyjížděl z vesnice tak mi tam vjel traktor tak jsem zašlápl zadní brzdu a zastavil jsem a chcipl jsem motor. Když jsem ho znovu nastartoval na první našlápnutí tak jsem jako vždy zařadil 1 kvalt a že se rozjedu ale jelo to jenom na volnoběžné otáčky tak jsem takto dojel asi 2km do vesnice kde bydlím. Je zajímavé že motor chytá na našlápnutí před tím než jsem simsona dovezl tak mi bývalí majitel říkal že to přidřel, Ale zdálo se mi že je to vpořádku tak jsem jenom začal trošku víc mazat ale o to nejde. Od té doby mě ten simson jede jenom na volnoběh nevím co stím mam dělat poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Kdyby to bylo přetržene lanko tak by se to nedusilo po přidání plného plynu
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
klinek na simu jsem videl a zkusenosti se strihlym klinkem mam jen takovy bud to nastartuju nebo ne kdyz jo tak to jde i za plynem a ne jen na volnobeh
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Nemohlo by to bejt tím že se píst otáčí ? jak běhá ve válci nahoru a dolu tak se mě píst taky pootáčí jak je vychozená ojnice
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta spuchřelá guma se může opravdu projevit během pár jízd, párkrát se zasitičuje a najednou si sedne o setinku jinak než je otlačená a netěsní, nepsal bych to kdybych s tím neměl zkušenost, jinak se simsonem je v čechách obecnej problém, a to ten že nesnese pro česko tak typický kutilství, sice ndr ale přesto němci, a pokud nejsme odborníci, nemá se na nic šahat, a vše po čištění složit tak jak jsme to rozebrali, pionýr má výhodu že je stavěnej na sovětskej styl, tim pádem tak nějak jede vždycky, simson bud jede dobře a nebo vůbec...
 
 
Datum: 13. prosince 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
:-D Klínek na rotoru,nevím jestli jsi ho na simsonu viděl,se dá střihnout velice snadno... Prudce zabrzdil,chcíplo mu to a znovu ho nášlápnul... Mě se klínek střihnul právě při nášlapu,stejně jako několika mým kamarádům a pak to dělalo tuhle neplechu... Jinak souhlas,guma trysky... Blbost... Je to něco jako ''Měnil jsem spojkové lanko,a od té doby to nehází jiskru a utíká mi přední kolo''
 
 
Datum: 13. prosince 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
ja nepochopim ze jednoho krasnyho dne jse najednou zniceho nic prehazely trysky spuchrela guma rostrepilo lanko strihnul klinek rotoru atd atd kdyz kujda popisuje ze se to stalo po prudkem brzdeni
 
 
Datum: 13. prosince 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může být spuchřelá guma co dotěsňuje pístek sytiče :-) a jde ti tam supr boháč, stalo se mi to
 
 
Datum: 13. prosince 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jen taková blbost, neroztrhlo se ti lanko plynu?
 
 
Datum: 13. prosince 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel16546    
Koukni na pero,co drzi rotor... Muze byt strihle nebo vycochtane a rozhodi to predstih.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Karburátor je v pohodě nemuže to být třeba vůlí na klice?
 
 
Datum: 13. prosince 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
ale dokud ten karburator znovu nerozeberes tak se tady o tom muzem bavit tydny
 
 
Datum: 12. prosince 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
ale kujda pise ze se mu to stalo pri rychlem brzdeni tak jsi myslim ze tam max. spadnul bordel a ne ze se prehazely trysky
 
 
Datum: 12. prosince 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
evidentně ale karburátor,já když sem jednomu z vesnice spravoval simsona tak měl ten problém že měl zpřeházený trysky, volnoběžnou, sytičovou a hlavní všelijak vzájemně zpřeházené, tak kouknout na to,z boku jsou nannich hodnoty
 
 
Datum: 12. prosince 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
právě že to na sitič za studena chcipne a za tepla to nereaguje
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
na 100% je to znečištěná hlavní tryska ještě zkus za studena podržet sytic a když to pojede tak je to ta hl. tryska
 
 
Datum: 12. prosince 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel16541    
Karburátor jsem celej přetěsnil tak si myslím že to karbecem nebude
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Fojtass ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky, trysky, nebo jestli teče do karbecu dost benálu, atd... musíš zkoušet...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na Simáku nevím, u chrchla to dělá ucpaná tryska.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Zdar,mám problém s light bezkontaktní CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html na jawě 21 nehází jiskru,ale zkoušel jem měřit zapalovací cívku na té je napětí aji je napětí na indukční cívce,ale nechce házet jiskru na svíčce?Měnil jsem aji svíčky.Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No a jaké napětí jsi jako měřil? Osdobně bych začal tím že bych vypojil svíčku z motoru a dal jí do fajfky a přikostřil a kondenzátor, který je zapojený před indučkou připojil místo na vývod 15 indučky na zem... zkratoval bych vývod ze snímače polohy kliky (vinutí vybraného relé) a na neuzeměný vývod kondenzátoru bych připojil ručkový voltmetr s nastaveným rozsahem větším než 150V. Pak bych prošlápnul startpáku a sledoval jak vysoko vyšplhá napětí měřené voltmetrem... Pokud přeleze přes 150V, tak je alespoň splněná podmínka pro zážeh. Pak bych odstranil zkrat na snímací cívce a kondenzátor připojil k indučce a o věřil si že vývod indučky č.1 je připojený ke kostře. Blokovací odpor snímací cívky bych nahradil trimrem třeba 1k a nastavil ho na zkrat a malinko povolil aby měl malý odpor... prošlápnul bych.. pokud nehodí jiskru, zase bych pootočil trimrem (zvětšil hodnotu odporu) a tak postupoval až se ukáže jiskra na svíčce. V případě že by to s jiskrou bylo špatný přehodil bych vývody na jedné straně transformátoru a znovu se pokusil najít pracovní bod snímací cívky. Základ je aby byla snímací cívka co nejvíc zatlumená (pokud nevíš co to znamená tak je to blbý) aby byla co nejvíce odolná rušení od rotoru při vysokých otáčkách... jakmile získáš jiskru při našlapávání změříš odpor trimru a nahradíš ho co nejbližší hodnotou odporu a pak už zbývá jen seřídit předstih...
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: stepan      IP: uživatel16539    
jaký typ svíčky do jednorychlostní babety 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je do babety nejlepší ta 17, je teplejší, atušim že i předepsaná od výrobce, taky jí v bábbě používám
 
 
Datum: 12. prosince 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel9389    
klasická N17C
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Fojtass ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normální, taková jako do všechno jinýho... Brisk 15
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: cikikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zduř. Neviete niektoo poradiť aky olej by pasoval do zadných tlmičov na pioniera? ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel12635    
ja jsem mel problemy s tlumičama na mustangovy (netesnily) tak misto oleje jsem tam narval vazelinu .... nemuzu rict presne mnozstvo to nevim ani ja . ale neteče to a jsou tvrde (pro me dobře)
 
 
Datum: 22. prosince 2013 12:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16545    
ju prostě motorák ...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když psal pasoval, pochopil jsem to jako že hledá co z olejů v garáži by tam šlo :-) jinak samozřejmě tlumičovej a i ten má různé viskozity :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16540    
že by tlumičovej?? normalně je k dostání na větší pumpě či mototechně hustotu za tlumičovím sou motráky ...takže i třeba m2 t....na funkci tlumiču ma vliv i přesne mnoštví tak bud pečlivý
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dal do simsonovejch předních vidlí 10w40 motorovej a šlapalo to parádně, byla to polosyntetika, nikde to neteklo, možná to bylo o setinku tužší než origoš ale skoro neznatelně
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdarvim mam tady simsona a při vyssich otáčkách strilí do vyfuku můžete mi někdo poradit????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
dneska jsem zjistil ze mi tam chybi ta vacka jak je klykovka u zapalovani VIZ:https://www.google.cz/search?q=simson&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Qi2rUrjoCuuk4ASAvIHQAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1527&bih=868#q=simson+sn%C3%ADma%C4%8D+ot%C3%A1%C4%8Dek...&tbm=isch&undefined=undefined&facrc=_&imgdii=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BeL5F8lPG20q0wM%3BSok6SeBsep7rMM%3A&imgrc=Sok6SeBsep7rMM%3A%3BUqu_vaa4c245wM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fimg%252Fpicture%252F94%252FDSC02953.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.baspalo.estranky.cz%252Fclanky%252Fupravy_opravy%252Fsimson---magnet-a-snimac-otacek-.html%3B300%3B224
 
 
Datum: 13. prosince 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16542    
Jako první bych zkusil svíčku,fajfku a zkontroloval indučku,jestli třeba neni uvolněná a při vyšších otáčkách/vibracích si muže brnkat někde plusem o rám... A nebo snímač otáček...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Když to střílí, tak je moc chudá směs.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 15:23
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ne předstih tak buď svíčka, nebo bohatá směs, ale nejsem doktor :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
a co třeba vadný typ svíčky? nejsou to samozápaly?
 
 
Datum: 11. prosince 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jo to jsem zkousel a porad to samy bud to nemá silu nebo to jede jak cert ale porad strily při vyssich otackach
 
 
Datum: 11. prosince 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poštelovat předstih
 
 
Datum: 11. prosince 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
Chtěl bych se zeptat na co se sraží na soustruhu celo zaobleneho pistu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
U origo motoru k ničemu, dělá se to hlavně u válců, kde jsou kanály vedeny víc "kolmo". Minimálně o tom tak pojednává G. Bell.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sem neslyšel ale rozhodně se tim zmenší, pokud použiješ origo hlavu, komprese, takže jestli to někdo dělá tak s jinou hlavou, možná se líp rozloží síla směsi po ploše pístu, možná směs mín víří nebo se jinak líp chová, ale přijde mi to divný protože odlitek pístu je zevnitř taky zaoblený takže když ho zvrchu sjedeš do roviny tak ho na prostředku rapidně ztenčíš, rozhodně pokud to existuje tak mě se to nedotklo :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16535    
Zdar draci, neví někdo kde se dá sehnat startovaci segment na čz 250/455 jednolauf? Z 250 kývačky tam nepasuje a s panelkovým to škrká a vůbec to jde špatně.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
najdi si čísla dle katalogů ND a máš jistotu... hledat ti to nebudu..
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Tak to je možné, takže je to stejné jako u čz 450? Buben spojky myslím pasuje z J175/356..
 
 
Datum: 11. prosince 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16540    
měl by bejt stejný se 125 175 ne? vždyt to je spodek ze 175 a převodovka se spojkou stejná..si skoušel všechny jine motorky neš tu pravou
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdar není stejný jako na 175?
 
 
Datum: 11. prosince 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Zkus http://www.jawy.cz/, nebo na burze...
 
 
Datum: 11. prosince 2013 7:43
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.. Chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s odlehčením kývačkovské kliky (250) Případně na jaký průměr se může maximálně stočit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
cust draci nemůžu nastavit správnou hladinu u fechtla když to dám tak aby plíšek šel dolů milimetr je hladina pod ryskou plováku jednou jsem to zkusil dál plíšek o dost dolů a hladina byla správná ale jelo to nahouby musel jsem za jízdy čepovat jinak u minulého mustanga jsem to řešil tak že jsem plíšek koupil vždy novej když to nejelo vždy to toto vyřešilo při osazení šel dolů necelí milimetr (považoval jsem to za to že je to od výroby naštelovaný) teď jsem si koupil nový a plíšek se ani nehne a to mám karbec stejný jinak plovák je taky nový to samí filtr a hadičky a nádrž špinavá není. dikes za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli hýbáním urveš tu pacičku tak jsi lofas, bo tak se hladina nešteluje, ty musíš přihýbat jen ten konec a tím určovat výšku plováku, tj. výšku hladiny, tou pacičkou maximálně ovlivníš chod ventylu
 
 
Datum: 11. prosince 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se s plíškem často hýbe, tak se ulomit může, pak se musí koupit samozřejmě novej, to máš pravdu, ale většinou stačí hladinu jednou nastavit a pak se na ni dloooouho nemusí chytat ;-) . Mrkni se na ten plovákový ventil a pokud máš starý, tak si je porovnej... :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
jo ventil je novej v podstatě celá palivová soustava přes ten 3 zářes to fakt nejde jo a na plíšku se co zkazit má pokud s ním budeš dlouho hýbat tak se ti urve taková malá pacička v blízkosti ventilu která drží zdvih plíšku ;-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 15:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovákový ventil máš starej nebo novej? Já jsem koupil novej a nemohl jsem hladinu seštelovat ani za boha, když jsem potom porovnal starej ventil a novej, tak ten novej má asi o 1mm delší tu tyčinku než má starej ventil. Mám tam teď danej opět ten starej ventil, ale zkusím upravit ten novej, tak snad to potom bude fungovat ;-) , na plíšku se nemá co pokazit, takže pokud ho nestratíš, tak je zbytečný kupovat novej plíšek :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si dej 3 pohraj si s tím
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
je na 2 protože přes 3 mi to nikdy nejelo
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jiné zářezy na jehle, já mám 2, s tím plíškem to už jsem to doladoval ale musíš si s tím vyhrát
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: fj      IP: uživatel13743    
Zdar draci stala se mi na pio taková šílená věc kterou neumím vysvětli no prostě jak je ten plíšek na štelování hladiny a je tam ten takovej zobáček jak se sním šteluje shyb tak se nějakým způsobem urval a píst to nasál nevím jak ale se shora směrem od sání (když oddělám karbec i s kolínkem) je asi 1cm. dlouhá rýha v pístu a směrem od výfuku je zespoda pístu od toho obouchané a stejný obrys je i v hlavě a při sejmutí hlavy ten kousek plíšu byl nějak bouchlí do pístu tak že jsem to musel páčit jehlou a pak vystřelil. V pístu to nechalo trochu dírku. Zjistil jsem to tak že my vyskakovala trojka a motor jsem rozdělával složi jsem ho zpátky zkusil projet a jel normálně tak jako před tím ale ve válci rýha nikde nebila akorád přesně jak byla rýha v pístu a měla docela ostré hrany tak bylo ve válci okem patrná obtištěná 1cm. dlouhá černá.... nedá se tomu říct rýha ale to stejný jako na pístu bylo ve válci v černé barvě ale škráblé to nebilo a pio jede jak před tím - výborně. jen mi vrtá hlavou jak se to mohlo dostat přes trysky a jehlu atd jinak vzducháč tam mám a filtr je nový- Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: fj      IP: uživatel13743    
ne ne kroužek je dobrý kliku na jehlách nemám bud ta jehla nebo ten plíšek bylo to takový mosaz a nebo bronz něco mezi jak se dělí ten plíšek a nebilo to ani mic hluboký necelí mm. ani to ne ale mělo to ostré hrany radši jsem to trohu zašmirgloval ale ded jede a nebil to celej plíček ale kousek z něj jo ?!
 
 
Datum: 11. prosince 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to může být ulomený kousek plíšku, co drží jehlu v šoupátku.
 
 
Datum: 11. prosince 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemá kudy.. Jehla, nebo kroužek..
 
 
Datum: 11. prosince 2013 7:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6645    
S naprostou jistotou ti mužu říct,že plíšek se z plovákové komory do válce nedostal,v žádném případě.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud jsi manták a neco ti tam spadlo a nebo se urval kus kroužku a nebo taky vylítla jehla z kliky :-D
 
 
Datum: 10. prosince 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně tak , muselo tam spadnout něco jinýho..
 
 
Datum: 10. prosince 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
beztak ti tam spadl ten starej plíšek, dnepre....
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: fj      IP: uživatel13743    
sundávat karbec se mi moc nechce ale hlavu můžu někdy se do toho vrhnu tak do 3 dnů a ukážu ti to jinak nafotím i ten plíšek ale ten ulomenej kus už nemám
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Dokud neuvidím,tak je to pro mě blbost...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: desit      IP: uživatel15207    
čau draci,budu si dělat ŘP skupinu B ale chtěl bych si udělat ještě k tomu Ačko jak to bude s testama u závěreček? Budu dělat každej zvlášť nebo jak? :-) díík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16536    
Dělal jsem řidičák v době,kdy ještě bylo všechno a byly všechny 4 odpovědi správný a ačkoliv na to lidi nadávali,myslim si,že to tak měli nechat,něco sice občas pokulhávalo,ale dalo se to naučit za 2 dny... když jsem poprví viděl nový testy,(6 let po tom,co jsem dělal AB) tak sem se tomu 5 minut smál ... brácha z učňáku,kterej se nikdy nic neučil,neumí se učit a nechce se učit to dával na netu do limitu aniž by se na to podival a u zkoušek taky napoprví a ještě navíc bez chyby ... já si to zkusil na netu a měl jsem snad jednu chybu a to ještě kvůli změně ve zdravovědě .... to je naprostej výsměch jak se to dnes dělá ... dřív se aspoň ty méně praktičtí jedinci donutili přečíst si co je v motorovym prostoru,že se do chladiče(expanzky) leje fridex,ten má mít nějakej bod tuhnutí,v motoru že se mění olej a že tam vůbec nějakej má bejt,kam se leje voda do ostřikovačů,co znamenaj kontrolky na palubce a hlavně co znamenaj ty červený,taky jak se mění rezerva (pro ženy a inženýry neřešitelná věc) ... třeba moje mladá je z týhle generace "řidičů" ,jezdí perfektně,to nemužu říct špatný slovo,ale jak se na ní něco rozsvítí a nebo se v autě něco divnýho děje,tak zvedá telefon a volá mi,se slovy typicky "Něco tady na mě svítí"- "mužu s tim jet " a ať to opravim,ať muže jezdit,že jí to nezajímá,že ona vaří a uklízí a já se mam starat o auta,čus... kdyby si měla dolejt vodu do ostřikovačů tak ji snad naleje do expanzky od chladiče :-D to by ti pak jeblo ... a to je furt málo....pak jsou opravdu mezi náma ti,kteří opravdu vše řeší servisem...i sebemenší závadu... absolutně nevědi která bije...a to sou třeba mladý lidi těsně po autoškole....většinou "inženýři" :-D no hotovo dneska.... to sem zvědavej,kdy se ještě jízdy začnou dělat na kompech !!
 
 
Datum: 11. prosince 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že jsou dva typy lidí, ti kteří se na testy učí a všechny ty fráze znají z knížky a ví co mají odpovědět a ti druzí se spíš neučí ale potřebují dostatečné IQ na to aby pochopily na co se básník vlastně ptá :-D techniku spíš chápu že jsi zrušili, jako jo rezerva, kapal. do ostřikovačů,stav oleje to by měl trošku vedět každej, ale když se tě zeptá někdo jak skontroluješ olej v motoru a ty mu řekneš že zajedeš do odbornýho servisu tak máš pravdu... na škole máme nějaký předměty jako Údržba vozidel atd. a tam když do testu napíšeš že závadu odstranuješ podle manuálu výrobce tak to máš dobře... a to i kdejaké blbosti, ale dnes to tak bohužel je
 
 
Datum: 10. prosince 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
kolecko: ona ta technika stejně byla o hovně, kdo tomu rozumí, tak ví o co gou, kdo ne, tak se stejně jenom naučil pár nepochopenech vět který odvyprávěl a tradá... navíc u nás na A a B techniku vůbec nehrotil, holka mu nebyla ani schopná popsat připojení vozíku a udělala to, u T,C,E už teda něco chtěl, ale tam technika zůstala, takže bych v tom neviděl takovej problém ... spíš bych viděl problém v těch triviálních testech, který udělá kde jakej jouda, ale potom skoro nezná přednost zprava...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
technika se opravdu nedělá,je to ale podle mě pěkná hloupost 3/4 lidí co udělají řidičák nebudou vědět ani kde je rezerva...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
technika se dělá už jen snad na C,T
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Technika se fakt už nedělá, jo? No to se teda ti zákonodárci fakt předvedli...to je komplet posranej zákon. Teď zase mění zákon o zbraních a střelivu...to jsem zvědav jestli vytvoří stejnej paskvil jako v tohmle případě...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Technika se už nedělá, dělal sem řidičák před půl rokem a jenom testy a jízdy
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedny testy, dvě techniky, dvě jízdy...jestli se ještě technika dělá, nedivil bych se kdyby ji ti debilové zrušili.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Hrubej      IP: uživatel13999    
Zdar draci. Mám ČZ 180/487 a mám problém, že je vymlácený čep zadní vidlice. Víte někdo kde koupit čep a pouzdro? Díki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16532    
Zdarec draci, Mám fechtla 05 a vyskakuje mi trojka. V motoru jsem se zatím nehrabal. Dokážete poradit jak na ni? Podobný problém mám u 250 kývačka. Tady mi pro změnu vyskakují všechny rychlosti když ji vezmu u huby. Předem díky za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
Koupil jsem zajíce v pytli a mám doma motor na 05ku, kdybys něco potřeboval ozvi se.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16534    
A co u té 250?, Tam by to mohl být stejný problém? asi blbá otázka ale čemu se v tom motoru říká automat? To kolo na kterým je asi pět pružin po obvodu?
 
 
Datum: 10. prosince 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Mě to dělalo u 21 tím že jsem měl v řadícím automatu sjetou takovou blbost jak vám posouvá řadící vidličku je na něm 5 vyřezaných zubu skus to vyměnit a určitě to pojede nebo skus to jak tady píše mikys ale udělal bych obě naráz máš jistotu ale samozdřejmě to může být i tou samotnou převodovkou.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, i to má vliv. 05 nemá zrovna dobře vyřešené uložení toho výstupu, takže pokud se našponuje řetěz, tak hlavní hřídel a výstup neběží uplně v ose a pak to může vyskakovat...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Podle mě má i vliv jak je našponovaný řetěz když je přetahlý tak dle mého názoru skáče víc
 
 
Datum: 10. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě ohoblované kameny na dvojkovém kolečku nebo ojebané hrany děr ve výstupní hřídeli. Myslim že nejrozumnější bude to rozebrat a podívat se, to bude jistota.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skuste pružinu v automatu dát tam novou nebo třeba z 21 ta je silnější
 
 
Datum: 10. prosince 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Mám 05 vše v motoru mám v pořádku taky vyskakuje 3 ale nevím čím by to mohlo být už to považuji skoro za samozřejmost že jí držím nohou. Ten motor orig z r63 skáče hodně a co mám rezervní motor z r64 tak skáče podstatně míň že jsem ho tam chvíli měl když jsem dělal go orig motoru.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Má tady někdo zkušenosti stěma hnědýma guferama? Vím že červené silikonové bych si na fíka nikdy nedal, ty stojej na prd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne bakoun to rostrelil,,je to viton,, jsou to nejlepsi ceske gufera co dela rubena,,tkaze se nemusite vubec bat
 
 
Datum: 10. prosince 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Dík za vysvětlení :-)
 
 
Datum: 10. prosince 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tady si můžeš něco nastudovat: http://www.loziska.com/gufera/
 
 
Datum: 10. prosince 2013 13:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Kvalita a zpracování... v souvislosti s guferama mi to přijde celkem vtipný. Ta bude úplně to samá jako "obyčejná" NBR gufera. Pokud je výrobce Gufero ČR a jsou opravdu hnědá, tak by mělo jít o gufera z fluorkaučuku (označovaná také jako VITON) a ne silikonové, která mají u tohoto výrobce barvu červenou.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Barva mě je jedno :-D, myslím ohledně zpracování, jestli to je to kvalitou a zpracovanim nějak (znatelně) lepší oproti obyč.
 
 
Datum: 10. prosince 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Chtělo by to zjistit, co je to za materiál, barva je v celku nedůležitá...
 
 
Datum: 10. prosince 2013 10:50
 
<  198  199  200  201  202  203  204  205  206  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 3:33:16 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu