video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
přemejšlim jak sem to tu nedávno nakousl s open filtrem, myslíte že je lepší benzínovej fitr papírovej nebo ten jakoby z napěněnejch kuliček(vypadá trochu jako pemza)? analogicky bych asi řekl že papírák bude lepší, pozná se to na době od výbrusu k výbrusu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 11:30
ok, ale abyste si nemysleli že mám představu po nějaké špíně v benzínu myslel jsem hlavně prachovou rez, ale i tak už se asi moc nudim, už aby bylo zase teplo, a dík
Datum: 01. prosince 2013 11:30
kraken: Tuto myšlenku bych označil za zcestnou...V podstatě netřeba uvažovat...
Datum: 30. listopadu 2013 22:01
no podle mě když bude v benzínu méně špíny tak to bude rozhodně plus pro životnost válce
Datum: 30. listopadu 2013 21:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
benzínovej filtr ti neovlivní stav brusu vzduchovej ano.....a je to šumák 20 let to jezdilo bez filtru a stejně ti to ucpe kohout i přez sítko když nadrž neviliješ
Datum: 30. listopadu 2013 21:48
Zdravím, mám problém, když chci nakopnout Mustanga tak se prudce vytočí do otáček a pak zdechne, nevíte kde by mohl být problém? Díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 21:01
Jméno: ZdenaPospec
IP: uživatel16491
Ok díky za rady
Datum: 01. prosince 2013 21:01
Jméno: Martin Polák
IP: uživatel16495
Čau, tohle se mi stalo taky, povolili se mi šrouby u karburátoru, tím pádem byl volnej, nakopl jsem fichtla, ten se strašně rozeřval a chcípl a když jsem je utáhl tak to bylo zase cajk
Datum: 01. prosince 2013 9:47
Jméno: jirka
IP: uživatel16398
čau, mě to dělalo taky a zjistil jsem, že se mě zasekévá šoupě.
Datum: 01. prosince 2013 7:22
do otáček by mohlo dělat gufero, když je špatný tak si přisává vzduch a zvyšujou se otáčky a že zdechne může bejt přicpanej přívod benzínu, vyčistit celou palivovou soustavu a zkusit znova, pokud zůstane v otáčkách a nechcípne tak ještě přehodit gufero
Datum: 30. listopadu 2013 16:18
Dobrý den, mám jawa 50 mustang a když ho chci nastartovat tak problafne a nic. Čím by to mohlo být? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 16:13
Jméno: mara
IP: uživatel14082
Seřiď zapalko!
Datum: 02. prosince 2013 16:13
Jde o to že jen když ho chci našloupnout tak trochu blafne a nic, když ho chci roztlačit tak ani neblafe nic.
Datum: 01. prosince 2013 11:04
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
Taky trochu přemejšlejte chlapci, spojka přece neovlivní to, že to blafne a hned chcípne! K dotazu: V tomhle chladným období je to u pionýra normální, zkus ho našlapávat vícekrát a on se za chvilku na volnoběh udrží. Jestli ne, tak to bude s nejvyšší pravděpodobností špatným předstihem.
Datum: 01. prosince 2013 9:06
zetor: to ano , ale ty jsi psal že kloužou ale když zařadíš tak to zdechá, což kdyby klouzali tak se nerozjedeš ale nezdechne to a slepený lamely se nemusí měnit, jinak k dotazu, pokud přívod paliva funguje tak zkoušej svíčky a nebo odtrh, ten předstih na to zas tak moc vliv nemá na to aby ti to chytlo... a taky v tomhle počasí se už moc nechce startovat asi žádnýmu fichtlu, kord když je trošku hůř naštelovanej...
Datum: 30. listopadu 2013 21:36
konny: když motor stojí hodně dlouho a je v chladu tak se z oleje stává kaše tak se lamely můžou slepit k sobě takže žádnej blábol
Datum: 30. listopadu 2013 21:15
liki12: pokud je karbec teda vyčištěnej a benzín dobře dotýká, tak se mrkni na předstih, jestli je dobře nastavenej
Datum: 30. listopadu 2013 20:46
zetor: uvědomuješ si co jsi napsal za blábol???
Datum: 30. listopadu 2013 20:45
jestli dlouho stál tak může prokluzovat spojka jestli to prokluzuje takto zkus roztlačit když chytne a zařadíš a začne pomalu chcípat tak dej novýlamely
Datum: 30. listopadu 2013 19:35
Karbec jsem čistil a svíčku měnil
Datum: 30. listopadu 2013 17:40
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
Bordel v karbecu a nebo špatná svíčka
Datum: 30. listopadu 2013 16:28
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
Čus draci, mám dotaz... mám doma ČZ 175/487, originálně tam bylo 75W relé, bude vadit když tam dám 50W?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 15:18
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
Pepa: multimetr mám ale tím to asi nezměřím protože chcu měřit Watty a ne Ampéry
Datum: 02. prosince 2013 15:18
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Fojtassi nic slabším regem nezkazíš, prostě Ti nebude dynamo dávat 75W ale jen 50W.... opačně to vadí, a to kvůlivá tomu že rego má v sobě omazovač maximálního proudu (výkonu) kterej odebereš z dynama. Takže pokud dáš řekněme 100W rego na 50W dynamo, tak se může stát že budeš odebírat 100w z dynama co má dávat jen 50W. Můžu přesně říct co se stane... upečeš vinutí rotoru dynama... Takže nevěř blbinám co Ti tu radí pepa. Buď tomu nerozumí, nebo rád druhejm škodí
Datum: 01. prosince 2013 14:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16497
přesně blbě dílensky ampermetrem je to látka na zakladku .. maš větnamskej multimetr?
Datum: 01. prosince 2013 12:36
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
Jde to nejak změřit kolik to dynamo dava Wattů?
Datum: 01. prosince 2013 10:22
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
No já tam mám dynamo se startérem mám dojem že to tam je předělané z typu 501 ale nejsu si jistý. a na to relátko sem dal silné káblíky a nedělalo to nic.
Datum: 01. prosince 2013 10:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
pionírak tvl to máš kliku ak hovado kamoš dal ešte na 1 cívkove rele silne dynamo a mašina jen bafla a hned kontrolka a a smrad...zaleží jak to rele fortelně udělali za komanču byl matroš drahej tak šetřili jak se dalo vodiče nejsou dimenzovane na takouvej proud...dnes sou elektrosoučastky lacine ......minimalně se to relátko víc zatěžuje ....ale když už to chodí....měl si štěstí mam opačne skušenosti..anebo ti někdo viměnil rotor zapalování...počet vinutí na něm udavá víkon dynama ...stator je vždy stejný ...když dáš rotor z 75wat do statoru 45 w na ceduli bude 45 w ale víkon bude 75....u tebe to je možná naopak
Datum: 30. listopadu 2013 21:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
Já mám taky problémek. Mám na čz 175/502 relátko 60W a dynamo je 100W co sa tím zkurví? Zatím to nedělá nic. Dík
Datum: 30. listopadu 2013 21:06
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
OK, tak díky... mám doma i 75Wku ale 50tek mám víc... tu 75tku jsem našel až teď..
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16489
prostě v relatku něco odpálíš...nesmíš dávat slapší rele než dynamo ......naopak silnější jmenovite napětí na relatku a slapší dynamo nakombinovat lze...proto se dělají elektronický rele 100w a je klid mužeš je dát kamkoliv jen si musíš pohlídat jak maš kostru jestli plus na hmotu či mínus...dělají se obě verze relátek stačí jen objednat to co tam patří....
Datum: 30. listopadu 2013 14:19
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
A jak?, co se tím pokazí?
Datum: 30. listopadu 2013 14:15
Ano
Datum: 30. listopadu 2013 14:12
Jméno: marek
IP: uživatel13681
zar draci prosim o radu jak nejlépe vyčistim dvoukomorové výfuky u jawa 350/640 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
jo bohužel jawa ma komoráče svařovane a unikem tlumicí vlny se zanášejí a mašina ztrací výkon...prostě stačí tenkej kotouč a cočko.....pukud se s tim nechceš babrat perou tam 2 výfuky z mz....z moto ustí
Datum: 30. listopadu 2013 22:28
hoši chtěl bych vidět jak flexou řežete třeba Akrapa za 20 táců normálně to rozdělám, i kdybych měl odvrtat nýty a napěchovat novou vatou a tase snýtovat...
Datum: 30. listopadu 2013 18:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
Cože? Co to je za kravinu.... odmontuju tlumič,vejfuk vypálim,vyklepu,složim .... a děrovaná trubka taky půjde pročistit čimkoliv drsnym roztřepenym co tam vleze .... navíc tam neni co by se ucpávalo....
Datum: 30. listopadu 2013 16:26
Jméno: marek
IP: uživatel13681
a kolik km ty výfuky vydrží ?
Datum: 30. listopadu 2013 14:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16489
prostě ceočko a flexa..ty výfuky jsou delane doslouží tak koupit jine....jedině rozřezat vybrat napěchovat a zas zavařit a nalakovat
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
Jméno: Holuša
IP: uživatel12485
Zdravím přátelé. Na Vánoce si hodlám udělat radost a chci dopřát pionýrovi něco kvalitního, takže zamýšlím koupit z brusu novou klikovou hřídel. Jaké prosím jsou zkušenosti s hřídelí, co je v nabídce zde? Mám upravený motor, který točí okolo 9500rpm. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 12:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16497
je osvědčená vyzoušená a vyroben z lepšího matroše než origo..... samohřejmě že i ona chce peči ale lepší neseženeš ...sesa tu má i nejakou novinku ale í s její koupí bych počkal...nejn vyzkoušená....byt kvalitní......za me do toho jdi
Datum: 01. prosince 2013 12:47
Jméno: Holuša
IP: uživatel12485
Proto se ptám, jestli je vhodná ta klika zde z eshopu s ojnicí CKR...
Datum: 30. listopadu 2013 16:56
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
Do takovéhoto motoru bych především koukal,aby tam byla osvědčená ojnice CKR a ne žádný máslo z polska
Datum: 30. listopadu 2013 16:45
Mám jí v závoďáku už jednu sezónu a myslím že zvládne i druhou
Datum: 30. listopadu 2013 12:37
Jméno: lukas
IP: uživatel14930
ahoj poradte mi nejlepsi loziska a gufera na mustanga dekuji hlamne aby vydrzely a dobre sly ale aby jedno nestlalo 200 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2013 20:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel16499
ZKL jsou dobrý, ale pozor. Nejsou ZKL jako ZKL. Některé ZKL totiž vyrábějí TW a to byl podle mého ten problém u Fojtass. A nejsou to jen ložiska ZKL co se tam vyrábí. Pořádně se zeptej v ložiskárně na jejich původ. Jinak s JAWA ceZetakem souhlasím, Jawa 20 z 67 roku a měnil jsem je minulý rok pro kompletní GO motoru a i tak ok bez vůle.
Datum: 01. prosince 2013 20:51
fojtass: to bude asi problém mezi sedačou a řidítkama ... já mám na stadíku motor ve kterém jsou původní ložiska ZKL z roku 61 a perfektní bez vůle... jen jsem po letech musel vyměnit tvrdé simerinky..
Datum: 30. listopadu 2013 23:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
asi tak.. je to frajeřina machrovat, že mám v motoru SKF, ale obyčejný ZKL stačeji,, stejnak se ti dřív vysype klika..
Datum: 30. listopadu 2013 20:25
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
ok koupim teda zkl
Datum: 30. listopadu 2013 18:04
Já mam ZKL v číze už asi 30000km a furt drží...měl si spíš smůlu na zmetkový kus, nebo byla chyba někde jinde...
Datum: 30. listopadu 2013 14:40
Jméno: Fojtass
IP: uživatel16423
ZKL bych moc nedával, já je dal na Simála a vydržely půl sezóny... teď tam mám SKF dvě sezóny a klid...
Datum: 30. listopadu 2013 14:18
Dal bych český ZKL třeba...a gufera taky český...Dřív budeš půlit motor kvůli něčemu jinému než kvůli ložiskám...
Datum: 29. listopadu 2013 21:27
Jméno: Jácha
IP: uživatel12940
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 13:02
i když je nádrž čistá a je vní sítko tak nějaké malé nečistoty tím projdou.. takže jsem dal ten první.. a no problém..
Datum: 30. listopadu 2013 13:02
si radši vyčisti nádrž a kup si nový sítko do nádrže
Datum: 30. listopadu 2013 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel16487
Mě s tim pio blbnul nad 8000rpm neni nad sítko v bandě
Datum: 30. listopadu 2013 6:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
to se nečistí,po zašpinění se zahodí stejně jako vzduchovej filtr
Datum: 29. listopadu 2013 23:56
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
http://www.ceskemotocykly.eu/Palivovy-%28benzinovy%29filtr-maly--kulaty,78.html nejlepší jsou tyto jdou pěkně vyfouknout a otevřít nejde žádný ne ?
Datum: 29. listopadu 2013 20:55
Jméno: jáchym
IP: uživatel12940
Aha no ale neni v nich nějaký zásadní rozdíl ne? Dají se otevřít a vyčistit?
Datum: 29. listopadu 2013 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
já taky páč je v bohdanši na burze prodával chlápek po 10,- D
Datum: 29. listopadu 2013 18:53
Já používám ten papírovej..
Datum: 29. listopadu 2013 17:12
Jméno: pepec
IP: uživatel14318
zdravim, potřebuju na babettě vyměnit řadící čelisti .. ty co řadí dvojku a nevím jak je sundat z unašeče.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 18:56
Jméno: roman
IP: uživatel15597
Na těch osičkách na unašeči na kterejch drží ty čelisti jsou segrovky který musíš vycvaknout.
Datum: 29. listopadu 2013 18:56
Jméno: pavel
IP: uživatel12668
Pincek, jiskra je, mokra svicka, předstih sestelovany na 0,05 1.6mm pred hu, odtrh 0.4 a stejne nechytne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 6:48
Jméno: standa
IP: uživatel16487
Cokoliv mezi 1 až 2 mm před HU jede ! Předstih dej 1,6 ... 2 mm je zbytečně moc... Mokrá svíčka znamená mizernou jiskru
Datum: 30. listopadu 2013 6:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
ps eště si myslím že delaš botu 16 mm je hodnota předstihu mezní skus dát 2mm v knížce je 1,9 ale desetina je chuj... prostě nevím aby nebyl realně na 1,3 mm a to nenatočíš ...abys to nezkundil tím že na menší předstih to má větší víkon....to se ladí až jídou sundaš dekl od zapalka a udelas si risky na zapalku a zkoušíš jak to jede a zapalovánim otačíš
Datum: 29. listopadu 2013 16:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
stříkni benzín do válce tak ti ubyde třetina zavad dana karburaci..pokut nabehne je to v karbeci pokud ne tak motorem ..vybehlej brus gufera....
Datum: 29. listopadu 2013 15:59
Ahoj, chci se zeptat zda někdo nevíte jestli je rozdíl mezi půlbubny na jawa čz 350 a na jawa čz 150? Myslím zda není větší buben nebo tak něco? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 16:09
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
jsou uplně jine jen na fotkách to vypadá stejně rozměrově je to upně jine ...musí být 250 je skoro o pulku těžší.....
Datum: 29. listopadu 2013 16:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
přední je 100% větší než u 150tky
Datum: 28. listopadu 2013 23:52
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
Zdar draci nevíte jestli by šel dát motor z dvaapůly kejvačky do kostry čz 175/477?? dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 16:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
možná tak do ramu 487 ten je o cca 5 cm větší delší ale 477 určitě ani omylem ani kdybys to ořezal flexou nenarveš to mezi trubky......
Datum: 29. listopadu 2013 16:13
Myslím, že bys musel použít flexu a svářečku..
Datum: 29. listopadu 2013 7:28
Je to ptákovina. A napasovával by se tam hodně blbě...
Datum: 29. listopadu 2013 6:30
a jaky to bude mít význam? motor 175/477 je výkonější než kývačka
Datum: 28. listopadu 2013 22:03
Mám ve fichtlu VAPE, ale bohužel to moc nesvítí. Dala by se tam dát diodová žárovka? Pokud ano, tak jaká?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 11:52
Jméno: combust
IP: uživatel16488
http://xenony-zlin.cz/led-zarovky/led-zarovky-12v/h1-h4-h7/led-zarovka-ba20d-6w-super-led-bila Usměrnit, měnič na stabilních 12 (spíš 13,5), stabilizátor aby to neodskákala zadní, je otázka jaký by byl výsledek a jestli by to bylo možno legálně provozovat. Hitech varianta je vyměnit i zadní ale tam by se to muselo vyrobit něco "na koleně", jen tak tam šoupnout LEDžárovku není ideální.
Datum: 30. listopadu 2013 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel16487
Kabel kostry se tam nedával,mžouralo to vesměs kvůli slabýmu rotoru zapalování. Bacha mě žárovka 6V/15W vepředu praskala (vzadu 6V/5w) Uvidíš.
Datum: 30. listopadu 2013 6:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16486
pokud tam mas předpisovou žarovku tak me napadlo špatná kostra ....fikus svítil tolik že při vitočenem plynu bouchla ...ta parabola to neovlivnovala tolik ..... ale žrezle připojení na hmotu dělalo že to mžouralo......rozdělěj to a vše osmirkuj...popřípadě kolikrad i někdo kabel kostry urval a kostřilo to kudy se dalo.......
Datum: 29. listopadu 2013 16:34
Jakou tam máš žárovku? Vape má výkon 20W, takže tam musíš mít žárovku 6V/15W + 5W zadní žárovka. Pokud máš vepředu 25W žárovku, tak je jasný, že ti nebude svítit naplno. Pak má ještě hodně velký vliv na svícení stav paraboly. Pokud není odrazová vrstva v pořádku, tak to nikdy svítit nebude
Datum: 29. listopadu 2013 14:17
Zdar. Obávám se, že taková LED žárovka se nevyrábí..
Datum: 29. listopadu 2013 7:27
Cau, vim ze to sem moc nepatri. Ale chtel bych se optat. Chtel bych si na Simsona poridit valec 70ccm. Musim menit i hlavu, nebo postaci oroginalni, nebo se musi nejak upravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 13:42
jak píše standa.. a být tebou dám tam pořádnou ojnicu ono to není jen o tom koupit válec a nasadit ho..
Datum: 30. listopadu 2013 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel16487
Přesně,protočit kartery na 50-52mm (nevim přesně) a buďto koupit sedmdesátkovou hlavu a nebo ji nechat udělat z tý původní. Nesnižovat !
Datum: 30. listopadu 2013 5:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16485
pozor smotal sito na 60 ccm stačí vyměnit vršek motoru správně i s hlavou na 60 ale šla by upravit i ta puvodni z 50 jen ji musíš trošku brobrousit a modelínou změřit aby tam byla 1Mm mezera ....přestavba na 70 je pracnější protože válec ma jinou vložku a musí se zvetšit díra v karterech
Datum: 29. listopadu 2013 16:06
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
ahoj mam dotaz jak nnejlepe vycistit povrch motoru krome lesteni tu nemam diky vam moc , jo a co se stane kdyz nebudu mit ma guferu pruzinky vadi to hodne diky LUkas
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 16:18
Jméno: Jáchym
IP: uživatel12940
Viděl jsem že to taky čistí na pískovačce, po opískování to má ale takovej matnej povrch tak se to pak ještě asi nějak doladí.
Datum: 29. listopadu 2013 16:18
Jméno: Akamu
IP: uživatel16474
pokud jako pruzinky myslíš segrovku, tak ti to díky tlaku to gufero dřív nebo později vyhodí a od oxidace se hliník čistí povarenim v octu ale pak to bude chtít stejně rozlestit nebo ultrazvuk
Datum: 28. listopadu 2013 21:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
a myslis si ze to pujde vycistit lihe mam ho doma dost
Datum: 28. listopadu 2013 20:46
No ta pružinka přitlačuje břit k hřídeli. Když tam nebude tak to nemusí tak dobře těsnit...
Datum: 28. listopadu 2013 20:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
mohu se zeptat na co tak jsou a cemu vadi dekuji
Datum: 28. listopadu 2013 20:43
Technický benzín, čistič na motory...pak třeba houbička na nádobí a silichrom. A absence pružinky je na závadu...
Datum: 28. listopadu 2013 20:40
Zdravím, mám problém! Dostal jsem fichtla v krabici, tak ho skládám a nejde mi jiskra na svíčku!!ale na kladívku mi to jiskří při startování fest, tak nevím jestli je to dobře nebo ne. Myslím že zapojení mám dobře, nevíte kde by mohla být zrada??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 22:14
Jméno: pio
IP: uživatel16483
kondik je vpoho kdyz ti jiskri na kladivkach asi bych typnul i izolaci u kladivek. indukce 15 proud 1 kostra kontrola kabelu k svicce vyndej fajfku a zkus jiskru bez ni pak předstih pak skala
Datum: 28. listopadu 2013 22:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
rekl bych inducka ci spatny kabel od inducky nebo spatne ukostrena civka nebo mas dobre zapojeny dratky na kladivku myslim jestli to mas odizolovany na sroubek das prvni kladivka pak izolator das na kovadlinku a dale das dalsi izolator a pak zapojis kondik civku a iducku a dotahnes musi to jet !!
Datum: 28. listopadu 2013 20:40
Mám ukostřenou cífku, jinak nevím co ještě. Na magnetu mám vše ok!, zkusím ten kondenzátor.
Datum: 28. listopadu 2013 20:08
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
máš ukostřeno ?
Datum: 28. listopadu 2013 19:58
Možná kondík...
Datum: 28. listopadu 2013 16:48
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 21:11
akorát je asi zbytečný ten výkon 150W
Datum: 28. listopadu 2013 21:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Jo, akorat ukostris jeden vyvod z civky...
Datum: 28. listopadu 2013 17:25
Ano.
Datum: 28. listopadu 2013 17:00
Jméno: VVcko
IP: uživatel16481
Zduř chlapi mám dotaz.. Nevítej jakej kastlík patří na ČZ 175/477.00 levej?? Je to bez olejove nadržky. Viděl jsem dva typy jeden vypada jak ze 487 a duhej ma prolisy jak olejova nadržka?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 13:44
Datum: 28. listopadu 2013 13:44
Jméno: wajsner
IP: uživatel16480
Cus nevite jaka zarovka ma vetsi svitivost pri stejnych woltech jestli tato 6w15v a nebo 6w25v dik za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 8:46
Jméno: f
IP: uživatel13737
Mělo tam být 2,2A..
Datum: 02. prosince 2013 8:46
Jméno: f
IP: uživatel13737
Pokud budeš mít zdroj např. 6V a 6,2 A tak ti bude svítit víc žárovka 15W. Žárovka s větší watáží bude svítit víc, ale potřebuje k tomu větší proud..
Datum: 02. prosince 2013 8:45
Jméno: martin
IP: uživatel13882
jj, nechtěl jsem být tak drsnej
Datum: 28. listopadu 2013 8:02
Jméno: combust
IP: uživatel14185
Evropa jede už docela dlouho v jednotkách soustavy SI, určitě nejsou kompatibilní s tím co používáš ty takže ti tu asi nikdo neodpoví. Kdyby ses náhodou ptal jestli svítí víc žárovka 6V 15W nebo 6V 25W tak pochopitelně ta výkonnější.A pokud jde o svítivost žárovek na různá napětí při stejný watáži a konstrukci tak žárovky na nižší napětí maj vyšší svítivost. Mezi 15V a 25V bude zanedbatelnej rozdíl, poznat to při porovnání mezi 230V a třeba 12V (a i tak je to pro běžnýho pozorovatele zanedbatelný).
Datum: 28. listopadu 2013 7:54
Jméno: martin
IP: uživatel13882
6Voltů 15Wattů svítí méně než 6Voltů 25Wattů
Datum: 28. listopadu 2013 7:47
Dobrý den. chtěl bych se zeptat mustang mu hazí jiskru a teče do něj benzín ale prostě nechce chytat. Čím by to mohlo být?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 7:33
Tak nastav zapalko a když to nepomůže, tak to někde fouká.
Datum: 29. listopadu 2013 7:33
Teče do karbece i pod svíčku.
Datum: 28. listopadu 2013 20:17
Kam teče benzín? Do karbce, nebo je vlhká svíčka?
Datum: 28. listopadu 2013 7:24
co třeba použít hlavu a podívat se na nastavení předstihu?
Datum: 27. listopadu 2013 20:31
|
|