video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Dobrý den. chtěl bych se zeptat mustang mu hazí jiskru a teče do něj benzín ale prostě nechce chytat. Čím by to mohlo být?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 7:33
Tak nastav zapalko a když to nepomůže, tak to někde fouká.
Datum: 29. listopadu 2013 7:33
Teče do karbece i pod svíčku.
Datum: 28. listopadu 2013 20:17
Kam teče benzín? Do karbce, nebo je vlhká svíčka?
Datum: 28. listopadu 2013 7:24
co třeba použít hlavu a podívat se na nastavení předstihu?
Datum: 27. listopadu 2013 20:31
Jméno: marta
IP: uživatel14930
cus potrebuju poradit mam rozpuleny motor a co tam mam upravit aby to lepe jelo bez nejake investice a na co si dat treba pozor kvuly cemu by to spatne jelo dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 6:12
Tvojí nejlepší investicí do motoru je jeho umístění na inzerční server... Zachráníš tak motor i peníze
Datum: 28. listopadu 2013 6:12
jen tak ze zvědavosti by mě zajímalo kde bereš peníze na benzín když nemáš ani na věci do motoru
Datum: 27. listopadu 2013 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel16477
Provrtej píst zezhora dolu m6 vrtákem a vyndej pružinky z gufer,pak to bude mít maximální tuning a poletí to jak sviň.
Datum: 27. listopadu 2013 21:16
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
souhlasím s jawa čezeta ale slícoval bych kanály pokud to nemáš
Datum: 27. listopadu 2013 21:00
bez investice nekoupíš ani nové ložiska a simerinky ... radši to zahod kdyz nechceš investovat
Datum: 27. listopadu 2013 20:34
Jméno: mara
IP: uživatel14082
Zdar draci, napraskla mně přepážka od řetězového kolečka tak ji chci opravit čím to mám svařit nebo zalepit zkoušel sem to svařit COčkem a nejde to
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 23:09
carodka: samozrejme.. argom a hliníkový drát.. ale kdo tohle má do ma běžně?
Datum: 30. listopadu 2013 23:09
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Cočkem jakožto stroje se to dá samozdřejmě svařit ale za použití argonu místo CO2 a hliníkový drát samozdřejmě jiný bowden...
Datum: 29. listopadu 2013 17:26
Datum: 27. listopadu 2013 20:33
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 18:54
díky
Datum: 28. listopadu 2013 18:54
jo
Datum: 28. listopadu 2013 7:22
zdarec draci konečně jsem sehnal originální hrazdičkové řídítka na jawu 21 1968 , jsou ty co byli jako kdyby ze sportky (250) a pohyblivým krkem a napevno svařenými držáky páček , nicméně nechápu kudy šla eektrika ,protože tou dírou dole to nejde protože přes ní jde krk a venkem to asi původně nebylo ne ? .. jak byla originálně vedena Elektrika k přepínači na řídítkách na prvních 21(s těmito velkýmy širokými hrazdami s pevnými držáky páček a otočným krkem z J250 )
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 11:46
Nebyla náhodou v představci (krku) díra? Sice mám rok 1970, ale mohlo to být podobně.
Datum: 28. listopadu 2013 11:46
tyto sportková řídítka se dávala ještě v roce 68 na 21 , tytovámi popisované generačně druhé hrazdy s pevně svřeným kloubem a otočnýma páčkama se začali montovat v roce 69 společně s výrobou prvních mustangů , sám tohoto prvního mustanga mám s těmito menšími hrazdami ( pevný kloub otočné páčky )
Datum: 27. listopadu 2013 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel16477
Pěkný kulový. Byli tam řidítka s hrazdou,svařený v držáku s pohyblivejma páčkama a kabely šli uvnitř řidítek. To co popisuješ bylo snad na pár prvních kusech v roce 1967 a na j05 sport rok 66.
Datum: 27. listopadu 2013 21:20
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Neišlo to cez ridítka jako cez novšie typy ale pomimo , priamo do prepínača svetliel a bzučáku ...
Datum: 27. listopadu 2013 19:08
moje přítelkyně si poprví zvládla nandat čočky tak píšu pro ty co by chtěli jásat a slavit s náma D
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2013 14:19
Datum: 29. listopadu 2013 14:19
ven je dostat by neměl být takovej problém stačí praktikovat zezadu za vlásky, natvrdo a bez lásky a ty čočky sami vyskočí
Datum: 29. listopadu 2013 10:30
vetší diskuze než kolem připravovanejch novejch klikovek i ja i pritulka koukame co je to za narez
Datum: 28. listopadu 2013 19:58
Gratulace, teď je ještě vyndat..
Datum: 28. listopadu 2013 7:22
Datum: 28. listopadu 2013 6:14
Ze začátku jsem z toho taky nebyl unešenej, ale pak jsem si zvykl , to víš, dvojitá operace páteře není jen tak...
Datum: 27. listopadu 2013 23:05
tv fuj.. ani to nepis.. vsecko me z toho bolí jak to čtu
Datum: 27. listopadu 2013 22:48
péro: injekce na ředění krve jsem si do břicha píchal 6 týdnů a zase tak hrozný to nebylo
Datum: 27. listopadu 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
já si zase píchám každej večer injekce do břicha na ředění krve,možná lepší si dávat něco na oko
Datum: 27. listopadu 2013 21:56
asi by me jeblo kdybych si mel davat neco na oko
Datum: 27. listopadu 2013 21:37
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
Šikovná..............a koupil jsi na tu oslavu aspoň sud ?
Datum: 27. listopadu 2013 20:43
Taky gratuluju a pořádně to oslavte
Datum: 27. listopadu 2013 20:40
Gratuluju...
Datum: 27. listopadu 2013 18:40
Jméno: venca
IP: uživatel16479
Zdar poradil by nekdo pls jak se meni pouzdra v predni vidlici u mustanga?? predem diky za odpovedi..rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 17:35
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
Vyndáš kluzáky starý pouzdra vyřízneš nožem dáš tam nový ale musíš si sehnat 22. vrták buď do železa nebo do dřeva opatrně to vyvrtáš a máš to do jednoho ramena se dávají 2 p0uzdra
Datum: 27. listopadu 2013 17:35
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
zdarec když chcu zdelat přední tlumiče z pionýra tak co mám první odšroubovat teleskopy a nebo ty velké matice ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 13:45
Jméno: Kuba
IP: uživatel16476
zdar, sundáš masku pak povolíš ty malí 8ky matice co tam sou a vysuneš teleskop a když chceš sundat celí vidle tak vyšroubuješ i ty velký matice
Datum: 27. listopadu 2013 13:45
čus draci, chci abych měl v kastlíku na dvacítce víc místa, takže by byla paráda zbavit se obřího airboxu, můžu koupit ten přímej filtr? vyjde to nastejno? jedinej důvod je abych tam narval lékárnu, dík za odpovědí, odpovědi typu vykašli se na to a dej si lékárničku do báglu mi jsou k ničemu, rád bych to vyřešil takhle a chci vědět co ten filtr motoru udělá nebo ne, aby to taky nejelo hůř, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16482
pokud maš saní dratěnku je to srovnatelne se sport filtrem ale jak maš papírovej za vše hovoří udaj sevisu pro kejvu s dratěnkou a panelku s filtem .je tam o polovic viší životnos brusu válce ...papírovej filtr je výbornej co se čístoty týče nevýhoda je že nejde repasovat ...dátěnka jde repasovat ale.... za mě kupm si nosič či najdi čalouníka je jich dost a občas maj radí kšeft a udělal tu brašnu
Datum: 28. listopadu 2013 17:59
rozumím
Datum: 28. listopadu 2013 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel16477
Shrek: mam totiž Vape .
Datum: 27. listopadu 2013 21:23
U pionýra je místa opravdu dost, pod deklem mám klasický vzduch. filtr, indukčku, komplet nářadí (takový to smotaný nářadí), lékárnu a výstražnou vestu a všechno se to tam v pohodě vleze. Pod sedlem mám zámek na kolo, šroubovák a složenou hadru a náhradní žárovky mám v přední masce, takže jak píšu, všude je místa až až
Datum: 27. listopadu 2013 18:25
pozor, indukčka od vape nemá s klasikou nic společnýho, je tam i kus elektroniky kterej se jim nevešel na stator, bud koupíš celý vape nebo nic, ještě je o kus menší indukčka bakelitová z nulapětky
Datum: 27. listopadu 2013 18:06
stando dej prosímtě link na tu indučku není to indučka z nějaký novější jawky 50? robby,mosquito?
Datum: 27. listopadu 2013 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel16477
Jako dej to tam,nějak fungovat to bude,ale určo to bude odspoda chcíplý a pojede spíš v otáčkách a stím se zvedne i spotřeba,navíc to bude tjuningově bučet a po pár kilometrech ti to poleze krkem. Jinak je neskutečný co všechno se vejde pod dekl u dvacky,takže to je divný že by se ti nevešly základní věci. A nejvíc prostoru mi u dvacky přinesla malinká indučka od Vape
Datum: 27. listopadu 2013 14:31
já sem zatim vždycky stačil s baťohem, ale přišlo mi to jako elegantní nápad jak se pár věcí zbavit, je mi jasný že je to nějak spočítaný aby to fungovalo a vždycky jsem pro originální díly, právě jsem se jen ptal jestli náhodou by to nevyšlo nastejno jinak já teda co jsem si udělal zapalko sám od a do z nastavil a pořádně dotáh tak taky dobrý ale svoje léta to přecejen má
Datum: 26. listopadu 2013 22:20
s tím přímým drátěným ti klesne výkon a zvýší se hlučnost a spotřeba, ale je pravda že na závodním mám taky přímej filtr, ale poněkud dražší, molitanovej, velkej,dvouvrstvej... ale na origo karbec prostě origo airbox... a pokud jezdíš delší trasy, tak bych se taky brašny nebál, zhodne se to...
Datum: 26. listopadu 2013 21:39
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
Origo zapalka bych se určitě nebál... Taky jsem v létě jezdil dlouhé výlety(celkem 2700km) a na zapalko bych se nekouknul,kdyby mě svědomí nedonutilo namazat vačku Jo a výborný jsou cyklobrašny na nosič,když jsem jel na ukrainu,narval jsem tam vsechno(Jidlo,hadry,fotak,doklady,dily...)
Datum: 26. listopadu 2013 21:31
koukám na to no, zima bude dlouhá tak něco povymyslim, ale nevim jestli tolik peněz, příští rok bude zkouška ohněm mýho zapalka, jelikož budu jezdit denně a chci mít nějakou rezervu na vape, pokud by to origo nedělalo dobrotu
Datum: 26. listopadu 2013 20:20
Datum: 26. listopadu 2013 20:11
paráda, takováhle odpověď mi stačí, dík
Datum: 26. listopadu 2013 20:10
jo vadí, fichtl je na ten filtr hrozně citlivej nech tam originál
Datum: 26. listopadu 2013 20:09
a v čem je špatnej? nefiltruje tak jako origoš? mě se zdál vpohodě jelikož origoš airbox je jen drátěnka do dřezu, jediný co mě napadá že může být na škodu je to že ten otevřenej bude mít asi jinou, jak tomu říct, no prostě asi nevnikne takovej podltak při nasátí, jde po to jestli si toho ten motor všimne a výkon se sníží, ale ROZHODNĚ TÍMTO FILTREM NECHCI ZVYŠOVAT VÝKON
Datum: 26. listopadu 2013 20:08
klidně můžete, přímo to vyžaduju když jsem se ptal vozim toho s sebou víc jelikož sdolávám s fíkem delší trasy, ale říkal jsem že tyto odpovědi jsou k mi k ničemu, vadí ten filrt nebo ne? dík
Datum: 26. listopadu 2013 20:03
přímej filtr je naprd... já tam mám lékarnu, komplet nářadí plus žárovky, svíčku,lepení a ještě tam mám baterku 7,2V 3000mAh na pohánění brzdovýho světla osobně bych se radši zbavil velké indučky... ta zabírá moc místa...
Datum: 26. listopadu 2013 20:02
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
Dělej jak myslíš, my ti do toho kecat nebudeme.
Datum: 26. listopadu 2013 19:56
kdit bys tam dostal ty lkarničky dvě prosimtě co tam chceš vozit ? stan? v pohodě tam dostaneš lékarnu svíčák sroubovák žárovky atd a eště tam je pořát místo ..
Datum: 26. listopadu 2013 19:48
Zdar draci, má niekto skúsenosti s výmenou originálneho airboxu a filtra na 640ke za priamy ako má Sesa tu v krámku? Nemusí sa pak dolaďovať zmes, prípadne meniť trysky a tak? Díky všetkým za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 17:33
Díky ja som to chcel najma kvôli miestu naviac, ktorý by vznikol odstránením airboxu, ale takto kašlem na to, keď je s tým toľko problémov.
Datum: 27. listopadu 2013 17:33
Jméno: s
IP: uživatel16478
je to k ničemu, přetryskovat je pak třeba vše včetně štelungu s jehlou..nebrat..pěkně to vypadá ale je to k prdu
Datum: 27. listopadu 2013 14:33
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 10:53
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
Mám je na mustangovi a jsou super ale až budeš měnit silentbloky tak je musíš oblepit el. páskou.
Datum: 27. listopadu 2013 10:53
mam je na 20ce a pod plech se v pohodě vlezou. ale měl sem problém s krytem řetězu, ten jsem musel trochu poškádlit nůžkama na plech. co se týče funkčnosti, tak super
Datum: 26. listopadu 2013 20:56
Zdar, s těmahle tlumičema nemám zkušenosti, ale podle mě tam pasovat budou jestli chceš ušetřit tak si kup tlumiče na simsona elektronika pasujou dobře akorát na každou stranu k tlumiči přidáš jednu podložku
Datum: 26. listopadu 2013 20:17
Jméno: .
IP: uživatel12656
Chtel bych se optat na jednu vec. Dneska jsem sundaval vidle na pinckovi kvuli vymene pouzder. Jak je mezi vidlicema ten plech tak srouby ktery ho drzej tlacily do pruzin a pruziny jsou zdeformovany,lehce promackly.. Je to tak naschval ze by tu to pruzinu nejak drzelo/jistilo ? Nebo to sou jen dlouhy srouby od byvaleho majitele..originaly to nejsou..:-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 0:00
Jméno: .
IP: uživatel12656
tak super hned mi je lip
Datum: 27. listopadu 2013 0:00
jo dělaly...
Datum: 26. listopadu 2013 22:07
Jméno: .
IP: uživatel12656
myslel sem si to no,pruziny sou uchyceny tim zvlastnim sroubem nahore.. :-/ A hele delaly se vidlice së spodnima brylema napevno ? mam je privareny..
Datum: 26. listopadu 2013 22:01
není to naschval je to chyba od bývalého majitele ale myslím že by tam neměl jít našroubovat delší šroub jak ten originální, mělo by to tam mít zakrytou tu díru, aby se tohle nestávalo, ale nejsu si jistej
Datum: 26. listopadu 2013 18:39
Zdar draci, co líp těsní silikon nebo papírové těsnění ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 11:16
Takže: pokud jsou bloky v pořádku, stačí papír potřený olejem, eventuálně vazelínou a těsnění je zaručeno na 100%. Pokud je to někde bouchlý, tak silikon. Já používám paulin... všichni na něho nadávají, ale nevím proč. Naneseš minimální množství, prstem rozetřeš a je to. Těsní jak má. Jednu dobu jsem zkoušel i papír potřenej paulinem a taky to jde. Pokud nejsi prade a nevypatláš na to celou tubu, tak slouží perfektně.
Datum: 27. listopadu 2013 11:16
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
Je to nejlepší na papíru zrovna jsem dodělal go motoru a olej nikde neteče klika a válec těsní jak má, papír tam dát je dobrý když to složíš špatně tak to rozděláš s papírem bez problémů ze silikonem je to hůř musíš to z toho dostat a to je na dlouho např já jsem dal silikon papír a silikon složil jsem převodovku tím stylem že místo jedničky byl neutrál znova jsem to rozložil a pak jsem jel jen na papír kdyby náhodou dnes s tím nemám jediný problém s profukováním nic. A co já vím tak v Považkách když se vyráběli pionýr tak tam taky dávali papír všude a to muselo složit tak 20 let.
Datum: 27. listopadu 2013 11:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
jestli počítáš s rozebíráním na cestě - tak papír - po složení to zase alespoň trochu těsní. já bych to udělal takto: když to půjde tak půlky karterů na silikon (převodovka musí pěkně točit) a víko spojky papírem. jinak jsem zapřisáhlý příznivec silikonu a chlubím se tím, že mi žádný motor nerosí. vyzkoušej složit kartery jen s komplet převodovkou na sucho a sešroubuj to. vyzkoušíš, jak pracuje převodovka. točí-li se hřídele bez problémů, dal bych silikon.
Datum: 26. listopadu 2013 19:22
já dávam vždycky malou vrstvu paulínu a mezi to papír a na to zas tenkou vrstvu paulínu a neměl jsem s tím nikdy problém
Datum: 26. listopadu 2013 18:47
A když mám kartery dobré nepotlučené tak co mám dát ?
Datum: 26. listopadu 2013 18:40
Nedá se jednoznačně odpovědět, někdy je vhodnější použít silikon, někdy papír a někdy kombinaci obého. Záleží na podmínkách.
Datum: 26. listopadu 2013 18:32
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 15:30
Jméno: standa
IP: uživatel16477
Kdyby extra prodal ty vidle z devadesátky za 1500,- tak utrží víc. Cena tohoto kompletu je do 1000,-
Datum: 27. listopadu 2013 15:30
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
dám 500..
Datum: 26. listopadu 2013 20:26
no já to vidím na 800 dolu a asi dobrý no
Datum: 26. listopadu 2013 19:53
špatnej vejfuk, mizernej posed, široká nádrž, širokej drapák co má větší odpor než účinek.. po pár úpravách by se z toho něco dalo udělat..
Datum: 26. listopadu 2013 18:07
čau draci. mám dotaz musí být mezi válcem a karburátorem hliniková vložka a když ano tak kde bych ji sehnal.rnpři nastartování nedrží volnoběh a při drženi plynu v otáčkách za chvílí chcípne už si nevím rady mám nové trysky plovák tak už nevím co s tím díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 16:03
musí bez toho to nejede ..
Datum: 26. listopadu 2013 16:03
moped s22
Datum: 26. listopadu 2013 13:39
Na čom?
Datum: 26. listopadu 2013 12:38
čau draci chtel bych si prez zimu upravit simsona na S51 enduro tim stylem ze by tam byly jine svetla jine blinkry jine sedlo a jine blatníky z univerzalních dilu z internetu nebo upravit originalní muj dostaz zní bude vadit na STK kdys budu mít jine osvetleni a tyto komponenty .? samozdrejne kdys tyto veci budu kupovat s homologací toto je ma predstva a vzor jen by to melo svetla http://p1.bikepics.com/2007%5C02%5C21%5Cbikepics-808546-full.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 20:10
pokud to bude homologovaný tak si myslím že by neměl být problém...
Datum: 27. listopadu 2013 20:10
Jméno: jiří_cz
IP: uživatel15512
Čau, to jakou máš představu je pěkná a dohady o STK nevím. Vem foto a běž na STK a tam se optej. Moc tomu nevěřím že to projde. Hodně štěstí
Datum: 27. listopadu 2013 8:58
Jméno: Petr
IP: uživatel16471
Zdar hoši, chci si koupit Vape na 350, ale mám dilema. Bude fungovat i na 250 ?Mám totiž v Jawě 250 panelce daný motor z 350 kývačky a možná bych chtěl někdy tam dát zase origo 250. Bude to vadit, že bude na 250 napojené Vape jen na jednu indučku? Díky za odpověd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2013 6:45
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
Datum: 26. listopadu 2013 6:45
Nebude to vadit.
Datum: 25. listopadu 2013 21:43
Jméno: vencarik
IP: uživatel16368
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 8:51
Jméno: jiři-cz
IP: uživatel15512
Pekáč neměl nikdy brzdové světlo, ale dá se dodatečně přimontovat to není problém. Druhá žárovka tam byla nefunkční ,ale jako náhradní. 6V
Datum: 27. listopadu 2013 8:51
ale můžeš mít objímku na dvě žárovky...
Datum: 26. listopadu 2013 18:32
Mno...myslim že vzhledem k tomu, že fichtl nemá brzdové světlo, tak tam nebude ani brzdová žárovka...
Datum: 26. listopadu 2013 12:39
Jméno: Akamu
IP: uživatel16474
no já už si to tak uplně nepamatuju, ale nebyla tam jedna jako poziční a druhá jako brzdová? a jinak určitě 6v
Datum: 26. listopadu 2013 11:04
Ano...
Datum: 25. listopadu 2013 21:18
Jméno: vencarik
IP: uživatel16368
áha tak to bude ono, pán na prodejně mi musel dát nejspíš světlo od něčeho jinýho děkuji za radu, a má být 6V že??
Datum: 25. listopadu 2013 21:04
Patří tam jedna...
Datum: 25. listopadu 2013 21:02
čao.. je tu nekdo v okolí Uherského Brodu kdo má oma čz 150 C neno čz 125 C ? potřeboval bych si omrknout nějaké detajly kdyby tu někdo takový byl.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 20:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel16470
Nazdar mám otázku ohliadne liatinových valcov podľa čoho ich farbili na čierno ale na sivo ??? viem že peraky mali ešte na sivo potom všetko na čierno ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 14:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16489
těžko soudit i peráky sem viděl s černým válcem..prostě si vyber co se ti líbí ....je pravda že peroši měli často válce i ve stříbřence
Datum: 30. listopadu 2013 14:25
|
|