www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  210  211  212  213  214  215  216  217  218  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, neměl by někdo tip, kde "zajít" na výpočty ke karburatoru, délky saní, výfuku, už jsem to dost hledal, něco málo i našel, ale rad bych něco víc, potřebuji to do školy, tudiž kalkulačky nechci, potřebuji vzorce obecné,už mam jednu knihu, něco z netu, ale většina se věnuje vnitřku motoru, ale saní, výfuk zmiňuje jen okrajově. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ke karburátoru bych ti asi doporučil knížku Automobilové a Motocyklové krburátory. http://www.antikvariaty.cz/tmp/books/_copyright_7_140625.jpg
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel16401    
Co konkrétně bys chtěl vědět ? Touto problematikou sem se už snažil zabývat a nicmoc..... obecné výpočty pro fichtla obecně neplatí :-D Musel bys udělat 100 stránkovej elaborát a potřebuješ dosazovat neznámý,který neznáš ... Pokud by ti stačilo obecně co a jak máš udělat u válce s konkrétními rozměry,tak nahoď parametry válce/motoru a já ti řeknu,co bych volil já .... pokud nechceš sem,tak mail
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16397    
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkný :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
Myslíte že by šlo udělat si 2krouž. tun. píst tak že bych na píst s 3mi kroužkami nasadil jen 2 ? důvod na dvou kroužkový píst se nedělaj pístní kroužky tuning odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 6:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Za ty tuning dvoukroužky bych se taky přimlouval, a asi bych je nechal udělat od Baška, bude to možná dražší, ale aspoň pořádně udělaný. Jedne vzorek od tebe mám a vypadá to dobře. Jikak jak víš ve všem i při mojí váze jezdím jednokroužky a bez problémů :-)
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 6:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Nemožné,profuk směsi z přefuků do výfuku zkrz prázdnou drážku. Nevim co ti v mototechně nakecali,ale obyč píst má 2mm silné kroužky,tady jednokroužkovej píst má 1,5mm silné kroužky/drážky a navíc to má BOČNÍ zámek (origo má spodní)... tříkroužek tuning je blbost.... dej obyč dvoukroužkovej píst a obyč kroužky a uděláš nejlíp..... dělam upravený válce a na všechno co točí do 8000 ot/min dávam dvoukruhy....je to nejlepší.....někteří kluci dokonce přešli na dvoukruhy na válcích co točí přes 9000 ... že to prej "líp" jede ... A pozor! Ty superukrutný hypermegadobrý tíkroužkový písty maj blbě udělaný zámky,udrží max šíři výfukovýho kanálu 22-23mm,při širším výfuku je už zámek ve výfuku a kroužek se rafne a praskne ,Sesa už to ode mě ví,sou ty písty jen na opravdu holou seriovku,spíše na j555 .... já se ho snažím ukecat,aby nechal udělat serii dvoukroužkovejch pístů na tuning kroužky s tím,že nakreslím,jak mají být zámky,ale musí nepřed sehnat někoho,kdo to udělá,protože současný dodavatel služby je naprostý dement a není schopný udělat pořádný píst i když k tomu dostane podklady...kreslil jsem jim už třikrát jak chci udělat píst a třikrát to zkurvili,jednou dokonce dali zámky na stranu přefuků .... možná zkuste někdo nahodit referendum,ať nejsem furt jedinej,kdo by o to stál .... samozřejmně by to bylo výhledově a ne pozítří ....
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16399    
no ono mto konec koncu jede i bez kroužku.... jinak 2 a 3 kroužkove písty mají jinak otočene zámky tak proto je tak na chuj mít 2 kruhy na 3,,,,
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
neperte se kolosální pračůráci :-D nevymejšlej tuningy stejně to v tvým případě k ničemu nevede....a 2 kroužky na píst se třema drážkama si klidně dej , ale nečekej od toho že to nějak dobře pojede,max ti vypadne zámek a kousneš to
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky kundo ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
a ty piča
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi fakt tragéd :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 13:42
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
nevymýšlím nesmysli jen se ptám jestli je to možné
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to blbost dávat na tříkroužek jen 2 kroužky... vymejšlíš nesmysly.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže ty máš ten "tuning" trojkroužek pro 1,5mm kroužky nebo jak? Stejně nedoporučuju nechávat drážku pro kroužek prázdnou...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
to se mýlíš měl jsem píst z mototechny a ty kroužky na nej jsou prej 1,5 ale přitom kroužky tuning chrom jsou úzčí skoro o polovinu a je tam psáno taky 1,5
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvoukroužek a tříkroužek maji stejný kroužky ne? Jinak nedoporučuju to...vždycky dávej tolik kroužků, kolik je drážek...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: Josef Novák      IP: uživatel12485    
Dobrý den, jaké máte zkušenosti s jehličkovým ložiskem pístního čepu u CKR? Přecházím ze staré ojnice na novou a u CKR jsou jehličky. Můj motor na pionýrovi je lehce upraven, točí cca okolo 8000. Tak chci radu jestli jehličky, nebo futro. Popř jak mazat. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, nebudu zakládat nové téma - dělá se i CKR bez pomědění? Mám nově zrepásnutou klikovku a je tam klasická ojnice (bez mědi) s označením CKR. Jen pro info :-) ...
 
 
Datum: 21. ledna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba se někdo ztotožní s názorem mým, mazat 1/33 jak při futru tak při jehlách s tim bonusem že na jehly déle nesáhnu, ruku na srdce, kolik na menším mazání ušetříte? :-) nemluvím ted o tom co motor snese, ale o tom že takto rozhodně nic nezkazíte a máte klid na duši
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
Nevíte někdo, jestli to ložisko dodávané k ojnici CKR je normalizované, nebo je nějak atypické? Jestli ho můžu koupit normálně v obchodě s ložisky?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehličky jsou v pohodě, a futro má větší nároky na mázání, samotnou plochu válce by jsi umazal i 1:100... i tak jehly mažu 1:40...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka: Já jsem stejného názoru, též nikomu neberu jeho zkušenosti. Nejezdim na motorce první sezonu, nějakou tu motorku už jsem vlastnil a vlastním a taky jsem už nějakou tu desítku tisíc namotal...Takže fráze "můžu si dovolit mazat" není vycucaná z prstu, je to výsledek plynoucí z nějakých zkušeností a to čerpám i ze zkušeností jiných lidí. Budu dělat, jak myslim a přitom ti práci rozhodně přidělávat nebudu. Vim totiž co moje číza bez problémů snese a to i v dlouhodobém měřítku. Tímto bych raději debatu o olejích ukončil, protože skutečně každý máme své názory a jak je vidět - neshodneme se v nich. Nemyslím to nijak zle, to je prostě fakt.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel16396    
kolečko -zajímavá odpověď,nikomu názory neberu,ale 16 let jako živnostník opravuji malou zemědělskou a lesní techniku a toto slyším pri závadách zákazníků neustále:mažu míň protože to kouří málo.Mažu olejem který mi doporučil soused,a třeba jak píšeš "můžu si dovolit mazat" nebo servis samodomo ten je také dobrý.Ale dělejte jak myslíte alespoň bude dostatek práce čau
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obecně platí, že kluzné ložisko má vyšší požadavky na mazání. Mam motorky jak s kluznym, tak s jehličkovym ložiskem. Ty s jehlama si můžu dovolit mazat třeba 1:50. U těch s bronzem mažu 1:35...
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel16396    
Hejňo proč se nemusí tolik mazat ? Víš ty vůbec co se v motoru točí a hýbe a za jakých teplot a tlaků .A proč výrobce doporučuje mazací poměr ?
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
jehličky by měly být lepší. Nemusí se tolik mazat, vydrží víc.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 0:07
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14530    
Já jí jedu na továrně,a uplně napohodu,hodně lidí jí má ve speciálech,myslím že se nemáš čeho bát
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97      IP: uživatel14060    
Zdar mám takový dotaz,při startování by se asi nemělo jiskřit na kladívku mezi kontakty že?Protože dneska sem se asi půl dne snažil seštelovat zapalování na fichtlovi a vůbec to nechytlo.....Je možné že tam někde přebíjí?Jinak jiskru to dává celkem slušnou....Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
trochu to bude jiskřit vždicky
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: fichtlik      IP: uživatel12689    
čus, chtěl jsem se zeptat jestli je dobré fichtly a stadion přikrýt na zimu igelitovou plachtou jestli to něčemu nevadí? chromy jsem natřelolejem PP90 co liju do fehtla (nevyjetým) děkujiza odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: fichtlik      IP: uživatel12689    
OK děkuji, igelitemto přikrývat nebudu ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jj, v kůlně je nejlepší prostěradlo, nebo deka, pod igelitem to vlhne
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 8:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a z jakýho důvodu to chceš přikrejvat?? jestli ti jde o prach, je ideální starý prostěradlo... taky to tak dělám, motorky stojej v suchý nevytápěný dřevěný kolně...
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak záleží kde to stojí že...ale obecně igelit nedoporučuju, je to neprodyšné a kondenzuje pod tim voda...
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
čus mám veklek problém už nevím co s tím pína sem zaparkoval do garáže pojízdnýho a za týden nešel nahodit střílel z výfuku tak sem ho seřídil a nastal další problém mezi kontakty kladívek se někdy udělá obrovská jiskra ,kondík skoušen z pojízné moto poté koupen nový ale stále stejnej problém jinak vše kontrolováno a nikde by neměl bejt problém. díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16395    
proměřit VN kabel, fajfku a svíčku, mohla by to bejt i indučka pokud by bylo přerušený vn vinutí
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel16053    
Zdar Draci,mám problém s fichtlem jezdil sem bez airboxu ale bohužel karburátor se hned ucpal bordelem.Když nasadím airbox tak už nejde tak dobře za plynem a nejde do otáček(tak v půlce otáček se sekce a nechce dál),už nevím co dál potřebuju poradit za jakékoly rady děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když sem hodil novy filtr tak se mi to chvili dusilo, a tak za 2km už to jelo v pohodě, jinak taky mužes zkusit jiny předstih, a jehlu dej na 2. zařez
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
Čau draci, pokud budu mít udělaný výbrus na píst z mototechny bude mi tam sedět píst tuning od tud ? dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16401    
Výbrus v mototechně a nebo kdekoliv jinde je stejnej,jediný co tě zajímá tak díra ve válci (vrtání) - to změříš šuplérou - pak kup píst jakej potřebuješ
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nééé.. mě jen zajímá co od toho očekáváš.. nasypeš do toho prachy a nebude v tom žádný rozdíl ;-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
ach jo místo rady mě tady budeš hustit :-D na to fakt nemám náladu
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co čekáš od vybroušených kanálků a větších trysek? a jakou to má souvislost s kompresí?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 13:34
 
 
 
 
Jméno: tragéd      IP: uživatel4946    
No mám vybroušený kanálky ve válci a větší trysky takže snad bude mít motor dobrou kompresi :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když koupíš píst s odpovídajícím průměrem k válci tak pasovat bude... a co si od tuningového pístu slibuješ?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cawte draci , chcem si nieco objednat ale mam tu stari E-mail a ked ho zmenim profile. a idem objednavat mam tam ten stary stale co mam stim robit? mam pockat kym sa to zmeni alebo ako? dakujem za odpoved. alebo mam napisat do tej pripomienky moj sucasni E-mail ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku udelej objednavku a do zkazu napis proslov a ja to osefuji,,sesa
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci, chtěl sem se zepat jestli se do převodovky u pionýra 20 dávají nějaké vymezovací podložky po stranách předlohové hřídele, viděl jsem to na jawě 05 a skládám motor z ničeho tak jestli mám něco sehnat, už jsem měl kartery u sebe a vůli to má, jinak tu podložku jsem viděl na starně cvrčka od nakopávačky, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
supr dík
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16390    
musíš to nejlíp změřit anebo aspon usoudit ..porvnává se to u toho oteveneho futra ...prostě šuplerou změříš.... do 0,2mm ok 0,5 ko ....jde to i odhadnout od oka a dopočítáš si podložku ...ta se dává od uzavreneho futra...hlavní hřídel má mít vuli žadnou
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: dawe      E-mail:      IP: uživatel16388    
Zravím, koupil jsem si nový kontakty zapalování na mustanga, namontoval jsem vše správně seřídil předstih a mezi kontaktama neběhá žádná jiskra ani svička prostě nic... kdyby někdo věděl prosim poraďte mi. diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Asi to, že kladívko NEMÁ být ukostřený, proto tam jsou ty fíbrový podložky na šroubku... :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel16388    
no to právě nevim kde je ta příčina... :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš ukostřenej pohyblivej kontakt tak víš kde je příčina
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel16389    
Ano, mám..
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ukostřeno?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: TEDY      IP: uživatel9772    
Čus draci, chystám se na renovaci jawy 555, a tak se ptám co říkáte na dvousložkovou polyuretanovou barvu od colorlaku http://www.colorlak.cz/michani-barev/multicolor/u2072-bm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív jsem s tim dělal a dobrý. Dneska už dělam ale jenom akrylátem...perfektně se s tim dělá, vypadá to super, je to kvalitní...na toho fichtla té barvy zas tolik nespotřebuješ, tak ani nevadí případná vyšší cena...
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
zdravim draci dnes sem vytahnul ze sklepa fíku nejezdil 30 let :-D chytnul po vycisteni nadrze a kohoutku na 2 dupnuti akorat sem dal novou spojku byla sjeta uplne na plech akorat mam problem ze de hrozne stuha radit nesla dam vubec 3ka tak sem chvili jeudil a jde to lip myslite ze se to rozchodi kdyz tam dam ridci olej?? diky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
tak uz sem to rozchodil ted tam jdou rychlosti dobre zachral sem to a dal sem tam new olej.. akorat to ma tvrdej chod razeni takovy cvakk cvak jak kdyz nedomackuji spojku :-(
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
spíš bych to víděl tak , že někdo dal na řadič špatnej šroubek ze shora a nejde řadit a nebo je celej řadič povolenej
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě je to zalepený od starýho oleje. Dej tam nový olej a jezdi, jak se motor ohřeje, tak by se to mělo uvolnit ;-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
olej je tam puvodni dneska ho vymenim ale ta radicka byla zatuhla v tich karterech taky dak sem ji osmirkoval a nastrikal konkorem a uz chodi pekne ale kdyz radim a je to studeny tak je to skoro jak kdyz nemackam spojku podle me neni olej u toho automatu je zatuhlej nak to dneska rozchodim :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnil si olej? Jaký si tam dal? Není to spíš zatuhnuté někde na čepu řadící páky?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Zdar draci, mám problem s jawkou 550 (je po renovaci) dám tam úplně novou svíčku (Brisk N14C) chytí na první našlápnutí po celej den ale druhej mi to udělalo že chytl ujel sem kousek chcípl sám od sebe a jiskra nešla dám tam novou a zase to samí stalo se mi to už dvakrát. Nevíte někdo co by to mohlo bejt. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16394    
Tak to je jasný, jehlu na druhej. Při záběhu se má zpočátku jen dávat víc oleje (matně si vzpomínám že když jsem měl panelku tak tam se dávala jehla vejš ale u pincka ne).
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
No ta svíčka vypadá přesně jak říká Konny když ji vyndám tak je mokrá a černá. Jehlu mám na třetím zářezu z hora jak je psáno že má být při zajíždění mám totiž po výbrusu. Jinak díky za odpovědi zkusím tu bohatost. :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kecáte blbosti at jsem jezdil na 14 nebo 17 nebo na svíčku isolator která ani neměla hodnotu , vždicky to nějak jelo....tvůj problém bude v nastavení směsi nebo předstihu
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16392    
no právě, když bude mít špatnou tepelnou hodnotu svíčky tak se mu bude zanášet a následně ulejvat i když bude mít bohatost v pořádku, takže nejdřív tam dát správnou svíčku a když to nepomůže tak řešit směs atd.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jedno jestli je tam N15C nebo N17C. Podle mě je moc bohatá směs a svíčka se prostě uleje. Jak vypadá, když jsi ji vytáhl? Byla mokrá a černá jako bota že?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel15190    
550 a 555 maj od výrobce doporučenou 14/175 což odpovídá 14-7 nebo N17, čistě náhodou to tak má v katalogu i brisk. N15C je do pozdějších modelů pionýra.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N17 je blbost... když je fakt zima tak dávám N15 jinak furt N14..
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16387    
tam patří N17C
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zda draci uz si fakt nevim rady mam jawu 250/559 a pri vyssich otackach mi klepe motor( na 4 kvalt asi pri 85 ).Nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draku, já bych řekl, že tam nestíhá dotíkat palivo.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: genius      IP: uživatel16384    
Zdar draci, tak jsem se pustil do stavby valníčku, taková rikša na čtyřech kolech. A mám dotaz, vzadu mám kola ze škodovky, na hřídeli s náboji, bez diferaku. Tak nevím jestli hřídel rozpůlit a hnát jedno kolo nebo obě? Taky bych potřeboval vyřešit brzdu, bude to jezdit pomalu, takže stači něco s menší učinností. Zatím mám rám s korbou, naistalovaný motor J250 s převodovkou 1203. Přední kola mám bantamky, ale zatím řeším jejich uchyceni k napravě. Tu mám lehce kyvnou. Kdyžtak sem hoďte nějaky fotky, kdo něco podobného stvářel. Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mám na odvážení bordelu ze zahrady udělanou 3kolku, zadní osu mám dělenou spojenou třecí spojkou s možností "uzávěrky"... když je takhle, tak mám furt natvrdo obě kola, na silnici to sice zatáčí hůř, ale někde v mezi je sakra rozdíl, jestli bere jedno, nebo obě kola... je to taky na osmičkách kolech se šípovym vzorkem (jako má emefka)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Stando! Toš tak sem se uš dlúho nenasmíl jak při čtení Tvojich příspěvkú. Děkuju! Taky sem blbnul s motokárú, ešče před motocrosem.Tam bylo hnaný jedno kolo! A pro genius. Na traktorku sem viděl hnaný jedno kolo. Druhý mělo zubovú spojku a při uvíznutí se zapnula a nesmělo se zapomět ju zaséj vypnút!!! Ať se Ti to podaří nejak vyřešit! Toš tak.
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16385    
Jo a rám byl festovní železnej,menší stromy a keře to sekalo :-D jednou sem z ní vypad když sem dělal kraviny a ona se zašprajclym ručnim plynem ujela a vytrhla zabetonovaný trubky s drátěnkou kolem tenisovýho hřiště :-D ale o fotbalovou bránu se pak zastavila :-D ono tech havárií bylo vcelku hodně :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16385    
Bohužel,asi před 8-10lety sem to prodal a nikdy sem to nefotil... Jinak sem zapoměl...ta hřídel byla uložená v ložiskovejch domkách... Bylo to taky takový co dům dal... Dělal to kdysi nějakej pán na Kladně,mě to děda koupil asi v 10 letech,když už sem měl papíry na motorku i na auto tak sem to prodal,protože se to pozvolna rozpadalo a víc sme u toho ztrávili opravovánim upadlejch částí,furt se přivařovali táhla řízení a kola,sedačka,držák motoru,zadní brzda ... Pak sem se v tom rozmlátil a šlo to z baráku. V jednu chvíli se zaseklo šoupě v karbecu,utrhla brzda a pak prdlo řízení,na dvojku plnej sem proletěl známýmu velkejma železnejma vratama na dvůr.Vrata sme opravili ale v plechu v jednom křídle je dodnes obtisk mojí hlavy :-D takovej ďůlek :-D a šla do světa !
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: genius      IP: uživatel16386    
Standa: stavím z toho co mám doma ;-D , jinak, nemáš nějaký fotky? Zajímá mě to..
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a na zadní ose máme kotouč z pitbike a je to koplet přední brzda pitbike a pomocí lanka přitahujeme pedálem páčku brzdy a tím brzdíme
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máme motokáru na bantamkách, motor KTM SX 85, 6 kvalt, hnaný obě kola a nezatáčí to... předek udělanej do lichobežníku... trochu to zatáčí když tomu člověk nedává ale jakmile ten motor chytne šponu tak ho zastaví až zeď... chtěly by to diferák no, bohužel se kousla převodovka momentálně a dávat tam slabší motor nám přijde už "zbabělý" :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16385    
Vim že je to už asi pozdě,ale proč převodovku z 1203? Třeba převodovka z fáčka a nebo trabanta sou malý a maj v sobě diferák... Po zkušenostech s motokárou hnanou jen jedním či oběma koly naráz bych takové řešení už nikdy nechtěl... Jedno kolo se na nerovnostech zahrabalo raz dva,anebo naopak se stalo že motokára stála na třech nehnaných kolech,čtvrté hnané v luftu a bylo vymalováno ( tenkrát pro nás jo,motokára měla snad 80kg a my byli malí sráči)... A teď si vem,že se ti stane něco takovýho v lese s naloženou károu,hnaný kolo v luftu a ty s tim nehneš... Pro zajímavost motokára měla vzadu napříč hřídel,na té rozetu a buden brzdy z fichtla,víko s brzd.čelistma bylo uchycený na rámu,takže podle zapojení kol to brzdilo jen jednim kolem a nebo oběma. Náboje kol byly nasunutý na hřídeli a bylo to zkrz hřídel provrtaný,když se dal zkrz šroub,tak se kolo připojilo k hřídeli a bylo hnané....když se dal šroub do obou,tak to hnalo obě akorát to jelo furt rovně :-D s oběma hnanejma kolama to prostě nezatáčelo - kola osmičky bantamky všude...
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Když to bude jezdit pomalu a po trávě nebo nějaké polní cestě tak můžou byt hnané dvě a zatočí to. Ale po tvrdé cestě ve větší rychlosti už by to byl problém. A ještě doporučuju záklon čepů uchycení předního kola asi 5°.
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
umím odpovědět jen na jedno: když budou hnaná obě kola na tvrdo bez diferenciálu, tak to bude špatně zatáčet
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:09
 
 
 
 
Jméno: patin      IP: uživatel15185    
čaute lidi prosím o radu , mám 175- typ motoru 450 pořád mi praská žarovka na kotrolce dobíjení může to být relátkem?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
joj, nutno seřídit regler tak, aby dynamo dávalo 7 V. je tam? (regler) takto to vypadá, že dynamo je zapojené natvrdo bez relé, pak dává docela vysoké napětí a nakonec chcípne všechno - dynamo i baterie. seřízení relé jawa najdeš na webu.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: patin      IP: uživatel15185    
praskají všechny i 12V
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jiná žárovka nepraská? relé může způsobit vyšší napětí z dynama a pak mohou žárovky praskat.
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel13605    
cawte mam taku otazku nebude niekto objednavat zo Slovenska? chcel by som kupit ten karbon na klapku,, a nechcem zbitocne platit tolko penazi za postovne ,, na slovensku som nic podobne nenasiel,, a ked nasiel tak dost drahe oproti tomuto,, tak ak by tak sa ozvite , dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 10:38
 
 
 
 
Jméno: jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre tak to idem teda objednat dakujem.
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 10:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude za 6 eur,,, na 18 se nemusi cekat
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 23:31
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16383    
postovne na slovensko je 10 eur ? ja ze je to viac tak to si objednam a mozem aj teraz alebo az 18 radsej ?
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel13605    
tak to by bolo dobre a kolko by to stalo s postovnim aspon priblizne .. dakujem a mozno by som zobral aj dva kusi podla toho postovneho teda kolko by stalo
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 12:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jestli jde O TAKOVOU malickost,tak zlevnim eur za postu,,
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém když nechám fechtla na stojanu tak mi z pravý stupačky začne kapat převodovej olej čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
velká pravděpodobnost je taky simerink pod kolečkem
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel1272    
Ano presne tak jedine u nakopavacky me tam taky tece ale nechce se mi do tohoa
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jediný odkud by mohlo tejct na pravou stupačku je jen oj kroužek u segmentu pod nakopávačkou ..
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ze stupačky kapat nemůže, neboť stupačka nemá olejovou náplň. Ten olej kape z motoru, protože v motoru by olej měl být. Napadá mě jedno experimentální řešení problému...co takhle se podívat odkud to kape?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:07
 
<  210  211  212  213  214  215  216  217  218  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 2:15:57 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu