www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19210    
zdar potrebujem poradit jawa 21 po zabehu ihla 2 zarez,pionier mi ide na brisk n 14yc -n 15yc iba chvilu skusal som n 15c n 14c a nic teda naprt predstih ok aj odtrh teda nastaveny ako ma byt no tie sviecky musia byt na 0.7 ak dam menej ide naprt.hladina je nastavena vysiie nez ma byt klukovka nova s loziskom v hor.oku poradtte preco mi to ide dobre iba na ypsilonky teda aj to moc dlho nie tak 10km......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2017 19:23
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19210    
hladinu som znizil a ten predstih vyskusam prenastavit bo mam 1.6 dik za radu
 
 
Datum: 14. srpna 2017 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19211    
Ypsilonka dobře zapálí i horší směs při nižší kompresi. Zřejmně to máš ulitý. Dej níž hladinu,VT 38, HT68,pro záběh jehlu výš,předstih 1,8-1,9mm odtrh kladívka 0,4mm,odtrh svíčky 0,4-0,5mm (aby měla plnou jiskru). Svíčku N15C. A bude to fungovat perfektně.
 
 
Datum: 12. srpna 2017 17:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      E-mail:      IP: uživatel19208    
Zdravím draci mám problém že svíčka nehazi jiskru ale je dobrá a fajfka po proslapnuti kope.. prosím o pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
třeba špatně ukostřené? tuším že 15 z indučky má být ukostřená nejsem si jist. ale pokud ji tak tkontroluj že jsi to ukostřil na čistý kov a ne někam na barvu jin ak zkus i tu jinou svíčku
 
 
Datum: 11. srpna 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: Motoman      IP: uživatel19209    
Pokud fajfka kope tak asi ta svíčka moc dobrá nebude,nemyslíš???
 
 
Datum: 10. srpna 2017 12:54
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel19204    
zdar, jak prosim poznam ze netesni bloky motoru?(nemyslim pres gufera) Z motoru nekape ani kapka oleje,kouri tak normalne diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2017 21:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
No tak je přesně o ten milimetr zatlač a bude to dobrý
 
 
Datum: 24. srpna 2017 21:36
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
zkousel sem dat jiny karbec ktery na jinem motoru byl ok-ale zas to sami.dale jinou indukcku opet ozkousenou a zas stejny.gufera mam tak 1mm nad hranou bloku vylezli (cca ukos gufera zarovno s blokem) este zkusim komplet jiny zapalko,ale myslim ze to bude zas stejny.ten olej je pro mne taky zahada
 
 
Datum: 10. srpna 2017 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19207    
Zkus napřed vyloučit eletriku. Dej zkusmo od někoho jinýho funkční zapalovací pól,kondik,kladívka,indučku,i svíčku,zapoj to napřímo jen zapalování-indučka a pokud problém přetrvá tak je prolém v karbecu a nebo dole v motoru. Mě se to furt nezdá. Když je vše dole udělaný dobře tak to nemuže tahat olej. Olej ti mizí? Gufera jsou tam daný hrana na hraně a nebo zarvaný až k ložiskum?
 
 
Datum: 10. srpna 2017 14:13
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
no tem motor sem pred 14dny skladal ulozne plochy kliky byly ok pekne chromovane, mezi bloky sem daval zeleny papirovy tesneni nalepeny obou strane na lukopren,delam to tak vzdy a este nebyl problem. Nejde nejak otestovat zda ten prostor kliky tesni?-ze spodu neni ani kapka oleja
 
 
Datum: 10. srpna 2017 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19207    
Tak to rozhoď a přetěsni. Bacha na jednu věc klika muže mít projetý čepy/hřídele a vyjetý drážky od starých gufer. Taková klika likviduje gufera. To chce zkontrolovat. Už jsme to řešili u X motorů. Lidi koukaj jen na stav ojnice,nechaj dát novou ojnici na projetou kliku a pak se diví...
 
 
Datum: 10. srpna 2017 11:09
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
samo to nezdechne nikdy,jen kdyz to vypnu a pak nejde-na svičku sem se díval-zda se mi dycky zaoleovana,to uz sem psal hned na zacatku,ulity to neni
 
 
Datum: 10. srpna 2017 7:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19207    
Nedává to smysl. Až ti to znova takle zdechne a nebude chtít chytit tak než to budeš startovat vyndej svíčku a koukni jestli pálí,jestli neni zaolejovaná a nebo mokrá - ulitá.
 
 
Datum: 10. srpna 2017 6:27
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
S tím ohřátím bych neřekl, protože když bych pořád jel a nezastavil (nevypl motor) tak to jede pořád) i většinou když jedu vypnu a hned zas startuji tak jede, ale jak jede třeba 5 min z kopce na neutral nebo tak 5 min stojim a pak startuji, tak to prostě nenastartuji, ono an volnoběch bez plynu to běží krásně, a jsou i doby kdy to jde na volnoběch vytočit na plno, a taky jsou doby kdy to normálně chytá i po jízdě z kopce či stání, takže to neni ani nijak pravidelně
 
 
Datum: 09. srpna 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19206    
To co popisuješ mi dělal tátovej fichtl před 15 lety. Byl seřízenej skvěle,jel jako drak a chytal teplej i studenej,ale na netrál při protočení taky jakoby zakuckával,bylo to takový prazvláštní hlcení. Měl hrozně slabou jiskru,svíce musela bejt skleplá tak na 2 desetiny a malej odtrh na kladívku,zapalování otočený nadoraz doleva. Nikdy jsem to nevyřešil. Buď to jelo v tomhle nastavení a jelo to supr a nebo jsem tam dal tovární hodnoty a stálo za starou bačkoru. Takže s tim ti neporadim. Možná bych zkusil ještě kondik a zapalovací pol. Směsí to nebude. Kdyby to bralo olej tak by to hulilo a to bys cejtil. Bude to někde v eletrice. Něco se ohřeje a pak to přestane dávat...
 
 
Datum: 09. srpna 2017 9:44
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
no jehla je na 2. Zař.olej 1:33 mogulTS. Zkousel sem i vymenit indukcku,novou svicku (zklepla na 0,4)a porad to same, kdyz to nejde nastartovat ,tak muzu tlacit treba 500m a nechytne,kdyz pockam treba 20m tak chytne na kop. Ale na volnbech s plynem vynechav temeř vždy, jak se rozjedu jede normalne i do kopcu. Kladivka mozna mirne jiskří. Dik za rady
 
 
Datum: 09. srpna 2017 8:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19206    
O fous bych zved jehlu,cihlovobílá svíčka už je dost na hraně. Oleje do benzinu dáváš lidsky? Svíce pálí dobře? Nejiskří kladívka?
 
 
Datum: 09. srpna 2017 6:44
 
 
 
 
Jméno: sud      IP: uživatel18459    
kouřit to moc nekouří, z motoru olej nekape, ale zdá se mě že svíčka je pořád moc zaolejovaná, (bohaté to není- svíčka je cihlová spíš bílá) a ještě když na volnoběch držím přidaný plyn tak to jakoby vynechává otáčky jakoby jen občas vyletí) a taky někdy nejde bezdůvodně nastartovat zejména po dlouhé jízdě z kopce bez motoru.
 
 
Datum: 08. srpna 2017 20:57
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel19205    
když netěsní, tak to kape mezi blokama a nebo hulí díky netěsnosti gufera.. tobě to nic nedělá, tak asi teda těsní :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2017 20:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fuha draci,,, vypotil sem zas po delší době novinky http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/novinky omlouvám se ale karma se obrací a ja bojují s časem abych mohl dát každému od maleho sesy a až po draky a dračice,, takže nechtějte abych tolik kvaltoval a dejte mi čas s odeslaní vašich objednavek, dik za porozumeni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2017 23:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha me to jede,, zkus jiny pocitac a napis, dik
 
 
Datum: 06. srpna 2017 23:33
 
 
 
 
Jméno: jakub199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar a sílu, mám problém s fichtl krámkem.Když procházím jednotlivé díly a chci je rozkliknout nebo podívat se na další stránku tak mi vyskočí vždy toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/mezi_koutek.html Nějaký náhled nebo zablokování. Kdyby to bylo občas tak beru ale co druhé kliknutí??
 
 
Datum: 06. srpna 2017 22:40
 
 
 
 
Jméno: Voojtaa      IP: uživatel19199    
Čus, 3 dotazy 1) když dám novou svíčku Brisku N14C nebo N15C do fichtla typ 21, tak po ujetí jen několika km je svíčka černá. Už jsem přes noc vypustil převodovej olej a změřil si kolik ho tam je. Nežere olej. 2) Fichtl nechce jít na 100% do otáček na neutrál, řekl bych tak na 90+ % výkonu jede. Při 100% otáčkách jsem slyšel u jiných stroju chrastit převodovku ? Nemá to omezovač .. Je to chrastění správné znamení, že motor má maximum otáček a tak trpí převodovka ? 3)A když je motor dost horký nechce se mu do otáček ( hlavně z nižších otáček ) jde, ale nechce se mu, je šlyšet jak je najednou línej. Mám podezření na indučku, nikdy jsem ji nepotřeboval vyměnit. Nový kondík, předstih 1,7, nová fajfka + kabel, elektroinstalace vše čisté, žádná oxidace, dobrá kostra, nové kladívko i kontakt, odtrh 0,05mm, píst válec ok, nové kroužky, výfuk čisý. Indučku jsem nikdy neřešil, nevím jak moc může ovlivnit elektriku, díky za rady ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19201    
Ano,hladina ovlivňuje VT i HT. Směješ se tak jedině sobě. Tomu co se píše na jawa50 nesmíš věřit doslovně. Takže tvé problémy jsou dva. Zaprvé vyhod přímej filtr a namontuj filtrbox,ten odšpuntuj dole. Hladina dolu (tak aby to dobře jelo a chytalo,na límec plováku zapomeň). Bude to ok. Přímák odhaduju že jsi dal proto,že ti to s filtrboxem nechtělo moc jet a hltilo se to. Starý plováky jsou většinou obouchaný a nový jsou zas moc těžký,takže nějaký seřizování hladiny na límec plováku je pojem naprosto mimo. Chce to seřídit pokus/omyl - lepší/horší. Strašně moc lidí se s tim trápí. Většina to má seřízený "správně dle návodu". Jsi jeden ze sta....
 
 
Datum: 06. srpna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: Voojtaa      IP: uživatel19199    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html . Hladina byla lehce nad límcem plováku, při stlačení plováku..\\r\\n
 
 
Datum: 06. srpna 2017 9:17
 
 
 
 
Jméno: Voojtaa      IP: uživatel19199    
Airbox pryč a mám tam http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_28.html , tryska origo 68. Hladina má vliv na bohatost směsi ? Já si myslel. že jen jehla a zářez :-D . díky chlapy
 
 
Datum: 06. srpna 2017 8:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19201    
Extra bohatý. Dej níž hladinu. Trysku máš 68?
 
 
Datum: 06. srpna 2017 6:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbě nastavenej karbec, at už hladina,ošoupaná jehla nebo hodně přicpané airbox, prostě to máš bohatý :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2017 0:14
 
 
 
 
Jméno: Voojtaa      IP: uživatel19199    
Chytne na první nakopnutí, drží volnoběh i 3min +, když je teplej, tak na 2-3 nakopnutí chytne, moc se mu nechce, ale chytne.
 
 
Datum: 05. srpna 2017 22:38
 
 
 
 
Jméno: Voojtaa      IP: uživatel19199    
Ještě jsem chtěl napsat, že jehlu mám na 2. zářezu od hora a odtrh není jak píšu 0,05mm, ale 0,4mm
 
 
Datum: 05. srpna 2017 22:35
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel19198    
Zdravim borci, ČZ 125/476 - 175/477\r\nMám dotaz, jak velký problém je udělat ze 125 motoru 175 ?\r\nVálec, hlava, klika ? Nebo jsou jiné i kartery a převodovka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2017 13:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Valec, hlava, pist (krouzky...), karburator (175 ma 26mm). Kartery jsou stejne, prevodovka taky. Jen se lisi jeste sek. kolecko. 175 ma 16 zubu a diky tomu i ten snek k tachometru.
 
 
Datum: 04. srpna 2017 13:18
 
 
 
 
Jméno: Aladin      IP: uživatel606    
Zdravím,už si nějak nevím rady tak se zeptám tady... Koupil jsem Babettu 210 a pustil se do GO motoru. Nicméně si vůbec nejsem jist kolik má být v převodovce podložek. Tento motor jsem rozdělal a byly tam dvě. Ta jedna je mi docela jasná...\r\nByla pod prvním ozub. kolečkem na výstupní hřídeli a tam taky jistě má být.Ale co se týká hřídele předlohové,už si jistý nejsem. Podložka byla hned jako první na straně,kde není segerovka. Nemá být náhodou na segerovce? Respektive,nemají tam být dvě a to na každé straně jedna? Nebo ji mám jen přehodit a motor složit?\r\nProsím o odpověď a předem díky.\r\nA ještě jedna věc,koupil jsem si lanko tachometru,jenže mám problém. Asi bych potřeboval silnější. V tachometru čtyřhran je a nepřipadá mi nějak vyježděný jen je prostě větší.. Budu to muset nějak vymezit,ale to dlouhodobě fungovat nebude.\r\nSetkal se s tím někdo? Nemá tam být ještě nějaká vložka?\r\nNo a ještě něco jen tak abych byl moudřejší. Nějakou tu Babettu už jsem pod rukama měl,ale pořád je co objevovat. Hned vedle místa kde je řetězové kolečko od motoru trčí nějaký čep,zevnitř je to nějak prošroubované. To je tam na co?\r\nJeště jednou díky za případné odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2017 10:05
 
 
 
 
Jméno: paja14 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych poprosit o radu ohledně hlavní trysky do seriového JIKOV karburáturu na 21ku. Seriová velikost je 68 nebo 72? Jakou velikost by jste doporučili na seriový motor co si mám od toho slibovat? Rád bych trochu zlepšil výkon, zároveň mi je jasné že tam asi nemůžu narvat tu největší co je v nabídce :-D\r\nDále se chci zeptat jakou indukční cívku objednat pro zapalování VAPE, 8v nebo 6v?\r\nTaky se už delší dobu sháním po nějaké výkresovce pro úpravu válce na seriové komponenty. \r\nPan Stejskal \'\'stejsky\'\' z .jawa50speed.wz.cz mi nabízel pouze realizaci, já bych se ale rád posnažil sám :-) prozradí/prodá mi někdo své know how? \r\nMoc díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2017 10:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7291    
Na odladění cesťáku bys měl mít určitě doma trysky 68,70,72
 
 
Datum: 03. srpna 2017 10:03
 
 
 
 
Jméno: paja14 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpovědi, je fajn že jste ochotni poradit. Už jsem mohl mít doma zbytečně trysku a indučku :-D
 
 
Datum: 02. srpna 2017 23:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mám dodací lhůty kratší než půl roku :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2017 14:29
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel19197    
Vape má cívku svojí,to ti napsal Marek. Tryska pro seriovku je TOP číslo 68. Volnoběžná 35 a nebo 38. Pak to funguje nejlíp = má nejvyšší možný výkon. Válec na seriovku ti klidně poradím,napiš mi maila,cestovky není žádné know how. Při troše hledání po netu bys na to asi přišel sám. Kdybys chtěl udělat válec na seriovku tak není problém,moje dodací lhůty jsou cca měsíc,ne půl roku. Standa
 
 
Datum: 02. srpna 2017 11:22
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, originál patří do karburátoru 68ka. Vape se prodává komplet i s vlastní indukční cívkou, tak že odpověď na tvou otázku, jakou cívku koupit, je odpověď - žádnou.
 
 
Datum: 02. srpna 2017 8:59
 
 
 
 
Jméno: Vape      IP: uživatel19195    
Ahoj všem koupil jsem cívku vape na pionýra a nehází jiskru vše zapojeno podle schématu na originál cívku to jiskru hází nemá s tím někdo zkušenost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 16:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar. Jestli to máš cívku na vape zapalování tak to ti s origo zapalováním nebude fungovat.
 
 
Datum: 01. srpna 2017 16:36
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18131    
Zdar borci potřebuji radu chtěl bych na fíka dát 17" tenhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x172.html pude mi to do origo bubnu a jaké špice se musí tím pádem použít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 15:22
 
 
 
 
Jméno: vitas241 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám problém s pionýrem 20. Občas jsem jezdil se zataženou spojkou a až najednou přestala spojka vysazovat. Takže teď, i když zmáčknu spojku, mám pořád zařazený kvalt, který nemůžu vyřadit. Chci poradit, čím by to mohlo být - přemýšlím jestli to není spojkovýma lamelama. Mohlo by to tím být? Díky za radu draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19194    
Ne,utavená tyčka vypínání.
 
 
Datum: 28. července 2017 10:54
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
SESo kdy budes mit k mani zadni nosic bily na pio ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis mi meil draku
 
 
Datum: 28. července 2017 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19192    
A protože ti pak vznikne trochu fuka pod sedlem tak rovnou mužeš udělat i cipant na zámek na sedlo ...
 
 
Datum: 27. července 2017 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19192    
Tak si ho udělej ne. Žádná věda,jen to přesně ohnout a navrtat a nebo svařit... a mužeš si ho rozměrově a tvarově vymazlit jak potřebuješ ...
 
 
Datum: 27. července 2017 13:38
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak kdybys nasel nekde valet se jeden , byl bych rad mnel bych zajem
 
 
Datum: 27. července 2017 11:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec to nechci rict ale uz zadne nosice asi nebudou, ja jich musim vzdy udelat tolik ze je prodavvam 4 roky,, sorac
 
 
Datum: 27. července 2017 7:04
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar fichtlaři. Jedno užitečné sdělení.Kdyby někdo scháněl světlo na mustanga tak tam pasuje parabola se sklem z traktoru Zetor 5211 je to horní světlo na kabině.Stačí malinká uprava-odstřihnout dva plíšky a je tam. Má to i stejnou díru pro žárovku a pasuje i objímka. Tak kdyby jste nesehnali origo tak je to perfektní náhrada a vyjde to kolem 400 KČ. Stačí zadat na netu číslo 59115842. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2017 17:16
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel19189    
Čau, chci se zeptat jestli se vyplatí tady na fichtlkrámku koupit VAPE zapalování . Jak to svítí , a jestli praskají žárovky po delší době ježdění . A jestli je jednoduché zapojení ( elektriku neumím) . Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2017 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19190    
Je to skvělá věc mužu doporučit. Zapojení je jednoduchý. Chcípací kabel napojíš na původní chcípací kabel co šel z indučky do masky. Světla (dva žlutý vodiče-spojit) napojíš na kabel co šel na světelnou cívku (zelenej). Pokud se jedná o pio co mělo 20W zapalování tak je potřeba zapojit zadní světlo jako to měl mustang.Doporučuji dokoupit stabilizátor 6V na babetu,bez něj praskaj žárovky.
 
 
Datum: 24. července 2017 13:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
Zdravím, jak přihlásit pionýra, mám kupní smlouvu, plnou moc a osvědčení o TP. Nesedí ale číslo motoru s číslem v OTP. Jak to co nejjednodušeji přepsat, aby vše sedělo a nemusel jsem tahat starého minulého majitele po úřadech? Děkuji moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2017 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19191    
Dnes jsem byl s Pérákem na STK. Motor absolutně neřešily, v protokolu je v kolonce číslo motoru uvedeno typ Jawa 250. Takže asi tak....
 
 
Datum: 24. července 2017 18:10
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Číslo motoru se mnohdy ani nekontroluje, musí sedět typ. Na úřadě necháš vymazat za 50Kč. Pokud nebude sedět barva, stejná situace. Uzavři povinné ručení, udělej evidenci a hurá na k přepisu. Nestane se nic horšího, než že uděláš další kolečko:-)
 
 
Datum: 24. července 2017 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19188    
Jako nemajitel jsem zapisoval žlutou barvu...
 
 
Datum: 24. července 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13869    
Tim OTP myslim malou knizecku (asi maly technicak). Na evidence jsem jeste nebyl, tam me asi vyhodi, ale budu mit papir a zajdu na urad, ted jde o to, jestli to tam zapisi, kdyz nesedi cisla a jako jeste "nemajitel" asi zmenu cisla motoru provest nemohu, ale nevim jiste. Diky za rady :-)
 
 
Datum: 23. července 2017 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Osvědčení o TP znamená že máš velkej a malej Tp a nebo jako že už máš evidenčku? Jestli máš za sebou bez problému evidenčku se špatnym číslem motoru a neni to nikde jako vada tak to neřeš. Pokud máš v protokolu z STK že nesedí číslo motoru tak ho nech za 50 Kč normálně vymazat z TP při přepisu. Již je brán jako ND.
 
 
Datum: 23. července 2017 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel19185    
Prosím sdělte mi rozměry (tloušťka, rozteč šroub.uchycení, průměr středového otvoru) v mm: Věnec rozety 44z. Robby Číslo výrobku: D0409. Potřebuji na Jawa 588 Robby rv 2013. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2017 23:24
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar fichtlaři a hlavně tuneři. Drobná informace. Pokud se rozhodnete pro VAPE ve verzi CROSS, tedy bez světelných cívek, tak mějte ne paměti, že jiskru to hází zcela jinde než je uvedeno v návodu. Odhadem o cca 20° za ryskou. Pokusím se změřit přesněji. Každopadně chce to stroboskop na nastavení. Původně jsem myslel, že mám vadný kus, ale i druhé co mám se chová obdobně. Ověřoval jsem to i u dalších borců a rovněž mi potvrdili tuto zkušenost. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2017 8:35
 
 
 
 
Jméno: teritorids ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar borci mám pionýra a chtěl bych vědět co za bazmek obědnat aby mě světla svítila stále hodně i když zrovna nedržím plnej plyn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19183    
To fakt nebude
 
 
Datum: 20. července 2017 7:33
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
opravdu wape ? já myslel že bude stačit nějakej usměrnovač\r\n
 
 
Datum: 20. července 2017 6:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPE
 
 
Datum: 19. července 2017 8:37
 
 
 
 
Jméno: rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s kladívky z novovýroby tady na FK nebo kde koupit kvalitní. Já jsem zde koupil tři sady na naši letošní tour a po namontování každé vydrželo zhruba 200km (vždy se ulomil spodní kontakt v ohybu plechu) vždy na jiném motoru. Což kdyby jsme neměli náhradní orig. tak by byl ve slovinsku celkem problém. Za druhé jestli někdo nemáte zkušenosti s touhle úpravou http://www.jawa-50.cz/clanek/bezkontaktni-magneto-zapalovani-vape-12v-60w-uprava.html jelikož vape co je obyč. ke koupi na pio je na cestování uplně k h**** . Jinak foto z cesty http://pavlinac.rajce.idnes.cz/Fichtl_Tour_2017_-_Bled_%2C_Slovinsko/ . Ať to jezdí ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2017 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jencek      IP: uživatel16502    
Nechápu proč by vape 6v bylo k hovno asi je to byla nějáká slabší chvilka, jinak držím skladem kladívková zapalování skladem aby se to dalo přestavět na origo a dělal bych to je tehdy že by musely být silný sluneční erupce jinak asi ne
 
 
Datum: 19. července 2017 10:23
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám tedy žárovky 6V 15w a vzadu 5w a k tomu stabilizátor a svítí to perfektně a bez problémů. Ono totiž do starého typu paraboly je uplně jedno co tam člověk nacpe za světelný výkon, stejně to svítí na ho.... Mustangová parabola je o něčem jiném.
 
 
Datum: 19. července 2017 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19182    
Pokud jde o slabý světla,tak já to vyřešil po svym. Mám osazeny 12V žárovky a je to vcelku supr. Kdysi kvůli tomu jeden týpek dokonce psal do Vape a prý to není problém. Údajně mi to má svítit trochu hůř v nízkých otáčkách,ale já oproti 6V žárovce nezaznamenal zhoršení,ba naopak. Vepředu 12V 40/45W BA20D ze škodovky a vzadu 12V 5W. Nic nepraská. Zadní světlo niní svítí jen na potkávačky. S novýma kladivama zkušenost nemám.
 
 
Datum: 18. července 2017 12:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Trochu nechápu, proč by mělo být normální vape k hovnu
 
 
Datum: 18. července 2017 8:23
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Mám ČZ 175/470. Motorka je po kompletní rekonstrukci a když jsem vyšteloval předstih na 3,8 motor krásně naskočil ale přerušovač je dost hlučný. Může to být vačkou? Je už starší. Říkám si ale , že před go to nedělalo. No a jak se rozjedu motor škube když držím otáčky. Prosím o nějaké názory. Všem ochotným dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Čau Draci. Chci se pochlubit.Motorka už jezdí a v pondělí jedu na STK. Jak jsem tehdy psal že přerušovač je hlučný tak to tím nebylo. Problém byl volný Labyrint který cvakal mezi ložisky. Taková blbost ale bylo to hodně slyšet. Do nádrže jsem přidal trochu čistého benzínu. Přehnal jsem to před tím z olejem. Svíčka je pěkně vypálená. Bez podezření na olej bych se dlouho rozmýšlel jestli mám motor rozdělat. Děkuji že jste měli chuť semnou problém řešit. V zimě se chystám rozjet Mustafa. Ten už taky hezkou dobu nejel. Tak se budu zase obracet s prozbou. Zatím čau.
 
 
Datum: 01. srpna 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Tak jsem se pustil do motoru. Udělám si jistotu. Olej do klikovky nešel. Tím to nebylo. Ještě odstranit to cvakání. Myslím si že to budou pístní kroužky. Někde jsem četl že když jsou okraje ostré může to přes kanálky vydávat zvuky. Kroužky jsou jak žiletky. Řetěz a spojkový koš jsou ok.
 
 
Datum: 24. července 2017 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Než něco kupovat tak zkus o číslo dvě menší trysku....
 
 
Datum: 23. července 2017 20:01
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Pravda je taková že motor jsem skládal před 20 roky a pak to dlouho čekalo na dodělání. Tehdy jsem to lepil na takovou růžovou po zaschnutí gumovou věc. Nevím jak se to už jmenuje. Ten kouř se vyvalí ze začátku a pak bych řekl že je to v normě. Myslíš že by se to projevovalo až od poloviny plinu nahoru? Rozjezd a do poloviny plinu paráda ale pak to nemá ten zvuk. Koupím tu svíčku a kabel a když to nezabere tak cvičné rozeberu motor.
 
 
Datum: 23. července 2017 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19186    
Bílej kouř = únik převodového oleje do klikové skříně
 
 
Datum: 23. července 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Včera jsem to nakopl a v garáži to vypadalo že hoří. Kouř bílej. Dnes jsem si našel tabulku svíček od brisk. Píše se že tam patří N15C nebo NR15S . Já tam dal N14C na kterou to jelo hůř. Měl jsem doma starou NR 15C . Ta hází jiskru do červena a tak to být prý nemá ale jelo to líp. Tak vyměním svíčku. Ten karburátor je taky malá záhada. Výrobce píše pro zajetí jehla 4 zářez od hora. Směs 1:20.a bohatost v článcích někdo píše nadoraz a .1/4 otáčky povolit . Někdo zase o 3/4 otáčky. Skoušel jsem obě varianty ale bez výsledku. Nemůžu si pomoct ale také se přikláním k oleji v benzínu. Začal vytékat kolem válce a kolena. Povoloval jsem kontrolu oleje a ten je pořád stejný. Odtrh seřízen na originál měrku kolejnička uprostřed a svíčka černá po ujetí cca1,5 km. Uvidíme jak koupím svíčku.
 
 
Datum: 22. července 2017 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19184    
Souhlas. To je karbec. Sám mam péráka a mužu ti říct že to jede bez škubání ať je tam cokoliv za předstih (za předpokladu odtrhu 0,4mm na kladívku). To bych to musel nakroutit do krajních poloh aby to začlo škubat. Pokud je deska někde ololo středu kolejniček a na kladívku je něco okolo 0,4mm tak to musí normálně jet. Fakt bych šel po bohatý směsi,velká tryska,vysoko jehla a tak. Vadný kladívko,kabel,fajfka či svíčka by vynechávali i na volnoběh. Dva a půl deci oleje na 5L neni nijak dramatický,akorát pro záběh.
 
 
Datum: 21. července 2017 18:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
podle toho co píšeš, tak bych hledal chybu ve směsi než v elektrice...
 
 
Datum: 20. července 2017 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19177    
Hrabal jsem se v tom a zdá se mi že to bude možná svíčka koupil jsem brisk n 14 c super mám na ní 25 km . Jiskru to hází jednou z boku jednou mezi kontakty. Když jsem to prohodil za starou nrc15 tak to bylo lepší ale po půl km to zacukalo a zdechlo . Sundal jsem ji a byla dost černá. Nejsem schopen dosáhnout pěkně vypálené svíčky . Možná jsem podělal benzín na 5l jsem dal 0,25l T2 . Dost to kouří a pak ta černá svíčka. Z nádrže to teče.
 
 
Datum: 19. července 2017 19:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
teče do karburátoru dost benzínu (tzn. neni přicpanej kohout)? jak máš otryskovanej a nastavenej karburátor?
 
 
Datum: 19. července 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel19177    
Máš pravdu . Tak abych to upřesnil. Svíčka má černou barvu když to rozjedu na čtvrt plinu držím otáčky motor škube a zvoní klikovka Dnes jsem sundal rotor očistil aby pěkně dosedl na kliku a vačka seděla jak má. Zvuk od kladivek se částečně stratil ale svíčka má pořád černou barvu zítra vyskoušim výměnu indučky ještě jsem překopal odtrh na 3,8 ale pořád stejný svíčka černá a to je nová. Koho něco napadne dejte vědět. Dík
 
 
Datum: 18. července 2017 20:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
to je napssaný tak, že to může dělat cokoliv,, chce to trochu specifikovat jak se to při jakejch otáčkách chová,,, jinak tím hlučným přerušovačem myslíš pískající kladívko nebo co? Máš namazanou tu plsť u vačky?
 
 
Datum: 17. července 2017 21:39
 
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 9:34:52 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu