www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Čau potřeboval bych poradit s takovou blbostí mam Panelku 250 jede dobře ale vzhledove je na tom špatne chtel jsem se zeptat jak to vypada když se to stříkne třeba INDUSTROLkou ?? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: vitus      IP: uživatel16575    
syntetika je na prd,za čas zmatní a nevypadá to nic moc.akryl je jistota a motorka vyjde tak na 500 kč
 
 
Datum: 20. prosince 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16519    
Hele stříkali jsme nějakou syntetikou(teď ti nepovim už co o bylo za značku) a jedna vrstva,nechali jsme to přes odpoledne,pak druhá vrstva a pak jsme pustili bufika naplno,že bylo v garáži tak 60° a bylo to do večera suchý a druhej den jsem montoval,lak supr a vyšlo to na pakatel....nejdražší byl plnič pod barvu.....
 
 
Datum: 06. prosince 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Industrolem to můžeš natřít štětkou a výsledek nebude o moc horší než kdybys to stříkal..
 
 
Datum: 05. prosince 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16509    
ono to má i sve uskalí že nastříkat něco obyč barvou je docela dost pracne ... některé barvy jako žlutá či zelená opravdu musíš naprášit nechat hodku uschnout další vrstvu a tak třeba 5 ...jinak to teče jak piča....indulkou by to šlo fakt jedině to hned po nastříkaní narvat do pece ..a na zavojíčka nakoukat jako když tu motorku vyráběli.....za mě akrylát po přidání tužidla 10 min nechat ustát a jet....o dost líp se s tim dělá....
 
 
Datum: 04. prosince 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemůžu doporučit...to je barva na plot. Jestli to máš někam na pole tak je to asi jedno, ale jinak bych to nechal opískovat a pak klasika kit, plnič a vrch akrylátem...
 
 
Datum: 03. prosince 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte, prosím Vás jak je to teď stím braním motoru jako ND? koupil jsem moto, normálně přihlášenou všechno v poho, ale neshoduje se číslo motoru s techničákem, techničák je vystavenej jako duplikát a není v něm napsaný že by to číslo někdy nechal vymazat a já se stím chystám na evidenčku... Dají mi ji nebo ne? nebo si radši nejdřív skočit na magistrát a číslo si nechat vymazat? A jde to vůbec když jsem jen v polopřevodu? Jedná se o MZ 251, je tam ještě jedna nesrovnalost, na štítku je napsáno r.v. 1990 ale v techničácích je napsaný první datum registrace vozidla 1.1.1989, jo až teď si to uvědomuju že jsem se na to měl možná vysr*t že to bude nějaký šméčko, ale kupní smlouvu mám tak snad s toho průser nebude... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Ale pro jitotu bych si zašel aspoň to číslo motoru vymazat... zas takový problém by to být neměl...
 
 
Datum: 05. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Z tím motorem by to problém být neměl, kámoš má Simála a číslo motoru je úplně jiné než v techničáku, a prošel úplně v poho, ale z tím štítkem nwm, možná sehnat druhý štítek čistý, a přebít čísla...
 
 
Datum: 05. prosince 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat jestli na tom polským válcu na fichtla pude ještě udělat výbrus, mám ten 40 prumer tu sadu s těma 3 pístníma kroužkama odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16509    
normalně ti ho každa brusírna udělá.....at je křivej či ne...je to pro ně kšeft...a neboj si že si neporadí
 
 
Datum: 04. prosince 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky
 
 
Datum: 02. prosince 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Jde až 41mm,ale nesmí bejt křivě odlitej :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Zdarec,jaké jsou výhody/nevýhody,bezkontaktního zapalování Light CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html ?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16543    
to Chong: jistě že je to v principu to samý - cívka,magnet,železo ale díky tomu jak je to poskládaný tak je to prostě preciznější, viz. např. ten předstih, při použití toho čidla stačí udělat zub - "pick-up" na rotoru o rozměrech odpovídajících "železu" na čidle a čidlo zapojit tak aby při přibližování "pick-upu" generovalo záporný napětí, kladnej impulz je pak generovanej při vzdalování a přeběh mezi záporným a kladným je poměrně přesně definovanej polohou pick-upu proti čidlu (najvětší překrytí), ve finále pak není třeba pro nastavování předstihu stroboskop a nemění se s otáčkama. Jinak v tom druhym odkazu přebejvá závorka na konci, jsou tam jen rotory který dělaj, spíš pro inspiraci protože s vrtačkou a pilníkem to taky vyrobí každej.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Zdar Pioneer21. No seřizuje se to bez stroboskopu dost blbě... a tím hůř pokud nevíš v jaké poloze unašeče zapalko pálí. Bohužel to budeš muset zkusit od oka... Ale stroboskop by byl fakt dobrej, už jen kvůli odladění citlivosti. Také bych doporučil použít silnější tyristor. Asi bych zkusil BT152, jen se pak musí znovu přealidit citlivost snímače. To Combust... znám jednu říkanku... "kdyby, kdyby.. kdyby byly v prdeli ryby, nemuseli by být rybníky" :-), ale kouknul jsem na ty snímače... OK, nezdá se Ti že je to to samé co očesané relé? :-D Jen trochu zkulturněný a dražší. Co je na další stránce nevím, bo to hází error 404, každopádně ignitech není obvykle jednoduché zaízení. Jednoduché je pouze v případě... koupím-namontuju, ale rozhodně pak neplatí že to je levné řešení s přidanou hodnotou kutilství :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 7:11
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Tak už mám zapalování hotoví,ale nevím jak se nastavuje předstih?
 
 
Datum: 08. prosince 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16524    
ano, máš pravdu, tak se omlouvám že jsem tu prezentoval svůj názor že by to šlo udělat i jinak a nemám to realizovaný (prostě proto že na drtivý většině strojů co provozuju už bezkontakt je) a kdyby tak bych použil něco jako - http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/accessories/pick-up/pick-up.htm (a třeba i http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/accessories/pulse_rotor/pulse_rotor.htm)
 
 
Datum: 07. prosince 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Combuste čím jsem starší tím podobný kecy hůř snáším... platí že za chlapa mluví jeho činy a ne slova, takže se nám tu pochlub se svým hotovým řešením. Dík za všechny co nežvaněj...
 
 
Datum: 07. prosince 2013 0:32
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16513    
dobrá, dobrá, jsem špatnej čtenář :-)) ale s tím čidlem je to trochu složitější, když použiju hotový indukční čidlo tak mám hotovej, poměrně odolnej senzor a nepotřebuje tam bastlit ten magnet. Když už by šlo o ty dvě kila co to čidlo stojí tak by bylo jednodušší plácnout ten magnet napevno na jednu stranu cívky a udělat něco jako ten "unašeč" z "magneticky vodivého" materiálu.
 
 
Datum: 05. prosince 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No nic ve zlém, ale podle Tvé odpovědi dáváš najevo, že jsi se ani neobtěžoval článek celej přečíst, protože jinak by jsi narazil na větu: Pro ty kdo nechtějí zapalovací pól převíjet, nebo vlastní zapalování starších typů, kde převinutí nelze provést (typ 555,550 a 05), mohou mezi výstup zapalovacího vinutí a vstup CDI zapojit transformátor 230V/6V nejméně o výkonu 10W. Z toho bystrému dojde že alternativa s transformátorem nevyžaduje převinutí zapalovacího pólu. Zároveň jsi úplně ignoroval variantu schema zapojení s transformátorem, tedy právě něco jako "CDI s transformátorkem". No a jak zmiňuješ hotový čidlo... takové čidlo je to samé co rozkuchané relé, jen určitě nebude stát 20Kč. Takže když se zamyslíš nad zapojením jedná se o velmi levnou alternativou nesmyslně drahých úprav zapalek z motorové pily, když principiálně je to jedno a to samé...
 
 
Datum: 04. prosince 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16510    
nepsal jsem že je to složitý, jen převíjet pól je určitě pracnější než sbastlit něco alá "CDI s transformátorkem" a udělat čidlo z relátka a magnetu v době kdy jsou na trhu hotový čidla je taky práce navíc
 
 
Datum: 04. prosince 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Pracný? V tomto ohledu je tedy už jednoduchý jen zapojení žárovky ke svorkám baterky :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16505    
výhoda -je to levný nevýhoda - je to pracný
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15142    
Dobrý den neměl by někdo tip jak opravit stržení vnitřní 4hran u náhonu tachometru dole u kola nebo nnení nějaká nahrada replika?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15142    
Nevim co mas presne na mysli obrazek by nebyl nebo odkaz kde to koupit? Dik
 
 
Datum: 04. prosince 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jednou jsem na stržený čtyřhran nasunul dutinku, která se používá k nacvaknutí na konec drátu licny. Potom jsem to kleštěma upravil, tak aby to dělalo co má a do dnes slouží.. Samosebou všechno musíš promazat když to tam dáváš, aby byly co nejmenší odpory tření..
 
 
Datum: 04. prosince 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel15142    
Jedná se o S 22
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdar Draci, prosím poraďte mi, jak mám u 250 demontovat ložisko klikovky na straně jak je labyrint. Nevím, jak ho dostat ven, protože chci vyměnit gufero. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Kolecko puvodně jsem si chtěl dělat ten stahovák a když jsem nad tím tak přemýšlel, tak sem si řek, že to ložisko stejnak vyhodim, protože je v háji tak tam prostě něco navařim.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak pokud se ti nechce dělat s jednim stahovákem, tak já jsem to udělal tak, že jsem do vnitřního kroužku ložiska vevařil matku, a na tu jsem pak klepnul kulatinou...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:34
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
kolečko nezničil jsem to právě když to nešlo tak jsem se ptal tady. Na ten stahovák už jsem koukal a nejspíš si ho bud udělám nebo koupim... než to nějak zničit bude se mi to hodit i na jindy :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedná se o trojložiskovou kývačku? Tak tam je hrubá síla opravdu na místě...hlavně protože mezi ložiskem a labirintem je seegrovka...Takže pokud jsi to ještě nezničil pomocí té hrubé síly, tak si vyrob nějaký přípravek a ložisko vytluč ve směru od seegrovky...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Díky zkusim to
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nejde silou musí jít ještě větší silou, ale opatrně, horkovzduškou to moc nenahřeješ, lepší je elektrickej vařič nebo i plynem by to šlo...při nějakých 180°C musí vypadnout samo
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
To jsem zkoušel už taky, ale ani se nehlo.... na internetu jsem jednou našel stahovák, ale bohužel nemůžu ho teď nikde najít
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
z venkovní strany vyrazit přes nejaků kulatinu ale opatrně. Nejlíp nahřát horkovzdušnů pistolí prostor okolo ložiska a potom vyrazit přes kulatinu.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
To jsem udělal ale ložisko mi tam zůstalo a nevim jak ho teď dostat ven.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Jedině rozpůlit motor
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, dovezl sem si mustanga dlouho stál motor šlape ale nejde spojka i když dotáhnu ten šroubek tak se nerozpojí co s tím ? dál bych se chtěl zeptat na 10z sekundáro jakou má asi maximální rychlost ? chci to na ježdění po kopcovitejch polnačkách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo spojka už funguje jak má a jakej máte názor na ten 10z primár ?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kvůli spojce se motor půlit nemusí. Stačí vypustit olej a sundáš jen levé víko a pak uvidíš, co tomu je... Nejdřív ale zkus co ti tu už napsali, tzn. spojku rozlepit roztlačením pionýra, pokud to nepomůže, tak sundat víko a to už potom uvidíš co tomu je ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo děkuju vám
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Nebo zařadit jedničku, zmáčknout spojku a mustanga roztlačit, spojka by mohla povolit na hondě to fungovalo jak to pude na jawě to nevim.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
nakopnůt a jezdit a zkůšat vypínat tu spojku
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi bude slepená a jak to spravit pujde to bez pulení ? :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že by ta spojka byla slepená?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Bude také ve fichtlkrámku k dostání potah na pio černo-červený? Viděl jsem ho právě v motokrámku. Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 13:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takovej potah je uz na skalde,,, muzu dodat v zakladnich barvach dle pozadavku http://www.jawamania.info/Files/moto/246057/moto%20025.jpg
 
 
Datum: 06. prosince 2013 13:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
To aby měl člověk 2sedačky jednu klasiku černo-šedý že je nejlepší to se musí nechat a druho barevnou že si je může přehazovat podle situace kam s tím zrovna jede.
 
 
Datum: 04. prosince 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
já ho nemám, ale chci ho...
 
 
Datum: 03. prosince 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám taky originál to sedlo černo-červené na 20 z roku 1970.
 
 
Datum: 03. prosince 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/35054_1162151350325_7973162_n.jpg?lvh=1
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
taky mám na jedný dvacítce originál červeno-černý sedlo... http://www.jawamania.info/Files/moto/246057/moto%20025.jpg
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám na 20 z roku 82 oranžovo černý a vypadá to pěkně a děda to sedlo nikdy neměnil :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ja nechtel prsnit PIO,, mustafa jeste jo ale pio se mi nechtelo,,muzu dodat v jake koliv barve nou problem,, trosku drazsi ale preci,,staci si napsat do vzkazu k objednavce a pak cekat min tyden nez se usije
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel13991    
zdat chtěl bych se zeptat jestli tu někdo neprovádí odlehčení kliky ?...nějakej kontakt díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar chlapi renovujem čz 250/475 a pýtam sa kde na motorke boli umiestnené kontrolky dobíjania a neutrálu kedže v el. schéme ich vidím ale na fotkách a na prabole neviem naisť kde boli umiestnené ??? dakujem za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://yurik.rajce.idnes.cz/CZ_250_475
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      E-mail:      IP: uživatel4095    
není zaco :-) máte nějaké fotky z renovace ??
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16504    
ďakujem si mi veľmi pomohol :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím, byly umístěny před tachometrem pomocí držáku podobného klasickému http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=79970
 
 
Datum: 01. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zdravím nejedná se sice o pion ale nevím kde bych se měl jinde zeptat.Máte někdo zkušenosti s motorovýma pilama Partner? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
gsssssssssddddd
 
 
Datum: 16. prosince 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám simson a potřeboval bych ze zadního kola vyklepnout ložiska půjde to nějak ručně nebo je na to nějaký stahovák nebo tak něco ? :-) díky za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdybych to nahřál horkovzdušnou pistolí ? ten náboj a pak ložisko vyklep ?
 
 
Datum: 05. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Já to dělal tak, že jsem vnitřek toho ložiska nabodoval svářečkou. Tím se to trošku ohřálo a pak jsem to už jenom vyklepl přes tyčku. Nevím jestli se to tak má dělat, ale mě to jinak nešlo.
 
 
Datum: 03. prosince 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha díky za radu :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ty ložiska jsou uložený v hliníkovým domku viď? každopádně nahřát na 120 C a pak možná i vypadnou sami,při montáži nových zase nahřát
 
 
Datum: 01. prosince 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
cus nevite proc byly na hlkave takovy dve dirky na vrchnim zebru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
náhoda jak prase už dlouho mám odběr tvejch videí na YT, jinak ty dirky jsou origo, na hoře i dole a pravděpodobně je tam dělyl aby šel vzduch chlazení i k válci , trošku :-D
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ktomu někdo neměl přidělaný náfuky..
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
http://www.youtube.com/watch?v=82FiSP5RxM8 2:39
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak to myslíš? nebylo by foto? pokud myslíš ty oválné dírky které jsou zepředu vidět a jsou i dole tak ty jsou tam kvůly chlazení . . . jinak nevim jak je to myšleno, fotky by byly lepší
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Přidávam pár fotek z letošní Motodovolené. V červenci jsme se podívali na Lago di Garda na cca 10 dní. Každému můžu jen doporučit, je to prostě perfektní. Jak z turistického hlediska, tak z motorkářského, horské silničky jedna báseň, k tomu množství menších či větších jezer. Dávám to sem napůl pro potěchu oka, napůl pro inspiraci pro Vaše výlety. Případné dotazy rád zodpovím. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Lago_di_Garda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
tak vidíš :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dyt se známe,černá 555
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
jo byl, ale to ještě nebyl kompletní lak na mém stroji. Však se podívej na stranky viz níže: http://www.vasecestopisy.cz tam mám fotky :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty bydlíš 1,4km od svého bydliště?Nebyl jsi náhodou na silvestra v Kobeřicích na 05?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
1,4km od mého bydliště na kopci
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20 let jsem bydlel na palackého 10
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
no tak nevidím důvod tady psát moji přesnou adresu všem čumilům a nenechavcům co nenechají moje věci na pokoji. Proto nemám ani facebook.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesněji?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
opava předměstí
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesněji?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
opava
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirko z odkud jsi?
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Já si počkam ;-) nejsem blázen ...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel10186    
tak to musíš je ještě dřív než budete 3. Skladej poctivě a na jaře test a v létě naostro. Ted máš ještě dost času to dát přes zimu do kupy.
 
 
Datum: 02. prosince 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Od mých 22 let si plánuju,že dam dokupy motor u péráka,je tam 60 let s první klikou,a že někoho splašim a pojedem,jenže se pořád objevují důležitější věci a tak to furt odkládám a teď to dopadlo tak,že jestli budu chtít jet s mladou do chorvatska na motorce tak musim obstarat sajdu,protože od léta budem už tři.. :-) takže letos vůbec nic,napřesrok asi taky ne a za dva roky tak autem...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
ok, zítra na to kouknu.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
copak já.. já sem ani trysku nečistil.. to kámošův stroj byl prokletej... na tom fejcbuku je toho i z jinejch výletů.. chorvacko je až dole.. kvůli tomu sme založily tu skupinu - vagabund trip.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
no ten první den se přiznám, že nás pěkně bolela prdel protože 457km za den je fakt hodně. motory jsme spravili přes zimu tak šlapaly jak měly. Ty jsi takové štěstí asi neměl jak vidím, když jsi půlil motor. zítra řeknu kolegovi (co jel se mnou a ma facebuk) a kouknu na tvoje fotky na facebuku.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
pěkný... a docela ste to mazali co? my u balatonu byli taky a taky nám to tam prochcalo, nakonec sme v tom madarsku strávily dvě noci. pak ještě jednu v karlovači a před tim sme si pěkně pojezdily v záhřebu v centru. v těch největších vedrech - už sem jednu chvíly myslel že ten píst vyteče vejfukem ven. jiknak u toho balatonu je k vyzvednutí klikovka, resp. u vezprému - sme si tam tak trošku zapůlily, mám uložený souřednice, že se pro ni pak votočíme jndy :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
chlapi to je zažítek na celý život :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jirka: Tak to klobouk :-D Paráda.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
nemam facebuk nic nejde zobrazit :-(
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
https://www.facebook.com/groups/248355118529513/#!/groups/313568512052058/ klidně sem odkaz dej, za to tě nikdo kamenovat nebude.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen to sem dej...přístup blokuju pouze těm, co zde vyváději píčoviny.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
mas nejake fotky nekde na webu? jak jste jeli do HR ? Já jo, ale nevím jak to udělat aby to nebyla reklama a ještě mě tady zablokujou přístup.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi na dovolene ja baba,, za den 400km s trema nadrzema a cestou vam nic neuutece,, pac pri ty rychlosti mate moznost si vse prochlednou ,,,, ale jinak zada a prde,,, docela K.O :-) jinak na italii je nej kolecko a jeho japonska kamoska :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
minulej rok červen... jen tak do Senju.. tři dny se se močily v karlovačku a zas domů.. pěkný to bylo.. příští rok bych taky někam vyrazil, jenže kámošům se už asi nebude chtít na fichtlech, neb se toho bojej, že prej to je popel, ale fichtlařů cestovatelů je u nás naštěstí stále dost, stačí se jen chtít kontaktovat. láká mě ten grossglok, nebo třeba i vysoký tatry - domluvíš se, aj dílů na fichtla tam bude dosti :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
dwein: kdy jste jeli? jsme se tam mohli teoreticky potkat letos :-) My plánujeme rok 2014 expedici sweden nebo norway.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
pro mě jedinej stroj na kterým se dá cestovat je fichtl... ale asi taky to bude tim, že sem nikdá na ničem jiným nejel.. minulej rok sme taky dali chorvatsko: tam 5 dní pěkně přes balaton + půlení motoru, zpátky 3 dny v zálehu. na přesrok bych chtěl dát grossglokner - že by jako za tři nahoru :-), nebo jinou západní zemi a jak jinak než na svý super dvacátý
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však já vim, proto řikam že tyhle cestovatele obdivuju, já ten přesun beru jako takové nutné zlo. Stejně to jednou skončí tak, že budu motorku vozit v dodávce :-D Já byl na číze max v Německu...zbytek jsem namotal po skoro celé ČR...
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
Když se rozhodneš jet na pionýru k moři jako já tak musíš být smířen s tím, že už cesta je cíl a že až tam dojedeš tak tím ti dovolená nezačíná :-) Ale je to opravdu zajímavá věc. Jsem potkal mnoho lidí a zažil mnoho zážitků, které ty v autě nebo na "rychlé" motorce nezažiješ.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty cestovatele na fichtlech dost obdivuju, přiznam se že bych do toho nešel :-D Nejvíc mi asi vadí ty přesuny do místa dovolené. Tam jsme jeli 13 hodin, 830km, chtěli jsme si to trochu zpestřit a taky jsme chtěli ušetřit na dálničních známkách a poplatcích a tak jsme to nejeli celé po dálnicích. Zpátky jsme ale jeli pořád po dálnicích...to už bylo snesitelnější, asi 7 hodin při dálničnim tempu 160km/h a více...Neumim si moc představit že bych to jel třeba na fichtlu.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel15478    
presně tak bych to taky viděl. Letos jsem uskutečnil expedici Croatia na pionýru :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
pěkný jste si to udělali... jen nevim jestli bych tam radši nejel strestat fichtla.. trošku obrousit revmaplechy a nějakej ten píst zatavit :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
nádhera :-) šiel by som hned ! :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Zdar draci, skládal jsem motor pionýra a ten řadič sem dal na druhý zub bude to fungovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16498    
Ja som ho daval na tretí zárez.. lebo ked som to mal inak tak nefungovaly všetky kvalty... ale napiš ako to ide tebe.. som zvedavý či som ja neurobil dakde chybu.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...poloha zobáčku v těch mezerách pouze určuje jaký je tam kvalt. To je v podstatě jedno kam to při skládání dáš...
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel14082    
Ano
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď uplně nerozumim na jaký druhý zub? Bavíme se o těch zubech, co aretují kvalty?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, kde mám číslo podle kterýho poznám že sou kartery párový? Na těch mejch je to všechno zdrbaný a tak nevim který je který, ale potřebuju nový. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já mám třeba jedny kartery a na obou půlkách je celý číslo motoru, na jednom zeshora nad magnetem a na druhym u zadního úchytu k rámu, pak mám jedny který vůbec číslo motoru nemaj a maj jen zespodu kde se o ně opírá stojánej vyraženou malou trojku
 
 
Datum: 01. prosince 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: matyman      IP: uživatel12688    
Čuste, chci se zeptat, vadí hodně, když jsem horní stranu pístu vzadu(tam kde píst saje do kliky) upiloval o 1mm ? zničil jsem píst nebo to bude fungovat ? :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě bych doplnil že možná by bylo lepší skrátit tu stranu u výfuku, aby ten píst byl vyváženej ikdyž to nemá žádnej vliv, prostě jen pro klid srdce :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Přesně jak píše shrek,nezmění se nic,maximálně to pojede dole trochu hůř a možná to z kopce přetočí o trochu víc... Jen bacha,musí to bejt zakrácený rovně jinak potom píst zakopává...
 
 
Datum: 02. prosince 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přečasoval ale průřez kanálu nezměnil takže si myslím že to pojede normálně
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Nic se tim neznici, jen jsi trochu "precasoval" sani.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
zaleží jak mc si pečlivej ale často vídám pisty ktere jsou v tom místě vyštíplé a motor normalě chodí.....dokonce je to uprava pro zvýšení výkonu motoru odlechčí se pist a motr nemusí překonávat takové váhy....ale jestli děláš go tak bych to tam nedal....na dojetí to být muže....normálně to pojede
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci, chtěl bych zlepšit výkon u jawa50/20 a nevím co všechno bych měl upravit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já tomu zvuku húúúú ví húúúú řikám - jóóóóo to néééé :-D
 
 
Datum: 04. prosince 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekundáro mám 11 zubů a rozetu origo.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
za mě snad jen ty brzdy a převody ..si v letě vilez někam na kopec a poslouchej a když slišíš jet fíka huuuuu víííí huuuu vííí jsou tam zbytečně velké díry v kvaltech ..... vše je otázka pěnez mužeš vrtat válec ladit karburaci ale brzdy s novím obložením za 200 a vhodne kolečko na sekundár děla divy schválně co jezdíš za převod?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15551    
Napřed udělat GO všeho aby vše fungovalo,rovná kola,nové gumy,vylepšená účinnost brzd,ložiska v kolech bez slámy a prachu,čistej nevytahanej řetěz,rozety se zubama a tak nějak dát vše do pořádku,pak lze (za předpokladu dobrého motoru) uvažovat třeba o úpravě válce a hlavy.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel jste někdo dát na nulapětkový kola náboje brzd s venkovníma klíčema z novější dvacítky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16501    
Tahle kombinace jde bez podložky ,opačná s podložkou
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík ;-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jde to v pohodě...a jak říká kolečko , kdyžtak dej mezi štít a ložisko podložku
 
 
Datum: 01. prosince 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako...myslim že to jde, akorát je potřeba dát rozpěrku mezi ložisko a štít...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: vencarik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, prosím potřeboval bych kontakt (nejlepe mail na SESU) mám problem s přidáváním dotazů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kolecko je na to odbornik,,ale jinak mi napis draku
 
 
Datum: 01. prosince 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Tohle mam na starosti spíše já. Oč jde?
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:01
 
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 14:04:36 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu